Alla kategorier Webshop DWH.se

DWH.se

DWH.se säljer och marknadsför de senaste, hetaste och senaste trenderna. Genom en stark och nära relation med leverantörer i hela världen får vi alltid de senaste produkterna snabbt och till ett pris som alla skall ha. Hos oss finner du mobilplånbok, mobilskal, datortillbehör, kablar, batterier, Rolly Toys, sportarmband, biljard, baseboll, badminton, basketboll, kubb, krocket och mycket mer.

Läs vad 10 kunder tycker om DWH.se

• Peter L

2016-02-22

Peter L skrev om DWH.se
    Snabbt och enkelt att handla, samt att man fick en faktura på köpet och slapp betala med kort, gör att man kommer tillbaka. Läs mer
  • 2016-02-22

Mikael S skrev om DWH.se
    Bra och snabb leverans! Paketet kom precis som det skulle och innehåll en liten gåva, mycket trevligt! Läs mer
  • 2016-02-22

Rikard W skrev om DWH.se
    Snabbt och smidigt och bra produkter. Läs mer

Andreas G skrev om DWH.se
    Snabb och proffsig service. Kändes tryggt att handla där. Läs mer

Kent N skrev om DWH.se
    lätt att handla , fick svar på min fråga om en produkt snabbt och rätt. Läs mer

Kjell M skrev om DWH.se
    Köpte ett par Ipod Touchskal! Det var ett mycket bra köp-då de är så svåra att få tag i nu för tiden! Läs mer

John W skrev om DWH.se
    Snabbt, bra pris och inga problem med leverans. Efteråt har det däremot kommit alldeles för mycket reklam Läs mer

Robert G skrev om DWH.se
    Snabb leverans och billigtt pris för det jag köpte, bra med informativa mail om leveransen. Läs mer
  • Essam R

2016-02-19

Essam R skrev om DWH.se
    Easy and quick to order and fast shipping Läs mer

Emanuel T skrev om DWH.se
    Fick det jag beställt rätt snabbt, men hade kunnat vara bättre återkoppling med lite mail från er. Det enda jag fick var en betalningsbekräftelse från Klarna. Känndes 50/50 tills prylarna kom Läs mer