Din Lokala Hjälpreda AB Lidingö

Klarbärsvägen 3, 181 67 Lidingö — Visa karta

Välkommen till Din Lokala Hjälpreda AB Lidingö!

Är det dags för nytt badrum? Oavsett om du bor i villa eller lägenhet så finns möjligheterna till ett nytt och fräscht våtutrymme. Med oss på Din Lokala Hjälpreda AB Lidingö kan du vara trygg i att allt går rätt till då vi uppfyller Brabyggares alla kvalitetskrav och vi är dessutom certifierade av Villaägarna.

Vi kan hjälpa dig med allt från altaner, tillbyggnad och måleri till renovering av tvättstuga, kök och badrum samt mycket mer. Om du vill så sköter vi även inredning, inköp, rådgivning och planering av ditt byggprojekt. Varmt välkommen till oss!

Läs vad 25 kunder tycker om Din Lokala Hjälpreda AB Lidingö

• 2020-01-30

Carolina N skrev om Din Lokala Hjälpreda AB Lidingö
    Utför arbetet och skickar märklig faktura. Svarar sedan inte trots upprepade kontaktförsök. Läs mer
  • Bertil M

2020-01-08

Bertil M skrev om Din Lokala Hjälpreda AB Lidingö
    Vi behövde riva delar av, bygga ut och renovera vårt hus. DLH har hjälpt oss med allt. Rivning, grävning, grundarbete, dränering, in- och utvändig målning samt putsning och nytt tak.
    De kompetenser de inte själva hade löste de med hjälp av sina kontakter.
    Det var en bra dialog och stor flexibilitet genom hela projektet. De hjälpte till att tänka ut lösningar när problem dök upp. Blev något fel åtgärdades det utan dröjsmål. Vid invändigt arbete togs alltid hänsyn till oss när det gällde städning och förvaring.
    DLH har självgående trevliga hantverkare som är måna om att göra ett noggrant arbete.
    Vi är mycket nöjda med det utförda arbetet och har fått beröm för resultatet. Läs mer
    2020-01-08 JONNY T svarar Bertil M
    Tack Bertil och Eva mycket uppskattat !
    Ni har samtidigt varit fantastiska kunder.

Med vänlig hälsning, Jonny
  • 2020-01-08

Julia Kristina B skrev om Din Lokala Hjälpreda AB Lidingö
    Har anlitat Jonny och grabbarna till massvis och är alltid nöjd. Allt från fasadmålning till totalrenovering av kök och badrum. Läs mer
    JONNY T, John Isac B gillar detta
  • John Isac B

2020-01-08

John Isac B skrev om Din Lokala Hjälpreda AB Lidingö
    Fantastiska!
    Jag ringde Jonny Thörn på Din Lokala hjälpreda och förklarade att vi fått en vattenläcka i köket, på 12 (!) minuter var en av hans killar på plats hemma hos och och löste problemet!
    Tusen tack! Läs mer
  • 2019-12-27

Marianne L skrev om Din Lokala Hjälpreda AB Lidingö
    Mycket bra hjälp att laga ett badkar.
    Vänligt bemötande och kunnig hantverkare

Dock tycker jag att man håller lite för högt pris. Tar betalt för minimum tid på 2 timmar och åtgärden tog en halvtimme. Läs mer
  • 2019-12-25

Gunnar D skrev om Din Lokala Hjälpreda AB Lidingö
    Elarbeten nu men som tidigare gjort byggnader och reparationer hos oss.
    Duktiga och kompetenta medarbetare som snabbt och effektivt löser kundernas problem/behov. Unikt att alla alltid kommit i tid och blivit klara i tid. Läs mer
    2019-12-25 JONNY T svarar Gunnar D
    Tack Gunnar för förtroendet

Med vänlig hälsning, Jonny
  • 2019-12-25

Mats H skrev om Din Lokala Hjälpreda AB Lidingö
    Läckande anslutning till element som jag fick hjälp med snabbt och smidigt. Läs mer
  • 2019-12-17

Görel E skrev om Din Lokala Hjälpreda AB Lidingö
    Målning av hel lägenhet
    Utmärkt bemötande
    Väl utfört arbete. Omedelbar kontakt och utlovad tidsplan hölls.

Rekommenderas varmt! Läs mer
    2019-12-17 JONNY T svarar Görel E
    Tack Görel uppskattar att vi fick hjälpa dig !
  • 2019-12-10

Jan E skrev om Din Lokala Hjälpreda AB Lidingö
    Alltid bra bemöttande och fantastisk leverans.
    Toppen!
    /jan Läs mer
  • 2019-11-27

Christoffer R skrev om Din Lokala Hjälpreda AB Lidingö
    Tog hjälp av dem för installation av diskmaskin och diskho.
    Supernöjd med resultatet och ett väldigt bra pris!
    Rekommenderas varmt!
    Christoffer Läs mer
  • 2019-11-25

Lilian A skrev om Din Lokala Hjälpreda AB Lidingö
    Blev anvisad av Beijers om denna firma. Köpte renovering av min lägenhet. Blev kunnigt och professionellt bemött.
    Företaget har levt upp tid alla mina förväntningar, jag kan verkligen rekommendera denna firma Läs mer
  • 2019-11-18

