Alla kategorier Lokalvårdare Jönköping Jönköping Dreamclean Sweden AB

Dreamclean Sweden AB

Klostergatan 16, 553 17 Jönköping — Visa karta

Drömmer du också om ett rent hem? Dreamclean är städfirman som uppfyller dina drömmar. Vi hjälper dig med professionell städhjälp i Jönköping, Bankeryd och Huskvarna. Handlar det om smuts och fulla papperskorgar på kontoret eller bara ett hem som du inte känner att du har tid att städa - Vi hjälper dig. Vår specialitet när det kommer till städning ligger i hemstädning, flyttstädning, kontorsstädning och trappstädning. Vi har något vi kallar kvalitetsgaranti vilket gör att om du som kund inte är 100% nöjd så åtgärdar vi detta utan extra kostnad.
Välkommen till Dreamclean!
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 32 kunder tycker om Dreamclean Sweden AB

• Erik P
    Erik P skrev om Dreamclean Sweden AB
    Vi var sent ute med att boka flyttstädning men Dreamclean klämde in oss i sina scheman och utförde ett arbete som överträffade våra förväntningar. Det blev ett grymt bra jobb utan några anmärkningar från de nya ägarna. Tack ännu en gång för ett bra bemötande! Läs mer
    2018-08-14 Christian J svarar Erik P
    Tack för fin rekommendation Erik. Vi försöker alltid vara tillgängliga och oavsett om vi bokar in en städning om 2 månader eller imorgon så försöker vi alltid göra vårt bästa i det vi gör.

Hoppas Ni trivs i Ert nya Hem. Vi hjälper Er gärna och tar hand om Ert hem, ni vet var vi finns! :)

• Malin A
    Malin A skrev om Dreamclean Sweden AB
    Har från början fått ett proffsigt bemötande från dreamclean. Vi har sedan ett drygt halvår städning varannan vecka och städerskan vi har hemma hos oss vill vi aldrig bli av med. Hon är helt underbar och har blivit som en del av familjen. Det är så skönt att komma hem utan att behöva tänka på städningen, dessutom doftar det extra gott. LYX!

Mvh,
    Malin Läs mer
    2018-08-14 Christian J svarar Malin A
    Tack för otroligt fina ord Malin. Nosheen fick världens största leende när jag visade henne denna rekommendationen!
    Vi gör alltid vårt bästa och försöker alltid att bli bättre i det vi gör, en av våra värderingar. :)

• Benjamin A
    Benjamin A skrev om Dreamclean Sweden AB
    Väl utfört till ett rimligt pris. Smidiga och trevliga i kontakten. Läs mer
    2018-08-10 Christian J svarar Benjamin A
    Tack för Din recension Benjamin och tack för att vi fick chansen att hjälpa Dig med städningen.
    Hoppas att Du trivs i ditt nya Hem! :)

• Sanna E
    Sanna E skrev om Dreamclean Sweden AB
    Bra service och snabba svar vid kontakt. Mycket nöjd med resultat av städningen. Läs mer
    2018-08-01 Christian J svarar Sanna E
    Hej Sanna,

Tack så mycket för recensionen! Vi är glada över att vi fick chansen att hjälpa Er med städningen!
    Skulle Ni någon gång i framtiden behöva någon hjälp så finns vi här för Er.

Dina ord uppskattas! :)

• Frida E
    Frida E skrev om Dreamclean Sweden AB
    Vi har använt Dreamclean sedan ett par månader tillbaka när vi kände att vi inte ville lägga mer tid på städning när det ändå finns RUT att använda sig utav. Så här långt har allting fungerat utomordentligt. De har snabb återkoppling vid frågor och en väldigt flexibel inställning. Att företaget har kollektivavtal är ett extra plus. Seriös aktör som vi rekommenderar starkt! Läs mer
    2018-08-01 Christian J svarar Frida E
    Tack för Din recension Frida! :)

Vi försöker vårt bästa med att alltid bli bättre och bättre i det vi gör och din rekommendation uppskattas väldigt mycket! Tack för att Du väljer DreamClean!

