Ebba Montgomery Damskrädderi

4.0

4 omdömen om Ebba Montgomery Damskrädderi

Naf
Skrev om Ebba Montgomery Damskrädderi

Ebba är fantastiskt duktig! Sydde in min bröllopsklänning hos henne. Kommer garanterat anlita henne fler gånger. Ebba du är bäst!

Sofia G
Skrev om Ebba Montgomery Damskrädderi

Rekommenderas varmt! Otroligt skicklig! Jag är hänförd över Ebbas öga för stil och passform! Hon sydde en cocktail klänning i klassikt snitt och det blev otroligt. Själv är Ebba mycket trevlig och kan sin modehistoria, så hon är en ny bekantskap som jag är tacksam att jag har träffat. Goda nyheter för både mig personligen som för min garderob!

Anne P
Skrev om Ebba Montgomery Damskrädderi

Den bästa skräddaren i stan, skulle jag vilja påstå! Har kanske inte provat så många andra men måste ge en eloge till Ebba som sydde min brudklänning bara med hjälp av ett foto. Jag fick en fantastiskt fin klänning som såg precis ut som originalet, samma lyxiga kvalitet och samma princessliknande standard. Trevlig och bra service, bra smakråd och bra läge. Rekommenderar det starkt!

Lisa N
Skrev om Ebba Montgomery Damskrädderi

En skräddare som helt missat att hon är i servicebranchen och bör måna om sina kunder. Maken till otrevligt och snipigt bemötande har jag sällan skådat. Säkert duktig skräddare...