Dreamclean Sweden AB

Huskvarnavägen 62, 554 54 Jönköping — Visa karta

Drömmer du också om ett rent hem? Dreamclean är städfirman som uppfyller dina drömmar. Vi hjälper dig med professionell städhjälp i Jönköping, Bankeryd och Huskvarna. Handlar det om smuts och fulla papperskorgar på kontoret eller bara ett hem som du inte känner att du har tid att städa - Vi hjälper dig. Vår specialitet när det kommer till städning ligger i hemstädning, flyttstädning, kontorsstädning och trappstädning. Vi har något vi kallar kvalitetsgaranti vilket gör att om du som kund inte är 100% nöjd så åtgärdar vi detta utan extra kostnad.
Välkommen till Dreamclean!

Läs vad 266 kunder tycker om Dreamclean Sweden AB

• 2020-11-25

Sandra K skrev om Dreamclean Sweden AB
    Snabba, hjälpsamma, lysande resultat. Skulle absolut anlita dem igen! Läs mer
  • 2020-11-25

Dan S skrev om Dreamclean Sweden AB
    Flyttstädning.
    Bra bemötande smidigt utförande. Läs mer

Gunvor J skrev om Dreamclean Sweden AB
    Flyttstädning av lägenhet.
    Mycket bra och trevligt bemötande.
    Snabba återkoppling.
    Noggrann städning. Mycket nöjd.
    Uppfyllde helt mina förväntningar.
    Har rekommenderat Dreamclean till vänner. Läs mer

Anette N skrev om Dreamclean Sweden AB
    Ett mycket bra företag som jag gärna rekommendera. Trevliga och utför arbetet helt exemplarisk. Läs mer

Stina R skrev om Dreamclean Sweden AB
    Det var smidigt att boka tid, jättebra service och felfria resultat! Läs mer
  • 2020-10-11

Karin Lizette N skrev om Dreamclean Sweden AB
    Så bra städat! Skulle vilja gå kurs hos Dreamclean och lära mig hur man städar! Läs mer

Kerstin S skrev om Dreamclean Sweden AB
    Städning av hus inför försäljning. Mycket bra och snabbt bemötande. Flexibel och tillmötesgående, lätt! Men något skåp glömdes vid städning. Lätt hänt! Men vi är ändå nöjda! Läs mer

Ulrika F skrev om Dreamclean Sweden AB
    Vi har anlitat DreamClean drygt ett år för städning i hemmet en gång varannan vecka. De är punktliga, professionella och det är alltid mycket rent när de varit hos oss. Otroligt bra kundbemötande och service. Vid kontakt får vi alltid snabb återkoppling och vi upplever att de alltid är lika vänliga, flexibla och tillmötesgående. Läs mer

Tomas K skrev om Dreamclean Sweden AB
    Jag köpte en flyttstädning och blev mycket vänligt bemött.
    Eftersom Dream Clean var en av de företag Vättterhem rekomende var mina förväntningar ganska höga och motsvarande mina förväntningar Läs mer
  • 2020-10-07

Amanda Å skrev om Dreamclean Sweden AB
    Beställde flyttstäd. Tyckte allt gick väldigt smidigt & städningen blev jag jättenöjd med! Läs mer
  • 2020-09-30

Gabriel M skrev om Dreamclean Sweden AB
    Beställde flytstädning av en 90kvm lägenhet med stora fönster på balkongen. var jätte nöjd med städningen och blev glatt överraskad av uppmärksamhet till detaljer.
    Rekommenderar. Läs mer
    2020-10-07 Christian J svarar Gabriel M
    Hej Gabriel,

Tack för Er rekommendation! :)

Vi försöker alltid att göra det bästa för våra kunder och en stor del av det är att vara lyhörd och tillmötesgående. Jag hoppas att vi lyckats göra Er vardag enklare och att Ni är nöjda med städningen.

