Coachning
Aktiv på Reco.se sedan 2016

Läs vad 14 kunder tycker om Coachning

• Emma K skrev om Coachning en del av EnneagramCenter
    Proffsigt bemötande och bra slutresultat. Läs mer
  • Ola R skrev om Coachning en del av EnneagramCenter
    Mycket bra, har gett mig bra självinsikter som jag har glädje av i min yrkesroll. Läs mer
  • Muzit M skrev om Coachning en del av EnneagramCenter
    Coachning överträffade mina förväntningar. Upplevelsen och bemötandet är mycket positiv. Rekommenderas varmt:-) Läs mer
  • Jenny H skrev om Coachning en del av EnneagramCenter
    Jag är jättenöjd! Lärde mig jättemycket om mig själv och fick nedskrivet "på papper" mina problem vilket gjorde det lättare att distansiera mig från problemet och utveckla bort problemet. Så tack för det! Läs mer
  • Axel B skrev om Coachning en del av EnneagramCenter
    Bra och avspänt samtal. Väldigt bra för att få en ökad förståelse för sin personlighet och drivkrafter Läs mer
  • Kristoffer J skrev om Coachning en del av EnneagramCenter
    Jag känner mig mycket nöjd med både bemötande, engagemang i min situation och ett professionellt genomförande! Läs mer
  • Alma A skrev om Coachning en del av EnneagramCenter
    Bemötande från företaget var professionellt. Jag har själv haft flera samtal med Ann Timm som hjälpte mig med att förstår mig bättre samt att få bättre förståelse för de andra. Tack! Läs mer
  • Daniela T skrev om Coachning en del av EnneagramCenter
    Programmet gav mig värdefulla insikter om mig själv och andra omkring mig. Möten har väckt många tankar men också gett mig förståelse som jag kommer kunna använda för att hitta rätta vägen framåt i mitt yrkesliv. Mycket givande coaching av Ann. Rekommenderas! Läs mer
  • Madelene L skrev om Coachning en del av EnneagramCenter
    Enneagramcenter kom ut till vår kick-off och presenterade Enneagrammet för oss under en halvdag. Vi fick en bra introduktion och erbjudande om att göra ett test. Några av oss, däribland jag, antog erbjudandet och efterföljande coachning. För mig har det varit jättebra och jag tycker att jag har kommit framåt i min utveckling i yrkeslivet. Läs mer
  • Susanne E
    Susanne E skrev om Coachning en del av EnneagramCenter
    Lärt mig mycket av Tina som min coach. Kul och lärorik dag med hela avdelningen. Ser fram emot nästa gång. Läs mer
Teamutveckling
Utbildningar