Dreamclean Sweden AB

Dreamclean Sweden AB

www.dreamclean.nu
  • BadgeSixYears

Drömmer du också om ett rent hem? Dreamclean är städfirman som uppfyller dina drömmar. Vi hjälper dig med professionell städhjälp i Jönköping, Bankeryd och Huskvarna. Handlar det om smuts och fulla papperskorgar på kontoret eller bara ett hem som du inte känner att du har tid att städa - Vi hjälper dig. Vår specialitet när det...

383 omdömen om Dreamclean Sweden AB

Sedan starten hos Reco 2018

Sebastian F
Skrev om Dreamclean Sweden AB

Dreamclean är superbra. Extremt bra bemötande och väldigt proffsiga. Vi har dreamclean till hemstädning 2 gånger i månaden samt fönsterputs.

Peter K
Skrev om Dreamclean Sweden AB

Alltid ordning och reda. Det blir rent och snyggt. Litet minus för att det är svårt att kommunicera med arbetaren som är hemma hos oss.

Astrid G
Skrev om Dreamclean Sweden AB

Alltid bra städat. Tycker om den personliga servicen och bemötande både från städpersonal och från kontoret

Dejan N
Skrev om Dreamclean Sweden AB

Hej, Som en av dom mest lojala och första kunderna så brukar jag rekommendera Dreamclean till alla vänner och bekanta. Överlag så är jag mer än nöjd med tjänsten som utförs. Så länge priset består så kommer jag fortsätta med Dreamclean. Fortsätt så som ni gör.

Mette S
Skrev om Dreamclean Sweden AB

De är toppen! Lyhörda för oss kunder och försöker alltid tillmötesgå oss som kund. Jag har hemstäd varannan vecka som fungerar superbra. Det enda negativa är att det blivit mycket dyrare på sistone som allt annat:) Men om jag ska ha städning kan jag inte tänka mig att anlita någon annan.

Jonas A
Skrev om Dreamclean Sweden AB

Hemstädning. Bra resultat. Smidig kommunikation.

Conny A
Skrev om Dreamclean Sweden AB

Positivt bemötande och kvalité i utförda uppdrag

Ulla W
Skrev om Dreamclean Sweden AB

Trevligt bemötande, mycket bra återkoppling, Lyssnar hur man som kund vill ha det. Nöjd med städningen.

Helen R
Skrev om Dreamclean Sweden AB

Blir alltid bemött trevligt och inhysande Vi är nöjda med företaget och det är skönt att komma hem till ett nystädat hus ☺️ Vi har varannan vecka städ och det funkar bra.

Anna Ö
Skrev om Dreamclean Sweden AB

Tycker mannen som städar hos oss är fantastiskt duktig på sitt jobb. Det är så fint och välstädat! Tror faktiskt han är ovanligt bra. Tycker också Dreamclean hade mycket trevligt bemötande när jag slarvat med betalningarna. Vi löste det genom autogiro på deras initiativ, vilket var så himla skönt.

Frida U
Skrev om Dreamclean Sweden AB

Mycket nöjda! God och snabb service.

Anna J
Skrev om Dreamclean Sweden AB

Väldigt bra bemötande av arbetsledare. Trevlig städpersonal. Bra service, alltid rent och fint!

Eva Louise H
Skrev om Dreamclean Sweden AB

Trevlig och noggrann personal, snabba svar och service från kontor. Vi är supernöjda

Anne S
Skrev om Dreamclean Sweden AB

Dreamclean är en dröm vad gäller hemstäd. Jag har samma konsult som kommer varannan vecka och hon är fantastisk! Två ggr har hon varit sjuk på ett år och jag har då fått någon annan samma eller nästa dag. Mycket bra resultat även av dem. Hade ett annat företag tidigare där jag aldrig fick ersättare vilket innebar att jag fick städa själv ungefär varannan gång. Resultatet från dem var också undermåligt. Kan starkt rekommendera Dreamclean som utför det de lovat när de har lovat och till ett bra pris.

Anna W

Trevliga medarbetare, snabba mejlsvar

Jenny E
Skrev om Dreamclean Sweden AB

Kan efter 4 månader nu skriva en ärlig recension. Har löpande hemstädning varannan vecka och det har varit helt utmärkt sedan start. Efter första tillfället återkopplade jag med det jag ville ha mer fokus på, och har skötts utmärkt alla städningar därefter. De på företaget är alltid trevliga och den som städar är kunnig. Vi är jättenöjda!

