Elgiganten

2.0

8 omdömen om Elgiganten

Keyhan H
Skrev om Elgiganten

Riktig dålig service av deras köksavdelning, säljarna kommer inte till bokad möte och man notifieras inte att de inte kommer, omöjligt att ringa upp dem, de ringer aldrig och sedan hittar på ursäkter om att de har försökt nå en. Rekommenderar inte deras köksavdelning (Epoq).

Samareh Z
Skrev om Elgiganten

Köp aldrig Apple produkter på Elgiganten! Apples felsökning visade att det var ett hårdvarufel som skulle gå på garantin då tfnen tappat både wi-fi och bluetooth uppkoppling efter 13 månader. Detta konstaterar Apple i Täby på plats tar ca 15 min och noterar att det ej finns några skador på tfn, inte en repa ingenting. De skriver ut felsökningen och en rekommendation som jag kan ta med till Elgiganten i Kungens Kurva. Istället säger de att de måste oavsett skicka iväg den för att konstatera samma sak själva det gäller en...

Rustam A
Skrev om Elgiganten

Dålig service !Beställde ugn och mikro svart färg, skulle hämta om 1 väcka. Fick vänta,ringde flera gånger till leverans avdelning fick ingen besked efter 1 månad hämtad varor.Öppnad förpackning hemma det var vit färg istället. Lämnade tillbaka för att bytta mot rätt färg, väntar fortfarande. Ser ut att dom garvar bara

Elsa B
Skrev om Elgiganten

Kolla först vad som skrivs om varorna på nätet, Pricerunner och Prisjakt. En dator som kom för flera år sedan har ofta svagt med RAM-minne o s v andra nackdelar med produkten. Serviceavtalet kan inte ångras, påstår dom så vad ska man med bara själva avtalet för 2.500,- om man ångrar datorköpet?!

Gammeln
Skrev om Elgiganten

Betalade med mitt företagskort, vilket jag inte har kod till. Tjejen i kassan tog ID, kollade att namn och signatur stämde, samt körde ID-kortet under uv-ljus. Proffsigt! Det är så bedrägerier stoppas... Bra jobbat, keep up the good work!

Csilla P
Skrev om Elgiganten

De vet inte vad Elgiganten vid Kungens Kurva håller på med. Jag skulle köpa 9 st kyl/frys och 23 mikrovågsungar och två 32" led TV. Elgiganten gav inga rabatter även vi handlade hela tiden många varor i årtal - men aldrig mer framöver! Samma varor på Electroword kostar 10% mindre. På Elgigantes hemsida står att över 500:- varor är fri frakt. Men de ljuger, de ville ändå ta betalt till tomtgränsen. Jag rekommenderar ingen att handla i Elgiganten .

S
Skrev om Elgiganten

Dålig service och otrevlig personal! Dem verkar inte ha koll på vilka produkter dem säljer eller skillnaden på likartade produkter.

Csilla P gillar detta
Camilla J
Skrev om Elgiganten

Aldrig fått ett sånt bra bemötande innan, Elisabeth på media är en klippa värd sin vikt i guld.