Alla kategorier Lokalvårdare Jönköping Jönköping Dreamclean Sweden AB

Dreamclean Sweden AB

Klostergatan 16, 553 17 Jönköping — Visa karta

Drömmer du också om ett rent hem? Dreamclean är städfirman som uppfyller dina drömmar. Vi hjälper dig med professionell städhjälp i Jönköping, Bankeryd och Huskvarna. Handlar det om smuts och fulla papperskorgar på kontoret eller bara ett hem som du inte känner att du har tid att städa - Vi hjälper dig. Vår specialitet när det kommer till städning ligger i hemstädning, flyttstädning, kontorsstädning och trappstädning. Vi har något vi kallar kvalitetsgaranti vilket gör att om du som kund inte är 100% nöjd så åtgärdar vi detta utan extra kostnad.
Välkommen till Dreamclean!
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 57 kunder tycker om Dreamclean Sweden AB

• Joakim A
    Joakim A skrev om Dreamclean Sweden AB
    Bokade flyttstädning. Trevligt och bra bemötande och snabb respons på frågor, både via telefon och mail.
    Vi fick ett par anmärkningar vid besiktning på saker som ej stod med i städmallen, men de kom samma dag som jag ringde och fixade dessa punkterna ändå.
    Jag hade önskat att det fanns som alternativ att tex vattenlås skulle ingå i flyttstädningen.

Väldigt nöjd och väldigt nära en femma i betyg. Läs mer
    2018-10-15 Christian J svarar Joakim A
    Tack för Er recension Joakim, det uppskattas! :)

Vi följer alltid mäklarsamfundets rekommendationer vid flyttstädningar och hjälper även till så mycket som möjligt utöver det, som i Ert fall åkte vi ut och städade extra moment som inte ingår i städmallen, som Ni fått, helt kostnadsfritt.

Vi har Ert önskemål i tankarna för framtiden, där vi kanske kan lägga in extra tillval för flyttstädning, tack! :)

• Peter B
    Peter B skrev om Dreamclean Sweden AB
    Jag beställde en flyttstädning och all fungerade klockrent är positivt överraskad Läs mer
    2018-10-15 Christian J svarar Peter B
    Hej Peter,

Tack för Er fina recension. Vi gillar att överraska, men endast på ett bra sätt! ;)

Hoppas Ni trivs i Ert nya hem!

• Emma J
    Emma J skrev om Dreamclean Sweden AB
    Jag beställde flyttatäd och tycker att jobbet gjordes utmärkt!
    Bra bemötande både på telefon och på plats! Läs mer
    2018-10-04 Christian J svarar Emma J
    Tack för fina ord Emma, det värmer att höra! :)

Vi önskar Er all lycka och hoppas att Ni trivs i Ert nya hem.

• Ann-Christin E
    Ann-Christin E skrev om Dreamclean Sweden AB
    Flyttstädning.
    Väldigt gott.
    Gott arbete som företaget levererade.
    Väldigt nöjda är vi , vi rekommendera deras tjänster.
    Familjen Engberg
    Vättersnäs Läs mer
    2018-10-04 Christian J svarar Ann-Christin E
    Tack för Er recension Ann-Christin. Vi är glada över att vi fick chansen och förtroendet att få hjälpa Er med flyttstädningen.

• Ghada M
    Ghada M skrev om Dreamclean Sweden AB
    Vi anlitade Dreamclean för flyttstädning. Huset blev rent och fint. De nya ägarna var också nöjda!
    Bra bemötande och trevlig personal!
    Rekommenderas varmt! Läs mer
    2018-10-04 Christian J svarar Ghada M
    Tack för Dina fina ord Ghada. Det är alltid lika roligt att få träffa så glada och trevliga människor som Dig ute på fält.

• Anna W
    Anna W skrev om Dreamclean Sweden AB
    Bra bemötande, snabb återkoppling, nöjd med utförd stäsning Läs mer
    2018-10-04 Christian J svarar Anna W
    Bra människor förtjänar ett extra bra bemötande! :) Vi tackar för Din recension, och är glada över att vi får hjälpa till med städningen!

