Dreamclean

Dreamclean

www.dreamclean.nu
  • BadgeSevenYears

Drömmer du också om ett rent hem? Dreamclean är städfirman som uppfyller dina drömmar. Vi hjälper dig med professionell städhjälp i Jönköping, Bankeryd och Huskvarna. Handlar det om smuts och fulla papperskorgar på kontoret eller bara ett hem som du inte känner att du har tid att städa - Vi hjälper dig. Vår specialitet när det...

426 omdömen om Dreamclean

Sedan starten hos Reco 2018

Frida P
Skrev om Dreamclean

Alltid utmärkt städat, oavsett vilken städare som varit på plats! Bra kommunikation vid eventuella ändringar av städtid eller vem som utför städningen

Ali K
Skrev om Dreamclean

Det var bra samarbete att få snabb hjälp. Tack för snabb behandling

Anna B
Skrev om Dreamclean

Markus ställer alltid upp och man kan lita på honom. 100% serivice Aldring något problem som inte kan lösas.

Ramtin M
Skrev om Dreamclean

Smidiga, alltid i tid. Snabb support vid förändring, samt en smidig app att navigera sig i vid förändring utav städningen. Dreamclean har varit en fröjd att ha som småbarnsförälder där man ska hinna med allt! Rekommenderas varmt!

Anna A
Skrev om Dreamclean

Trevligt och serviceinriktat första samtal. Kunden i centrum. Personalen var tydliga med att dom var noga med sitt jobb.

Erik L
Skrev om Dreamclean

Mycket bra på alla sätt! Både på kontoret och vår städare!

Nikita Z
Skrev om Dreamclean

Trevligt bemötande och bra kvalitet! Rekommenderar starkt!

Eva A
Skrev om Dreamclean

Storstäd var fantastiskt! Det blev skinande rent; njöt av deras kunskap och effektivitet! De visste precis vad de skulle göra. De hade med sig allt material. Det var en fröjd att gå igenom lägenheten efter städningen och konstatera att det aldrig varit så rent! Tyvärr hade det blivit några fläckar från ugnsrengöringen på parketten men de ringde åter inom en halvtimme och kom på kvällen. Att det kan bli fel är bara mänskligt men att då ha en organisation som fixar och rättar till felen är ett gott betyg! Så nöjd!

Ingrid K
Skrev om Dreamclean

Vi har sedan länge städabonnemang hos Dreamclean. Jag har alltid blivit väl bemött. Företaget är väldigt ”service minded”. God information om planering, kommer alltid när de sagt. Kan rekommenderas!

Irma E
Skrev om Dreamclean

Bra utfört arbete. Bra kontakt o lyssnar in om man har något att säga

Ulrika O
Skrev om Dreamclean

Nöjd med service av fönsterputsningen. Snabba svar på mail, tillgodosåg våra önskemål. Trevlig person som putsade.

Jennie B
Skrev om Dreamclean

Duktiga städare som städar grundligt.

Anna-Karin E
Skrev om Dreamclean

Jönköpings bästa städbolag! Vi är alltid nöjda med resultatet och snabb, personlig service av administratörerna. Rekommenderas varmt.

Zoran M
Skrev om Dreamclean

Jätte trevlig service, själva städningen har jag inte kunnat se eftersom vi åkte till annan ort men har fått besked från skolan att städningen var riktigt bra utförd Hälsningar Zoran

Gudrun S
Skrev om Dreamclean

Alltid trevligt bemötande. Behöver hjälp med städning pga ålder. Köper städhjälp va vecka . Upplever hjälpen de flesta gånger god.

Christina K
Skrev om Dreamclean

Det kommer för många olika städerkou

Emelie A
Skrev om Dreamclean

Smidiga och proffsiga att ha och göra med. Går in för det där lilla extra, exempelvis ordnar gosedjur i sängen och ställer iordning.

Bertil O
Skrev om Dreamclean

Blev tipsad av en granne att DreamClean gör ett bra arbete. Efter ett besök av deras representant, som gick smidigt och informationen tydlig, valde vi att testa dem. Vi valde hemstäd var 14 dag. Då vi nu är pensionärer och kroppen inte längre lyder, är det väldigt skönt att få hjälp med städningen här hemma. Vi är mkt nöjda med DreamClean som lyssnar på våra önskemål, så kunden blir nöjd. Vi har även anlitat DreamClean för hjälp med fönsterputsningen. Även det blev förstklassigt.

Margareta J
Skrev om Dreamclean

Dream clean städar precis som jag vill! Alltid lätta att få tag i! Vänligt bemötande!❤️

Thomas S
Skrev om Dreamclean

Städningen har fungerat bra i många år. Bra service o hög kvalité.

Marilyn L
Skrev om Dreamclean

Jättebra kundservice och duktiga städare.

Ardian B
Skrev om Dreamclean

jag är muke nojd och jag e så glad jag gurde kontrakt med är tack

Annsofie B
Skrev om Dreamclean

VI har använt oss av Dreamclean under flera år och är nöjda med den service och kvalitet som dom levererar!

Kristina G
Skrev om Dreamclean

Ordning och reda. Lätta att nå. Pålitligt, kommer alltid i tid och städar mkt bra.

Gun H

Bra bemötande Köper städtjänster Mkt nöjd med min städhjälp

Mats L
Skrev om Dreamclean

Alltid trevliga och flexibla när det kommer till förändringar.

