Utbildningar

Utbildningar

45 omdömen om Utbildningar

Åsa G
Skrev om Utbildningar en del av EnneagramCenter

Leda sig själv och andra Positivt och trevligt! Djupare förståelse för Enneagram, självreflektion och reflektion över personer i min närhet Positiv upplevelse!

Jenny R
Skrev om Utbildningar en del av EnneagramCenter

Delkurs nr 1 Bemötandet var både vänligt och professionellt och kursen levde upp till de förväntningar jag hade. Den gjorde också att jag blev mer intresserad och vill fortsätta att utbilda mig.

Pär L
Skrev om Utbildningar en del av EnneagramCenter

Bra kurs som alla borde gå. Bra upplägg och kursledare.

Steven E
Skrev om Utbildningar en del av EnneagramCenter

Jag var med på en kurs som var två heldagar om enegramet. Efter kursen tycker jag att jag har fått betydligt större förståelse för hur själva ennegramet fungerar och hur både jag och andra människor intrigerar samt varför. Även om jag fortfarande är ny inom ämnet tror jag att jag kommer ha nytta i framtiden i både näringsliv och privat av det jag lärde mig på kursen. Om du är intresserad av att förstå hur du själv eller andra tänker och motiveras rekommenderar jag den här kursen!

Samuel S
Skrev om Utbildningar en del av EnneagramCenter

Väldigt kompetenta kursledare, som är personliga, varma och ser deltagarna. Roliga gruppövningar, fina möten med kursdeltagare.

Ella R
Skrev om Utbildningar en del av EnneagramCenter

Jag tycker att de var en jättebra kurs och jag lärde mig mycket om mig själv och hur människor med andra strategier tänker och önskar bli bemötta.

Carolinne D
Skrev om Utbildningar en del av EnneagramCenter

Inspirerande, givande och personlig utbildning. Kan varmt rekommenderas. Jag fortsätter att ha med mig kunskapen från utbildningen i min vardag.

Maria U
Skrev om Utbildningar en del av EnneagramCenter

Bra kurs med tydlig och varierande information och intressant att få en bild även av deltagarnas upplevelse av de olika personligheterna. Rekommenderas varmt!

Lotta S
Skrev om Utbildningar en del av EnneagramCenter

Professionellt rakt igenom. Från inbjudan till avslut.

Elin L
Skrev om Utbildningar en del av EnneagramCenter

Fantastisk bra och värt varenda minut och krona.