Alla kategorier Hosting Dildoteket

Dildoteket

"Dildoteket är ett familjeföretag som erbjuder sexleksaker och intimprodukter till det svenska folket. Vi är en lust och njutningsbutik helt utan porr. Vi erbjuder förutom sexleksaker även kondomer, massageoljor, spel, bondageprodukter och glidmedel."
Lindhagensgatan 126 5tr, 11251, Stockholm
Aida B:
Hade ett riktigt envist problem och brådskande också. Fick inte bara snabb hjälp men fantastisk support av tålmodiga och supertrevliga Robin...

Hostingföretag nära Dildoteket:

Lindhagensgatan 126 5tr, Stockholm
Vår målsättning är att vara bäst på domännamn och vänligast på webbhotell i Sver... Läs mer ›
Aida B:

Ovabacksgattu 10, Tällberg
Anders L:
Inleed måste ha världens snabbaste och bästa support!!! Behövde hjälp för att konfigurera https via Lets encrypt, fick svar och lösning via...

Västmannagatan 41, STOCKHOLM
Reco.se har digitaliserat ”mun-till-mun-metoden” i en komplett, enkel och trovär... Läs mer ›
Rosita L:
Fick jättebra hjälp att justera ett omdöme, som lämnades lite förhastat. Reco är en urbra tjänst som tillhandahåller tidigare kunders omdöme...

Kungsbron 1, STOCKHOLM
Johanna R:
En väldigt bra tjänst kag använt flera gånger!

Läs vad 12 kunder tycker om Dildoteket

• Jonas H S
    Jonas H S skrev om Dildoteket
    Jag rekommenderar ABSOLUT Dildoteket.se som har snabba leveranser. Jag har varit med och anordnat tävlingar ihop med Dildoteket.se och de är bra att ha och göra med.

• Tuva B
    Tuva B skrev om Dildoteket
    Bra och snabba leveranser. Brett och bra sortiment och trevlig personal =)
    Toppenbra!
    2012-08-17 Elina på Dildoteket svarar Tuva B
    Tack för en fin rekommendation. Du är varmt välkommen åter!
  • Hanna L
    Hanna L skrev om Dildoteket
    Kalasbra! Övriga ord överflödiga!
    2012-08-14 Elina på Dildoteket svarar Hanna L
    Tack för en fin rekommendation. Vi på Dildoteket försöker alltid sträva efter att alla våra kunder är nöjda med vår service. Välkommen åter!
  • Rebecka M
    Rebecka M skrev om Dildoteket
    Kanonbra!!! Den enda konstruktiva kritik jag skulle vilja ge är att jag skulle vilja se fler varianter av sakerna och mer avancerade dildos och stavar. Har haft MÅNGA kunder nu som efterfrågar grövre dildos. Inte längre nödvändigtvis, men GRÖVRE - alltså grövre än 5 cm i omkrets. Det är bla från kvinnor som fött barn och känner att de behöver grövre dildosar. Annars ett toppenföretag!! +++++++
    2012-08-14 Elina på Dildoteket svarar Rebecka M
    Tack för din rekommendation Rebecka.
    Vi tar alltid till oss våra kunders önskemål gällande produkter, men ibland kan vi inte ta in alla produkterna av olika anledningar. Vi ska se vad vi kan göra i framtiden gällande dina önskemål.
    Välkommen tillbaka!
  • Jenny L
    Jenny L skrev om Dildoteket
    Snabb service, roliga produkter och engagerade ägare!
    2012-08-14 Elina på Dildoteket svarar Jenny L
    Tack för en fin rekommendation. Vårat mål är att alltid ge bra service till alla våra kunder och att du känner att vi är engagerade gör oss väldigt glada. Du är varmt välkommen åter!
    Tuva B gillar detta
  • Annica J
    Annica J skrev om Dildoteket
    Helt okej
    2012-08-14 Elina på Dildoteket svarar Annica J
    Tack för din rekommendation. Du är varmt välkommen åter!
  • Nina O
    Nina O skrev om Dildoteket
    Jag är jättenöjd med den service jag fick, snabba svar på frågorna. Väldigt trevlig butik på nätet, med mycket roliga prylar =). Snabba leveranser. Jag rekommenderar varmt och kommer att återkomma =).. Tack
    2012-08-14 Elina på Dildoteket svarar Nina O
    Tack Nina för en fin rekommendation. Vårat mål är alltid att vi ska ge en bra service till alla våra kunder. Härligt att vi kunde hjälpa till med dina frågorpå ett tillfredställande sätt. Du är varmt välkommen tillbaka!
    Elina E gillar detta
  • Ludvig H
    Ludvig H skrev om Dildoteket
    Jag tycker dildoteket är en bra, serviceinriktad, snabb e-handelssida som tänker på kunderna och deras önskemål.
    2011-10-29 Elina på Dildoteket svarar Ludvig H
    Tack för din fina kommentar, vår målsättning är att alltid ge våra kunder den bästa servicen och de bästa produkterna, men till ett riktigt bra pris. Du är alltid välkommen tillbaka!
  • Sabina B
    Sabina B skrev om Dildoteket
    Bra utbud av produkter, till bra priser! Snabba leveranser och mycket trevlig personal att ha och göra med.
    2011-10-29 Elina på Dildoteket svarar Sabina B
    Tack för din fina rekommendation. Hos oss är snabba leveransen viktiga så att du som kund blir nöjd. Välkommen tillbaka! Hälsar Elina på Dildoteket
  • Margareta J
    Margareta J skrev om Dildoteket
    2011-10-29 Elina på Dildoteket svarar Margareta J
    Tack för den högsta recon för oss på Dildoteket och välkommen tillbaka!
  • Göran J
    Göran J skrev om Dildoteket
    Dildoteket har ett bra och varierat sortiment som tilltalar de flesta.
    Snabba leveranser och ett bra betalsystem.
    Kunnig och bra personal! Lätta att prata med.
    2011-10-29 Elina på Dildoteket svarar Göran J
    Tack för din fina rekommendation. För oss på Dildoteket är det alltid viktigt att vi har nöjda kunder. Välkommen tillbaka!
  • Monika
    Monika skrev om Dildoteket
    perfekt med affär på internet
    2011-10-29 Elina på Dildoteket svarar Monika
    Tack för din rekommendation och välkommen tillbaka!