Dreamclean Sweden AB

Dreamclean Sweden AB

Drömmer du också om ett rent hem? Dreamclean är städfirman som uppfyller dina drömmar. Vi hjälper dig med professionell städhjälp i Jönköping, Bankeryd och Huskvarna. Handlar det om smuts och fulla papperskorgar på kontoret eller bara ett hem som du inte känner att du har tid att städa - Vi hjälper dig. Vår specialitet när det kommer till städning ligger i hemstädning, flyttstädning, kontorsstädning och trappstädning. Vi har något vi kallar kvalitetsgaranti vilket gör att om du som kund inte är 100% nöjd så åtgärdar vi detta utan extra kostnad.
Välkommen till Dreamclean!

Läs vad 295 kunder tycker om Dreamclean Sweden AB 2

2021-06-09
    Har nog aldrig skrivit en recension under alla mina år.. men har aldrig stött på ett tjänsteföretag som jobbar på de här sättet. De var så tillmötesgående och gjorde det så himla smidigt att flytta! Det började med att jag inte kunde lämna nycklar och de erbjöd tillomed att hämta dem.. vilken service, helt fantastiskt!

Städningen blev som aldrig förr, så sjukt rent! Trodde ju nästan att de hade köpt in en ny ugn så snygg som den såg ut att vara efter städningen!

Kommer självklart att rekommendera dem till alla som behöver städning framöver!

TACK!
    Flyttstäd lägenhet.
    Bra, snabbt och smidigt bemötande!
    De utförde flyttstädningen mycket bra!
    Hej Johanna, Tack för att du tog dig tid att lämna en så fin recension! Vad roligt att höra att flyttstädningen och allting gick mycket bra! :) Önskar dig en trevlig sommar, Christian och medarbetare på Dreamclean Dreamclean Sweden AB
    2021-06-03
    Flyttstädning! Är jättenöjd! Bra service och trevligt bemötande!
    Hej Anna, Tack för din fina rekommendation. Skönt att allting gått bra och att du är nöjd med våra tjänster! :) Ha en fin helg och trevlig sommar! Allt gott, Christian och medarbetare på Dreamclean Dreamclean Sweden AB
    2021-06-03
    Beställde flyttstädning med fönsterputsning.
    Bra och snabb återkoppling vid offertförfrågan, bra detaljerad beskrivning på vad som städas.
    Fint städat där det var städat. Några missar fick vi själva åtgärda tex på kyl och frysspjäll nedanför dörrarna. Glömd städ trasa bakom tvättmaskinen. Ostädat nedanför handfatet i badrummet. Använd toalett utan att spola.
    Hej Anette, Tack för din recension! Vad bra att det mesta gick bra, men tråkigt att det missades. Vi hade jättegärna velat komma och åtgärda detta kostnadsfritt med vår kvalitetsgaranti så snart som det märktes av - men förstår att det kan gå rätt fort ibland när man flyttar.. Ber så hemskt mycket om ursäkt för detta och självklart tar jag med mig det här och pratar med de som var i ert gamla hem och flyttstädade! Tack för feedbacken, det hjälper oss att hela tiden bli bättre för att hålla en rak och god kvalitet. Hoppas ni trivs i ert nya Hem! Vill även önska dig en fortsatt trevlig sommar, Christian och medarbetare på Dreamclean Dreamclean Sweden AB
    2021-06-03
    Enkelt och smidigt. Trevlig kundservice.
    Smidigt att vi kunde lämna nyckel som lämnades i brevlådan efter utfört arbete då vi inte var på plats vid städning.
    Hej Sofia, Tack för att du tog dig tid att lämna en fin rekommendation! Vi jobbar hela tiden med att försöka göra det så enkelt och smidigt för kunden som möjligt genom att förbereda "flöden" för allt vi gör. Vad roligt att du kände av smidigheten! :) Hoppas ni trivs i ert nya hem! Passar på att önska er en fortsatt trevlig sommar! Allt gott, Christian och medarbetare på Dreamclean Dreamclean Sweden AB
    2021-06-03
    Flyttstäd av dödsbo. Bra jobb fin service!
    Hej Lars-Olof, Tack för din recension! :) Vad roligt att allt gick som det ska - tack för att vi fick chansen att hjälpa er med flyttstädningen. Önskar dig en fortsatt trevlig sommar, Christian och medarbetare på Dreamclean Dreamclean Sweden AB
    Städning av studentlägenhet!
    Bemötandet var mycket bra! Trevliga och hjälpsamma!
    Hej Linus, Tack för denna fina feedback och vad kul att allt gick som planerat! Jag ser självklart till att föra detta vidare till mina kollegor som du haft kontakt med och som städat din lägenhet! Trevlig sommar! :) Allt gott, Christian och medarbetare på Dreamclean Dreamclean Sweden AB
    2021-06-01
    Beställde flyttstädning. Var endast någon liten miss, men då är jag väldigt petig. Så inget att klaga på egentligen. Trevligt bemötande. Kan varmt rekommendera.
    Hej Karin, Tack för din rekommendation och feedbacken! Det värmer i våra små gröna hjärtan att vi blir rekommenderade av dig till andra <3 Allt gott, Christian och medarbetare på Dreamclean Dreamclean Sweden AB
    2021-06-01
    Väldigt trevligt bemötande och bra städat. Vi är nöjda med städningen!
    Hej Yasemin, Tack för ditt fina omdöme. Det glädjer oss att ni är nöjda med städningen och att ni fått ett bra bemötande! :) Vill passa på att önska er en riktigt trevlig sommar! Allt gott, Christian och medarbetare på Dreamclean Dreamclean Sweden AB
    2021-06-01
    Flyttstädning av villa på 200 kvm.
    Allt blev bra städat och var färdigt i tid.
    Bra bemötande och snabb återkoppling vid bokning via hemsida.
    Hej Patrik, Vilken stjärna du är! Tack för att du tog din tid att skriva en så fin recension! :) Hoppas Ni trivs i Ert nya hem! Ha en riktigt god sommar, Christian och medarbetare på Dreamclean Dreamclean Sweden AB
    Flyttstäd. Inga anmärkningar.
    Hej Sören, Tack för din rekommendation! Passar på att önska Er en riktigt trevlig (och solig..) sommar! Allt gott, Christian och medarbetare på Dreamclean Dreamclean Sweden AB
    Hej

Väldigt smidig och otroligt service inriktat företag!
    Hej Jimmy, Tack för dina fina ord. Vi på Dreamclean är stolta över den höga kvalitet vi erbjuder och är glada att du är nöjd och fått ett proffsigt bemötande. Det som driver oss är när vi får chansen att göra vardagen lite enklare för våra kunder! :) Önskar dig en fin sommar, Christian och medarbetare på Dreamclean Dreamclean Sweden AB
    2021-06-01
    Snabba svar, bra service, lätta att ha att göra med.
    Hej Olivia, TACK för en så fin rekommendation! Vi vet hur det är.. man vill få svar snabbt, man vill få det gjort - enkelt och smidigt. Just detta vi alltid strävar efter, att se till att det blir bra gjort, snabbt, och på ett väldigt enkelt sätt! Vad glada vi blir att du nämner detta! :) Passar även på att önska dig en riktigt god sommar! Allt gott Christian och medarbetare på Dreamclean Dreamclean Sweden AB
    2021-04-09
    Jag köpte flyttstädning
    Allt var skinande blankt ex.fönster, ugn, kyl o frys o även toaletten.
    Jag blev väl bemött vid beställning.
    Mina förväntningar var höga eftersom jag känner flera som anlitar dream clean för veckostädning o dessa är nöjda o det blev även jag.
    2021-04-09
    Flexibla och kundinriktade och noggrann städning. Nöjd.
    2021-04-08
    Gjorde ett väldigt bra jobb. Tillmötesgående och trevliga. Lättsam bokning.
    2021-04-07
    Trevligt bemötande, mkt bra städning
    2021-04-07
    Jag beställde flyttstäd och allt sköttes supersmidigt. De skötte allt och det var rent och fräscht efter när dem var klara.
    En riktigt bra upplevelse.
    2021-04-01
    Har haft DreamClean i 2 år. Har varit nöjd med städet som utförts av ordinarie städare.

