Dreamclean Sweden AB

Huskvarnavägen 62, 554 54 Jönköping — Visa karta

Drömmer du också om ett rent hem? Dreamclean är städfirman som uppfyller dina drömmar. Vi hjälper dig med professionell städhjälp i Jönköping, Bankeryd och Huskvarna. Handlar det om smuts och fulla papperskorgar på kontoret eller bara ett hem som du inte känner att du har tid att städa - Vi hjälper dig. Vår specialitet när det kommer till städning ligger i hemstädning, flyttstädning, kontorsstädning och trappstädning. Vi har något vi kallar kvalitetsgaranti vilket gör att om du som kund inte är 100% nöjd så åtgärdar vi detta utan extra kostnad.
Välkommen till Dreamclean!
Öppet just nu
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 213 kunder tycker om Dreamclean Sweden AB

• 2020-01-15

Stefan H skrev om Dreamclean Sweden AB
    Ett mycket seriöst företag som är super trevliga. De svarade på min förfrågan inom ett par minuter. Utöver att de svarade så snabbt var det väldigt enkelt att göra en intresseanmälan. Även om jag kan ha haft en hel del frågor så lyckades de svara på samtliga och gav en service som jag inte upplevt tidigare. Om det blir så att jag flyttar igen kommer jag självklart att anlita de igen. Läs mer
    2020-01-16 Christian J svarar Stefan H
    Hej Stefan,

Det ska inte vara svårt att beställa en tjänst, därför försöker vi alltid göra det så enkelt som möjligt för våra kunder.

Som man brukar säga, det finns inga dumma frågor förutom de man inte ställer. Det är därför vi finns här, för att svara på alla Era frågor och leverera grymma städningar.

Tack för Er fina rekommendation! :)
    Ni är välkomna åter, även om Ni inte flyttar. ;)

• 2020-01-15

Lisa K skrev om Dreamclean Sweden AB
    Dreamclean förtjänar det högsta betyget för deras arbete, både med städning och service. Först och främst var de punktliga med tiden, mycket bra service när man ringer och mailar (man får svar mycket snabbt och de är väldigt trevliga & hjälpsamma) och de utför framförallt ett kanonbra jobb. Läs mer
    2020-01-16 Christian J svarar Lisa K
    Hej Lisa,

Tack för Era fina ord, vi uppskattar de verkligen! :)
    Vi försöker alltid att vara tillgängliga i högsta möjliga mån, kul att Ni kände detta.

Hoppas att Ni trivs bra i Ert nya boende!

• 2020-01-09

Charlotte S skrev om Dreamclean Sweden AB
    Bra proffsigt bemötande och godkänd besiktning på vår hyresrätt. Nöjd Läs mer
    2020-01-09 Christian J svarar Charlotte S
    Har Charlotte,

Tack för Er fina rekommendation, den betyder mycket för vårt förbättringsarbete.
    Hoppas att allting gick bra med flytten! :)

Önskar Er en fortsatt trevligt dag.

• 2020-01-02

Susanne J skrev om Dreamclean Sweden AB
    Noggrann och kunnig personal som tar stort ansvar för deras levererade tjänst. Vi har anlitat Dreamclean för hemstädning och fönsterputsning sedan företaget öppnade och är nöjda kunder, kan verkligen rekommendera Dreamclean. Läs mer
    2020-01-07 Christian J svarar Susanne J
    Hej Susanne,

Tack för det givna förtroendet om att få ta hand om Ert hem.
    Vi är otroligt tacksamma för att ha Er som kund och hoppas att Ni blir kvar många år till.

Önskar Er en god fortsättning! :)

• 2020-01-02

Josefine S skrev om Dreamclean Sweden AB
    Otroligt bra kommunikation via både e-post och telefon. Checklistan som de följer vid flyttstädning följdes till punkt och pricka, otroligt skönt att på riktigt kunna ge över detta ansvaret

Bra bemötande, noggrann städning till ett väldigt bra pris.