Önskar Er en fortsatt trevlig dag! :)

• 2020-09-09

Simon G skrev om Dreamclean Sweden AB
    Beställde flyttstäd. Smidig hantering och imponerande städning med det där lilla extra! Vi hade barnsäkertsspärrar som lämnat massa limrester. Fanns inte ett spår efter detta när Dreamclean var klara, mycket uppskattat! Läs mer
    2020-10-07 Christian J svarar Simon G
    Hej Simon,

Tack så mycket för Er rekommendation! :)

Vårt mål är alltid att se till så våra kunder är nöjda, därför betyder det mycket för oss när detta uppmärksammas.

• Anna L

2020-09-09

Anna L skrev om Dreamclean Sweden AB
    Städningen fick beröm vid slutbesiktning och all kommunikation med personalen har funkat utmärkt. Kan varmt rekommendera DreamCleans flyttstäd! Läs mer
    2020-10-07 Christian J svarar Anna L
    Hej Anna,

Tack för Era fina ord, vi uppskattar de verkligen! :)
    Vi försöker alltid att vara tillgängliga i högsta möjliga mån, kul att Ni kände detta.

Hoppas att Ni trivs bra i Ert nya boende!

• 2020-08-12

Linda J skrev om Dreamclean Sweden AB
    Köpte flyttstäd. Allt var enligt avtal och snyggt gjort. All kontakt var smidig.
    Rekommenderar starkt!😊 Läs mer
    2020-08-13 Christian J svarar Linda J
    Hej Linda,

Tack så mycket för den fina rekommendationen, det värmer våra gröna DreamClean-hjärtan!💚 Vi hoppas att ni trivs bra i ert nya boende.

• 2020-08-10

Fredrik N skrev om Dreamclean Sweden AB
    köpte flyttstädning .otroligt nöjd lägenheten har nog aldrig varit så ren Läs mer
    2020-08-13 Christian J svarar Fredrik N
    Hej Fredrik,

Då är vårt arbete väl utfört, kul att höra att ni blev så nöjda med städningen.
    Hoppas att allting gick bra med flytten och att det inte blev allt för mycket ryggont! ;)

• 2020-08-10

Paul S skrev om Dreamclean Sweden AB
    Flyttstädning jag är jätte nöjd med både resultat och bemötande Läs mer
    2020-08-24 Christian J svarar Paul S
    Hej Paul,

Otroligt kul att höra att ni blev nöjda med städningen, och framförallt vårt bemötande.
    Vi arbetar ständigt med att bli bättre på det vi gör, därför är det alltid trevligt att se att vårt hårda arbete ger resultat.

Vi tackar för det givna förtroendet om att få hjälpa er med städningen och hoppas att ni trivs bra i det nya boendet! :)

• Ingrid K

2020-08-10

Ingrid K skrev om Dreamclean Sweden AB
    Väldigt bra flyttstäd, bra kommunikation Läs mer
    2020-08-13 Christian J svarar Ingrid K
    Hej Ingrid,

Kommunikationen är bland det viktigaste för att vi ska kunna göra våra kunder så nöjda som det bara går. Vi blir alltid lika glada när våra kunder uppskattar vår kommunikation.

Det viktigaste är dock att städningen blir bra, vilket den har blivit i detta fallet! :)

• Johanna L

2020-08-04

Johanna L skrev om Dreamclean Sweden AB
    Mycket nöjd. Snabb återkoppling och nöjd över resultatet på mitt flyttstäd! Det glänste👌🏻 Läs mer
    2020-08-13 Christian J svarar Johanna L
    Hej Johanna,

Tack för de fina orden! :)
    Att det glänste efter städningen beror på den all den kärlek som våra medarbetare lägger ner i sitt arbete. God kommunikation och mycket kärlek bakom arbetet makes the DreamWork som vi brukar säga! ;)

Arne A skrev om Dreamclean Sweden AB
    Fungerat bra från första kontakt till utfört jobb Läs mer
    2020-08-13 Christian J svarar Arne A
    Hej Arne,

Vad bra att allting fungerat som det ska! :)
    Alltid lika trevligt att se att hela processen fungerar och att städningen i slutändan blir väl genomförd. Tack för er rekommendation.

