Service

Service

40 omdömen om Service

Sedan starten hos Reco 2015
Johan K

Professionellt och trevligt. Välkomna åter.

Michael L

Bra tekniker och väl artikulera. Tack för hjälpen

Eva L

Jag fick den servicen som jag va ute efter och han förklarade enkelt hur jag själv kunde fixa saker

Louise G

Service bergvärmepup+komleteringar rörsystem. Supernöjd.

Carl-Peder O

Snabb proffsig kommunikativ från det jag ringde till det att problemet var löst. Vad mer kan man önska

Richard A

Bara helt grymt! Vakna med trasig IVT värmepump en fredag morgon, ringde först 2 andra konkurrenter som inte hade tid. Fick tag i EEAB och på mindre än 1 h timme hade jag service hemma och med reservdelar i bilen var de klara på mindre än 1h. Enormt kundvänliga och aldrig vart med om sån snabb och bra kundservice. Rekommenderar dem verkligen

Hans Richard M

Snabb och proffsig service. Företaget vet vad de sysslar med, hög trovärdighet. Mycket nöjd kund sedan många år.

Eva K

Behövde snabb hjälp under sommaren, då givaren gått sönder och pumpen reagerade med att värma upp huset trots att det var hett utomhus. Fick bra bemötande och felet åtgärdat + service dagen efter. Bra alltihop!

Jakob W

Besiktningen på bergvärmepumpen genomfördes med utmärkt service!

Ulf S

Lagning av bergvärmepump. De kunde komma snabbt och inom den tid som gavs vid telefonkontakten. Arbetet utfördes snabbt och den som utförde reparationen var trevlig och artig. Kommer gärna att anlita dem igen när det behövs.