Alla kategorier Lokalvårdare Jönköping Jönköping Dreamclean Sweden AB

Dreamclean Sweden AB

Klostergatan 16, 553 17 Jönköping — Visa karta

Drömmer du också om ett rent hem? Dreamclean är städfirman som uppfyller dina drömmar. Vi hjälper dig med professionell städhjälp i Jönköping, Bankeryd och Huskvarna. Handlar det om smuts och fulla papperskorgar på kontoret eller bara ett hem som du inte känner att du har tid att städa - Vi hjälper dig. Vår specialitet när det kommer till städning ligger i hemstädning, flyttstädning, kontorsstädning och trappstädning. Vi har något vi kallar kvalitetsgaranti vilket gör att om du som kund inte är 100% nöjd så åtgärdar vi detta utan extra kostnad.
Välkommen till Dreamclean!
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 94 kunder tycker om Dreamclean Sweden AB

• 2019-02-13

Bengt H skrev om Dreamclean Sweden AB
    Har svarat tidigare - mycket nöjda Läs mer
  • 2019-02-12

Jan S skrev om Dreamclean Sweden AB
    1/ Utomordentligt trevliga och arbetande personer men vissa språkkommunikationsproblem.
    2/ Fint och rent till full belåtenhet, men utrymmet mellan element och vägg ej åtgärdat/glömt/ej informerade!?
    3/ Ansvarig arbetsledare borde finnas i varje Team.
    4/ Vi ville bjuda på Fikapaus men de ville hellre fortsätta med sitt arbete för att bli färdiga "i tid". Vi tycker det är viktigt för en arbetstagare att under ett arbetspass som i detta fall blev fr. kl .13.00 till 19.00 kunna unna sig en paus och någon form av måltid.
    Teamet är välkomna åter vi tillfälle.
    MVH Jan och Brita Snöbohm
    Motsvarande Slutstädning med gott Bemötande Läs mer
  • 2019-02-10

Elin L skrev om Dreamclean Sweden AB
    Köpte storstädning. Blev rent men var blött inne i badrumsskåpet när jag kom hem. Och mycket dyrare än jag räknat med. Läs mer
    2019-02-11 Christian J svarar Elin L
    Hej Elin,

Tack för din recension. Roligt att höra att det blev rent! :)

Tråkigt att ni känner att det blev dyrare än ni räknat med trots pris på offert innan påbörjad städning.

Hör gärna av dig till oss på info@dreamclean.nu eller 036141500 om ni har några frågor & funderingar.

Önskar dig en fin vecka!

Carina E skrev om Dreamclean Sweden AB
    Bokade en flyttstädning som utfördes till både vår och de nya ägarnas belåtenhet. Bokningen tog inte mer än några minuter, då de var väldigt snabba med att svara och ge en offert och boka. Bra företag, och rekommenderas till alla framöver.

- Carina Läs mer
    2019-02-11 Christian J svarar Carina E
    Hej Carina,

Tack så mycket för din recension! :)

Vad skönt att höra! Vi försöker alltid vara så snabba som möjligt och göra det så enkelt som det bara går för alla våra kunder. Tack för förtroendet och hoppas att ni trivs i ert nya Hem!

Olle A skrev om Dreamclean Sweden AB
    Vi har sedan Oktober 2018 haft 4 timmars städning varannan vecka av vårt hus och vi är supernöjda med tjänsten. Enkelt att komma i kontakt med kundservicen vid behov och underbar städning.

Vi kan inget annat än rekommendera detta företaget!

Hälsningar,
    Familjen Andersson Läs mer
    2019-02-01 Christian J svarar Olle A
    Hej Olle,

Vi är väldigt glada över förtroendet att få ta hand om ert Hem. Jag tackar för din fina rekommendation och önskar er en trevlig helg!

Johanna D skrev om Dreamclean Sweden AB
    Proffsigt bemötande och en fantastisk noggrann städare som gör det lilla extra! Underbart att komma hem till ett skinande rent hem efter en arbetsdag! Läs mer
    2019-01-31 Christian J svarar Johanna D
    Hej Johanna,

Du är för go! :) Tack för din fina recension! Din ordinarie städare älskar att vara hemma hos Dig och städa, för han känner sig så stolt efter alla fina feedbacks han får!

Vi ser fram ett långt och gott samarbete.

Tack!

• 2019-01-15

Marianne B skrev om Dreamclean Sweden AB
    Det blev städat enligt boken, uppifrån och ner, längst inifrån och ut. Kranar och kakel blänker, alla lampor och hyllor är dammade. Soffkuddarna symmetriskt ordnade, filtar hänger fint över fåtöljerna och det som jag i åratal tolkat som en missfärgning i badrummets plastgolv och lagt en matta över är puts väck! Enastående! Rent, väldoftande och fint! Bra jobb! Läs mer
    2019-01-15 Christian J svarar Marianne B
    Hej Marianne,

Tack så mycket för en så enastående rekommendation och recension.

Vi uppskattar verkligen Dina fina ord, och tackar för chansen att få hjälpa Er med städningen. Vi hoppas att vi får hjälpa till med städningen någon gång i framtiden igen.

• 2019-01-10

Jessica S skrev om Dreamclean Sweden AB
    Utmärkt arbete och service . Vi är mycket nöjda. Läs mer
    2019-01-15 Christian J svarar Jessica S
    Hej Jessica,

Tack för Dina fina ord! Vi är väldigt glada över att ha fått förtroendet att få ta hjälpa Er med städningen.

• 2019-01-09

Daniel A skrev om Dreamclean Sweden AB
    Klockrent utförande varje gång! Läs mer
    2019-01-15 Christian J svarar Daniel A
    Hej Daniel,

Tack för Din rekommendation.

Vi är glada över att ha fått chansen att få hjälpa Er med städningen. Vi hoppas på ett långt och bra samarbete! :)

• 2019-01-09

Leif V skrev om Dreamclean Sweden AB
    Vi fick några anmärkningar då fastighetsägaren gjorde städbesiktning inför vår avflyttning.
    Dreamteam åtgärdade felen med ett par timmars varsel samma dag. Mycket bra! Läs mer
    2019-01-15 Christian J svarar Leif V
    Hej Leif,

Tack för förtroendet att få hjälpa Er med flyttstädningen.

Vi förstår att som människa gör man misstag, och som företag får man ta ansvar för dessa misstag, därmed har vi kvalitetsgarantin och tackar för förståelsen.

Tack för fina ord! :)

• 2019-01-08

Therese K skrev om Dreamclean Sweden AB
    Städning varannan vecka personalen är väldigt trevliga man får en familje känsla när jag har bett om behov städning så har det inte varit något problem dom har bemött mina krav bra. Har aldrig varit motstridiga Läs mer
    2019-01-08 Christian J svarar Therese K
    Hej Therese,

Vad roligt att höra att allting är som det ska då! :) Vi försöker alltid att få in det där lilla extra och skapa en sådan familjekänsla. Vi är trots allt hemma hos människor och städar (blir inte personligare än så).

Tack för Din fina recension och tackar för förtroendet med att få hjälpa Er till en enklare vardag.

• 2019-01-08

Eddie C skrev om Dreamclean Sweden AB
    Mycket trevligt bemötande. Flyttstädningen blev superbra.
    Rekommenderas starkt. Läs mer
    2019-01-08 Christian J svarar Eddie C
    Hej Eddie,

Vi hoppas att Ni trivs i Ert nya Hem. Tack för Din fina recension! :)

• Martina K

2019-01-07

Martina K skrev om Dreamclean Sweden AB
    Vi är mycket nöjda med vår hemstädning. Allt görs noggrannt och effektivt. Vi har blivit trevligt och professionellt bemötta av företaget. Det har funnits en stor flexibilitet om vi behövt byta tid någon gång. Kan varmt rekommendera Dream Clean. Läs mer
    2019-01-08 Christian J svarar Martina K
    Hej Martina,

Er ordinarie städerska började hoppa mitt i kontoret efter att hon fick läsa denna recensionen. Tack för att Du gjorde hennes dag och tack för att vi får chansen att få hjälpa Er till en enklare vardag. :)

• Malin A

2019-01-07

Malin A skrev om Dreamclean Sweden AB
    Vi anlitade dreamclean för att flyttstäda vår bostadsrätt. Supersmidigt att boka, kontraktet skrevs under med BankID.
    Städningen var toppen och både vi och köparna är nöjda. Läs mer
    2019-01-08 Christian J svarar Malin A
    Hej Malin,

Vi tackar för Ert förtroende för oss och Din fina rekommendation. :)

Vi har försökt göra det så enkelt som möjligt för alla parter när det kommer till kontakten, bokningen, utförandet och efter att allting är klart och det säger oss väldigt mycket att Du har märkt detta.

