Alla kategorier Dörrar Skåne Malmö DOFAB AB

DOFAB AB

Agnesfridsvägen 125, 213 75 Malmö — Visa karta

Välkommen till DOFAB!

Vi är ett familjeföretag med AAA-rating som tillverkar fönster, dörrar och portar. Vi är experter på udda mått och tror på massiva material och gedigna konstruktioner- samtidigt som det ska vara vackert för ögat. Tillsammans har vi många års erfarenhet av arkitektur, tillverkning och projektledning och vi hjälper dig med allt från design, underlag till bygglov och leveranser och underhåll.

Våra fönster och dörrar tillverkas i trä och trä/aluminium och alla leveranser är ritade av våra kunder. Våra portar levereras i målad fur eller i oljad ek- helt efter dina ritningar. På vår hemsida finns massor av bilder från tidigare projekt- går gärna in och titta!

Vill du veta mer om oss på DOFAB så är du varmt välkommen att kontakta oss och se nedan vad våra tidigare kunder har skrivit om oss.

Läs vad 16 kunder tycker om DOFAB AB

• 2019-05-11

Kamilla H skrev om DOFAB AB
    Vi har köpt vikparti.
    Bemötandet har varit mycket bra, väldigt hjälpsamma och lätta att få tag i. Läs mer
  • 2019-05-10

Nathalie L skrev om DOFAB AB
    Jag och min sambo köpte en Ekdörr som vi själva valde hur den skulle se ut och fick den sedan uppritade av dofab.
    Vi visste att dörren skulle bli jättefin men slutresultatet slog alla våra förväntningar!
    Dörren vi fick, samt all service och hjälp vi fått ifrån Dofab har varit guld värd. Skulle rekommendera detta företag till alla! Läs mer
    Anette L gillar detta
  • 2019-02-27

Paul P skrev om DOFAB AB
    Beställde en specialdesignad pardörr i massiv Ek.
    Då jag själv är utbildad snickare så hade jag högt ställda krav redan vid beställning och offert stadiet.
    Dofab levde upp till alla mina förväntningar och levererade en fantastisk snygg dörr precis som jag ville ha den.
    Kan varmt rekommendera Dofab som leverantör till alla som funderar på en ny dörr eller fönster Läs mer
  • 2019-02-21

Hjalmar B skrev om DOFAB AB
    Bra, snabb, personlig, proffsig service. Det är inte enkelt att beställa stora fönster & dörrpartier utan teknisk kunskap. Jag fick utomordentlig hjälp med att hitta rätt produkt och mått, från start till mål Läs mer
  • 2019-02-21

Malin A skrev om DOFAB AB
    fönster och dörrar. Som alltid blir vi väldigt väl bemötta. Vi skickar alla som behöver fönster till DOFAB. Vi återkommer med fler beställningar. Läs mer
  • 2019-01-28

Cristoffer H skrev om DOFAB AB
    Kunnig personal med vilka att hjälpa mig som kund. När det som inte ska hända hände och det blev ett fel i produktionen har även detta hanterats med mig som kund i focus. Läs mer
  • 2018-12-28

Hanna Y skrev om DOFAB AB
    Bytte fönster och altandörrar i huset i Dofabs regi. Genomgående trevligt bemötande både med kontor och hantverkare. Fint genomfört arbete. Mycket nöjd! Läs mer
  • 2018-12-07

Margareta S skrev om DOFAB AB
    Vi köpte dörrar och fönster till glasveranda. Hög kvalitet på arbetet och vi fick det utfört precis som vi önskade. Läs mer
  • 2018-12-06

Christina H skrev om DOFAB AB
    Mycket snabbt och proffsigt bemötande av samtliga involverade i fönsterbytesprocessen. Snabba o skickliga hantverkare, som också städade efter sig varje dag.
    Snabb återkoppling med administration. Mycket trevligt bemötande rakt igenom. Läs mer
  • 2018-12-05

Anne B skrev om DOFAB AB
    - Köpt både ytterdörr samt dörr-fönsterparti x2.
    - Snabb och god service
    - produkterna håller hög kvalite Läs mer
  • Christian B

2018-12-05

Christian B skrev om DOFAB AB
    Bra kvalité rakt igenom, Enligt fönster monterings firman var mycket imponerade av att ingen efterjustering krävdes överhuvudtaget.

Snyggaste "Kulturfönstret" på marknaden.

/Christian Bergh
    Höllviken Läs mer
  • 2018-11-25

Joakim B skrev om DOFAB AB
    Fönster samt ytterdörr. väldigt professionellt bemötande, bra service, och bra kommunikation genom hela processen. Rekommenderas starkt!! Läs mer
  • Hanna E

2018-11-25

Hanna E skrev om DOFAB AB
    Fönster till bostadshus. Fin service och ett gott bemötande hela vägen från offert till färdig installation. Företaget levererade på utsatt tid och lämnade huset med jättefint installerade fönster både på in-och utsida. Vi är väldigt nöjda med att slippa efterarbete i form av tex lagning av väggar etc. Läs mer
  • Peter L

2018-11-23

Peter L skrev om DOFAB AB
    Byte av fönster. Allt fungerade perfekt. Mycket nöjd. Läs mer
  • 2018-11-22

Monique C skrev om DOFAB AB
    Köpte fönster och dörr till en hel villa, byggd 1925. Jag hade stora förväntningar och de överträffades av leverans, utförande, finish och avlämnande.

Det var en oerhörd positiv upplevelse. Läs mer
  • Emma A

2014-07-20

Emma A skrev om DOFAB AB
    Väldigt bra och proffsigt bemötande. Beställde både fönster och dörrar till vårt gamla torp från slutet av 20-talet. Vi ville återställa den tidsenliga charmen och med fönster och dörrar från Dofab lyckades vi verkligen. Produkterna är av fantastisk kvalité som man njuter av att titta på. Vi tänkte egentligen jämföra olika leverantörer innan vi beställde, men vi fick ett bra erbjudande från början så vi tog Dofab direkt. Det är vi glada för! De har produkter även för oss kräsna kunder som inte nöjer oss med vad som helst. Läs mer

Agnesfridsvägen 125, 213 75 Malmö