Ingalill H skrev om Din Lokala Hjälpreda AB Lidingö
    Jag har anlitat Din lokala hjälpreda flera gånger och är alltid nöjd med det arbetet som utförts. Läs mer
  • Lidingö G

2019-11-11

Lidingö G skrev om Din Lokala Hjälpreda AB Lidingö
    De har haft uppdraget från att bygga till att riva ner samma byggnad, en rejäl utmaning, och trots alla bekymmer har vi fått hel förståelse och stöd från företagsägaren.
    Alla uppdragen som de har utfört hos oss är för vårt bestånd genom att spara pengar och tid med stort ansvar på kvalitet
    En av de stora fördelarna med Din lokala hjälpreda AB-Lidingö är att hantverkarna är flexibla, skickliga, noggranna och har ansvarskänsla.
    Alla jobben som de utfört har alltid ett proffsigt och snyggt resultat, och visar att de är ett hantverkskunnande och erfaret företag.
    De är väldigt måna om att hålla ordning och reda omkring sig. Läs mer
  • 2019-10-28

Viliberg, V skrev om Din Lokala Hjälpreda AB Lidingö
    Tvättning av betongtegeltak från mossa samt utbyte av kanalplasttak på ett uterum.
    Arbetet ufördes snabbt enligt överenskommelse, och gammalt material och restprodukter fraktades bort. Läs mer
  • 2019-10-26

Sofia H skrev om Din Lokala Hjälpreda AB Lidingö
    Alltid snabb och professionell service! Läs mer
  • 2019-10-25

Henrik S skrev om Din Lokala Hjälpreda AB Lidingö
    Kontroll av flertalet saker inom vatten och avlopp.

Hade höga förväntningar då jag beställde tjänsten genom Bad och Värme. Men de levde upp till dessa.

Bra bemötande. Proffsig rörmokare som gjorde det lilla extra för att hitta felen. Läs mer
  • 2019-10-25

Monica B skrev om Din Lokala Hjälpreda AB Lidingö
    Trasig wc dvs fel på spolningen ( gick inte att spola överhuvudtaget ).
    Snabbt svar på förfrågan på mail och
    rörmokaren kom påföljande vardag. Allt fixades samma dag ( besiktning, inköp och lagning).
    Trevlig engelsktalande
    rörmokare.
    Kommer rekommendera företaget till alla jag känner ! Läs mer
  • 2019-10-21

David O skrev om Din Lokala Hjälpreda AB Lidingö
    Trevliga och snabba levererade enligt plan Läs mer
  • 2019-10-20

Christian E skrev om Din Lokala Hjälpreda AB Lidingö
    DLH har utfört om- och tillbyggnad av en större träveranda på mitt landställe på en skärgårdsö och jag är mycket nöjd med det utförda arbetet. Det har gått snabbt och effektivt och resultatet är mycket snyggt med fin finnisch och eleganta lösningar. Läs mer
  • 2019-10-19

Henrik L skrev om Din Lokala Hjälpreda AB Lidingö
    Vi anlitade Din Lokala Hjälpreda AB Lidingö för ett större projekt som omfattade både renovering av befintligt hus samt tillbyggnad. Tillbyggnationen ställde höga krav på kunskaper om konstruktion.

Vi är på alla sätt mycket nöjda med hur arbetet genomfördes: kommunikation, bemötande, pålitlighet, fackmannamässighet, finnish, etc, är alla områden Din Lokala Hjälpreda levererade mycket väl på. Vi är mycket nöjda med resultatet och även mycket nöjda med att vi valde just Din Lokala Hjälpreda.

Vidare kan tilläggas att kvarvarande smågrejer (vilket alla större projekt lämnar efter sig) efter projektets färdigställande avhjälptes mycket skyndsamt, vänligt och med mycket proffesionellt utförande.

Vi kan absolut rekommendera Din Lokala Hjälpreda AB Lidingö till andra som står inför att välja entreprenör för kommande byggprojekt. Läs mer
    2019-10-19 JONNY T svarar Henrik L
    Tackar så mycket Henrik!
    Det var med glädje vi utförde ert projekt

Henrik A skrev om Din Lokala Hjälpreda AB Lidingö
    Nytt spa i källaren, och ny fasad på huset, allt blev perfekt !!! Läs mer
  • Eva-Lotta A

2019-10-18

Eva-Lotta A skrev om Din Lokala Hjälpreda AB Lidingö
    Alltid snabb och professionell hjälp när man anlitar Din Lokala Hjälpreda AB Lidingö. Läs mer
  • Kalle Ö

2019-10-18

Kalle Ö skrev om Din Lokala Hjälpreda AB Lidingö
    Kom i tid och gjorde bra jobb med installation av diskmaskin. Bra pris också Läs mer

Janna T skrev om Din Lokala Hjälpreda AB Lidingö
    Oerhört proffsiga. Alltid i tid och mycket trevliga att ha att göra med.. Rekommenderar starkt. Bästa byggfirman jag har anlitat. Läs mer

Jerry P skrev om Din Lokala Hjälpreda AB Lidingö
    Världens bästa företag! Proffsigt ! Läs mer