Alla kategorier Lokalvårdare Jönköping Jönköping Dreamclean Sweden AB

Dreamclean Sweden AB

Huskvarnavägen 62, 554 54 Jönköping — Visa karta

Drömmer du också om ett rent hem? Dreamclean är städfirman som uppfyller dina drömmar. Vi hjälper dig med professionell städhjälp i Jönköping, Bankeryd och Huskvarna. Handlar det om smuts och fulla papperskorgar på kontoret eller bara ett hem som du inte känner att du har tid att städa - Vi hjälper dig. Vår specialitet när det kommer till städning ligger i hemstädning, flyttstädning, kontorsstädning och trappstädning. Vi har något vi kallar kvalitetsgaranti vilket gör att om du som kund inte är 100% nöjd så åtgärdar vi detta utan extra kostnad.
Välkommen till Dreamclean!
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 175 kunder tycker om Dreamclean Sweden AB

• 2019-09-20

Mina A skrev om Dreamclean Sweden AB
    Bra städfirma, det var ett fönster som inte var helt rent men annars toppen! Läs mer
  • 2019-09-19

Mikaela M skrev om Dreamclean Sweden AB
    Mycket bra städning. Är jättenöjda och det var smidigt att ha med dreamclean att göra Läs mer
  • 2019-09-19

Susanne D skrev om Dreamclean Sweden AB
    Köpte flyttstäd. Jag var helnöjd rakt igenom, tydlig hemsida, snabb respons och trevligt bemötande Läs mer
  • 2019-09-17

Junis J skrev om Dreamclean Sweden AB
    Flyttstädning
    Funkade bra städning u anm
    Smidigt med digital komunikation Läs mer
  • 2019-09-17

Frida L skrev om Dreamclean Sweden AB
    Snabba svar och bra service.
    Städningen gick igenom besiktningen utan några anmärkningar. Läs mer

Jakob S skrev om Dreamclean Sweden AB
    Måste bara säga tack, ni räddade verkligen mig med flyttstädningen. Uppskattar verkligen att ni kunde ordna fram en tid så snabbt som ni gjorde, med dem låga priserna också. Besiktningsmannen hade inget att anmärka om, hade han haft det så hade jag blivit förvånad med tanke på vilken otrolig städning ni gjort. Kommer bara att använda mig av er framöver, om det så gäller flyttstädning eller hemstädning. Läs mer

Karl J skrev om Dreamclean Sweden AB
    Har hemstädning varannan vecka. Vi är mycket nöjda med städningen. Dem är även väldigt flexibla och snabba med att hitta lösningar åt oss även om vi krånglar till det ibland. Kan varmt rekommendera dem. Läs mer

Anna J skrev om Dreamclean Sweden AB
    Köpte en flyttstädning. Ordentlig kundservice med snabba svar. Solklar städning. Tack för att vi slapp göra städningen själva. Läs mer
  • 2019-09-11

Emma H skrev om Dreamclean Sweden AB
    Köpte tjänsten flyttstädning. Mycket proffesionellt utfört arbete. Varken jag eller min man har något att klaga på. Allt gick smidigt från intresseanmälan till färdig städning. Läs mer
    2019-09-12 Christian J svarar Emma H
    Hej Emma,

Tack för din feedback!

Vi vill alltid göra det så enkelt som möjligt för våra kunder. Med oss blir din vardag enklare. ;)

Carina L skrev om Dreamclean Sweden AB
    Finns bara ett ord som kan beskriva deras kundservice och städning, otroligt! Städarna som var hos oss lyckades till och med få bort fläckar från tapeterna som vi trodde var omöjligt. Vi är otroligt nöjda och kommer framöver använda oss av dem för hemstädningar. Kan starkt att rekommendera Dreamclean till alla!! Läs mer
    2019-09-12 Christian J svarar Carina L
    Hej Carina,

Det känns underbart att få höra att det hårda arbetet lönar sig. Vi arbetar ständigt med utveckling och att hela tiden bli bättre på det vi gör.

