en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm

Sveavägen 147, 113 46 Stockholm — Visa karta

5.0 / 5 i betyg — 74 rekommendationer

Läs vad 74 användare tycker om Marcus Ljungdahl

• Torbjörn M
    Torbjörn M skrev om Marcus Ljungdahl en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Fick ett gott intryck första gången vi satt ner med Marcus och det intrycket bestod genom hela processen. Genomförde allt som vi som säljare förväntade oss med bravur och fanns alltid nära till hands för frågor eller funderingar.
    2017-08-13 Marcus L svarar Torbjörn M
    Tack snälla för er fina kommentar! Hoppas ni haft en fin sommar så ses vi snart på tillträdet.
  • Patrik N
    Patrik N skrev om Marcus Ljungdahl en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Marcus var lugn, professionell och vägledde mig som säljare bra under hela processen. Jag rekommender Marcus till andra som letar mäklare.
    2017-06-18 Marcus L svarar Patrik N
    Stort tack Patrik för ett lyckat samarbete!
    Hoppas du kommer trivas toppen på Gärdet.
    Med vänlig hälsning,
  • Anna L
    Anna L skrev om Marcus Ljungdahl en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Jag köpte lägenheten via honom. Han är en ärlig och kunnig mäklare. Han är tillmötesgående och vänlig i sitt bemötande.
    Rekommenderas vid försäljning av din bostad!
    2017-06-18 Marcus L svarar Anna L
    Tack Anna för dina fina ord!
    Jag är övertygad om att du kommer trivas kalas i din nya bostad.
  • Peter B
    Peter B skrev om Marcus Ljungdahl en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Stockholms bästa mäklare enligt min uppfattning!
    2017-06-18 Marcus L svarar Peter B
    Tack Peter för dina fina ord!
    Vad kul att även denna försäljning slog rekord i föreningen.
    Vi hörs!
  • Tina O
    Tina O skrev om Marcus Ljungdahl en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Marcus är professionell, pigg, glad samt inger ett mycket seriöst intryck. Han levererade bästa tänkbara försäljningsresultat. Hans positiva energi och driv gör att ni är i säkra händer.
    2017-05-22 Marcus L svarar Tina O
    Hej Tina,
    Tack för din fina kommentar och ett trevligt samarbete.
    Så kul att vi lyckades bräcka föreningsrekordet och leverera ett fantastiskt slutpris.
    Lycka till och hör av dig vid frågor! :)
  • Oliver S
    Oliver S skrev om Marcus Ljungdahl en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Marcus är en grym mäklare med energi och driv som jag tror är svårt att hitta hos någon annan mäklare. Marcus höll oss hela tiden uppdaterade om vad som hände, vilket gjorde att vi som säljare kände oss delaktiga i hela säljprocessen. Jag kan absolut rekommendera Marcus till er som skall välja mäklare då han också är en fantastisk säljare.

-Oliver
    2017-05-22 Marcus L svarar Oliver S
    Tack Oliver, vad kul att ni är så nöjda :)
    Nu jobbar vi hårt för att ni ska hitta ert nästa drömboende!
  • Gustav S
    Gustav S skrev om Marcus Ljungdahl en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Marcus gav ett mycket professionellt och tryggt bemötande från första början till slutet av kontakten.
    Att alltid kunna få kontakt med honom och hela tiden få en bra uppdatering av läget gav mig som köpare ett mycket gott intryck!