• 2018-12-23

Andreas N skrev om Dreamclean Sweden AB
    Noggrann städning som fungerar utmärkt Läs mer
    2019-01-08 Christian J svarar Andreas N
    Hej Andreas,

Tack för chansen att få hjälpa Er med hemstädningen och tack för Din fina recension. :)

• Nelly T

2018-12-21

Nelly T skrev om Dreamclean Sweden AB
    Har haft städning var 14e dag sedan Februari och vi är fortfarande lika nöjda som vi var första tillfället. Vi blev jättebra bemötta, och vi hade höga förväntningar men alla uppfylldes redan efter första städningen.

Sammanfattningsvis: Väldigt nöjda kunder och vi rekommenderar detta företag till alla som funderar på städhjälp.

God Jul,
    Nelly Läs mer
    2019-01-08 Christian J svarar Nelly T
    Hej Nelly,

Tack för förtroendet som vi får att få hjälpa Er med hemstädningen. Vi försöker att alltid bli bättre i det vi gör och erbjuda bästa möjliga servicen till alla våra kunder. :)

Dina ord värmer! Tack!

God Jul & God Fortsättning!! :)

Sara D skrev om Dreamclean Sweden AB
    Mycket gott. Trevlig personal! Läs mer
    2019-01-08 Christian J svarar Sara D
    Hej Sara,

Tack för Din recension. Trevliga människor som Er förtjänar att bli bemötta av trevliga människor. :)

Louice L skrev om Dreamclean Sweden AB
    DreamClean flyttstädade min lägenhet och den blev så ren och fin! Mycket nöjd 😊👍🏻 Läs mer
    2019-01-08 Christian J svarar Louice L
    Hej Louice,

Tack för Din recension. Jättekul att höra att allting gått bra!

Vi hoppas att Ni trivs i Ert nya hem. :)

• Maria O

2018-12-20

Maria O skrev om Dreamclean Sweden AB
    Bra service! Underbar personal! Alltid lika nöjd! Söker ni hjälp med städning i hemmet så är dessa att starkt rekommendera!!! 💜👍🏻😊 Läs mer
    2019-01-08 Christian J svarar Maria O
    Hej Maria,

Tack för din rekommendation.

Dina ord betyder mycket. Vi är jätteglada över att få chansen att hjälpa Er med hemstädning och förenkla Er vardag. Tack!

Emil R skrev om Dreamclean Sweden AB
    Proffsigt bemötande och trevlig personal. Läs mer
    2019-01-08 Christian J svarar Emil R
    Hej Emil,

Tack för din rekommendation. Det värmer och uppskattas väldigt mycket. Trevliga människor förtjänar ett trevligt bemötande, så enkelt är det. :)

Anton B skrev om Dreamclean Sweden AB
    Serviceminded ! Fick en mindre anmärkning fixades samma dag! Läs mer
    2019-01-08 Christian J svarar Anton B
    Hej Anton,

Tack för din rekommendation. :)

Man gör sitt bästa, och missar vi något tar vi fullt ansvar för detta och åtgärdar (Kvalitetsgaranti).

• 2018-12-16

Tina G skrev om Dreamclean Sweden AB
    Vi har 4 timmars städning varannan vecka. Allting har fungerat väldigt bra och vi är jättenöjda med städningen som utförs. Miljövänliga produkter som används, vilket var ett krav från oss från början.

Det är enkelt att komma i kontakt med företaget om frågor uppstår.

Tack för all hjälp!
    Hälsningar,
    Lina Gustavsson Läs mer
    2018-12-20 Christian J svarar Tina G
    Hej Tina,

Tack för att vi får chansen att hjälpa Er till en enklare vardag, så att Ni kan fokusera på viktigare saker under Er dag.

Jag hoppas att vi fortsätter att göra Er nöjda, och att städningen endast blir bättre och bättre.

