Jan Sturesson-Rodrigues

Jan Sturesson-Rodrigues

Jan Sturesson-Rodrigues är mäklare på Erik Olsson Fastighetsförmedling Malmö City

Jan Sturesson-Rodrigues har varit aktiv på Reco.se sedan 2018-08 och har fått 14 omdömen med ett betyg på 5.0. Jan Sturesson-Rodrigues har haft 0 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 0% av sina kunder efter omdömen.

14 omdömen om Jan Sturesson-Rodrigues

Sedan starten hos Reco 2018
Juha P
Sålde sin lägenhet med hjälp av Jan Sturesson-Rodrigues en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Malmö City
Limhamn

Sålt lgh .Blev mycket bra bemött!Han kom hem till oss,la upp hela processen,på ett tydligt vis.Allt har skötts professionellt ,och är 100%nöjd med ALLT!

Roger L
Köpte sin lägenhet med hjälp av Jan Sturesson-Rodrigues en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Malmö City
Slottsstaden

Köpt affärsverksamhet i en bostadsrätt. Fick genast ett gott "första intryck" av Jan. Han höll kontakten med oss på en lagom nivå, alltid korrekt och trevlig. När affären skrevs var han proffsig, noggrann, och visade oss på ett väldigt bra sätt hur allt fungerade. Han, hann också med att vara lite privat, vilket gjorde att man fick en bra känsla. Tänkte direkt efter vår träff att skall jag sälja något i framtiden så kommer jag kontakta Jan.

Anette H
Oxie

Sålt bostadsrättslgh. Fantastiskt trevlig och superproffsig mäklare. Kom till första mötet mycket väl förberedd och förklarade alla termer och steg så vi som lekmän kunde förstå. Jan överträffade verkligen förväntningarna med råge. 10 poäng av 10 möjliga.

Ann Katarina B
Sålde sitt hus med hjälp av Jan Sturesson-Rodrigues en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Malmö City
Kulladal

Sålde en villa på 150 kvm rekordsnabbt. Mäklaren var väldigt engagerad och kunnig och återkopplade hela tiden om processen. Jag kan varmt rekommendera honom.

Cristian Ezequiel P
Oxie

Har sålt en kedjehus i Oxie. Jan var ytterst professionell vad gäller lyssna på våran villkor och även mycket duktigt på att presentera hans sätt att jobba på. Även hur Erik Olsson jobbar. Ett stort plus är att Jan svara när man tog kontakt med honom. Vi kommer att rekommendera Jan till andra som skall sälja.

Sofie Micaela J
Oxie

Jätte nöjd Tar sig verkligen tid att förklara allt in i minsta detalj seriös i allt han gör o säger. Behjälplig så fort man ringer el mailar...inget vänta på svar där inte. Vi sålde ett parhus i Oxie.

Fanny S
Nobeltorget

Jan sålde min lilla tvåa vid Nobeltorget. Har verkligen bara gott att säga om Jan. En otroligt kompetent, noggrann och engagerad mäklare som överträffade mina förväntningar på den här försäljningen! Han var lätt att få tag på och tog sig alltid tid för att svara på mina frågor. Allt gick mycket smidigt och jag kan inte vara annat än en väldigt nöjd säljare.

Jerry S
Furulund

Sålt en villa. Blev mycket bra bemött. Mycket nöjd med att vi lyckades sälja vid förhandsvisning, innan det gick vidare till fotografering och allmän visning.

Jan R
Ribersborg

Kort sagt. En mäklare som är dedikerad och påläst.

Josefin B
Ribersborg

Jag sålde min lägenhet med hjälp av Jan. Han är oerhört engagerad och svarar alltid på frågor över telefon. Man kan vara helt trygg i hans händer. Känner verkligen han arbetar hårt och snabbt. Vi ville hitta bra köpare och en smidig affär. Det blev väldigt bra på båda punkterna.