102 rekommendationer

Marcus Ljungdahl
en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm

Noggrannhet, vilja och engagemang är nyckelord som personifierar mig. Med min bakgrund som civilekonom har jag arbetat ett antal år både inom bankvärlden och näringslivet. Utöver detta har jag också sysslat med lagsporter under stora delar av mitt liv. Just tävlingsmomentet är något jag verkligen brinner för.

Meriter:

- Hjorthagens mest anlitade mäklare 2016-2017
- Flera fina föreningsrekord runt om i Stockholm
Sveavägen 147
113 46 Stockholm — Visa karta

Vad tror Marcus att er bostad är värd i dagsläget?

Ange ditt postnummer för en kostnadsfri värdering

Läs vad 102 kunder tycker om Marcus Ljungdahl

• William F
    William F skrev om Marcus Ljungdahl en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Marcus har lyckats sälja min lägenhet som tidigare varit extremt svårsåld, hans bemötande va strålande och han jobbade verkligen dag och natt för att få sålt den. Extremt proffesionel och visste vad han höll på med. Kan varmt rekommendera honom samt kommer använda honom av varje sälj jag kommer göra. Läs mer
  • Sarah F
    Sarah F skrev om Marcus Ljungdahl en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Marcus är väldigt mån om sina klienter och är mycket noggrann i sitt arbete. Han är ärlig och rak i kommunikationen och man slipper otydliga svar och förskönande beskrivningar. Väldigt skönt. Om ni vill ha en hängiven och duktig mäklare så rekommenderar vi att ni vänder er till Marcus Ljungdahl på Erik Olsson.

Mvh,
    Sarah & Andreas Läs mer
    2018-04-26 Marcus L svarar Sarah F
    Tack snälla Sarah och Andreas för era fina ord, det värmer otroligt :)
  • Tina L
    Tina L skrev om Marcus Ljungdahl en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Marcus, ja du!
    Är han vaken dygnet runt!
    Han har kämpat med våran lägenhet, fast det är dålig marknad just nu!
    Hade visning på visning å till slut blev det napp, gav aldrig upp!
    Glad och framåt och kan sin sak.
    Tussen tack marcus Läs mer
    2018-04-26 Marcus L svarar Tina L
    Tack Tina för ett härligt samarbete, det har varit jättetrevlig. Vi hörs :)
  • David G
    David G skrev om Marcus Ljungdahl en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Marcus är verkligen en fantastisk mäklare. Som förstagångsköpare kändes hela affären trygg och Marcus var en stor del i det. Väldigt trevlig, lyhörd, hjälpsam och lättillgänglig. Kommer absolut vända mig till honom när det är dags för oss att sälja. Läs mer
    2018-04-26 Marcus L svarar David G
    Tack David för din fina rekommendation!
    Hoppas ni trivs toppen i lägenheten.
  • Johanna H
    Johanna H skrev om Marcus Ljungdahl en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Marcus gav ett professionellt och engagerat bemötande från början till slut i processen. Vi som förstagångssäljare kände oss väldigt trygga genom hela försäljningen. Läs mer
  • Erik S
    Erik S skrev om Marcus Ljungdahl en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Vi hade mycket höga förväntningar på Marcus baserat på tidigare försäljningar och omdömen vilka han infriade med råge. Det kändes tryggt att veta att Marcus hela tiden jobbade engagerat med försäljningen av vår lägenhet. Läs mer
  • Anna E
    Anna E skrev om Marcus Ljungdahl en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Vi är supernöjda med Marcus, han levde upp till våra höga förväntningar på service och engagemang. Vi skulle välja Marcus igen! Läs mer
  • Alexander L
    Alexander L skrev om Marcus Ljungdahl en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Det som är unikt med Markus är inte bara att han är en otroligt duktig mäklare utan att han faktiskt har tagit reda på varför han är så duktig. Det tror jag är en stor tillgång som gör att han kan prestera på en hög nivå och samtidigt vara ett bra bollplank under hela processen för att göra en så bra försäljning som möjligt.

Riktigt smart och högpresterande mäklare i en klass för sig själv! Läs mer
  • Magnus L
    Magnus L skrev om Marcus Ljungdahl en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Stort tack Marcus för en rakt igenom professionell och kompetent insats. Marcus gav lugn i en viktig affär. Läs mer
  • Matilda
    Matilda skrev om Marcus Ljungdahl en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Bra bemötande. Inte alls intensiv via telefon vilket jag ofta kan tycka är påfrestande. Utan väldigt neutral/hyfsat låg profil. Trevlig och professionell! Smidigt! Läs mer
  • Amanda O
    Amanda O skrev om Marcus Ljungdahl en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Marcus gjorde ett jättebra jobb vid försäljning av vår lägenhet. Han var lättillgänglig, trovärdig och noggrann. Kan absolut rekommendera honom till alla som vill sälja sin bostad. Läs mer
  • Adelina P
    Adelina P skrev om Marcus Ljungdahl en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Jag är superglad över att ha samarbetat med just Marcus och väldigt nöjd med den hjälp jag fått med både styling, hans engagemang och inte minst kunskap och förmåga att driva igenom min försäljningsprocess på ett väldigt proffsigt sätt. Det är en väldigt stor skillnad på hur Marcus jobbar (från första presentationsmaterial till t.ex. nya idéer, förslag på möblering, tips inför fotografering) jämfört med andra mäklare som jag använt och som inte brytt sig om detaljer eller att komma med användbara tips. Han visar även på stort engagemang och intresse genom kontinuerlig återkoppling. Man behöver aldrig fundera över något, utan kan känna sig trygg. Jag rekommenderar verkligen alla att anlita Marcus vid en av de viktigaste affärerna i livet, som ju är en bostadsförsäljning! Läs mer
  • Max V
    Max V skrev om Marcus Ljungdahl en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Vi upplevde Marcus som en seriös, trevlig och ärlig mäklare. Enkel att samarbeta med och även tävlingsinriktad för att skapa bästa lösning för oss som säljare. Alltid lätt att få
    tag på och en strukturerad process på vad som ska göras när för att nå bästa resultat och som var enkel att förstå för oss som förstagångssäljare. Läs mer
  • Nils H
    Nils H skrev om Marcus Ljungdahl en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Marcus är mycket engagerad och förtroendeingivande. När en motsvarande lägenhet här i området enbart fick underbud sålde Marcus vår lägenhet till rekordpris. Läs mer
  • Maria B
    Maria B skrev om Marcus Ljungdahl en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Fantastisk mäklare på alla sätt!! Läs mer
  • Karl E
    Karl E skrev om Marcus Ljungdahl en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Jag bemöttes väldigt bra. Marcus var proffsig och bemötte mig och köparna med respekt. Dessutom lyckades han stänga affären väldigt snabbt där både säljaren och köparen var nöjda, vilket jag uppskattar. Mycket nöjd ! Läs mer
  • Mette A
    Mette A skrev om Marcus Ljungdahl en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Vi har sålt flera lägenheter tidigare med olika mäklare men är mycket glada för att vi fick förmånen att sälja med Marcus denna gång! Efter att ha försökt sälja lägenheten i två omgångar utan att uppnå rätt pris, vände vi oss till Marcus som sålde den till ett pris som vi kände oss mycket nöjda med. Kompetens, trygghet och ett gediget yrkeskunnande präglar Marcus arbete! Vi kan varmt rekommendera Hjorthagens stjärnmäklare! Läs mer
  • Fredrik K
    Fredrik K skrev om Marcus Ljungdahl en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Proffesionellt bemötande och förfarande. Trevlig approach. Läs mer
  • Anna O
    Anna O skrev om Marcus Ljungdahl en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Jag är oerhört nöjd med Marcus Ljungdahls insats som mäklare - engagerad, lätt att nå (superviktigt), flexibel, driven & duktig. Dessutom sålde han min lägenhet för en summa som kändes nästintill orimlig att tro & hoppas på så givetvis sätter det en guldkant på hela upplevelsen!" Läs mer
  • Johanna K
    Johanna K skrev om Marcus Ljungdahl en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Marcus får toppbetyg! Proffsigt men fortfarande avslappnat bemötande. Det här var min första lägenhet som jag köpte och jag kommer absolut att vända mig till Erik Olsson i fortsättningen. Läs mer
  • Thomas S
    Thomas S skrev om Marcus Ljungdahl en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Vi fick ett utmärkt bemötande. Marcus gjorde ett kanon jobb. Han är lyhörd och trovärdig med ett driv och känsla att lyfta fram fördelarna med lägenheten inför försäljningen . Marcus upplägg gav många intresserade budgivare vilket bidrog till en lyckad försäljning som överträffade våra förväntningar. Läs mer
  • Julia S
    Julia S skrev om Marcus Ljungdahl en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Marcus har gjort ett toppenjobb, affären gick snabbt och smidigt! Läs mer
  • Anna-Karin O
    Anna-Karin O skrev om Marcus Ljungdahl en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Marcus är ett proffs ut i fingerspetsarna. Han har genomarbetade strategier för försäljning, är lyhörd och otroligt mån om att du som kund ska bli nöjd. Dessutom är han riktigt duktig på att ta folk och genomförde min bostadsförsäljning med total perfektion. Kan varmt rekommendera Marcus! Läs mer
  • Oscar N
    Oscar N skrev om Marcus Ljungdahl en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Marcus känns väldigt seriös, kunnig och är enkel att ha att göra med. Håller en uppdaterad och han är snabb på svara om det dyker upp någon fråga.

