Alla kategorier Vårdcentral Skåne Lund Doktor Philippe Kopylov AB

Doktor Philippe Kopylov AB

Fader Bergs Väg 1, 224 65 Lund — Visa karta

Läs vad 4 kunder tycker om Doktor Philippe Kopylov AB

• skrev om Doktor Philippe Kopylov AB
    Jag håller fullständigt med det första omdömet. Läkaren i fråga betedde sig vid mitt besök idag översittaraktigt, nedlåtande och oförskämt på en rad sätt. En läkare ska enligt formulär 1A visa respekt för patienten. Det enda Philippe visade under mitt besök idag var nedlåtande hån, ifrågasättande av mina yrkeskunskaper (jag har ett förflutet som försäkringskasseanställd, och har alltså god insikt i hur FK:s arbete fungerar) och en total brist på insikt i det förhållande att inte alla är som besöker honom är hjälplösa och rädda människor som man i kraft av sin yrkesidentitet kan spela ut sina åsikter över. Om du inte är rik eller har stor social pondus - och kanske är läkare själv - är min rekommendation: Utnyttja vårdvalet och välj en annan läkare.
  • Susann H
    Susann H skrev om Doktor Philippe Kopylov AB
    Jag kan bara ge P Kopylov de allra bästa rekommendationer! Mycket kompetent och mycket trevlig. Snabb i tanken; det gäller att hänga med!
  • Marita N
    Marita N skrev om Doktor Philippe Kopylov AB
    Blir förvånad. Kopylov har med utmärkt kompetens, diagnostik såväl som operativ varit den bäste av handkirurger o operatörer. Där andra misslyckas - lyckas han. Kanske lite osvensk- men trovärdig i sin kommunikation. Den enda förklaringen skulle möjligen kunna vara en dålig dag, vilket vi alla kan ha...
  • christina h
    christina h skrev om Doktor Philippe Kopylov AB
    Jag har aldrig träffat en läkare som är så otrevlig och nedlåtande mot sina patienter. Min anhörig hade stora besvär och kraftiga smärtor. Vid besök hos herr Kopylov (jag var med på besöket) blev personen ena gången utskäll och den andra gången blev personen -eftersom herr Kopylovs operation misslyckades -anklagad för att ha "gnällt" sig till operationen. Håll er borta från denna läkare om ni vill hålla er vid en god hälsa -både fysiskt och psykiskt!

Fader Bergs Väg 1, 224 65 Lund