När det varit vikarie så har resultatet varit minst sagt varierande.

De har då glömt larma vid ett flertal tillfällen, inte läst och skrivit tillräckligt utförliga arbetsbeskrivningar vilket resulterat i att bl.a vår kattlåda blivit instäng och därmed har katten gjort sina behov på annat håll. Dammsugit heltäckningsmattan bara där det varit smutsigt, haft sönder flera saker.
    Nu när vår ordinarie städare slutat så gör även jag det. Jag vill inte jobba med en leverantör som ljuger för kunder, inte följer kollektivavtal, erbjuder alltför varierat resultat och lovar mer än vad de kan hålla.

Oerhört besviken. Och nedan lär säkert komma ett utlägg om att de inte håller med, det får stå för dem. Men min upplevelse som kund kan de inte ta ifrån mig.
    Hej Ida, Självklart kan vi inte ta ifrån dig hur du känner, upplever och inbillar dig saker och ting.. Förstår din frustration när vi väljer att sluta erbjuda dig städning då vi bryr oss för mycket om våra medarbetare för att usätta dem för ditt beteende. Vi utgår alltid ifrån den informationen och beskrivning som kunden ger oss - och tyvärr kan det bli missförstånd där som resulterar i att det saknas information. Det är inte roligt när arbetsledare och städare blir trackaserade, förnedrade och kränkta per mail och telefon av dig för att din matta inte dammsugits åt ett visst specifikt håll som du tycker ser bättre ut, eller för att att diskussioner kring att du tror att det sker inbrott i hus med Verisure larm, eller att du tror att vi ljuger för kunder (fortfarande inte säker på vad du menar.. det handlar om städning, och riktigt bra städning enligt många många många andra..). Med Jönköpings bäst rekommenderade städare, en riktigt hög trivsel på jobbet (enligt städare själva) samt en EXTREMT LITEN personalomsättning säger väl ändå mycket inom städ. Du säger att vi inte följer kollektivavtal vilket är delvis sant, då vi inte bara följer kollektivavtalet utan vi har till och med bättre villkor och förmåner än kollektivavtalet och en respekt för de vardagshjältar som jobbar på Dreamclean som ingen annan städfirma har. Att det varierar från städare till städare vid ex. sjukdom eller semester (fastän alla är riktigt duktiga) är den mänskliga aspekten till tjänsteföretag och går tyvärr inte att ändra på så länge man inte byter ut människa till robot. Dina åsikter är självklart viktiga - men betyder inte att de är OK att de är grund till falska rykten och kränkingar. Du är inte bunden till någon bindningstid eller uppsägningstid då vi inte tror på att binda upp människor till en tjänst - utan man har städning så länge man vill ha vår hjälp och vi hjälper till från hela våra små gröna hjärtan. Vi önskar dig all lycka framöver och hoppas att du finner den hjälpen du behöver. Allt gott, Christian och medarbetare Dreamclean Dreamclean Sweden AB
    2021-01-19
    Jag köpte flyttstäd och blev exceptionellt väl bemött när jag gjorde beställningen över telefon. Väldigt trevliga!
    Städningen utfördes väl med undantag för några små missar. När jag påtalade dessa blev jag återigen väldigt väl bemött och det åtgärdades direkt. Proffsigt intryck och det märks att de tar kvalité i både utförande och service i övrigt på allvar. Rekommenderas!
    2021-01-15
    Bra bemötande och duktiga dreamcleaners! Vi är nöjda!
    Hej Agata, Tack för så fin rekommendation :) Vad skönt att höra att ni är nöjda - precis som det ska vara då! Ska se till så att städerskan får berömmet. Önskar dig en fortsatt trevlig helg! Allt gott, Christian och medarbejavascript:void(0)tare Dreamclean Dreamclean Sweden AB
    2021-01-15
    Bra och tillmötesgående Bra städning kom på avtalad tid
