Svensk Fastighetsförmedling Varberg

Bäckgatan 6, 432 44 Varberg — Visa karta

Välkommen till Svensk Fastighetsförmedling i Varberg!

Letar du efter nytt boende i Varberg? Vi på Svensk Fastighetsförmedling har koll på hela området runt Varberg, som ligger mitt emellan Halland och Göteborg intill Kattegatt. Vi vet var det bästa läget finns för just dig, och var du hittar både lägenheter och villor.

Svensk Fastighetsförmedling finns i hela landet och vi vet vad köpare och säljare vill ha. Dessutom har vi lång erfarenhet av branschen och vet när läget är rätt för en affär. Om du känner att det är dags att hitta ditt absoluta drömboende ska du kontakta oss, vi hjälper till med hela processen!

Läs vad 240 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Varberg

• 2020-11-27

Tobias H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Varberg
    Köpte lgh av Christopher, allt gick mycket smidigt strålande flexibilitet! Läs mer
    2020-11-30 Svensk Fastighetsförmedling Varberg svarar Tobias H
    Tack Tobias för en fin Reco! Önskar dig lycka till i din nya fina lägenhet!
  • 2020-11-26

Fanny A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Varberg
    Vi har precis sålt vår bostadsrätt och är väldigt nöjda med valet av mäklare. Christian har överträffat våra förväntningar både i form av bemötande och slutpris och vi har känt oss trygga och informerade under hela processen.

Vi skulle gladeligen rekommendera honom till alla som ska sälja sin bostad och vill hitta en proffsig och kompetent mäklare! Läs mer
  • 2020-11-25

Bertil K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Varberg
    Sålt lägenhet. Trevliga mäklare, enkel och bra kontakt, snabb återkoppling Läs mer
    2020-11-30 Svensk Fastighetsförmedling Varberg svarar Bertil K
    Hej Bertil ,
    Vad kul att du upplevde att det hela gick smidigt! Tackar så mycket för en fin Reco och önskar dig lycka till i framtiden.
  • 2020-11-24

Kajsa J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Varberg
    Sammanfattningsvis upplevde jag att jag fick fick ett mycket professionellt och tryggt bemötande vid köpet av min första bostadsrätt! Är jättenöjd med hur smidigt allting gick tack vare bra kommunikation genom mäklaren! Läs mer
    2020-11-25 Svensk Fastighetsförmedling Varberg svarar Kajsa J
    Stort tack! Väldigt kul att höra att du är nöjd och att det känns tryggt för dig, bostadsrätten kommer bli perfekt för dig, lycka till! //Christian
  • 2020-11-19

Jon U skrev om Svensk Fastighetsförmedling Varberg
    Sålde radhus, köpte villa.
    Mäklaren var noggrann och tydlig med vad som gällde inför försäljning.
    Våra förväntningar levdes upp till, då vi tycker hela affären gick smidigt snabbt och smidigt utan krångel.
    En bra firma och mäklare som vet vad de sysslar med. Superb upplevelse. Läs mer
    2020-11-19 Svensk Fastighetsförmedling Varberg svarar Jon U
    Vad skönt att ni känner att era förväntningar uppfylldes! Jag tackar så jättemycket för det fina omdömet. Gratulerar till nya bostaden och önskar er lycka till i framtiden!
  • 2020-11-16

Ingrid F skrev om Svensk Fastighetsförmedling Varberg
    När jag väl bestämde mig för att sälja mitt hus och gick till en mäklare, så gick det väldigt fort. Jag hade trott att det skulle ta längre tid. Men detta var ju bara till fördel.
    Från det jag klev in på kontoret har jag blivit väldigt väl bemött. Detta även när jag, som jag själv tyckt, ställt "dumma" frågor.
    Jag har hela tiden hållits informerad om läget.
    Tror ju knappast att det blir aktuellt igen, men om det skulle bli så kommer jag, självklart, att kontakta Svensk Fastighetsförmedling igen! Läs mer
    2020-11-17 Svensk Fastighetsförmedling Varberg svarar Ingrid F
    Vad kul att du känner dig väl omhändertagen genom hela processen. Skulle det bli aktuellt i framtiden är du hjärtligt välkommen. Önskar dig lycka till i framtiden!
  • 2020-11-15

