en del av EnneagramCenter

4.7 / 5 i betyg — 10 rekommendationer

Läs vad 10 användare tycker om Coachning

• Axel B
    Axel B skrev om Coachning en del av EnneagramCenter
    Bra och avspänt samtal. Väldigt bra för att få en ökad förståelse för sin personlighet och drivkrafter
  • Kristoffer J
    Kristoffer J skrev om Coachning en del av EnneagramCenter
    Jag känner mig mycket nöjd med både bemötande, engagemang i min situation och ett professionellt genomförande!
  • Alma A
    Alma A skrev om Coachning en del av EnneagramCenter
    Bemötande från företaget var professionellt. Jag har själv haft flera samtal med Ann Timm som hjälpte mig med att förstår mig bättre samt att få bättre förståelse för de andra. Tack!
  • Daniela T
    Daniela T skrev om Coachning en del av EnneagramCenter
    Programmet gav mig värdefulla insikter om mig själv och andra omkring mig. Möten har väckt många tankar men också gett mig förståelse som jag kommer kunna använda för att hitta rätta vägen framåt i mitt yrkesliv. Mycket givande coaching av Ann. Rekommenderas!
  • Madelene L
    Madelene L skrev om Coachning en del av EnneagramCenter
    Enneagramcenter kom ut till vår kick-off och presenterade Enneagrammet för oss under en halvdag. Vi fick en bra introduktion och erbjudande om att göra ett test. Några av oss, däribland jag, antog erbjudandet och efterföljande coachning. För mig har det varit jättebra och jag tycker att jag har kommit framåt i min utveckling i yrkeslivet.
  • Susanne E
    Susanne E skrev om Coachning en del av EnneagramCenter
    Lärt mig mycket av Tina som min coach. Kul och lärorik dag med hela avdelningen. Ser fram emot nästa gång.
  • Marcus B
    Marcus B skrev om Coachning en del av EnneagramCenter
    VD coachning, personal hantering, gruppdynamik, workshop om enneagram i grupp.

Mycket bra, personliga och insiktsfulla.

Hade uppskattat ytterligare applicering av "ramverket" på verkliga händelser. Tex sketcher mellan personer när man gör gruppövningar för att förklara olika personers interagerande.
    2016-04-13 EnneagramCenter svarar Marcus B
    Tack för ditt intressanta förslag.
  • Björn G
    Björn G skrev om Coachning en del av EnneagramCenter
    Allt har varit mycket intressant, från början till slut, dock har jag bara kör en introkurs, men ska framåt fortsätta detta.
    2016-04-12 EnneagramCenter svarar Björn G
    Tack för din feedback. Hoppas det blir en fortsättning.
  • Ulf R
    Ulf R skrev om Coachning en del av EnneagramCenter
    Programmet gav mig en insikt och förståelse dels hur jag fungerar själv som individ men också hur andra runt mig fungerar.
    2016-04-12 EnneagramCenter svarar Ulf R
    Tack för din feedback. Vi ses på vår Steg 4 kurs i maj.
  • Anna B
    Anna B skrev om Coachning en del av EnneagramCenter
    Jag har varit i kontakt med Enneagram center både individuellt och i grupp. Det har varit tänkvärda och intressanta möten som gett värdefulla insikter både för mig privat och i samverkan med mina kolleger. Ann och Tina visar professionalitet, värme och respekt i alla kontakter. Kan verkligen rekommenderas.
Utbildningar
Teamutveckling