Önskar er en fortsatt trevlig dag!

Johanna L skrev om Dreamclean Sweden AB
    Är så otroligt nöjd med mitt val av städfirma. Dem lever verkligen upp till sitt namn, såna städningar som dem utför kan man bara drömma om! Läs mer
    2019-09-12 Christian J svarar Johanna L
    Hej Johanna,

Tack så mycket för dina fina ord. Det värmer våra gröna DreamClean hjärtan!

Vi önskar dig en fortsatt trevlig dag.

Johan K skrev om Dreamclean Sweden AB
    Har hemstäd varannan vecka. Städaren som kommer hem till oss är otrolig trevlig och jätte bra med barnen. Städningen är fläckfri varenda gång. Otroligt nöjda kunder! Läs mer
    2019-09-12 Christian J svarar Johan K
    Hej Johan,

Vi uppskattar din fina feedback. :)

Otroligt kul när det fungerar bra med samtliga familjemedlemmar utöver att städningen är bra utförd.

• 2019-09-02

Sebastian L skrev om Dreamclean Sweden AB
    Köpte tjänsten fyttstäd och det jag gjorde var att lämna nyckle i ett brev med mitt namn i deras brevbox och den dagen jag hade bokat städ så var det så himla rent. Man såg inte att det fanns fönster. Dem tog bort spindelnätt och gjorde allt super fint! Läs mer
    2019-09-03 Christian J svarar Sebastian L
    Hej Sebastian,

Vi tackar så hemskt mycket för Era fina ord och hoppas att Ni trivs i Ert nya boende! :)

• 2019-08-28

Sven S skrev om Dreamclean Sweden AB
    Vi är mycket nöjda! Mycket tydliga avtal och mallar. Bättre resultat än vad vi hade vågat hoppas på. Läs mer
    2019-09-03 Christian J svarar Sven S
    Hej Sven,

Vi försöker alltid göra det så enkelt som möjligt för våra kunder.
    Tack så mycket för den trevliga feedbacken!

• 2019-08-27

Magnus J skrev om Dreamclean Sweden AB
    Trots att vi har både hund och katt här hemma lyckades dem få bort varje hårstrå i hela huset. Vi är mycket nöjda med vår hemstädning och kommer att fortsätta med den så länge vi kan! Läs mer
    2019-09-03 Christian J svarar Magnus J
    Hej Magnus,

Visst är det skönt när man kommer hem till ett ordentligt städat hem?

Vi tackar för dem fina orden, och hoppas att Ni är kvar hos oss många år till.

• 2019-08-25

Charlotta S skrev om Dreamclean Sweden AB
    Beställde en flyttstädning och fick ett trevligt bemötande och städningen utförd i närtid helt enligt mina önskemål. Nöjd kund! Läs mer
    2019-09-03 Christian J svarar Charlotta S
    Hej Charlotta,

En nöjd kund är det bästa vi vet!
    Vi vill tacka för det givna förtroendet för att Ni lät oss göra Er vardag enklare. :)

Vi på DreamClean önskar Er en fortsatt trevlig dag.

Jonny P skrev om Dreamclean Sweden AB
    Jag hade svårt att hinna med att lämna nyckeln hos dem, men det löste sig galant. Christian kom förbi min arbetsplats och tog med sig nyckeln. Efter utförd städning kom han även och lämnade tillbaka nyckeln igen. Måste säga att det är service av högsta kvalitet. Tack för att ni tar hand om era kunder. Läs mer
    2019-09-03 Christian J svarar Jonny P
    Hej Jonny,

Tack för Era fina ord, det värmer våra DreamClean-hjärtan!

Vi arbetar hela tiden med att göra våra kunder till dem nöjdaste kunderna, därför är det otroligt kul att se när det lilla extra vi gör uppskattas.

