Alla kategorier Lokalvårdare Jönköping Jönköping Dreamclean Sweden AB

Dreamclean Sweden AB

Klostergatan 16, 553 17 Jönköping — Visa karta

Drömmer du också om ett rent hem? Dreamclean är städfirman som uppfyller dina drömmar. Vi hjälper dig med professionell städhjälp i Jönköping, Bankeryd och Huskvarna. Handlar det om smuts och fulla papperskorgar på kontoret eller bara ett hem som du inte känner att du har tid att städa - Vi hjälper dig. Vår specialitet när det kommer till städning ligger i hemstädning, flyttstädning, kontorsstädning och trappstädning. Vi har något vi kallar kvalitetsgaranti vilket gör att om du som kund inte är 100% nöjd så åtgärdar vi detta utan extra kostnad.
Välkommen till Dreamclean!
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 8 kunder tycker om Dreamclean Sweden AB

• Birgitta G
    Birgitta G skrev om Dreamclean Sweden AB
    Städning
    Helt OK mycket trevlig man
    Helt perfekt det var vad vi hade för väntat
    Det var bara bra vill ha honom igen
    Tack Läs mer
    2018-06-18 Christian J svarar Birgitta G
    Hej Birgitta,

Tack så mycket för din fina recension. Vi försöker alltid att sträva efter perfektion!

• Gustav L
    Gustav L skrev om Dreamclean Sweden AB
    - Trygg och pålitlig städfirma.
    - Aldrig problem med ombokningar.
    - Trevlig personal, både den som utför jobbet och på kontoret.
    - Altid ersättare om ordinarie person är förhindrad
    - Sist men inte minst: Bra och noggrann städning vid varje tillfälle! Läs mer
    2018-06-04 Christian J svarar Gustav L
    Tack Gustav! Vi strävar alltid efter att försöka ge den bästa möjliga servicen på marknaden!

• Christina P
    Christina P skrev om Dreamclean Sweden AB
    Bemötandet på Dreamclean har redan från första tillfälle fungerat utmärkt. Vi fick snabb återkoppling på våra frågor och beslut om start av städtjänst. Vi är också mycket nöjda med den städning som utförs och med en kontinuitet sedan starten i oktober. Det är smidigt och lätt att komma i kontakt med kontaktperson och bokningar har fungerat vid varje tillfälle. Jag har ingenting att klaga över.

/Christina P. Läs mer
    2018-06-04 Christian J svarar Christina P
    Vi försöker alltid överträffa kunders förväntningar och jag måste få tacka för din rekommendation, hoppas ni njutit av detta underbara väder de senaste dagarna!

• Cinzia S
    Cinzia S skrev om Dreamclean Sweden AB
    Jag har haft städning varannan vecka sedan detta bolaget startade och har alltid varit nöjd redan från början. De är alltid i tid, gör alltid ett bra jobb och lämnar ett fint och rent hem efter sig för mig att komma hem till! :)

Kan starkt rekommendera Dreamclean! Läs mer
    2018-06-04 Christian J svarar Cinzia S
    Tack för dina fina ord, och vi hoppas att vi får hjälpa er hålla hemmet rent och fräscht sålänge det bara går! :)

• Robert P
    Robert P skrev om Dreamclean Sweden AB
    Vi köpte en flyttstäd av ovan nämnda firma.
    Redan från bokningstilfället kändes det helrätt, proffsigt bemötande och dom försökte verkligen hjälpa oss ( kort varsel ).
    Igår var det slutbesiktning av köpare, hon kunde inte anmärka på något, inte vi heller:-)
    Kan verkligen rekommendera Dreamclen.
    //Fam. Palmberg Jönköping Läs mer
    2018-06-04 Christian J svarar Robert P
    Tack för rekommendationen Robert, och jag hoppas att vi får förtroendet att få hjälpa er i framtiden igen! :)

• Michaela K
    Michaela K skrev om Dreamclean Sweden AB
    Dreamclean håller vad dom lovar och E som städar hos oss gör ett ypperligt jobb. Vi är supernöjda. Vi valde Dreamclean pga rekommendationer och att de har kollektivavtal. Läs mer
    2018-06-01 Christian J svarar Michaela K
    Tack så mycket för er rekommendation! Vi arbetar ständigt för att göra Dig som kund nöjdare för varje gång! E hälsar! ;)

• Lisa T
    Lisa T skrev om Dreamclean Sweden AB
    Anlitar regelbunden hemstäd varannan vecka. Varje gång ett mycket gott resultat.
    Snabbt och proffessionellt bemötande av ägare/ledning.

Sammanfattningsvis är jag jättenöjd!
    Kan verkligen rekommendera Dreamclean! Läs mer
    2018-06-01 Christian J svarar Lisa T
    Hej Mikaela,
    Tusen tack för ditt fina omdöme. Dina ord värmer! Ha det gott och njut av det fina sommarvädret!

• Christina F
    Christina F skrev om Dreamclean Sweden AB
    Flyttstädning
    Med största vänlighet och omsorg.
    Hembesök och och genomgång av planerad städning. Vettig prissättning och
    När arbetet väl genomfördes gjordes detta med största noggrannhet, kunde inte ha blivit bättre
    Det absolut bästa var utan tvekan det mycket vänliga bemötandet och hjälpsamheten mitt i ett flyttkaos.
    Dream cleans team ger jag de bästa rekommendationer. Läs mer
    2018-06-01 Christian J svarar Christina F
    Tack för ditt fina omdöme och för att vi fick förtroendet att hjälpa till vid er flytt. Ha det fint!

Klostergatan 16, 553 17 Jönköping