E.m.p.j.i.byggservice

2.0

4 omdömen om E.m.p.j.i.byggservice

Johan B
Skrev om E.m.p.j.i.byggservice

Hej Jag beställde 4st fönster i september förra året och betalade in en handpenning. fick aldrig några fönster jag heller. Jag har anmält Jakub till ARN och där jag har fått rätt i ärendet, problemet är att jag måste komma i kontakt med honom och det är inte det lättaste. Jacek har du något annat telefon nummer till honom? skulle även vara väldigt intresserad utav ett personnummer om du har det?

Er Byggare (Erby AB)
4.6/5 i betyg av 283 omdömen 4.6 av 283 omdömen

Hundra poäng av hundra möjliga. Alla inblandad,e på alla nivåer från snickarna, till elektriker, målare och chauffören som körde lastbilen

Bali Fastighets Ab B Bali Fastighets Ab B
Jacek I
Skrev om E.m.p.j.i.byggservice

Hej. Jag är ägare till företaget EMPJI BYGGSERVICE och heter Jacek . Var snälla och skriv ner ordentligt namnföretag hos vilket har ni bestälde varor . Jag har varit delägare till företaget som heter EMPJI SERVICE HB tillsammans med Jakob Laciak . Från 2012 juni har jag gått ur företaget då min sammarbetspartner var OÄRLIG MOT MIG OCH MINA KUNDER .Från den datum har jag avslutat med EMPJI SERVICE HB. Mitt eget företag som heter EMPJI BYGGSERVICE har aldrigt fått några beställningar på fönster dörr och andra varor utan...

Samuel S
Skrev om E.m.p.j.i.byggservice

Varning även här. Beställde altandörr och betalade handpenning. Fick löfte om leverans vid flertalet tillfällen utan något som helst resultat. Efter mycket om och men begärde jag pengarna tillbaka, fick detta bekräftat men har fortfarande inte sett röken av några pengar.

Jan-Ove P
Skrev om E.m.p.j.i.byggservice

Varning för detta Blufföretag!!! Håller inte vad som utlovas!!! Beställde ett fönster av detta företag, betalade tyvärr en handpenning...fick aldrig något fönster...vad gör man??? Alltså stor varning!!!