Svensk Fastighetsförmedling Varberg

Svensk Fastighetsförmedling Varberg

Välkommen till Svensk Fastighetsförmedling i Varberg!

Letar du efter nytt boende i Varberg? Vi på Svensk Fastighetsförmedling har koll på hela området runt Varberg, som ligger mitt emellan Halland och Göteborg intill Kattegatt. Vi vet var det bästa läget finns för just dig, och var du hittar både lägenheter och villor.

Svensk Fastighetsförmedling finns i hela landet och vi vet vad köpare och säljare vill ha. Dessutom har vi lång erfarenhet av branschen och vet när läget är rätt för en affär. Om du känner att det är dags att hitta ditt absoluta drömboende ska du kontakta oss, vi hjälper till med hela processen!

Läs vad 390 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Varberg 2

• köpte sitt hus med hjälp av Joackim Möller en del av Svensk Fastighetsförmedling Varberg
    • Grimeton
    2022-09-27 Verifierad kund
    Mycket trevlig, proffsig och tillmötesgående. Det han inte hade koll på tog han reda på.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Mathilda Tuvenäs en del av Svensk Fastighetsförmedling Varberg
    • Tors Gränd
    2022-09-27 Verifierad kund
    Mycket trevligt bemötande. Vi fick svar på de frågor vi hade och där inte Matilda hade svar tog hon reda på det.
    Tack Eva för de fina orden! Hoppas ni ska trivas i er nya fina lägenhet. :) Mathilda Tuvenäs
    2022-09-22 Verifierad kund
    Vi är väldigt nöjda med hela upplevelsen, Mathilda var väldigt öppen och välkomnande vid första visningen. Sen tycker vi att hon har varit väldigt glad och hjälpsam under hela köpet.
    Väldigt bra på att förklara och svara på frågor samt snabb på att svara.
    Så roligt att ni är nöjda med mitt arbete! Hoppas ni ska trivas i er nya fina lägenhet. :) Mathilda Tuvenäs
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Johanna Ingman en del av Svensk Fastighetsförmedling Varberg
    2022-09-21 Verifierad kund
    Trevlig, kunnig och proffesionellt bemötande!
  • köpte sin stuga med hjälp av Joackim Möller en del av Svensk Fastighetsförmedling Varberg
    • Åkulla
    2022-09-20 Verifierad kund
    Från första stund har jag blivit trevligt och professionellt bemött av Joackim.
    Han har med sitt ödmjuka, förstående och arbetsamma sätt sett till att jag har fått tag i mitt drömhus.
    Jag ger honom högsta betyg och kommer att rekommendera honom till alla jag möter.
    Tack Gith! Härligt att du känner dig så nöjd! 😃 Joackim Möller
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Mathilda Tuvenäs en del av Svensk Fastighetsförmedling Varberg
    • Tors Gränd
    2022-09-19 Verifierad kund
    Mathilda var väldigt engagerad och intresserad av att få reda på allt hon kunde för att kunna sälja lägenheten.
    Man fick alltid att positivt mottagande.
    Kul att höra att du är nöjd med mitt arbete Joel! Stort lycka till med ert husbygge! :) Mathilda Tuvenäs
  • sålde sin stuga med hjälp av Joackim Möller en del av Svensk Fastighetsförmedling Varberg
    • Åkulla
    2022-09-12 Verifierad kund
    Joakim gjorde ett fantastiskt jobb. Driftig, duktig på att hålla både intressenter och mig uppdaterad och gjort egentligen inget man kan klaga på alls. Rekommenderas varmt! 👌
    Tack Mikael, det värmer! Lycka till med allt. Joackim Möller
    2022-09-12 Verifierad kund
    Superhärlig och driven mäklare! Försäljningen gick snabbt och smidigt med bra återkoppling genom hela processen. Skapar förtroende både för säljare och köpare. Kan väl rekommendera Mathilda!
    Tack omdömet Helen! Det har varit så roligt att få hjälpa dig med försäljningen av din fina lägenhet :) Mathilda Tuvenäs
    2022-09-09 Verifierad kund
    Mathilda har skött försäljningen av min bortgångna mammas lägenhet på ett mer än exemplariskt sätt. Alla problem har lösts på ett snabbt och professionellt sätt. Hon har varit oerhört lätt att kontakta och väldigt trevlig i sitt bemötande mot alla inblandade. Jag kan varmt rekommendera Mathilda som din fastighetsmäklare.
    Så roligt att höra att du är nöjd med mitt arbete Helena! Det värmer verkligen. Tack för förtroendet att få hjälpa er med försäljningen! :) Mathilda Tuvenäs
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Joackim Möller en del av Svensk Fastighetsförmedling Varberg
    • Centralt
    2022-09-09 Verifierad kund
    På ett säkert, proffsigt och engagerat sätt har Joackim Möller arbetat med och genomfört min husaffär.
    Joackim ingav ett tillmötesgående, lyhört och bekräftande sätt från första stund, och har lyckats med att på kort tid få genom affären vilket resulterat till att jag får uppleva min husdröm.
    Mvh Gith
    Stort tack för ditt omdöme! Lycka till med ditt nya boende, det kommer bli kanon :-) Joackim Möller
    2022-09-08 Verifierad kund
    Entusiastiskt och kompetent bemötande.
    Mäklaren levde upp till våra förväntningar.
    Det gläder mig att du känner så Per! Tack för omdömet och hoppas vi springer på varandra igen! :) Mathilda Tuvenäs
    2022-09-08 Verifierad kund
    Utmärkt rakt igenom.
    Hittade lösningar och vägar, klok, flexibel och positiv.
    Gillar henne MYCKET!
    Tack Lotta för det fina omdömet och tusen tack för förtroendet att få hjälpa till vid er försäljning! :) Mathilda Tuvenäs
  • sålde sin stuga med hjälp av Johanna Ingman en del av Svensk Fastighetsförmedling Varberg
    Proffsigt.
    Levde upp till alla förväntningar
    En mäklare med service känsla
    Fem🌞🌞🌞🌞🌞av fem möjliga
    Tusen tack! :) Vad roligt att hjälpa er med försäljningen! Stort lycka till i ert nya hus! Varma hälsningar, Johanna Johanna Ingman
  • köpte sin stuga med hjälp av Johanna Ingman en del av Svensk Fastighetsförmedling Varberg
    2022-09-02 Verifierad kund
    Vi fick ett fantastiskt fint bemötande av Johanna genom hela vår köpprocess. Hon är otroligt professionell, kunnig, serviceinriktad, utstrålar en genuin värme och det märks att hon verkligen brinner för sitt jobb och sina kunder. En fantastiskt duktig mäklare!
    Tusen tack för ett fint omdöme! Vad roligt att ni är nöjda och hoppas verkligen ni kommer trivas i ert nya hus! Varma hälsningar, Johanna Johanna Ingman
    2022-09-02 Verifierad kund
    Vi blev bemötta på ett väldigt proffsigt sätt genom hela affären med bra kommunikation. Precis det man önskar som kund

