Entreprenadhuset

Karlsbodavägen 15A, 168 67 Bromma — Visa karta

Entreprenadhuset har samlat allt du behöver för ditt byggprojekt under ett tak. Vår entreprenad hjälper dig med planering och utförande av dina ombyggnadsprojekt, både som privatperson och som företag. Med 30 års erfarenhet av renovering, om- och tillbyggnad samt tillverkningsarbeten leder vi ditt projekt från idé till slutfört arbete.

I vår badrumsbutik i Bromma Stockholm hittar du ett brett sortiment av kakel, klinker och badrumsinredning från ledande leverantörer. Vi erbjuder även hjälp med planering, färgval och stil. Med oss är din vision i trygga händer. Allt för ditt hus, finns i vårt hus!

• Renovering, om- och tillbyggnad
• Projektledning
• Våtrum
• Målning invändigt och utvändigt
• Badrumsbutik

Vi samlar våra tre företag: Duvbo Bygg AB, Duvbo Kakel AB och Duvbo Måleri AB under ett tak. Tillsammans med våra samarbetspartners kan ni på så vis få hjälp med ert byggprojekt på ett och samma ställe.
Lör: 10:00-15:00
Sön: Stängt

Läs vad 92 kunder tycker om Entreprenadhuset

• 2019-06-18

SUZIE F skrev om Entreprenadhuset
    Vi renoverade vårt badrum och beställde all inredning genom Entreprenadhuset och Duvbo Bygg utförde arbetet. Allt har gått otroligt smidigt och vi är väldigt nöjda. Vår kontaktperson Patrik har varit väldigt bra att ha att göra med när det gäller renoveringsarbetet och hantverkarna likaså. Vi är petiga när det gäller hantverkare då vi har haft dåliga erfarenheter från förut, men Duvbo är de bästa vi har haft hittills. Lite finjustering kvar, sedan kan vi njuta av vårt badrum till fullo! Rekommenderas verkligen!!! Läs mer
  • 2019-05-27

Pamela O skrev om Entreprenadhuset
    Entreprenadhuset/Duvbo bygg utförde min totalrenovering av badrummet. Projektledaren Patrik var väldigt engagerad och tillmötesgående vad gällde frågor/funderingar. Övrig personal som rörmokare, elektriker och snickare är jag också mycket nöjd med då alla utförde ett smidigt och proffsigt arbete. Kan varmt rekommendera dem! Läs mer
  • 2019-02-07

Johanna A skrev om Entreprenadhuset
    Jag totalrenoverade mitt radhus som var i stort behov av det. Entreprenadhuset har skött det hela väldigt bra från dag ett när vi var och tittade på det. Snabba service om man ville ha något åtgärdat och glada killar som gjorde ett hästjobb.
    Så bra! Läs mer
  • Camilla B

2019-02-05

Camilla B skrev om Entreprenadhuset
    Total badrumsrenovering! Funkade jättebra, blev jättefint och de små problem som dök upp löstes smidigt och trevligt! Vi kan absolut rekommendera dem! Läs mer
  • 2019-02-05

Johanna P skrev om Entreprenadhuset
    Totalrenoverade vårt badrum. Vi är mkt nöjda med Entreprenadhuset. Det blev lite rörigt med alla leveranser men allt blev rätt till slut. Duvbo bygg var lyhörda och kompetenta. Rekommenderas varmt :) Läs mer
  • Robert S

2019-02-05

Robert S skrev om Entreprenadhuset
    Vi anlitade Entreprenadhuset för att bygga om vårt badrum, och är mycket nöjda. Smidigt hela vägen, mycket bra service från Patrik, bra hjälp på kakelbutiken för inredningen, serviceinriktade och sympatiska hantverkare som kom hem och byggde,, tidplanen höll exakt. Skönt att ha någon som har hand om hela projektet från början till slut.

Vi skulle garanterat anlita dem igen! Läs mer
  • 2018-12-30

Juan I skrev om Entreprenadhuset
    Jag kan tyvärr inte rekommendera Entreprenadhuset/Duvbo Bygg baserat på min erfarenhet. Det handlade om en totalrenovering av badrummet. Resultatet i slutet blev ok, men inte perfekt, och med mycket irritation längs vägen. Mycket besviken, särskilt med tanke på att de är bland de dyraste (jag förväntade mig högsta kvalitet för det priset).
    Först och värst, var dammskyddet inte sätt upp som det borde (t.ex. passagen mot köket var helt öppet). Resultatet: hela lägenheten (t o m sängen!) var täckt av ett tjockt lager av damm. Jag var på affärsresa under den första vecka av arbetena och upptäckte detta vid min återkomst. De lovade att anordna professionell städning vid slutet av arbetet, men det hände aldrig. De försökte rengöra själv, men rengöring är (minst sagt) inte deras styrka, så jag tillbringade en hel söndag eftermiddag att städa lägenheten på egen hand. Dessutom, uppmärksamhet på detaljer och kvalitet saknades tydligt. Det fanns flera fel och brister som behövde åtgärdas efter att jag påpekade dem (duschen inte monterat enligt anvisningarna, dålig fogning och silikontätning på ställen, mm). Det var inte allt negativt, men det negativa överskuggade det positiva. Läs mer
  • Katja S

2018-12-14

Katja S skrev om Entreprenadhuset
    Jag tog Entrepenadhuset för en total makeover av mitt badrum dvs totalt utblåst. Noga från första kontakten till sista. Proffsiga i kontakten med vår fastighetsförvaltaren. Flexibla, punktliga, lyhörda, egna idéer som jag uppskattade att få ta ställning till och som blev helt fantastiskt bra. Projektledaren orkade med mina frågor och samtal med en ängels tålamod. Snickaren och plattsättaren var enastående på alla sätt (se ovan). Enda anledningen att de inte får full pott är att de var också dyrast. Men jag tar det hellre för det har inte varit några som helst problem. Sådant kostar :-). Läs mer
  • Mac B

2018-10-26

Mac B skrev om Entreprenadhuset
    Har renoverat både vårt badrum, gästtoalett och hela källaren. Utmärkt personal, bra planering, höll tidsplaner, mycket fint resultat. Mycket mån om att fråga hur man vill ha det, uppskattas (inte bara göra som det tror är bra). Rekommenderar varmt! Läs mer
  • 2018-09-18

Jennie D skrev om Entreprenadhuset
    Började stökigt med byte av flera kontaktpersoner samt en rivning som gjordes på ett felaktigt sätt och som skapade mer jobb, men Entreprenadhuset styrde upp det bra, så sammanfattningsvis så blev upplevelsen bra till slut. Läs mer
  • 2018-09-05

Lis F skrev om Entreprenadhuset
    Vi ville ha hjälp med att täppa igen ett glasparti mellan vårt sovrum och vardagsrum. Det tog över tre månader från att vi tog in offert till han kom och utförde arbete, när han var ”klar” hade han bara täppt igen glaspartiet från ena hållet. Alltså i köket var glaspartiet kvar och så såg man gipsskivan som var ditklistrad på andra sidan. När han var här och vi fick offerten pratade vi tydligt om hur det skulle täppas igen från båda håll, vilket även säger sig självt. Han kom hit och gjorde klart jobbet efter vi påpekade det, men när vi fick fakturan så var det dubbla kostnaden mot vad vi fått offert på pga att han fått åka två gånger. Bland annat en dubbel bilkostnad på totalt 800 kr trots att vi bor på kungsholmen så ingen lång biltur hit (kostnaden är exklusive parkering och trängselskatt då det tillkom som en extra kostnad). Läs mer
  • 2018-08-25

Pernilla A skrev om Entreprenadhuset
    vi byggde ett badrum.
    Vi tog en offert som var dyrare än de andra som vi tog in. men det tror vi lönade sig.
    Det var bra och tydlig projektledning från en tydlig projektledare. han löste problem som uppstod efter hand. Det var svårt att få tag på honom i början men sen blev det bättre.
    Det är jobbigt att själv vara projektledare och ha kontakt med elektriker, rörmokare, plattsättare, snickare mm Nu gjorde Entreprenadhusets PL det åt oss på ett mkt bra sätt. Vi var välidgt nöjda med genomförande och resultat. Läs mer
  • 2018-08-24

Marianne N skrev om Entreprenadhuset
    Entreprenadhuset/Duvbo Bygg helrenoverade vårt lilla badrum. Blev jättefint. Tog lite längre tid än planerat men det var överkomligt. De små missar som uppstod längs vägen rättades snabbt till. Läs mer
  • 2018-08-22

Emma G skrev om Entreprenadhuset
    Entreprenadhuset renoverade mitt badrum. Allting fungerade väldigt smidigt, bra bemötande och väl utfört arbete och framförallt en tidplan som höll! Läs mer
  • Anders W

2018-08-22

Anders W skrev om Entreprenadhuset
    Tydlighet, håller överenskommelser och är flexibla. Projektledare Daniel hade full koll och låg hela tiden steget före. Rekommenderas varmt! Läs mer
  • 2018-02-12

Björn M skrev om Entreprenadhuset
    Vi var nybörjare vad gällde renovering i vårt radhus. Vi valde Entreprenadhuset för totalrenovering av ett duschrum och är alltigenom nöjda. Från hjälp med valet av material och utrustning (Josefine) till planering/projektledning (Daniel) och utförande. Kommunikationen under hela arbetet fungerade utmärkt med alla involverade. Slutresultatet blev mycket bra i alla detaljer och kvalitén känns hög. Läs mer
  • 2018-02-09

Hong Z skrev om Entreprenadhuset
    Jag anlitade Entreprenadhuset för renovering av två badrum, ytmålning och tapetsering av en stor våning i stan.

Är de duktiga hantverkare? Absolut.
    - Lyhörda
    - Alltid kommer med goda råd
    - Noggranna

Och jobbet mycket snyggt gjort.

Men framförallt är gänget från Entreprenadhuset bra människor.
    - Vänliga och ömmjuka
    - Omtänksamma för kunden

Det känns tryggt och avslappnande att jobba med dem. Som kund känner jag mig väl omhändertagen.

Stort tack till Patrik, Krille, Peter, Jocke, Henke och sist men inte minst Rasmus! Ni är bäst! Läs mer
  • 2018-02-08

Tomas M skrev om Entreprenadhuset
    Skulle totalrenovera vår nyinskaffade lägenhet, ändring av planlösning, ytskikt mm.

Entreprenadhuset hade ett mycket professionellt bemötande från första kontakten. De kom med kreativa lösningar och hade helt klart ett öga för detaljer. Slutresultatet höll en mycket hög kvalitet. Kommer helt klart att vända mig till dom igenom i nästa renoveringsprojekt. Läs mer
  • 2018-02-06

Andrea B skrev om Entreprenadhuset
    Vi renoverade i stort sett hela huset och anlitade Entraprenadhuset för jobbet. Från första stund fick vi ett mycket bra intryck. Det intrycket har hållt i sig genom hela projektet som nu efter tre månader snart är slut. Vi hade höga förväntningar på framförallt kommunikationen i projektet då många olika personer har varit inblandade. Med facit i hand: Kommunikationen har fungerat mycket bra och faktiskt slagit våra höga förväntningar! Vi har haft löpande veckoavstämningar med arbetsledare, byggledare, elektriker och målare vilket har gjort att vi känns oss trygga genom hela processen. När vi har haft frågor och funderingar så är de supersnabba på att svara på sms och samtal, har verkligen uppskattats. Tack Dan, Kim, Olof, Peter och alla andra för ett jobb väl utfört! Läs mer
  • 2017-12-07

Ingrid A skrev om Entreprenadhuset
    Vi beslutade oss för att anlita Entreprenadhuset för vår renovering av vårt badrum. Vi kände stort förtroende för Daniel som var vår kontakt under renoveringen. Vi fick också bra hjälp i butiken när vi skulle planera hur vi ville ha det. Bra hantverkare och allt blev klart i tid. Renoveringen utfördes okt-nov 2017.
    Vi kan verkligen varmt rekommendera Entreprenadhuset för vi är supernöjda med arbetet de gjorde Läs mer
  • 2017-11-02

Sara N skrev om Entreprenadhuset
    Vi fick hjälp med att sätta upp en mellanvägg med skjutdörr i ett större rum. Vi är mycket nöjda med kontakten och dialogen med Entreprenadhuset från planering till genomförande. Uppdragsgivaren var noggrann och gjorde ett fint arbete med detaljer så att resultatet blev toppen! Vi är mycket nöjda med resultatet och kontakten och kan varmt rekommendera Entreprenadhuset.

Sara Nordin och Magnus Hellström Läs mer
  • 2017-10-09

Elin E skrev om Entreprenadhuset
    Jättebra service och ett fantastiskt snyggt resultat! Vi anlitade Entreprenadhuset för renovering av ett badrum och en tvättstuga samt för ommålning och tapetsering av två hallar. Peter och Patrik gjorde ett mycket bra jobb och vi är otroligt nöjda. Professionellt och trevligt bemötande från alla inblandade.

Vi kan varmt rekommendera Entreprenadhuset! Läs mer
  • 2017-08-30

Åsa Peterson P skrev om Entreprenadhuset
    Mycket nöjda med slutförande av vårt badrum och platsbyggd bastu.

Smidigt med att de har egen butik. Trevliga hantverkare som kom med råd och lösningar under arbetets gång. Talade om när de kom och gick och städade efter sig.

Kan varmt rekommendera Entrepenadhuset. Läs mer
  • Anton B

2017-07-03

Anton B skrev om Entreprenadhuset
    Från första handskaket med arbetsledaren Patrik Andersson, rådgörande med Barbro, och hela vägen till sista fakturan och då kvalitetspappret kom hem, så har hela upplevelsen varit genomgående positivt.

Alla som kom var ytterst trevliga och tillmötesgående och höll efter sig om det behövdes.

Idag har jag ett nytt badrum, samt fått de orosmoln jag hade med elen helt åtgärdat = Jäkla gött! :-)

Jag kommer nog ha svårt att anlita andra när jag vet att detta gäng finns. Jag kommer åter, räkna med det!

Nu känns det äntligen riktigt gött att komma hem!

Tack!

A.B. Läs mer
  • Dan K

2017-07-01

Dan K skrev om Entreprenadhuset
    Vi har fått ett mycket bra bemötande.
    Vi har renoverat vårt badrum och fått många goda råd om kakel och olika attiraljer.

Jobbet har också utförts av Duvbo kakel, och är mycket fint gjort!
    Mycket snyggt kaklat, och all el, rör etc proffsigt gjort!

Dan&Eva Läs mer
  • 2017-06-20

Ragnar Å skrev om Entreprenadhuset
    Jättebra service och bra rådgivning vid val av badrum/kök/farstu klinkers mm. Allt funkade perfekt. Läs mer
  • 2017-06-19

Christoffer L skrev om Entreprenadhuset
    Vi renoverade vår hall, helt igenom (golv, målning, skjutdörrsgarderob m.m)
    Detta är första gången vi anlitat hantverkare, och vi är mycket nöjda. Bra bemötande från arbetsledare, hantverkare m.m.
    Det var enkelt att bolla olika frågor/lösningar med dem.
    Hantverkarna hörde av sig under arbetets gång om det var oklarheter osv. Och det blev även ett fint resultat.
    Som helhet kändes det tryggt.
    Som feedback kan jag ge att det ibland kunde varit lite tydligare informerat om vem som skulle komma förbi och utföra vad. Det var en 4-5 st hantverkare inblandad i vår hall (snickare, plattsättare, målare m.m). Läs mer
  • 2017-05-17

Jessica W skrev om Entreprenadhuset
    Väldigt nöjda men en underbar altan. Bra tips och förslag hur vi skulle få den perfekt. Trevlig personal 😃 Läs mer
  • 2017-05-07

Liza L skrev om Entreprenadhuset
    Fantastiskt professionella på samtliga stadier under vår ombyggnation av kök, vardagsrum och hall. Vi kan absolut rekommendera Entreprenadhuset alla dar i veckan och vi kommer garanterat använda dem igen. Läs mer
  • Niclas F

2017-03-31

Niclas F skrev om Entreprenadhuset
    Jag anlitade Entreprenadhuset till två projekt som löpte parallellt där projekttiden var rätt tufft satt. Det var ett trevligt, bra och professionellt bemötande ifrån deras sida och ett väl genomfört arbete där dialog och kommunikation var på hög nivå hela tiden. Ett företag med ordning och reda som jag kommer anlita och arbeta tillsammans igen. Läs mer
  • 2017-03-29

Björn T skrev om Entreprenadhuset
    Byggde om kök hos oss. Väldigt trevlig personal. Kom alltid på bestämd tid. Bra logistik. Städade upp efter sig varje dag. Arbetet utfört före utsatt tid. Bättre kan det knappast bli. Rekommenderas å det varmaste.
    Karin och Björn Läs mer
  • 2017-03-19

Veronica P skrev om Entreprenadhuset
    Vårt badrum blev mycket bra och våra förväntningar uppfylldes absolut. Att kunna beställa via deras butik upplevde vi som enkelt och tryggt och vi fick mycket bra hjälp av Josefine med allt detta. Antar att de kanske inte är de billigaste på marknaden men vi kan rekommendera dem om resultatet är det viktiga. Läs mer
  • Markus S

2017-03-16

Markus S skrev om Entreprenadhuset
    Entreprenadhuset hjälpte mig att göra en mellanvägg och bygga upp ett nytt kök. Jag är mycket nöjd med utförandet!
    Jag kan tycka att Entreprenadhusets personal behöver arbeta med kommunikationen då hantverkarna vid flera tillfällen inte hade fått reda på exakt vad de skulle göra utan jag fick informera om det i efterhand.
    Jag kan helt klart rekommendera Entreprenadhuset till andra som ska utföra renoveringar i bostaden. Läs mer
  • 2017-03-12

Magnus E skrev om Entreprenadhuset
    Vi har köpt ett massagebadkar. Vi är mycket nöjda med den hjälp vi fick. Vi har byggt nytt hus vilket resulterade i att vi behövde beställa utan att veta när det skulle levereras och återkomma med leverans. Detta var inga problem och vi fick enkel och trygg information om att det skulle fungera. I samband med leverans agerade Entreprenadhuset aktivet och säkerställde att leverans skedde enligt önskemål. Service utöver det vanliga. Mycket nöjda och tacksamma. Läs mer
  • 2017-03-10

Lena B skrev om Entreprenadhuset
    Alltid bra bemötande, vänlig och professionell service Läs mer
  • Per J

2017-02-20

Per J skrev om Entreprenadhuset
    Bemötande och hjälp från början till avslutad affär var fantastisk. Skulle bara gå in för att titta på kakel och klinker till nytt badrum. Med stort engagemang och kunskap från Barbro gick jag ut med inte bara kakel och klinker utan även en ny toa, kommod med handfat, spegel, väggskåp och dusch dörrar.
    Ett stort tack till Barbro som hjälpte mig från början till slut. Även ett tack till Josefin som fick hjälpa när inte Barbro var där.
    Grymt nöjd med nya badrummet!
    Kan varmt rekommendera Entrepenadhuset till ert nästa badrumsköp! Läs mer
  • 2017-02-18

Anders B skrev om Entreprenadhuset
    Fått jättebra hjälp att välja klinkers, alltid tillgängliga, inget krångel att låna hem provplattor, men inte minst ett jättebra resultat i slutändan. Högsta betyg! Läs mer
  • 2017-02-09

Nicklas L skrev om Entreprenadhuset
    Renoverade vårat badrum med hjälp av Entreprenadhuset. Allt gick smidigt och det blev väldigt fint! Läs mer
  • 2017-01-20

Pontus B skrev om Entreprenadhuset
    Anlitade Entreprenadhuset våren 2016 för renovering av badrum. Väldigt nöjda med resultatet och hur arbetet sköttes. Trevliga och duktiga hantverkare och klart i tid. Trevlig och bra hjälp i butiken vid val av utrustning och kakel i butiken.
    Kanske inte billigast, men kommer definitivt kolla med entreprenadhuset igen om vi i framtiden gör ytterligare renoveringar hemma, för att få jobbet bra och tryggt utfört. Läs mer
  • 2017-01-15

Jesper L skrev om Entreprenadhuset
    Professionellt från första dagen. Rivningen av det gamla badrummet gick i ett huj, utan att resten av lägenheten dammade igen. Badrummet var klart enligt tidplan, och resultatet var precis som jag hade tänkt mig. Ett extra plus att de lyckades dra vattenledningarna dolt, så att utrymmet maximerades. Läs mer
  • 2017-01-12

Henryk Å skrev om Entreprenadhuset
    Entreprenadhuset har hjälpt oss med stambyten, badrumsrenoveringar och diverse arbeten i våra radhus under ca 10 års tid nu. Senast med montage av nya fönsterventiler. Antingen gör man jobbet själv eller tar in lämplig underentreprenör. Man har också kunnat hjälpa oss att hitta lösningar på komplicerade problem i våra 84 radhus byggda på 50-talet.
    Jobben har allt som oftast fungerat alldeles utmärkt och blivit klara i tid. Kontakten med både styrelsen och de boende har fungerat bra.
    Även många enskilda medlemmar har anlitat Entreprenadhuset för badrum, kök och ombyggnad / renovering. Läs mer
  • Jonas W

2016-12-16

Jonas W skrev om Entreprenadhuset
    Entreprenadhuset renoverade vårt badrum och vi är mycket nöjda med både resultatet och den service vi fick. Anledningen till att vi valde just Entreprenadhuset var att de gav väldigt bra tips på materialval och inredning samt att det kändes som en bra och prisvärd helhetslösning. Arbetet utfördes i tid och enligt den offererade offerten. Läs mer
  • 2016-12-13

Thomas S skrev om Entreprenadhuset
    Vi blev väl bemötta och arbetet utfördes till vår belåtenhet
    Vi utförde en lokalanpassning av vårt nya kontor Läs mer
  • 2016-11-04

Karin G skrev om Entreprenadhuset
    Entreprenadhuset har genomgående gjort ett fantastiskt arbete i vår totalrenovering. Tillgänglighet, förtroende, engagemang och skicklighet med ett snyggt resultat med stolthet och respekt för hantverket. Vår renovering blev lindrigare och bättre än förväntat. Läs mer
  • 2016-11-01

Peter L skrev om Entreprenadhuset
    Bemötandet från Entreprenadhuset har från start till mål varit alldeles utmärkt. Korta svarstider på frågeställningar eller korrigeringar i offerten, de som utfört arbetet på plats har hela tiden tagit hänsyn till våra behov i lägenheten.
    Hantverkarna själva kom med några förbättringsförslag när arbetet var igång, exempelvis vid plattsättning runt ett fönster så föreslogs det att sätta en liten stållist runt fönsterkarmen/kaklet vilket gjorde att fönstret invändigt stack ut mycket mer. Plattsättaren på plats var Danny Saliba.
    Service från projektledning var även den perfekt, exempelvis när ett mindre akut behov uppstod av att ha en separat ersättningstoalett istället för befintlig så erbjöds snabbt och smidigt inom någon timme en variant, Skogstoa, som fungerade alldeles perfekt.
    Helhetsintrycket är mycket bra och vi kommer varmt rekommendera Entreprenadhuset till andra samt sannolikt även använda dem i ett framtida projekt i vårt kök. Läs mer
  • 2016-08-25

Sara U skrev om Entreprenadhuset
    Vi fick en vattenläcka redan innan tillträdet i en lägenhet vi köpt och är väldigt tacksamma för att Entreprenadhuset kunde åta sig jobbet med så kort varsel. Vi bestämde oss också för att göra en ombyggnation i samband med återställningen så det blev ett väldigt stort jobb, köket flyttades, en ny vägg byggdes, samtliga dörrar och golv byttes ut. Hela arbetet klarades av på utsatt tid och vi är mycket nöjda med resultatet. Vi hade en trevlig och professionell kontaktperson/projektledare på företaget, Patrik Andersson. Han hörde av sig kring detaljer man glömt komma överens om för att säkerställa att vi fick det som vi ville ha det och han hade också bra förslag till lösningar på de frågeställningar som uppstod under byggprocessen.
    När vi väl flyttade in i lägenheten var det roligt att höra från våra nya grannar att det varit väldigt trevliga och ordningsamma hantverkare på plats också, som städat ordentligt efter sig och alltid varit artiga i sitt bemötande i huset. Flera grannar som sett resultatet har också varit nyfikna på vilken firma vi anlitat så vi rekommenderar gärna Entreprenadhuset efter vår lyckade renovering! Läs mer
  • 2016-08-19

Irene W skrev om Entreprenadhuset
    Jätte bra avseende: kunnig personal,trevliga, ordentligt genomfört arbete och hållit tiden som utlovades. Utförde arbete i BF Sleipner med fönstermålning utvändigt samt invändigt och privat målning av innertak i lägenhet. Kan starkt rekommendera Entreprenadhuset. Läs mer
  • 2016-08-18

Viveka M skrev om Entreprenadhuset
    Vänligt och trevligt bemötande från alla på företaget, mycket kunniga snickare som löser allt på ett professionellt och smidigt sätt.
    Jag har rekommenderat företaget till många personer. Läs mer
  • 2016-08-18

Joakim E skrev om Entreprenadhuset
    Väldigt bra bemötande snabb återkoppling samt väl utförda jobb. Läs mer
  • 2016-08-17

Per N skrev om Entreprenadhuset
    Vi kontaktade dem för en badrumsrenovering och fick en tydlig tidsplan som de sedan höll. Under hela processen har kommunikationsvägarna varit enkla och tydliga. Vi har snabbt fått svar på alla frågor. De enskilda hantverkarna har haft en positiv och kundvänlig attityd, och det mesta har flutit på utan komplikationer. Någon gång blev något inte precis som vi tänkt, men då har det åtgärdats med god min och på en gång. Min uppfattning är att de inte har tagit några genvägar för att vinna tid eller spara pengar utan hela tiden haft fokus på kvalitet i utförandet. Läs mer

Karlsbodavägen 15A, 168 67 Bromma