Skulle absolut rekommendera Marcus till den som går i säljtankar. Läs mer
  • Felicia F
    Felicia F skrev om Marcus Ljungdahl en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Marcus är en fantastisk mäklare med en härlig energi som smittar av sig! Jag ser upp till hans driv och målmedvetenhet. Marcus var otroligt professionell och tillmötesgående under hela processen, vilket ingav en stor trygghet för mig som säljare. Att vi slog rekord i hela Abbis tycker jag säger nog om hans förmåga att leverera ett högt slutpris. Marcus får mina bästa rekommendationer och kommer vara det fortsatt självklara valet av mäklare för mig framåt! Läs mer
  • Gabriel G
    Gabriel G skrev om Marcus Ljungdahl en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Marcus är professionell och har ett trevligt bemötande. Hans pragmatiska stil i kombination med hans positiva personlighet och välrenommerade yrkesbakgrund gjorde honom till ett självklart val bland hans konkurrenter. Jag rekommenderar Marcus varmt. Läs mer
  • Jonas R
    Jonas R skrev om Marcus Ljungdahl en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Marcus är väldigt lugn och sansad vilket lätt smittar till både säljare och köpare. En väldigt bra egenskap då man ofta kan känna sig stressad/rädd/nervös inför ett köp/sälj.

Han är dessutom väldigt kunnig, trevlig och har vill alla inblandade väl!

Marcus får 5/5 av mig. Hatten av för Marcus! Läs mer
    2017-08-24 Marcus L svarar Jonas R
    Tack Jonas det värmer att höra!
    Jag är säker på att ni kommer trivas toppen i er nya bostad.
    Trevlig dag så ses vi på tillträdet!
  • Jacob J
    Jacob J skrev om Marcus Ljungdahl en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Jag är oerhört glad och nöjd med att Marcus skötte försäljningen av min bostad. Marcus har ett ändlöst driv och engagemang samt är väldigt
    trevlig och lättsam samtidigt som han under hela processen ständigt är tillgänglig, inkluderande och pedagogisk i varje steg av processen.
    Jag ger mina varmaste rekommendationer! Läs mer
    2017-08-24 Marcus L svarar Jacob J
    Tack snälla Jacob för din fina rekommendation!
    Så kul att vi slog föreningsrekord och lyckades överträffa våra förväntningar.
    Trevlig dag!
  • Torbjörn M
    Torbjörn M skrev om Marcus Ljungdahl en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Fick ett gott intryck första gången vi satt ner med Marcus och det intrycket bestod genom hela processen. Genomförde allt som vi som säljare förväntade oss med bravur och fanns alltid nära till hands för frågor eller funderingar. Läs mer
    2017-08-13 Marcus L svarar Torbjörn M
    Tack snälla för er fina kommentar! Hoppas ni haft en fin sommar så ses vi snart på tillträdet.
  • Patrik N
    Patrik N skrev om Marcus Ljungdahl en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Marcus var lugn, professionell och vägledde mig som säljare bra under hela processen. Jag rekommender Marcus till andra som letar mäklare. Läs mer
    2017-06-18 Marcus L svarar Patrik N
    Stort tack Patrik för ett lyckat samarbete!
    Hoppas du kommer trivas toppen på Gärdet.
    Trevlig helg!
    Med vänlig hälsning,
    Marcus
  • Anna L
    Anna L skrev om Marcus Ljungdahl en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Jag köpte lägenheten via honom. Han är en ärlig och kunnig mäklare. Han är tillmötesgående och vänlig i sitt bemötande.
    Rekommenderas vid försäljning av din bostad! Läs mer
    2017-06-18 Marcus L svarar Anna L
    Tack Anna för dina fina ord!
    Jag är övertygad om att du kommer trivas kalas i din nya bostad.
    Trevlig helg!
  • Peter B
    Peter B skrev om Marcus Ljungdahl en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Stockholms bästa mäklare enligt min uppfattning! Läs mer
    2017-06-18 Marcus L svarar Peter B
    Tack Peter för dina fina ord!
    Vad kul att även denna försäljning slog rekord i föreningen.
    Vi hörs!
  • Tina O
    Tina O skrev om Marcus Ljungdahl en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Marcus är professionell, pigg, glad samt inger ett mycket seriöst intryck. Han levererade bästa tänkbara försäljningsresultat. Hans positiva energi och driv gör att ni är i säkra händer. Läs mer
    2017-05-22 Marcus L svarar Tina O
    Hej Tina,
    Tack för din fina kommentar och ett trevligt samarbete.
    Så kul att vi lyckades bräcka föreningsrekordet och leverera ett fantastiskt slutpris.
    Lycka till och hör av dig vid frågor! :)
  • Oliver S
    Oliver S skrev om Marcus Ljungdahl en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Marcus är en grym mäklare med energi och driv som jag tror är svårt att hitta hos någon annan mäklare. Marcus höll oss hela tiden uppdaterade om vad som hände, vilket gjorde att vi som säljare kände oss delaktiga i hela säljprocessen. Jag kan absolut rekommendera Marcus till er som skall välja mäklare då han också är en fantastisk säljare.

-Oliver Läs mer
    2017-05-22 Marcus L svarar Oliver S
    Tack Oliver, vad kul att ni är så nöjda :)
    Nu jobbar vi hårt för att ni ska hitta ert nästa drömboende!
  • Gustav S
    Gustav S skrev om Marcus Ljungdahl en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Marcus gav ett mycket professionellt och tryggt bemötande från första början till slutet av kontakten.
    Att alltid kunna få kontakt med honom och hela tiden få en bra uppdatering av läget gav mig som köpare ett mycket gott intryck!

Som helhet ger jag Marcus bästa möjliga betyg! Läs mer
    2017-05-22 Marcus L svarar Gustav S
    Tack Gustav för din fina kommentar och till en jättefin bostad :)
    Vi ses vid tillträdet. Trevlig sommar!
  • Philip O
    Philip O skrev om Marcus Ljungdahl en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Marcus är otroligt professionell, ödmjuk, kundorienterad och jobbar stenhårt för att nå de uppsatta målen. Kan rekommendera Marcus till alla som skall sälja sin lägenhet i Hjorhagen. Läs mer
    2017-05-22 Marcus L svarar Philip O
    Tack Philip för din fina kommentar :)
    Alltid lika trevligt att förmedla bostäder på fina Dianavägen!
  • Lars J
    Lars J skrev om Marcus Ljungdahl en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    En korrekt och saklig mäklare att lita på.
    Jobbar för att försäljningen skall bli en en
    en bra affär för säljaren. Läs mer
    2017-05-22 Marcus L svarar Lars J
    Stort tack Lars för din fina kommentar!
    Fantastiskt att vi lyckades få hela 600 000 kr mer för en liknande bostad än vad grannen fick bara en vecka efter. Hälsa Maud! :)
    Marcus L gillar detta
  • Raisa L
    Raisa L skrev om Marcus Ljungdahl en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Marcus är en mäklare som lyssnar och som är lätt att samarbeta med. Marcus har varit bra att kommunicera med oss under hela processen och även om samarbetet vi hade blev kort så lämnade han en professionell, familjär och varmt intryck ❤ Läs mer
    2017-05-22 Marcus L svarar Raisa L
    Tack snälla Raisa för din fina kommentar!
    Det var ett kort men varmt och trevligt samarbete.
    Så kul att priset blev så bra :)
  • Anders E
    Anders E skrev om Marcus Ljungdahl en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Jag anlitade Marcus till min lägenhetsförsäljning och kan verkligen rekommendera honom till andra. Han har hög servicegrad vilket innebär att han alltid var tillgänglig, pedagogisk i sitt sätt att förklara vad som händer och med omtanke för mig som säljare. Jag är supernöjd med bostadsannonsen som Marcus tog fram och utan honom hade inte min lägenhet gått för det priset som vi fick. Läs mer
    2017-08-13 Marcus L svarar Anders E
    Tack snälla Anders för er fina kommentar!
    Så kul att vi lyckades nå vårt högt satta mål :)
    Önskar er en fin sommar!
  • Kristina D
    Kristina D skrev om Marcus Ljungdahl en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Det här är enligt min uppfattning Stockholms bästa mäklare. Marcus var oerhört proffsig och förmedlade den bästa tänkbara affären för båda parter. Han förberedde försäljningen väl, ingav förtroende och genererade många spekulanter och budgivare till min lägenhet. Toppklass! Läs mer
    2017-08-13 Marcus L svarar Kristina D
    Stort tack Kristina för förtroendet att sälja din bostad!
    Hoppas du trivs bra i ditt nya boende i Vasastan :)
    Trevlig sommar!
  • Stefan P
    Stefan P skrev om Marcus Ljungdahl en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Marcus höll kontakt med oss regelbundet, ibland flera gånger per dag. Klar och tydlig dialog som gjorde att vi hela tiden var uppdaterade. Ett positiv attityd i kombination med fakta han fick av kundera gjorde det enklare att veta hur vi skulle agera. Toppen! Läs mer
    2017-08-13 Marcus L svarar Stefan P
    Tack Stefan för ett trevligt samarbete!
    Hoppas du och din familj trivs i ert nya boende.
    Välkommen åter :)
  • Rebecca C
    Rebecca C skrev om Marcus Ljungdahl en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    As the buyer of the property, and not fluent in Swedish I can say that Marcus was very accommodating with translation and patience. Very knowledgeable and professional. He made the process very fair and comfortable and explained everything thoroughly. Thank you Marcus and I highly recommend! Läs mer
    2017-08-13 Marcus L svarar Rebecca C
    Thank you Rebecca for your comment :)
    I wish you and your family the best.
    Best regards, Marcus
  • Hampus G
    Hampus G skrev om Marcus Ljungdahl en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Marcus är extremt kunnig och påläst, det märks att han verkligen gör allt för att se till att försäljningen blir så bra som möjligt, för alla parter. Han gör det där lilla extra, i varje situation. Supernöjd med min försäljning som dessutom satte prisrekord i området.
    Jag skulle utan tvekan rekommendera alla att anlita Marcus! Läs mer
    2017-08-13 Marcus L svarar Hampus G
    Tack Hampus för din fina kommentar :)
    Jag hoppas att ni haft en fin sommar och att vi snart ses igen för framtida samarbeten.
    Trevlig dag!
  • Hugo G
    Hugo G skrev om Marcus Ljungdahl en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Professionell, kunnig, trevlig, flexibel, snabb. Kanonnöjd! Läs mer
    2017-03-02 Marcus L svarar Hugo G
    Tack Hugo för dina fina betyg, det värmer!
    Hoppas allt går strålande för dig nere i Lund.
  • Emma H
    Emma H skrev om Marcus Ljungdahl en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Marcus har varit mycket professionell i affären. Bra service, tillgänglig, bra dialog, tydlighet, snabb affär. Finns inget att anmärka Marcus på, utan skulle starkt rekommendera honom och anlita honom för framtida affärer. Läs mer
    2017-03-02 Marcus L svarar Emma H
    Tack Emma för din fina kommentar och grattis till ett jättefint köp.
    Du kommer trivas toppen :)
  • Victor C
    Victor C skrev om Marcus Ljungdahl en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Markus gav 100 % genom hela vår försäljning och var hela tiden proffsig och engagerad. Rekommenderar honom varmt! Läs mer
    2017-02-28 Marcus L svarar Victor C
    Hej Victor,
    Tack snälla för er fina kommentar!
    Hoppas ni kommer trivas super i er nya villa.. jag kan tänka mig att du ser fram emot att klippa gräset ;) Hälsa Sofia!
  • Sara L
    Sara L skrev om Marcus Ljungdahl en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Marcus Ljungdahl är utan tvekan den bästa och mest professionella mäklaren som jag har haft kontakt med. Han sätter alltid sina kunder först och är väldigt mån om möta sin klients önskemål och att förverkliga dessa på bästa sätt. Han är hjälpsam och finns alltid tillgänglig när det behövs. Allt har gått mycket smidigt och jag vill rekommendera alla anlita Marcus om ni ska sälja/köpa lägenhet.

Han har och ger också väldigt mycket energi. Det har varit väldigt kul att jobba med och lära känna Marcus. Och, kanske viktigast av allt, det har lönat sig!

Både jag och köparna gick ut från kontraktsskrivningen med en bra känsla i magen. Stort tack Marcus för din enormt trevliga och professionella personlighet. Läs mer
    2017-02-28 Marcus L svarar Sara L
    Stort tack Sara för din fina kommentar!
    Så kul att försäljningen gick så bra och att vi nådde föreningsrekordet tillslut,
    Hoppas du kommer trivas toppen i din nya bostad!
  • Jenny D
    Jenny D skrev om Marcus Ljungdahl en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Professionell och kunnig. Inläst på området och föreningen. Bra att diskutera med. Ibland gick det lite fort men förstår att det också pga mkt att göra. Läs mer
    2017-02-28 Marcus L svarar Jenny D
    Hej Jenny,
    Tack för din fina kommentar!
    Hoppas ni trivs bra i ert nya boende.
    Vi ses på tillträdet :)
  • Andreas J
    Andreas J skrev om Marcus Ljungdahl en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Marcus är precis den typ av mäklare man som säljare önskar. Han uppdaterar fortlöpande om status på försäljningen under hela processen samt gör sitt absolut bästa för att göra mig som säljare nöjd. Med sin erfarenhet av Stockholms bostadsmarknad, professionalitet, trovärdighet, engagement (ja, listan kan göras lång) ger jag mina varmaste rekommendationer till andra att anlita Marcus. Läs mer
    2017-02-28 Marcus L svarar Andreas J
    Stort tack Andreas för din fina kommentar!
    Hoppas du trivs i din nya bostad på Kungsholmen :)
    Vi ses på tillträdet!
  • Elisabeth N
    Elisabeth N skrev om Marcus Ljungdahl en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    We have just sold our apartment with the help of Marcus, and he has shown high professionalism and dedication to his work. Marcus was very structured and well-planned. He took his job seriously, and he put the extra mile in each step. Last but not least, he is a very agreeable person who makes you feel confident and comfortable throughout the whole process. Thank you Marcus! /Vahe and Elisabeth Läs mer
    2017-02-28 Marcus L svarar Elisabeth N
    Tack Vahe och Elisabeth för er fina kommentar :)
    Det var väldigt trevligt att samarbeta med er också.
Magnus Jansson
Marcus Ljungdahl