Ekströms Glasmästeri AB

3.4

5 omdömen om Ekströms Glasmästeri AB

CHRISTIAN P
Skrev om Ekströms Glasmästeri AB

Nu har vi (tro't eller ej) använt oss av Ekströms Glas två gånger, och båda gångerna har det blivit strul med glaset. I båda fallen (2016 och nu 2022). Vi beställde lackade glas för att ha som stänkskydd köket, båda gångerna... och det blev fel med lackningen redan 2016. Det var prickar i färgen och det syntes genom. Tyvärr hann skivan sättas upp innan det upptäcktes, och den fick bytas TVÅ gånger. Vi hade extra utgifter för rörmokare som var tvungen att demontera blandare och annat, pga den tighta passformen på glaset...

Carl Mikael D
Skrev om Ekströms Glasmästeri AB

Jobbet blev bra. Utan tvekan och mycket trevligt bemötande av montörerna. Men. Jag blev blåst på antalet debiterade timmar och fick ingen rimlig förklaring varför antalet timmar dubblerades jämfört med tiden som de var på plats. Kommer inte anlita dem igen. Totalt lurad.

Therese B
Skrev om Ekströms Glasmästeri AB

Fantastiskt proffsiga! Efter att ha haft en mängd problem med ett glasmästeri i Västberga så räddade Ekströms upp situationen. De installerade en måttbeställd glasduschdörr till vårt badrum. De kom och mätte innan, beställde och monterade. Priset var bättre än om vi tagit en standard-duschdörr genom INR och resultatet är fantastiskt bra. Kommer utan tvekan att anlita dem igen.

Blomman
Skrev om Ekströms Glasmästeri AB

Jag skulle byta glas i en innerdörr. Fick mycket bra pris av Ekströms jämfört med de 4 andra jag kollade med. Snabb och okrånglig service, inga problem. Tack Kennet.

Daniel A
Skrev om Ekströms Glasmästeri AB

Pinsamt glasmästeri med okunning arbetledare som heter Mats. Fick vänta i nästan ett år på min glasdörr. När den väl kom blev jag utskälld då jag ville ha den gratis och fick inte ens halva priset avdraget för dörren.