Monica W
Skrev om Dreamclean Sweden AB

Trevligt bemötande av engagerad personal. Höll tider och allt fungerade perfekt!

Jonathan S
Skrev om Dreamclean Sweden AB

Efter att ha köpt en lägenhet där Dreamclean tagit sönder två kökslådor så gav jag dom en ny chans mycket tack vare trevligt bemötande över telefon. Upplevdes som enkelt. Flyttstädningen var inte godkänd men det var småsaker som var lätta att åtgärda. Det som sänker betyget är att städarna körde på såpass mycket vatten på ett laminatgolv att det reste sig mellan samtliga golvbitar. Såg fruktansvärt ut. Upplevelsen är att det blir extrajobb för en själv oavsett när det gäller städning.

Alexandra L
Skrev om Dreamclean Sweden AB

Trevligt bemötande och flyttstädningen blev toppen!

Jenny K
Skrev om Dreamclean Sweden AB

Toppen företag! Bra och trevligt bemötande och service, ett företag som jag gärna bokar igen.

Tina K
Skrev om Dreamclean Sweden AB

Mycket bra bemött! Enkla lösningar gällande tid/nyckel! Städningen blev bra genomförd!

Elisabeth K
Skrev om Dreamclean Sweden AB

Det var lätt att komma i kontakt med företaget. De var lyhörda för det speciella som gällde för flyttstädning av min bostad. Det var oxå enkelt att dra ifrån och lägga till ngt innan städningen skulle ske.

Roger I
Skrev om Dreamclean Sweden AB

Flyttstädningen gick helt problemfritt, mycket trevligt bemötande dessutom.

Cristina S
Skrev om Dreamclean Sweden AB

Bokade flyttstäd och servicen var super. Fick snabbt svar och nöjd över priset där allt ingick! Inkl ugn osv. Rekommenderar verkligen dreamclean!

Sebastian S
Skrev om Dreamclean Sweden AB

Mycket nöjd, alltid i tid och bra priser!

Maria K
Skrev om Dreamclean Sweden AB

Mycket trevligt bemötande och de utförde flyttstädningen med bravur.

Ing-gun O
Skrev om Dreamclean Sweden AB

Tjänsten jag köpt är städ varannan vecka och jag är nöjd med den, även om tre timmar ibland känns som för mycket. Jag hade önskat att det gick att få städningen var tredje vecka, det hade passat mina behov bättre. Städerskan har bemött mig på ett positivt sätt, hon har städat bra och har i vissa fall gjort mer än vad hon behöver. I vissa enstaka situationer hade jag önskat något större noggrannhet.

Svar från Dreamclean Sweden AB

Hej Ing-Gunn, Tack för din recension! ⭐️ Tråkigt att du upplever minimum-tiden till för mycket. Anledninfen är för att våra städare ska kunna få utfyllt schema och inte alltför mycket strötider. Är det så att man bor i mindre lägenhet så används t.ex. den ”överflödiga” tiden till att göra något extra som du nämnde - och är glad över att höra att det utförs. Hör gärna av dig till oss på info@dreamclean.nu eller 036-141500 om det är något du vill att vi lägger extra krut på så ska vi se till att det görs! 🙏🏼 TACK ännu...

Sven L
Skrev om Dreamclean Sweden AB

Trevligt företag med trevlig personal. Helt klart det mest prisvärda av alla alternativ vi kollade på men trots det väldigt bra kvalité. Känns som de hittat en företagskultur som håller. Det blir alltid rent och då vid något tillfälle hade missat en av alla 190 rutor kom de dit redan dagen efter och fixade det utan några sura miner. Kan varmt rekommendera!

Svar från Dreamclean Sweden AB

Hej Sven 👋🏼, Blev så glad av att läsa din recension. Du har verkligen lagt + på alla de punkter som vi värderar högt - prisvärt, hög kvalitet, företagskultur med våra värderingar… Det är en självklart grej för oss att om något missas så ska det åtgärdas snabbt som bara den, och med ett leende på ansiktet! Vi är alla människor och ibland kan det ske, så vi tar fullt ansvar! 🙏🏼 Stort TACK för din fina recension! Med vänligaste hälsningar, Christian och Team Dreamclean 💚

Glenn F
Skrev om Dreamclean Sweden AB

Proffsigt och positivt bemött. Jag hade förväntningar om att man skulle ge oss den service vi efterfrågat. Detta har man skött klanderfritt. Mycket nöjda! Med allt från utförande, till kommunikation till fakturor.

