Eken Arborist AB

Läs vad 5 kunder tycker om Eken Arborist AB 2

2021-07-22
    Bra bemötande inför arbete

Dock vid genomförande så kom en person och gjorde enligt vår uppfattning väldigt lite tid och lite arbete på varje träd .

Så en hög kostnad för något som gjordes under kort tid (förmiddag) av en person och vi kunde inte se större förändring .

Kort sagt kändes väldigt dyrt för lite arbete

Kan leda till att annan lev. Väls framåt

Vi får se. Genomförandet under den dagen skulle tagits med oss och följts upp direkt efter vilket inte gjordes av lev.

Kan vara ett förböttringsområde.
    2021-07-21
    Allt funkade fint och arbetet blev gjort snabbt och bra!
    2021-07-12
    jag blev trevligt bemött! och mycket nöjd med arbetet

jag köpte en utglesning av en stor bok
    2021-07-10
    Alltid lika trevliga och mycket kunniga. Jag har använt dem i flera år för att beskära mina äppelträd.
    2021-07-07
    Hej,
    Vi behövde fälla döda träd på vår tomt och snygga till andra vars grenar hängde över gatan och huset. Vi hade tagit hjälp i trädgården av firman Två Smålänningar och de rekommenderade Eken. Efter ett telefonsamtal med Joel träffades vi på vår tomt för att diskutera arbetets omfattning. Han var lyhörd, kom med egna förslag, tog anteckningar, var trevlig att tala med och var på det hela taget mycket förtroendeingivande. Kort därefter kom en offert med varje enskilt träd inprickat på ett flygfoto på tomten och en beskrivning helt i överensstämmelse med vad vi talat om. Det var enkelt att tacka ja till denna offert. Vi kom överens om ett datum och den dagen infann sig Joel med två lika trevliga kollegor som tillsammans utförde arbetet som vi är mycket nöjda med. Det överblivna riset hämtades på utlovad tid och för oss återstår bara att hälsa dem välkomna nästa gång vi behöver hjälp!