Romario J skrev om Dreamclean Sweden AB
    En riktigt bra städning vilket visade sig när den skulle besiktigas. Helt felfritt! Läs mer
    2020-08-13 Christian J svarar Romario J
    Hej Romario,

Vad kul att höra att städningen gått helt felfritt så att besiktningen inte var några som helst problem för dig! :)

Vi tackar för det givna förtroendet om att få hjälpa er med flyttstädningen, och hoppas självklart att vi ses snart igen.

Johanna J skrev om Dreamclean Sweden AB
    Tryggt och bra! De är lyhörda och tillgängliga.Vi är jättenöjda att vi bytte till Dreamclean! Läs mer
    2020-07-17 Christian J svarar Johanna J
    Hej Johanna,

Tack för din feedback.
    Vad roligt att höra att bytet till Dreamclean känts bra. Vi är glada att kunna skapa en enklare vardag för Er!

Önskar dig en fin sommar,

Evelina J skrev om Dreamclean Sweden AB
    Vi fick flyttstädat då vi flyttade till Sthlm. Det blev riktigt bra utfört och vi fick inga anmärkningar från de nya ägarna (de ville till och med få veckostädat av dreamclean).

Vi hade Haris som kontaktperson, väldigt enkel att komma i kontakt med när vi hade frågor om städmallen.

Vi förväntade oss inte mer än att de nya ägarna skulle vara nöjda och det blev bättre än de hade förväntat sig så vi var nöjda och kan rekommendera företaget! Läs mer
    2020-07-17 Christian J svarar Evelina J
    Hej Evelina,

Tack för din fina rekommendation. Vi är glada över att både ni och de nya ägarna blev nöjda med flyttstädningen!

Jag kan inte kommentera om de startat ett abonnemang med löpande hemstädning..... ;)

Jag hoppas ni har det bra i Stockholm och är ni någon gång tillbaka i Jönköping så är ni mer än välkomna att höra av Er till oss ifall behovet skulle uppstå.

Ha en fortsatt fin sommar!

• 2020-07-03

Emma K skrev om Dreamclean Sweden AB
    Dreamclean har alltid givit mig ett gott bemötande. De är noga med kommunikation. De återkommer med svar omgående när kunden ställer en fråga eller vill informera om eventuella ändringar i städningen.

Städningen är tipptopp och städarna gör mer än vad man kan begära. Läs mer
    2020-07-15 Christian J svarar Emma K
    Hej Emma,

Du är för go! 🤩 tack för så fina ord och att du tog din tid att rekommendera oss!

Det har varit en ära att få hjälpa till med städningen hemma hos Er och uppskattar att du ser vår flexibilitet.

Tack ännu en gång för så fin rekommendation.

• 2020-06-29

Eva R skrev om Dreamclean Sweden AB
    Noggrann städning, pålitligt företag. Läs mer
    2020-07-15 Christian J svarar Eva R
    Hej Emma,

Tack för fint omdöme, uppskattas!

Skulle behovet uppstå igen i framtiden är ni alltid välkomna att kontakta oss igen så hjälper vi gärna till! 😊

Julia K skrev om Dreamclean Sweden AB
    Har städning varannan vecka. Alltid lika nöjd med städningen de utför och servicen de erbjuder. Ett plus i kanten är alla de åtgärder de vidtagit i samband med corona, desinficerar alla ytor där man tar med händerna ofta. Väldigt proffsigt gjort. Läs mer
    2020-06-09 Christian J svarar Julia K
    Hej Julia,

Bra städning och bra service gillar vi när det förknippas med DreamClean, härligt att Ni upplever det så i Ert fall också! :)

Genom att alla gör en extra grej vardera för att bidra till ett friskare samhälle kan vi tillsammans komma långt. Det handlar bara om att ta initiativ så att vi kan börja någonstans.

