Malin Thelander

Malin Thelander

Malin Thelander är mäklare på Erik Olsson Fastighetsförmedling Malmö City

Malin Thelander har varit registrerad mäklare sedan 2012-07. Malin Thelander har varit aktiv på Reco.se sedan 2015-04 och har fått 63 omdömen med ett betyg på 4.1. Malin Thelander har haft 0 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 0% av sina kunder efter omdömen.

63 omdömen om Malin Thelander

Sedan starten hos Reco 2015
Madeleine L

Vi tycker att huset som vi var intresserade av var fel prissatt. Det gick snabbt iväg långt över utgångspris.

SAMIR H gillar detta
Autoperformance

Det finns i min värld enbart ett val när det kommer till mäklare och det är Malin Thelander. Malin har hjälpt mig att sälja 4 gånger och varje gång till över förväntan. 5 av 5 möjliga!

Anna T

Malin Thelander var mycket hjälpsam och duktig!

Maja C

Bra och trevligt bemötande och snabb på att svara, men fick viss information om objektet som inte stämde till 100% - detta kom inte fram förrän vid kontraktskrivning.

Kate M

Malin kan området (St Knuts) bättre än någon annan vilket gjorde det lätt att lita på hennes omdöme. Hon är väldigt proffsig om än lite glömsk när det gäller de administrativa sakerna som kommer i och med en försäljning. Jag kommer definitivt använda henne igen när det är dags att sälja min lägenhet.

Joakim R

intresserad frammåt hurtig kunnig

Bettina M

virklig bra service ock bemötande.

Mathurin K

Lyhörd, anspråkslös och ansvarsfull. Bästa mäklaren någonsin! Hon ser till att man känner sig bekväm köpet och försäljningen igenom!

Pamela D

Malin är en otrolig engagerad mäklare.genom sin noggrannhet med detaljer, mäklarkännedom om marknaden, uppriktighet när det häller förväntningar och hennes goda bemötande får hon kunden att känna sig säker och trygg i affären att sälja sin bostad. Litar 100% på Malin.

Johanna R

Malin är en väldigt duktig och seriös mäklare. Inga konstigheter eller tvivel på vad hennes uppdrag är.