Engelbrekts Advokatbyrå

1.0

3 omdömen om Engelbrekts Advokatbyrå

Annika C
Skrev om Engelbrekts Advokatbyrå

Akta er för advokat Michael Lindblom på Engelbrekts Advokatbyrå! Vår brf anlitade honom och han var usel rakt igenom hela processen, men tog väldigt mycket betalt. De värsta problemen var: 1. Informationsflödet var undermåligt genom hela processen 2. Han dök inte upp i rätten och orsakade en tredskodom 3. Han missade att begära ersättning för rättegångskostnaderna 4. Han ändrade plötsligt taxa utan att informera oss 5. Han såg inte till att brf:en fick rättsskydd

Anna Rinman Familjerättsbyrå
4.9/5 i betyg av 9 omdömen 4.9 av 9 omdömen

Anna har varit mig behjälplig och tillmötesgående. Noggrann och gett mig råd hela tiden - har aldrig varit i Tingsrätten tidigare! Det

Rolf B
Skrev om Engelbrekts Advokatbyrå

Han är väldigt bra på att ta MYCKET betalt!!!

K
Skrev om Engelbrekts Advokatbyrå

Tyvärr har vi fått den här byrån som fastighetsägare och efter hand som vi har varit i kontakt med dem börjar vi förstå att de är riktigt oseriösa. De kräver 800 kronor i ersättning för en kopia av en stulen portnyckel som kostar 160 kronor att tillverka. Michael Lindblom är den "skogsklippare" som har beskrivits i nyheterna och som köper upp skog och slutavverkar direkt, gång på gång. Han har också fått en erinran från Advokatsamfundet för oskälig krav på betalning från ett dödsbo.

Juristbolaget i Sverige AB
4.8/5 i betyg av 114 omdömen 4.8 av 114 omdömen

Stort tack till Juristbolaget för all hjälp med bouppteckningar. Kan verkligen rekommendera dem, proffsigt och vänligt bemötande.

Lennart N Lennart N