Som helhet ger jag Marcus bästa möjliga betyg!
    2017-05-22 Marcus L svarar Gustav S
    Tack Gustav för din fina kommentar och till en jättefin bostad :)
    Vi ses vid tillträdet. Trevlig sommar!
  • Philip O
    Philip O skrev om Marcus Ljungdahl en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Marcus är otroligt professionell, ödmjuk, kundorienterad och jobbar stenhårt för att nå de uppsatta målen. Kan rekommendera Marcus till alla som skall sälja sin lägenhet i Hjorhagen.
    2017-05-22 Marcus L svarar Philip O
    Tack Philip för din fina kommentar :)
    Alltid lika trevligt att förmedla bostäder på fina Dianavägen!
  • Lars J
    Lars J skrev om Marcus Ljungdahl en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    En korrekt och saklig mäklare att lita på.
    Jobbar för att försäljningen skall bli en en
    en bra affär för säljaren.
    2017-05-22 Marcus L svarar Lars J
    Stort tack Lars för din fina kommentar!
    Fantastiskt att vi lyckades få hela 600 000 kr mer för en liknande bostad än vad grannen fick bara en vecka efter. Hälsa Maud! :)
  • Raisa L
    Raisa L skrev om Marcus Ljungdahl en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Marcus är en mäklare som lyssnar och som är lätt att samarbeta med. Marcus har varit bra att kommunicera med oss under hela processen och även om samarbetet vi hade blev kort så lämnade han en professionell, familjär och varmt intryck ❤
    2017-05-22 Marcus L svarar Raisa L
    Tack snälla Raisa för din fina kommentar!
    Det var ett kort men varmt och trevligt samarbete.
    Så kul att priset blev så bra :)
  • Anders E
    Anders E skrev om Marcus Ljungdahl en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Jag anlitade Marcus till min lägenhetsförsäljning och kan verkligen rekommendera honom till andra. Han har hög servicegrad vilket innebär att han alltid var tillgänglig, pedagogisk i sitt sätt att förklara vad som händer och med omtanke för mig som säljare. Jag är supernöjd med bostadsannonsen som Marcus tog fram och utan honom hade inte min lägenhet gått för det priset som vi fick.
    2017-08-13 Marcus L svarar Anders E
    Tack snälla Anders för er fina kommentar!
    Så kul att vi lyckades nå vårt högt satta mål :)
    Önskar er en fin sommar!
  • Kristina D
    Kristina D skrev om Marcus Ljungdahl en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Det här är enligt min uppfattning Stockholms bästa mäklare. Marcus var oerhört proffsig och förmedlade den bästa tänkbara affären för båda parter. Han förberedde försäljningen väl, ingav förtroende och genererade många spekulanter och budgivare till min lägenhet. Toppklass!
    2017-08-13 Marcus L svarar Kristina D
    Stort tack Kristina för förtroendet att sälja din bostad!
    Hoppas du trivs bra i ditt nya boende i Vasastan :)
    Trevlig sommar!
  • Stefan P
    Stefan P skrev om Marcus Ljungdahl en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Marcus höll kontakt med oss regelbundet, ibland flera gånger per dag. Klar och tydlig dialog som gjorde att vi hela tiden var uppdaterade. Ett positiv attityd i kombination med fakta han fick av kundera gjorde det enklare att veta hur vi skulle agera. Toppen!
    2017-08-13 Marcus L svarar Stefan P
    Tack Stefan för ett trevligt samarbete!
    Hoppas du och din familj trivs i ert nya boende.
    Välkommen åter :)
  • Rebecca C
    Rebecca C skrev om Marcus Ljungdahl en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    As the buyer of the property, and not fluent in Swedish I can say that Marcus was very accommodating with translation and patience. Very knowledgeable and professional. He made the process very fair and comfortable and explained everything thoroughly. Thank you Marcus and I highly recommend!
    2017-08-13 Marcus L svarar Rebecca C
    Thank you Rebecca for your comment :)
    I wish you and your family the best.
    Best regards, Marcus
  • Hampus G
    Hampus G skrev om Marcus Ljungdahl en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Marcus är extremt kunnig och påläst, det märks att han verkligen gör allt för att se till att försäljningen blir så bra som möjligt, för alla parter. Han gör det där lilla extra, i varje situation. Supernöjd med min försäljning som dessutom satte prisrekord i området.
    Jag skulle utan tvekan rekommendera alla att anlita Marcus!
    2017-08-13 Marcus L svarar Hampus G
    Tack Hampus för din fina kommentar :)
    Jag hoppas att ni haft en fin sommar och att vi snart ses igen för framtida samarbeten.
    Trevlig dag!
  • Hugo G
    Hugo G skrev om Marcus Ljungdahl en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Professionell, kunnig, trevlig, flexibel, snabb. Kanonnöjd!
    2017-03-02 Marcus L svarar Hugo G
    Tack Hugo för dina fina betyg, det värmer!
    Hoppas allt går strålande för dig nere i Lund.
    Med vänlig hälsning, Marcus
  • Emma H
    Emma H skrev om Marcus Ljungdahl en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Marcus har varit mycket professionell i affären. Bra service, tillgänglig, bra dialog, tydlighet, snabb affär. Finns inget att anmärka Marcus på, utan skulle starkt rekommendera honom och anlita honom för framtida affärer.
    2017-03-02 Marcus L svarar Emma H
    Tack Emma för din fina kommentar och grattis till ett jättefint köp.
    Du kommer trivas toppen :)
    Med vänlig hälsning, Marcus
  • Victor C
    Victor C skrev om Marcus Ljungdahl en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Markus gav 100 % genom hela vår försäljning och var hela tiden proffsig och engagerad. Rekommenderar honom varmt!
    2017-02-28 Marcus L svarar Victor C
    Hej Victor,
    Tack snälla för er fina kommentar!
    Hoppas ni kommer trivas super i er nya villa.. jag kan tänka mig att du ser fram emot att klippa gräset ;) Hälsa Sofia!
  • Sara L
    Sara L skrev om Marcus Ljungdahl en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Marcus Ljungdahl är utan tvekan den bästa och mest professionella mäklaren som jag har haft kontakt med. Han sätter alltid sina kunder först och är väldigt mån om möta sin klients önskemål och att förverkliga dessa på bästa sätt. Han är hjälpsam och finns alltid tillgänglig när det behövs. Allt har gått mycket smidigt och jag vill rekommendera alla anlita Marcus om ni ska sälja/köpa lägenhet.

Han har och ger också väldigt mycket energi. Det har varit väldigt kul att jobba med och lära känna Marcus. Och, kanske viktigast av allt, det har lönat sig!

Både jag och köparna gick ut från kontraktsskrivningen med en bra känsla i magen. Stort tack Marcus för din enormt trevliga och professionella personlighet.
    2017-02-28 Marcus L svarar Sara L
    Stort tack Sara för din fina kommentar!
    Så kul att försäljningen gick så bra och att vi nådde föreningsrekordet tillslut,
    Hoppas du kommer trivas toppen i din nya bostad!
  • Jenny D
    Jenny D skrev om Marcus Ljungdahl en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Professionell och kunnig. Inläst på området och föreningen. Bra att diskutera med. Ibland gick det lite fort men förstår att det också pga mkt att göra.
    2017-02-28 Marcus L svarar Jenny D
    Hej Jenny,
    Tack för din fina kommentar!
    Vi ses på tillträdet :)
  • Andreas J
    Andreas J skrev om Marcus Ljungdahl en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Marcus är precis den typ av mäklare man som säljare önskar. Han uppdaterar fortlöpande om status på försäljningen under hela processen samt gör sitt absolut bästa för att göra mig som säljare nöjd. Med sin erfarenhet av Stockholms bostadsmarknad, professionalitet, trovärdighet, engagement (ja, listan kan göras lång) ger jag mina varmaste rekommendationer till andra att anlita Marcus.
    2017-02-28 Marcus L svarar Andreas J
    Stort tack Andreas för din fina kommentar!
    Hoppas du trivs i din nya bostad på Kungsholmen :)
    Vi ses på tillträdet!
  • Elisabeth N
    Elisabeth N skrev om Marcus Ljungdahl en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    We have just sold our apartment with the help of Marcus, and he has shown high professionalism and dedication to his work. Marcus was very structured and well-planned. He took his job seriously, and he put the extra mile in each step. Last but not least, he is a very agreeable person who makes you feel confident and comfortable throughout the whole process. Thank you Marcus! /Vahe and Elisabeth
    2017-02-28 Marcus L svarar Elisabeth N
    Tack Vahe och Elisabeth för er fina kommentar :)
    Det var väldigt trevligt att samarbeta med er också.
  • Charlotte S
    Charlotte S skrev om Marcus Ljungdahl en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Vi upplevde Marcus på Erik Olsson som väldigt förtroendeingivande redan från första mötet på visningen. Påläst, trevlig, tillgänglig och serviceinriktad.
    2017-02-21 Marcus L svarar Charlotte S
    Hej Charlotte,
    Stort tack för er fina kommentar! :)
    Önskar er en trevlig dag!
  • Pekka
    Pekka skrev om Marcus Ljungdahl en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Marcus är en duktig och driven mäklare som tar bra hand om säljaren. Återkopplar fortlöpande för att man ska ha bra koll på statusen.
    2017-02-05 Marcus L svarar Pekka
    Stort tack Pekka för er fina rekommendation. Hoppas ni kommer trivas toppen i ert nya boende och hör gärna av er vid frågor. Trevlig kväll!
  • Niklas E
    Niklas E skrev om Marcus Ljungdahl en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Marcus gjorde min försäljning till en trygg, kontrollerad och bra affär. Han förtjänar verkligen sitt goda rykte av engagemang och driv. Marcus inger stort förtroende genom att vara kunnig och ärlig. Han är en stjärna på att skapa möjligheter, bollade alltid alternativ med mig och lät mig välja väg att gå. Jag fick en härlig teamkänsla av att samarbeta med Marcus som också bidrog med tips och insikter i mitt sökande efter ny bostad. Jag kan varmt rekommendera Marcus som samarbetspartner till din nästa försäljning.
    2017-02-05 Marcus L svarar Niklas E
