Alla kategorier Lokalvårdare Jönköping Jönköping Dreamclean Sweden AB

Dreamclean Sweden AB

Huskvarnavägen 62, 554 54 Jönköping — Visa karta

Drömmer du också om ett rent hem? Dreamclean är städfirman som uppfyller dina drömmar. Vi hjälper dig med professionell städhjälp i Jönköping, Bankeryd och Huskvarna. Handlar det om smuts och fulla papperskorgar på kontoret eller bara ett hem som du inte känner att du har tid att städa - Vi hjälper dig. Vår specialitet när det kommer till städning ligger i hemstädning, flyttstädning, kontorsstädning och trappstädning. Vi har något vi kallar kvalitetsgaranti vilket gör att om du som kund inte är 100% nöjd så åtgärdar vi detta utan extra kostnad.
Välkommen till Dreamclean!
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 144 kunder tycker om Dreamclean Sweden AB

Elina M skrev om Dreamclean Sweden AB
    Köpte flyttstädning och var mycket nöjd med resultatet. Smidigt att beställa tjänsten. Läs mer

Maggie H skrev om Dreamclean Sweden AB
    Min flyttstädning var perfekt utförd. Vänligt, personligt bemötande. Mycket nöjd, kommer att rekommendera DreamClean
    Med vänlig hälsning, Maggie Hallberg Läs mer

Martin B skrev om Dreamclean Sweden AB
    Riktigt smidigt och utmärkt resultat! Läs mer
  • Lars S

2019-07-17

Lars S skrev om Dreamclean Sweden AB
    Flyttstädning. Utmärkt resultat. Trevlig personal. Bra pris. Kanonbra service. Läs mer
  • 2019-07-16

Rune B skrev om Dreamclean Sweden AB
    Städning av villa som skulle säljas och ägs av dödsboet.
    Lätta att komma i kontakt med på telefon.Fick ett snabbt svar på förfrågan och ett förslag till avtal på mejlen.
    Bra städat och god ordning i kontakterna med företaget om nycklar och faktura.
    Jag är mycket nöjd med hur företagets sätt att sköta städningen Läs mer
  • 2019-07-16

Madeleine K skrev om Dreamclean Sweden AB
    Flyttstädning av villa/lägenhet .
    Fantastiskt trevligt bemötande och tydlighet både vad jag kunde förväntan mig samt vad jag behövde göra inför. smidig hantering hela vägen och städningen var fläckfri! Läs mer
  • Stephan R

2019-07-15

Stephan R skrev om Dreamclean Sweden AB
    Mycket bra resultat!
    Bra och smidig kommunikation vid bokning. Rekommenderas varmt! Läs mer
  • 2019-07-15

Annika W skrev om Dreamclean Sweden AB
    Vi beställde flyttstäd. Enkelt att boka, utmärkt utfört, bara bra. Läs mer
    2019-07-15 Christian J svarar Annika W
    Hej Annika,

Tack så mycket för Din fina rekommendation. Tack för förtroendet och chansen att få hjälpa Er med flyttstädningen!

Vi hoppas att Ni trivs i Ert nya Hem.

• Em M

2019-07-03

Em M skrev om Dreamclean Sweden AB
    Snabbt återkoppling och offert och hela processen gick smidigt till. de som Jobbade var väldigt professionella och tillmötesgående, vilket var underbart när jag var flyttstressad. Lägenheten blev klar i tid och det var perfekt städat. Jag rekommenderar verkligen Dreamclean om ni behöver en flyttstädafirma! Läs mer
    2019-07-15 Christian J svarar Em M
    Hej Em,

Tack så mycket för din fina recension. Jag är väldigt glad över att vi fick chansen att få underlätta och göra Er flytt enklare! :)

Jag hoppas att Ni trivs i Ert nya hem. Önskar Er en forsatt trevlig sommar!

• 2019-06-20

Maja G skrev om Dreamclean Sweden AB
    Bokade snabbt och enkelt hembesök direkt via deras hemsida. Fick snabb återkoppling och de kunde komma ut och göra ett hembesök på kort varsel.

Inledningsvis utfördes en storstädning tillsammans med fönsterputs, och därefter har vi haft var 14:e dag där det varit lika bra städat varje gång.

Vi är väldigt nöjda med städningen och kan rekommendera dreamclean! Läs mer
    2019-07-15 Christian J svarar Maja G
    Hej Maja,

Tack så mycket för din fina recension! :)

Vi försöker alltid att göra vårt bästa och är glad över att ni märker detta.

• 2019-06-19

Annika W skrev om Dreamclean Sweden AB
    Fantastik service från mailkontakt till städning.. Läs mer
    2019-06-20 Christian J svarar Annika W
    Hej Annika,

Tack för Ert fina omdöme.

Vi blir glada att höra att Ni är nöjda med städning och vår service.

Önskar Er en fin sommar!

• 2019-06-17

Torsten E skrev om Dreamclean Sweden AB
    Beställde fönsterputsning pga av flytt det var minst 10 fönster med spröjsade fönster som skulle putsas emellan på insidan och utsidan. Det var ett trevligt bemötande. Företaget levde upp till de förväntningar jag hade, Jag blev mycket nöjd med fönsterputsningen. Personalen var mycket kunnig, duktig och noga i sitt jobb utan att vara stressad. Med vänlig hälsning, Torsten Eriksson Läs mer
    2019-06-20 Christian J svarar Torsten E
    Hej Torsten,

Tack för ditt fina omdöme. Det värmer våra DreamCleanhjärtan.
    Vi är glada att höra att allting gått bra och Ni fått ett bra bemötande och en bra städning.

Vi är väldigt måna om våra medarbetare och ser till att det alltid är "No-Stress" där man tar sin tid till att utföra arbetet till 100%, utan att behöva stressa. Stress leder aldrig till bra arbete. Jättebra att Ni märkte detta, tack! :)

Önskar dig en fin sommar.

• Andreas L

2019-06-15

Andreas L skrev om Dreamclean Sweden AB
    Beställde storstäd/flyttstäd med fönsterputs och extra allt. Personalen jobbar noggrant och fackmannamässigt och har ett bra kundbemötande. Toppen! Läs mer
    2019-06-20 Christian J svarar Andreas L
    Hej Andreas,

Tack för Dina fina ord. Vi på DreaClean är stolta över den höga kvalitet vi erbjuder och är glada att du är nöjd och fått ett proffsigt bemötande. Alltid trevligt att kunna skapa ett extra flow i våra kunders vardag.

Önskar Er en fin sommar!

Maria N skrev om Dreamclean Sweden AB
    Flyttstäd!

Superrent och fräscht överallt!
    Verkligen nöjd med tjänsten Läs mer

Maja A skrev om Dreamclean Sweden AB
    Vi fick hjälp med en flyttstädning. Tog endast några minuter att boka och få bekräftelse på bokningen. Vi besiktade lägenheten tillsammans med de nya ägarna och de var supernöjda. Jessica som vi pratade med i telefon var dessutom väldigt trevlig. Läs mer
    2019-06-20 Christian J svarar Maja A
    Hej Maja,

Tack för ditt positiva omdöme. Vad glada vi är att höra att allting gått som det ska. Jag sänder vidare berömmet till Jessica.

Ha en fin sommar!

Jan S skrev om Dreamclean Sweden AB
    Köpte en dödsbostädning på distans. Fick snabb hjälp med att också plocka ut de saker som var kvar eter att Röda Korset hade tagit sitt.
    Plus att telefonsäljaren var trevlig och intresserad av att hjälpa mig Läs mer
    2019-06-13 Christian J svarar Jan S
    Hej Jan,

Tack så mycket för Din recension. :)

Vi försöker att hjälpa till så gott det går, och är glad över att vi fick chansen och förtroendet att hjälpa Er.

Önskar Er en fortsatt trevlig (solig) dag!

Linda G skrev om Dreamclean Sweden AB
    Bra städning, men svin dyrt 4tim / 2965kr
    Det är skamligt
    Kommer inte höra av mig mer till er och jag kan inte rekommendera er till någon. Läs mer
    2019-06-13 Christian J svarar Linda G
    Hej Linda,

1. Tack för Din recension. Blir glad av att höra att städningen blev bra.
    2. Det var mer än 4 timmar totalt, då det var flera personer, annars hinner man inte göra något. Du får gärna sprida något falskt, vi vet hur vi arbetar och står för hur vi gör det.
    3. Ni fick en mall på vad exakt städningen skulle innehålla, exakt hur mycket det skulle kosta, och exakt när och var det skulle utföras vilket godkändes med signering av kundavtal, så Ni var fullt medvetna om vad Ni köpte för tjänst och hur mycket Ni betalade för det, och som Du säger så har det utförts bra. Tackar för den feedbacken.
    4. Tråkigt att Ni känner så, men Du är mer än välkommen att kontakta mig på 036-14 15 00 om Du har någon fråga eller fundering kring städningen eller våra priser.

Vi har Jönköpings billigaste pris bland alla kollektivavtalade städfirmor då vi arbetar helhjärtat med att förbättra alla våra flöden och processer, vilket leder till att vi kan sänka priserna och samtidigt behålla en väldigt hög kvalitet på alla tjänster som vi utför.

Linnea L skrev om Dreamclean Sweden AB
    Trevligt bemötande och bra service. Läs mer
    2019-06-20 Christian J svarar Linnea L
    Hej Linnea,

Tack för din feedback. Trevligt att höra att Ni fått bra bemötande och bra service, som det ska vara då! ;)

• 2019-06-12

Jonas W skrev om Dreamclean Sweden AB
    Köpte flyttstädning, smidigt för mig. Blev jätterent, och spisen blänkte. Rekomenderas Läs mer
    2019-06-20 Christian J svarar Jonas W
    Hej Jonas,

Stort tack för din fina feedback!

Jan-Olof S skrev om Dreamclean Sweden AB
    Flyttstädning av bostadsrätt. ca 100 kvm. Fick ingen respons från företaget på mail-korrespondens. Lite tafatt hantering av ankomsten då tre personer gick runt huset. Ett antal skåp var inte städade bl 2 st i köket. Bortmonterade enhet för kyl/ frys var inte rengjorda. Hanteringen är inte helt klanderfri. Svår kommunikation med personalen på plats då svenska språket inte var någons modersmål. Ger bara ok på upplevelse, inte mer. Läs mer
    2019-06-12 Christian J svarar Jan-Olof S
    Hej Jan-Olof,

Tack för Er recension.

Jag har tittat i företagets e-post (info@dreamclean.nu) och hittar endast mail från Er före städningen, där alla är besvarade, dock inga efter att städningen utförts. Kan vara så att det blivit något fel med IT:n eller att fel e-postadress skrivits in?

Tråkigt att det missades några saker i köket, men ännu tråkigare att vi inte fick chansen att åtgärda dessa misstag då vi har en kvalitetsgaranti på all utförd städning vilket innebär att om något missas så åtgärdas det samma dag/dagen efter helt kostnadsfritt (information om detta fanns vid första mailet).

Jag förstår att det kan kännas frustrerande för Dig att inte alla lokalvårdare har Svenska som modersmål, och tyvärr är det så att många inte kan svenska (ännu). Dock kan alla antingen svenska eller Engelska då vi som företag även måste kunna kommunicera och arbetsleda på något sätt.

Känns väldigt tråkigt att Ni fått en "ok" upplevelse, då vi alltid strävar efter att överträffa förväntningar och ge en "wow" upplevelse till alla våra kunder.

Du är välkommen att höra av Dig till mig på 036-141500 om Du har några frågor eller funderingar.

Maria L skrev om Dreamclean Sweden AB
    Supernöjd!! Kan verkligen rekomendera Dreamclean!
    Proffesionella och trevliga.
    Städnigen blev perfekt utförd. Kommer välja dem nästa gång om jag flyttar.
    /Maria Läs mer
    2019-06-12 Christian J svarar Maria L
    Hej Maria,

Tack för så fina ord, det värmer att få höra! :)

Vi är väldigt glada över att ha fått leverera städning till Er. Uppstår behovet igen i framtiden så är det bara att hojta till.

Önskar Er en fortsatt trevlig dag! :)

Elisabeth L skrev om Dreamclean Sweden AB
    Flyttstädning
    Vänligt bemötande
    Smidigt Läs mer
    2019-06-12 Christian J svarar Elisabeth L
    Hej Elisabeth,

Tack för Er recension. :)

Anders A skrev om Dreamclean Sweden AB
    Köpte flyttstädning, tycker att det fungerade bra och dom gjorde ett bra jobb! Läs mer
    2019-06-12 Christian J svarar Anders A
    Hej Anders,

Tack för att Ni tog Er tid till att skriva en recension :)

Jens A skrev om Dreamclean Sweden AB
    Väldigt bra städat. Inga klagomål från dem som köpte lägenheten. Smidig hantering. Läs mer
    2019-06-12 Christian J svarar Jens A
    Hej Jens,

Precis som det ska vara då ;)

Tack för Er fina recension och tack för chansen och förtroendet att få leverera en bra städning till Er.

Anders J skrev om Dreamclean Sweden AB
    Vänligt och professionellt bemötande och mycket väl utfört jobb! Läs mer
    2019-06-12 Christian J svarar Anders J
    Hej Anders,

Det värmer att läsa Dina ord. Tack för en fin rekommendation, det uppskattas väldigt mycket!

Jag önskar Er en fortsatt fin dag!

Pontus E skrev om Dreamclean Sweden AB
    Snabba och tillmötesgående vid offertförfrågan. Flexibla vid städningen med det praktiska.
    Rekomenderas. Läs mer
    2019-06-12 Christian J svarar Pontus E
    Hej Pontus,

Tack för en fin recension, jag tackar för chansen vi fick att utföra städningen hos Er.

Önskar Er en fortsatt trevlig dag! :)

Siv K skrev om Dreamclean Sweden AB
    Flyttstädning. Allt gick bra. Lite besvärligt då ingen talade någon svenska alls. Lite skräp kvar under lådorna i köket som vi fixade till själva. Dock var allt annat jättefint o välstädat. Läs mer
    2019-06-12 Christian J svarar Siv K
    Hej Siv,

Tack för Er recension! :)

Ni hade inte behövt fixa det själva, då vi har en kvalitetsgaranti och skulle ha kommit ut samma dag/dagen efter och fixat det som missats kostnadsfritt, hursomhelst vill jag tacka för att Du tog Din tid till det.

Jag tackar även för förtroendet som vi fick för att levera städningen till Er.

Linda S skrev om Dreamclean Sweden AB
    Flyttstädning kan varmt rekommenderas. Smidigt och välstädat. Läs mer
    2019-06-12 Christian J svarar Linda S
    Hej Linda,

Tack för Er rekommendation, det uppskattas! :)

Vi hoppas att Ni trivs i Ert nya hem. Uppstår behovet i framtiden så är det bara att säga till!

• Stephan R

2019-06-11

Stephan R skrev om Dreamclean Sweden AB
    Mycket nöjda! Bra och tydliga avtal. Smidig kommunikation och framför allt ett bra resultat. Läs mer
    2019-06-12 Christian J svarar Stephan R
    Hej Stephan,

Tack för Er fina recension. Vad glad jag blir att höra att arbetet utförts på det sätt som vi ser till att göra det på. :)

Tack för chansen och förtroendet att få levera städning till Er.

Önskar Er en fortsatt trevlig dag!

• 2019-06-09

Niklas O skrev om Dreamclean Sweden AB
    Köpte flyttstädning till min bostad av Dreamclean. Bra service med en trevlig bra kundservice dessutom. Hittade inget som städfirman missat eller glömt. Extra plus i kanten för att firman hämtade bostadsnyckeln på mitt jobb nu när jag hade svårt att lämna jobbet. Jag tycker att städningen är dyr trots RUT avdrag varav betyget 4 av 5. Jag rekomenderar. Läs mer
    2019-06-12 Christian J svarar Niklas O
    Hej Niklas,

Ett otroligt stort tack till Er fina recension. Vi ser alltid till att göra det där lilla extra, för att göra vardagen enklare för människor, tack för att Du noterade det.
    Måste säga, Du är en väldigt tillmötesgående och snäll snubbe! :)

Tack för att vi fick levera städning till Er. Om behovet uppstår i framtiden så är det bara att hojta till!

• 2019-06-03

Lenny K skrev om Dreamclean Sweden AB
    Vi köpte flyttstäd av dreamclean sweden AB i Jönköping till vårt hus som vi flyttade ifrån.
    Vi hade tittat runt på div. Företag och pratat med några av dem stora väl kända till mindre företag, vi fastnade för dreamclean för att de var snabba på svar och bemötandet var kanon från start, Raka rör precis som vi vill ha det.
    Resultatet av deras jobb var helt fantastiskt vårat hus var på 168 kvm 8 rum och det finns inget att anmärka på i något av rummen, rent och snyggt, över förväntan. Tack ännu en gång Christian med personal. Kommer att rekommendera er och använda er igen om det skulle behövas utan tvekan. Läs mer
    2019-06-12 Christian J svarar Lenny K
    Hej Lenny,

Jag blir nästan tårögd av att läsa din recension.. Så himla fint, uppskattar det väldigt mycket! Tack för att Du tog Din tid till att lämna en recension.

Vi är väldigt glada över att ha fått leverera städning till Er. Det är bara att höra av Er om behovet uppstår igen i framtiden.

Ha en fortsatt trevlig dag!

• 2019-05-27

lina L skrev om Dreamclean Sweden AB
    Har hemstädning. Fantastiskt skönt att komma hem till ett noggrant städat hus! Är själv noggrann och har tänkt att jag städar bäst själv, men där hade jag fel!
    Snabb återkoppling, trevligt bemötande och lyhörda vid önskemål. Läs mer
    2019-06-03 Christian J svarar lina L
    Tack för Din fina recension Lina! Det värmer att höra att man gör ett bra arbete, och dina ord betyder mycket för oss.

Vi är glada över att få fortsätta leverera bra städning till Er! :)

Önskar Er en fortsatt trevlig (solig och varm) dag.

• 2019-05-23

Marie C skrev om Dreamclean Sweden AB
    Mycket trevligt bemötande vid kontakt, fint flyttstädat! Läs mer
    2019-05-27 Christian J svarar Marie C
    Tack för fina ord Marie, det uppskattas verkligen. Vi är väldigt glada över att ha fått chansen att hjälpa Er förenkla flytten.

Hoppas att Ni har det bra, och skulle behovet uppstå igen så är det bara att hojta till!

• 2019-04-30

Isabelle H skrev om Dreamclean Sweden AB
    Bokade flyttstäd och redan från första kontakt så var servicen hög! Snabba på att svara på mail. Städningen var väl utförd och till ett bra pris. Läs mer
    2019-05-27 Christian J svarar Isabelle H
    Tack så mycket för Er recension Isabelle! :) Hoppas att Ni trivs i Ert nya hem.

• Agneta N

2019-04-26

Agneta N skrev om Dreamclean Sweden AB
    Superduktig tjej som gör vår lägenhet fräsch varannan vecka. Hon ser vad som behövs och har ett öga för detaljer som fint vikta filtar osv i soffan! Vi är jättenöjda med allt och rekommendrar er till andra. Roger och Agneta Läs mer
  • 2019-04-26

Emma Hilda Viktoria K skrev om Dreamclean Sweden AB
    Vi har haft städhjälp från Dreamclean i över ett år nu och är supernöjda! Vi har städning varanann vecka och varje gång blir jag lika imponerad över hur snabbt de hunnit med och hur rent det är! Ett riktigt bra resultat helt enkelt! Vi har haft andra städfirmor, men "vår" städare på Dreamclean är utan tvekan den bästa vi har haft! Det som gör oss extra imponerade är deras kundservice. Det är aldrig några problem att boka om med kort varsel pga sjukdom eller annat som kan dyka upp i sista minuten. De lyckas alltid hitta en snabb lösning och är toppen att kommunicera med! Vi är supernöjda helt enkelt och kan varmt rekommendera Dreamclean! Läs mer
  • 2019-04-15

Anna B skrev om Dreamclean Sweden AB
    Jag bokade flyttstädning med kort varsel, det var inga problem och bra service! Läs mer
    2019-04-15 Christian J svarar Anna B
    Hej Anna,

Tack för din fina recension.

Jag är glad över att vi fick chansen och förtroendet att få hjälpa er med städningarna.

Ha en fortsatt trevlig måndag!

• 2019-04-14

Elin L skrev om Dreamclean Sweden AB
    Flyttstäd, bra resultat, smidigt med nyckel leverans, samt tiderna passades. Läs mer
    2019-04-15 Christian J svarar Elin L
    Hej Elin,

Tack för din rekommendation. Det glädjer mig att vi lyckats göra flytten lite enklare för er.

Jag hoppas att vi får hjälpa er med flytten igen i framtiden.

• 2019-04-14

Hans P skrev om Dreamclean Sweden AB
    Flyttstädning ................... funkade bra Läs mer
    2019-04-15 Christian J svarar Hans P
    Tack för att du tog din tid till att ge oss en rekommendation Hans det uppskattas.

Jag önskar dig en fortsatt trevlig dag! :)

Therese A skrev om Dreamclean Sweden AB
    Köpte flyttstädning. Problemfritt, enkel bokning, smidig hämtning och lämning av nycklar och proffsigt utfört. Läs mer
    2019-04-15 Christian J svarar Therese A
    Hej Therese,

Tack för en fin recension, det uppskattas väldigt mycket.

Vi försöker att alltid göra det så enkelt som möjligt för alla våra kunder, och det värmer att höra att det faktiskt funkar. :)

Önskar dig fortsatt trevlig måndag.

Anna R skrev om Dreamclean Sweden AB
    Trevligt bemötande i telefon vid beställning av städ. Städarna som utförde flyttstädningen va väldigt duktiga gjorde ett utmärkt jobb utan minsta anmärkning. Läs mer
    2019-04-15 Christian J svarar Anna R
    Hej Anna,

Tack för så fina ord, det värmer att höra. Vi tackar även för förtroendet och chansen att ha fått hjälpa er göra flytten lite enklare.

Önskar dig en fortsatt trevlig dag.

Angelica S skrev om Dreamclean Sweden AB
    Vi köpte kontorsstädning och behövde den med ganska kort varsel och det löste de galant.
    De var super trevliga och gjorde ett toppenjobb. Läs mer
    2019-04-15 Christian J svarar Angelica S
    Hej Angelica,

Tack så mycket för din rekommendation.

Måste säga, alla i er personal är supertrevliga och älskar bemötandet som DreamClean medarbetare fick av hela kontoret. :)

Vi hoppas att vi får chansen att få hjälpa er med städningen i framtiden igen.

Hoppas du har en fortsatt trevlig måndag.

Karin I skrev om Dreamclean Sweden AB
    Köpte flyttstädning! De gjorde ett fantastiskt fint arbete. Lgh gick igenom besiktningen utan minsta lilla anmärkning. Kommer helt klart använda Dream Clean igen om vi flyttar någon gång! Läs mer
    2019-04-15 Christian J svarar Karin I
    Tack så mycket för din fina recension Karin!

Flyttstädningen gick då som det alltid ska vara, fläckfritt. ;)

Vi hoppas att er flytt gick bra och att vi kunde hjälpa till och göra den enklare.

Önskar er en fortsatt trevlig måndag.

