Rekommenderat företag 2016 - Entreprenadhuset
Rekommenderat företag 2015 - Entreprenadhuset

Entreprenadhuset

Karlsbodavägen 15A, 168 67 Bromma — Visa karta

Entreprenadhuset har samlat allt du behöver för ditt byggprojekt under ett tak. Vår entreprenad hjälper dig med planering och utförande av dina ombyggnadsprojekt, både som privatperson och som företag. Med 30 års erfarenhet av renovering, om- och tillbyggnad samt tillverkningsarbeten leder vi ditt projekt från idé till slutfört arbete.

I vår badrumsbutik i Bromma Stockholm hittar du ett brett sortiment av kakel, klinker och badrumsinredning från ledande leverantörer. Vi erbjuder även hjälp med planering, färgval och stil. Med oss är din vision i trygga händer. Allt för ditt hus, finns i vårt hus!

• Renovering, om- och tillbyggnad
• Projektledning
• Våtrum
• Målning invändigt och utvändigt
• Badrumsbutik

Vi samlar våra tre företag: Duvbo Bygg AB, Duvbo Kakel AB och Duvbo Måleri AB under ett tak. Tillsammans med våra samarbetspartners kan ni på så vis få hjälp med ert byggprojekt på ett och samma ställe.
Lör: 10:00-15:00
Sön: Stängt

