DOFAB AB

DOFAB AB

Välkommen till DOFAB!

Vi är ett familjeföretag med AAA-rating som tillverkar fönster, dörrar och portar. Vi är experter på udda mått och tror på massiva material och gedigna konstruktioner- samtidigt som det ska vara vackert för ögat. Tillsammans har vi många års erfarenhet av arkitektur, tillverkning och projektledning och vi hjälper dig med allt från design, underlag till bygglov och leveranser och underhåll.

Våra fönster och dörrar tillverkas i trä och trä/aluminium och alla leveranser är ritade av våra kunder. Våra portar levereras i målad fur eller i oljad ek- helt efter dina ritningar. På vår hemsida finns massor av bilder från tidigare projekt- går gärna in och titta!

Vill du veta mer om oss på DOFAB så är du varmt välkommen att kontakta oss och se nedan vad våra tidigare kunder har skrivit om oss.

Läs vad 22 kunder tycker om DOFAB AB 2

• 2020-12-30
    Vi köpte terrassdörrar av DOFAB till vår skånelänga. Väldigt proffsigt bemötande, snabba leveranser och sist men inte minst dörrar av mycket hög kvalitet. Vi är så nöjda att när vi byggde till valde vi självklart DOFAB igen för både fönster och ytterdörr.
  • 2020-12-30
    Vi skulle byta fönster och dörrar på vår gård och tog kontakt med DOFAB för att få hjälp med vilka möjligheter vi hade. De ritade upp ett förslag på hur det skulle kunna se ut i både rött och grönt.
    Vi bestämde oss för rödbruna kulturfönster och dubbeldörrar till båda entréerna. Det blev en fantastisk skillnad och gården fick tillbaka sin gamla stil igen.
    Bemötandet och flexibiliteten hos DOFAB var helt outstanding. Jag hade tveklöst använt mig av DOFAB igen. Tack Karolin för att ni fick oss att välja rätt!
  • 2020-12-30
    Dofab hjälpte mig återställa en 100 år gammal patriciervilla med sin skicklighet att skapa nya, högkvalitativa fönster men som ser ut som förr. De är snabba med ritningsförslag och offerter och leveranserna kommer när de lovat!
    Jag var så nöjd att jag i sommar återigen anlitade Dofab. Denna gång för att skapa ett ljust trädgårdsrum/tillbyggnad. Rummet har fantastiska vikdörrar och även matchande fönster till resten av huset.
    Jag rekommenderar Dofab varmt. En trygg och proffsig leverantör från början till slut!
  • 2020-12-23
    När vi valde fönster till vårt projekt i Köpingsvik på Öland åkte vi runt till olika leverantörer.
    Vi fastnade helt klart för Dofab. Känslan var hög kvalite och en servicenivå hos Rikard som vi inte upplevde hos andra.
    Nu har fönsterna levererats och vi har fått all hjälp av Rikard efter lite strul med transporten.
    Första partierna är monterade och vi är verkligen supernöjda. Extra glada var vi när våra duktiga snickare sa ”det verkar vara bra kvalite på dom här fönsterna”. Yes, det var kvittot. Vi hade valt rätt fönsterleverantör.
    Tack Dofab och särskilt Rikard som gett oss en grymt bra service.
  • 2020-12-22
    Dofab har installerat nya flaggfönster, samt ekdörrar hos oss. Fin, personlig service, mycket snygga och välgjorda produkter. Man blir glad varje dag när man ser sina fina fönster och dörrar. Bra priser är det också. Rekommenderas varmt. /Alexandra
  • 2020-12-22
    Bostadsrättsföreningen Kusttorget i Majorna i Göteborg beställde nya ekportar till huvudentrén och till cykelrummet. Vi är fantastiskt nöjda med allt från återkoppling, uppföljning till slutresultatet.
    Kvalitén och servicen är det vi minns, nu när man har glömt bort kostnaden :-)