Vi vill även passa på att tacka för det givna förtroendet om att få ta hand om Ert hem. Vi ser fram emot att fortsätta ta hand om Ert hem i många år till.

Mikael J skrev om Dreamclean Sweden AB
    Det är inte första gången jag bokar detta företaget för flyttstädning, alltid lika noggranna och punktliga. Ringde, bokade och fick det städat. Väldigt smidigt och kul när personalen på kontoret kan höja stämningen på ens dag. Har rekommenderat dreamclean sen första gången jag bokade och kommer att fortsätta göra detta. Läs mer
    2020-06-09 Christian J svarar Mikael J
    Hej Mikael,

Alltid kul med återkommande kunder, tyder ju på att vi gör arbetet rätt! ;)
    Ännu bättre är att vi lyckades höja stämningen på Er dag. Det kombinerat med bra städning är en oslagbar kombination.

Förhoppningsvis ses vi snart igen med ytterligare bokade städningar.

Passar även på att önska Er en otroligt trevlig dag! :)

Annika K skrev om Dreamclean Sweden AB
    Jag är mycket nöjd med städningen som dreamclean gjorde hos mig i samband med flytten. Mycket bra service och väldigt tydligt vad som kommer att göras och vad det kommer att kosta. Man får mycket för pengarna kan jag tycka. Läs mer
    2020-06-09 Christian J svarar Annika K
    Hej Annika,

Vad kul att höra att Ni upplevde våra tjänster som hjälpsamma och tydliga.
    Det är viktigt att vara transparent och tydligt med vad som ska göras, relationen med våra kunder blir mycket bättre då. Kul när detta uppskattas! :)

Vi på DreamClean hoppas att allting gick bra med flytten.

• 2020-05-17

Annika W skrev om Dreamclean Sweden AB
    Anklet att book och få offert. Utmärkt utfört jobb!! Läs mer
    2020-05-19 Christian J svarar Annika W
    Hej Annika,

Vi försöker alltid hålla det så enkelt som möjligt för våra kunder, det ska inte vara svårt att beställa en städning! ;)

Vad kul att allting gick bra med städningen, det glädjer oss verkligen.

Vi hoppas att Ni trivs bra i Ert nya boende och att vi ses snart igen! :)

• 2020-05-14

Jan S skrev om Dreamclean Sweden AB
    Flyttstäd
    Väldigt bra bemötande och återkoppling. Läs mer
    2020-05-14 Christian J svarar Jan S
    Hej Jan,

Tack för Er rekommendation! :)

Vad kul att Ni gillade vårt bemötande, hoppas att städningen var lika uppskattad.
    För oss är det otroligt viktigt att varje kund känner sig välkommen och uppskattad, därför är det kul att se när detta snappas upp av våra underbara kunder.

Vi på DreamClean hoppas att Ni trivs i Ert nya boende!

• 2020-05-13

Patrik H skrev om Dreamclean Sweden AB
    Flyttstädning helt utan anmärkningar. Rekommenderas. Läs mer
    2020-05-14 Christian J svarar Patrik H
    Hej Patrik,

Tack så mycket för Er rekommendation, den betyder mycket för vår ständiga utveckling.
    Vad skönt att städningen godkändes utan några anmärkningar.

Vi på DreamClean hoppas att allting gick bra med flytten! :)

• Maria E

2020-05-11

Maria E skrev om Dreamclean Sweden AB
    Utförde jobbet enligt avtal. Kunde köpa till extra tjänster utan något som helst problem till en rimlig peng. Mycket trevligt bemötande. Läs mer
    2020-05-14 Christian J svarar Maria E
    Hej Maria,

Vi försöker alltid vara så flexibla som möjligt just för att kunna tillgodose alla våra kunders behov, kul att Ni uppskattade detta.

