Gustav Sandlund

Gustav Sandlund

Gustav är norrlänningen som flyttade till storstan och dedikerade sig till att leverera en kundupplevelse av högsta klass. Gustavs filosofi är att behandla sina kunder som han själv vill bli behandlad som köpande kund, det innebär förutom god rådgivning att man alltid återkopplar såväl via mail som telefon så snabbt som möjligt.
Med över 600 levererade fönsterbyten så är Gustav en av de mest erfarna medarbetarna på Elitfönster På Plats.

94 omdömen om Gustav Sandlund

Sedan starten hos Reco 2019
Anna Kristina H

Trevligt bemötande allt fungerade perfekt.

Svar från Gustav Sandlund

Tack så mycket, det blev väldigt fint lika bra som hos din granne. Och draghandtaget blev supersnyggt när det kom på plats.

Nils K

Elitfönsters representant var kunnig och tillmötesgående. Dessutom tyckte vi att han var en trevlig person.

Svar från Gustav Sandlund

Tack Nils och tack för att jag fick hjälpa er med ert fönsterbyte.

Janne R

Lätt att göra affärer med. Vi fick en ny dörr monterad enligt önskemål.

Svar från Gustav Sandlund

Tack för ditt omdöme, det är alltid kul med återkommande kunder.

Catharina O

Supertrevlig och proffsig. Gick igenom allt och gav bra info.

Svar från Gustav Sandlund

Tack för ditt omdöme, och för att vi fick förtroendet att byta fler fönster i ert hus.

Maja T

Gustav är kunnig, hjälpsam och snabb med att svara på frågor.

Janne I

Vi beställde 3 fönster, ytterdörr samt altandörr allt monterat o klart på 8tim! Jag var lite orolig över att det gick så fort men det var högsta kvalitet på jobbet! Otroligt skickliga snickare! Städade ur och lämnade snyggt. Rekommenderas starkt!

Svar från Gustav Sandlund

Tack för ditt omdöme, ibland flyter allt på väldigt bra och det är kul :) Tack för ert förtroende, också kul hjälpa någon som bor så nära vårt Showroom.

Michael B

Trevlig och kunnig! Köpt fönster tidigare och har varit väldigt nöjd så därför kontakta jag Gustav igen. Det vart lika bra denna gången, håller tiden för leverans och bra montering! Kan verkligen rekommendera Gustav och Elitfönster!

Svar från Gustav Sandlund

Hej, tack så mycket och vad kul att få hjälpa er igen. Ni får ha en fin sommar i eran MX5:a :)

Christer C

Trevligt bemötande, sakligt och bra rådgivande.

Martin Ö

Väldigt kundorienterad och återkopplar alltid i tid.

Svar från Gustav Sandlund

Hej Martin, tack för ditt omdöme. Och tack för att jag fick förtroende igen att sälja till ert Bastprojekt på landet. Blev ju riktigt bra. Ha en fin sommar. / Gustav

Fredrik E

Bra dialog och planering. Håller utlovade tider och ett väl utfört arbete.