Coachning
Aktiv på Reco.se sedan 2016

Läs vad 16 kunder tycker om Coachning

• Linda E skrev om Coachning en del av EnneagramCenter

2018-12-21

Kompetens och djup sammankopplat med värme och hjärta. Kan verkligen rekommendera Enneagramcenter för den som vill höja sin organisation till nya höjder. Läs mer
  • Patrik H skrev om Coachning en del av EnneagramCenter

2018-12-20

Personlig coachning utifrån Enneagrammet. Gav väldigt mycket, inga quickfix lösningar, inget "gör så här" utan en väldigt bra vägledning i att själv se utvecklingsmöjligheter utifrån vem jag är och vart jag står just nu. Läs mer
  • Emma K skrev om Coachning en del av EnneagramCenter

2018-01-02

Proffsigt bemötande och bra slutresultat. Läs mer
  • Ola R skrev om Coachning en del av EnneagramCenter

2017-04-21

Mycket bra, har gett mig bra självinsikter som jag har glädje av i min yrkesroll. Läs mer
  • Muzit M skrev om Coachning en del av EnneagramCenter

2017-04-11

Coachning överträffade mina förväntningar. Upplevelsen och bemötandet är mycket positiv. Rekommenderas varmt:-) Läs mer
  • Jenny H skrev om Coachning en del av EnneagramCenter

2017-04-10

Jag är jättenöjd! Lärde mig jättemycket om mig själv och fick nedskrivet "på papper" mina problem vilket gjorde det lättare att distansiera mig från problemet och utveckla bort problemet. Så tack för det! Läs mer
  • Axel B skrev om Coachning en del av EnneagramCenter

2016-04-30

Bra och avspänt samtal. Väldigt bra för att få en ökad förståelse för sin personlighet och drivkrafter Läs mer
  • Kristoffer J skrev om Coachning en del av EnneagramCenter

2016-04-29

Jag känner mig mycket nöjd med både bemötande, engagemang i min situation och ett professionellt genomförande! Läs mer
  • Alma A skrev om Coachning en del av EnneagramCenter

2016-04-18

Bemötande från företaget var professionellt. Jag har själv haft flera samtal med Ann Timm som hjälpte mig med att förstår mig bättre samt att få bättre förståelse för de andra. Tack! Läs mer
  • Daniela T skrev om Coachning en del av EnneagramCenter

2016-04-14

Programmet gav mig värdefulla insikter om mig själv och andra omkring mig. Möten har väckt många tankar men också gett mig förståelse som jag kommer kunna använda för att hitta rätta vägen framåt i mitt yrkesliv. Mycket givande coaching av Ann. Rekommenderas! Läs mer
Teamutveckling
Utbildningar