Vi hoppas att Ni blev nöjda med städningen och att det inte blev allt för mycket ryggont i flytten! ;)

• 2020-05-11

Diana S skrev om Dreamclean Sweden AB
    Fick hjälp med flyttstädningen och jag är jätte glad att jag köpte tjänsten hos er. Ni gjorde mer än förväntat och det blev jätte fint. Värt varenda öre 😊👍🏻 Läs mer
    2020-05-14 Christian J svarar Diana S
    Hej Diana,

Tack för att Ni tog Er tiden till att ge oss en så fin rekommendation, det uppskattar vi verkligen. Det som är ännu bättre är att Ni blev så nöjda med städningen, det är den nivån av städningar som DreamClean ständigt försöker uppnå och överträffa.

Vi tackar för det givna förtroendet och hoppas att Ni trivs bra i Ert nya boende! :)

• 2020-04-13

Annika N skrev om Dreamclean Sweden AB
    Flyttsräd
    Mycket trevligt bemötande både via mail och personligen Läs mer
  • 2020-04-10

Ann-charlotte J skrev om Dreamclean Sweden AB
    Haft både visnings- och flyttstädning. Blev mycket vänligt bemött både via Mail och sedan personligt möte. Bra information och fint städat. Läs mer
  • 2020-04-09

Carolina M skrev om Dreamclean Sweden AB
    Kunde inte varit mer nöjd. Smidigt sätt att boka tid, bra återkoppling, suverän flyttstädning och ett oerhört rimligt pris. Kan verkligen rekommendera detta bolag! Läs mer

Viktori K skrev om Dreamclean Sweden AB
    Flyttstädning, jag blev vänligt och effektivt bemött. De hämtade nyckeln hos hyresvärden.
    Hyresvärden godkände städningen. Läs mer

Emil R skrev om Dreamclean Sweden AB
    Bra och pålitligt företag som levererar varje gång. Läs mer

Schadi Y skrev om Dreamclean Sweden AB
    Trevlig och kunnig personal löste mitt ärende på nolltid snabba och effektiva, stort tack till Chris på Dreamclean ni är bäst! Läs mer
    2020-04-08 Christian J svarar Schadi Y
    Hej Schadi,

Tack för att du tar din tid att ge en recension, det uppskattas!

Vi försöker alltid hjälpa till och göra så gott vi kan, och ibland innebär det även akuta flyttstädningar.

Hoppas du trivs i ditt nya boende! :)

Bengt J skrev om Dreamclean Sweden AB
    Flyttstädning, det var tillräckligt bra för att hyresvärden skulle godkänna det, så jag är nöjd, men med det sagt så fanns det sådant man skulle kunnat anmärka på. Läs mer
    2020-04-08 Christian J svarar Bengt J
    Hej Bengt,

Tack för din recension!

Det viktigaste är att hyresvärden är nöjd med städningen när det kommer till flyttstädningar, men självklart vill vi att alla ska vara lika nöjda.

Vi jobbar alltid med förbättring, och en stor del av det arbetet utgår ifrån feedbacken som vi får så om du har en minut över vill vi jättegärna veta vad det är som missades från checklistan som vi utgår ifrån vid städningar, som ni har tillgång till!

Hör gärna av dig till oss på info@dreamclean.nu . :)

Tack för att vi fick chansen att hjälpa Er till en enklare vardag!
    Hoppas Ni trivs i Ert nya hem!

Annika B skrev om Dreamclean Sweden AB
    Jag har beställt och använt både städning och fönsterputs och allt har varit bra och väl utförd!
    Trevligt bemötande från företaget, såväl ledningen som personalen. Läs mer
    2020-03-20 Christian J svarar Annika B

Tack så mycket för Er rekommendation! :)

Vad kul att Ni är nöjda med både städning och fönsterputs, vi försöker alltid att leverera både service och städning av högsta kvalitet. Lokalvårdarna tycker alltid om att gå hem till Er och städa, de tycker det är så mysigt.

