Teamutveckling

Teamutveckling en del av EnneagramCenter

48 omdömen om Teamutveckling

Beatrice K
Skrev om Teamutveckling en del av EnneagramCenter

En av deras bok köpte jag Fick insyn och förståelse av mig själv och mina arbetskamrater. Jag tycker att företaget var enastående att få fram de olika egenskaperna hos oss i gruppen.

Helena C
Skrev om Teamutveckling en del av EnneagramCenter

Proffsigt bemötande och utvecklande upplägg för hela personalgruppen

Kajsa P
Skrev om Teamutveckling en del av EnneagramCenter

Ett intressant sätt att få fundera på sin egen och sina kollegers olika personligheter och hur man bättre kan jobba ihop. Kursledarna var både personliga och proffsiga.

Svar från Teamutveckling

Tack Kajsa, det var också så roligt att få arbeta med er.

Kajsa F
Skrev om Teamutveckling en del av EnneagramCenter

För min del så har det varit individuellt först och sedan tillsammans med strateger i kommunen. Bara positivt kring både individuella samtalet och de två tillfällen vi hade i grupp.

Gabriel U
Skrev om Teamutveckling en del av EnneagramCenter

Min chef hade bokat teamutveckling med föreläsning och work-shop för vår enhet. Jag hade inga förväntningar men fick mig lite tankar efter Teamutvecklingen. Jag tycker att fick chansen att lära känna mina närmaste kollegor på ett bra sätt.

Jonny E
Skrev om Teamutveckling en del av EnneagramCenter

Utveckling av team och individer är avgörande för kontinuerlig framgång och glädje. Med Enneagram och Ann &Tina har jag/vi fått ett verktyg att arbeta med och förstå varandra och oss själva bättre. Vi är en återkommande kund eftersom vi är väldigt nöjda med samarbetet.

EnneagramCenter gillar detta
Lars H
Skrev om Teamutveckling en del av EnneagramCenter

Mina förväntningar möttes genom att jag fått större insikt i hur mina kollegor tänker/agerar. Har dessutom fått lite större självinsikt och en "typning" av mig själv.

EnneagramCenter gillar detta
Farah Z
Skrev om Teamutveckling en del av EnneagramCenter

Det var otroligt spännande att få ta del av det här. Jag fíck lära känna mina kollegor bättre och framförallt lära känna mig själv och förstå mig bättre. Och även bli förstådd.

Kristian S
Skrev om Teamutveckling en del av EnneagramCenter

Jag tycker att utbildningen har varit i stort sett bra. Själva tanken med olika strategier är en hjälp i att förstå sig själv och andra. Det personliga samtalet var väldigt bra. Ibland var det lite för mycket repetition och för lite aktiviteter - man kan inte ta in hur mycket information som helst. Skär gärna ner på delen där ni presenterar de olika strategierna - t.ex. med kändisarna och sångerna.

Catarina K
Skrev om Teamutveckling en del av EnneagramCenter

Bra bemötande, intressant att försöka förstå både sig själv och kollegorna.