Svar från Dreamclean Sweden AB

Hej Glenn 👋🏼, Tack för att du tog dig tid att lämna en så fin recension! Klick klick klart ska det va! 😉 skämt åsido, är jätteglad över att allting skötts bra och att vi levt upp till förväntningarna i alla steg!. Vi försöker alltid göra det så enkelt som möjligt för våra kunder vid bokningar och kommunikationen - och glädjer mig att ni blivit nöjda! ⭐️ Stort TACK ännu en gång för att du tog dig tid att ge oss en recension! Med vänligaste hälsningar, Christian och Team Dreamclean 💚

Carina Å
Skrev om Dreamclean Sweden AB

Vi är i stort sett nöjda med städning och service. Kommer att vilja byta dag/tid

Svar från Dreamclean Sweden AB

Hej Carina 👋🏼, Tack för din rekommendation! ⭐️ Vad roligt att höra att du är nöjd med städningen och servicen - och självklart ska vi fortsätta göra vårt bästa med att du ska vara nöjd! Om du inte redan gjort det, kontakta Markus på info@dreamclean.nu elller 036-141500 så gör han sitt bästa med att hjälpa dig på bästa möjliga sätt för att hitta något som passar dig bättre! 😊 TACK igen för din recension! Med vänligaste hälsningar, Christian och Team Dreamclean 💚

Nasim B
Skrev om Dreamclean Sweden AB

Bra och positivt! Snabb återkoppling och väldigt tillmötesgående.

Svar från Dreamclean Sweden AB

Hej Nasim 👋🏼, Stort TACK för din rekommendation! Blir glad att höra att vi är snabba och tillmötesgående. Vi hoppas att du är nöjd med den löpande städningen! ⭐️ Hör gärna av dig till oss med vad vi skulle kunna göra för att hamna på 5-stjärnig service. 🙏🏼 Tack igen för din recension! Vi fortsätter att köra på! 💪🏼 Med vänligaste hälsningar, Christian och Team Dreamclean 💚

Kerstin L
Skrev om Dreamclean Sweden AB

Vi är nöjda och tycker det känns bra att få hjälp med städningen här hemma.

Svar från Dreamclean Sweden AB

Hej Kerstin 👋🏼, Ja, visst är det skönt att komma hem till ett rent hem! 😍 Vad kul att höra att ni är nöjda med städningen och TACK så mycket för din fina rekommendation! Du är alltid välkommen att höra av dig till oss på 036-141500 eller info@dreamclean.nu om det är något vi kan förbättra. 🙏🏼 Med vänligaste hälsningar, Christian och Team Dreamclean 💚

Andreas R
Skrev om Dreamclean Sweden AB

Vi bytte nyligen till DreamClean för hemstäd som vi har varannan vecka, och det är alltid rent och välstädat när dom varit här. Under pandemin har vi jobbat hemma mycket men det har verkligen inte varit några problem att ha pågående städning när man sitter i möten. Personalen är väldigt trevlig och med tanke på att vi har en fast hela tiden bygger man upp en bra och personlig relation. Smidigt med app så man kan se nästa städtillfälle, beställa extra eller se över fakturorna. Kan verkligen rekommendera DreamClean.

Sandra M
Skrev om Dreamclean Sweden AB

Blev trevligt bemött. Började med en storstädning som vi var mycket nöjda med sen övergick vi till varannan vecka vanligt städ som vi upplever inte känns lika renlig tyvärr men osäker på vad man kan begära. Över lag nöjda.

Frida P
Skrev om Dreamclean Sweden AB

Jag är otroligt nöjd ned Dreamclean! Från det första hembesöket har allt bara flytit på! De har varit lyhörda när jag ber om hjälp med saker och det är väldigt skönt att samma städare kommer varje gång

Conny A
Skrev om Dreamclean Sweden AB

Vi blev väl mötta och fann snabbt en relation och hittade en bra lösnong för oss i bpde omfattning o tid, helt vad vi förväntade oss. Vi städar huset varannan vecka och städaren gör ett noggrant jobb + det där lilla extra till vår fulla belåtenhet.