Lotta N
Skrev om Dreamclean

Vi har städning varannan vecka och är supernöjda med allt. Jag är ganska kräsen av mig och var lite skeptisk till om jag skulle bli nöjd och det är jag. Alltid vänligt bemött av Dreamclean och har aldrig upplevt några problem om vi behöver ändra på ngt eller att vi vill ha ngt extra gjort. Fungerar perfekt.

Ingalill Maria J

De är alltid vänliga när man ringer dom. Jag är jättenöjd med dom som varit o städat hos mej. Har inget att klaga på Önskar bara att de kunde lite bättre svenska , så man kunde prata lite mer mrd dom Jag kan rek. Dream Clean till andra

Beatrice O
Skrev om Dreamclean

Vi är supernöjda med Dreamclean och framförallt med Meriam! Hon är en stjärna!

Gerda F
Skrev om Dreamclean

Pålitlig 100 % nöjd alltid vänlig och samma person kommer Vid sjukdom ringer dom i god tid.

Hillevi A
Skrev om Dreamclean

Mycket duktiga på kommunikation och att hålla oss informerade. Alltid punktliga och trevliga. Lite ojämn kvalitet på städet men tar emot feedback fantastiskt bra.

Kurt F
Skrev om Dreamclean

Mkt bra vid besök på kontoret. Min städare Jack har varit fantastisk. Tråkigt att han avbitit sin anställning. Försök få tillbaka honom. Fått ny städare. Känner honom inte ännu. Har hittills fått den service jag förväntade mig, hoppas det fortsätter så. Avtal: Helstäd av Lägenheten om två rum kök 60m2, varannan vecka. Städaren arbetar utan att jag är hemma efter avtalat arbetsschema. Kurt Frisk.

Magnus L

Ordning o reda Väl utförd städning Trevlig personal

Anita S
Skrev om Dreamclean

När min ordinarie städerska kommer är jag nöjd till 100%. Vid tillfällen när hon inte städar är jag inte så nöjd.

Ulrika F
Skrev om Dreamclean

Jag är mycket nöjd med såväl utförande av tjänsten som bemötande från personalen.

Ann-Sofi L
Skrev om Dreamclean

Bra bemötande från alla kontakter på Dreaclean och bästa o trevligaste städaren. Har 3 timmar städning varannan vecka. Ann-Sofi

Ulf H
Skrev om Dreamclean

Lite för ofta ny personal som inte talar svenska och bristfällig engelska vilket gör det svårt att kommunicera med dem.

Adam B
Skrev om Dreamclean

Super nöjd med städaren! Dreamclean är flexibla med att byta tid om det behövs och informerar om det är en annan städare eller behöver boka om öga högtider.

Lisa S
Skrev om Dreamclean

Mycket nöjd över Dreamclean! Superfin kundservice och bemötande. Vår städare Ashor är toppen! Ordentligt, trevlig, fantastiskt bemötande och service. Vi är så nöjda!

Veronica Å
Skrev om Dreamclean

Har köpt fönsterputsning av Dreamclean under de senaste tre åren. Mycket trevligt bemötande när jag kontaktar företaget för att boka tid. Bra att en av de två fönsterputsarna är densamma varje gång. Trevliga och i stort noggranna fönsterputsare. Till 90 % nöjd med deras arbete.

Gustav D
Skrev om Dreamclean

Väldigt nöjd med Dreamclean. Varit kund kontinuerligt i 6 år. Inte felat en gång. Alltid kommunikativa i vad som händer. Gör alltid det lilla extra. Rimliga priser. Mycket nöjd med helheten.

Per E
Skrev om Dreamclean

Bra städning och bra bemötande från personal och administration. Smidiga och flexibla när det gäller avvikelser i schemat.

Nathalie I
Skrev om Dreamclean Sweden AB

Trevligt bemötande, mycket bra återkoppling, Lyssnar hur man som kund vill ha det. Super nöjd med städningen!!

Sebastian F
Skrev om Dreamclean Sweden AB

Dreamclean är superbra. Extremt bra bemötande och väldigt proffsiga. Vi har dreamclean till hemstädning 2 gånger i månaden samt fönsterputs.

Peter K
Skrev om Dreamclean Sweden AB

Alltid ordning och reda. Det blir rent och snyggt. Litet minus för att det är svårt att kommunicera med arbetaren som är hemma hos oss.

Astrid G
Skrev om Dreamclean Sweden AB

Alltid bra städat. Tycker om den personliga servicen och bemötande både från städpersonal och från kontoret

Dejan N
Skrev om Dreamclean Sweden AB

Hej, Som en av dom mest lojala och första kunderna så brukar jag rekommendera Dreamclean till alla vänner och bekanta. Överlag så är jag mer än nöjd med tjänsten som utförs. Så länge priset består så kommer jag fortsätta med Dreamclean. Fortsätt så som ni gör.

Mette S
Skrev om Dreamclean Sweden AB

De är toppen! Lyhörda för oss kunder och försöker alltid tillmötesgå oss som kund. Jag har hemstäd varannan vecka som fungerar superbra. Det enda negativa är att det blivit mycket dyrare på sistone som allt annat:) Men om jag ska ha städning kan jag inte tänka mig att anlita någon annan.

Jonas A
Skrev om Dreamclean Sweden AB

Hemstädning. Bra resultat. Smidig kommunikation.

Conny A
Skrev om Dreamclean Sweden AB

Positivt bemötande och kvalité i utförda uppdrag