• 2019-03-13

Elisabet Maria H skrev om Dreamclean Sweden AB
    Beställde flyttstädning. Bra och muntert bemötande! Trevlig personal. Utmärkt städat!! Läs mer
    2019-03-22 Christian J svarar Elisabet Maria H
    Tack för fina ord Elisabet, det värmer att höra! :)

Vi önskar Er all lycka och hoppas att Ni trivs i Ert nya hem.

Trevlig helg!

• 2019-03-13

Annika E skrev om Dreamclean Sweden AB
    Vi anlitade DreamClean för flyttstädning av ett hus. Allt funkade utmärkt, från beställning till utfört arbete. Trevligt och proffsigt bemötande från alla jag hade kontakt med på DreamClean. Köparna var också mycket nöjda med städningen av huset. Läs mer
    2019-03-22 Christian J svarar Annika E
    Tack för Din rekommendation Annika, och tack för förtroendet och chansen att få hjälpa Er med städningen!

Vi hoppas att ni trivs i ert nya hem. :)

• 2019-03-12

Martin C skrev om Dreamclean Sweden AB
    Vi har städning varannan vecka och är mycket nöjda! Det är så skönt att slippa allt som tidigare stressat oss.

Städningen är grundlig och det håller sig rent och fint ända tills nästa gång det är dags. Städaren som är hos oss visar stor respekt och hänsyn. Läs mer
    2019-03-22 Christian J svarar Martin C
    Tack för Din rekommendation Martin. Vad roligt att höra att höra, verkligen! Vi får avsluta helgen med Din fina recension!

Vår vision: Skapa en enklare vardag för människor, och att du säger att vi gör just detta för er betyder mycket för oss.

Trevliga människor som Er kan man inget annat än respektera, med ert fina bemötande av personalen. :)

Trevlig helg!

• 2019-03-12

Liselott L skrev om Dreamclean Sweden AB
    Mycket noggranna, trevligt bemötande, uppfyllde mina förväntningar. Köpt tjänst var flyttstädning Läs mer
    2019-03-22 Christian J svarar Liselott L
    Hej Liselott,

Tack så mycket för Din fina rekommendation.

Vi försöker alltid att göra vårt bästa och alltid uppnå goda resultat i det vi gör och det är alltid roligt att få höra att vi uppfyller förväntningar då det är detta vi strävar efter. :)

Tack!

• 2019-03-11

Almedina R skrev om Dreamclean Sweden AB
    Känns som de städar sitt eget hem Läs mer
    2019-03-22 Christian J svarar Almedina R
    Hej Almedina,

Tack för din rekommendation.

Dina ord betyder mycket. Vi är jätteglada över att få chansen att hjälpa Er med hemstädning och förenkla Er vardag. Tack!

• 2019-02-25

Emma B skrev om Dreamclean Sweden AB
    Snabbt, smidigt och enkelt! Grym flyttstädning! Läs mer
    2019-03-22 Christian J svarar Emma B
    Hej Emma,

Tack för Din recension. Jättekul att höra att allting gått bra!

Vi hoppas att Ni trivs i Ert nya hem. :)

• 2019-02-23

Per Olof S skrev om Dreamclean Sweden AB
    Vi abonnerar på varje-veckas städning och det har fungerat väldigt bra sedan start. Det har varit flexibelt med ändring av städdag vid några tillfällen, och det är väldigt enkelt att komma i kontakt med företag och få snabba svar.

Vi har testat andra städfirmor i Jönköping, bl.a. Stormtrivs, förut och inte varit nöjda.

Sammanfattningsvis är vi väldigt nöjda med dreamclean. Läs mer
    2019-02-23 Christian J svarar Per Olof S
    Hej Per-Olof,

Fick dig att skriva en recension tillslut, achievement (hehe).

Tack så jättemycket för din rekommendation! Vi är väldigt glada över att få ta hand om ert Hem och att få träffa så glada och trevliga människor som Er.

Vi ser fram emot nästa städning, och önskar Er en trevlig helg!

Huskvarnavägen 62, 554 54 Jönköping