• 2018-12-16

Agneta E skrev om Dreamclean Sweden AB
    Bokade flyttstädning på bara några minuter. Utfördes till både vår och den nya ägarens belåtenhet. Superb service! Vi rekommenderar! Läs mer
    2018-12-20 Christian J svarar Agneta E
    Hej Nathalie,

Tack för Din recension. Vad roligt att allting gick bra! Vi försöker alltid att bli bättre och bättre. Förhoppningsvis kan man boka flyttstädning på några sekunder i framtiden, vem vet? :)

Tack för chansen och förtroendet att få hjälpa Er med städningen! :)

• 2018-12-15

Nathalie J skrev om Dreamclean Sweden AB
    Köpte flyttstädning av detta företaget. Det gick fort och smidigt att boka in flyttstädningen. Städningen utfördes och besiktning gjordes utan några som helst anmärkningar. Tack för bra hjälp!!

Mvh, Nathalie Läs mer
    2018-12-20 Christian J svarar Nathalie J
    Hej Nathalie,

Tack för att Du tar Din tid till att lägga en så fin recension som värmer.

• 2018-12-14

Emelie J skrev om Dreamclean Sweden AB
    Dreamclean har verkligen levt upp till sitt namn! Enkel och tydlig kommunikation, otroligt bra städare som alltid lämnar ett rent och fint hem efter sig. Att de använder miljövänligt tänk och endast använder miljövänliga produkter är ett väldigt stort plus. Jag är jättenöjd!!

- Emelie Läs mer
    2018-12-20 Christian J svarar Emelie J
    Hej Emelie,

Tack så mycket för Din fina rekommendation.

Vi försöker alltid att göra vårt bästa och alltid uppnå goda resultat i det vi gör, och att höra detta värmer och uppskattas då det är tecken på att vi gör ett bra arbete! Tack! :)

• 2018-12-14

Mattias C skrev om Dreamclean Sweden AB
    De kunde bistå med en engångsstädning med bara en dags varsel inför Jul. Det var väldigt längesedan jag hade ett så rent och fint hem. Nu har jag detta företag varannan vecka. Snabb och bra kontakt med de som sitter på kontoret som ser till att allting är till ens belåtenhet.

VI rekommenderar denna städfirman! Läs mer
    2018-12-20 Christian J svarar Mattias C
    Hej Mattias,

Tack så mycket för Din fina rekommendation. Vi är väldigt glada över att vi fick chansen att hjälpa Er inför julen!

• 2018-12-01

Christina Ö skrev om Dreamclean Sweden AB
    Hej!
    Jag har sedan 2009 flyttat sju gånger, har aldrig fått en sådan fantastiskt fin hjälp som med Dreamclean, killarna har gjort ett otroligt jobb för mig, städat både innan och flyttstädning
    De har flyttat ut saker till mitt nya boende, satt upp tavlor mm.

Vad jag ångrar hur kunde jag ta Allflytt som flytthjälp?? Blir gråtfärdig att många väljer oseriösa flyttbolag som lurar och kräver pengar utan att man får faktura

Jag ber alla välja Dreamclen om ni vill ha seriös hjälp, bra priser och fantastiskt fin service med toppenkillar

Vänligen
    Christina Nilsson Läs mer
    2018-12-07 Christian J svarar Christina Ö
    Hej Christina,

Det har varit en sådan ära och fin upplevelse att få hjälpa en så snäll kvinna som Dig.

Vi försöker alltid göra vårt bästa och hjälpa till så gott vi kan och jag tackar så jätte mycket för Dina fina ord och förtroendet och chansen att ha fått hjälpa Dig.

Ps. Tack för kaffet och pepparkakorna! :)

• Karolis S

2018-11-29

Karolis S skrev om Dreamclean Sweden AB
    Fantastisk arbete. Tack så jätte mycket. Läs mer
    2018-11-29 Christian J svarar Karolis S
    Karolis, vi uppskattar Din fina rekommendation väldigt mycket.

Vi tackar för förtroendet och chansen att få hjälpa Er med städningen. :)

• 2018-11-28

Lennart W skrev om Dreamclean Sweden AB
    Vi är i en flyttprocess, och hitintills har kommunikationen, bemötandet och arbetet Dreamclean utfört varit mycket bra. Tack. Läs mer
    2018-11-29 Christian J svarar Lennart W
    Hej Lennart,

Vi är väldigt glada över att få hjälpa Er i denna process. Vi tackar för förtroendet som vi har fått och chansen att få göra vardagen lite enklare för Er.

Tack för Din fina recension! :)

• 2018-11-27

Amelie D skrev om Dreamclean Sweden AB
    Bra och ordentligt städat, smidig kontakt! Läs mer
    2018-11-29 Christian J svarar Amelie D
    Tack för Dina fina ord och recension Amelie. Det uppskattas väldigt mycket! :)

• 2018-11-19

Nina S skrev om Dreamclean Sweden AB
    städning.
    Bra trevligt bemött.
    Tydliga instruktiner för hur städningen kommer att göras, mycket punkter som var med på de olika momenten av städning.
    Monent som sen inte görs i själva städningen. därav betyg 3.
    bättre att då inte lova att lister ska damtorkas, än att lova och det sen inte görs. Läs mer
    2018-11-19 Christian J svarar Nina S
    Hej Nina,

Tack så mycket för fina ord och Din feedback.

Vi strävar alltid efter att hålla en god kvalitet och utföra varje punkt som finns i städmallen som vi följer och därför är det jätte viktigt för oss att få veta om Ni upplever att något inte utförs.

Vi har nu tagit upp detta med personen som utför städningen hemma hos Er och kommer att tänka på det framöver så att det utförs på rätt sätt.

Om Ni upplever att det inte görs korrekt så ber vi Dig vänligen kontakta oss på info@dreamclean.nu eller 036-14 15 00.

• Kjell T

2018-11-16

Kjell T skrev om Dreamclean Sweden AB
    Jättenöjd, allt funkar utmärkt.. Läs mer
    2018-11-20 Christian J svarar Kjell T
    Hej Kjell,

Tack så mycket för Din rekommendation. Det uppskattas jättemycket.
    Vi är jätteglada över att få vara hos Er och hjälpa Er skapa en enklare vardag.

• 2018-11-16

Oscar K skrev om Dreamclean Sweden AB
    Dreamclean städar butiken en gång i veckan och gör det felfritt varje gång! Rekommenderas starkt! :) Läs mer
    2018-11-16 Christian J svarar Oscar K
    Tack för Din rekommendation Oscar. Vad roligt att höra att höra, verkligen! Vi får avsluta helgen med Din fina recension!

Er personal i butiken är väldigt trevliga och gör det möjligt för vår personal att känna sig trygga med arbetet hos Er.

Jag önskar Er alla en trevlig helg!

• 2018-11-14

Helen R skrev om Dreamclean Sweden AB
    Köpt varannan vecka städning.
    Vi blev väldigt fint bemötta vid hembesöket där vi kände förtroende för ledning Christian och upplägget kring tjänsten.
    Första tillfället följde en från ledningen Syster till C med ut och introducerade städningen vilket kändes tryggt. Vår städare Micael gjorde ett jätte fint jobb. Nogrannt och välgjort. Vi ser fram emot att få hjälp med städning från detta företag och där då Micael 🌟 Läs mer
    2018-11-16 Christian J svarar Helen R
    Dina ord värmer Helen! Vilken fin rekommendation Du tog Dig tiden att skriva, det uppskattas väldigt mycket! M. fick världens leende när jag visade detta för honom.

Jag hoppas att vi alltid överträffar Era förväntningar för varje gång!

Trevlig helg på Er!

Christian & Micael - DreamClean
  • 2018-11-12

Emma O skrev om Dreamclean Sweden AB
    Storstäd: trevlig personal, snabb återkoppling, jättefint jobb! Otroligt med tanke på vårt extremt dammiga o smutsiga hem. Kändes fantastiskt att komma hem efteråt. Läs mer
    2018-11-16 Christian J svarar Emma O
    Tack så mycket för Din fina recension Emma! :)

Roligt att höra att vi skapade den där känslan hos Er. Jag tackar även för förtroendet och chansen att få hjälpa Er med storstädningen.