Christian J, Christian J gillar detta
  • Madelene H
    Madelene H skrev om Dreamclean Sweden AB
    Beställde flyttstädning. Träffade aldrig de som flyttstädade, men blev proffsigt bemött av ägaren. Allt var väldigt proffsigt med offert o övrigt.

Städningen fanns inget att klaga på. Kan helt klart rekommendera detta företag! Läs mer
    2018-10-04 Christian J svarar Madelene H
    Hej Madelene,

Vi är lite som "ninjor" där vi går in utför städningen och går ut helt osynliga eller hur? :)

Vi tackar för dina fina ord, och hoppas att Ni trivs i Ert nya hem!

• Greger W
    Greger W skrev om Dreamclean Sweden AB
    Noggranna och trevliga! Hittills de enda som levererat mer än vid 2 tillfällen i Jönköping! Läs mer
    2018-10-04 Christian J svarar Greger W
    Tack för Din recension Greger! :)

Vi tackar för förtroendet och chansen att få hjälpa Er med städningen.

• Karolina J
    Karolina J skrev om Dreamclean Sweden AB
    Veckostäd.
    Mycket väl bemött av företaget. Jag har haft många tidigare städbolag. Skulle bedöma dreamcleansomen helt ok städföretag. Inget dåligt, men inte heller super. Medelbetyg. Läs mer
    2018-09-24 Christian J svarar Karolina J
    Hej Karolina,

Tack för Er recension! :)

Er feedback är väldigt viktig för oss, och är det absolut viktigaste i vår tillväxt och för att vi ska kunna bli bättre på det vi gör.

Om det finns något som Ni känner att vi skulle kunna bli mycket bättre på, så ring gärna in till oss eller maila så tar vi det med Er lokalvårdare.

• Annika K
    Annika K skrev om Dreamclean Sweden AB
    Jag köpte Flyttstäd och är supernöjd. Kontakten med företaget var bra hela vägen - innan och efter - med de frågor och punkter som kom upp. Städarna var exakt i tid och väldigt strukturerade. Inga klagomål under besiktningen heller. Läs mer
    2018-09-23 Christian J svarar Annika K
    Tack för Din recension Annika! Vad roligt att höra alla dessa fina ord. Vi försöker alltid vårt bästa, och kommer alltid att försöka bli bättre.

Hoppas Ni njuter av Ert nya hem. Behövs lyxen av städservice så vet Ni var vi finns. :)

• Julia K
    Julia K skrev om Dreamclean Sweden AB
    Vi köpte en flyttstädning av dreamclean när vi flyttade ut från vår gamla lägenhet. Inger anmärkning gjordes på städningen.

Utmärkt städning med hög grad av service och trevlig personal!

Vi rekommenderar detta företag. Läs mer
    2018-09-23 Christian J svarar Julia K
    Hej Julia,

Tack för Din rekommendation! :) Vi tackar även för förtroendet och chansen att ha fått hjälpa Er med flyttstädningen.

Vi hoppas att Ni trivs i Ert nya Hem!

• Sebastian B
    Sebastian B skrev om Dreamclean Sweden AB
    Beställde en flyttstädning och Christian och dreamclean var helt suveräna. Jag var tvungen att göra en jobbig avhysning av hyresgäst och datum var därför svårt att fast ställa. Christian erbjöd väldigt bra service och flexibilitet som gjorde hela processen mycket enklare.
    Plus inte minst, klinsikt rent. Läs mer
    2018-09-15 Christian J svarar Sebastian B
    Tack för fin recension Sebastian!

Vi försöker alltid att vara flexibla och samtidigt hålla en god kvalitet i allting vi gör. Tack för att Du gav oss chansen att hjälpa Er till en enklare vardag.

Om Ni behöver hjälp med något i framtiden så är det bara att hojta till! :)

• Sofia L
    Sofia L skrev om Dreamclean Sweden AB
    Hemstädningen var super bra och fint! Vi ser fram emot kommande städning! Läs mer
    2018-09-23 Christian J svarar Sofia L
    Tack för din recension Sofia. Dina ord betyder mycket för oss! :)

• Sophia L
    Sophia L skrev om Dreamclean Sweden AB
    Fick hjälp av DreamClean med flyttstädning. Allt sköttes utomordentlig. Jättebra service och anpassat till mina önskemål. Väldigt nöjd kund. Läs mer
    2018-09-14 Christian J svarar Sophia L
    Tack för din rekommendation Sophia. Dina ord värmer! :) Hoppas Ni trivs i Ert nya Hem!

