East Street Tattoo

East Street Tattoo

Ring 08-702 06 59 www.eaststreettattoo.se
3.7

1993 var det dags för East Street Tattoo att slå upp dörrarna på Östgötagatan, där det ligger än idag och troligen kommer att ligga för all framtid. Idag är vi Sveriges största tatueringsstudio. Vi har alltid spännande gästtatuerare från hela världen..

27 omdömen om East Street Tattoo

WILLIAM K
Skrev om East Street Tattoo

Hade en mejlväxling med Robin H på eaststreet där jag kommunicerade vad jag har ute efter, några inspirationsbilder samt efterfrågade ett möte där vi kunde diskutera detaljerna kring tatueringen på hela armen. Robin tackade nej genom att helst plötsligt slutade svara. Det måste tyda på att man aktivt valt att ha tatuerare som inte kan sitt jobb. Med det sagt varnar jag för företaget, framförallt efter att en vän dessutom utsattes rejält när hon tatuerades där.

Beauty & Medical Team
4.7/5 i betyg av 613 omdömen 4.7 av 613 omdömen

Carl Jonatan Oscar B
Skrev om East Street Tattoo

Min arm måste arbetas om en del av en annan tatuerare, blev inte riktigt som jag tänkt mig här.

Abb B
Skrev om East Street Tattoo

Oengagerade, otrevliga och okunniga. Hade bokat in en sittning med Olle två månader i förväg. Han hade lovat att göra en skiss och förslag, som han skulle visa två veckor innan och som vi tillsammans skulle revidera. Gång på gång ringde jag och gick förbi, men någon skiss visades aldrig i förväg. Dagen kommer och ingen skiss klar. Istället efter ett lamt hej (mest en nickning följt av en nonchalant suck) går han iväg i 30min och kommer sen tillbaka och visar vad han gjort. Jag ifrågasätter vissa detaljer, varpå han tar illa...

Monas Klippotek
4.8/5 i betyg av 176 omdömen 4.8 av 176 omdömen

Martin P
Skrev om East Street Tattoo

Piercade mig för några år sedan och måste säga att jag blev nöjd Hygeniskt hanterande av verktygen Det gick snabbt och gjorde inte ont

Sandra L
Skrev om East Street Tattoo

Hört mycket bra om East Street, men har själv inte haft världens mest underbara upplevelse. Började med en konsultation för cover-up, tatueraren ritade lite på mig och sa det går nog bra, kändes lite halvdant att betala 500 för 5 minuter konsultation. När jag kommer och ska tatuera mig så konstaterar dom att det inte går att tatuera över den utan att den måste lasras, och jag undrar, var det inte därför jag var på konsultation? Som tur var så var som snälla och kompenserade med att göra lasringen mycket billigare, men fick...

Lovisa o

Helt Ok

Emma B
Skrev om East Street Tattoo

Jag är jätte nöjd med denna studio, har tidigare erfarenheter av andra tatuerare samt studios så jag vet vad jag kan jämföra med. Otroligt yrkesskickliga och hjälpsamma! Även efter utförandet finns dom där och hjälper till med mina frågor och funderingar, därför får ni full pott av mig. Blir många fler besök i framtiden!

Mikaela
Skrev om East Street Tattoo

Otroligt kunnig personal med ett toppen bemötande! Tycker mig hitta en stark sida hos alla tatuerare i studion och det är kul att dom alltid har gästtatuerare från andra delar av världen så man verkligen kan få ett motiv som passar kund och tatuerare. & stort tack till Kicki som lyckades sudda ut gamla semester minne i form av en misslyckad Thaitatuering med hjälp av laser. Nu pryder istället en fin blomma min handled som självklar är gjord i studion. :) Supernöjd!

Malin K
Skrev om East Street Tattoo

Bra kunskap och bemötning. Verkar seriösa och kan sina saker.

MACKRAN JASPER D
Skrev om East Street Tattoo

EDIT: Såg att jag lämnat omdöme som inte var särskilt hjälpsam och har inget minne av att jag själv lagt in den.. konstigt..

Magdalena S
Skrev om East Street Tattoo

Stället jag gjorde min första och andra tatuering. Blev väldigt nöjd med resultatet och majoriteten av personalen var mycket trevlig. Seriöst och trevligt på samma gång är alltid bra. Fast man kan ju alltid bli lite bättre.

Madelene S
Skrev om East Street Tattoo

Super proffsiga och mycket trevliga.

Magdalena B
Skrev om East Street Tattoo

Jag tycker att East Street Tattoo & Piercing var väldigt bra. Man blev bra bemött när man kom in i affären. Förklarar väldigt tydligt vad de ska göra och ser till att man förstår hur man ska sköta sin piercing. De svarade snabbt mejl.

Marcus E
Skrev om East Street Tattoo

Extremt skickliga! Bäst i stan, utan tvekan!