    Jättefin kommentar Niklas som jag tackar ödmjukast för. Så kul att vi fick till ett så bra slutpris! :) Hoppas ni kommer trivas bra i ert nya större boende och välkomna att kontakta mig vid frågor. Trevlig kväll!
  • Annika B
    Annika B skrev om Marcus Ljungdahl en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Mycket nöjda med försäljningen av bostaden. Engagerad och kunnig. Ett utmärkt alternativ för en bra bostadsförsäljning utan krångel.
    2017-02-05 Marcus L svarar Annika B
    Tack Annika för er fina rekommendation!
    Önskar dig och familjen (framtida) allt gott och att ni trivs bra på Gotland.
    Mvh, Marcus !
  • Johan V
    Johan V skrev om Marcus Ljungdahl en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Marcus är både lättsam och behaglig att resonera med som köpare och samtidigt proffsig och korrekt i sitt agerande med både säljare och köpare. I försäljningen av min lägenhet arbetade Marcus systematiskt för att ge köpare en så tydlig bild som möjligt av lägenheten, vilket skapade en trygghet och ett förtroende till potentiella köpare. Marcus hjälpte även mig som säljare att lyfta fram det som stack ut med min lägenhet och hur den kan göras så representabel som möjligt inför försäljning. På så sätt fick jag en enkel resa som säljare, bra betalt för min lägenhet och köparen visste vad man köpte och förstod tydligt lägenhetens styrkor. Utmärkt fackmannamässigt mäklararbete!
    2017-02-05 Marcus L svarar Johan V
    Tack Johan för din fina rekommendation!
    Jättekul att försäljningen gick så bra och att vi lyckades få bland det dyraste slutpriset som sålts i föreningen. Hoppas du och din familj kommer trivas toppen i ert nya boende.
  • Charlotte S
    Jag kan varmt rekommendera Marcus Ljungdahl på Erik Olsson Fastighetsförmedling. Han är kunnig, proffsig och engagerad. Allt som gör en bra mäklare!
    2017-02-05 Marcus L svarar Charlotte S
    Tack Charlotte, vad fint skrivet!
    Hoppas ni trivs toppen i ert nya boende.
  • Elizabeth S
    Elizabeth S skrev om Marcus Ljungdahl en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Jag är mycket nöjd med Marcus som mäklare. Han är både trevlig och professionell i sitt bemötande. Marcus har också varit strukturerad, noggrann och flexibel genom hela processen. Jag har blivit uppdaterad genom hela tiden på ett mycket tillfredsställande och bra sätt. Kan verkligen rekommendera Marcus!
    2017-08-13 Marcus L svarar Elizabeth S
    Tack snälla Elizabeth för din fina kommentar :)
    Så kul att vi lyckades få ett sånt högt slutpris ihop.
    Hoppas du och familjen mår bra.
  • Katarina T
    Katarina T skrev om Marcus Ljungdahl en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Marcus har varit en klippa under hela processen, från början till slut.
    Det går snabbt att komma i kontakt med Marcus, svarar på frågor man har väldigt utförligt.
    Han är dessutom väldigt trevlig och har ett grymt tålamod.
  • Susanna B
    Susanna B skrev om Marcus Ljungdahl en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Proffsigt bemötande och väldigt smidig och snabb försäljning av min bostadsrätt. Kan verkligen rekommendera Marcus!
    2017-02-05 Marcus L svarar Susanna B
    Tack Susanna för din fina kommentar :)
    Hoppas du trivs toppen i ditt nya boende och välkommen att höra av dig i framtiden.
  • Emelie Å
    Emelie Å skrev om Marcus Ljungdahl en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Jag har haft kontakt med Marcus under några veckor då han verkar mkt i det område jag letade lägenhet i. Efter att jag varit på en till två visningar med honom kontaktade han mig personligen och hörde sig för vad jag letade efter och kunde sedan guida mig genom sina pågående och kommande försäljningar.

Jag upplevde Marcus som väldigt positiv, personlig öppen och trovärdig. I slutändan köpte jag en lägenhet som jag kommer trivas med i många år tack vare Marcus.
    2017-02-05 Marcus L svarar Emelie Å
    Stort tack Emelie :)
    Hoppas allt är bra med dig och att du trivs i ditt nya boende.
  • Helena G
    Helena G skrev om Marcus Ljungdahl en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Hela försäljningsprocessen gick väldigt smidigt till tack vare Marcus. Han är väldigt engagerad, driven och professionell. Under alla faser av försäljningen gav Marcus kontinuerliga uppdateringar och dessutom var han väldigt tillgänglig vilket var mycket uppskattat och förtroendeingivande. Jag är supernöjd med mitt val av Marcus som Mäklare.
    2016-11-14 Marcus L svarar Helena G
    Stort tack Helena för de fina orden och tack för ett trevligt samarbete.
    Hoppas du kommer trivas toppen i det nya boendet.

Kul med rekord i föreningen!!! :)

• Niclas K
    Niclas K skrev om Marcus Ljungdahl en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Marcus är den mest profetionella mäklare vi träffat. Han är mycket nogrann, kunde området, driven, positiv och vet vad han gör. Vi är otroligt imponerad av att han var så engagerad under hela processen!

Vi kommer garanterat anlita Erik Olsson ( Marcus Ljungdahl) igen i framtiden!!
    2016-10-31 Marcus L svarar Niclas K
    Jättefin rekommendation Niclas, det tackar jag för! :) Väldigt kul att försäljningen gick så bra! Hoppas ni kommer trivas fint i ert nya boende i området.

• Helge
    Helge skrev om Marcus Ljungdahl en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Markus är en ypperlig mäklare, han rekommenderas varmt.
    2016-10-31 Marcus L svarar Helge
    Tack Helge för din rekommendation!
    Hoppas du kommer trivas bra i Gävle :)

• Stefan B
    Stefan B skrev om Marcus Ljungdahl en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Marcus skötte hela affären väldigt proffsigt och fanns hela tiden tillgänglig för den hjälp jag behövde. Han hade väldigt god kunskap om området och en bra strategi för hur vi skulle lägga upp försäljningen. Toppbetyg!
    2016-10-31 Marcus L svarar Stefan B
    Stort tack Stefan för den fina orden och tack för ett trevligt samarbete.
    Hoppas ni kommer trivas toppen i det nya huset.

• Agnes H
    Agnes H skrev om Marcus Ljungdahl en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Väldigt bra och effektiv, tydlig, professionell och duktig i allmänhet
    2016-10-31 Marcus L svarar Agnes H
    Stort tack Agnes!
    Hoppas ni kommer trivas toppen i Hjorthagen :)

• Alfons S
    Alfons S skrev om Marcus Ljungdahl en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Är otroligt nöjd med Marcus Ljungdahl som verkligen gav begreppet engagemang en ny innebörd. Kan verkligen rekommendera andra att anlita Marcus som mäklare.
    2016-10-31 Marcus L svarar Alfons S
    Vad kul att höra Alfons :)
    Det var väldigt trevligt att samarbeta med er!

Lycka till med det nya boendet!
  • Lykke I
    Lykke I skrev om Marcus Ljungdahl en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Marcus kändes verkligen engagerad och kom med bra råd och tips inför försäljningen. Var alltid lätt att nå och höll mig hela tiden uppdaterad. Trevlig och professionell. Att anlita Marcus rekommenderas varmt!
    2016-10-31 Marcus L svarar Lykke I
    Tack Lykke för de fina orden och vad kul att försäljningen gick så bra!

• Yvonne S
    Yvonne S skrev om Marcus Ljungdahl en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Trevligt bemötande, förtroendeingivande och effektiv.
    2016-10-31 Marcus L svarar Yvonne S
    Tack Yvonne för de fina orden!
    Hoppas du kommer trivas toppen i den nya lägenheten :)

• Lykke S
    Lykke S skrev om Marcus Ljungdahl en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Vi är supernöjda med Marcus, alltid tillgänglig och verkligen engagerad i just vår försäljning. Att vi dessutom fick mer betalt för lägenheten än vi förväntat oss var såklart ett stort plus!
    2016-10-31 Marcus L svarar Lykke S
    Stort tack Lykke för ett lyckat samarbete :) Hoppas ni kommer trivas bra i ert nästa boende,

• Jenny W
    Jenny W skrev om Marcus Ljungdahl en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Marcus är en toppenmäklare som jag med nöje kommer rekommendera vidare. Han är mycket noggrann, kunnig och närvarande. Med Marcus är det lätt att sälja! Fotografierna och prospektet var också mycket fint gjorda. Jag är supernöjd!
    2017-02-10 Marcus L svarar Jenny W
    Tack Jenny för din fina kommentar!
    Så kul att vi slog föreningsrekord och fick bland de högsta slutpriserna någonsin i hela området, för liknande bostäder.
  • Mathias A
    Mathias A skrev om Marcus Ljungdahl en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Marcus är en mäklare med stor entusiasm och engagemang. Är mycket nöjd och försäljningen gick över förväntan.
    2017-02-10 Marcus L svarar Mathias A
    Tack Mathias för ett trevligt samarbete!
    Hoppas du snart hittar vad du letar efter.
  • Robert E
    Robert E skrev om Marcus Ljungdahl en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Har aldrig träffat en så proffesionell mäklare.
    2017-02-10 Marcus L svarar Robert E
    Tackar ödmjukast för din fina kommentar Robert!
  • Lena A
    Lena A skrev om Marcus Ljungdahl en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Har haft ett otroligt fint stöd av Marcus i samband med försäljning av vår lägenhet. Proffesionell och kunnig!!! Blir det aktuellt vill jag gärna anlita honom igen.
    2017-02-10 Marcus L svarar Lena A
    Tack Lena vad glad jag blir!
    Det var ett mycket trevligt och lyckat samarbete.
  • Tommy J
    Tommy J skrev om Marcus Ljungdahl en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Hej, vi är klart nöjda med Marcus som mäklare i våran letande efter bostad. Klart och tydligt allting. Snabb budgivning för att inte dra ut på det i onödan. Kontraktsskrivningen lika bra den. Kort, snabbt och tydligt. Tommy Frida
    2016-10-01 Marcus L svarar Tommy J
    Hej Tommy,
    Tack för er fina kommentar!
    Jag tror ni kommer trivas toppenbra i Hjorthagen och dess fina natur. Här finns det goda möjligheter att vässa till löpningen inför kommande tävlingar.
    Ha det gott!
  • Magnus O
    Magnus O skrev om Marcus Ljungdahl en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Hej,

Vi har totalt sålt 3 lägenheter via Erik Olsson, vid det tredje tillfället använde vi Marcus Ljungdal som mäklare. Vid samtliga tillfällen har vi blivit proffesionellt och omsorgsfullt bemötta, försäljnings material och bilder har blivit bra och framförallt så har det framhävt det bästa ur objektet. I samtliga fall har vi även upplevt att objektet har sålts för ett tillfredställande pris.

Magnus
    2016-10-01 Marcus L svarar Magnus O
    Hej Magnus,
    Kul att höra att ni varit nöjda samtliga gånger ni anlitat Erik Olsson Fastighetsförmedling. Min förhoppning är att ni aldrig mera behöver tveka vem ni ska kontakta vid er nästa försäljning. Superkul att det gick så bra med försäljningen och lycka till i med det nya boendet.
  • Gunilla K
    Gunilla K skrev om Marcus Ljungdahl en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Hej! Instämmer med min dotter om att jag är väldigt nöjd med hela försäljningen av min lägenhet & speciellt med Marcus!!! Mvh Gunilla Kraft
    2016-10-01 Marcus L svarar Gunilla K
    Hej Gunilla,
    Stort tack för din fina kommentar! Hoppas du trivs jättebra i din nya bostad och att allt löser sig på bästa sätt.
  • Sophie K
    Sophie K skrev om Marcus Ljungdahl en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Vi är supernöjda, Marcus har gjort ett toppenfint jobb och gjorde verkligen det där lilla extra för att vi skulle nå vårt mål i affären!
    2016-10-01 Marcus L svarar Sophie K
    Stort tack för er fina kommentar Sophie och hoppas att allt blir toppen för er. Ses snart på tillträdesdagen.
  • Lars W
    Lars W skrev om Marcus Ljungdahl en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Jag är mycket nöjd. Marcus Ljungdahl var lätt att ha och göra med och försäljningen gick mkt bra. Jag fick goda råd och utmärkt information om hur försäljningen skulle gå till.
    2016-09-08 Marcus L svarar Lars W
    Tack Lars för din fina kommentar och ett trevligt samarbete.
    Jättekul att läsa att du är nöjd med min insats.
    Hoppas du hittar något fint i Italien nu ;)
    Buona sera!

Magnus Jansson