Alla kategorier Mäklare Halland Varberg Erik Olsson Fastighetsförmedling Varberg
Rekommenderat företag 2016 - Erik Olsson Fastighetsförmedling Varberg
Rekommenderat företag 2015 - Erik Olsson Fastighetsförmedling Varberg

Erik Olsson Fastighetsförmedling Varberg

Västra Vallgatan 2C, 432 41 Varberg — Visa karta

Tack vare marknadens kunnigaste mäklare och trygg Erik Olsson-metod kan vi ge dig Bäst Betalt för din bostad. Vi säljer tusentals bostäder varje år och är marknadsledande inom många områden. Kontakta oss för ett möte om hur du kan få Bäst Betalt.

Läs vad 80 kunder tycker om Erik Olsson Fastighetsförmedling Varberg

• Urban A
    Urban A skrev om Frida Nilsson en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Varberg
    Frida är en proffsig tjej med glimten i ögat som alltid ser till kundens bästa. Har rekommenderat henne till flera vänner och alla har varit nöjda!
  • Rose-Marie S
    Rose-Marie S skrev om Frida Nilsson en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Varberg
    Vi har varit mycket nöjda med Frida.
  • Marika A
    Marika A skrev om Frida Nilsson en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Varberg
    Känns bra som kund att Frida har ett brett kontaktnät samt att hon alltid ger bra service
  • Lars G
    Lars G skrev om Frida Nilsson en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Varberg
    Trevligt och proffsigt bemötande
  • John H
    John H skrev om Frida Nilsson en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Varberg
    Frida har ett gott bemötande, uppträder proffesionellt, är saklig och har humor
  • Lenita S
    Lenita S skrev om Frida Nilsson en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Varberg
    Trevligt professionellt, bemötande. Lätt att ha o göra med. Helt enkelt en bra mäklare, som kan sitt jobb o sköter det bra o professionellt. Jag skulle absolut rekommendera henne om någon frågade.
  • Camilla G
    Camilla G skrev om Frida Nilsson en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Varberg
    Trevligt, personligt bemötande och ett tryggt köp.
  • Roger L
    Roger L skrev om Frida Nilsson en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Varberg
    Mycket väl, trevlig, kunnig och mycket service minded
  • Lone L
    Lone L skrev om Frida Nilsson en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Varberg
    Frida Nilsson ingav oss förtroende från första vårt första möte. Kompetent, tålmodig och rak i sakfrågor vilket vi uppskattade mycket, hon var noggrann utan att vara påträngande och framför allt en skön och härlig glad personlighet. Vår försäljning gick över förväntan. Och vårt nya husköp är vi väldigt nöjda med. Frida lästa av våra behov väl när hon kontaktade oss för en visning av vårt nuvarande boende.
  • Göran J
    Göran J skrev om Frida Nilsson en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Varberg
    Allt funkade så bra som man kan önska sig
  • Pål S
    Pål S skrev om Frida Nilsson en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Varberg
    Mkt hög servicegrad. Uppdaterad men framförallt ger goda råd.
  • Johan S
    Johan S skrev om Frida Nilsson en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Varberg
    Jag och min sambo var jättenöjda med Fridas insats! Hon gjorde ett lugnt och riktigt professionellt jobb.
  • Anna Ä
    Anna Ä skrev om Frida Nilsson en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Varberg
    Frida som mäklare är proffsig, kunnig och har ett trevligt och lugnt sätt.
    Hon upplevs seriös och förberedd, tar sitt jobb på största allvar. Som kund känner man sig trygg och väl bemött. Kan rekommendera Frida som mäklare. Frida levde upp till våra förväntningar och levererade !
  • Ros-marie A
    Ros-marie A skrev om Frida Nilsson en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Varberg
    Frida upplever jag som oerhört kunnig och man känner sig trygg med henne vid sin sida i sitt livs kanske största affär. För mig var husförsäljningen en stor sorg men jag kände direkt när jag träffade Frida att det skulle bli bra. Ihop med Marie, en helt underbar människa, bliver de ett helt fantastiskt team! Hälsa dom att dom är BÄST!!
  • Maria E
    Maria E skrev om Frida Nilsson en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Varberg
    Frida var alltid on-top-of-things, väldigt proaktiv och mycket förtroendeingivande
  • Bo F
    Bo F skrev om Frida Nilsson en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Varberg
    Vi rekommenderar Erik Olsson /Frida Nilsson till de kunder (köpare o säljare) av fastigheter. Vi har mött respekt och kunskap som gjort vårt fastihetsförsäjning till en bra affär för oss.
    Mvh/ Gunilla o Bo Fransson
  • Therese H
    Therese H skrev om Frida Nilsson en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Varberg