    Hej Kjell-Åke, Tack för ditt positiva omdöme! Jag sänder vidare berömmet till städerskan som hjälper Er med städningen Ha en fortsatt fin helg! Allt gott, Christian och medarbetare Dreamclean Dreamclean Sweden AB
    2020-12-30
    Med respekt och snabb och bra service.
    Hej Håkan, Tack för att du tog dig tid att lämna en recension! Hoppas Ni trivs i Ert nya Hem! :) Trevlig helg! Allt gott, Christian och medarbetare Dreamclean Dreamclean Sweden AB
    2020-12-20
    Lätta och trevliga att anlita. Gör ett mycket bra jobb. Kommer att rekommendera dem för vänner och bekanta.
    Hej Annika, Tack för din fina recension! :) Du värmer våra små gröna hjärtan - TACK! Vill passa på att önska dig ett riktigt Gott Nytt År och en God Fortsättning! Allt gott, Christian och medarbetare DreamClean Dreamclean Sweden AB
    Köpte flyttstädning.
    Trevligt bemötande av företaget och smidig bokning. Mycket nöjd 😊
    Hej Louise, Tack för att du tog dig tid att lämna en så fin recension! Allt är precis som det ska vara då! ;) Hoppas Ni trivs i Ert nya Hem! Ha ett riktigt Gott Nytt År och en God Fortsättning! Allt gott, Christian och Medarbetare DreamClean Dreamclean Sweden AB
    2020-12-19
    Köpte flyttstädning. Bra och trevligt bemötande av företaget, men lite knepigt att få till att lämna nyckeln i företagets postfack innan, då det bara var öppet under kontorstid. Nöjd med städningen. Kommer att anlita företaget igen vid behov!
    Hej Elsa, Tack för att du tog dig tid att lämna en recension! Jag förstår.. det är inte alltid så enkelt att få till det under de tiderna kanske, men av säkerhetsskäl så har vi valt att endast använda facket som finns innanför porten (den som är låst under nätter) - så att nycklar hanteras på tryggast möjligaste sätt för dig som kund! :) Tack för fina ord! Vi hjälper Er gärna med städningen framöver - bara att hojta till! ;) Hoppas Ni trivs i Ert nya hem, och passar även på att önska Er ett Gott Nytt År och God Fortsättning! Allt gott, Christian och Medarbetare DreamClean Dreamclean Sweden AB
    2020-12-19
    Enkelt och smidigt att boka flyttstäd. Trevligt och hjälpsamt bemötande. Bra resultat som levde upp till våra förväntningar.
    Hej Caroline, Tack för en så fin rekommendation! :) Vad kul att höra att allting varit till Er belåtenhet - och hoppas att Ni trivs i Ert nya Hem! Skulle Ni behöva hjälp med städningen framöver hjälper vi gärna till - bara att höra av Er så löser vi något bra. :) Vill även passa på att önska Er ett Gott Nytt År och en God Fortsättning! Allt gott, Christian och Medarbetare DreamCleam Dreamclean Sweden AB
    2020-12-17
    Flyttstädning villa.
    Jag blev snabbt och korrekt bemött av två medarbetare.
    Jag förväntade mig ett rent hus vid avflyttning från min villa.
    Då det inte fanns tid för mig att kontrollera städningen innan överlämnandet av nycklar till de nya ägarna så kan jag inte svara om städningen levde upp till mina förväntningar men jag tolkar tystnaden från den nya ägaren gällande städningen att allt varit till belåtenhet.
    Den nya ägaren har bara uttryckt positiva saker om huset och skulle med all säkerhet hört av sig om inte städningen varit till belåtenhet.
    Hej Nicklas, Det är ju alltid lika roligt att få prata med nya trevliga människor! Så kan det ibland vara - but fear not, vi gör alltid en intern besiktning med vår checklista innan vi lämnar hemmet vid flyttstädningar för att säkerställa att det är rent och fräscht för nästa person som flyttar in ;) Skulle du behöva hjälp med städning någon gång framöver så är det bara att hojta till - vi hjälper dig gärna igen! Passar på att önska dig ett Gott Nytt År och en God Fortsättning! Allt gott, Christian och Medarbetare DreamClean Dreamclean Sweden AB
    2020-12-17
    Vårt hem har aldrig vart så rent! Supernöjda!
    Hej Ellen, Vad roligt att höra!! :) Tack för att du tog dig tid att lämna en recension. Önskar Er ett Gott Nytt År och God Fortsättning! Allt gott, Christian och Medarbetare DreamClean Dreamclean Sweden AB
    2020-11-25
    Snabba, hjälpsamma, lysande resultat. Skulle absolut anlita dem igen!
    Hej Sandra, Vad gulligt av dig! Tack för att du tagit dig tid till att recensera oss! ... och vi hade absolut hjälp dig igen! :) Tack och God Jul och ett Gott Nytt År! Vänliga hälsningar, Christian - DreamClean Dreamclean Sweden AB
    2020-11-25
    Flyttstädning.
    Bra bemötande smidigt utförande.
    Hej Dan, Tack för din recension! :) Hoppas allt rullar på i nya hemmet! Vill även önska Er en God Jul och ett Gott Nytt År! :) Vänliga hälsningar, Christian - DreamClean Dreamclean Sweden AB
    Flyttstädning av lägenhet.
    Mycket bra och trevligt bemötande.
    Snabba återkoppling.
    Noggrann städning. Mycket nöjd.
    Uppfyllde helt mina förväntningar.
    Har rekommenderat Dreamclean till vänner.
    Hej Gunvor, Tack för att du tagit dig tid att ge oss feedback. Vad roligt att vi levererar upp till förväntan och hoppas att Ni trivs i Ert nya hem! Passar även på att önska Er en God Jul och ett Gott Nytt År! :) Allt gott, Christian - DreamClean Dreamclean Sweden AB
    2020-11-23
    Ett mycket bra företag som jag gärna rekommendera. Trevliga och utför arbetet helt exemplarisk.
    Hej Anette, Du är för gullig... tack för så fin recension - dina ord värmer! Vill även passa på att önska Er en God Jul och ett Gott Nytt År! :) Allt gott, Christian - DreamClean Dreamclean Sweden AB
    2020-11-23
    Det var smidigt att boka tid, jättebra service och felfria resultat!
    Hej Stina, Tack för din fina rekommendation! Passar även på att önska Er en God Jul och Gott Nytt År! :) Allt gott, Christian - DreamClean Dreamclean Sweden AB
    2020-10-11
    Så bra städat! Skulle vilja gå kurs hos Dreamclean och lära mig hur man städar!
    2020-10-09
    Städning av hus inför försäljning. Mycket bra och snabbt bemötande. Flexibel och tillmötesgående, lätt! Men något skåp glömdes vid städning. Lätt hänt! Men vi är ändå nöjda!
    2020-10-09
    Vi har anlitat DreamClean drygt ett år för städning i hemmet en gång varannan vecka. De är punktliga, professionella och det är alltid mycket rent när de varit hos oss. Otroligt bra kundbemötande och service. Vid kontakt får vi alltid snabb återkoppling och vi upplever att de alltid är lika vänliga, flexibla och tillmötesgående.
    2020-10-09
    Jag köpte en flyttstädning och blev mycket vänligt bemött.
    Eftersom Dream Clean var en av de företag Vättterhem rekomende var mina förväntningar ganska höga och motsvarande mina förväntningar
    2020-10-07
    Beställde flyttstäd. Tyckte allt gick väldigt smidigt & städningen blev jag jättenöjd med!
    2020-09-30
    Beställde flytstädning av en 90kvm lägenhet med stora fönster på balkongen. var jätte nöjd med städningen och blev glatt överraskad av uppmärksamhet till detaljer.
    Rekommenderar.
    Hej Gabriel, Tack för Er rekommendation! :) Vi försöker alltid att göra det bästa för våra kunder och en stor del av det är att vara lyhörd och tillmötesgående. Jag hoppas att vi lyckats göra Er vardag enklare och att Ni är nöjda med städningen. Önskar Er en fortsatt trevlig dag! :) Bästa hälsningar, Christian - DreamClean Dreamclean Sweden AB
    2020-09-09
    Beställde flyttstäd. Smidig hantering och imponerande städning med det där lilla extra! Vi hade barnsäkertsspärrar som lämnat massa limrester. Fanns inte ett spår efter detta när Dreamclean var klara, mycket uppskattat!