Trevlig helg!! :)

• Gustav D

2018-11-01

Gustav D skrev om Dreamclean Sweden AB
    Hemstädning varannan vecka.
    Ordning och reda från första stund vid kontakt med företaget.
    Kommer alltid i tid, städar de timmar vi kommit överens om och gör ett sjukt bra jobb. Det är verkligen noggrant städat. Det finns inget, verkligen inget att anmärka på. Top notch rätt igenom.
    Funderar man på hemstädning rekommenderar jag varmt Dreamclean. Läs mer
    2018-11-01 Christian J svarar Gustav D
    Tack så mycket, Gustav, för Din recension!
    Dina ord värmer verkligen, och när jag visade detta för Kubilay så fick han världens största smile!! :)

Ditt telefonsamtal + recensionen gjorde min och Er städares dag! :)

• 2018-10-16

Conny J skrev om Dreamclean Sweden AB
    Seriöst och proffsigt bemötande. Kundfokus och gott resultat. Läs mer
    2018-10-22 Christian J svarar Conny J
    Tack för Din rekommendation Conny, och tack för förtroendet och chansen att få hjälpa Er med städningen! :)

• 2018-10-10

Joakim A skrev om Dreamclean Sweden AB
    Bokade flyttstädning. Trevligt och bra bemötande och snabb respons på frågor, både via telefon och mail.
    Vi fick ett par anmärkningar vid besiktning på saker som ej stod med i städmallen, men de kom samma dag som jag ringde och fixade dessa punkterna ändå.
    Jag hade önskat att det fanns som alternativ att tex vattenlås skulle ingå i flyttstädningen.

Väldigt nöjd och väldigt nära en femma i betyg. Läs mer
    2018-10-15 Christian J svarar Joakim A
    Tack för Er recension Joakim, det uppskattas! :)

Vi följer alltid mäklarsamfundets rekommendationer vid flyttstädningar och hjälper även till så mycket som möjligt utöver det, som i Ert fall åkte vi ut och städade extra moment som inte ingår i städmallen, som Ni fått, helt kostnadsfritt.

Vi har Ert önskemål i tankarna för framtiden, där vi kanske kan lägga in extra tillval för flyttstädning, tack! :)

• 2018-10-08

Peter B skrev om Dreamclean Sweden AB
    Jag beställde en flyttstädning och all fungerade klockrent är positivt överraskad Läs mer
    2018-10-15 Christian J svarar Peter B
    Hej Peter,

Tack för Er fina recension. Vi gillar att överraska, men endast på ett bra sätt! ;)

Hoppas Ni trivs i Ert nya hem!

• 2018-10-01

Emma J skrev om Dreamclean Sweden AB
    Jag beställde flyttatäd och tycker att jobbet gjordes utmärkt!
    Bra bemötande både på telefon och på plats! Läs mer
    2018-10-04 Christian J svarar Emma J
    Tack för fina ord Emma, det värmer att höra! :)

Vi önskar Er all lycka och hoppas att Ni trivs i Ert nya hem.

• 2018-09-30

Ann-Christin E skrev om Dreamclean Sweden AB
    Flyttstädning.
    Väldigt gott.
    Gott arbete som företaget levererade.
    Väldigt nöjda är vi , vi rekommendera deras tjänster.
    Familjen Engberg
    Vättersnäs Läs mer
    2018-10-04 Christian J svarar Ann-Christin E
    Tack för Er recension Ann-Christin. Vi är glada över att vi fick chansen och förtroendet att få hjälpa Er med flyttstädningen.

• 2018-09-29

Ghada M skrev om Dreamclean Sweden AB
    Vi anlitade Dreamclean för flyttstädning. Huset blev rent och fint. De nya ägarna var också nöjda!
    Bra bemötande och trevlig personal!
    Rekommenderas varmt! Läs mer
    2018-10-04 Christian J svarar Ghada M
    Tack för Dina fina ord Ghada. Det är alltid lika roligt att få träffa så glada och trevliga människor som Dig ute på fält.

• 2018-09-25

Anna W skrev om Dreamclean Sweden AB
    Bra bemötande, snabb återkoppling, nöjd med utförd stäsning Läs mer
    2018-10-04 Christian J svarar Anna W
    Bra människor förtjänar ett extra bra bemötande! :) Vi tackar för Din recension, och är glada över att vi får hjälpa till med städningen!

Christian J, Christian J gillar detta
  • 2018-09-24

Madelene H skrev om Dreamclean Sweden AB
    Beställde flyttstädning. Träffade aldrig de som flyttstädade, men blev proffsigt bemött av ägaren. Allt var väldigt proffsigt med offert o övrigt.

Städningen fanns inget att klaga på. Kan helt klart rekommendera detta företag! Läs mer
    2018-10-04 Christian J svarar Madelene H
    Hej Madelene,

Vi är lite som "ninjor" där vi går in utför städningen och går ut helt osynliga eller hur? :)

Vi tackar för dina fina ord, och hoppas att Ni trivs i Ert nya hem!

• 2018-09-23

Greger W skrev om Dreamclean Sweden AB
    Noggranna och trevliga! Hittills de enda som levererat mer än vid 2 tillfällen i Jönköping! Läs mer
    2018-10-04 Christian J svarar Greger W
    Tack för Din recension Greger! :)

Vi tackar för förtroendet och chansen att få hjälpa Er med städningen.

• 2018-09-23

Karolina J skrev om Dreamclean Sweden AB
    Veckostäd.
    Mycket väl bemött av företaget. Jag har haft många tidigare städbolag. Skulle bedöma dreamcleansomen helt ok städföretag. Inget dåligt, men inte heller super. Medelbetyg. Läs mer
    2018-09-24 Christian J svarar Karolina J
    Hej Karolina,

Tack för Er recension! :)

Er feedback är väldigt viktig för oss, och är det absolut viktigaste i vår tillväxt och för att vi ska kunna bli bättre på det vi gör.

Om det finns något som Ni känner att vi skulle kunna bli mycket bättre på, så ring gärna in till oss eller maila så tar vi det med Er lokalvårdare.

• 2018-09-18

Annika K skrev om Dreamclean Sweden AB
    Jag köpte Flyttstäd och är supernöjd. Kontakten med företaget var bra hela vägen - innan och efter - med de frågor och punkter som kom upp. Städarna var exakt i tid och väldigt strukturerade. Inga klagomål under besiktningen heller. Läs mer
    2018-09-23 Christian J svarar Annika K
    Tack för Din recension Annika! Vad roligt att höra alla dessa fina ord. Vi försöker alltid vårt bästa, och kommer alltid att försöka bli bättre.

Hoppas Ni njuter av Ert nya hem. Behövs lyxen av städservice så vet Ni var vi finns. :)

• Julia K

2018-09-16

Julia K skrev om Dreamclean Sweden AB
    Vi köpte en flyttstädning av dreamclean när vi flyttade ut från vår gamla lägenhet. Inger anmärkning gjordes på städningen.

Utmärkt städning med hög grad av service och trevlig personal!

Vi rekommenderar detta företag. Läs mer
    2018-09-23 Christian J svarar Julia K
    Hej Julia,

Tack för Din rekommendation! :) Vi tackar även för förtroendet och chansen att ha fått hjälpa Er med flyttstädningen.

Vi hoppas att Ni trivs i Ert nya Hem!

• 2018-09-15

Sebastian B skrev om Dreamclean Sweden AB
    Beställde en flyttstädning och Christian och dreamclean var helt suveräna. Jag var tvungen att göra en jobbig avhysning av hyresgäst och datum var därför svårt att fast ställa. Christian erbjöd väldigt bra service och flexibilitet som gjorde hela processen mycket enklare.
    Plus inte minst, klinsikt rent. Läs mer
    2018-09-15 Christian J svarar Sebastian B
    Tack för fin recension Sebastian!

Vi försöker alltid att vara flexibla och samtidigt hålla en god kvalitet i allting vi gör. Tack för att Du gav oss chansen att hjälpa Er till en enklare vardag.

Om Ni behöver hjälp med något i framtiden så är det bara att hojta till! :)

• 2018-09-14

Sofia L skrev om Dreamclean Sweden AB
    Hemstädningen var super bra och fint! Vi ser fram emot kommande städning! Läs mer
    2018-09-23 Christian J svarar Sofia L
    Tack för din recension Sofia. Dina ord betyder mycket för oss! :)

Klostergatan 16, 553 17 Jönköping