Önskar Er en otroligt trevlig helg! :)

Klas H skrev om Dreamclean Sweden AB
    Bra bemötande under upphandlingen. Jag har städning vid ett tillfälle per fjortonde dag. Jag har ingen anmärkning på utfört arbete utan tycker att allt sköts helt perfekt! Läs mer
    2020-03-20 Christian J svarar Klas H
    Hej Klas,

Tack så mycket för Era fina ord! :)

Vi försöker alltid att göra våra kunder så nöjda som möjligt, därför är det otroligt kul för oss att se att Ni uppskattar vårt arbetssätt.

Önskar Er en otroligt trevlig helg.

Christoffer E skrev om Dreamclean Sweden AB
    Beställde tjänsten "Storstädning" och blev väldigt nöjd med resultatet.
    Bemötandet från första mejl till sista har jag inget att anmärka på, proffsigt och väldigt serviceminded.
    Skulle lätt anlita Dreamclean igen. Läs mer
    2020-03-20 Christian J svarar Christoffer E
    Hej Christoffer,

Tack så mycket för att Ni tog Er tiden till att ge oss en rekommendation, det betyder mycket för vårt vardagliga förbättringsarbete! :)

Skönt att allting gick bra med städningen och framförallt att Ni är nöjda med resultatet och kontakten.

Är det så att Ni är intresserade av fler städningar är det bara att kontakta oss så ordnar vi det åt Er. ;)

Önskar Er en trevlig helg!

Anne-Le M skrev om Dreamclean Sweden AB
    Jag är verkligen nöjd m Dream Clean. Jag tycker at servicen är god och städningen är i topp.
    Jag vet att andra har skrivet at det er et problem at inte allt personal pratar svenska, men det känns inte som et problem. Jag pratar och skivar inte perfekt svenska själv, men det går bra enda. Jeg tycker om et firma som tar et socialt ansvar och hyrer personer som har behov av stöd for at ta sig in på det svenska arbetsmarknad. Läs mer
    2020-03-11 Christian J svarar Anne-Le M
    Hej Anne-Le,

Tack för Era fina ord, de värmer verkligen.

Vi anser att alla är perfekta så som de är, sålänge man alltid gör sitt bästa kommer man alltid att komma långt. Genom att ge alla en ärlig chans får man också möjligheten till att träffa nya människor som kan komma att förändra ens liv till det bättre.

Vi försöker så gott vi kan med att hjälpa människor till en bättre och lättare integrering i samhället.

Vi önskar Er en otroligt trevlig dag!

Sara S skrev om Dreamclean Sweden AB
    Hemstädning
    Mycket gott bemötande, serviceinriktade och lyssnar på synpunkter Läs mer
    2020-03-11 Christian J svarar Sara S
    Hej Sara,

Tack för Er rekommendation! :)

Vi försöker alltid att göra det bästa för våra kunder och en stor del av det är att vara lyhörd och tillmötesgående. Jag hoppas att vi lyckas göra Er vardag enklare och att Ni är nöjda med städningen.

Önskar Er en fortsatt trevlig dag! :)

Jennifer S skrev om Dreamclean Sweden AB
    Hade hemstad under våra mest hektiska månader och det var en sorg att avsluta vårt abonnemang hos DreamClean. En lyx att komma hem varje gång de hade varit hemma och städat! När vi sparat ihop pengar till vårt bröllop kommer vi återigen anlita DreamClean! Vem vill inte komma hem till ett skinande rent & väldoftande hem? Läs mer
    2020-03-11 Christian J svarar Jennifer S
    Hej Jennifer,

Tack så mycket för Er fina rekommendation!

Vad kul att Ni ska ha ett bröllop, det måste vara väldigt spännande att planera till! :)
    Visst är det otroligt skönt att ha städning? ;) Men vi förstår självklart att man ibland måste prioritera andra saker.

Vi ser fram emot att få tillbaka Er som kunder, det är väldigt tomt utan Er.
    Önskar Er lycka till med bröllopet så hörs vi förhoppningsvis av inom en snar framtid.