    Hej Simon, Tack så mycket för Er rekommendation! :) Vårt mål är alltid att se till så våra kunder är nöjda, därför betyder det mycket för oss när detta uppmärksammas. Bästa hälsningar, Christian - DreamClean Dreamclean Sweden AB
  • Anna L
    2020-09-09
    Städningen fick beröm vid slutbesiktning och all kommunikation med personalen har funkat utmärkt. Kan varmt rekommendera DreamCleans flyttstäd!
    Hej Anna, Tack för Era fina ord, vi uppskattar de verkligen! :) Vi försöker alltid att vara tillgängliga i högsta möjliga mån, kul att Ni kände detta. Hoppas att Ni trivs bra i Ert nya boende! Bästa hälsningar, Christian - DreamClean Dreamclean Sweden AB
    2020-08-12
    Köpte flyttstäd. Allt var enligt avtal och snyggt gjort. All kontakt var smidig.
    Rekommenderar starkt!😊
    Hej Linda, Tack så mycket för den fina rekommendationen, det värmer våra gröna DreamClean-hjärtan!💚 Vi hoppas att ni trivs bra i ert nya boende. Bästa hälsningar, Christian - DreamClean Dreamclean Sweden AB
    2020-08-10
    köpte flyttstädning .otroligt nöjd lägenheten har nog aldrig varit så ren
    Hej Fredrik, Då är vårt arbete väl utfört, kul att höra att ni blev så nöjda med städningen. Hoppas att allting gick bra med flytten och att det inte blev allt för mycket ryggont! ;) Allt gott, Christian - DreamClean Dreamclean Sweden AB
    2020-08-10
    Flyttstädning jag är jätte nöjd med både resultat och bemötande
    Hej Paul, Otroligt kul att höra att ni blev nöjda med städningen, och framförallt vårt bemötande. Vi arbetar ständigt med att bli bättre på det vi gör, därför är det alltid trevligt att se att vårt hårda arbete ger resultat. Vi tackar för det givna förtroendet om att få hjälpa er med städningen och hoppas att ni trivs bra i det nya boendet! :) Bästa hälsningar, Christian - DreamClean Dreamclean Sweden AB
  • Ingrid K
    2020-08-10
    Väldigt bra flyttstäd, bra kommunikation
    Hej Ingrid, Kommunikationen är bland det viktigaste för att vi ska kunna göra våra kunder så nöjda som det bara går. Vi blir alltid lika glada när våra kunder uppskattar vår kommunikation. Det viktigaste är dock att städningen blir bra, vilket den har blivit i detta fallet! :) Allt gott, Christian - DreamClean Dreamclean Sweden AB
  • Johanna L
    2020-08-04
    Mycket nöjd. Snabb återkoppling och nöjd över resultatet på mitt flyttstäd! Det glänste👌🏻
    Hej Johanna, Tack för de fina orden! :) Att det glänste efter städningen beror på den all den kärlek som våra medarbetare lägger ner i sitt arbete. God kommunikation och mycket kärlek bakom arbetet makes the DreamWork som vi brukar säga! ;) Bästa hälsningar, Christian - DreamClean Dreamclean Sweden AB
    2020-07-17
    Fungerat bra från första kontakt till utfört jobb
    Hej Arne, Vad bra att allting fungerat som det ska! :) Alltid lika trevligt att se att hela processen fungerar och att städningen i slutändan blir väl genomförd. Tack för er rekommendation. Bästa hälsningar, Christian - DreamClean Dreamclean Sweden AB
    2020-07-17
    En riktigt bra städning vilket visade sig när den skulle besiktigas. Helt felfritt!
    Hej Romario, Vad kul att höra att städningen gått helt felfritt så att besiktningen inte var några som helst problem för dig! :) Vi tackar för det givna förtroendet om att få hjälpa er med flyttstädningen, och hoppas självklart att vi ses snart igen. Allt gott, Christian - DreamClean Dreamclean Sweden AB
    2020-07-17
    Tryggt och bra! De är lyhörda och tillgängliga.Vi är jättenöjda att vi bytte till Dreamclean!
    Hej Johanna, Tack för din feedback. Vad roligt att höra att bytet till Dreamclean känts bra. Vi är glada att kunna skapa en enklare vardag för Er! Önskar dig en fin sommar, Christian - DreamClean Dreamclean Sweden AB