Läs vad 49 kunder tycker om Entreprenadhuset

• Karin G
    Karin G skrev om Entreprenadhuset
    Entreprenadhuset har genomgående gjort ett fantastiskt arbete i vår totalrenovering. Tillgänglighet, förtroende, engagemang och skicklighet med ett snyggt resultat med stolthet och respekt för hantverket. Vår renovering blev lindrigare och bättre än förväntat.
  • Peter L
    Peter L skrev om Entreprenadhuset
    Bemötandet från Entreprenadhuset har från start till mål varit alldeles utmärkt. Korta svarstider på frågeställningar eller korrigeringar i offerten, de som utfört arbetet på plats har hela tiden tagit hänsyn till våra behov i lägenheten.
    Hantverkarna själva kom med några förbättringsförslag när arbetet var igång, exempelvis vid plattsättning runt ett fönster så föreslogs det att sätta en liten stållist runt fönsterkarmen/kaklet vilket gjorde att fönstret invändigt stack ut mycket mer. Plattsättaren på plats var Danny Saliba.
    Service från projektledning var även den perfekt, exempelvis när ett mindre akut behov uppstod av att ha en separat ersättningstoalett istället för befintlig så erbjöds snabbt och smidigt inom någon timme en variant, Skogstoa, som fungerade alldeles perfekt.
    Helhetsintrycket är mycket bra och vi kommer varmt rekommendera Entreprenadhuset till andra samt sannolikt även använda dem i ett framtida projekt i vårt kök.
  • Sara U
    Sara U skrev om Entreprenadhuset
    Vi fick en vattenläcka redan innan tillträdet i en lägenhet vi köpt och är väldigt tacksamma för att Entreprenadhuset kunde åta sig jobbet med så kort varsel. Vi bestämde oss också för att göra en ombyggnation i samband med återställningen så det blev ett väldigt stort jobb, köket flyttades, en ny vägg byggdes, samtliga dörrar och golv byttes ut. Hela arbetet klarades av på utsatt tid och vi är mycket nöjda med resultatet. Vi hade en trevlig och professionell kontaktperson/projektledare på företaget, Patrik Andersson. Han hörde av sig kring detaljer man glömt komma överens om för att säkerställa att vi fick det som vi ville ha det och han hade också bra förslag till lösningar på de frågeställningar som uppstod under byggprocessen.
    När vi väl flyttade in i lägenheten var det roligt att höra från våra nya grannar att det varit väldigt trevliga och ordningsamma hantverkare på plats också, som städat ordentligt efter sig och alltid varit artiga i sitt bemötande i huset. Flera grannar som sett resultatet har också varit nyfikna på vilken firma vi anlitat så vi rekommenderar gärna Entreprenadhuset efter vår lyckade renovering!
  • Irene W
    Irene W skrev om Entreprenadhuset
    Jätte bra avseende: kunnig personal,trevliga, ordentligt genomfört arbete och hållit tiden som utlovades. Utförde arbete i BF Sleipner med fönstermålning utvändigt samt invändigt och privat målning av innertak i lägenhet. Kan starkt rekommendera Entreprenadhuset.
  • Viveka M
    Viveka M skrev om Entreprenadhuset
    Vänligt och trevligt bemötande från alla på företaget, mycket kunniga snickare som löser allt på ett professionellt och smidigt sätt.
    Jag har rekommenderat företaget till många personer.
  • Joakim E
    Joakim E skrev om Entreprenadhuset
    Väldigt bra bemötande snabb återkoppling samt väl utförda jobb.
  • Per N
    Per N skrev om Entreprenadhuset
    Vi kontaktade dem för en badrumsrenovering och fick en tydlig tidsplan som de sedan höll. Under hela processen har kommunikationsvägarna varit enkla och tydliga. Vi har snabbt fått svar på alla frågor. De enskilda hantverkarna har haft en positiv och kundvänlig attityd, och det mesta har flutit på utan komplikationer. Någon gång blev något inte precis som vi tänkt, men då har det åtgärdats med god min och på en gång. Min uppfattning är att de inte har tagit några genvägar för att vinna tid eller spara pengar utan hela tiden haft fokus på kvalitet i utförandet.
  • Klas P
    Klas P skrev om Entreprenadhuset
    Mycket bra utfört arbete vid totalrenovering av badrum. Noggrannt jobb, bra kommunikation kring detaljer, arbetet klart inom angiven tid. Rekommenderar Entreprenadhuset!
  • Malin J
    Malin J skrev om Entreprenadhuset
    Vi anlitade Entrepenadhuset för renovering av badrum, wc och tvättstuga och är mycket nöjda. Kommunikationen med den ansvariga kontaktpersonen var tydlig, rak och snabb. Små fel som upptäcktes vid extern besiktning korrigerades utan dröjsmål. Slutresultatet blev mycket bra.
  • Per W
    Per W skrev om Entreprenadhuset
    Renovering av badrum. Helhetslösning där vi låter Entreprenadhuset vara projektledare.
  • Torbjörn K
    Torbjörn K skrev om Entreprenadhuset
    Bra bemötande och allt fungerade perfekt. Handlar gärna där igen
  • Tina B
    Tina B skrev om Entreprenadhuset
    Helt suverän service och verkligen kunden i fokus från första stund.

Trodde det bara var ett badrumsskåp jag behövde som dom dessutom råkade ha på lager men ingen annan hade. Efter montering kunde jag konstatera att jag behövde extra hyllplan och beställningen av det sköttes över telefon, behövde alltså inte åka dit förrän det var dags att hämta vilket var väldigt värdefullt för mig.
  • Johanna L
    Johanna L skrev om Entreprenadhuset
    Jag anlitade Duvbo Bygg/Entreprenadhuset för totalrenovering av badrum, och kan rekommendera dem varmt. Det blev lite mindre 'missar' längst vägen som förmodligen är rätt vanliga vid renovering t ex leverensförsening pga beställningsmiss o dylikt, men de problem som uppstod hanterades och sköttes korrekt, snyggt och serviceinriktat. Jag upplevde att Duvbo Bygg tog ansvar från början till slut och sätter kunden i fokus. Min kontakt hos dem var Daniel, som skötte allt på ett trevligt och proffessionellt sätt, samt fanns tillgänglig för frågor som uppstod. Slutresultatet blev fantastiskt och jag är väldigt nöjd med mitt badrum! Prismässigt ligger nog Duvbo Bygg lite över andra, men det som avgjorde att valet föll på dem av de offerter jag tog in var tydligheten, offerten var tydlig och och jag fick ett seriöst intryck och en bra känsla för företaget. Billigt är inte alltid bäst..Jag kommer skulle absolut anlita dem igen vid framtida renovering/ombyggnationer .
  • Evelien L
    Evelien L skrev om Entreprenadhuset
    Vi renoverar hela vår badrum och när vi kom till Entreprenadhuset så kände jag att jag hade hittat helt rätt. Fick toppen hjälp av Barbro. Under processen med beställningen kändes det lite rörigt, det saknades grejer på beställningslistan och jag fick aldrig en professionell ritning med alla detaljer från henne. Vi har fått varor levererat till oss nu men vi är mitt i bygget så oklart hur det blir. Men tror det blir super fint. Det jag tyckte var inte bra, var att vi fick ett mejl från Entreprenadhuset att om vi inte betalade fakturan så skulle de skicka den vidare till Incasso. Det kändes väldigt snabbt och aggressiv. Vi hade då fått varorna en veckan och redan gjort en handpenning.
  • Monica
    Monica skrev om Entreprenadhuset
    Jag kan varmt rekommendera Duvbo bygg! Vi har tagit hjälp med att bygga om två badrum hemma hos min gamla mamma, 2012 och 2015. Duvbo bygg har gjort ett mycket proffsigt jobb och de håller rent och snyggt. Alla som varit på plats har dessutom visat stor hänsyn och min 92-åriga mamma var så nöjd med alla trevliga grabbar :-) Tack för det!
  • Mattias M
    Mattias M skrev om Entreprenadhuset
    Vi har använt Entreprenadhuset vid två stora renoveringar under 2014/2015 av badrum, relax/bastu, tvättstuga och toaletter och är mycket nöjda med servicen. Vi har fått hjälp med ritningar och design av samtliga rum och val av porslin, inredning, etc. Vi återkommer och rekommenderar andra också att göra det. Hälsningar Mattias
  • Jonny L
    Jonny L skrev om Entreprenadhuset
    Vi beställde en totalrenovering av vårt badrum från Duvbo Bygg AB. Vi fick ett mycket bra bemötande från första kontakt och hembesök i samband med planeringen. Dem tog hand om hela entreprenaden på ett smidigt sätt, tidsplanen som vi fick följdes bra och alla arbetsmoment utfördes med hög kvalitet. Vi kan verkligen rekommendera Duvbo Bygg AB som ett professionellt företag som tar ett helhetsansvar för jobbet.
  • Per M
    Per M skrev om Entreprenadhuset
    personlig service, hög kvalitet, omsorg om kunden.
  • Emmy R
    Emmy R skrev om Entreprenadhuset
    Vi har anlitat Entreprenadhuset / Duvbo Bygg för en större ombyggnad i vårt hem. Bla flytt av kök till annat rum. Som alltid när det gäller renoveringar så uppstår mindre eller större problem, men vi har under hela processen varit trygga med att slutresultatet ska bli bra. De är väldigt måna om att vi som kunder ska bli nöjda och gör sitt yttersta för att motsvara våra förväntningar. Uppskattar också att de kommer med egna förslag på lösningar som man kanske inte funderat över eller skulle kommit på själv. De känns väldigt proffsiga, korrekta och noggranna. Slutresultatet blev över förväntan. Rekommenderar dem verkligen och vi kommer absolut anlita dem igen!
  • Charlotta N
    Charlotta N skrev om Entreprenadhuset
    Vi har anlitat Duvbo Bygg för en rad olika byggprojekt i vår lägenhet (snickerier kök och hall, installation av tvättmaskin, bygge av balkong m.m.) och har alltid blivit supernöjda med resultatet. Ett extra plus har också varit att personalen, på kontoret såväl som på fältet, alltid varit trevliga, vänliga och lyhörda för våra önskemål. Vi rekommenderar Duvbo Bygg å det varmaste till alla som vill anlita ett proffsigt byggföretag med det lilla extra!
  • Andreas F
    Andreas F skrev om Entreprenadhuset
    Barbro Runelind var väldigt hjälpsam i valet av material till vårat badrum. Bara en sån liten detalj att välja rätt kulör på fogen för att kanten på klinkern skulle framhävas eller dämpas hade vi aldrig tänkt på.

Jag rekommenderar verkligen ett besök på Duvbo Kakel om du behöver kakel eller klinker. Vettiga priser och bra service i butiken.
  • Pål N
    Pål N skrev om Entreprenadhuset
    Badrumsrenovering - Efter en bra dialog i samband med ert offertarbete så genomfördes badrummet helt efter Duvbos tidplan. Inga större överraskningar bortsett från helt normala händelser som alltid händer vid ombyggnader. Bra dialog genom hela processen
  • Per O
    Per O skrev om Entreprenadhuset
    Bra bemötande under hela renoveringsprocessen, proffsiga och vänliga. Värdefull uppföljning och korrigerade småfel.
  • Claes S
    Claes S skrev om Entreprenadhuset
    Har anlitat Duvbo Bygg vid tre olika tillfällen i min villa:
    1/ Ny Takkupa med nytt badrum (Inkluderade: avväxling av takstol + uppbyggnad av väggar + yttre ytbeläggning, rördragning, elarbeten, invändig ytbeläggning, målning, montering av badrumsmöbler)
    2/ Rördragning + klinkers på golv i tvättstugan
    3/ Putsning och målning av väggar + gipsning av tak i tre rum

Duvbo Bygg levererar enligt avtal med bra kvalitet och garantier. Jag har blivit väl bemött och hänsyn har tagits till mina synpunkter och föreslagna ändringar. De är lätta att samarbeta med.
  • Claes j
    Claes j skrev om Entreprenadhuset
    Duvbo bygg har renoverat vårt badrum och målat och tapetserat en del av våra rum, de gjorde ett bra jobb. Allt på utsatt tid och bra slutresultat. De lyssnade på våra på våra önskemål och kom med bra rådgivning. Vi blev väldigt nöjda med slutresultatet. Ett "Servicemindat" företag!
  • Arne P
    Arne P skrev om Entreprenadhuset
    Duvbo Bygg AB har nyligen renoverat vårt badrum. Vi valde totalentreprenad, vilket gjorde att arbetet flöt på utan några stopp. Resultatet blev över all förväntan. Hantverkarna, alla yrkeskategorier, har gjort ett bra jobb. De var noggranna och mycket trevliga att ha att göra med. Det var städat och ordnat efter arbetsdagens slut. De var noga med att vi som kund skulle bli nöjda, vilket vi blev.
    Vi bodde i lägenheten under arbetets gång och flera av hantverkarna blev som kompisar.
    Särskilt plattsättningen, som gjordes av Danny S, blev Superfin! Vi njuter av badrummet varje gång vi går in där.
    Duvbo höll utlovad tidplan och vi rekommenderar dem gärna till andra.
    Anna P
  • Anna F
    Anna F skrev om Entreprenadhuset
    Jättestort tack till Entreprenadhuset Duvbo för den fantastiskt fina renoveringen av mitt radhus. Tack Mathias, Kim och Marcus med flera som utfört arbetet med profession och perfektion!
    Rekommenderar Duvbo varmt!/Anna F
  • Jonas D
    Jonas D skrev om Entreprenadhuset
    Mycket nöjda med renovering av hall och ombyggnad av badrum till mindre gästtoallet. Rekomenderas.
  • Freydoon R
    Freydoon R skrev om Entreprenadhuset
    Duvbo bygg renoverade stora delar av köket så som golvläggning, målning, elarbete och montering av nyköp. De gjorde ett mycket bra och professionellt arbete. Dem kan jag rekommendera men priset var något högt.
  • Annika B
    Annika B skrev om Entreprenadhuset
    Fint bemötande.
    Punktliga och hjäpsamma.
    Trevliga.
  • Dan L
    Dan L skrev om Entreprenadhuset
    Vi anlitade Duvbo Bygg för en badrumsrenovering.
    De är seriösa och pålitliga, höll den utlovade tidsplanen.
    Bra och tydlig kommunikation från plattsättare och andra hantverkare på plats.
    Planeringen och de olika momentens genomförande löpte väldigt smidigt.

Vi köpte också kakel/klinker och inredning från Duvbo Kakel. Där fick vi väldigt bra hjälp och leveranserna var klockrena.

Mycket nöjda med slutresultatet och samarbetet!

Rekommenderas!
  • Rolf K
    Rolf K skrev om Entreprenadhuset
    Pålitliga, bra utfört jobb, på tid.
    Montage kök

Uppfyllt våra förväntningar väl.
    Vi är positiva
  • Linda H
    Linda H skrev om Entreprenadhuset
    jag anlitade Duvbo bygg för renovering av mitt badrum. Jag är jättenöjd med resultatet. Under renoveringstiden fungerade allt strålandande.
  • Anna O
    Anna O skrev om Entreprenadhuset
    Duvbo har varit superbra, bra hantverkare som verkligen ser till att de utför jobben som man vill ha dem gjorde. Superbra att kommunicera med och riktigt fint kvalitetsarbete. Rekommenderas varmt.
  • Hans B
    Hans B skrev om Entreprenadhuset
    Duvbo bygg höll sin offert vad gäller starttiden, slutförandetid och pris. De involverade hantverkarna var överlag kunniga och dessutom renliga och mycket trevliga. Om smärre fel uppstod var det inga problem att få dem snabbt tillrättade. Vi kan varmt rekommendera Duvbo bygg.
  • Oskar  S
    Oskar S skrev om Entreprenadhuset
    Jag har enbart positivt att säga om Duvbo gällande vår badrumsrenovering. Särskilt plattsättningen som var över all förväntan.
    Kan varmt rekommondera dem!

Oskar
  • Anna Q
    Anna Q skrev om Entreprenadhuset
    Duvbo Bygg rekommenderas utan förbehåll. Proffsigt och vänligt bemötande från början till slut. Vi är supernöjda med nya badrummet. Anna Q
  • Berto L
    Berto L skrev om Entreprenadhuset
    Vi har köpt av Duvbo en helrenovering av ett badrum, det mesta arbetet och materialet. De har varit expertstöd och ansvariga för projektet och tillhandahållit elektriker, plattsättare och VVS - tekniker. Allt har fungerat jättebra, bra hantverkare, bra jobb, snyggt, snabbt enligt tidplan. Har tittat på andra alternativ innan vi valde Duvbo - de är inte billigast, men vi är helnöjda och rekommenderar dem gärna.
  • Ulrika B
    Ulrika B skrev om Entreprenadhuset
    Jag behövde renovera mitt badrum och kontaktade flera firmor för att få offert. Redan vid första mötet med Duvbo Bygg fick jag bra kontakt och förtroende för de som skulle bygga om hos mig. De höll tider, gjorde som de sagt och slutförde ett väldigt snyggt och funktionellt badrum i kombination med tvättstuga hos mig.
    Under hela byggtiden höll vi kontakt och de höll dessutom snyggt hemma hela tiden.
  • Peter L
    Peter L skrev om Entreprenadhuset
    Jag skulle renovera mitt badrum.
    Skickade ut offert förfrågan till olika bolag.
    Ett av dom var Duvbo Bygg.
    Vid första besöket så kom Duvbo Bygg med förslag och ideer som jag själv inte tänkt på.
    Dom gav ett proffsigt och seriöst intryck ifrån första stund.
    Efter att gått igenom alla bolag som lämnat offert, så valde jag Duvbo Bygg just för det positiva första intrycket jag fick.
    En annan fördel var att Duvbo Bygg har egen försäljning av allt ifrån toalett till kakel, ett besök räckte i deras butik för att köpa allt som behövs i ett badrum samt
    att du inte behöver tänka på transport av dessa saker, det skötte Duvbo Bygg.

Renovering skulla ta ca. 1 månad.
    Dom började med att plasta in allt ifrån golv till tak.
    För att inte damma eller skräpa ner mer än nödvändigt.
    Bila golv en vecka, vägg o rör en vecka, golv o kakel plus annat 2 veckor.

Detta gick över förväntan. Dom olika arbetsteamen avlösta varann och det var alltid städat o ordnat efter arbetsdagens slut.
    Och slutreaultatet blev mycket bra. Som sagt, jag njutar av badrummet varje gång jag går in där.
    Så jag kan verkligen rekommendera Duvbo Bygg om du skall renovera ditt badrum
    Mvh /peter Ljungqvist
  • Thord J
    Thord J skrev om Entreprenadhuset
    Betyget gäller för badrumsrenovering, 6 kvm.
    Vår första uppfattning när vi besökte Duvbo Kakel AB, ett av många kakelåterförsäljare som vi besökte innan vi bestämt oss för vem som skulle göra renoveringen, var det stora engagemang de lade på oss som kund i affären. Vi fick en mycket bra kontakt med deras säljare som visade oss runt, talade med oss om vad vi vill göra, kom med egna idéer och lösningar, visade olika möbler och kakel. Det gjorde att vi fick en bra känsla och förtroende för Duvbo Kakel AB.
    När vi sedan skulle ta in offert för det jobb som skulle göras så tog vi även in offert från dotterbolaget Duvbo Bygg AB.
    Även Duvbo Bygg AB hade ett mycket professionellt uppträdande med stor kunskap och lyhördhet mot oss som kund och kom med nya idéer om hur man kunde lösa det vi ville åstadkomma.
    Efter att jämfört ett antal offerter så föll valet på Duvbo Bygg AB, inte för att de hade lägsta pris, utan för sin utlovade tidsram, detaljplanering, planritning, etc. Än bättre blev det när Duvbo Bygg AB kunde synkronisera och sköta all leverans av övrigt material, kakel, badrumsmöbler, etc. från Duvbo Kakel AB. Det blev helt enkelt en totalentreprenad som föll oss i smaken.
    Arbetet utfördes av mycket kunnig personal. Inga stora problem uppstod under projekttiden. De problem som uppstod avklarades snabbt och smidigt. Badrummet stod klart på avtalad tid.
    Entreprenadhuset (Duvbo Kakel och Duvbo Bygg) lever upp till samtliga förväntningar vi hade och har genomfört ett mycket fint och professionellt jobb. Badrummet blev precis som vi ville ha det.
    Stort tack!
  • Hans N
    Hans N skrev om Entreprenadhuset
    Bra och trevligt
    Uppfyllde förväntningarna. Arbetet startades på överenskommen tid.
    Bra kontakt med hantverkarna
    Inte billigt men värt pengarna
    Kändes tryggt med proffsiga hantverkare
  • Marcus W
    Marcus W skrev om Entreprenadhuset
    Duvbo bygg har hjälpt oss som total ent på en ombyggnad av ett badrum. Dom kom alltid i tid och avslutade jobbet enl tidsplanen. Kan varmt rekommendera Duvbo bygg om man vill ha ett proffsigt utförande. Nu har vi köpt ett nytt hus och då är det Duvbo bygg som gäller.
    Hälsning Marcus och Anna
  • Koit R
    Koit R skrev om Entreprenadhuset
    Duvbo Bygg har renoverat min gärsttoa med dusch samt tvättstuga/badrum till full belåtenhet. De var mycket bra från projektering och genom hela byggfasen. Trevliga, kunniga och tillmötesgående. Jag rekommenderar dom verkligen.
  • Thomas K
    Thomas K skrev om Entreprenadhuset
    1.Jag är väldigt nöjd!
    2.Dom ställde upp i idefasen och kom med nya ider samt lösningar så det var över förväntan
    3.Trovärdiga håller sina miljölöften,tider,offert m.m
    4.Värt varenda krona!
    5.Kompetenta som efterlever myndighetskrav,försäkringsbehov,ärliga,lätta att ha att göra med
  • Reidun S
    Reidun S skrev om Entreprenadhuset
    Duvbo bygg har hjälpt mig med renovering vid två flyttningar.
    Första gången men ett nytt kök, nya golv och målning, Resultatet blev jättebra och det nya köket blev, förutom att vara ett kök, vår den samlingspunkt.
    Andra gången renoverades kök, badrum och gästwc. Resultatet blev mycket lyckat. Bättre än vad jag någonsin hade drömt om.
    Jag bodde i lägenheten under arbetets gång. Det blev som att vi känt varandra i flera år , hantverkarna och jag, och vi kom jättebra överens.
    Jag var alltid informerad om vad som hände och tidplanen och offerten hölls i båda fallen.
    Det blev en drömvåning där jag nu bor. Skulle jag flytta då blir det Duvbo och Danne som får hjälpa mig igen.
    Reidun Hedlund
  • Pernilla G
    Pernilla G skrev om Entreprenadhuset
    Duvbo bygg AB genomförde en total renovering åt oss vid en sammanslagning, med ny planlösning, av två lägenheter till en. Duvbo bygg står för hög kvalitet och gedigen yrkeskompetens rakt igenom.
    Projektet styrs strukturerat utifrån given tidplan, med bra dokumentation och uppföljning.
    De tar ansvar fullt ut, är proaktiva, noggranna, seriösa och vänliga med starkt kundfokus. Det är alltid rent och snyggt och hantverkarna är väldigt trevliga. Vi valde Duvbo efter rekommendationer, något vi inte ångrat en minut. Nu rekommenderar vi varmt Duvbo bygg!
  • Christina S
    Christina S skrev om Entreprenadhuset
    Duvbo Bygg levererade en helhetslösning, uppdelat i mindre delar för smidig hantering. Alltid vänligt bemötande, korrekt och seriöst. Hantverkarna var noggranna och pålitliga. Vi gjorde jämförelser med ett annat företag och kunde därmed värdera arbetet. Slutresultatet är vi verkligen nöjda med. Efter lång planering så är det färdigt, funktionellt och stilrent. Vi har fått vårt gamla hus i ny form till en rimlig kostnad.
  • Karin C
    Karin C skrev om Entreprenadhuset
    Jag har bara bra erfarenheter av Duvbo Bygg. De har hjälpt oss med ombyggnad av kök och en helt ny planlösning på övervåningen inklusive byggnation av kupa. Det bästa förutom deras hantverksskicklighet är att de alltid håller rent och snyggt efter sig, håller tidsplanen och gör det lilla extra utan att kräva något för det. Rena, väluppfostrade och trevliga killar skadar inte för att upplevelsen ska bli bra. Det är ändå ganska jobbigt att leva i en byggarbetsplats. Prismässigt har jag inte någon riktigt uppfattning om var Duvbo ligger, men jag skulle tro att de inte tillhör de billigaste, dock betalar jag hellre för det som jag får genom dem. Allt görs med noggrannhet och respekt, det slarvas inte och det är ingen hafsig mentalitet. Jag rekommenderar alla som ska bygga om att kontakta Duvbo Bygg och i vårt fall är vi supernöjda!

Karlsbodavägen 15A, 168 67 Bromma