Markus J skrev om Dreamclean Sweden AB
    Väldigt flexibla trots att jag bokade med kort varsel. Arbetet som gjorts finns det absolut inga klagomål på. Läs mer
    2019-09-03 Christian J svarar Markus J
    Hej Markus,

Vad kul att höra att Ni är nöjda med städningen! :)

Vi försöker alltid att göra ett gott arbete både servicemässigt och städningsmässigt, kul när det uppskattas.

Anna H skrev om Dreamclean Sweden AB
    Fantastiskt bemötande och snabb återkoppling vid behov! De är väldigt måna om sina kunder- service på hög nivå! Läs mer
    2019-09-03 Christian J svarar Anna H
    Hej Anna,

Tack så mycket för vi fick Ert förtroende att genomföra städningen hos Er!

Vi hoppas att allting gick bra med flytten och att Ni trivs i Ert nya boende. :)

Matilda R skrev om Dreamclean Sweden AB
    Noggrann städning. Kan inte anmärka på något. Allt var toppen, snabb återkoppling! Inga dolda avgifter. Fast pris. Läs mer
    2019-08-23 Christian J svarar Matilda R
    Hej Matilda,

Tack för dina fina ord. Vi försöker göra våra kunders vardag lite enklare, därför blir det alltid bäst när man har alla korten på bordet från början!

Habtom Z skrev om Dreamclean Sweden AB
    Bra service, håller god kvalité Läs mer
    2019-08-23 Christian J svarar Habtom Z
    Hej Habtom,

Vi tackar för det givna förtroendet att du låtit oss utföra städningen.

Ha en trevlig helg. :)

Yvonne N skrev om Dreamclean Sweden AB
    Städ lägenhet
    Bra
    Ja
    Allt har varit bra Läs mer
    2019-08-23 Christian J svarar Yvonne N
    Hej Yvonne,

Vi är glada över att höra att du upplevde att allting gick bra!

Vi på DreamClean önskar Er en trevlig helg. :)

Jenny L skrev om Dreamclean Sweden AB
    Bokade en flyttstädning.
    Personalen var i tid och genomförde arbetet punktligt. Kände mig väldigt speciell vid kontakt med kundtjänsten.
    Jag är mycket nöjd och kommer att rekommendera Dreamclean till alla. Läs mer
    2019-08-23 Christian J svarar Jenny L
    Hej Jenny,

Tack så mycket för den fina feedbacken! Vi jobbar dagligen med att bli bättre och därför uppskattar vi verkligen när det snappas upp av alla våra underbara kunder. :)

Ha en fortsatt trevlig dag!

• 2019-08-21

Carl-Evert B skrev om Dreamclean Sweden AB
    Jag köpte flyttstädning av Dreamclean och från första stund fick jag ett trevligt bemötande.Väldigt flexibla och tillmötesgående vid telefonkontakt. Resultatet blev mycket bättre än jag vågade hoppas eftersom det var väldigt smutsigt. Har bara positivt att säga om företaget och skulle gärna anlita dom igen!!! Läs mer
    2019-08-21 Christian J svarar Carl-Evert B
    Hej Carl-Evert,

Vi på DreamClean vill tacka för det givna förtroendet!

Vi är väldigt stolta över att kunna erbjuda städning och service av hög kvalitet, och blir väldigt glad över att läsa Er fina recension. Tack!

• 2019-08-21

Emily W skrev om Dreamclean Sweden AB
    Flyttstäd av lägenhet. De är Pålitliga, håller vad de lovar. Är snabba i kommunikationen och väldigt trevliga 👍
    Vi är mycket nöjda. Läs mer
    2019-08-21 Christian J svarar Emily W
    Hej Emily,

Dem fina orden förgyller våran vardag. Det hårda arbetet lönar sig!

Tack för en trevlig recension!