• Mikael B
    Mikael B skrev om Dreamclean Sweden AB
    Hemstädning på topp-nivå. Vi är väldigt nöjda med var 2:a veckas städning. Flexibelt, personligt och trevligt företag med god kvalitet. Vi rekommenderar denna aktören till vänner och familj. Läs mer
    2018-09-14 Christian J svarar Mikael B
    Tack för Din fina recension Mikael.
    Vi är väldigt tacksamma för alla Era rekommendationer som ni gett oss till vänner! :)

Vi försöker alltid vårt bästa, och kommer alltid försöka bli bättre.

• Krister J
    Krister J skrev om Dreamclean Sweden AB
    Vi använde oss utav detta företag för en flyttstädning. De rekommenderades av vänner som anlitat dem och tyckte att servicen var bra.

Allt ifrån offerten till det slutliga resultatet var Fläckfritt.

Vi har haft olika städfirmor genom åren, men dessa känns mest professionella och seriösa där de även behandlar sina anställda med respekt.

Vi funderar även på att anlita dem för hemstädning varannan vecka.

Rekommenderas starkt!

/Krister & Susanne Läs mer
    2018-09-02 Christian J svarar Krister J
    Hej Krister,

Tack så mycket för Er recension och vi hoppas att Ni trivs i Ert nya Hem.

Vi gör vårt bästa med att vara oss själva, och leva upp till vårt namn! :)

Angående hemstädning så kan Ni boka in ett kostnadsfritt Hembesök direkt på hemsidan, så kommer vi gärna på besök för att diskutera upplägget av städningen.

Tack!

• Annelie B
    Annelie B skrev om Dreamclean Sweden AB
    Städning av hemmet varannan veckan , funkar kanonbra och håller länge .
    Trevligt och lojalt bemötande .
    Mycket bra upplevelse totalt . Läs mer
    2018-09-02 Christian J svarar Annelie B
    Vad skönt att höra Annelie. Tack för Din fina rekommendation!

Tack för att vi har fått uppdraget att få hjälpa Er i vardagen med städningen. Hörde om rekommendationen till vännerna, uppskattas väldigt mycket och Emin blev jätte glad av att höra det! :)

• Alice J
    Alice J skrev om Dreamclean Sweden AB
    Vi har hemstädning 2ggr/månad och kvalitetsnivån har varit stabil senaste 3 månader och samma städare varje gång. Vi är väldigt nöjda med städningen samt kommunikationen med både städaren och kontorspersonalen. När man väl kommit igång vill man aldrig mer sluta ha städning. Skön känsla som vi verkligen rekommenderar. Dreamclean håller vad de lovar redan vid första hembesöket. Läs mer
    2018-09-01 Christian J svarar Alice J
    Hej Alice!

Jätte kul att vi får skapa en Enklare Vardag för Er. Vårt mål är att det alltid ska bli bättre och bättre med städningen och att vi endast höjer kvaliteten konstant genom att det alltid är samma städare/städerska på plats.

Man blir nästan beroende av det, och det får man lov att unna sig när det finns så mycket annat att tänka på och göra! :)

Tack för förtroendet och chansen att få hjälpa till med Ert Hem.

• Julia A
    Julia A skrev om Dreamclean Sweden AB
    Sambon och jag köpte flyttstädning. Det underlättade så mycket vid vår flytt och allting genomfördes väldigt punktligt. Personalen är väldigt trevliga och proffsiga, och man får direkt en känsla av trygghet från första kontakt fram tills nycklarna lämnas tillbaka.

Vi rekommenderar att man använder sig utav deras flyttstädning! (Kan inte säga något om andra tjänster då vi inte testat, än) Läs mer
    2018-09-01 Christian J svarar Julia A
    Tack för förtroendet och för att Ni gav oss en chans att hjälpa er i vardagen med flytten! :)

Tack för fina ord och en fin rekommendation!

