Dustin AB

Positionen 4, 115 74 Stockholm — Visa karta

Läs vad 5 kunder tycker om Dustin AB

• Annika E
    Annika E skrev om Dustin AB
    Riktigt dålig upplevelse av Dustin och Asus, jag har haft min dator i en månad då den slutar att fungera. Svaret från Dustin är att jag ska skicka in den på service, är det ett mjukvarufel så kommer jag få att betala för frakten och sedan extra för reparationen, vad är det för svar?? Oavsett om det är mjukvarufel eller hårdvarufel så ska väl en dator inte gå sönder efter en månad?? Hur kan man vara så lite serviceminded att man inte står på konsumentens sida för att vi ska få en bra upplevelse. Jag har inget som helst förtroende för hur Dustin skulle serva den, det känns som att det mest går ut på att få konsumenten att betala mer för en vara som redan är betald för. Hur kan Asus och Dustin stå för produkter som går sönder efter en månad utan att ge extremt bra service? Deras service borde vara att genast be om ursäkt och skicka en ny alternativt låta mig reklamera den. Men de enda som de kan göra är att säga att jag ska skicka den på service, vad är det för kundservice?? Jag får inte ens reklamera den utan att jag lämnat in den på service först som tar ungefär två veckor och som jag kanske behöver betala mer för. Ingen som helst professionell hantering av detta och jag kommer aldrig att handla av Dustin igen. Alla som jag pratat med tycker att det är helt orimligt bemötande med en så pass ny produkt. Läs mer
  • Nik L
    Nik L skrev om Dustin AB
    Det är när saker inte går som det är tänkt som man skiljer ett bra företag från ett sämre. Tyvärr så hamnar Dustin i den sämre kategorin då de hellre ser till ett enstaka sälj än bygger en relation till företagskunder.
    Vårt företag ser sig om efter en ny leverantör då kundsupport inte var villiga att värna om kunden och vi betalar hellre till det företag som bryr sig om att ha nöjda kunder. Läs mer
  • Adam
    Adam skrev om Dustin AB
    Väldigt usla arbetsförhållanden på deras lager i Rosersberg! Läs mer
  • Mats
    Mats skrev om Dustin AB
    Har köpt in e-postadresser från skojarföretaget Sendbite och spamar mig trotts att jag uttryckligen bett om att slippa bulkmail. Läs mer
  • Tony M
    Tony M skrev om Dustin AB
    Det är när det kommer till reklamationshantering det ofta skiljer mellan bra och midre bra företag. Ulrika på Dustin skötte min reklamation på ett mycket smidigt sätt. Det ökar förtroendet för företaget. Läs mer