Bästa hälsningar -

Björn Ö skrev om Dreamclean Sweden AB
    Bra, snabbt och vänligt bemötande. Inga problem eller konstigheter! Läs mer
    2019-08-21 Christian J svarar Björn Ö
    Hej Björn,

Tack för att vi fick chansen att göra din vardag enklare. Precis som det ska vara! :)

Ann-Marie S skrev om Dreamclean Sweden AB
    Flyttstädning av villa och lägenhet.
    Bemötandet väldigt gott och tillmötesgående.
    Ett arbete som utfördes mycket väl och jag rekommenderar dem Läs mer
    2019-08-21 Christian J svarar Ann-Marie S
    Hej Ann-Marie,

Tack för den goda recensionen, det uppskattas!

Vi på DreamClean arbetar ständigt med att bli bättre, därför är det ännu roligare att se hur servicen uppskattas.

Peter W skrev om Dreamclean Sweden AB
    Köpte flyttstäd av 240kvm. Mycket trevligt bemötande där jag kände mig väl omhändertagen och fick bra förtroende för företaget.
    Upplevde städningen som bra utförd och de som flyttade in hade ingen anmärkning, vilket bör ses som bra utfört arbete av städfirman. Läs mer
    2019-08-21 Christian J svarar Peter W
    Hej Peter,

Tack för dina fina ord, vi hoppas att allting gick bra med flytten och inte för mycket ryggont! ;)

Simon P skrev om Dreamclean Sweden AB
    Smidig och trevligt bemötande i bokningen. Svarade på alla frågor och gav extra hjälp med anpassningar. Städning gick väldigt smidigt och blev väldigt bra. De lyckades även hitta en värdefull ägodel som jag hade tappat bort och lämnade den framme så jag hittade den smidigt efter. Läs mer
    2019-08-21 Christian J svarar Simon P
    Hej Simon,

Alla våra kunder förtjänar endast den bästa möjliga servicen, det är därför vi finns! :)

Skönt att ägodelen hittades och att allting löste sig smidigt med den.

Henrik J skrev om Dreamclean Sweden AB
    Snabba svar och bra städat. Allt man vill ha! Läs mer
    2019-08-21 Christian J svarar Henrik J
    Hej Henrik,

Vad roligt att höra att allting gick bra, och att Ni fick snabb respons (precis som det ska vara) ;)

Evelina J skrev om Dreamclean Sweden AB
    Mycket grundligt städat och väldigt trevliga anställda. Läs mer
    2019-08-21 Christian J svarar Evelina J
    Hej Evelina,

Tack för den fina feedbacken! Det värmer att höra.

Christian- DreamClean

Elina M skrev om Dreamclean Sweden AB
    Köpte flyttstädning och var mycket nöjd med resultatet. Smidigt att beställa tjänsten. Läs mer

Maggie H skrev om Dreamclean Sweden AB
    Min flyttstädning var perfekt utförd. Vänligt, personligt bemötande. Mycket nöjd, kommer att rekommendera DreamClean
    Med vänlig hälsning, Maggie Hallberg Läs mer

Martin B skrev om Dreamclean Sweden AB
    Riktigt smidigt och utmärkt resultat! Läs mer
  • Lars S

2019-07-17

Lars S skrev om Dreamclean Sweden AB
    Flyttstädning. Utmärkt resultat. Trevlig personal. Bra pris. Kanonbra service. Läs mer
  • 2019-07-16

Rune B skrev om Dreamclean Sweden AB
    Städning av villa som skulle säljas och ägs av dödsboet.
    Lätta att komma i kontakt med på telefon.Fick ett snabbt svar på förfrågan och ett förslag till avtal på mejlen.
    Bra städat och god ordning i kontakterna med företaget om nycklar och faktura.
    Jag är mycket nöjd med hur företagets sätt att sköta städningen Läs mer
  • 2019-07-16