Rekommenderar starkt. Läs mer
    2020-01-07 Christian J svarar Josefine S
    Hej Josefine,

Tack för Era fina ord, de värmer våra gröna DreamClean-hjärtan.
    Vi vill även tacka för att Ni valde att ge över ansvaret till oss, det betyder mycket.

Vi försöker alltid att leverera tjänster av högsta kvalitet till förmånliga priser, vilket också är kul att Ni lägger märke till.

Önskar Er en god fortsättning! :)

Magnus J skrev om Dreamclean Sweden AB
    Har haft både storstädning och flyttstädning av Dreamclean. Måste säga att de gör ett riktigt bra jobb, både service- och städmässigt. Det är verkligen ett seriöst företag som jag absolut kommer använda flera gånger i framtiden. Har bara en fråga, hur lyckas ni göra fönsterna så rena?? Läs mer
    2019-12-23 Christian J svarar Magnus J
    Hej Magnus,

Tack för det givna förtroendet om att få genomföra flera städningar hos Er.
    Vi uppskattar Era ord och hoppas att vi ses snart igen! :)

Ps. Det är den hemliga ingrediensen, kärlek, som gör att fönsterna blir så rena. ;)

Erik D skrev om Dreamclean Sweden AB
    Storstädning av villa på 180 kvm. Mycket nöjd!! Mycket snabb offert dessutom kom dom efter 3 dagar och utförde storstädningen. Top notch. Rekommenderas varmt. Läs mer
    2019-12-23 Christian J svarar Erik D
    Hej Erik,

Tack för Er recension, den är viktig i vårt arbete med att hela tiden bli bättre.
    Vi försöker vara tillgängliga i högsta möjliga mån, vilket är kul att Ni märker.

Lina E skrev om Dreamclean Sweden AB
    Har hemstädning varannan vecka. Är sjuk imponerad av hur rent det blir och den professionella servicen man får som kund. De visar verkligen uppskattning för sina kunder, lämnade till och med en julklapp till familjen. Ni gör verkligen vår vardag bättre, tack! Läs mer
    2019-12-23 Christian J svarar Lina E
    Hej Lina,

Tack för Er fina feedback, det är verkligen kul när vårt arbete uppskattas! :)
    Det är vårt mål, att göra Er vardag enklare.

• 2019-12-11

Minette A skrev om Dreamclean Sweden AB
    Överlag bra, bra service när man har haft kontakt. Missade ett par ställen (fläktar) högre upp på väggen som vi fick fixa själva för att flyttbesiktningen skulle gå igenom men annars mycket bra som sagt. Läs mer
    2019-12-18 Christian J svarar Minette A
    Hej Minette,

Tack för Er fina feedback, den är mycket viktig för oss i vårt förbättringsarbete.

Tråkigt att det missades ett par ställen, Ni hade inte behövt fixa det själva, då vi har en kvalitetsgaranti och skulle ha kommit ut samma dag/dagen efter och fixat det som missats kostnadsfritt, hursomhelst vill jag tacka för att Ni tog Er tid till det.

Hoppas att allt annat gick bra med flytten och att Ni trivs bra i Ert nya boende. :)

• 2019-12-07

Axel K skrev om Dreamclean Sweden AB
    Super trevliga städare, var jättenogranna, även ställde tbx vitvaror o spis även om det stod i avtalet att det var mitt uppdrag! Super nöjd! Läs mer
    2019-12-09 Christian J svarar Axel K
    Hej Axel,

Tack för så fin feedback, det uppskattas! :)

Vad kul att du märkte detta. Vi försöker alltid göra så gott vi kan (även extra utöver mallar).

Tack för förtroendet att ha fått leverera städning till Er.

Ha en fortsatt trevlig dag!

• 2019-11-29

Oksana T skrev om Dreamclean Sweden AB
    • Köpte Hemstädning
    • Dom var alla trevliga och noggranna
    • Jag hoppades på bra städning och det har jag fått. Är imponerad över hur rent det är och är nyfiken på hur de lyckas göra det så bra
    • Är nöjd med helheten och vi känner oss säkra med detta. Är bra städning och är skönt att komma hem till ett rent hus efter en lång arbetsdag. En ren, bra känsla. Läs mer
    2019-12-03 Christian J svarar Oksana T
    Hej Oksana,

Tack för Era fina ord, de betyder otroligt mycket för oss.
    Vi försöker alltid att överträffa våra kunders förväntningar, därför är det ännu bättre när det uppmärksammas av kunden.

