Teamutveckling
Aktiv på Reco.se sedan 2016

Läs vad 45 kunder tycker om Teamutveckling

• Kajsa F skrev om Teamutveckling en del av EnneagramCenter

2019-01-28

För min del så har det varit individuellt först och sedan tillsammans med strateger i kommunen. Bara positivt kring både individuella samtalet och de två tillfällen vi hade i grupp. Läs mer
  • Gabriel U skrev om Teamutveckling en del av EnneagramCenter

2019-01-23

Min chef hade bokat teamutveckling med föreläsning och work-shop för vår enhet.
    Jag hade inga förväntningar men fick mig lite tankar efter Teamutvecklingen.

Jag tycker att fick chansen att lära känna mina närmaste kollegor på ett bra sätt. Läs mer
  • Jonny E skrev om Teamutveckling en del av EnneagramCenter

2018-03-21

Utveckling av team och individer är avgörande för kontinuerlig framgång och glädje. Med Enneagram och Ann &Tina har jag/vi fått ett verktyg att arbeta med och förstå varandra och oss själva bättre. Vi är en återkommande kund eftersom vi är väldigt nöjda med samarbetet. Läs mer
  • Lars H skrev om Teamutveckling en del av EnneagramCenter

2018-03-20

Mina förväntningar möttes genom att jag fått större insikt i hur mina kollegor tänker/agerar. Har dessutom fått lite större självinsikt och en "typning" av mig själv. Läs mer
  • Farah Z skrev om Teamutveckling en del av EnneagramCenter

2018-02-13

Det var otroligt spännande att få ta del av det här. Jag fíck lära känna mina kollegor bättre och framförallt lära känna mig själv och förstå mig bättre. Och även bli förstådd. Läs mer
  • Kristian S skrev om Teamutveckling en del av EnneagramCenter

2018-02-08

Jag tycker att utbildningen har varit i stort sett bra. Själva tanken med olika strategier är en hjälp i att förstå sig själv och andra. Det personliga samtalet var väldigt bra. Ibland var det lite för mycket repetition och för lite aktiviteter - man kan inte ta in hur mycket information som helst. Skär gärna ner på delen där ni presenterar de olika strategierna - t.ex. med kändisarna och sångerna. Läs mer
  • Catarina K skrev om Teamutveckling en del av EnneagramCenter

2018-02-06

Bra bemötande, intressant att försöka förstå både sig själv och kollegorna. Läs mer
  • Gunilla P skrev om Teamutveckling en del av EnneagramCenter

2018-01-25

Proffsigt bemötande, välplanerat och välstrukturerat upplägg.
    Fokus på kommunikation på ett nytt och spännande sätt.
    Har inneburit helt andra sätt att prata om kommunikation på arbetsplatsen och dessutom redskap att förstå sig själv och andra - strålande helt enkelt! Läs mer
  • Anna L skrev om Teamutveckling en del av EnneagramCenter

2018-01-18

Min uppfattning är att denna utbildning rör arbetet och inte privatlivet. Då skall också alla uppgifter röra arbetet och de rollar jag har där.
    Anpassa materialet till gruppen och storleken på gruppen
    För mycket repetition - kändes som utfyllnad.
    Kändisar i olika eneagram tog för mycket tid och var irrelevant.
    Mer arbete i arbetslagen och uppgifter som relaterar till arbetet efterfrågas.
    Önskvärt att alla på arbetsplatsen deltar och att även chefen engageras i gruppdiskussionerna.
    Tydligare redovisning av metodens reliabilitet och validitet. Tillgång till vetenskapliga rapporter och publicerade artiklar för den som så önskar. Läs mer
  • Per P skrev om Teamutveckling en del av EnneagramCenter

2018-01-08

Bra bemötande och en lärorik utbildning om hur man är som människa Läs mer
Teamutveckling
Utbildningar