en del av EnneagramCenter

4.7 / 5 i betyg — 23 rekommendationer

Läs vad 23 användare tycker om Utbildningar

• Catherine L
    Catherine L skrev om Utbildningar en del av EnneagramCenter
    Jättebra kursledare, bra upplägg, bra material m.m.
    Under utbildningen hade jag dock önskat mer öppenhet för kommunikation och feedback kring de svårigheter som dyker upp.
    2016-05-23 EnneagramCenter svarar Catherine L
    Hej Catherine! Stort tack för ditt fina betyg! När det gäller att gå djupare på svårigheter så är det alltid en balansgång mellan hur öppna olika kursdeltagare vill vara. Men vi tar till oss din feedback och ska absolut tänka på det nästa gång!
  • Marika L
    Marika L skrev om Utbildningar en del av EnneagramCenter
    Bemötandet har varit mycket gott och de föreläsningar, gruppövningar samt diskussioner som förts i samband med kursdagarna har varit mycket givande. Kurserna handlar om självkännedom. Mycket information både, före och efter. Erbjudande om nytt deltagande i olika fortsättningskurser har skickats regelbundet. Det känns som ett livaktigt, engagerat och ambitiöst företag.
  • Lena E
    Lena E skrev om Utbildningar en del av EnneagramCenter
    Professionellt och trevligt bemötande, bra kallelser och bra kurs.
  • Åse T
    Åse T skrev om Utbildningar en del av EnneagramCenter
    EnneagramCenter är ett mycket seriöst företag och alla kurser jag har gått där håller högsta kvalitet. Jag har stor användning av det jag lär mig om Enneagrammet, både yrkesmässigt (utbildare/coach/handledare inom ledarskap) och privat. Kursledarna är mycket kunniga inom sitt område och duktiga utbildare. Jag kan varmt rekommendera EnneagramCenters tjänster!
  • Linnea S
    Linnea S skrev om Utbildningar en del av EnneagramCenter
    EnneagramCenter är mycket kompetenta och har gett mig verktyg jag använder mig av både i mitt yrkes- och privatliv. På varierande sätt och med hög kompetens förmedlar de sina kunskaper och hjälper oss kursdeltagare på ett öppet och närvarande sätt att se oss själva och andra i ett nytt ljus vilket ger insikter på djupet som verkligen förändrar.
  • Lena N
    Lena N skrev om Utbildningar en del av EnneagramCenter
    det var spännande och givande att gå kursen. Ann och Tina var mycket professionella och varma.
  • Pia-karin T
    Pia-karin T skrev om Utbildningar en del av EnneagramCenter
    Varmt, vänligt och proffsigt bemötande!
  • Jonas D
    Jonas D skrev om Utbildningar en del av EnneagramCenter
    Är ett otroligt kraftfullt verktyg för att navigera i sitt inre och i sin omvärld. Ann och Tina har en gedigen kunskap som de delger mig som deltagare. Dessutom är det ptroligt kraftfullt och givande att prata och diskutera detta i grupp - det sätter kött och blod på begreppen.
  • Marianne A
    Marianne A skrev om Utbildningar en del av EnneagramCenter
    Jag har gått Att leda sig själv och andra, steg 1 och steg 2. Workshops Enneagram live och Instinkterna.

Jag har förbättrat min självinsikt och ökat min insikt och förståelse för andra människors sätt att vara. Människor är i grunden olika och det gäller att förstå det och kunna hantera det för att hitta bra och positiva vägar att umgås och samarbeta. Detta har Enneagram center (Ann och Tina) visat mig och fått mig att förstå. De har gjort det på ett lugnt och metodiskt sätt utifrån stor kunskap och kompetens och med mycket humor och glädje.
  • Ingela L
    Ingela L skrev om Utbildningar en del av EnneagramCenter
    Bemötandet har alltid varit toppenbra. Som ny har jag kännt mig sedd och uppmärksammad. Jag har varit på några kurser och alltid varit helnöjd med de dagarna. De har uppfyllt mina förväntningar och jag har kännt mig upplyft och som en klokare människa efteråt. Både tjejerna är väldigt proffessionellla och kompletterar varandra perfekt. Jag rekommenderar alla att gå deras kurser.
  • Regina S
    Regina S skrev om Utbildningar en del av EnneagramCenter
    Course is really dynamic . It gave me opportunity to learn about the theory and also get a better insight while listening to different perspectives in the group discussions.
  • Katarina H
    Katarina H skrev om Utbildningar en del av EnneagramCenter
    Mycket bra utbildning och ledare!
  • Ingrid Ö
    Ingrid Ö skrev om Utbildningar en del av EnneagramCenter
    Alltid ett positivt bemötande, generösa, delar med sig
  • Ann G
    Ann G skrev om Utbildningar en del av EnneagramCenter
    I de två kurser som jag deltagit i upplevde jag ett professionellt upplägg och engagerade tränare.
  • Malin J
    Malin J skrev om Utbildningar en del av EnneagramCenter
    Intressant kurs, jag har sedan haft nytta av detta i både mitt yrke och privat. Kursledarna var duktiga, engagerade och jag har fortsatt på fler kurser tack vare dem.
  • Karl F
    Karl F skrev om Utbildningar en del av EnneagramCenter
    Professionellt bemötande från början till slut.
    Kursen som jag deltog i motsvarade mina förväntningar fullt ut!
    Kunniga, inspirerande och pedagogiska föreläsare.
    Ser tillbaka på kursen med glädje och med lust och inspiration att lära mer.
  • Jocke T
    Jocke T skrev om Utbildningar en del av EnneagramCenter
    Bästa utvecklingskurs som jag har varit på.
  • Charlotte H
    Charlotte H skrev om Utbildningar en del av EnneagramCenter
    Intressant utbildning, beskrivet på ett lättillgängligt sätt.
  • Leona L
    Leona L skrev om Utbildningar en del av EnneagramCenter
    Personlighetsutveckling på hög nivå! Kurserna gav fantastiska möjligheter att få lära sig mycket om sig själv och andra. Vilka styrkor, svagheter och utvecklingsvägar man har. Proffsiga, kunniga och väldigt sympatiska ledare.
  • Karina S
    Karina S skrev om Utbildningar en del av EnneagramCenter
    Kan varmt rekommendera EnneagramCenter och deras kurser om Enneagrammet och dess nio olika strategier. Kursen jag gått har gett både självinsikt och ökad förståelse för varför folk i min omgivning agerar som de gör i olika lägen.
  • Maurice J
    Maurice J skrev om Utbildningar en del av EnneagramCenter
    Mycket bra bemötandet från EC från början. Bra med förhandsinformation och mycket energi med insatser från både Ann och Tina.
    Kurserna levde upp till förväntingarna.
    Jag rekommenderar helt enkelt alla att gå kurs hos EC. Kan inte bli fel.
    2016-04-19 EnneagramCenter svarar Maurice J
    Stort tack för din feedback. Vi ses på lördagens workshop .
  • Margareta W
    Margareta W skrev om Utbildningar en del av EnneagramCenter
    Bra bemötande. Man ser och har omsorg.
  • Johanna K
    Johanna K skrev om Utbildningar en del av EnneagramCenter
    Mycket bra och personligt, lärorikt och inspirerande.
Teamutveckling
Coachning