Alla kategorier Snickare Skåne Malmö E.m.p.j.i.byggservice

Augustenborgsgatan 5B, 214 47 Malmö — Visa karta

Stjärnplan 3, 21618, Limhamn

Snickare nära E.m.p.j.i.byggservice:

Stjärnplan 3, Limhamn
Rut & Rot Hemservice AB erbjuder tjänster som berättigar både rut- och rotavdrag... Läs mer ›
John M:
Vi är mycket nöjda med hur man sålde in sina tjänster. Man lyssnade på våra önskemål om bl.a. vilken dag vi önskade få städat. Vi ör också v...

Läs vad 4 kunder tycker om E.m.p.j.i.byggservice

• Johan B
    Johan B skrev om E.m.p.j.i.byggservice
    Hej
    Jag beställde 4st fönster i september förra året och betalade in en handpenning. fick aldrig några fönster jag heller.
    Jag har anmält Jakub till ARN och där jag har fått rätt i ärendet, problemet är att jag måste komma i kontakt med honom och det är inte det lättaste.
    Jacek har du något annat telefon nummer till honom? skulle även vara väldigt intresserad utav ett personnummer om du har det? Läs mer
  • Jacek I
    Jacek I skrev om E.m.p.j.i.byggservice
    Hej. Jag är ägare till företaget EMPJI BYGGSERVICE och heter Jacek . Var snälla och skriv ner ordentligt namnföretag hos vilket har ni bestälde varor . Jag har varit delägare till företaget som heter EMPJI SERVICE HB tillsammans med Jakob Laciak . Från 2012 juni har jag gått ur företaget då min sammarbetspartner var OÄRLIG MOT MIG OCH MINA KUNDER .Från den datum har jag avslutat med EMPJI SERVICE HB.
    Mitt eget företag som heter EMPJI BYGGSERVICE har aldrigt fått några beställningar på fönster dörr och andra varor utan att jag har sålt dem till kunder . Jag ber är att kontakta mig på 0723 87 47 95 eller 94 och bygg.firma@yahoo.se

Mvh. Jacek Izotow Läs mer
  • Samuel S
    Samuel S skrev om E.m.p.j.i.byggservice
    Varning även här. Beställde altandörr och betalade handpenning. Fick löfte om leverans vid flertalet tillfällen utan något som helst resultat. Efter mycket om och men begärde jag pengarna tillbaka, fick detta bekräftat men har fortfarande inte sett röken av några pengar. Läs mer
  • Jan-Ove P
    Jan-Ove P skrev om E.m.p.j.i.byggservice
    Varning för detta Blufföretag!!! Håller inte vad som utlovas!!! Beställde ett fönster av detta företag, betalade tyvärr en handpenning...fick aldrig något fönster...vad gör man???
    Alltså stor varning!!! Läs mer

Augustenborgsgatan 5B, 214 47 Malmö