Dustin AB

2.0

5 omdömen om Dustin AB

Geir-Thomas B
Skrev om Dustin AB

Köpte en produkt som var felaktig. Den går inte att använda. Enligt kundtjänst kan man inte lämna tillbaka den, eftersom produkten är öppnad. Ganska svårt att se ett fel på en oöppnad produkt. Företaget verkar skita fullständigt i sina kunder, så gör det samma mot företaget. Kommer sprida budskapet vidare. Värdelösa, kommer aldrig mer handla av Dustin.

Annika E
Skrev om Dustin AB

Riktigt dålig upplevelse av Dustin och Asus, jag har haft min dator i en månad då den slutar att fungera. Svaret från Dustin är att jag ska skicka in den på service, är det ett mjukvarufel så kommer jag få att betala för frakten och sedan extra för reparationen, vad är det för svar?? Oavsett om det är mjukvarufel eller hårdvarufel så ska väl en dator inte gå sönder efter en månad?? Hur kan man vara så lite serviceminded att man inte står på konsumentens sida för att vi ska få en bra upplevelse. Jag har inget som helst förtroende...

Nenne F
Skrev om Dustin AB

Det är när saker inte går som det är tänkt som man skiljer ett bra företag från ett sämre. Tyvärr så hamnar Dustin i den sämre kategorin då de hellre ser till ett enstaka sälj än bygger en relation till företagskunder. Vårt företag ser sig om efter en ny leverantör då kundsupport inte var villiga att värna om kunden och vi betalar hellre till det företag som bryr sig om att ha nöjda kunder.

Adam
Skrev om Dustin AB

Väldigt usla arbetsförhållanden på deras lager i Rosersberg!

Tony M
Skrev om Dustin AB

Det är när det kommer till reklamationshantering det ofta skiljer mellan bra och midre bra företag. Ulrika på Dustin skötte min reklamation på ett mycket smidigt sätt. Det ökar förtroendet för företaget.