Nathalie Gustavsson

Nathalie Gustavsson

Nathalie Gustavsson är mäklare på Erik Olsson Fastighetsförmedling Varberg

Nathalie Gustavsson har varit registrerad mäklare sedan 2018-09. Nathalie Gustavsson har varit aktiv på Reco.se sedan 2018-11 och har fått 4 omdömen med ett betyg på 4.8. Nathalie Gustavsson har haft 0 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 0% av sina kunder efter omdömen.

4 omdömen om Nathalie Gustavsson

Sedan starten hos Reco 2018
Christopher A
Sålde sin lägenhet med hjälp av Nathalie Gustavsson en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Varberg
Atle

Fick hjälp med försäljning av trädlyckevägen 3, Varberg. Trevlig och social mäklare som är driven. Väldigt engagerad. Nöjd kund.

Basri G
Brunnsberg

Jag har köpt och såld med samma mäklare

Felicia L
Köpte sin lägenhet med hjälp av Nathalie Gustavsson en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Varberg
Atle

Köpt en 3a tillsammans med min sambo. Otroligt bra bemött, både jag och min sambo. Hon kunde svara på alla frågor vi hade och visste det hon skulle veta om lägenheten. Hon levde upp till förväntningarna som vi hade.

Cecilia T
Trädlyckan

Köpt bostadsrätt. Nathalie gav ett positivt intryck, enkel att prata med, påläst om objektet och tillmötesgående.