Madeleine K skrev om Dreamclean Sweden AB
    Flyttstädning av villa/lägenhet .
    Fantastiskt trevligt bemötande och tydlighet både vad jag kunde förväntan mig samt vad jag behövde göra inför. smidig hantering hela vägen och städningen var fläckfri! Läs mer
  • Stephan R

2019-07-15

Stephan R skrev om Dreamclean Sweden AB
    Mycket bra resultat!
    Bra och smidig kommunikation vid bokning. Rekommenderas varmt! Läs mer
  • 2019-07-15

Annika W skrev om Dreamclean Sweden AB
    Vi beställde flyttstäd. Enkelt att boka, utmärkt utfört, bara bra. Läs mer
    2019-07-15 Christian J svarar Annika W
    Hej Annika,

Tack så mycket för Din fina rekommendation. Tack för förtroendet och chansen att få hjälpa Er med flyttstädningen!

Vi hoppas att Ni trivs i Ert nya Hem.

• Em M

2019-07-03

Em M skrev om Dreamclean Sweden AB
    Snabbt återkoppling och offert och hela processen gick smidigt till. de som Jobbade var väldigt professionella och tillmötesgående, vilket var underbart när jag var flyttstressad. Lägenheten blev klar i tid och det var perfekt städat. Jag rekommenderar verkligen Dreamclean om ni behöver en flyttstädafirma! Läs mer
    2019-07-15 Christian J svarar Em M
    Hej Em,

Tack så mycket för din fina recension. Jag är väldigt glad över att vi fick chansen att få underlätta och göra Er flytt enklare! :)

Jag hoppas att Ni trivs i Ert nya hem. Önskar Er en forsatt trevlig sommar!

• 2019-06-20

Maja G skrev om Dreamclean Sweden AB
    Bokade snabbt och enkelt hembesök direkt via deras hemsida. Fick snabb återkoppling och de kunde komma ut och göra ett hembesök på kort varsel.

Inledningsvis utfördes en storstädning tillsammans med fönsterputs, och därefter har vi haft var 14:e dag där det varit lika bra städat varje gång.

Vi är väldigt nöjda med städningen och kan rekommendera dreamclean! Läs mer
    2019-07-15 Christian J svarar Maja G
    Hej Maja,

Tack så mycket för din fina recension! :)

Vi försöker alltid att göra vårt bästa och är glad över att ni märker detta.

• 2019-06-19

Annika W skrev om Dreamclean Sweden AB
    Fantastik service från mailkontakt till städning.. Läs mer
    2019-06-20 Christian J svarar Annika W
    Hej Annika,

Tack för Ert fina omdöme.

Vi blir glada att höra att Ni är nöjda med städning och vår service.

Önskar Er en fin sommar!

• 2019-06-17

Torsten E skrev om Dreamclean Sweden AB
    Beställde fönsterputsning pga av flytt det var minst 10 fönster med spröjsade fönster som skulle putsas emellan på insidan och utsidan. Det var ett trevligt bemötande. Företaget levde upp till de förväntningar jag hade, Jag blev mycket nöjd med fönsterputsningen. Personalen var mycket kunnig, duktig och noga i sitt jobb utan att vara stressad. Med vänlig hälsning, Torsten Eriksson Läs mer
    2019-06-20 Christian J svarar Torsten E
    Hej Torsten,

Tack för ditt fina omdöme. Det värmer våra DreamCleanhjärtan.
    Vi är glada att höra att allting gått bra och Ni fått ett bra bemötande och en bra städning.

Vi är väldigt måna om våra medarbetare och ser till att det alltid är "No-Stress" där man tar sin tid till att utföra arbetet till 100%, utan att behöva stressa. Stress leder aldrig till bra arbete. Jättebra att Ni märkte detta, tack! :)

Önskar dig en fin sommar.

• Andreas L

2019-06-15

Andreas L skrev om Dreamclean Sweden AB
    Beställde storstäd/flyttstäd med fönsterputs och extra allt. Personalen jobbar noggrant och fackmannamässigt och har ett bra kundbemötande. Toppen! Läs mer
    2019-06-20 Christian J svarar Andreas L
    Hej Andreas,

Tack för Dina fina ord. Vi på DreaClean är stolta över den höga kvalitet vi erbjuder och är glada att du är nöjd och fått ett proffsigt bemötande. Alltid trevligt att kunna skapa ett extra flow i våra kunders vardag.

Önskar Er en fin sommar!

Maria N skrev om Dreamclean Sweden AB
    Flyttstäd!

Superrent och fräscht överallt!
    Verkligen nöjd med tjänsten Läs mer

Maja A skrev om Dreamclean Sweden AB
    Vi fick hjälp med en flyttstädning. Tog endast några minuter att boka och få bekräftelse på bokningen. Vi besiktade lägenheten tillsammans med de nya ägarna och de var supernöjda. Jessica som vi pratade med i telefon var dessutom väldigt trevlig. Läs mer
    2019-06-20 Christian J svarar Maja A
    Hej Maja,

Tack för ditt positiva omdöme. Vad glada vi är att höra att allting gått som det ska. Jag sänder vidare berömmet till Jessica.

Ha en fin sommar!

Jan S skrev om Dreamclean Sweden AB
    Köpte en dödsbostädning på distans. Fick snabb hjälp med att också plocka ut de saker som var kvar eter att Röda Korset hade tagit sitt.
    Plus att telefonsäljaren var trevlig och intresserad av att hjälpa mig Läs mer
    2019-06-13 Christian J svarar Jan S
    Hej Jan,

Tack så mycket för Din recension. :)

Vi försöker att hjälpa till så gott det går, och är glad över att vi fick chansen och förtroendet att hjälpa Er.

Önskar Er en fortsatt trevlig (solig) dag!

Linda G skrev om Dreamclean Sweden AB
    Bra städning, men svin dyrt 4tim / 2965kr
    Det är skamligt
    Kommer inte höra av mig mer till er och jag kan inte rekommendera er till någon. Läs mer
    2019-06-13 Christian J svarar Linda G
    Hej Linda,

1. Tack för Din recension. Blir glad av att höra att städningen blev bra.
    2. Det var mer än 4 timmar totalt, då det var flera personer, annars hinner man inte göra något. Du får gärna sprida något falskt, vi vet hur vi arbetar och står för hur vi gör det.
    3. Ni fick en mall på vad exakt städningen skulle innehålla, exakt hur mycket det skulle kosta, och exakt när och var det skulle utföras vilket godkändes med signering av kundavtal, så Ni var fullt medvetna om vad Ni köpte för tjänst och hur mycket Ni betalade för det, och som Du säger så har det utförts bra. Tackar för den feedbacken.
    4. Tråkigt att Ni känner så, men Du är mer än välkommen att kontakta mig på 036-14 15 00 om Du har någon fråga eller fundering kring städningen eller våra priser.

Vi har Jönköpings billigaste pris bland alla kollektivavtalade städfirmor då vi arbetar helhjärtat med att förbättra alla våra flöden och processer, vilket leder till att vi kan sänka priserna och samtidigt behålla en väldigt hög kvalitet på alla tjänster som vi utför.

Linnea L skrev om Dreamclean Sweden AB
    Trevligt bemötande och bra service. Läs mer
    2019-06-20 Christian J svarar Linnea L
    Hej Linnea,

Tack för din feedback. Trevligt att höra att Ni fått bra bemötande och bra service, som det ska vara då! ;)

• 2019-06-12

Jonas W skrev om Dreamclean Sweden AB
    Köpte flyttstädning, smidigt för mig. Blev jätterent, och spisen blänkte. Rekomenderas Läs mer
    2019-06-20 Christian J svarar Jonas W
    Hej Jonas,

Stort tack för din fina feedback!

Huskvarnavägen 62, 554 54 Jönköping