Ekströms Glasmästeri AB

3.0 i betyg av av 4 omdömen

Läs vad 4 kunder tycker om Ekströms Glasmästeri AB

• 2020-04-15

Carl Mikael D skrev om Ekströms Glasmästeri AB
    Jobbet blev bra. Utan tvekan och mycket trevligt bemötande av montörerna.

Men. Jag blev blåst på antalet debiterade timmar och fick ingen rimlig förklaring varför antalet timmar dubblerades jämfört med tiden som de var på plats. Kommer inte anlita dem igen. Totalt lurad. Läs mer
  • Reco tipsar!
    Sakkes Balkongkonsult AB
    4.6 / 5 i betyg — 453 omdömen
    Badge2020
    "Balkonginglasning Väldigt bra! De levde upp till allt jag förväntade mig. Allt perfekt"
  • Therese B

2016-08-15

Therese B skrev om Ekströms Glasmästeri AB
    Fantastiskt proffsiga! Efter att ha haft en mängd problem med ett glasmästeri i Västberga så räddade Ekströms upp situationen. De installerade en måttbeställd glasduschdörr till vårt badrum. De kom och mätte innan, beställde och monterade. Priset var bättre än om vi tagit en standard-duschdörr genom INR och resultatet är fantastiskt bra. Kommer utan tvekan att anlita dem igen. Läs mer
  • 2013-10-31

Blomman skrev om Ekströms Glasmästeri AB
    Jag skulle byta glas i en innerdörr. Fick mycket bra pris av Ekströms jämfört med de 4 andra jag kollade med. Snabb och okrånglig service, inga problem. Tack Kennet. Läs mer
  • Reco tipsar!
    Tumba Balkong & Altaninglasning
    4.4 / 5 i betyg — 13 omdömen
    Badge2019
    "Balkonginglasning. Bra och proffsigt bemötande Utförandet fungerar bra och jag är nöjd med det mesta .En "järnskarv" från golv till"
  • 2011-06-09

Daniel A skrev om Ekströms Glasmästeri AB
    Pinsamt glasmästeri med okunning arbetledare som heter Mats. Fick vänta i nästan ett år på min glasdörr. När den väl kom blev jag utskälld då jag ville ha den gratis och fick inte ens halva priset avdraget för dörren. Läs mer

Bästa Glasmästarna nära Ekströms Glasmästeri AB:

Stig H Stig H tycker:
“Gjorde en förfrågan på telefon...” Läs mer