EON Försäljning Sverige AB

1.0 i betyg av av 3 omdömen

Läs vad 3 kunder tycker om EON Försäljning Sverige AB

• 2018-12-28

Amanda skrev om EON Försäljning Sverige AB
    Hemsidans uppbyggnad är mycket dålig om man vill säga upp sitt elavtal. Skriver man "säga upp elavtal" i sökrutan får man träffen "förnya elavtal"....... inte alls det jag vill göra. Känns läskigt att de gömmer undan information och telefonnummer i sin hemsidestruktur. Mycket dåligt!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Läs mer
  • 2012-09-25

Adam J skrev om EON Försäljning Sverige AB
    Akta er för EON säger jag bara. Jag ringde till EON för att teckna ett rörligt avtal med bindningstid. Säljaren nämnde bara kilowattimpriset och inte årsavgiften på 336kr/år. Dum som jag är så kontrollerade jag inte bekräftelsen utan litade helt blint på EONs hederslösa säljare. Kundtjänsten beklagade men kan ej göra något utan hänvisade mig till deras ombudsmännen som aldrig svarar på telefon!

EON är ett skämt!! Läs mer
  • Anders P

2012-05-29

Anders P skrev om EON Försäljning Sverige AB
    Ja, vad skall man säga. Negativ avtalsbindning, krångliga avtal, dryg kundservice och överpriser. EON måste vara marknadens mest inkompetenta elleverantör som är dyrast. Kör säkert all sin elproduktion på tysk kolkraft för att jävlas med den lilla människan med kortsiktiga vinster i tankarna. Läs mer