Maia D
Skrev om East Street Tattoo

slarvigt utförd tattoo trots att den var otroligt liten och inte alls krävde speciellt mkt för att bli bra.

Maria C
Skrev om East Street Tattoo

Jag tycer de riktigt bra och jag känner mig väldig trygg där. Både hygieniskt men även med deras kunskap och konstnärliga höjd. De i repan känns lite lätt blasé och uttråkade bara.. Men de kanske ska vara lite coola kids?

Marcus A
Skrev om East Street Tattoo

Cool image, sjukt cool image!

cecilia a
Skrev om East Street Tattoo

Jag kom in i studion... jag visste inte om det var drop in eller boka tid. Jag e så sugen på att skaffa en till. Jag försökte under midsommar i Leksand. Jag försökte idag på East Street. Är det drop in eller boka tid per telefon??

Peter C
Skrev om East Street Tattoo

Jag har gjort en hel del gaddar på eaststreet och är skitnöjd med det. I receptionen är dom jättetrevliga och vet vad dom pratar om och är inte ett dugg divor. Nu håller jag på med en helarm en så kallad sleeve, där jag ska låta olika tatuerare göra olika delar och då är det nice att det alltid finns gaddare från olika länder hos dom så det blir variation. Sen är studion alltid ren och schysst att hänga i. För mig är det lätt stans bästa ställe om man vill gadda sig! Sen har dom piercing med men det är inget jag gör.

jens l
Skrev om East Street Tattoo

fick så otroligt mycket problem med denna studio. dessa " problem" tar alldeles för lång tid att skriva, tror inte heller att nån orkar läsa allt. känner ändå att jag måste varna alla som funderat på att gå till East Street, det kan gå bra och det kan gå åt hellvete, speciellt om du funderar på att göra ett större jobb. Ta kontakt med en tatuerare som är måna om sina kunder istället

sienna s
Skrev om East Street Tattoo

Jag har gjort två stycken 3-timmarssittningar för Jeppe på EST och är supernöjd! Alla som jag träffat på som jobbar där är engagerade och måna om att det ska bli så bra som möjligt. Jag kommer definitivt att återvända nästa gång.

Johan E
Skrev om East Street Tattoo

Dök in här av en slump för 10 år sedan och kom ut med en riktigt skön tatuering som fortfarande håller sin färg. Personalen är riktigt entusiastiska och engagerade i det dom gör. Jag tog fram tatueringen i diskussion med dem och på tatueringsdagen hade de skissat fram en perfekt och unik *hemlis ;-)*. Såvida inte något hänt de senaste 10 åren, så är det hit du ska gå och försköna din kropp.

Helena  S
Skrev om East Street Tattoo

Mkt nöjd med East Street, de fick mig att äntligen våga tatuera motivet som jag så länge grunnat på! Dök upp på deras "dropin" en fredag och hade alltså alla chanser att "drop off" just därför. Fick min kölapp och de som var före mig (ca 3st) var klara på ca 1 1/2h, så fort gick det också :) Är ganska smärtkänslig av mig och var därför mkt stolt när jag gled ut därifrån. Lite synd dock att Isak inte tatuerade mig, han ska ju vara grymt duktig! Men å andra sidan krävdes nog inte hans kompetens till mitt lilla motiv :) Mkt...

Johanna H
Skrev om East Street Tattoo

har gjort alla mina tatueingar där! så trevliga och kunniga love the place!

Stephanie N
Skrev om East Street Tattoo

Det här stället är lätt ett ställe att rekommendera! Kunnig och mycket trevlig personal som gärna svarar på alla frågor i mån av tid. Framför allt bryr de sig om att kunden ska bli nöjd och ha en piercing som läker som den ska. Värt pengarna.

Emma K
Skrev om East Street Tattoo

Piercade mig hos en kille som hette Marcus för ett bra tag sen. Det var frid och fröjd, och allt gick som planerat. När jag däremot något år senare lyckades vurpa rejält och skrapat upp hela mig, inklusive piercingen som var smått sabbat. Stapplar in på kliniken helt trasig, hade visserligen duschat och försökt städa till mig men det är svårt när man har skrubbsår över hela kroppen med grus i.. Snälla Marcus som var där kastar in mig i behandlingsstolen och fullkomligt häller över desinfektionsmedel och plåstrar om mig...

Madelene R
Skrev om East Street Tattoo

Hade först lite dåligt intryck av East Street Piercing. De kändes otrevliga och inte ett dugg intresserade av de som klev innanför deras dörr. Hörde fler som tyckte likadant. Men jag måste säga att dom har bättrat på sig ganska bra. Kanske för att jag, sist jag var där, kom dit som en kund och inte som någon som bara ville titta lite. Det vet jag inte, men hur som helst så vart jag super nöjd med piercingen som de gjorde på mig. De är nogranna och duktiga på det de gör. Det känns verkligen seriöst där. Dom har massa fina piercingsmycken i butiken också som jag är riktigt sugen på. :)