Ekholms Bildemontering AB

Ljungströmsvägen 11, 692 75 Kumla — Visa karta

1.8 i betyg av av 8 omdömen

Nyheter, företag, bilar, forum, tillbehör och delar - På FBT hittar du allt.

Läs vad 8 kunder tycker om Ekholms Bildemontering AB

• 2020-06-23

Martin Mats Pontus S skrev om Ekholms Bildemontering AB
    Skulle ringa in och ställa ett par frågor men personen som svarade gav mig ett otrevligt svar och lade på luren i nästa sekund, förstår varför dom har så dåligt omdöme... Läs mer
  • 2020-02-25

TAREK A skrev om Ekholms Bildemontering AB
    Tänk begagnat , och massa snack om Miljöpolicy ! läste detta på deras hemsida , så skrattretande , rikt priser finns inte , det får man först när man ringer , vad sägs om en bilinredning till en gammal VW dessvärre förare stol sliten ? Svar 5000 kr ! eller en rostig över 20 år gammal servopump ? svar 900 kr ! fast en NY sån kostar 1100 kr med 2 års garanti .. Alltså ÄR detta en bilskrot ?? dessutom mycket otrevligt kundbemötande ! För min del det löste sig billigt med nytt bilklädsel och ny servopump från Tyskland "" Visst finns det bilskrot med riktigt bra priser det måste man säga , MEN absolut inte Ekholms Bildemontering ! Läs mer
  • 2019-11-08

Hendrik Alexander D skrev om Ekholms Bildemontering AB
    Köpte delen på bildelsbasen. Dagen efter får jag ett meddelande om att delen tyvärr inte finns, inga förslag på lösningar. Jag själv hittar en annan passande bildel som är prissatt på bildelsbasen och ringer. Jag får ett mycket otrevligt bemötande där mannen ifrågasätter sin egen prissättning och frågar mig vad delen kostar på andra bilskrotar!? När jag sa hur prisspannet på bildelsbasen ser ut mellan de billigaste bildelar och de dyraste då tyckte mannen att jag ska köpa delen någon annanstans och la på luren. Jag har aldrig varit med om sånt förut. Rekommenderas inte! Läs mer
  • 2019-04-04

Anito L skrev om Ekholms Bildemontering AB
    Fattar inte vad de andra pratar om! Kanontrevlig snubbe som jag snackade med, kunnig och med humor. Ville återkomma när han kollat upp bildelen ordentligt. Ringde tebax efter en kvart o beklagade att delen inte höll upp till vad han själv tyckte den skulle göra. Hade de legat närmre hade jag åkt dit med fika o säkerligen fått mig ett par goda skratt.
    Ärlighet varar längst!!
    Hittar man INTE på alla bilskrotar....
    👍 Läs mer
  • Elias S

2018-12-27

Elias S skrev om Ekholms Bildemontering AB
    Kundbemötandet är som man kan förvänta sig av en bilskrot, ganska dåligt men jag gjorde en bra affär och alla blev nöjda efter lite förhandlingar.
    Vill jag ha trevligt bemötande så åker jag väl till en frisör eller någon annan desperat typ.
    En bilskrot är en bilskrot! Läs mer
  • 2018-10-02

Nejib J skrev om Ekholms Bildemontering AB
    Dyrt och dålig bemötande, rekommendera inte , Läs mer
  • 2018-06-26

Per N skrev om Ekholms Bildemontering AB
    Vid telefonkontakten svarar en väldigt otrevlig person som inte vet vad kundbemötande innebär.
    Finns inte på kartan att jag kommer att kontakta detta företag igen. Läs mer
  • Stig W

2018-05-22

Stig W skrev om Ekholms Bildemontering AB
    Drygt o otrevligt bemötande, aldrig mer kontakt med detta företag Läs mer
    TAREK A gillar detta

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte