Vi är leverantörer och vi har alltid tyckt om att använda Epassi eftersom det var superenkelt för kunderna att använda. Däremot har den senaste händelsen orsakat en stor förlust för vårt företag och våra kunder. Vårt konto blev plötsligt avaktiverat eftersom vi inte hade tillhandahållit kompletterande dokument. Epassi skickade oss endast ett e-postmeddelande med begäran om dokumentation, vilket tyvärr hamnade i vår skräppostmapp. Detta beror på den stora volymen e-postmeddelanden vi får från Epassi—varje gång en betalning...
Epassi Sweden AB
Omdömen totalt
Snittbetyg
1.3
4 omdömen om Epassi Sweden AB
Visar 4 omdömen med 1.3 i snittbetyg
Skrev om
Epassi Sweden AB
Skrev om
Epassi Sweden AB
Avråder alla arbetsgivare som överväger Epassi som friskvårdslösning att tänka om. Plattformen tar ut dolda straffavgifter i form av att tillfälliga kampanjer och liknande ej kan nyttjas och det jämförelsevis dyraste priset alltid måste betalas via plattformen. Min friskvård har blivit ca 20-25 % dyrare sedan bytet till Epassi om jag räknar på vad föregående års inköp skulle ha kostat i år. Plattformen tar därtill ut en avgift även från friskvårdsaktörerna och erbjuder således en dyr och onödig mellanhandstjänst, där de...
Skrev om
Epassi Sweden AB
Det verkar helt omöjligt att komma i kontakt med detta företag. Svarar varken i telefon eller på mail.
Skrev om
Epassi Sweden AB
VARFÖR är det så svårt att få kontakt med Epassi...???? INGEN svarar någonstans. BEDRÖVLIGT!!!!