Kerstin Z
Skrev om Dreamclean Sweden AB

Jag fixar inte att komma in , men vill bara tala om, att jag är mycket nöjd med Marias städning! Hoppas detta duger som betyg! Har alltid blivit väl bemött, när jag har varit i kontakt med ” kontoret”! Mvh Kerstin Zinnerfors

Svar från Dreamclean Sweden AB

Hej Kerstin, Detta gick ju hur bra som helst ser jag! Tack för att du tog dig tid att skriva en så fin recension Kerstin. Betyget är ju helt klart upp till dig och vi tar allt vi får - men huvudsaken är att du är nöjd med vår service och städning vilket jag läser att du är så det glädjer mig. Passar på att önska dig en trevlig helg! Med vänligaste hälsningar, Christian och Team Dreamclean

Agnes W
Skrev om Dreamclean Sweden AB

Vi har hemstäd av vår lägenhet varannan vecka och är jättenöjda! Väldigt bra bemötande av både kundtjänst och städpersonal. Uppskattar att det är samma som kommer, och att man alltid löser en ersättare vid sjukdom mm. Rekommenderar verkligen dreamclean! / Agnes

Svar från Dreamclean Sweden AB

Hej Agnes, Vad glad jag blir av att läsa din recension och ska självklart framföra detta till din städare! Det är så viktigt för oss att man får sin städning som förväntat, och vi gör allt vi kan för att man ska få städning även när ordinarie städare är sjuk. Tack för att du uppmärksammar detta! :) Ha en riktigt bra helg Agnes! Med vänligaste hälsningar, Christian och Team Dreamclean

Sofia G
Skrev om Dreamclean Sweden AB

Kanonbra service och trevligt bemötande! Vårt hem har aldrig varit renare, rekommenderas!

Svar från Dreamclean Sweden AB

Hej Sofia, Tusen tack för de fina orden. Det glädjer våra små gröna hjärtan att du är nöjd och får fint utförda städningar. Önskar dig en trevlig helg! Med vänligaste hälsningar, Christian och Team Dreamclean

Kristina G
Skrev om Dreamclean Sweden AB

Bra bemötande inför uppstart Trevlig och effektiv, kompetent personal Smidig app att se nästa städ eller boka av

Svar från Dreamclean Sweden AB

Hej Kristina, Tack för din positiva feedback! Jag ska självklart framföra dina fina ord till er ordinarie städerska Nosheen. Vi gör allt vad vi kan för att göra det så smidigt och enkelt för alla våra kunder att hitta och få information om alla våra tjänster, som med t.ex. appen - så det glädjer mig att få höra dig säga detta! :) Passar på att önska dig en trevlig helg! Med vänligaste hälsningar, Christian och Team Dreamclean

Sanel D
Skrev om Dreamclean Sweden AB

Bra upplägg med att man kan variera städningen! Trevliga och duktig personal

Svar från Dreamclean Sweden AB

Hej Sanel, Tack för din fina recension. Vi är glada att höra att du är nöjd med upplägget och flexibiliteten! :) Ha en riktigt awesome helg! Med vänligaste hälsningar, Christian och Team Dreamclean

Maria K
Skrev om Dreamclean Sweden AB

Trevligt bemötande och tydliga förväntningar

Svar från Dreamclean Sweden AB

Hej Maria, Tack för din recension! Glad att höra att du får ett trevligt bemötande och att förväntningarna är tydliga. Om det är något du vill att vi förbättrar är du välkommen att höra av dig till oss på 036-141500 eller info@dreamclean.nu Passar på att önska dig en riktigt God Jul & God fortsättning! Med vänligaste hälsningar, Christian och Team Dreamclean

Ulf H
Skrev om Dreamclean Sweden AB

För ofta byte av personal. Personalen kan ej svenska och oftast inte heller engelska vilket försvårar kommunikation.

Svar från Dreamclean Sweden AB

Hej Ulf, Tack för din recension! Självklart är det inte roligt för någon när det sker byte av personal. Det verkar som att de senaste 4 månaderna har det varit 1 byte vid 1 tillfälle då er ordinarie städerska var sjuk och en annan duktig kollega fått ta över och hjälpa till. Sjukdom är inte något vi kan förutse, men självklart vill vi inte lämna något hem utan städning och när någon är sjuk så får en annan duktig kollega ta städningen. Angående svenskan så håller de flesta på att lära sig, och vi hjälper till i form...

Åsa T
Skrev om Dreamclean Sweden AB

Trevligt bemötande. Har köpt städ, då företaget ville ha 90 minuter mer än ett annat bolag så hade jag förväntat mej högre resultat. Det är samma resultat som det andra bolaget vi hade tidigare. Har påpekat en del missar och hoppas att det blir bättre med tiden.

Svar från Dreamclean Sweden AB

Hej Åsa, Tack för din recension! Ledsen att vi inte har levt upp till förväntningarna. Självklart ska vi alltid försöka göra ett toppjobb hos alla våra kunder, men för att kunna göra detta behöver vi få information om vad det är vi kan förbättra. Förlåt, men vi stressar inte ut vår personal som det andra företaget (nämner inte namnet), för att vi vill behålla vår fantastiska personal och se till så att de har det bra och kan utföra en högre kvalitet av städning under en längre period. För varje våning av ett hus tar...

Andreas J
Skrev om Dreamclean Sweden AB

Jag blev väldigt bra bemött. Har städhjälp varannan vecka. Har varit trevlig och bra personal som städar här är ”helnöjd”. Det jag förväntade mej har blivit som jag tänkt och tänker förutsätt att anlita er.

Svar från Dreamclean Sweden AB

Hej Andreas. Tack för din recension. Jag är glad att höra att du är så nöjd, och att du fått ett trevligt bemötande. Glädjer våra små gröna hjärtan att vi levererat enligt förväntningar, och kommer försöka fortsätta att göra detta så länge du vill ha vår hjälp. Ha en riktigt God Jul & God fortsättning! Med vänligaste hälsningar, Christian och Team Dreamclean

Harriet R
Skrev om Dreamclean Sweden AB

Av företagets representant vid första mötet trevligt och trovärdig. Höga förväntningar hade jag. Jag köpte hem städning varannan vecka som sköts bra, tyst och en vänlig person som kommer till mig.

Svar från Dreamclean Sweden AB

Hej Harriet, Tack för din recension. Det är viktigt för oss att man får rätt information och inte någon "försäljning" vid första kontakt. Du som kund ska ha koll på allt som du kan förvänta dig att få med tjänsterna och glädjer mig att höra att allting har gått bra. Vad kul att höra - vi försöker vårt bästa med att vara så tysta som möjligt, speciellt när det är så många som jobbar hemifrån. :) Vill passa på att att önska dig en riktigt God Jul & God Fortsättning! Med vänligaste hälsningar, Christian och Team Dreamclean

Karolina B
Skrev om Dreamclean Sweden AB

Mycket trevligt bemötande och suverän städning!

Svar från Dreamclean Sweden AB

Hej Karolina, Tack för de fina orden. Jätteglad över att höra att städningen blir bra och att du fått bra bemötande! :) TACK! Passar på att önska dig en riktigt God Jul & God Fortsättning! Med vänligaste hälsningar, Christian och Team Dreamclean

Lisa N
Skrev om Dreamclean Sweden AB

Så trevliga och tillmötesgående :)

Svar från Dreamclean Sweden AB

Hej Lisa, Tack för din fina recension! Har man trevliga kunder så kan man inte vara annat än glad och trevlig. :) Vill även passa på att önska dig och er fina familj en riktigt God Jul & God Fortsättning! Med vänligaste hälsningar, Christian och Team Dreamclean

Sofie J
Skrev om Dreamclean Sweden AB

Trevlig kundtjänst. Smidigt vid ombokning. Bra och trevlig städpersonal. Väldigt flexibelt!

Svar från Dreamclean Sweden AB

Hej Sofie, Tack för de fina orden och uppmärksammandet av flexibiliteten! Vi försöker vårt bästa med att vara flexibla och göra det smidigt för dig som kund. Din ordinarie städare ska få ta del av din fina rekommendation! :) Passar på att önska dig en riktigt God Jul & God Fortsättning! Med vänligaste hälsningar, Christian och Team Dreamclean

Emma S
Skrev om Dreamclean Sweden AB

Vi är väldigt nöjda! Flexibla och det blir rent

Svar från Dreamclean Sweden AB

Hej Emma, Tack för din rekommendation! Blir glad att höra när flexibiliteten lyfts fram då vi alltid försöker anpassa oss efter dig som kund så mycket som möjligt, och glad att höra att det gått bra! :) Ha en riktigt God Jul & God Fortsättning! Med vänligaste hälsningar, Christian och Team Dreamclean