Våra andra tjänster är exakt lika bra, det kan vi garantera med de otroligt kunniga medarbetare vi har.

Skulle Ni vilja testa vår vanligaste tjänst (löpande Hemstädning) så är det bara att boka in ett kostnadsfritt Hembesök så lägger vi upp en fin plan! :)

• Ella G
    Ella G skrev om Dreamclean Sweden AB
    Köpte flyttstädning. Både de jag pratade med för offerten och städpersonalen var trevliga.

Vi hade höga förväntningar då vi betalar för en tjänst, men alla våra förväntningar möttes då ingenting anmärktes vid besiktningen.

Vi rekommenderar detta företag starkt! Läs mer
    2018-09-01 Christian J svarar Ella G
    Hej Ella,

Tack för din rekommendation. Det uppskattas verkligen.
    Jätte kul att vi matchade Era förväntingar. Vi försöker alltid bli bättre och bättre i allt vi gör.

• Emma K
    Emma K skrev om Dreamclean Sweden AB
    De ”glömde” skicka ut information om att dra ut viket gjorde att besiktningen på flyttstädningen inte gick igenom som svar fick jag....

Det var vår miss med att inte skicka ut städmallen där information om att dra ut spisen stod med, så jag tar fullt ansvar för detta.

Du hade dock inte behövt fixa detta utan det skulle ha åtgärdats kostnadsfritt inom timman som det anmärktes på och inte ha tagit mer än 10 minuter, då vi har kvalitetsgarantin.

Jag ber om ursäkt för denna miss. Vi ger vanligtvis inte någon rabatt (100kr) , utan åtgärdar sådana här missar men då jag lovat det och det vart mitt fel från början så kommer Jessica skicka ut en ny faktura med nytt belopp där tiden det skulle tagit för att åtgärda detta justeras på fakturan. ”

... jag betalar ju inte 1930 kr för att städa 25 kvm om jag måste själv städa bakom spisen och får 100 kr i ersättning för det. Hon som besiktigade kunde som tur var vänta den studen det tog att åtgärda det men om jag skulle behövt besiktiga igen hade det varit riktigt dåligt. Läs mer
    2018-08-23 Christian J svarar Emma K
    Hej Emma,

Tack för din recension.

Som jag skrivit, och som du kopierat och klistrat in här så har vi något som kallas för: Kvalitetsgaranti.

Som tur att det inte händer ofta, så innebär Kvalitetsgarantin att om något mot all förmodan missas så åtgärdar vi detta Kostnadsfritt.

I detta fallet fick vi inte något samtal av Dig förrän efter Du hade fixat bakom spisen och krävde en rabatt på städningen. Men vi hade gärna kommit förbi samma dag och inom samma timma som Du hade ringt (om du hade ringt) och åtgärdat detta då vi har en hög Flexibilitet och håller en God Kvalitet inom det vi gör.

Vi säger aldrig Nej till våra kunder, tvärtom - Vi försöker alltid hjälpa till så gott vi kan.

• Ida Å
    Ida Å skrev om Dreamclean Sweden AB
    Proffsiga, blir rent och fint och är otroligt trevliga Läs mer
    2018-08-23 Christian J svarar Ida Å
    Tack för Din fina rekommendation Ida. Det Du nämner är de viktigaste orden i vår bransch :)

• Christina F
    Christina F skrev om Dreamclean Sweden AB
    Beställde flyttstädning.
    Väldigt smidigt att beställa. Supersnabba svar på mina frågor. Jättebra att det gick att lämna nycklar även utanför kontorstid. Och städningen var verkligen fantastiskt bra utförd!! Läs mer
    2018-08-23 Christian J svarar Christina F
    Tack för fina ord Christina, det är alltid roligt att höra att man gör ett bra arbete! Vi försöker alltid att vara snabba, och leverera över förväntningar.

Hoppas Ni trivs i Ert nya hem! Blir det aktuellt med löpande hemstädning hjälper vi gärna till, du vet var vi finns ;)

• Fredrik L
    Fredrik L skrev om Dreamclean Sweden AB
    Flyttstädning
    Städningen genomfördes över förväntan jämfört med andra flyttstädsfirmor vi varit i kontakt med. Efter avslutad städning ringde företaget upp och bad oss gå igenom städningen och fönster. Vi anmärkte på fönsterputsningen (som blivit flammig på några fönster) och det åtgärdades senare samma dag. Läs mer
    2018-08-23 Christian J svarar Fredrik L
    Tack för Din fina recension Fredrik. Vad kul att höra att vi arbetar åt rätt håll! :)

Alla involverade måste bli nöjda, det är vårt löfte.

• Tobias E
    Tobias E skrev om Dreamclean Sweden AB
    Vi anlitade Dreamclean för flyttstädning av en 3:a. Kontakten med företaget var väldigt smidig och bemötandet var gott. Personalen var redo att svara på frågor snabbt!

Städningen var mycket bra förutom fönster som hade en del ränder på sig. Detta åtgärdades snabbt av Dreamclean.

Jag rekommenderar dem varmt. Du får vad du betalar för! 🔥 Läs mer
    2018-09-01 Christian J svarar Tobias E
    Tack för fina ord Tobias! Det värmer! :)

Vi försöker alltid vårt bästa med att göra ett arbete bra, små som stora objekt.

Tack för rekommendationen!

• Erik P
    Erik P skrev om Dreamclean Sweden AB
    Vi var sent ute med att boka flyttstädning men Dreamclean klämde in oss i sina scheman och utförde ett arbete som överträffade våra förväntningar. Det blev ett grymt bra jobb utan några anmärkningar från de nya ägarna. Tack ännu en gång för ett bra bemötande! Läs mer
    2018-08-14 Christian J svarar Erik P
    Tack för fin rekommendation Erik. Vi försöker alltid vara tillgängliga och oavsett om vi bokar in en städning om 2 månader eller imorgon så försöker vi alltid göra vårt bästa i det vi gör.

Hoppas Ni trivs i Ert nya Hem. Vi hjälper Er gärna och tar hand om Ert hem, ni vet var vi finns! :)

• Malin A
    Malin A skrev om Dreamclean Sweden AB
    Har från början fått ett proffsigt bemötande från dreamclean. Vi har sedan ett drygt halvår städning varannan vecka och städerskan vi har hemma hos oss vill vi aldrig bli av med. Hon är helt underbar och har blivit som en del av familjen. Det är så skönt att komma hem utan att behöva tänka på städningen, dessutom doftar det extra gott. LYX!

Mvh,
    Malin Läs mer
    2018-08-14 Christian J svarar Malin A
    Tack för otroligt fina ord Malin. Nosheen fick världens största leende när jag visade henne denna rekommendationen!
    Vi gör alltid vårt bästa och försöker alltid att bli bättre i det vi gör, en av våra värderingar. :)

• Benjamin A
    Benjamin A skrev om Dreamclean Sweden AB
    Väl utfört till ett rimligt pris. Smidiga och trevliga i kontakten. Läs mer
    2018-08-10 Christian J svarar Benjamin A
    Tack för Din recension Benjamin och tack för att vi fick chansen att hjälpa Dig med städningen.
    Hoppas att Du trivs i ditt nya Hem! :)

• Sanna E
    Sanna E skrev om Dreamclean Sweden AB
    Bra service och snabba svar vid kontakt. Mycket nöjd med resultat av städningen. Läs mer
    2018-08-01 Christian J svarar Sanna E
    Hej Sanna,

Tack så mycket för recensionen! Vi är glada över att vi fick chansen att hjälpa Er med städningen!
    Skulle Ni någon gång i framtiden behöva någon hjälp så finns vi här för Er.

Dina ord uppskattas! :)

• Frida E
    Frida E skrev om Dreamclean Sweden AB
    Vi har använt Dreamclean sedan ett par månader tillbaka när vi kände att vi inte ville lägga mer tid på städning när det ändå finns RUT att använda sig utav. Så här långt har allting fungerat utomordentligt. De har snabb återkoppling vid frågor och en väldigt flexibel inställning. Att företaget har kollektivavtal är ett extra plus. Seriös aktör som vi rekommenderar starkt! Läs mer
    2018-08-01 Christian J svarar Frida E
    Tack för Din recension Frida! :)

Vi försöker vårt bästa med att alltid bli bättre och bättre i det vi gör och din rekommendation uppskattas väldigt mycket! Tack för att Du väljer DreamClean!

• Lisa L
    Lisa L skrev om Dreamclean Sweden AB
    Anlitade dem för flyttstädning. Med tanke på vad man har hört om vissa firmor så hade jag inga höga förväntningar, men dessa levererade verkligen! Christian som har hand om kundkontakten har varit enormt förstående och hjälpsam. Väldigt proffsigt och samtidigt personligt. Flyttstädningen var klar snabbare än väntat och helt utan anmärkningar. Perfekt helt enkelt. Rekommenderar verkligen! Läs mer
    2018-08-01 Christian J svarar Lisa L
    Hej Lisa,

Jätte snällt av Dig att ge oss en recension. Dina ord gör skillnad. Vi försöker att hålla oss ett steg framför hela tiden, och att vi lyckades skapa en Enklare vardag för Dig gör oss glada! :)

Tack ännu en gång för rekommendationen och för att Du valde DreamClean!

• Camilla A
    Camilla A skrev om Dreamclean Sweden AB
    Städabonnemang. Mycket trevlig personal, samma städare som kommer varje tillfälle och vi är jätte nöjda med honom! Servicen är på topp och uppfyller förväntningarna vid varje tillfälle. Rekommenderas starkt om man jobbar och har småbarn! Läs mer
    2018-07-24 Christian J svarar Camilla A
    Tack för din fina recension Camilla. Visst är det skönt att få komma hem efter en lång dag på jobbet och ha allting rent och fint? :) Vi tackar för att vi får chansen att hjälpa till i vardagen.

• Carl-Johan E
    Carl-Johan E skrev om Dreamclean Sweden AB
    De använder miljövänliga och snälla produkter. Vill göra ett bra jobb och är snabba att korrigera om något har missats eller blivit fel. Rekommenderar dem! Läs mer
    2018-07-24 Christian J svarar Carl-Johan E
    Tack för din rekommendation Carl-Johan. Det uppskattas jätte mycket! Ps. städerskan började hoppa när hon läste detta! ;)

• Maria B
    Maria B skrev om Dreamclean Sweden AB
    Flyttstädning. Trevlig personal, både lokalvårdarna & kontoret. Vi förväntade oss en bra städning vid utflytt och förväntningarna uppfylldes direkt Städningen var väl utförd. Vi fick inte någon anmärkning vid kontrollen/besiktningen. Vi rekommenderar att man använder DreamClean. Läs mer
    2018-07-24 Christian J svarar Maria B
    Hej Maria,

Vi är jätte glada över att vi uppfyllde Era förväntningar. Vi finns trots allt till för att hjälpa er med en enklare vardag. Vi tackar så mycket för din rekommendation! :)

Skulle det uppstå att ni behöver hjälp med löpande hemstädning så är det bara att säga till, så kokar vi ihop något bra!

• Adam E
    Adam E skrev om Dreamclean Sweden AB
    VI köper löpande hemstädning varannan vecka av Dreamclean. Första mötet var kanon. All information ficks, företaget är öppna med hur de arbetar och svarar på alla frågor man har direkt vid hembesöket. Vi hade inte riktigt några förväntningar mer än att hemmet ska se bra ut när man kommer hem efter att det städas och detta företag lever verkligen upp till detta. Huset är alltid väldigt fint när de har varit här och städat.

Rekommenderas varmt. Läs mer
    2018-07-24 Christian J svarar Adam E
    Ni är mycket trevliga människor, och hembesöket redan från första början var jätte trevlig. Jag är glad att vi får chansen att skapa en enklare vardag för er. Tack för din rekommendation! :)

• Andrea B
    Andrea B skrev om Dreamclean Sweden AB
    Topp redan från offert, tillmötesgående och mycket noggranna. Varmt rekommenderat dem till vänner o bekanta både till flyttstädning, hemstädning o fönsterputsning. Alla har varit MYCKET nöjda med genomfört arbete. Läs mer
    2018-07-12 Christian J svarar Andrea B
    Det har varit ett väldigt stort nöje Andrea. Du har hjälpt DreamClean så otroligt med dina rekommendationer till nära och kära. Tack för din fina recension och jag hoppas att vi får chansen att hjälpa många fler i framtiden! :) Hälsa mannen!

