Entreprenadhuset

Entreprenadhuset

Välkommen till
Entreprenadhuset har samlat allt du behöver för ditt byggprojekt under ett tak. Vår entreprenad hjälper dig med planering och utförande av dina ombyggnadsprojekt. Med 30 års erfarenhet av renovering, om- och tillbyggnad samt tillverkningsarbeten leder vi ditt projekt från idé till slutfört arbete.

Vi har lång erfarenhet av lokal och butiksetableringar i gallerior, kontorsverksamheter och skolor. Vi förstår vikten av att ordinarie verksamhet inte ska påverkas i
större omfattning under ombyggnationen. Vi hjälper bostadsrättsföreningar med stambyten,
tvättstugor och ytskiktsrenoveringar i trapphus. Hos oss är ert projekt i trygga händer!

• Renovering, om- och tillbyggnad
• Projektledning
• Våtrum
• Målning invändigt och utvändigt
• Köksrenovering

För dig som privatperson har vi en rad olika tjänster som du kan ta del av. Vi hjälper dig med allt från att renovera kök, badrum, måla, lägga golv och tapetsera till totalrenovering av din bostad. Vi lägger stor vikt vid det personliga mötet och tilldelar dig en personlig projektledare som följer dig under hela din renoveringstid.

Vi samlar våra två företag: Duvbo Bygg AB och Duvbo Måleri AB under ett tak. Tillsammans med våra samarbetspartners kan ni på så vis få hjälp med ert byggprojekt på ett och samma ställe.

Läs vad 123 kunder tycker om Entreprenadhuset 2

2021-07-16
    Fint resultat, allt som utlovat och enligt överenskommelser. All personal är jättetrevliga. Andra gången vi anlitar denna firma och vi kommer göra det igen.
    2021-07-13
    Serviceinriktad och mycket trevlig personal. Som tidigare levererade Duvbo bygg med Danne i spetsen enligt förväntningarna, vill även passa på och ge Micke (Lill Anders) en extra stjärna för hans positiva inställning. Tjänsterna vi köpte var golvläggning, målning och belysning på vår undervåningen.
    2021-07-04
    Jag kan varmt rekomendera Duvbo bygg. Om man betalar vad saker och ting kostar men för den delen inga ocker priser så blev resultatet över mina förväntningar. När vi beställde ett fasad byte med målning samt byte av 9st fönster och altan dörr. Kan bara tacka för ett jätte fint arbete er.
    2021-07-01
    Jag har många års erfarenhet av service och möte med människor och vill gärna och uppriktig säga att mitt möte med samtliga yrkes grupper som arbetar hos Entrepenadhuset har överträffat mina förväntningar. Dom är trevliga, kommer i tid. Utför sina jobb och tänker själva, Detta är unikt idag på hantverkarsidan.
    Mvh. En jättenöjd kund.
    Christer Lennartsson
  • Jocke B
    2021-06-17
    Anlitades för att bygga tre badrum och en tvättstuga.
    Punktliga, kompetenta och konkurrenskraftigt pris.
    Rekommenderas varmt.
  • CECILIA L
    2021-06-02
    Proffsiga och kunniga, avrådde från vissa saker vilket skapade en tillit till företagets kunnande.

Jag har dessutom använt dom förut då dom varit proffs på snygg kakelsättning med små och jämna fogar.

Dom har dessutom ställt upp på rådfrågning om annat och lagt ner mer tid än dom behövt på grund av det. Dom har även hjälpt till med lite annat smått och gott.

Vi kommer anlita dom igen! 👌
  • 2021-04-25
    Anlitade Entrepenadhuset för ombyggnation av badrum, tvättstuga, hall samt bilning av betongplatta för att se över gamla avloppsstammar. Kontakten började med att projektledaren Patrik gjorde en översiktlig planering och skiss på plats. Ovärderliga tips och förslag på hur man bäst skulle gå till väga!Gav en direkt känsla av intresse, kunskap och professionalism. Samtliga hantverkare var av absolut toppklass! Så trevliga och genuina, och med ett stort hantverkskunnande och stolthet! Lyhörda, snabba, noggranna, serviceminded.
    Vi är så nöjda och kommer absolut anlita Entrepenadhuset/Duvbo Bygg-Måleri för framtida projekt! Extra stort tack till Patrik, Thomas, Danny och Ronny.
    2021-04-01
    Anlitade Entreprenadhuset efter rekommendation, för renovering och omfattande ombyggnation av vår lägenhet inklusive nytt kök och sovrum. De är oerhört tillgängliga, transparenta när det gäller kostnader, yrkesmässigt skickliga och flexibla. Vi kände stort förtroende för alla involverade; snickare, måleri, el osv och det hela projektleddes på ett mycket professionellt sätt. Engagemang och yrkesstolthet. Tidplanen hölls och saker vi påpekade under vägen åtgärdades omgående. Vi är petiga med detaljer och blev helnöjda - kan varmt rekommendera.
    2020-12-24
    Trevligt bemötande. Klanderfri samordning.
    Det låga betyget beror på prissättningen och runt omkring det. Vi började med ett ungefärligt pris på 6500 kr för ett pyttelitet uppdrag. Därefter ROT-avdrag. Vi slutade med 7854 kr efter ROT. En differens på runt 70%.
    Det handlar om slipning och vaxning av en ekskiva, mindre än 1 kvm. Ja, ni läser helt rätt, mindre än 1 kvm (4025 kr plus moms) samt urkoppling och inkoppling av samma blandare. Absolut inget mer.
    Jag är novis i branschen, vet inte mycket vad det borde ha kostat. Mycket möjligt, det är ett rimligt pris. Respekt.
    Därför tänker jag lägga ut bilder, fakturan och mejlkonversation med Daniel, på diverse konsumentsajter. Läsaren får då bilda egen uppfattning: om det är rimligt eller om det är oskäligt. Konsumenterna får ett gediget, verifierbart underlag att ta ställning till. Bedömer man att det är en vettig och transparent prissättning, anlita gärna dem. Tycker man att det är överdrivet, får man akta sig. Inte mer än så.
    Fakturan är betald. Inget att bråka om det.
    De tillgängliga digitala verktygen ska användas på ett ärligt och öppet sätt för att få till ett schysstare samhälle, utan att smutskasta någon.
    2020-11-28
    Renoverade golv och grund i vardagsrummet. Bra idéer och lösningar. Professionella.

Inte de billigaste men man får vad man betalar för så jag skulle säga prisvärda.
    2020-11-14
    Jag fick hjälp med dränering av huset samt badrummet som blev i tid
    Jag ville tacka Patrik för all råd
    Jag rekommenderar varmt
    2020-11-11
    Vi anlitade entreprenadhuset för en komplett badrumsrenovering.
    Alla involverade var mycket professionella och vi är mycket nöjda med slutresultatet.
    Allt gick enligt tidplan.
    Vi är mycket nöjda och kan varmt rekommendera dem.
    2020-11-06
    Vi renoverade vårt badrum under september-oktober. Renoveringen löpte på enligt det välplanerade schemat och allt var färdigt på projektplanens slutdatum. Projektledaren Patrik var väldigt tillmötesgående och kunnig, och gav tips som vi idag är tacksamma över att vi gick efter. Han var lättillgänglig under hela processen och kunde svara på alla frågor och funderingar. Småproblem som uppstod löstes snabbt av projektledaren. Vi är mycket nöjda med resultatet av badrummet och hela byggprocessen. Vi kommer rekommendera Entreprenadhuset vidare och anlitar dem gärna vid eventuella framtida renoveringar!
    2020-07-17
    Jag använde mig av Entreprenadhuset för renovering av kök och hall. Arbetet omfattade bland annat rivning av klinker, kakel och mellanvägg samt uppbyggnad av ny mellanvägg. Entreprenadhuset monterade sedan ett nytt Ikea-kök, kaklade, lade linoleumgolv och målade alla ytor samt tak.

Arbetet skulle ta cirka en månad men förlängdes och var klart efter ungefär två månader. Detta berodde dels på att personalen permitterats pga corona, dels pga förseningar i leveranser.

Under processen har jag främst haft kontakt med Daniel*3 (projektledare, snickare och målare). De har alla bemött mig otroligt proffsigt och sympatiskt. De har varit flexibla, kommit med bra idéer och väglett mig i beslut. Projektledare Daniel har hållit mig uppdaterad om hur arbetet framskridit och varit mycket snabb på att svara på mina frågor.

Jag har under arbetets gång känt mig trygg med att resultatet skulle bli bra, vilket det också blev. Jag skulle definitivt anlita Entreprenadhuset till framtida renoveringar.
    2020-06-30
    förändring av arbetsrum till fönsterrum.
    borttag av bärande vägg.
    Väldigt väl bemötta av projektledare och snickare både duktiga och socialt begåvade. Målarens arbete var mycket proffsigt och omsorgsfullt.
    Företaget har överträffat våra förväntningar med råge.
    2020-06-30
    Vi byggde in vår terrass på övervåningen till ett stort sovrum, ca 25 kvm. Valet av hantverkare föll på Duvbo Bygg AB/Entreprenadhuset och vi blev sannerligen inte besvikna. Fantastiskt bra hantverkare med yrkesstolthet och som genom hela projektet höll oss uppdaterade och kom med goda inspel och förfrågningar. Det var vårt första stora husprojekt och den oro man känner inför byggstart stillades direkt. Mycket professionella och lättsamma att ha att göra med.
    Slutresultatet var över förväntan och när vi nu planerar nya byggprojekt så är det skönt att inte behöva leta hantverkare på nytt. Vi vet redan vilka vi ska välja!
    2020-06-29
    Förra året utförde firman ombyggnad av vår altan, inklusive räcken och plank. I år har de renoverat ett sovrum, hall på övervåningen och trappan ner.
    Båda gångerna har allt flutit på bra. Det har varit lätt att kommunicera med både snickare och målare från företaget och vi är nöjda med både utförandet och det utseendemässiga.
  • Per A
    2020-06-17
    Valde Entreprenadhuset för en mycket stor, komplex och omfattande totalrenovering av en lägenhet med toppläge i Stockholm.
    Innebar rivning av alla innerväggar, flytta köket, dra om samtlig el, ombyggnad av våtutrymmen, platsbygga skåp, nya innerväggar, golv etc etc.
    Har själv 35 års erfarenhet av många och krångliga renoveringar, med mycket högt ställda krav på utförande.
    Entreprenadhuset inte bara levererade allt till högsta kvalitet, utan överträffade alla mina högt ställda förväntningar.
    SAMTLIGA inblandade hantverkare gjorde toppjobb, projektledare av världsklass, positiva och snabba med feedback.
    Stort tack Daniel, Oskar, Danny, Peter, Olof, Hanna, Camilla m fl
    Är nu lycklig ägare av en topplägenhet och kan med glädje rekommendera detta företag.
    2020-06-16
    De renoverade köket, hallen, och två badrum i vår villa. De var väldigt seriösa och lätta att arbeta med under hela projektet från offert till slutbesiktning. Deras hantverkare är väldigt skickliga och noggranna, det känns som att de alla har en hög yrkesstolthet och vill lämna ett bra utfört arbete efter sig. Vi var fantastiskt nöjda med slutresultatet och slås av att verkligheten överträffade våra förväntningar.
    2020-05-25
    Vi anlitade Entreprenadhuset för renovering av vårt hus inklusive badrum. Vi är väldigt nöjda, från början till slut i processen har Entreprenadhuset var proffsiga och lätta att kommunicera med. Yrkeskunnandet är stort och kvaliteten på allt de gjort åt oss har varit väldigt hög. När något oväntat inträffat så har de kommunicerat detta tydligt och sedan löst det på ett tillfredsställande sätt.
    2020-03-17
    När vi skulle flytta till ny bostadsrätt anlitade vi Entreprenadhuset för renoveringen. Vi är supernöjda med resultatet och bemötande. Jobbet blev proffsigt utfört och vi hade en bra dialog genom hela resan. Vi byggde också ett fritidshus där vi anlitade Entreprenadhuset för målningen, lika proffsigt utfört jobb där. Vi är jättenöjda med båda jobben. Vi planerar också att bygga om altanen i vår bostadsrätt och kommer då att anlita Entreprenadhuset igen. Vi är supernöjda och kan varmt rekommendera dem.
    2020-03-10
    Varning för detta bolag, ta in besiktningsman om ni råkat anlita detta bolag. Var deras badrumsprojektledare som ansvarade för jobbet.

- Trots ett skriftligt avtal om vad som skulle göras, gjorde de något helt annat med en metod som de själva hittat på och där alla materialleverantörer och två besiktningsmän dömt ut metod och utförande, men vägrade ändå ta ansvar och göra om
    - Lät oss leva utan värme och kök i 6 månader, tog inget ansvar för alla de fel de gjort
    - Ljugit till oss och andra om vad de utfört, obefintlig projektledning och kontroll om vad som faktiskt gjordes
    - Ljög om att de var certifierade av säker vatten

- Fuskade med tätskikt (två gånger) trots att en besiktningsman beskrivit hur de skulle göra om det så gjorde de fel ändå
    - Fuskade med golvvärme och plattsättning, plattor lossnade efter några månader och alla plattor visade sig vara fel monterade
    - Ville få oss att betala fakturor där de försökte begå skattefusk genom att lägga material som arbete
    - Monterade avloppsrör med bakfall från toalett
    - Monterade vattenrör med risk för legionella tillväxt
    2020-03-07
    Totalrenoverade badrummet. Från att riva befintligt badrum till sättning av nytt kakel + klinkers och montering av badrumsmöbler och slutligen ett fullt fungerande badrum. Små missar inträffade pga missförstånd i kommunikationen mellan mig, BRF och Entrepenadhuset men det åtgärdades snabbt och effektivt utan extra kostnader. Samtliga hantverkare kändes professionella och kommunikationen med dem var utmärkt.

Jag kan varmt rekommendera Entrepenadhuset
  • Jenny M
    2020-01-18
    Vi totalrenoverade, och byggde om, både badrum och toalett. Måste säga att allt gått smidigt. Mycket trevliga hantverkare, lätt komunikation. Kändes tryggt och bra hela vägen.
    Kan varmt rekommendera!
    2019-11-14
    Jag har beställt renovering av mitt badrum samt att jag valt ut badrumsinredning i butiken i Bromma. Proffsigt bemötnde från start till slut. Helentreprenad där kontaktpersonen kommer hem och mäter i badrummet och förser mig med uppgifter jag behöver lämna till föreningen. Arbetet utfört på ett proffsigt sätt och klart på utsatt tid, 4 veckor. Genomgående trevliga och kunniga hantverkare. Snabb respons då jag haft frågor. Mycket nöjd med mitt nya badrum och med Entreprenadhuset som utfört arbetet.
    2019-10-18
    Renoverat litet badrum på Södermalm. Tittat och köpt materiel på Entreprenadhuset i Bromma och totalentreprenad (snickeri, VVS, el) genom Entreprenadhuset/Duvbo Bygg AB. Fick bra hjälp om bra och snygga materiel och bra lösningar i butiken i Bromma. Träffade en kunnig inredare där som också hade tid.
    Jobbet flöt på bra. Bra scheman och sluttiden hölls. Väl avstädat hela tiden. Juste kunnig snickare och dito VVS-man och elektriker.
    Alltså mycket nöjd med materiel och hela jobbet.
    Och två tips: Håll koll på att exakt allt materiel kommer med hela vägen (nåt litet "föll bort" mellan önskad beställning och faktisk leverans men blev inte heller fakturerat förrän det kom). Och akta för spår av skyddstejp på känsliga ytor.
    2019-10-15
    Mycket lättsamma att samarbeta med. Tar stort ansvar och är mycket lösningsorienterade. Dom ser långt fram i processen och identifierar eventuella problem tidigt vilket gör att problem/förseningar undviks.

Vänliga trevliga tillmötesgående.
    2019-10-14
    Jag skulle bygga om i lägenheten och anlitade Entreprenadhuset Jag är supernöjd med resultatet och bemötande. Jobbet blev proffsigt genomfört och vi hade en bra dialog rakt igenom hela resan. Nästa gång jag behöver bygghjälp vet jag vart jag ska vända mig.
    /Håkan
  • Helena S
    2019-09-22
    Rivning av bod och plank. Bygge av ny bod, ett nytt plank och en liten trapp till ytterdörren. Vi är väldigt nöjda, inte bara med resultatet utan också med kontakten med företaget, medarbetare och underentreprenörer som är skickliga och trevliga. Ska vi bygga något igen kommer vi absolut anlita Entreprenadhuset.
  • 2019-07-16
    Jag anlitade entreprenadhuset i maj/juni för en totalrenovering av mitt badrum! Jätteduktiga och kompetenta hantverkare och man lyssnade verkligen på mina önskemål och gav lösningar.Tidsplan hölls också rimligt.Jätte fint blev det! Verkligen helnöjd!!
  • 2019-07-13
    Entreprenadhuset skötte om min badrumsrenovering i maj. Hantverkare var trevliga och positiva att ha att göra med! Jobbet med kakelsättningen verkligen snyggt och mycket välgjort! Det som hindrar full poäng är att jag ibland fick vänta på svar när jag skickat mina frågor i mail och sms till Duvbo bygg. Förutom detta alltigenom helnöjd! Kan rekommenderas.
    Juli 2020. Efter slutfört arbete juni 2019 upptäcktes i januari i år en mindre sprickbildning i fogen mellan 2 klinkers (i duschutrymmet) samt att ett flertal klinkers lämnats med fogmassa kvar (på golvytan). Har nu efter 6 månader givit upp trots ett flertal kontakter under våren med Duvbo Bygg. Har förstått hur lågprioriterat mitt ärende är. Kontaktar ett annat företag, som får slutföra deras arbete
    2019-06-18
    Vi renoverade vårt badrum och beställde all inredning genom Entreprenadhuset och Duvbo Bygg utförde arbetet. Allt har gått otroligt smidigt och vi är väldigt nöjda. Vår kontaktperson Patrik har varit väldigt bra att ha att göra med när det gäller renoveringsarbetet och hantverkarna likaså. Vi är petiga när det gäller hantverkare då vi har haft dåliga erfarenheter från förut, men Duvbo är de bästa vi har haft hittills. Lite finjustering kvar, sedan kan vi njuta av vårt badrum till fullo! Rekommenderas verkligen!!!
    2019-05-27
    Entreprenadhuset/Duvbo bygg utförde min totalrenovering av badrummet. Projektledaren Patrik var väldigt engagerad och tillmötesgående vad gällde frågor/funderingar. Övrig personal som rörmokare, elektriker och snickare är jag också mycket nöjd med då alla utförde ett smidigt och proffsigt arbete. Kan varmt rekommendera dem!
    2019-02-07
    Jag totalrenoverade mitt radhus som var i stort behov av det. Entreprenadhuset har skött det hela väldigt bra från dag ett när vi var och tittade på det. Snabba service om man ville ha något åtgärdat och glada killar som gjorde ett hästjobb.
    Så bra!
  • Camilla B
    2019-02-05
    Total badrumsrenovering! Funkade jättebra, blev jättefint och de små problem som dök upp löstes smidigt och trevligt! Vi kan absolut rekommendera dem!
    2019-02-05
    Totalrenoverade vårt badrum. Vi är mkt nöjda med Entreprenadhuset. Det blev lite rörigt med alla leveranser men allt blev rätt till slut. Duvbo bygg var lyhörda och kompetenta. Rekommenderas varmt :)
  • Robert S
    2019-02-05
    Vi anlitade Entreprenadhuset för att bygga om vårt badrum, och är mycket nöjda. Smidigt hela vägen, mycket bra service från Patrik, bra hjälp på kakelbutiken för inredningen, serviceinriktade och sympatiska hantverkare som kom hem och byggde,, tidplanen höll exakt. Skönt att ha någon som har hand om hela projektet från början till slut.

Vi skulle garanterat anlita dem igen!
    2018-12-30
    Jag kan tyvärr inte rekommendera Entreprenadhuset/Duvbo Bygg baserat på min erfarenhet. Det handlade om en totalrenovering av badrummet. Resultatet i slutet blev ok, men inte perfekt, och med mycket irritation längs vägen. Mycket besviken, särskilt med tanke på att de är bland de dyraste (jag förväntade mig högsta kvalitet för det priset).
    Först och värst, var dammskyddet inte sätt upp som det borde (t.ex. passagen mot köket var helt öppet). Resultatet: hela lägenheten (t o m sängen!) var täckt av ett tjockt lager av damm. Jag var på affärsresa under den första vecka av arbetena och upptäckte detta vid min återkomst. De lovade att anordna professionell städning vid slutet av arbetet, men det hände aldrig. De försökte rengöra själv, men rengöring är (minst sagt) inte deras styrka, så jag tillbringade en hel söndag eftermiddag att städa lägenheten på egen hand. Dessutom, uppmärksamhet på detaljer och kvalitet saknades tydligt. Det fanns flera fel och brister som behövde åtgärdas efter att jag påpekade dem (duschen inte monterat enligt anvisningarna, dålig fogning och silikontätning på ställen, mm). Det var inte allt negativt, men det negativa överskuggade det positiva.
  • Katja S
    2018-12-14
    Jag tog Entrepenadhuset för en total makeover av mitt badrum dvs totalt utblåst. Noga från första kontakten till sista. Proffsiga i kontakten med vår fastighetsförvaltaren. Flexibla, punktliga, lyhörda, egna idéer som jag uppskattade att få ta ställning till och som blev helt fantastiskt bra. Projektledaren orkade med mina frågor och samtal med en ängels tålamod. Snickaren och plattsättaren var enastående på alla sätt (se ovan). Enda anledningen att de inte får full pott är att de var också dyrast. Men jag tar det hellre för det har inte varit några som helst problem. Sådant kostar :-).
  • Mac B
    2018-10-26
    Har renoverat både vårt badrum, gästtoalett och hela källaren. Utmärkt personal, bra planering, höll tidsplaner, mycket fint resultat. Mycket mån om att fråga hur man vill ha det, uppskattas (inte bara göra som det tror är bra). Rekommenderar varmt!
    2018-09-18
    Började stökigt med byte av flera kontaktpersoner samt en rivning som gjordes på ett felaktigt sätt och som skapade mer jobb, men Entreprenadhuset styrde upp det bra, så sammanfattningsvis så blev upplevelsen bra till slut.
    2018-09-05
    Vi ville ha hjälp med att täppa igen ett glasparti mellan vårt sovrum och vardagsrum. Det tog över tre månader från att vi tog in offert till han kom och utförde arbete, när han var ”klar” hade han bara täppt igen glaspartiet från ena hållet. Alltså i köket var glaspartiet kvar och så såg man gipsskivan som var ditklistrad på andra sidan. När han var här och vi fick offerten pratade vi tydligt om hur det skulle täppas igen från båda håll, vilket även säger sig självt. Han kom hit och gjorde klart jobbet efter vi påpekade det, men när vi fick fakturan så var det dubbla kostnaden mot vad vi fått offert på pga att han fått åka två gånger. Bland annat en dubbel bilkostnad på totalt 800 kr trots att vi bor på kungsholmen så ingen lång biltur hit (kostnaden är exklusive parkering och trängselskatt då det tillkom som en extra kostnad).
    2018-08-25
    vi byggde ett badrum.
    Vi tog en offert som var dyrare än de andra som vi tog in. men det tror vi lönade sig.
    Det var bra och tydlig projektledning från en tydlig projektledare. han löste problem som uppstod efter hand. Det var svårt att få tag på honom i början men sen blev det bättre.
    Det är jobbigt att själv vara projektledare och ha kontakt med elektriker, rörmokare, plattsättare, snickare mm Nu gjorde Entreprenadhusets PL det åt oss på ett mkt bra sätt. Vi var välidgt nöjda med genomförande och resultat.
    2018-08-24
    Entreprenadhuset/Duvbo Bygg helrenoverade vårt lilla badrum. Blev jättefint. Tog lite längre tid än planerat men det var överkomligt. De små missar som uppstod längs vägen rättades snabbt till.
    2018-08-22
    Entreprenadhuset renoverade mitt badrum. Allting fungerade väldigt smidigt, bra bemötande och väl utfört arbete och framförallt en tidplan som höll!
  • Anders W
    2018-08-22
    Tydlighet, håller överenskommelser och är flexibla. Projektledare Daniel hade full koll och låg hela tiden steget före. Rekommenderas varmt!
    2018-02-12
    Vi var nybörjare vad gällde renovering i vårt radhus. Vi valde Entreprenadhuset för totalrenovering av ett duschrum och är alltigenom nöjda. Från hjälp med valet av material och utrustning (Josefine) till planering/projektledning (Daniel) och utförande. Kommunikationen under hela arbetet fungerade utmärkt med alla involverade. Slutresultatet blev mycket bra i alla detaljer och kvalitén känns hög.
    2018-02-09
    Jag anlitade Entreprenadhuset för renovering av två badrum, ytmålning och tapetsering av en stor våning i stan.

Är de duktiga hantverkare? Absolut.
    - Lyhörda
    - Alltid kommer med goda råd
    - Noggranna

Och jobbet mycket snyggt gjort.

Men framförallt är gänget från Entreprenadhuset bra människor.
    - Vänliga och ömmjuka
    - Omtänksamma för kunden

Det känns tryggt och avslappnande att jobba med dem. Som kund känner jag mig väl omhändertagen.

Stort tack till Patrik, Krille, Peter, Jocke, Henke och sist men inte minst Rasmus! Ni är bäst!
    2018-02-08
    Skulle totalrenovera vår nyinskaffade lägenhet, ändring av planlösning, ytskikt mm.

Entreprenadhuset hade ett mycket professionellt bemötande från första kontakten. De kom med kreativa lösningar och hade helt klart ett öga för detaljer. Slutresultatet höll en mycket hög kvalitet. Kommer helt klart att vända mig till dom igenom i nästa renoveringsprojekt.
    2018-02-06
    Vi renoverade i stort sett hela huset och anlitade Entraprenadhuset för jobbet. Från första stund fick vi ett mycket bra intryck. Det intrycket har hållt i sig genom hela projektet som nu efter tre månader snart är slut. Vi hade höga förväntningar på framförallt kommunikationen i projektet då många olika personer har varit inblandade. Med facit i hand: Kommunikationen har fungerat mycket bra och faktiskt slagit våra höga förväntningar! Vi har haft löpande veckoavstämningar med arbetsledare, byggledare, elektriker och målare vilket har gjort att vi känns oss trygga genom hela processen. När vi har haft frågor och funderingar så är de supersnabba på att svara på sms och samtal, har verkligen uppskattats. Tack Dan, Kim, Olof, Peter och alla andra för ett jobb väl utfört!