Alla kategorier Radio Stockholms län Huddinge Elgiganten

Tangentvägen 10, 141 75 Kungens kurva — Visa karta

Läs vad 5 kunder tycker om Elgiganten

• Marian
    Marian skrev om Elgiganten
    Kolla först vad som skrivs om varorna på nätet, Pricerunner och Prisjakt. En dator som kom för flera år sedan har ofta svagt med RAM-minne o s v andra nackdelar med produkten.

Serviceavtalet kan inte ångras, påstår dom så vad ska man med bara själva avtalet för 2.500,- om man ångrar datorköpet?!
  • Gammeln
    Gammeln skrev om Elgiganten
    Betalade med mitt företagskort, vilket jag inte har kod till. Tjejen i kassan tog ID, kollade att namn och signatur stämde, samt körde ID-kortet under uv-ljus. Proffsigt! Det är så bedrägerier stoppas...
    Bra jobbat, keep up the good work!
  • Csilla P
    Csilla P skrev om Elgiganten
    De vet inte vad Elgiganten vid Kungens Kurva håller på med. Jag skulle köpa 9 st kyl/frys och 23 mikrovågsungar och två 32" led TV. Elgiganten gav inga rabatter även vi handlade hela tiden många varor i årtal - men aldrig mer framöver! Samma varor på Electroword kostar 10% mindre. På Elgigantes hemsida står att över 500:- varor är fri frakt. Men de ljuger, de ville ändå ta betalt till tomtgränsen. Jag rekommenderar ingen att handla i Elgiganten .
  • S
    S skrev om Elgiganten
    Dålig service och otrevlig personal! Dem verkar inte ha koll på vilka produkter dem säljer eller skillnaden på likartade produkter.
    Csilla P gillar detta
  • Camilla J
    Camilla J skrev om Elgiganten
    Aldrig fått ett sånt bra bemötande innan, Elisabeth på media är en klippa värd sin vikt i guld.

Tangentvägen 10, 141 75 Kungens kurva