• Andreas O
    Andreas O skrev om Dreamclean Sweden AB
    Vi anlitade Dreamclean för 3 månader sen och har haft städning varannan vecka hemma hos oss. Vi är jättenöjda med deras utförda arbete och service, toppenresultat varje gång. Vi rekommenderar Dreamclean! Läs mer
    2018-07-12 Christian J svarar Andreas O
    Tack för din recension Andreas. Vi hoppas på ett långt och gott sammarbete där vi får chansen att hjälpa er med att hålla ert hem rent långt in i framtiden.

• Britta A
    Britta A skrev om Dreamclean Sweden AB
    Storstädning och fönstertvätt.
    Bra bemötande och snabb återkoppling utom svar inom 24h.
    Förväntningarna uppfylldes till 4 stjärnor av 5. Läs mer
    2018-07-11 Christian J svarar Britta A
    Tack för dina fina ord Britta. Vi försöker att alltid vara snabba med återkoppling, samt att alltid försöka göra vårt bästa. Tack för att vi fick chansen att hjälpa er i vardagen. Skulle ni behöva något så är det bara att hojta till! :)

• Johnny Z
    Johnny Z skrev om Dreamclean Sweden AB
    Köpte kontorsstädning och fönsterputs, spotless!!! Bästa städfirman någonsin. Bästa och mest professionella personal. Läs mer
    2018-07-09 Christian J svarar Johnny Z
    Hej Johnny,

Vilka fina ord. Det glädjer oss verkligen att ni är så nöjda med oss. Vi strävar alltid efter att ni ska vara nöjda och hålla en god service-nivå samt kvalitet på städningarna. Tack för din fina recension. 😊

• Mariana R
    Mariana R skrev om Dreamclean Sweden AB
    Flyttstädning.
    Bra bemötande och respons. Trevlig personal.
    Mycket bra utfört städning, vi behövde inte åtgärda nåt själva.
    Rekommenderas!! Läs mer
    2018-07-08 Christian J svarar Mariana R
    Tack så mycket för din Recension Mariana. Jag hoppas att ni kommer att trivas i ert nya hem! Skulle ni behöva hjälp med löpande hemstädning eller någon flyttstädning i framtiden så finns vi här för er! :)

• Pernilla S
    Pernilla S skrev om Dreamclean Sweden AB
    Vi köper löpande hemstädning och bemötandet är alltid jätte fin! Vi hade ganska höga förväntningar när vi startade igång men det kändes rätt redan vid hembesöket av C. Tack snälla för all hjälp. Ni står verkligen för vad ni gör, att underlätta vardagen. Kan säga att jag redan efter tre dagar saknar städerskan som var här! Läs mer
    2018-07-20 Christian J svarar Pernilla S
    Tack för din recension Pernilla. Vi är glada över att vi får chansen att hjälpa er med en enklare vardag! :)

• Gustav S
    Gustav S skrev om Dreamclean Sweden AB
    Dreamclean gör ett kanon jobb! Vi har nu bytt städfirma 3 gånger p.g.a. dåligt utförda arbeten men Dreamclean gör ett väldigt bra jobb varje gång de kommer hem till oss.

Tack!

Vänliga hälsningar,
    Gustav S. Läs mer
    2018-07-04 Christian J svarar Gustav S
    Hej Gustav,

Tack för er recension! Vi försöker alltid att göra ett bra jobb och vi är väldigt glada över att ni är nöjda med er städning! Vi hoppas på fortsatt gott samarbete långt in i framtiden!

• Thomas W
    Thomas W skrev om Dreamclean Sweden AB
    Flyttstädning utfördes till belåtenhet, mycket vänligt och trevligt bemötande. Läs mer
    2018-07-04 Christian J svarar Thomas W
    Tack så mycket för din rekommendation Thomas. Vi försöker alltid vårt bästa och målet är att du som kund alltid ska vara nöjd! Vi hoppas vi får chansen att hjälpa er med städning i framtiden igen.

• Pia P
    Pia P skrev om Dreamclean Sweden AB
    Kanon fick hjälp med städning, rekommenderas varmt 😄 Läs mer
    2018-07-20 Christian J svarar Pia P
    Tack för din recension Pia! Vi hoppas att vi får hjälpa till att skapa en Enklare vardag i framtiden för Er igen! Din rekommendation uppskattas verkligen!

• Marcus K
    Marcus K skrev om Dreamclean Sweden AB
    Fantastisk service och super bra jobb. Kan inte vara mer nöjd Läs mer
    2018-07-04 Christian J svarar Marcus K
    Tack så mycket för din rekommendation Marcus och tack för att vi får vara med och underlätta Er vardag! Hälsa familjen! :)

• Mikaela B
    Mikaela B skrev om Dreamclean Sweden AB
    Vi anlitade Dreamclean för att utföra flyttstädningen åt oss. Vårt första intryck av de som jobbar på firman var mycket bra. De var snabba på att svara på mail, de var trevliga och gav en mycket god service.

De hade dock missat att städa golvbrunnen. Efter samtal till Dreamclean var de mycket snabba på att komma tillbaka och åtgärda detta.

Vi har inget negativt alls att säga. Vi kan varmt rekommendera Dreamclean. Läs mer
    2018-07-04 Christian J svarar Mikaela B
    Hej Mikaela,

Tack för att vi fick chansen att hjälpa er med flyttstädningen! Vi strävar alltid efter att vara så snabba som möjligt, göra ett bra jobb och lämna ett bra intryck före, under och efter arbetet och dina ord värmer.

Ta hand om er och njut ordentligt av det nya hemmet, och ni vet var ni finner oss om städservice önskas! ;)

• Peter K
    Peter K skrev om Dreamclean Sweden AB
    Vi har köpt städtjänst!
    Fantastiskt bemötande!
    Gör ett bra jobb, men vi saknar det där lilla extra.. det är alltid nån bit som missas, men det kan vara pga tidsstressen kanske?
    Vi är nöjda generellt!! Läs mer
    2018-07-02 Christian J svarar Peter K
    Hej Peter,

Jag måste få tacka för de fina orden och den fina recensionen! :)
    Hör gärna av dig till mig så får vi uppmärksamma de bitarna som missats och se till att det inte missas något framöver. All kritik är konstruktiv!

• Cecilia T
    Cecilia T skrev om Dreamclean Sweden AB
    Trevlig bemötande av en service minded personal. Fick svårt att betygsätta då de bara städat en gång. Ber att få återkomma men generellt bra tror på att en långsiktig relation kan bli kanon. Mm måste slipas mot varann först Läs mer
    2018-07-02 Christian J svarar Cecilia T
    Tack för din recension Cecilia, dina ord uppskattas. Vi försöker att alltid hålla en god standard på servicen och vi kommer att göra vårt bästa för att få ditt hem att glänsa varje tillfälle vi är där! Vi tror och hoppas på en lång relation där vi får visa vad vi går för! :)

• Peter H
    Peter H skrev om Dreamclean Sweden AB
    Köpte flyttstädning.
    Blev väldigt trevligt bemött av Christian.
    Hade ganska höga förväntningar på städningen och den höll helt klart måttet.
    Väldigt trevligt bemötande och proffsigt utfört arbete Läs mer
    2018-07-02 Christian J svarar Peter H
    Tack så mycket för din fina recension Peter! :)
    Jag är jätte glad över att vi fick chansen att hjälpa dig med flyttstädningen!

Behöver du någon hjälp med städning i framtiden är det bara att hojta till! ;)

• Birgitta G
    Birgitta G skrev om Dreamclean Sweden AB
    Städning
    Helt OK mycket trevlig man
    Helt perfekt det var vad vi hade för väntat
    Det var bara bra vill ha honom igen
    Tack Läs mer
    2018-06-18 Christian J svarar Birgitta G
    Hej Birgitta,

Tack så mycket för din fina recension. Vi försöker alltid att sträva efter perfektion!

/Christian DreamClean

Klostergatan 16, 553 17 Jönköping