    Jag har tidigare inte sålt en bostad och Frida beskrev varje steg för mig och tog hand om alla praktiska detaljer på ett utmärkt sätt då jag själv inte har kunnat vara närvarande. Jag har känt mig väldigt trygg med att lämna ansvaret till Frida och är mycket nöjd med hennes insats. Jag känner stort förtroende för Frida och rekommenderar henne starkt!
  • Sara R
    Sara R skrev om Frida Nilsson en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Varberg
    Vi är mycket nöjda med att ha anlitat Frida Nilsson - Erik Olsson Fastighetsförmedling Göteborg. Vi möttes av ett trevligt och proffesionellt bemötande. Frida är en personlig och kunnig mäklare som inger förtroende och trygghet. Försäljningen gick bättre än förväntat och vi känner att vi inte hade kunnat göra ett bättre val av mäklarfirma!
  • Johan F
    Johan F skrev om Frida Nilsson en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Varberg
    Vi utvärderade flera olika mäklare och Frida kom egentligen in efter att vi redan bestämt oss för en annan mäklare. Frida gav högst förtroende och vi ändrade oss. Jag tycker att det gått väldigt bra och Fridas sätt att arbeta passade bra ihop med vårt sätt att vara.
  • Anders O
    Anders O skrev om Frida Nilsson en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Varberg
    Mycket bra bemötande och hon levde upp till alla våra förväntningar.
    En mycket bra upplevelse och vi rekommenderar Eric Olsson Fastighetsförmedling till andra.
  • Anders B
    Anders B skrev om Frida Nilsson en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Varberg
    Mycket bra bemötande. Lätt och trevlig att ha att göra med.
  • Camilla L
    Camilla L skrev om Frida Nilsson en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Varberg
    Hej. Har bara gott att säga fastighetsbyrån. Trevligt bemötande intrsserade och glada miner.
  • Jeanette N
    Jeanette N skrev om Frida Nilsson en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Varberg
    Ja jag kan verkligen rekommendera Eric Olssons fastighetsbyrå och med Frida Nilsson som mäklare.
    Vi var supernöjda med hennes jobb,trevligt bemötande,trovärdig och skicklig säljare!
  • Cecilia C
    Cecilia C skrev om Frida Nilsson en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Varberg
    Fantastiskt drivna och kunniga medarbetare som man verkligen känner att dom gör sitt yttersta för att få nöjda kunder.
  • Eva H
    Eva H skrev om Frida Nilsson en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Varberg
    Något dyrt i förhållande till vad man fick. Annars väldigt nöjd!
  • Johanna A
    Johanna A skrev om Frida Nilsson en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Varberg
    Frida var väldigt trevlig och hjälpsam fram tills kontraktet var påskrivet. Det visade sig sedan att det fattades nycklar till lägenheten (en av nycklarna vi fick hade varit utlånad till någon flyttfirma och den gick inte till vår lägenhet) och den var inte flyttstädad (saker kvar i köksskåp, tops, hårband och smuts under tvättmaskinen, kaffe på köksbänken etc.). Säljaren ville inte ta på sig något av detta och vi fick ingen hjälp av mäklaren, trots upprepad kontakt. Även om mäklaren inte är ansvarig för detta hade vi räknat med lite mer engagemang för att lösa problemen. Jag frågade också mäklaren upprepade gånger om avgiften var på väg att höjas pga kommande grundförstärkning, men hon hävdade att det inte var på gång någon höjning. Avgiften höjdes i två omgångar de kommande två åren, totalt 800 sek/månad.
  • Bernt T
    Bernt T skrev om Frida Nilsson en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Varberg
    Sakkunnighet och godkompetens vid husaffärer
  • Pontus H
    Pontus H skrev om Frida Nilsson en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Varberg
    Utmärkt i alla delar. Jag rekommenderar speciellt min mäklare Frida Nilsson som tog hand om hela affären från start till mål på allra bästa sätt.
  • Evy N
    Evy N skrev om Frida Nilsson en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Varberg
    Frida var vänlig, engagerad o serviceminded och bidrog till en snabb överenskommelse i samband med vårt köp av bostadsrätt. Hon har också bra kontakt med vår BRF vilket ger en lokalkunskap om hur det fungerar i området - till gagn för nästa säljare / köpare.
  • Viktorija K
    Viktorija K skrev om Frida Nilsson en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Varberg
    Vi är väldigt glada att vi valde Erik Olsson när vi skulle sälja vårt hus. Frida Nilsson är den bästa mäklaren vi träffat, vi kan rekommendera henne starkt!
  • Maryam E
    Maryam E skrev om Frida Nilsson en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Varberg
    Smidig och bra business blev det:-)
  • MATS ERIK Ö
    MATS ERIK Ö skrev om Frida Nilsson en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Varberg
    Vi tycker att Frida fungerade alldeles jättebra som mäklare då vi använde henne både till försäljning och köp av ny bostad.
  • Gustav L
    Gustav L skrev om Frida Nilsson en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Varberg
    Mycket bra och proffsigt bemötande! Frida hjälpte oss, och gjorde det mycket bra. Vi trivs som fisken i vattnet!
  • Andreas W
    Andreas W skrev om Frida Nilsson en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Varberg
    Ett bra företag med bra service och trevlig personal.
  • Pål S
    Pål S skrev om Frida Nilsson en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Varberg
    Vi är väldigt nöjda med Frida och hennes kunskap om området.
  • Bo R
    Bo R skrev om Frida Nilsson en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Varberg
    Vänligt, professionellt, kunnigt, trevligt bemötande som gav förtroende och bra resultat.
  • Håkan R
    Håkan R skrev om Frida Nilsson en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Varberg
    Jag anlitade Frida Nilsson från Erik Olssons fastighetsförmedling när jag sålde mitt radhus. Hela processens sköttes mycket proffsigt och jag kände ett stort förtroende för henne. Att jag dessutom fick flera hundratusen över vad jag uppskattat var en skön bonus!
  • Christl H
    Christl H skrev om Frida Nilsson en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Varberg
    Frida är trevlig, tydlig och har ett fantasikt bra bemötande. Hon är professionell och ga oss en otroligt bra hjälp kring både köp och säljprocessen när vi köpte/sålde hus.
  • Susanne L
    Susanne L skrev om Frida Nilsson en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Varberg
    Mycket bra bemötande, trevlig, snabb och proffesionell.
  • Jan E
    Jan E skrev om Frida Nilsson en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Varberg
    Snabb och hög servicenivå. Faktabaserad & trevlig
  • Peter A
    Peter A skrev om Frida Nilsson en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Varberg
    En mycket professionell mäklare! Rekommenderas starkt!
  • Gunnel K
    Gunnel K skrev om Frida Nilsson en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Varberg
    Frida är en engagerad och intresserad mäklare som är angelägen att tillmötesgå inte bara säljaren utan också köparen. Frida gjorde det lätt för oss att kunna köpa min dotters lägenhet. Vi fick svar på alla våra frågor - och vi hade många - och det kändes tryggt att genomföra vårt köp!
  • Sarah M
    Sarah M skrev om Frida Nilsson en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Varberg
    Frida var tydlig, driven och trevlig! Det kändes tryggt att sälja lgh med henne. Skulle kunna tänka mig att anlita Frida om en ny bostadsförsäljning blir aktuell.
  • Jennie C
    Jennie C skrev om Frida Nilsson en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Varberg
    Oerhört duktig och kunnig mäklare som vi köpte vårt hus av. Kan varmt rekommendera Frida. Skulle jag någon gång behöva sälja huset kommer jag använda mig av Frida.
  • Lars R
    Lars R skrev om Frida Nilsson en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Varberg
    Mycket bra bemötande. Ska snart sälja en fastighet och kommer sannolikt att anlita Frida
  • Kjerstin L
    Kjerstin L skrev om Frida Nilsson en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Varberg
    Hejsan Jag är väldigt nöjd med Frida Nilsson när jag sålde mitt radhus på Hisingen.Hon var underbar att ha göra med fick all hjälp jag behövde.Så jag kan verkligen rekommendera henne med högsta betyg från mig kjerstin lind
  • Holger E
    Holger E skrev om Frida Nilsson en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Varberg
    Frid fick i uppdrag att sälja vår lilla gård i Horred. Hon var mycket proffessioneloch såg till att ett stort antal klienter kom till visningarna.
    Hon genomförde vidare affären till full belåtenhet för oss.
  • Benny M
    Benny M skrev om Frida Nilsson en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Varberg
    Lovar mer än hon kan hålla. Det kostade oss flera hundra tusen kr vid försäljning av vårt radhus 2011.
  • Ann-charlotte W
    Ann-charlotte W skrev om Frida Nilsson en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Varberg
    Vi fick möjlighet att anlita Frida Nilsson på Erik Olssons Fastighetsförmedling, och det är bara toppbetyg som vi kan lämna avseende Frida! Så professionell och kunnig hade vi önskat att alla mäklare är, och då hon även har ett fantastiskt sätt så håller vi tummarna för att det går bra för henne samt säga grattis till den mäklarfirma som har möjlighet att ha henne anställd.
  • Birgitta D
    Birgitta D skrev om Frida Nilsson en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Varberg
    Otroligt positivt bemötande.Mycket god lyssnerska. Driven mäklare.
    Hade alltid ett leende på läpparna.
Frida Nilsson

Västra Vallgatan 2C, 432 41 Varberg