Vi vill även passa på att tacka för det givna förtroendet gällande att vi får ta hand om just Ert hem.

• 2019-11-25

Daniel J skrev om Dreamclean Sweden AB
    Städtjänst.
    Positivt bemötande och genomförande.
    God upplevelse! Läs mer
    2019-11-26 Christian J svarar Daniel J

Tack för Er feedback.
    Vi är glada för att Ni uppskattar vårt arbete. Vi vill även passa på att tacka för det givna förtroendet att få leverera hemstädning till Er! :)

• Marina S

2019-11-25

Marina S skrev om Dreamclean Sweden AB
    Har blivit jättebra bemött. De är lyhörda och smidiga. Och vi har inget att klaga på vad gäller städningen. Ser bra ut och håller tiden perfekt. Fakturan är enkel att läsa. Smidig prisbild för alla parter. Läs mer
    2019-11-25 Christian J svarar Marina S
    Hej Marina,

Tack för Er feedback! :)
    Vi försöker alltid göra det så enkelt som möjligt för våra kunder, kul att allting fungerar som det ska.

Hoppas att vi får hjälpa Er långt framöver.

Jessica N skrev om Dreamclean Sweden AB
    Vi har hemstädning varje vecka och jag tycker det funkar jätte bra. Städningarna är kort o gått outstanding. Duktig personal som är mycket flexibel trots att jag ibland krånglar till det. Har rekommenderat Dreamclean till alla jag känner och kommer fortsätta göra det. Läs mer
    2019-11-22 Christian J svarar Jessica N
    Hej Jessica,

Tack för feedbacken! Vi tycker att det är jätteroligt att få hjälpa till och ta hand om Ert hem, och försöker så gott vi kan varje tillfälle.

Städerskan som är hemma hos Er brukar komma till kontoret och säga "känner mig som hemma där och kan njuta medan jag städar" vilket är det bästa man kan få höra på kontoret!

Hoppas vi får hjälpa Er långt framöver.

Önskar Er en trevlig helg.

Daniel K skrev om Dreamclean Sweden AB
    Beställde en flyttstädning. Allt fungerade smidigt från intresseanmälan till klar städning. Städningen gick igenom besiktningen u.a. och vi är nöjda. Läs mer
    2019-11-22 Christian J svarar Daniel K
    Hej Daniel,

Tack för de fina orden. Vi försöker hålla det enkelt och smidigt och tycker att det är jätteroligt när man märker detta.

Precis som det ska vara då! ;)

Trevlig helg!

Lisa J skrev om Dreamclean Sweden AB
    En seriös firma som verkligen lever upp till det de lovar. Kommer absolut att anlita de igen oavsett om det är storstädning eller något annat. Trevlig personal som svarar snabbt vid kontakt och är mycket tillmötesgående. Läs mer
    2019-11-22 Christian J svarar Lisa J
    Hej Lisa,

Tack för din feedback och de fina ord. Vi tackar även för förtroendet att ha fått leverera en storstädning till Er. Vi försöker alltid att vara snabba och ge så bra svar som möjligt, jätteroligt att Ni märkte detta. :)

Hör bara av Er, vi finns här ifall Ni behöver hjälp med något framöver.

Karl S skrev om Dreamclean Sweden AB
    Flyttstädning. Allt fungerade smidigt och enligt plan. Städarna var här i tid och var klara i tid. Mycket nöjd med resultatet och det goda kundbemötandet jag fått. Läs mer
    2019-11-22 Christian J svarar Karl S
    Hej Karl,

Då har allting gått som vanligt. Tackar för förtroendet och för feedbacken till flyttstädningen.

Bra människor förtjänar bra service. Hör av Er ifall Ni behöver hjälp med något mer i framtiden.

Önskar Er en trevlig helg!

Michael K skrev om Dreamclean Sweden AB
    Superbra! Anlitat dem tidigare och jag är alltid lika nöjd.
    Mycket bra servicenivå på administrationen och städare. Dem gör alltid det lilla extra som överträffar våra förväntningar. Rekommenderas starkt! Läs mer
    2019-11-22 Christian J svarar Michael K
    Hej Michael,

Alltid lika kul att få hjälpa Er med städningen. Tack ännu en gång och hör av Er om behovet uppstår igen i framtiden!

Trevlig helg!

• 2019-11-14

Anna-Karin E skrev om Dreamclean Sweden AB
    Proffsigt, välstädat och smidigt. Läs mer
    2019-11-21 Christian J svarar Anna-Karin E
    Hej Anna-Karin,

Tack för Era fina ord.

Det är mycket viktigt för oss att allting sker smidigt för kunden, det är tanken med städning. Enligt oss iallafall! ;)

Vi på DreamClean vill tacka för det givna förtroendet med att få hjälpa Er med städningen och hoppas att vi ses snart igen.

• 2019-11-11

Anna S skrev om Dreamclean Sweden AB
    slutstädvid flytt i smutsigt stort hus, mycket väl utfört på alla punkter och snabba trevliga svar vid alla kontakter i samband med denna jobbiga livshändelse. Läs mer
    2019-11-12 Christian J svarar Anna S
    Hej Anna,

Tack för Er feedback, vi hoppas på att vi kommer att ses snart igen under bättre omständigheter.
    Vi på DreamClean vill tacka för det givna förtroendet.

Önskar Er en fortsatt trevlig dag. :)

• 2019-11-10

Anna D skrev om Dreamclean Sweden AB
    Vi köpte flyttstäd till vår lägenhet på 60 kvm. Resultatet blev över vår förväntning samt så luktade det inte "rengöringsmedel" i lägenheten utan det luktade rent och fräscht! Vi är även väldigt nöjda med kontakten som vi har haft med Jessica på kontoret då hon har svarat på alla våra frågor mm. Läs mer
    2019-11-12 Christian J svarar Anna D
    Hej Anna,

Tack för den fina feedbacken, ska se till att berömma Jessica lite extra! ;)
    Då gick städningen precis som den skulle, man ska mötas av en fräsch doft när man kommer in efter städningen samtidigt som allting skiner.

Hoppas att allting gick bra med flytten och att Ni trivs i Ert nya boende.

Ha en fortsatt trevlig dag. :)

Peter F skrev om Dreamclean Sweden AB
    Bra bemötande och levde upp till mina
    förväntningar. Läs mer
    2019-11-12 Christian J svarar Peter F
    Hej Peter,

Tack för Er feedback! :)
    Vi hoppas att vi lyckades göra din vardag enklare.

Ida L skrev om Dreamclean Sweden AB
    Väldigt snabba svar på mejl, stort plus.
    Alltid trevliga och tillmötesgående.
    Rekomenderas. Läs mer
    2019-11-12 Christian J svarar Ida L
    Hej Ida,

Tack för Er rekommendation, det betyder mycket för vår utveckling och arbetet med att hela tiden bli bättre.
    Hoppas att allting gick bra med flytten och att vi lyckades göra Er flytt lättare. :)

Elena I skrev om Dreamclean Sweden AB
    Hej,
    Jag beställde en flyttstädning. Jag blev bemött på ett professionellt sätt av företaget. Jag tycker att personalen genomförde ett fantastiskt arbete. Kommer att rekommendera företaget till alla jag känner. Tack för ett fantastiskt arbete. Läs mer
    2019-11-12 Christian J svarar Elena I
    Hej Elena,

Tack för Era fina ord, det är sådant här som gör att vi bara vill fortsätta utvecklas! :)
    Vi vill tacka för det givna förtroendet och hoppas på att vi ses någon gång snart igen.

• 2019-11-07

Lynn L skrev om Dreamclean Sweden AB
    Bra städning. Personal som är snabba på att svara. Läs mer
    2019-11-12 Christian J svarar Lynn L
    Hej Lynn,

Tack för Er feedback.
    Det är alltid kul att se hur det hårda arbetet lönar sig. :)

Hoppas att allting gick bra med Er flytt.

• 2019-11-07

Tim J skrev om Dreamclean Sweden AB
    Bra städat, hade missat at få vattenlås i dusch helt tät Läs mer
    2019-11-12 Christian J svarar Tim J
    Hej Tim,

• 2019-10-25

Daniel J skrev om Dreamclean Sweden AB
    Bra städning och mycket duktig personal som är vänlig och snabba på att svara. Nöjd! Läs mer
    2019-10-25 Christian J svarar Daniel J

Tack för Era fina ord.

Vi är mycket glada över att se hur nöjda våra kunder, det är just därför vi kan fortsätta utvecklas och hela tiden bli bättre.

Önskar Er en trevlig helg! :)

• 2019-10-25

Lina N skrev om Dreamclean Sweden AB
    Har Veckostäd varannan vecka, är så nöjda ”vår” städare är bäst! Alltid tip top och gör de lilla extra man aldrig förväntar sig! Förteget är alltid tillmötesgående och försöker lösa allt! Extra plus att hunden får vara hemma när de städas! Vi är så nöjda! Läs mer
    2019-11-06 Christian J svarar Lina N
    Hej Lina,

En nöjd kund gör verkligen att ens dag präglas av glädje!
    Vi försöker alltid göra allt för våra kunder, därför är det ännu roligare när det lilla extra uppskattas. Hoppas att Ni är kvar hos oss långt framöver.

• 2019-10-18

Ann-Marie S skrev om Dreamclean Sweden AB
    Bra bemötande och bra städning Läs mer
    2019-10-24 Christian J svarar Ann-Marie S
    Hej Ann-Marie,

Tack för Er feedback.
    Väldigt kul att se att våra kunder uppskattar vårt arbete! :)

Hans R skrev om Dreamclean Sweden AB
    Villastädning inför försäljning, de skötte sig bra ,inga problem. Läs mer
    2019-10-24 Christian J svarar Hans R
    Hej Hans,

Tack för Er feedback!
    Vad kul att ni uppskattade städningen.

• Susanne Sanna V

2019-10-14

Susanne Sanna V skrev om Dreamclean Sweden AB
    Flyttstädning och de var perfekt utfört och trevligt bemötande Läs mer
    2019-10-15 Christian J svarar Susanne Sanna V
    Hej Susanne,

Tack för Er feedback, det visar att vårt hårda arbete lönar sig.
    Hoppas att Ni trivs bra i Ert nya boende! :)

Cecilia J skrev om Dreamclean Sweden AB
    Flyttstädning. Blev trevligt bemött och fick snabb återkoppling på min förfrågan. Smidigt med elektronisk signering av avtalet i samband med bekräftelse av bokningen. Flyttstädningen utfördes utan anmärkning. Läs mer
    2019-10-15 Christian J svarar Cecilia J
    Hej Cecilia,

Med andra ord gick allt som det skulle, smidigt och enkelt. ;)
    Kul att höra att ni är nöjda med städningen!

Tobias L skrev om Dreamclean Sweden AB
    Smidigt att boka flyttstädning, snabb återkoppling och mycket bra priser. Städningen var klockren, bra jobbat!
    Kan varmt rekommendera dreamclean, ett seriöst företag som gör det lilla extra för sina kunder. Läs mer
    2019-10-15 Christian J svarar Tobias L
    Hej Tobias,

Tack för Era fina ord, det viktigaste för oss är att våra kunder är nöjda.
    Lycka till med dem nya utmaningarna som väntar i Stockholm!

Emma H skrev om Dreamclean Sweden AB
    Jag beställde en flyttstädning. Mycket trevlig personal som är mycket kunniga. Noggrant städat och inte en enda fläck kvar, genomgick besiktningen utan några som helst problem. Personalen var punktlig, var där i tid och även klara vid avtalad tid. Mycket nöjd kund. Läs mer
    2019-10-15 Christian J svarar Emma H
    Hej Emma,

Tack för Er feedback!
    Vi arbetar ständigt med att bli bättre och därför är det kul för oss att se hur det hårda arbete ger resultat. :)

Vi hoppas på att vi ses snart igen.

Johanna E skrev om Dreamclean Sweden AB
    Har tidigare haft några andra städfirmor, men när jag väl gick över till dreamclean insåg jag vilken kvalitetsskillnad det är på företag. Hemstädning varannan vecka och mitt hem har aldrig varit renare. Kan varmt rekommendera dem. Läs mer
    2019-10-15 Christian J svarar Johanna E
    Hej Johanna,

Tack för Er feedback. Dina ord värmer våra gröna DreamClean-hjärtan. Tack för att Ni ger oss förtroendet att få städa hos Er!
    Vi hoppas att Ni är kvar hos oss länge till.

Henrik S skrev om Dreamclean Sweden AB
    Det bästa jag någonsin gjort var att anlita er för min flyttstädning. Otroligt skönt att inte behöva tänka på något. Enkelt, smidigt och mycket rent. Läs mer
    2019-10-15 Christian J svarar Henrik S
    Hej Henrik,

Tack för Era fina ord. Kul att höra att Ni är nöjda med städningen
    Visst är det skönt att inte behöva tänka på något under flyttstressen? ;)

Elin L skrev om Dreamclean Sweden AB
    Mycket nöjd med hemstädningen som vi har varannan vecka. Det märks att dem alltid vill göra det bästa för sina kunder. Kan varmt rekommendera Dreamclean. Läs mer
    2019-10-15 Christian J svarar Elin L
    Hej Elin,

Tack för det givna förtroendet med att ta hand om Ert hem.
    Våra kunder är vår största prioritering och därför vill vi alltid göra det bästa för dem! :)

• 2019-09-20

Mina A skrev om Dreamclean Sweden AB
    Bra städfirma, det var ett fönster som inte var helt rent men annars toppen! Läs mer
    2019-09-24 Christian J svarar Mina A
    Hej Mina,

Tack för Er feedback, eftersom vi ständigt arbetar med att bli bättre är det viktigt för oss att höra vad våra kunder tycket om oss. Vi ber om ursäkt för fönstret och hoppas att allting annat gick bra med flytten! :)

• 2019-09-19

Mikaela M skrev om Dreamclean Sweden AB
    Mycket bra städning. Är jättenöjda och det var smidigt att ha med dreamclean att göra Läs mer
    2019-09-24 Christian J svarar Mikaela M
    Hej Mikaela,

Vad kul att ni är nöjda med oss.
    Hoppas att vi ses snart igen!

• 2019-09-19

Susanne D skrev om Dreamclean Sweden AB
    Köpte flyttstäd. Jag var helnöjd rakt igenom, tydlig hemsida, snabb respons och trevligt bemötande Läs mer
    2019-09-24 Christian J svarar Susanne D
    Hej Susanna,

Att beställa en tjänst ska inte vara krångligt, man ska bara kunna luta sig tillbaka och njuta. ;)

Junis J skrev om Dreamclean Sweden AB
    Flyttstädning
    Funkade bra städning u anm
    Smidigt med digital komunikation Läs mer
    2019-09-24 Christian J svarar Junis J
    Hej Junis,

Tack för den fina feedbacken.
    Vi arbetar ständigt med att bli bättre, därför är det kul att se att vi gör vårt arbete rätt! :)

Katarina B skrev om Dreamclean Sweden AB
    Väldigt smidigt att boka, snabba på att svara och gjorde verkligen jobbet noga! Läs mer
    2019-09-27 Christian J svarar Katarina B
    Hej Katarina,

Tack för din fina feedback. Vi försöker alltid att göra det så lätt som möjligt för våra kunder, kul när det ger resultat! Hoppas att allt gick bra med flytten och att Ni trivs bra i Ert nya boende. :)

Vi på DreamClean önskar Er en trevlig helg.

Frida L skrev om Dreamclean Sweden AB
    Snabba svar och bra service.
    Städningen gick igenom besiktningen utan några anmärkningar. Läs mer
    2019-09-24 Christian J svarar Frida L
    Hej Frida,

Då var det precis som det ska vara. ;)
    Vad kul att allting gick som det skulle.

Önskar Er en fortsatt trevlig dag!

Jakob S skrev om Dreamclean Sweden AB
    Måste bara säga tack, ni räddade verkligen mig med flyttstädningen. Uppskattar verkligen att ni kunde ordna fram en tid så snabbt som ni gjorde, med dem låga priserna också. Besiktningsmannen hade inget att anmärka om, hade han haft det så hade jag blivit förvånad med tanke på vilken otrolig städning ni gjort. Kommer bara att använda mig av er framöver, om det så gäller flyttstädning eller hemstädning. Läs mer
    2019-09-24 Christian J svarar Jakob S
    Hej Jakob,

Dina fina ord värmer våra gröna DreamClean-hjärtan.
    Det är otroligt kul att se att vi lyckas hålla vår slogan med att göra Ens vardag enklare. Hoppas att Ni trivs i den nya lägenheten och önskar Er lycka till med dem nya utmaningarna som väntar.

Karl J skrev om Dreamclean Sweden AB
    Har hemstädning varannan vecka. Vi är mycket nöjda med städningen. Dem är även väldigt flexibla och snabba med att hitta lösningar åt oss även om vi krånglar till det ibland. Kan varmt rekommendera dem. Läs mer
    2019-09-24 Christian J svarar Karl J
    Hej Karl,

Tack för Era fina ord, vi hoppas att Ni är kvar som kunder hos oss länge till.

Anna J skrev om Dreamclean Sweden AB
    Köpte en flyttstädning. Ordentlig kundservice med snabba svar. Solklar städning. Tack för att vi slapp göra städningen själva. Läs mer
    2019-09-24 Christian J svarar Anna J
    Hej Anna,

Vi vill tacka för det givna förtroendet!
    Önskar Er all lycka till i det nya huset.

• 2019-09-11

Emma H skrev om Dreamclean Sweden AB
    Köpte tjänsten flyttstädning. Mycket proffesionellt utfört arbete. Varken jag eller min man har något att klaga på. Allt gick smidigt från intresseanmälan till färdig städning. Läs mer
    2019-09-12 Christian J svarar Emma H
    Hej Emma,

Tack för din feedback!

Vi vill alltid göra det så enkelt som möjligt för våra kunder. Med oss blir din vardag enklare. ;)

Carina L skrev om Dreamclean Sweden AB
    Finns bara ett ord som kan beskriva deras kundservice och städning, otroligt! Städarna som var hos oss lyckades till och med få bort fläckar från tapeterna som vi trodde var omöjligt. Vi är otroligt nöjda och kommer framöver använda oss av dem för hemstädningar. Kan starkt att rekommendera Dreamclean till alla!! Läs mer
    2019-09-12 Christian J svarar Carina L
    Hej Carina,

Det känns underbart att få höra att det hårda arbetet lönar sig. Vi arbetar ständigt med utveckling och att hela tiden bli bättre på det vi gör.

Önskar er en fortsatt trevlig dag!

Johanna L skrev om Dreamclean Sweden AB
    Är så otroligt nöjd med mitt val av städfirma. Dem lever verkligen upp till sitt namn, såna städningar som dem utför kan man bara drömma om! Läs mer
    2019-09-12 Christian J svarar Johanna L
    Hej Johanna,

Tack så mycket för dina fina ord. Det värmer våra gröna DreamClean hjärtan!

Vi önskar dig en fortsatt trevlig dag.

Johan K skrev om Dreamclean Sweden AB
    Har hemstäd varannan vecka. Städaren som kommer hem till oss är otrolig trevlig och jätte bra med barnen. Städningen är fläckfri varenda gång. Otroligt nöjda kunder! Läs mer
    2019-09-12 Christian J svarar Johan K
    Hej Johan,

Vi uppskattar din fina feedback. :)

Otroligt kul när det fungerar bra med samtliga familjemedlemmar utöver att städningen är bra utförd.

Huskvarnavägen 62, 554 54 Jönköping