Per P skrev om Svensk Fastighetsförmedling Varberg
    Vi är var väldigt nöjda med Christofer som mäklare. Hjälpsam, positiv och motsvarade dom förväntningarna man har på en mäklare. Läs mer
    2020-11-17 Svensk Fastighetsförmedling Varberg svarar Per P
    Tack för en fin Reco och hoppas ni kommer trivas i er nya bostad!
  • 2020-10-14

Tomas H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Varberg
    Sålt 3-rumslägenhet. Profsigt bemötande av mäklaren, lyhörd och alltid tillgänglig. Förväntningarna på försäljningen överträffades. Från vår sida, den absolut bästa rekommendationen. Läs mer
    2020-10-14 Svensk Fastighetsförmedling Varberg svarar Tomas H
    Tack för en fin reco! Kul att ni känner er nöjda och era förväntningar överträffades! Önskar er lycka till framöver! // Christofer
  • 2020-10-07

Celine E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Varberg
    Väldigt hjälpsam och tillmötesgående! Läs mer
    2020-10-14 Svensk Fastighetsförmedling Varberg svarar Celine E
    Tack för det fina omdömet! Lycka till i den nya lägenheten! // Johanna
  • 2020-09-30

Christian G skrev om Svensk Fastighetsförmedling Varberg
    Bra snabb saklig återkoppling. Läs mer
    2020-10-05 Svensk Fastighetsförmedling Varberg svarar Christian G
    Tackar för det, stort lycka till i nya bostaden! //Christian
  • Per S

2020-09-20

Per S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Varberg
    Precis köpt/skrivit under ett förhandsavtal på en lägenhet under nyproduktion.
    Mkt bra och trevligt bemötande i alla avseenden. Informerar och resonerar rakt och sakligt. Redovisar kunnigt projektet/brf ifråga
    och de för oss kvarvarande olika alternativen.
    Förväntningarna och kraven som vi hade var stora - på erfarenhet, kunnighet och lyhördhet och jag tycker att Christian Werdin väl uppfyllde dessa förväntningar och krav. Vi uppskatta-
    de ssk hans beredskap att med säljaren jobba fram en lösning på ett sent önskemål om ett extra tillval och då till en rimlig kostnad.
    Sammanfattningsvis en upplevelse av högsta professionalitet!
    Annelie och Per Strömberg Läs mer
    2020-09-22 Svensk Fastighetsförmedling Varberg svarar Per S
    Hej och stort tack för det ni skriver, betyder oerhört mycket med feedback för mig! Lycka till i lägenheten //Christian
  • 2020-09-18

Maria L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Varberg
    Hej
    Vi är mycket nöjda med allt.
    Jag vill speciellt passa på att berömma Johanna Råhdahl på Varberg kontoret. Hon är mycket professionell och har ett mycket bra bemötande.
    Vi har köpt en fritidsfastighet i Espevik.
    Vi fick hela tiden uppdateringar och vi fick möjlighet till en enskild visning. Läs mer
    2020-09-21 Svensk Fastighetsförmedling Varberg svarar Maria L
    Stort tack för vänliga ord Maria, det har varit fantastiskt trevligt att ha med er att göra! Önskar er allt gott på ert nya smultronställe! /Johanna
  • 2020-09-17

Linda D skrev om Svensk Fastighetsförmedling Varberg
    Mäklaren har varit lättillgänglig och väldigt lätt att ha att göra med! Har inget negativt att säga Läs mer
    2020-09-18 Svensk Fastighetsförmedling Varberg svarar Linda D
    Hej och tack för det, va glad jag blir! Lycka till i nya lägenheten, kommer bli kanon! //Christian
  • 2020-09-11

Greger L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Varberg
    Köpt en bostadsrätt, allt bemötande utav mäklaren har varit perfekt Läs mer
    2020-09-15 Svensk Fastighetsförmedling Varberg svarar Greger L
    Tackar för de orden, alltid väldigt kul att få hjälpa till //Christian
  • 2020-09-10

• 2020-08-17

Christer Ö skrev om Svensk Fastighetsförmedling Varberg
    Fritidshus. Var ej på visning. Mäklaren ordnade snabbt övertagande. Läs mer
    2020-08-18 Svensk Fastighetsförmedling Varberg svarar Christer Ö
    Tack för en fin Reco. Lycka till med nya fritidshuset!
  • 2020-07-27

Onny S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Varberg
    bra beötande professionellt jobb! Läs mer
    2020-09-15 Svensk Fastighetsförmedling Varberg svarar Onny S
    Tack Onny för ett gott samarbete! /Johanna
  • Lynette S

2020-07-17

Lynette S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Varberg
    Tack Johanna för ett jättebra utfört jobb.
    Vi uppskattar det. Du har hjälpt oss att sälja vårt hus.
    Från början med en stor kunnighet och vilja utföra en så bra försäljning som möjligt.
    Du tycker om att arbeta och hjälpa din kund.
    Du tycker om människor och har ett stort tålamod och är dessutom ödmjuk och en bra lyssnare.
    Du är påläst och har haft svar på våra frågor.

Lycka till !
    Önskar,
    Ronny och Lynette Läs mer
    2020-09-15 Svensk Fastighetsförmedling Varberg svarar Lynette S
    Ronny och Lynette! Stort tack för för en fin rekommendation. Det har varit ett nöje att hjälpa er med försäljningen. Önskar er allt gott! /Johanna
  • 2020-07-15

Jakob W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Varberg
    När jag kontaktade svensk fastighetsförmedling fick jag snabbt hjälp av en väldigt trevlig mäklare som var mkt mån om att ge bästa service och engagemang. Fick också väldigt bra hjälp att iordningställa lägenheten inför visningen. Helhetsbetyget är bästa tänkbara! Läs mer
    2020-07-16 Svensk Fastighetsförmedling Varberg svarar Jakob W
    Tack för det fina omdömet! Vad roligt att du blev så nöjd, lycka till i ditt nya boende! / Christofer
  • 2020-07-15

Henrik K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Varberg
    Vi har köpt en stuga eller mindre hus i Apelviken som har en hög standard samt friköpt tomt.
    Efter det att vi träffat vår mäklare vid en visning av ett annat hus fick vi en mycket positiv inställning till mäklaren som var mycket lyhörd på våra önskemål. Mäklaren har sedan jobbat proaktivt genom att använda dom önskemål som vi hade till att presentera det objekt vi nu köpt. En kort sammanfattning av vår upplevelse är ett mycket positivt och proffesionellt bemötande samt kontaktbar i stort sett när som helst för eventuella frågor.
    Med tanke på erfarenheter av andra mäklare har vår mäklare i denna affär överträffat alla förväntningar och gett oss en ny och ännu mer positiv sida. En sida där vi som kund känner att vi fått den fokus som krävs för att skapa en affär och även en framtida kontakt. Läs mer
    2020-07-21 Svensk Fastighetsförmedling Varberg svarar Henrik K
    Vad glad jag blir, stort tack för de fina orden! Så roligt att ni blivit så nöjda! /Frida
  • Sebastian N

2020-07-08

Sebastian N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Varberg
    Allt funkade helt perfekt! Snabb försäljning. Läs mer
    2020-07-09 Svensk Fastighetsförmedling Varberg svarar Sebastian N
    Tack! Riktigt kul att ni är så nöjda, lycka till i nya lägenheten //Christian
  • 2020-07-08

Marianne B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Varberg
    Vi sålde en villa och har fick ett mycket bra bemötande utav våran mäklare.
    Förväntningarna var ju att sälja våra villa.
    Så det gick snabbt tydligt och bra.
    Inga konstigheter. Allt gick bra Läs mer
  • 2020-07-04

Susanne E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Varberg
    Fritidshus Mkt välbemött av trevlig mäklare
    Positiv upplevelse Läs mer
    2020-07-13 Svensk Fastighetsförmedling Varberg svarar Susanne E
    Tack och grattis till ert nya fina fritidshus! Ha en härlig sommar! /Frida
  • Lennart H

2020-07-03

Lennart H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Varberg
    Sålt vårat hus bra kontakt m mäklaren Läs mer
    2020-07-04 Svensk Fastighetsförmedling Varberg svarar Lennart H
    Tack för ett fint samarbete! :) /Mathilda
  • 2020-06-15

Inger S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Varberg
    Fritidshus i Varbergs kommun (Väröbacka) har sålts. Bemötandet har icke kunnat vara bättre. De förväntningar man kunde ställa uppnåddes tillfullo - mäklaren ifråga var mycket kunnig, skicklig, charmig, tillmötesgående och alltid lätt tillgänglig per mobil respekt SMS. Hon spås en lysande framtid inom mäklarbranschen. Upplevelsen enbart positiv Läs mer
    2020-06-16 Svensk Fastighetsförmedling Varberg svarar Inger S
    Tack för de fina orden och det gläder mig att ni känner er nöjda med mitt arbete! /Mathilda :)
  • 2020-06-10