/ Henrik
    Stort tack för en fin återkoppling! Roligt att ni är nöjda och hoppas ni ska trivas i ert nya fritidshus! :) /Varma hälsningar, Johanna Johanna Ingman
    2022-09-01 Verifierad kund
    Jag tyckte att hon var tålig enkel och blev bra bemött av henne.
    Tack för fin återkoppling! hoppas du ska trivas i din nya fina lägenhet! :) Soliga hälsningar, Johanna Johanna Ingman
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Joackim Möller en del av Svensk Fastighetsförmedling Varberg
    2022-08-29 Verifierad kund
    trevlig, hjälpsam. Fick ett väldigt gott intryck av Joackim.
    Tack Jonas!

Kul att du känner dig nöjd.
    Joackim Möller
    • Apelviken
    2022-08-22 Verifierad kund
    Enkel att nå, bra informerad ! Jättebra rakt igenom!
    Hej!

Kul att ni känner er nöjda, vet att ni kommer trivas kanon!

Med vänlig hälsning,
    Joackim
    Joackim Möller
  • sålde sitt hus med hjälp av Mathilda Tuvenäs en del av Svensk Fastighetsförmedling Varberg
    • Grimeton
    2022-08-14 Verifierad kund
    Mathilda har varit suverän från början till slut. Tydlig, ärlig och professionell. Har ett positivt och glatt bemötande som fick oss som säljare att vara lugna och trygga genom hela försäljningen. Om vi någon gång säljer igen, går vi självklart till Mathilda och Svensk fastighetsförmedling i Varberg.
    Jag blir så glad av din ord! Tack snälla för det fina omdömet och tack för förtroendet att få hjälpa till med er försäljning. Stort lycka till! :) Mathilda Tuvenäs
  • sålde sin stuga med hjälp av Mathilda Tuvenäs en del av Svensk Fastighetsförmedling Varberg
    • Stamnared
    2022-08-01 Verifierad kund
    När vi köpte vårt hus för 5 årsen gjorde vi det av Mathilda och när vi skulle sälja var Mathilda det självklara valet. Att vi som säljare visste att hon skulle ta hand om våra potentiella köpare så som hon tog hand om oss gjorde oss mycket trygga i processen. Vi är mycket nöjda med Mathildas engagemang, driv samt positiva och lättsamma inställning. Vår affär drog ut på tiden tack vare den viktande marknaden men Mathilda höll hela tiden humöret uppe och fortsatte att visa huset och kämpa på. Hon styrde tillslut ihop hela affären trots att hon hade semester, dessutom till ett pris som vi är mycket nöjda över. Vi ger Mathilda våra varmaste rekommendationer och önskar henne all lycka till med framtida affärer.
    Tusen, tusen tack Jennie för det fina omdömet! Det värmer ett mäklarhjärta att ni är nöjda, även när ni nu varit i säljarpositionen. Stort tack och lycka till framöver! :) Mathilda Tuvenäs
  • sålde sin bostad med hjälp av Christian Werdin en del av Svensk Fastighetsförmedling Varberg
    2022-07-28 Verifierad kund
    En mycket bra mäklare. Rekommenderas.
    2022-07-24 Verifierad kund
    Mycket bra bemötande 👍 Matilda får högsta betyg på försäljningen på min lägenhet och en glad trevlig tjej 😃
    Tack snälla Marita för de snälla orden! :) Mathilda Tuvenäs
    • Träslöv
    2022-07-11 Verifierad kund
    Mathilda är proffsig och känns kunnig på alla sätt. Jag kan verkligen rekommendera henne som mäklare.
    Tack snälla Karin för de fina orden :) Mathilda Tuvenäs
  • köpte sitt hus med hjälp av Christian Werdin en del av Svensk Fastighetsförmedling Varberg
    • Varberg
    2022-07-07 Verifierad kund
    Väldigt bra bemötande och skapar trygghet!
    Tack för de fina orden, och Lyviksberget till med nya boendet! Christian Werdin
  • Patrik N
    2022-07-07 Verifierad kund
    Sakkunnig inom sitt område, lyhörd, trevlig, tillmötesgående och duktig mäklare.

Söt och snygg ( har inget med saken att göra men ville skriva det 😊)

Mvh Patrik
    Tack så mycket för omdömet Patrik! :) Mathilda Tuvenäs
    • Påskberget
    2022-07-06 Verifierad kund
    Affären avslutades idag och jag är mycket nöjd med Mathilda. Hon är alltid positiv, vänlig, effektiv och tillgänglig. Jag kommer att rekommendera henne till alla jag känner. Hon har skött allt så bra och jag är så nöjd.
    Tack snälla Marita för de fina orden! Jag blir såklart jätteglad att du vill rekommendera mig vidare. Ha nu en riktigt fin sommar!! :) Mathilda Tuvenäs
    2022-07-05 Verifierad kund
    Jättebra, trevlig och ställer upp för sin kund. Hjälpte mig igenom den här försäljningen på ett smidigt och bra sätt.
    Tack för omdömet Lars-Gunnar och tack för förtroendet att hjälpa dig med försäljningen! Lycka till med nya boendet! :) Mathilda Tuvenäs
  • köpte sitt hus med hjälp av Johanna Ingman en del av Svensk Fastighetsförmedling Varberg
    • Kungsäter
    2022-06-30 Verifierad kund
    Glad och trevlig! Fint bemötande, kändes som en trygg punkt i husköpet. Generellt mycket bra och proffsig upplevelse av Johanna!
    Tack för fin återkoppling, roligt att kunna hjälpa er med ert husköp! Hoppas ni ska trivas i ert nya hus! Varma hälsningar, Johanna Johanna Ingman
  • köpte sin stuga med hjälp av Mathilda Tuvenäs en del av Svensk Fastighetsförmedling Varberg
    • Påskberget
    2022-06-26 Verifierad kund
    Helt ok. Hade inte mycket kontakt men svarade direkt om man ringde. Det var bra.
    Tack för omdömet Susan. Visst vart det snabba puckar genom denna affären, hoppas ändå att du känner att jag tillgodosett dig den informationen du behövt! :) Mathilda Tuvenäs
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Johanna Ingman en del av Svensk Fastighetsförmedling Varberg
    2022-06-10 Verifierad kund
    Fick
    ett mycket proffesionellt bemötande.Johanna är lyhörd, flexibel och
    lyssnar på kunden och är inte pådrivande, vilket uppskattas.
    Tack för fin återkoppling! Varma hälsningar, Johanna Johanna Ingman
  • köpte sitt hus med hjälp av Mathilda Tuvenäs en del av Svensk Fastighetsförmedling Varberg
    • Erlandsgården
    2022-06-07 Verifierad kund
    Väldig trevlig och professionellt bemötande.
    Mathilda har informerat oss löpande om hur försäljningen framskrider.
    Det har varit ett stort nöje att genomföra köpet via Mathilda.
    Vi vill ge Mathilda en stor eloge!
    Mvh Sven och Anne
    Tack Snälla Sven och Anne för det fina orden! Så roligt att ni ska bli Varbergare :D Mathilda Tuvenäs
    2022-06-03 Verifierad kund
    väldigt bra bemötande, vi hade bra förväntningar och hon levde upp till det. mycket nöjda
    Tack vad roligt att ni är nöjda! Hoppas ni ska trivas i ert nya boende! Varma hälsningar, Johanna Johanna Ingman
    2022-06-01 Verifierad kund
    Proffsigt bemötande och stort engagemang. Bra tips inför styling och säger vad hon tycker och tänker. Svarar snabbt och återkoppla alltid. Allt gick väldigt smidigt och snabbt. Supernöjda! Rekommenderar varmt Mathilda.
    Vilket omdöme! Tack snälla Sofia för förtroendet att få hjälpa er med försäljningen och lycka till med det nya boendet! :) Mathilda Tuvenäs
    2022-06-01 Verifierad kund
    Trevlig och engagerad. Smidigt och allt gick snabbt. Johanna hjälpte även till med försäljningen av våran lägenhet. Bra och snabb återkoppling. Väldigt nöjda med både försäljning och köp.
    Tack Sofia! Roligt att ni är nöjda och det var roligt att hjälpa er med både köp och försäljning! Hoppas ni trivs i ert nya hem :) Varma hälsningar, Johanna Johanna Ingman
    2022-06-01 Verifierad kund
    Johanna är intresserad, engagerad och professionell. Hon kommer med smärta och lätt lösningar. Rekommenderas! Vi har halva mer väg att gå med henne!
    Tack för fin återkoppling! Det var ett nöje att hjälpa er med försäljningen! Lycka till i nya huset! :) Johanna Ingman
    • Skällinge
    2022-05-27 Verifierad kund
    Utmärkt bemötande från första början.
    Att dom skulle sälja objektet.
    Från första kontakt med mäklaren som lämnade över till mäklare som sålde helt ok.
    Är nöjd med helheten
    Tack för det Roger! :) Mathilda Tuvenäs
    • Karl Gustav
    2022-05-23 Verifierad kund
    Trevligt bemötande och enkelt i det mesta.
    Tack för fin återkoppling Niklas! Hoppas ni ska trivas i ert nya fritidshus! Varma hälsningar Johanna Johanna Ingman
    • Karl Gustav
    2022-05-19 Verifierad kund
    Johanna gjorde ett kanonjobb hela vägen; från första mötet till kontraktsskrivningen.

Hon visade ett genuint intresse för vårt hus och gjorde att våra förväntningar hamnade på rätt nivå. Hon var tydlig och snabb i kommunikationen med oss som säljare.

Vi kände oss helt trygga genom hela försäljningen.
    Tusen tack för ett fint omdöme, det var ett nöje att hjälpa er med försäljningen av ert fritidshus! :) Varma hälsningar Johanna Johanna Ingman
    2022-05-04 Verifierad kund
    Hon var tillmötesgående o flexibel vad gäller visningstider.
    Bra på att följa upp ev intresserade ( tur för mig )
    Gav ett kunnigt o seriöst intryck
    Tack för din fina återkoppling Erika! :) Varma hälsningar Johanna Johanna Ingman
    2022-05-04 Verifierad kund
    Mkt trevligt bemötande. Tydlig och bra information. Rak och ärlig kommunikation.
    I det stora hela - mycket nöjd.
    Tack för fin återkoppling! :) Hoppas du ska trivas i ditt nya hem! Varma hälsningar Johanna Johanna Ingman
    2022-05-01 Verifierad kund
    Mathilda gav en utmärkt service från första stund till det att försäljningen var färdig. Alltid trevlig och tillmötesgående. Mycket nöjd med mitt val av mäklare, så tveka inte.
    Vilket fint omdöme Anton! Tack snälla för det och för ett suveränt samarbete genom försäljningen av din fina lägenhet :) Mathilda Tuvenäs
    2022-04-29 Verifierad kund
    Mycket bra. Hörde av sig regelbundet och var flexibel
    Tack Jennica! Hoppas du ska trivas i ditt nya hus! :) Varma hälsningar Johanna Johanna Ingman
    2022-04-28 Verifierad kund
    Jag tycker att allt gått bra och smidigt med Johanna
    Tack för fin återkoppling! Lycka till i ert nya hus! :) Varma hälsningar Johanna Johanna Ingman
  • sålde sitt hus med hjälp av Johanna Ingman en del av Svensk Fastighetsförmedling Varberg
    2022-04-28 Verifierad kund
    Mycket proffsigt och information fick jag på ett bra sätt. Vi kan bara rekommendera henne mycket bra mäklare.
    Tusen tack Siv! Det var ett nöje att hjälpa er med försäljningen av ert hus! Varma hälsningar Johanna Johanna Ingman
    2022-04-24 Verifierad kund
    Johanna är en otroligt bra mäklare. Man märker att hon brinner för sitt jobb då hon är snabb, effektiv och kan verkligen sin sak. Rekommenderar verkligen Johanna.
    Tusen tack för ett fin återkoppling! Hoppas att du ska trivas i ditt nya hem! :) Varma hälsningar, Johanna Johanna Ingman
    2022-04-22 Verifierad kund
    Snabb, tillgänglig och engagerad. Mån om att alla parter ska bli nöjda. Heja Mathilda!
    Tack för förtroendet att hjälpa er med försäljningen Nathalie! Och såklart för det fina omdömet :) Mathilda Tuvenäs
    2022-04-21 Verifierad kund
    Otroligt hängiven mäklare som svarade snabbt, gav goda råd och verkligen visade att hon ville vårt bästa som köpare. Vi är jättenöjda!
    Stort grattis till erat nya, superfin hus Sara! Tack för det fina omdömet, det värmer! :) Mathilda Tuvenäs
    • Äckregården
    2022-04-11 Verifierad kund
    Mycket trevligt bemötande mot mig och mina potentiella köpare.
    Hon levde upp och mer till mina förväntningar. Hon höll mig underrättad om allt som hände runt min försäljning av lägenheten.
    Alltid glad och full av energi. Förhoppningsfull när jag inte var det.
    Kunde skämta och vi hade trevligt i telefon och våra träffar.
    Hon är en skicklig mäklare och jag kan med stort förtroende rekommendera henne till andra.
    Varmt varmt tack Lotta för de fina orden!! Det kommer bli tomt att inte höra ifrån varandra nu. Tack för förtroendet att hjälpa dig med sin försäljning och hoppas du ska trivas i din nya bostad :) Mathilda Tuvenäs
  • köpte en tomt med hjälp av Christian Werdin en del av Svensk Fastighetsförmedling Varberg
    • Espevik
    2022-04-09 Verifierad kund
    En bra mäklare, trevlig och tillmötesgående
    Tack Lennart, lycka till med er nya bostad! Christian Werdin
    • Äckregården
    2022-04-08 Verifierad kund
    1. Glatt bemötta! Trevlig och glad
    2. Förväntade oss kunskap om bostaden, en vilja att hjälpa till och svara på våra frågor. Det levde hon upp till.
    3. Mycket positiv upplevelse. Svarade på våra frågor och var mycket hjälpsam och bra energi.
    Åh va glad jag blir de fina orden Nina! Grattis till köpet :) Mathilda Tuvenäs