Utbildningar
Aktiv på Reco.se sedan 2016

Läs vad 42 kunder tycker om Utbildningar

• Steven E skrev om Utbildningar en del av EnneagramCenter
    Jag var med på en kurs som var två heldagar om enegramet. Efter kursen tycker jag att jag har fått betydligt större förståelse för hur själva ennegramet fungerar och hur både jag och andra människor intrigerar samt varför. Även om jag fortfarande är ny inom ämnet tror jag att jag kommer ha nytta i framtiden i både näringsliv och privat av det jag lärde mig på kursen. Om du är intresserad av att förstå hur du själv eller andra tänker och motiveras rekommenderar jag den här kursen! Läs mer
  • Samuel S
    Samuel S skrev om Utbildningar en del av EnneagramCenter
    Väldigt kompetenta kursledare, som är personliga, varma och ser deltagarna. Roliga gruppövningar, fina möten med kursdeltagare. Läs mer
  • Ella R skrev om Utbildningar en del av EnneagramCenter
    Jag tycker att de var en jättebra kurs och jag lärde mig mycket om mig själv och hur människor med andra strategier tänker och önskar bli bemötta. Läs mer
  • Carolinne D skrev om Utbildningar en del av EnneagramCenter
    Inspirerande, givande och personlig utbildning. Kan varmt rekommenderas. Jag fortsätter att ha med mig kunskapen från utbildningen i min vardag. Läs mer
  • Maria U skrev om Utbildningar en del av EnneagramCenter
    Bra kurs med tydlig och varierande information och intressant att få en bild även av deltagarnas upplevelse av de olika personligheterna. Rekommenderas varmt! Läs mer
  • Lotta S skrev om Utbildningar en del av EnneagramCenter
    Professionellt rakt igenom. Från inbjudan till avslut. Läs mer
  • Elin L skrev om Utbildningar en del av EnneagramCenter
    Fantastisk bra och värt varenda minut och krona. Läs mer
  • Marianna W skrev om Utbildningar en del av EnneagramCenter
    Inspirerande, innovativt och mycket givande Läs mer
  • Mikael Å skrev om Utbildningar en del av EnneagramCenter
    Gott bemötande.
    Engagerade ock kompetenta föreläsare som också lyssnade in deltagarnas reflektioner och frågor Läs mer
  • Anna A skrev om Utbildningar en del av EnneagramCenter
    Mkt bra givande utvecklande och tankeväckande. Fantastiskt fint o personligt bemötande Läs mer
Teamutveckling
Utbildningar