Anna T skrev om Dreamclean Sweden AB
    Mycket trevligt bemötande från kundservice. Läs mer
    2020-03-11 Christian J svarar Anna T
    Hej Anna,

Tack för att Ni tog Er tiden att lämna en rekommendation!

Vad kul att Ni gillade bemötandet från kundservicen, vi försöker alltid att bemöta våra kunder på bästa möjliga sätt! :)

Det är väldigt viktigt för oss att VARJE kund är nöjd och det är bra för oss i vårt förbättringsarbete att veta vad vi kan göra bättre framöver så kontakta oss gärna och berätta vad vi kan bli bättre på så ser vi till att göra vårt bästa i städningarna framöver! :)

Önskar Er en fortsatt trevlig dag!

Jennifer J skrev om Dreamclean Sweden AB
    Jag är mycket nöjd, gjorde en intresseanmälan på deras hemsida och fick en offert väldigt fort (flyttstädning). Jätte trevlig personal som har koll på läget och vet hur de ska ta hand om sina kunder. De nya ägarna av bostaden hade inte klagomål på städningen, båda parterna var nöjda. Har nu tankar på att anlita dreamclean för hemstädning efter att ha sett hur de arbetar. Läs mer
    2020-03-09 Christian J svarar Jennifer J
    Hej Jennifer,

Tack så mycket för att Ni tog Er tiden till att ge oss en så fin recension.
    Det är vår del av arbetet att alltid ha koll på läget och se till att allting sköts enligt överenskommelse. Man ska alltid få det man betalar för.

Vad kul att höra att Ni är intresserade av hemstädning, det är bara att skicka över ett mail eller slå oss en pling så ordnar vi detta! :)

Önskar Er en trevlig dag så hörs vi snart.

Mikael S skrev om Dreamclean Sweden AB
    Beställde storstädning inför visning. Blev mycket bra bemött, snabba och mycket trevliga svar. Jag förväntade mig inte något speciellt då jag aldrig tidigare haft hjälp med städning, men nu vet jag åtminstone hur jäkla skönt det är. Bra städat, utan några som helst klagomål från min sida. Läs mer
    2020-03-09 Christian J svarar Mikael S
    Hej Mikael,

Jag tycker att Ni gjorde ett bra val med att låta oss sköta städningen, man har ju alltid så mycket annat att tänka på vid visningar och försäljning. Vi finns för att göra Er vardag enklare, vilket det verkar som att vi har lyckats med. ;)

Vi vill även tacka för att Ni gav oss förtroendet att ta hand om flyttstädningen också, vi ser till att den också blir felfri! :)

Lycka till med flytten, så hörs vi av snart.

Martina K skrev om Dreamclean Sweden AB
    Efter att ha haft hemstädning av en annan firma tidigare som inte nått upp till mina krav, valde jag att testa dreamclean för att se om de skulle kunna lyckas. Jag är väldigt förvånad hur mycket det kan skilja mellan två företag, dreamclean genomför städningen under samma tid men betydligt noggrannare och mer detaljerat. Både städare och de som sitter på kontoret är otroligt trevliga och fullföljer verkligen allt de lovar. Läs mer
    2020-03-09 Christian J svarar Martina K
    Hej Martina,

Tack så mycket för Er fina rekommendation! :)

Kul att vi lyckats utföra ett bättre arbete än våra konkurrenter, vi försöker alltid att vara bäst på det vi gör. För att vara bäst gäller det att hålla det man lovar, vilket vi alltid gör.

Vi på DreamClean hoppas på ett långt och hälsosamt samarbete.

• 2020-02-27

Karin A skrev om Dreamclean Sweden AB
    Vi har haft Dreamclean för hemstäd. Vi är väldigt nöjda! Bra kvalité, service och bemötande. Läs mer
    2020-03-09 Christian J svarar Karin A
    Hej Karin,

Tack så mycket för Er rekommendation! :)

Vi ser fram emot att ha Er som kunder långt framöver.

Christian J gillar detta

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte