Dicks Hushållsservice AB

2.3

9 omdömen om Dicks Hushållsservice AB

Nilla S
Skrev om Dicks Hushållsservice AB

Efter konsultation om problemet fick jag snabbt prisförslag via mejl och en inbokad tid med servicetekniker när min diskmaskinslucka gått sönder i gångjärn och fjädrar. Dagen efter kom en duktig servicetekniker och löste problemet enkelt och effektivt och dessutom prisvärt. Jag kommer definitivt att anlita Dicks igen!

Vera Suzanne F
Skrev om Dicks Hushållsservice AB

Jag tycker att jag fick bra bemötande och snabb service. Teknikern var duktig och noggrann. Fakturan var rimlig och i pris med vad man trott det skulle kostat från början. Som sagt allt fungerade snabbt och smidigt.

Rakel H
Skrev om Dicks Hushållsservice AB

Väldigt nöjd! Engagerade från början till slut, både gällande bokning och jobbet på plats (som bestod av att laga en tvättmaskin). Kan varmt rekommendera dem!

Desiré J
Skrev om Dicks Hushållsservice AB

sedan Otroligt fint bemötande av medarbetaren som bokar in arbetet, serviceteknikerna är jätte trevliga och kompetenta. Däremot är ägaren och fakturaansvarig ofattbart otrevliga. Du som kund hamnar i skottlinjen för att deras organisatoriska utmaningar och högt kundtryck. Jag var så trevlig i samtalet och hade en fråga kring fakturan. Fakturaansvarig kastar över luren till ägaren och skriker åt mig! Aldrig varit med om ett bemötande likt detta tidigare. Hoppas medarbetarna blir bättre behandlade än mig som kund.

Valentina M
Skrev om Dicks Hushållsservice AB

Mkt dålig service, struntar totalt i oss som kunder, lovar ringa tillbaka eller återkomma med kostnadsförslag för reparation men man får vänta i flera dagar och ringa tillbaka själv för att få samma svar. Har trasig diskmaskin i två månader nu, den har varit på deras verkstad utan att man hittat något fel, lämnades tillbaka, sedan kom en tekniker hem med datordiagnostik ( som de borde kunna göra på verkstad) och gissade på ev två problem. Hur som helst två veckor till har gått och man inte fått någon vidare hjälp. Ska byta till en annan reparatör, rekommenderar inte slösa sin tid på dem!

CHARLOTTA H
Skrev om Dicks Hushållsservice AB

Dålig kvalitet på utfört arbete, usla faktureringsrutiner där kunder inte får se slutliga fakturan. De tillhandahöll inte fakturan utan det gick till inkasso pga bristande rutiner vilket gav mig som kund extra kostnader. Har fortfarande inte fått originalfakturan från förra året! Oförskämda och otrevliga med ett kundbemötande som är under all kritik. Ägaren är oerhört otrevlig och förolämpar en som kund om man ifrågasätter något som t ex fakturarutiner. Ägaren har yttert dålig kommunikationsförmåga och skickar mail som är...

Jill L
Skrev om Dicks Hushållsservice AB

vilka jävla typer ! skrek fula ord i telefonen. slängde luren i örat på mig. jag var i chock efteråt. lämnade min diskmaskin utan att laga den. sa att jag skulle använda den trasig. elgiganten och Whirlpool borde ta bort sina avtal med dessa galningar ! aldrig att dom kommer in i mitt hem igen.

Samuel H
Skrev om Dicks Hushållsservice AB

Otroligt otrevligt bemött av de båda ägarna. Ockerfaktura utan att utföra något arbete. Skulle aldrig anlita igen.

LISA J
Skrev om Dicks Hushållsservice AB

Detta företag tar ockserpriser. Dessutom är de fruktsavärt otrevliga. Ringde för att få ett förtydligande av en faktura (inget fel på diskmaskinen kostade 1400 kr) och blev oerhört otrevligt bemött. Anlita inte denna proffsiga firma!