Johan S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Varberg
    Enkelt och tryggt. Har en bra kontakt med mäklaren under hela processen. Läs mer
  • 2020-06-03

Simona N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Varberg
    Bra hjälp, bra stöd och första gången man köper hus och får bra förklaringar igenom hela processen! Läs mer
    2020-06-10 Svensk Fastighetsförmedling Varberg svarar Simona N
    Hej och tack! Kul att få hjälpa till och att ni känner er trygga med köpet! //Christian
  • 2020-05-30

Amelie P skrev om Svensk Fastighetsförmedling Varberg
    Vi köpte en villa utanför Varberg, och vår mäklare var Mathilda Lundgren. Och vi kan bara varmt rekommendera henne.
    Hon var bra påläst och hade god kännedom om huset.
    Sammantaget känns det som ett bra och professionellt bemötande. Läs mer
    2020-06-02 Svensk Fastighetsförmedling Varberg svarar Amelie P
    Tack för en fin rekommendation och stort grattis till ert nya hus! :) /Mathilda
  • 2020-05-20

Janine P skrev om Svensk Fastighetsförmedling Varberg
    Vi sålde precis vårt enplanshus med källare till ett pris långt över förväntan!
    Vi anlitade Svensk Fastighetsförmedling pga att vi tyckte deras mäklare kändes så professionell och trevlig och framför allt entusiastisk.
    Vi kände stort förtroende från början för att mäklaren vi valde skulle göra sitt bästa med att presentera och sälja vårt hem vilket hon också gjorde med stort engagemang.
    Har bara positivt att säga om dem.
    Vi fick även mycket hjälp och tips med styling mm både inför fotograferingen och visningen sedan.
    Mäklaren var väldigt duktig och kunnig och var alltid lätt att nå. Tydlig och öppen kommunikation uppskattades också mycket!
    Sammanfattat vill vi ge högsta betyg till dem! Läs mer
    2020-05-22 Svensk Fastighetsförmedling Varberg svarar Janine P
    Tusen tack för de fina orden och grattis till en fantastisk försäljning! :) /Mathilda
  • 2020-05-16

Uno R skrev om Svensk Fastighetsförmedling Varberg
    Sålt fritidsbostad. Nöjd med mäklaren och annonseringen på Hemnet. Läs mer
    2020-05-18 Svensk Fastighetsförmedling Varberg svarar Uno R
    Tack Uno! Ett gott samarbete från början till slut. /Frida
  • 2020-05-14

Tommy L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Varberg
    Köpt en gård i Varbergs kommun.
    bemötendet var var väldigt personligt och trevligt.
    mina förväntningar blev som förväntat.
    en personlig mäklare som var lätt att prata och få förtroende för. Läs mer
    2020-05-15 Svensk Fastighetsförmedling Varberg svarar Tommy L
    Tack för fina ord, kul att ni känner er nöjda. Önskar ett stort grattis till nya gården! /Frida
  • 2020-05-13

Magnus K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Varberg
    Villaförsäljning

Snabb försäljning förväntades

Hade ett pris som målsättning detta klarades med god marginal

Vi blev alltid väl bemötta

Helhetsupplevelse mycket bra Läs mer
    2020-05-14 Svensk Fastighetsförmedling Varberg svarar Magnus K
    Skönt att höra att ni känner er nöjda med mitt arbete! Tack för ett fint samarbete :) / Mathilda
  • 2020-05-11

Elin O skrev om Svensk Fastighetsförmedling Varberg
    Sålde min lägenhet och Johanna var super duktig och tillmötes gående. Lyssnade in mig om hur jag tänkte och kom sedan med förslag,tips och tankesätt. Kunde inte gått smidigare i denna försäljning 😍🍾 Läs mer
    2020-05-12 Svensk Fastighetsförmedling Varberg svarar Elin O
    Tusen tack Elin för fina ord! Så roligt att återigen få förtroendet att hjälpa er med en lyckad försäljning /Johanna
  • 2020-04-27

Berit B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Varberg
    Sålde ett fritidshus som jag bott permanent i i 13 år. Mäklaren var seriös, förstående, engagerad och hade ett stort mått av humor. Planeringen inför försäljningen var utmärkt, mäklaren har skött allt, annonsering, visning, budgivning och kontraktsarbetet på ett alldeles utmärkt sätt. Har anlitat mäklare tidigare från ett annat kontor inom samma företag och var då likaledes väldigt imponerad av kunnigheten, proffsigheten och bemötande av både säljare och köpare. Kan inte bli bättre!! Läs mer
    2020-04-27 Svensk Fastighetsförmedling Varberg svarar Berit B
    Tack Berit för en fantastiskt fin rekommendation och ett gott samarbete från första stund! Lycka till i ditt nya boende! /Johanna
  • 2020-04-16

Ewa S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Varberg
    Bra mäklare som var påläst och mycket engagerad. Bra bemötande och ställde upp på helgen för att kunna möta alla ägarna till detta objekt. Detta uppskattades mycket. Bra återkoppling. Kan klart rekommenderas .
    Sålt ett fritidshus. Läs mer
    2020-04-17 Svensk Fastighetsförmedling Varberg svarar Ewa S
    Tack för ett gott samarbete Ewa! :) /Mathilda
  • 2020-04-07

Josefine D skrev om Svensk Fastighetsförmedling Varberg
    Vi har nyligen köpt en lägenhet i Varberg och är väldigt nöjda med vår mäklare Mathilda Lundgren på svensk fastighetsförmedling. Väldigt professionellt och trevligt bemötande. Vi har fått tydlig och bra information och det har känts tryggt hela vägen. Om/när vi kommer göra ny bostadsaffär i framtiden är hon ett självklart val!:) Läs mer
    2020-04-07 Svensk Fastighetsförmedling Varberg svarar Josefine D
    Tack för de fina orden Josefine och så roligt att ni är nöjda! Ni är självklart varmt välkomna att höra av er när det blir dags för nästa bostadsaffär :) /Mathilda
  • 2020-03-16

Kajsa M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Varberg
    Jag har sålt bostad.
    Nöjd med tillgängligheten och kommunikationen med mäklaren.
    Professionella råd och erfarenhet gjorde att jag/ vi blev trygga i en rätt lång process
    Jag kan rekommendera! Läs mer
    2020-03-16 Svensk Fastighetsförmedling Varberg svarar Kajsa M
    Tack för dessa orden, Kajsa! Gott samarbete från början till slut! /Johanna
  • MARIE W

2020-03-13

MARIE W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Varberg
    Christian är en trevlig och hjälpsam mäklare. Snabb på att svara med både sms och telefon. Läs mer
    2020-03-13 Svensk Fastighetsförmedling Varberg svarar MARIE W
    Tusen tack, hoppas du kommer trivas i nya bostaden //Christian
  • 2020-03-09

Ulla J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Varberg
    Vi kände oss helt trygga med vår mäklare och fick bra och rak information. Försäljningen av huset gick snabbt och effektivt och
    vi är mycket nöjda med slutpriset . Läs mer
    2020-03-09 Svensk Fastighetsförmedling Varberg svarar Ulla J
    Så skönt att ni känner er nöjda med mig och mitt arbete! Stort lycka till framöver/Mathilda
  • 2020-03-09

Daniel R skrev om Svensk Fastighetsförmedling Varberg
    Mathilda har varit klar och tydlig i all kommunikation och information. Hållit bra kontakt under visningar och under budgivning.

Som köpare har vi haft en väldigt positiv erfarenhet. Läs mer
    2020-03-09 Svensk Fastighetsförmedling Varberg svarar Daniel R
    Tack Daniel för de fina orden och stort grattis till köpet! :) /Mathilda
  • 2020-03-05

Daria M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Varberg
    Med hjälp av Christian har vi fått vårt drömhus.

Professionell, engagerad och otroligt kunnig i sitt område och i området som vi var intresserade av.

Det var en snabb och otroligt effektiv affär! Läs mer
    2020-03-05 Svensk Fastighetsförmedling Varberg svarar Daria M
    Tack Daria! Otroligt kul att få hjälpa till att hitta ert drömhus, där kommer ni trivas // Christian
  • 2020-02-21

Bengt J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Varberg
    Köpt en bostadsrätt.
    Mäklarna har varit informativa.
    Mäklarna infriade de förväntningar som jag hade
    Jag är helt nöjd med vad mäklarna har gjort för mig. Läs mer
  • 2020-02-20

Lena J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Varberg
    Har redan svarat på undersökningen, på annan mail-adress Läs mer
  • 2020-02-15

Josefin B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Varberg
    Vi har både köpt ett hus och sålt vår lägenheten med hjälp av Mathilda Lundgren. Vi har blivit otroligt positivt och glatt bemötta, vilket gjorde att hela processen kändes enkel och smidig. Mathildas härliga inställning och flexibilitet gjorde så att inget känns omöjligt och allt flöt på väldigt lätt. Hon är väldigt lyhörd och kommer därefter med planer och idéer som passar oss. Jag hade en stor oro att vi skulle behöva ändra mycket i vår lägenhet inför fotografering och visning, men det behövde vi inte, vilket var för oss som jobbande småbarnsföräldrar en stor lättnad. Vi har haft en väldigt positiv upplevelse och är otroligt nöjda. Läs mer
    2020-02-17 Svensk Fastighetsförmedling Varberg svarar Josefin B
    Tack Josefin! Så glad jag blir att ni är nöjd med både köp och försäljning :) Stort lycka till med allt! /Mathilda
  • 2020-02-14

Adam E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Varberg
    Mycket enkelt att komma i kontakt med mäklaren. som även gav suverän service i alla lägen! Läs mer
    2020-02-14 Svensk Fastighetsförmedling Varberg svarar Adam E
    Tack för de fina orden Adam! De glädjer ett mäklarhjärta! :) /Mathilda
  • 2020-02-13

Lena J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Varberg
    Vi har sålt en 3:a i Varberg.
    Mathilda (mäklaren) har varit mycket tillmötesgående, och har hela tiden hållit oss underrättade om vad som händer.
    Eftersom det var första gången vi sålde en lägenhet, visste vi inte vad vi skulle förvänta oss.Men tack vare Mathilda har allt flutit på och fungerat utmärkt. Vi är mycket nöjda med henne. Vi skulle mycket väl kunna tänka oss att rekommendera henne.
    ( Är det något negativt, så är det att hon pratar väldigt fort. Det kan vara besvärligt ibland när man som en av oss har dålig hörsel.) Läs mer
    2020-02-14 Svensk Fastighetsförmedling Varberg svarar Lena J
    Tusen tack Lena för de fina orden och den konstruktiva kritiken. Jag tar åt mig detta och fortsätter sträva efter att bli bättre! :) /Mathilda
  • 2020-02-12

Erik G skrev om Svensk Fastighetsförmedling Varberg
    Matilda vår mäklare skötte jobbet bra, hon bär på bra egenskaper för jobbet, gott engagemang, seriös och socialt kompetent. Läs mer
    2020-02-13 Svensk Fastighetsförmedling Varberg svarar Erik G
    Det glädjer mig att ni fått en bra upplevelse. Hoppas verkligen ni ska trivas i er nya lägenhet. Välkomna till Varberg! :) /Mathilda
  • 2020-02-11

Iréne O skrev om Svensk Fastighetsförmedling Varberg
    Köpt bostad på markplan, mycket bra bemötning. Mäklaren levde upp till vad vi väntat oss. Har inte mycket att tillägga , vi blev väldigt nöjda men köpet. Läs mer
    2020-03-16 Svensk Fastighetsförmedling Varberg svarar Iréne O
    Tack för fint omdöme och hoppas du trivs bra i din nya bostad! /Johanna
  • 2020-02-10

Joachim B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Varberg
    Trevlig, professionell, ärlig, hjälpsam och kunnig. Läs mer
    2020-02-11 Svensk Fastighetsförmedling Varberg svarar Joachim B
    Så glad jag blir för dessa fina orden! Tack för gott samarbete :) /Mathilda
  • 2020-02-09

Ylva B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Varberg
    Jag har tillsammans med min syster sålt vår mammas bostadsrätt då hon gått bort.
    Vi fick mycket god kontakt ned vår mäklare redan från första mötet.
    Hon har gett goda råd och varit snabb att svara om vi inte lyckats nå henne direkt.
    Hon har hållit oss uppdaterade under försäljningstiden och genomförde försäljningen på ett tydligt sätt för båda parter. God service och mycket trevlig och tillmötesgående.
    Ylva Bernéus Läs mer
    2020-02-10 Svensk Fastighetsförmedling Varberg svarar Ylva B
    Stort tack för ett mycket fint omdöme och ett gott samarbete! /Johanna

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte