Alla kategorier Mäklare Skåne Malmö Erik Olsson Fastighetsförmedling Erik Olsson Fastighetsförmedling Malmö City

Erik Olsson Fastighetsförmedling Malmö City

Södra Förstadsgatan 34, 211 43 Malmö — Visa karta

4.6 i betyg av av 326 omdömen
Välkommen till oss på Erik Olsson i Malmö!

Här träffar du några av marknadens kunnigaste mäklare och tack vare Erik Olsson-metoden kan vi ge dig, som så många andra, bäst betalt för din bostad!

Vi tror inte på slumpen när vi förmedlar bostäder. Erik Olsson startades för att utmana branschkonventionen och vi jobbar proaktivt i varje led för att hitta fler spekulanter, skapa fler budgivare och få fler bud! Vårt mål är alltid att leverera mer än godkänt och se till att du får bäst betalt.

Hör gärna av dig till oss om du är intresserad av att köpa eller sälja en bostad i Malmö. Väljer du att lämna dina uppgifter återkommer vi på en tid som passar dig!
Mån-Tor: 09:00-18:00
Fre: 09:00-17:00
Lör: Stängt
Sön: 10:00-17:00

Läs vad 326 kunder tycker om Erik Olsson Fastighetsförmedling Malmö City

• 2019-06-12

Verifierad kundrelation
    Faisal A skrev om Erik Olsson Fastighetsförmedling Malmö City
    Vill varna alla köpare för denna mäklare, Veton! Han har lurat mig med en bostadsköp. Läs mer
    2019-06-12 Veton K svarar Faisal A
    Hej Faisal. Vad tråkigt att du känner så. Men som jag förklarade för dig. Jag kan inte undanhålla ett annat högre bud till säljaren eller vilket annat bud som helst. Jag är professionell i mitt arbete och enligt lag så måste man förmedla alla bud som man får! Säljaren bestämmer alltid vem de vill sälja till. I detta fall så valde säljaren budgivaren med det högsta budet! Önskar dig all lycka och hoppas du hittar bostaden du söker efter!
    Hälsningar/Veton
    2019-06-12 Faisal A svarar Veton K
    Försök inte fiffla på det som blev avtalat. Du sa lägger du detta bud så stänger vi affären med detsamma och bostaden är din. Du har använt en ful taktik och fått upp priset på bostaden genom att lura mig med att säga ”lägger du detta bud så stänger vi affären då är detta säljarens slut pris” och när jag gjorde detta så gick du o publicerade mitt bud för att locka andra att buda mer. Och nu försöker du fiffla med det som du avtalat med mig till din egen fördel.
    Läs mer genom att expandera tråden +
  • Juha P

2019-03-03

Juha P skrev om Erik Olsson Fastighetsförmedling Malmö City
    Sålt lgh .Blev mycket bra bemött!Han kom hem till oss,la upp hela processen,på ett tydligt vis.Allt har skötts professionellt ,och är 100%nöjd med ALLT! Läs mer
  • 2019-02-28

Roger L skrev om Erik Olsson Fastighetsförmedling Malmö City
    Köpt affärsverksamhet i en bostadsrätt.

Fick genast ett gott "första intryck" av Jan.
    Han höll kontakten med oss på en lagom nivå,
    alltid korrekt och trevlig.
    När affären skrevs var han proffsig, noggrann, och visade oss på ett väldigt bra sätt hur allt fungerade. Han, hann också med att vara lite privat, vilket gjorde att man fick en bra känsla.

Tänkte direkt efter vår träff att skall jag sälja något i framtiden så kommer jag kontakta Jan. Läs mer
  • Anette H

2019-02-28

Anette H skrev om Erik Olsson Fastighetsförmedling Malmö City
    Sålt bostadsrättslgh.
    Fantastiskt trevlig och superproffsig mäklare. Kom till första mötet mycket väl förberedd och förklarade alla termer och steg så vi som lekmän kunde förstå. Jan överträffade verkligen förväntningarna med råge. 10 poäng av 10 möjliga. Läs mer
  • 2019-01-20

Ann Katarina B skrev om Erik Olsson Fastighetsförmedling Malmö City
    Sålde en villa på 150 kvm rekordsnabbt. Mäklaren var väldigt engagerad och kunnig och återkopplade hela tiden om processen. Jag kan varmt rekommendera honom. Läs mer
  • 2019-01-08

Cristian Ezequiel P skrev om Erik Olsson Fastighetsförmedling Malmö City
    Har sålt en kedjehus i Oxie. Jan var ytterst professionell vad gäller lyssna på våran villkor och även mycket duktigt på att presentera hans sätt att jobba på. Även hur Erik Olsson jobbar.
    Ett stort plus är att Jan svara när man tog kontakt med honom.
    Vi kommer att rekommendera Jan till andra som skall sälja. Läs mer
  • Sofie Micaela J

2018-12-24

Sofie Micaela J skrev om Erik Olsson Fastighetsförmedling Malmö City
    Jätte nöjd
    Tar sig verkligen tid att förklara allt in i minsta detalj seriös i allt han gör o säger.
    Behjälplig så fort man ringer el mailar...inget vänta på svar där inte.
    Vi sålde ett parhus i Oxie. Läs mer
  • 2018-11-08

Fanny S skrev om Erik Olsson Fastighetsförmedling Malmö City
    Jan sålde min lilla tvåa vid Nobeltorget. Har verkligen bara gott att säga om Jan. En otroligt kompetent, noggrann och engagerad mäklare som överträffade mina förväntningar på den här försäljningen! Han var lätt att få tag på och tog sig alltid tid för att svara på mina frågor. Allt gick mycket smidigt och jag kan inte vara annat än en väldigt nöjd säljare. Läs mer
  • 2018-11-02

Jerry S skrev om Erik Olsson Fastighetsförmedling Malmö City
    Sålt en villa.
    Blev mycket bra bemött.
    Mycket nöjd med att vi lyckades sälja vid förhandsvisning, innan det gick vidare till fotografering och allmän visning. Läs mer
  • Natasa K

2018-11-01

Natasa K skrev om Erik Olsson Fastighetsförmedling Malmö City
    Vi kunde inte bett om en bättre och mer professionell mäklare. Vi valde honom för att han hade ett gott rykte.
    Och visst stämde ryktet!
    Allt gick så smidigt och Labinot är mycket kunnig!
    Han var genuint intresserad av vart vi skulle flytta och om vi behövde hjälp med att hitta något.
    Han var alltid tillgänglig, svarade snabbt på samtal, sms och mejl! Grymt!!!
    Labinot är bara bäst! Läs mer
  • Angelique S

2018-10-22

Angelique S skrev om Erik Olsson Fastighetsförmedling Malmö City
    Vi fick Martin som mäklare, toppen bra bemötande, god kontakt och sålde vår lägenhet dagen efter första visningen! Läs mer
  • 2018-10-11

Jan R skrev om Erik Olsson Fastighetsförmedling Malmö City
    Kort sagt. En mäklare som är dedikerad och påläst. Läs mer
  • Josefin B

2018-10-11

Josefin B skrev om Erik Olsson Fastighetsförmedling Malmö City
    Jag sålde min lägenhet med hjälp av Jan. Han är oerhört engagerad och svarar alltid på frågor över telefon. Man kan vara helt trygg i hans händer.

Känner verkligen han arbetar hårt och snabbt. Vi ville hitta bra köpare och en smidig affär. Det blev väldigt bra på båda punkterna. Läs mer
  • Cecilia C

2018-08-12

Cecilia C skrev om Erik Olsson Fastighetsförmedling Malmö City
    Vi kan rekommendera Jan efter vårt första husköp. Genuin, seriös, kunnig, tillmötesgående och oerhört service minded mäklare som verkligen var ett stort stöd i vår största affär. Läs mer
  • 2018-08-12

Olof B skrev om Erik Olsson Fastighetsförmedling Malmö City
    Sålt vår bostadsrätt genom Jan och kan bara säga positiva saker. Det är tydligt att Jan lyssnar in vad säljaren vill och prioriterar sitt arbete därefter. Förutom att sälja vår bostad så hjälpte han oss även att utvärdera alternativ för vårt nästa boende. Tog verkligen hand om oss genom hela flytten. Rekommenderas! Läs mer
  • 2018-08-07

Åsa J skrev om Erik Olsson Fastighetsförmedling Malmö City
    Upplevde Jan som mycket aktiv och engagerad vid vår försäljning. Bra förmedling mellan säljare/köpare.
    När intressent hört av sig blev vi snabbt meddelade.
    Bra info innan fotografering sedan gick allt snabbt. Sålt innan visning-Skönt!
    Ingen väntan på köpare när Jan är anlitad. Tummen upp! Läs mer
  • 2018-08-07

Ulrika L skrev om Erik Olsson Fastighetsförmedling Malmö City
    Jan är engagerad, lyhörd och tydlig. Lätt att kommunicera med, snabba svar när frågor uppstod. Rekommenderas varmt." Läs mer
  • Tiina V

2018-06-08

Tiina V skrev om Erik Olsson Fastighetsförmedling Malmö City
    Rebecka hjälpte mig att sälja min tvåa i Rörsjöstaden. Jag valde henne för att hon hade ett antal i förväg intresserade köpare, och jag ångrar mig inte! Hon guidade mig och köparna väl genom hela processen och var väldigt bra på att kommunicera under budgivningen. Innan försäljningen var jag lite skeptisk mot mäklare generellt, men Rebecka gjorde ett superbra jobb och jag skulle gärna använda hennes hjälp igen. Läs mer
  • 2018-05-30

Axel S skrev om Erik Olsson Fastighetsförmedling Malmö City
    Köpte lägenhet i Malmö.
    Väldigt professionell och framförallt inte pushig.
    Rekommenderas! Läs mer
  • 2018-05-25

Kira H skrev om Erik Olsson Fastighetsförmedling Malmö City
    Rebecka var saklig och bemötte min sambo och mej som köpare med likvärdig "uppmärksamhet" och gav ett sakkunnigt intryck Läs mer
  • 2018-05-25

Jonny Z skrev om Erik Olsson Fastighetsförmedling Malmö City
    Köpte lgh I Rörsjöstaden
    Bra bemötande samt snabb återkoppling
    kan rekommendera Rebecka samt kommer även ge henne en chans att sälja min när de blir dags. Läs mer
  • 2018-05-24

Hans Tommy Egon E skrev om Erik Olsson Fastighetsförmedling Malmö City
    Köpt EM 2 rummare
    Rebecka agerade proffsigt Vi fick ett positivt bemötande och affären var effektiv utförd Läs mer
  • 2018-05-24

Magnus S skrev om Erik Olsson Fastighetsförmedling Malmö City
    Sålde en bostadsrätt.
    Bra bemötande.
    Rebecka gjorde det hon skulle. Trevligt bemötande. Läs mer
  • 2018-05-23

Helena M skrev om Erik Olsson Fastighetsförmedling Malmö City
    Rebecka sålde vår bostadsrätt i Rörsjöstaden. Vi blev mycket nöjda med affären i stort och Rebeckas professionella sätt att hantera t.ex. dolda bud. Läs mer
  • Danielle G

2018-05-23

Danielle G skrev om Erik Olsson Fastighetsförmedling Malmö City
    Min bostadsrätt köpte jag under sensommaren 2017, en välplanerad yteffektiv 1,5:a på lugna Håkanstorp/Kirseberg i Malmö.
    Rebecka Ovesen Wågert var en synnerligen engagerad, kompetent & professionell mäklare.
    Bemötandet var personligt och med fingertoppkänsla lotsade Rebecka mig, som förstagångsköpare, igenom hela processen. Hon överträffade alla förväntningar.
    Min upplevelse av hela köpeprocessen var/är oerhört positiv och jag rekommenderar varmt Rebecka Ovessen Wågert som mäklare...! Läs mer

Pauline J skrev om Erik Olsson Fastighetsförmedling Malmö City
    Sålde vår lägenhet väldigt snabbt och smidigt tack vare Rebecka. Hon va lyhörd och lyssnade på vad vi ville samtidigt som hon kom med bra förslag. Kan absolut tänka oss att anlita henne i framtiden. Läs mer

Anna Susanne F skrev om Erik Olsson Fastighetsförmedling Malmö City
    Vi har sålt en villa. Rebecka är pålitlig, proffesionell och lyhörd för våra förslag och idéer kring försäljningen. Vi fick även många tips och information om hur vi skulle gå till väga. Hon fanns tillgänglig under hela processen och besvarade våra frågor vi hade, samt uppdaterade oss vad som hände.

Kan varmt rekommendera Läs mer
  • Annica I

2018-05-22

Annica I skrev om Erik Olsson Fastighetsförmedling Malmö City
    Så himla bra! superduktig på att styla och fixa. Slog säljarnrekord på gatan tack vare henne Läs mer

Mattias H skrev om Erik Olsson Fastighetsförmedling Malmö City
    Rebecka är mäklaren med det lilla extra. Löste visning samma dag jag ringde. Köpte min första bostadsrätt utav henne och ser ingen anledning att sälja med någon annan. Supernöjd. Läs mer

Caroline G skrev om Erik Olsson Fastighetsförmedling Malmö City
    Rebecka sålde vår villa i Malmö på ett mycket trevligt och proffesionellt sätt. Rebecka och hennes kollega Anna Danielsson överträffade våra förväntningar i alla delmoment en husförsäljning innefattar och rekommenderas varmt! Läs mer

Maia A skrev om Erik Olsson Fastighetsförmedling Malmö City
    Har både köpt och sålt av Rebecka! Hon är trevlig, professionell, kvick och smart. Hon känns genuin i sitt arbete och är ett toppen mäklare på alla sätt och vis! Bättre affärer än med Rebecca är de nog svårslaget att få till! Läs mer

Joakim N skrev om Erik Olsson Fastighetsförmedling Malmö City
    Sålde bostadsrätt i Malmö centralt.
    Hon var professionell och effektiv, vilket var förväntningarna.
    Jag hade en mycket bra upplevelse. Läs mer
  • 2018-02-04

Lennart L skrev om Erik Olsson Fastighetsförmedling Malmö City
    Mycket positiv, glad och kunnig person. Hon var mycket effektiv men ändå lugn. Höll oss uppdaterade hela tiden.
    Jag hade mycket höga förväntninga på henne som hin också levde upp till med råge. Läs mer
  • 2018-02-02

Viken M skrev om Erik Olsson Fastighetsförmedling Malmö City
    Proffsig, kunnig, väl påläst Läs mer
  • Ann-Christin H

2018-01-26

Ann-Christin H skrev om Erik Olsson Fastighetsförmedling Malmö City
    Du som ska köpa eller sälja lägenhet kan med förtroende anlita Veton Kolgjini, Erik Olssons fastighetsförmedling. Snabba affärer till bra priser, bra service, hjälpsam och omtänksam om sina kunder. Tack Veton jag är supernöjd 😊 Läs mer
  • Patrik L

2017-12-03

Patrik L skrev om Erik Olsson Fastighetsförmedling Malmö City
    Det var min dotter som mötte Rebecka, men allt var till belåtenhet och enligt förväntan Läs mer
  • 2017-12-01

Nicolina L skrev om Erik Olsson Fastighetsförmedling Malmö City
    En kunnig mäklare som är väl påläst och strävar efter att nå bästa möjliga resultat! Läs mer
  • 2017-11-27

David N skrev om Erik Olsson Fastighetsförmedling Malmö City
    Professional. No problem. Easy to talk to. Answered all questions when we asked them. I trust her. Läs mer
  • 2017-11-23

Malin B skrev om Erik Olsson Fastighetsförmedling Malmö City
    Driven. Ambitiös. Kunnig. Trevlig. Läs mer
  • 2017-11-22

Kerstin B skrev om Erik Olsson Fastighetsförmedling Malmö City
    Ett proffsigt och bra bemötande som fixade ALLT på distans. Läs mer
  • 2017-11-20

Frida L skrev om Erik Olsson Fastighetsförmedling Malmö City
    Vi är supernöjda med Rebecka! Proffsig, smidig, enkel, förtroendeingivande och effektiv. Läs mer
  • 2017-11-14

Sofia A skrev om Erik Olsson Fastighetsförmedling Malmö City
    Jätteproffsig, kunnig och härlig :) Läs mer
  • 2017-11-14

Björn H skrev om Erik Olsson Fastighetsförmedling Malmö City
    Supertrevlig o riktigt professionell. Läs mer
  • 2017-11-02

Dödsboet efter Roland C skrev om Erik Olsson Fastighetsförmedling Malmö City
    Proffsig, kunnig, drivande, snabb och effektiv.
    Glad, tillmötesgående och lagom personlig.
    Toppen helt enkelt! Läs mer
  • 2017-10-26

Malin H skrev om Erik Olsson Fastighetsförmedling Malmö City
    Rebecka är trevlig, tydlig, saklig och rak. Vi är mycket nöjda! Läs mer
  • 2017-10-20

Madeleine L skrev om Erik Olsson Fastighetsförmedling Malmö City
    Vi tycker att huset som vi var intresserade av var fel prissatt. Det gick snabbt iväg långt över utgångspris. Läs mer
  • 2017-10-05

Emma S skrev om Erik Olsson Fastighetsförmedling Malmö City
    Såå duktig och härlig mäklare på alla sätt och vis! Så himla nöjd med Rebecka :) Läs mer
  • 2017-10-04

Nils Göran W skrev om Erik Olsson Fastighetsförmedling Malmö City
    Rebecka levde mer än väl upp till min förväntan som mäklare vid en försäljning av en bostadsrätt. Hennes sakliga, trevliga och professionella bemötande såväl till mig som till köparen var en otrolig upplevelse. Kan med ett ord sammanfatta Rebecka; SUPERMÄKLARE. Ovan har gett mig anledning till att rekommendera hennes tjänster till vänner som står i begrepp till försäljning. Läs mer
  • 2017-10-03

Joakim Å skrev om Erik Olsson Fastighetsförmedling Malmö City
    Rebecka var mycket professionell från start till mål. Hon var tillgänglig, genuin och fick mig att känna mig trygg. Läs mer
  • 2017-10-02

Bobby S skrev om Erik Olsson Fastighetsförmedling Malmö City
    Rebecka är väldigt enkel att jobba med samt är väldigt professionell. Hon har bra koll på detaljer och en känsla för marknaden. Läs mer

Bästa mäklarna i Malmö:

Johan N Johan N tycker: