Är det här ditt företag?
Här tar du kontroll över ditt företags Recosida, uppdaterar info och testa att samla in omdömen helt utan kostnad.
Uppdatera ditt företag2 omdömen om DSV Road AB
-
skrev om DSV Road AB
2 timmars telefonkö är ju under all kritik
-
skrev om DSV Road AB
Bokade transport med Dsv Road AB i måndags morse, 18 januari.
Blev utlovad upphämtnign mellan 12-16,00 tisdag 19 januari.
Chauffören skulle ringa 30 min innan ankomst.
Planerade dagen så att jag skulle vara tillgänglig mellan 12-16 på tisdagen.
När klockan var 15,45 ringde jag och undrade vad som hände eftersom jag inte hört ngt.
Satt 35 min i telefonkö.
Därefter fick jag besked att det inte skulle bli någon upphämtning den dagen utan dagen därpå, onsdagen 20 januari, i samma tidsintervall 12-16,00 med beräknad upphämtning 15,30.
Jag förstår inte hur ett företag resonerar som behandlar sina kunder på det sättet. Jag tycker det är nonchalant och respektlöst att inte meddela någonting överhuvudtaget när inte tiden funkar utan att jag ska behöva sitta i telefonkö i 35 min bara för att få reda på att det inte kommer att bli någon upphämtning den dagen/tiden vi har kommit överens om. Förväntar sig verkligen företaget att jag ska vara tillgänglig fyra timmar även följande dag?
DSV Road AB har en rejäl uppförsbacke för att få mig som kund igen eller att jag ska rekommendera deras tjänster för någon.
Patrick Hillenius