• Lisa L
    Lisa L skrev om Dreamclean Sweden AB
    Anlitade dem för flyttstädning. Med tanke på vad man har hört om vissa firmor så hade jag inga höga förväntningar, men dessa levererade verkligen! Christian som har hand om kundkontakten har varit enormt förstående och hjälpsam. Väldigt proffsigt och samtidigt personligt. Flyttstädningen var klar snabbare än väntat och helt utan anmärkningar. Perfekt helt enkelt. Rekommenderar verkligen! Läs mer
    2018-08-01 Christian J svarar Lisa L
    Hej Lisa,

Jätte snällt av Dig att ge oss en recension. Dina ord gör skillnad. Vi försöker att hålla oss ett steg framför hela tiden, och att vi lyckades skapa en Enklare vardag för Dig gör oss glada! :)

Tack ännu en gång för rekommendationen och för att Du valde DreamClean!

• Camilla A
    Camilla A skrev om Dreamclean Sweden AB
    Städabonnemang. Mycket trevlig personal, samma städare som kommer varje tillfälle och vi är jätte nöjda med honom! Servicen är på topp och uppfyller förväntningarna vid varje tillfälle. Rekommenderas starkt om man jobbar och har småbarn! Läs mer
    2018-07-24 Christian J svarar Camilla A
    Tack för din fina recension Camilla. Visst är det skönt att få komma hem efter en lång dag på jobbet och ha allting rent och fint? :) Vi tackar för att vi får chansen att hjälpa till i vardagen.

• Carl-Johan E
    Carl-Johan E skrev om Dreamclean Sweden AB
    De använder miljövänliga och snälla produkter. Vill göra ett bra jobb och är snabba att korrigera om något har missats eller blivit fel. Rekommenderar dem! Läs mer
    2018-07-24 Christian J svarar Carl-Johan E
    Tack för din rekommendation Carl-Johan. Det uppskattas jätte mycket! Ps. städerskan började hoppa när hon läste detta! ;)

• Maria B
    Maria B skrev om Dreamclean Sweden AB
    Flyttstädning. Trevlig personal, både lokalvårdarna & kontoret. Vi förväntade oss en bra städning vid utflytt och förväntningarna uppfylldes direkt Städningen var väl utförd. Vi fick inte någon anmärkning vid kontrollen/besiktningen. Vi rekommenderar att man använder DreamClean. Läs mer
    2018-07-24 Christian J svarar Maria B
    Hej Maria,

Vi är jätte glada över att vi uppfyllde Era förväntningar. Vi finns trots allt till för att hjälpa er med en enklare vardag. Vi tackar så mycket för din rekommendation! :)

Skulle det uppstå att ni behöver hjälp med löpande hemstädning så är det bara att säga till, så kokar vi ihop något bra!

• Adam E
    Adam E skrev om Dreamclean Sweden AB
    VI köper löpande hemstädning varannan vecka av Dreamclean. Första mötet var kanon. All information ficks, företaget är öppna med hur de arbetar och svarar på alla frågor man har direkt vid hembesöket. Vi hade inte riktigt några förväntningar mer än att hemmet ska se bra ut när man kommer hem efter att det städas och detta företag lever verkligen upp till detta. Huset är alltid väldigt fint när de har varit här och städat.

Rekommenderas varmt. Läs mer
    2018-07-24 Christian J svarar Adam E
    Ni är mycket trevliga människor, och hembesöket redan från första början var jätte trevlig. Jag är glad att vi får chansen att skapa en enklare vardag för er. Tack för din rekommendation! :)

• Andrea B
    Andrea B skrev om Dreamclean Sweden AB
    Topp redan från offert, tillmötesgående och mycket noggranna. Varmt rekommenderat dem till vänner o bekanta både till flyttstädning, hemstädning o fönsterputsning. Alla har varit MYCKET nöjda med genomfört arbete. Läs mer
    2018-07-12 Christian J svarar Andrea B
    Det har varit ett väldigt stort nöje Andrea. Du har hjälpt DreamClean så otroligt med dina rekommendationer till nära och kära. Tack för din fina recension och jag hoppas att vi får chansen att hjälpa många fler i framtiden! :) Hälsa mannen!

• Andreas O
    Andreas O skrev om Dreamclean Sweden AB
    Vi anlitade Dreamclean för 3 månader sen och har haft städning varannan vecka hemma hos oss. Vi är jättenöjda med deras utförda arbete och service, toppenresultat varje gång. Vi rekommenderar Dreamclean! Läs mer
    2018-07-12 Christian J svarar Andreas O
    Tack för din recension Andreas. Vi hoppas på ett långt och gott sammarbete där vi får chansen att hjälpa er med att hålla ert hem rent långt in i framtiden.

• Britta A
    Britta A skrev om Dreamclean Sweden AB
    Storstädning och fönstertvätt.
    Bra bemötande och snabb återkoppling utom svar inom 24h.
    Förväntningarna uppfylldes till 4 stjärnor av 5. Läs mer
    2018-07-11 Christian J svarar Britta A
    Tack för dina fina ord Britta. Vi försöker att alltid vara snabba med återkoppling, samt att alltid försöka göra vårt bästa. Tack för att vi fick chansen att hjälpa er i vardagen. Skulle ni behöva något så är det bara att hojta till! :)

• Johnny Z
    Johnny Z skrev om Dreamclean Sweden AB
    Köpte kontorsstädning och fönsterputs, spotless!!! Bästa städfirman någonsin. Bästa och mest professionella personal. Läs mer
    2018-07-09 Christian J svarar Johnny Z
    Hej Johnny,

Vilka fina ord. Det glädjer oss verkligen att ni är så nöjda med oss. Vi strävar alltid efter att ni ska vara nöjda och hålla en god service-nivå samt kvalitet på städningarna. Tack för din fina recension. 😊

• Mariana R
    Mariana R skrev om Dreamclean Sweden AB
    Flyttstädning.
    Bra bemötande och respons. Trevlig personal.
    Mycket bra utfört städning, vi behövde inte åtgärda nåt själva.
    Rekommenderas!! Läs mer
    2018-07-08 Christian J svarar Mariana R
    Tack så mycket för din Recension Mariana. Jag hoppas att ni kommer att trivas i ert nya hem! Skulle ni behöva hjälp med löpande hemstädning eller någon flyttstädning i framtiden så finns vi här för er! :)

• Pernilla S
    Pernilla S skrev om Dreamclean Sweden AB
    Vi köper löpande hemstädning och bemötandet är alltid jätte fin! Vi hade ganska höga förväntningar när vi startade igång men det kändes rätt redan vid hembesöket av C. Tack snälla för all hjälp. Ni står verkligen för vad ni gör, att underlätta vardagen. Kan säga att jag redan efter tre dagar saknar städerskan som var här! Läs mer
    2018-07-20 Christian J svarar Pernilla S
    Tack för din recension Pernilla. Vi är glada över att vi får chansen att hjälpa er med en enklare vardag! :)

• Gustav S
    Gustav S skrev om Dreamclean Sweden AB
    Dreamclean gör ett kanon jobb! Vi har nu bytt städfirma 3 gånger p.g.a. dåligt utförda arbeten men Dreamclean gör ett väldigt bra jobb varje gång de kommer hem till oss.

Tack!

Vänliga hälsningar,
    Gustav S. Läs mer
    2018-07-04 Christian J svarar Gustav S
    Hej Gustav,

Tack för er recension! Vi försöker alltid att göra ett bra jobb och vi är väldigt glada över att ni är nöjda med er städning! Vi hoppas på fortsatt gott samarbete långt in i framtiden!

• Thomas W
    Thomas W skrev om Dreamclean Sweden AB
    Flyttstädning utfördes till belåtenhet, mycket vänligt och trevligt bemötande. Läs mer
    2018-07-04 Christian J svarar Thomas W
    Tack så mycket för din rekommendation Thomas. Vi försöker alltid vårt bästa och målet är att du som kund alltid ska vara nöjd! Vi hoppas vi får chansen att hjälpa er med städning i framtiden igen.

