Läs vad 6 kunder tycker om Energi & Miljö i Ulricehamn AB 2

• 2020-04-01
    El reparationer
    Enkla att nå och få hjälp.
    Löser våra problem som uppstår
  • 2020-03-31
    Allt funkar kanon!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • 2020-03-30
    Bra bemötande och proffsigt hanterat av Patrik.
  • 2020-03-28
    Köpte ITV bergvärmepump hos Energi & Miljö i Ulricehamn - Patrick tog hand om hela projektet inklusive efterföljande kontakter för isolering av rör, nertagning och bortforsling av den gamla anläggningen. Alle involverade agerade professionellt och gav intrycket att dom jobbade på samma projekt. Hade så klart läst om ITV på förhand, men det var bemötandet och prissättningen som var helt rätt från början som fick oss välja denna lösning. Att man också under förloppet kände att samarbetet mellan Patrick och ITV supporten var unikt bra gjorde ju bara att man kände sig mer trygg.

Tack till alla som medverkade

Ska snart ha luftvärmepump till lillstugan- kommer ringa Energi & Miljö i Ulricehamn som dom första.
  • 2020-03-27
    bergvärmepump
    begärde och fick snabbt offert
    installationen gick snabbt men jag upplevde att jag fick engagera mig i installationen.
  • 2020-03-27
    vi har köpt en hus i ölsremma och vi maste installera en nya uppvärming. jag hade tre Offerten för en uppvärming med värmepumpa. efter en trevlig samtal med emab , vi ville en samarbete med emab. offert varit bra och patrik habe jätte bra förklärade. det varit en bra jobb och jag kann rekomandera företag. när vi kom gärna till företag , när vi har en Problem eller vi behöver informationer. mycket hälsningar och trevlig helg uwe