Dofab kan starkt rekommenderas!
  • 2019-05-11
    Vi har köpt vikparti.
    Bemötandet har varit mycket bra, väldigt hjälpsamma och lätta att få tag i.
  • 2019-05-10
    Jag och min sambo köpte en Ekdörr som vi själva valde hur den skulle se ut och fick den sedan uppritade av dofab.
    Vi visste att dörren skulle bli jättefin men slutresultatet slog alla våra förväntningar!
    Dörren vi fick, samt all service och hjälp vi fått ifrån Dofab har varit guld värd. Skulle rekommendera detta företag till alla!
  • 2019-02-27
    Beställde en specialdesignad pardörr i massiv Ek.
    Då jag själv är utbildad snickare så hade jag högt ställda krav redan vid beställning och offert stadiet.
    Dofab levde upp till alla mina förväntningar och levererade en fantastisk snygg dörr precis som jag ville ha den.
    Kan varmt rekommendera Dofab som leverantör till alla som funderar på en ny dörr eller fönster
  • 2019-02-21
    Bra, snabb, personlig, proffsig service. Det är inte enkelt att beställa stora fönster & dörrpartier utan teknisk kunskap. Jag fick utomordentlig hjälp med att hitta rätt produkt och mått, från start till mål
  • 2019-02-21
    fönster och dörrar. Som alltid blir vi väldigt väl bemötta. Vi skickar alla som behöver fönster till DOFAB. Vi återkommer med fler beställningar.
  • 2019-01-28
    Kunnig personal med vilka att hjälpa mig som kund. När det som inte ska hända hände och det blev ett fel i produktionen har även detta hanterats med mig som kund i focus.
  • 2018-12-28
    Bytte fönster och altandörrar i huset i Dofabs regi. Genomgående trevligt bemötande både med kontor och hantverkare. Fint genomfört arbete. Mycket nöjd!
  • 2018-12-07
    Vi köpte dörrar och fönster till glasveranda. Hög kvalitet på arbetet och vi fick det utfört precis som vi önskade.
  • 2018-12-06
    Mycket snabbt och proffsigt bemötande av samtliga involverade i fönsterbytesprocessen. Snabba o skickliga hantverkare, som också städade efter sig varje dag.
    Snabb återkoppling med administration. Mycket trevligt bemötande rakt igenom.
  • 2018-12-05
    - Köpt både ytterdörr samt dörr-fönsterparti x2.
    - Snabb och god service
    - produkterna håller hög kvalite
  • 2018-12-05
    Bra kvalité rakt igenom, Enligt fönster monterings firman var mycket imponerade av att ingen efterjustering krävdes överhuvudtaget.

Snyggaste "Kulturfönstret" på marknaden.

/Christian Bergh
    Höllviken
  • 2018-11-25
    Fönster samt ytterdörr. väldigt professionellt bemötande, bra service, och bra kommunikation genom hela processen. Rekommenderas starkt!!
  • 2018-11-25
    Fönster till bostadshus. Fin service och ett gott bemötande hela vägen från offert till färdig installation. Företaget levererade på utsatt tid och lämnade huset med jättefint installerade fönster både på in-och utsida. Vi är väldigt nöjda med att slippa efterarbete i form av tex lagning av väggar etc.
  • 2018-11-23
    Byte av fönster. Allt fungerade perfekt. Mycket nöjd.
  • 2018-11-22
    Köpte fönster och dörr till en hel villa, byggd 1925. Jag hade stora förväntningar och de överträffades av leverans, utförande, finish och avlämnande.

Det var en oerhörd positiv upplevelse.
  • 2014-07-20
    Väldigt bra och proffsigt bemötande. Beställde både fönster och dörrar till vårt gamla torp från slutet av 20-talet. Vi ville återställa den tidsenliga charmen och med fönster och dörrar från Dofab lyckades vi verkligen. Produkterna är av fantastisk kvalité som man njuter av att titta på. Vi tänkte egentligen jämföra olika leverantörer innan vi beställde, men vi fick ett bra erbjudande från början så vi tog Dofab direkt. Det är vi glada för! De har produkter även för oss kräsna kunder som inte nöjer oss med vad som helst.