• Pia P
    Pia P skrev om Dreamclean Sweden AB
    Kanon fick hjälp med städning, rekommenderas varmt 😄 Läs mer
    2018-07-20 Christian J svarar Pia P
    Tack för din recension Pia! Vi hoppas att vi får hjälpa till att skapa en Enklare vardag i framtiden för Er igen! Din rekommendation uppskattas verkligen!

• Marcus K
    Marcus K skrev om Dreamclean Sweden AB
    Fantastisk service och super bra jobb. Kan inte vara mer nöjd Läs mer
    2018-07-04 Christian J svarar Marcus K
    Tack så mycket för din rekommendation Marcus och tack för att vi får vara med och underlätta Er vardag! Hälsa familjen! :)

• Mikaela B
    Mikaela B skrev om Dreamclean Sweden AB
    Vi anlitade Dreamclean för att utföra flyttstädningen åt oss. Vårt första intryck av de som jobbar på firman var mycket bra. De var snabba på att svara på mail, de var trevliga och gav en mycket god service.

De hade dock missat att städa golvbrunnen. Efter samtal till Dreamclean var de mycket snabba på att komma tillbaka och åtgärda detta.

Vi har inget negativt alls att säga. Vi kan varmt rekommendera Dreamclean. Läs mer
    2018-07-04 Christian J svarar Mikaela B
    Hej Mikaela,

Tack för att vi fick chansen att hjälpa er med flyttstädningen! Vi strävar alltid efter att vara så snabba som möjligt, göra ett bra jobb och lämna ett bra intryck före, under och efter arbetet och dina ord värmer.

Ta hand om er och njut ordentligt av det nya hemmet, och ni vet var ni finner oss om städservice önskas! ;)

• Peter K
    Peter K skrev om Dreamclean Sweden AB
    Vi har köpt städtjänst!
    Fantastiskt bemötande!
    Gör ett bra jobb, men vi saknar det där lilla extra.. det är alltid nån bit som missas, men det kan vara pga tidsstressen kanske?
    Vi är nöjda generellt!! Läs mer
    2018-07-02 Christian J svarar Peter K
    Hej Peter,

Jag måste få tacka för de fina orden och den fina recensionen! :)
    Hör gärna av dig till mig så får vi uppmärksamma de bitarna som missats och se till att det inte missas något framöver. All kritik är konstruktiv!

• Cecilia T
    Cecilia T skrev om Dreamclean Sweden AB
    Trevlig bemötande av en service minded personal. Fick svårt att betygsätta då de bara städat en gång. Ber att få återkomma men generellt bra tror på att en långsiktig relation kan bli kanon. Mm måste slipas mot varann först Läs mer
    2018-07-02 Christian J svarar Cecilia T
    Tack för din recension Cecilia, dina ord uppskattas. Vi försöker att alltid hålla en god standard på servicen och vi kommer att göra vårt bästa för att få ditt hem att glänsa varje tillfälle vi är där! Vi tror och hoppas på en lång relation där vi får visa vad vi går för! :)

• Peter H
    Peter H skrev om Dreamclean Sweden AB
    Köpte flyttstädning.
    Blev väldigt trevligt bemött av Christian.
    Hade ganska höga förväntningar på städningen och den höll helt klart måttet.
    Väldigt trevligt bemötande och proffsigt utfört arbete Läs mer
    2018-07-02 Christian J svarar Peter H
    Tack så mycket för din fina recension Peter! :)
    Jag är jätte glad över att vi fick chansen att hjälpa dig med flyttstädningen!

Behöver du någon hjälp med städning i framtiden är det bara att hojta till! ;)

• Birgitta G
    Birgitta G skrev om Dreamclean Sweden AB
    Städning
    Helt OK mycket trevlig man
    Helt perfekt det var vad vi hade för väntat
    Det var bara bra vill ha honom igen
    Tack Läs mer
    2018-06-18 Christian J svarar Birgitta G
    Hej Birgitta,

Tack så mycket för din fina recension. Vi försöker alltid att sträva efter perfektion!

• Gustav L
    Gustav L skrev om Dreamclean Sweden AB
    - Trygg och pålitlig städfirma.
    - Aldrig problem med ombokningar.
    - Trevlig personal, både den som utför jobbet och på kontoret.
    - Altid ersättare om ordinarie person är förhindrad
    - Sist men inte minst: Bra och noggrann städning vid varje tillfälle! Läs mer
    2018-06-04 Christian J svarar Gustav L
    Tack Gustav! Vi strävar alltid efter att försöka ge den bästa möjliga servicen på marknaden!

• Christina P
    Christina P skrev om Dreamclean Sweden AB
    Bemötandet på Dreamclean har redan från första tillfälle fungerat utmärkt. Vi fick snabb återkoppling på våra frågor och beslut om start av städtjänst. Vi är också mycket nöjda med den städning som utförs och med en kontinuitet sedan starten i oktober. Det är smidigt och lätt att komma i kontakt med kontaktperson och bokningar har fungerat vid varje tillfälle. Jag har ingenting att klaga över.

/Christina P. Läs mer
    2018-06-04 Christian J svarar Christina P
    Vi försöker alltid överträffa kunders förväntningar och jag måste få tacka för din rekommendation, hoppas ni njutit av detta underbara väder de senaste dagarna!

• Cinzia S
    Cinzia S skrev om Dreamclean Sweden AB
    Jag har haft städning varannan vecka sedan detta bolaget startade och har alltid varit nöjd redan från början. De är alltid i tid, gör alltid ett bra jobb och lämnar ett fint och rent hem efter sig för mig att komma hem till! :)

Kan starkt rekommendera Dreamclean! Läs mer
    2018-06-04 Christian J svarar Cinzia S
    Tack för dina fina ord, och vi hoppas att vi får hjälpa er hålla hemmet rent och fräscht sålänge det bara går! :)

• Robert P
    Robert P skrev om Dreamclean Sweden AB
    Vi köpte en flyttstäd av ovan nämnda firma.
    Redan från bokningstilfället kändes det helrätt, proffsigt bemötande och dom försökte verkligen hjälpa oss ( kort varsel ).
    Igår var det slutbesiktning av köpare, hon kunde inte anmärka på något, inte vi heller:-)
    Kan verkligen rekommendera Dreamclen.
    //Fam. Palmberg Jönköping Läs mer
    2018-06-04 Christian J svarar Robert P
    Tack för rekommendationen Robert, och jag hoppas att vi får förtroendet att få hjälpa er i framtiden igen! :)

• Michaela K
    Michaela K skrev om Dreamclean Sweden AB
    Dreamclean håller vad dom lovar och E som städar hos oss gör ett ypperligt jobb. Vi är supernöjda. Vi valde Dreamclean pga rekommendationer och att de har kollektivavtal. Läs mer
    2018-06-01 Christian J svarar Michaela K
    Tack så mycket för er rekommendation! Vi arbetar ständigt för att göra Dig som kund nöjdare för varje gång! E hälsar! ;)

• Lisa T
    Lisa T skrev om Dreamclean Sweden AB
    Anlitar regelbunden hemstäd varannan vecka. Varje gång ett mycket gott resultat.
    Snabbt och proffessionellt bemötande av ägare/ledning.

Sammanfattningsvis är jag jättenöjd!
    Kan verkligen rekommendera Dreamclean! Läs mer
    2018-06-01 Christian J svarar Lisa T
    Hej Mikaela,
    Tusen tack för ditt fina omdöme. Dina ord värmer! Ha det gott och njut av det fina sommarvädret!

• Christina F
    Christina F skrev om Dreamclean Sweden AB
    Flyttstädning
    Med största vänlighet och omsorg.
    Hembesök och och genomgång av planerad städning. Vettig prissättning och
    När arbetet väl genomfördes gjordes detta med största noggrannhet, kunde inte ha blivit bättre
    Det absolut bästa var utan tvekan det mycket vänliga bemötandet och hjälpsamheten mitt i ett flyttkaos.
    Dream cleans team ger jag de bästa rekommendationer. Läs mer
    2018-06-01 Christian J svarar Christina F
    Tack för ditt fina omdöme och för att vi fick förtroendet att hjälpa till vid er flytt. Ha det fint!

Klostergatan 16, 553 17 Jönköping