Svensk Fastighetsförmedling Varberg

Bäckgatan 6, 432 44 Varberg — Visa karta

Välkommen till Svensk Fastighetsförmedling i Varberg!

Letar du efter nytt boende i Varberg? Vi på Svensk Fastighetsförmedling har koll på hela området runt Varberg, som ligger mitt emellan Halland och Göteborg intill Kattegatt. Vi vet var det bästa läget finns för just dig, och var du hittar både lägenheter och villor.

Svensk Fastighetsförmedling finns i hela landet och vi vet vad köpare och säljare vill ha. Dessutom har vi lång erfarenhet av branschen och vet när läget är rätt för en affär. Om du känner att det är dags att hitta ditt absoluta drömboende ska du kontakta oss, vi hjälper till med hela processen!
Mån: 09:00-12:00
13:00-17:00
Tis-Tor: 09:00-17:00
Fre: 09:00-15:00
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 166 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Varberg

• 2019-10-03

Johan A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Varberg
    Vid försäljning av vår bostadsrätt har Johanna Rådahl och Svensk Fastighetsförmedling Varberg varit professionella, positiva och väldigt hjälpsamma. Hög tillgänglighet och god kommunikation. Vi är mycket nöjda med Svensk Fastighetsförmedling och rekommenderar varmt detta till Er som tänkt sälja er bostad. Läs mer
    2019-10-17 Svensk Fastighetsförmedling Varberg svarar Johan A
    Tack snälla för ett riktigt bra samarbete och för fina ord! Fantastiskt roligt att få hjälpa till med er lägenhetsförsäljning! Lycka till i det nya nu! /Johanna
  • 2019-10-03

Robin O skrev om Svensk Fastighetsförmedling Varberg
    Jag har sålt en bostadsrätt
    jag blev bemött på bästa möjliga sätta av mäklarn man kan bli.
    Mäklarn för mig levde upp till alla förvätningar som jag hade det var därför jag tog samma mäklare som jag hade när jag sålde min förra bostadsrätt.
    Min sammansfattning är att jag blev väldigt nöjd med alla uppgifter som gjort av försäljningen av bostadstätten bilder bemötandet och även slut priset! Läs mer
    2019-10-17 Svensk Fastighetsförmedling Varberg svarar Robin O
    Tusen tack Robin! Så roligt att få möjlighet att hjälpa till med ytterligare en försäljning! /Johanna
  • Gudrun O

2019-10-02

Gudrun O skrev om Svensk Fastighetsförmedling Varberg
    Tog kontakt med Svensk Fast ang förs av fritidshus i Träslövsläge.
    Proffsigt bemötande från första kontakten till att sedan få fram en köpare
    Kan verkligen rekommendera
    Christian
    Hälsn Björn & Gudrun Olsson Läs mer
    2019-10-02 Svensk Fastighetsförmedling Varberg svarar Gudrun O
    Tack, va glad jag blir! Tacksamt att få hjälpa till och lycka till framöver! //Christian
  • 2019-09-19

Jonas H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Varberg
    Tydlig och trevlig mäklare som sätter kunden i första hand. Kommer definitivt anlita Mathilda vid nästa försäljning. Läs mer
  • 2019-09-17

Niklas S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Varberg
    Vi har sålt en villa i Varberg med Johanna Rådahl som mäklare. Positivt och trivsamt bemötande i alla samtal, både telefon och IRL. Stor kunskap och öppenhet i alla handläggningsfrågor samt en väl genomförd försäljning från ruta 1 till kontraktskrivningen!

/ Niklas och Elisabeth Läs mer
    2019-09-17 Svensk Fastighetsförmedling Varberg svarar Niklas S
    Men vad glad jag blir för detta - det värmer hjärtat ska ni veta! Nöjet har varit helt på min sida! /Johanna
  • 2019-09-16

Helmut H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Varberg
    Bara positivt bemötande när mina föräldrars sommarstuga såldes. Läs mer
  • 2019-09-15

Stefan A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Varberg
    Finns inget att klaga på. Tillgänglig, tillmötesgående och med bra kontakt både med oss som köpare och med säljaren. Allt förberett och klart på ett bra sätt vid kontraktsskrivningen. Läs mer
  • 2019-09-14

Inger J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Varberg
    klar tydlig och vaken
    jag har köpt ett markområde på 2 ha med förhandsbesked om bygglov
    priset blev, tack vare andra budgivare, mycket högre än jag räknat med

bra mäklare, lugn och tydlig Läs mer
    2019-09-16 Svensk Fastighetsförmedling Varberg svarar Inger J
    Tack Inger för rekommendationen! /Christian
  • 2019-09-12

Mikael H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Varberg
    Vi köpte en villa av mäklaren som var tillmötesgående, proaktiv och trevlig. Han kommer få sälja vårat radhus. Läs mer
  • 2019-09-09

Denise T skrev om Svensk Fastighetsförmedling Varberg
    Kunde inte varit mer nöjd, än vad vi är med Mathilda. Redan vid första mötet (som spekulanter) fick vi ett glatt och positiv intryck, så det var ingen tvekan om att hon skulle få i uppdrag att sälja vårat hus!
    Noggrann, seriös och snabb. Läs mer
    2019-09-11 Svensk Fastighetsförmedling Varberg svarar Denise T
    Åh va de värmer! Så glad att ni känner er nöjda med både försäljning och köp! Stort lycka till :) och ring när ni inrett mitt rum på vinden! He he /Mathilda

Rebecca L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Varberg
    Köpte en bostadsrätt.
    Jätte trevlig och engagerad mäklare.
    Vi är nöjda Läs mer
    2019-09-11 Svensk Fastighetsförmedling Varberg svarar Rebecca L
    Tack Rebecca, hoppas ni ska trivas i er nya lya! :) /Mathilda

Erik E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Varberg
    Mathias Larsson på Svensk Fastighetsförmedling i Varberg har gjort ett fantastiskt arbete. Alltid tillgänglig, tillmötesgående, hårt arbetande och en riktigt bra kille att ha att gör med. Rekommenderar varmt Mathias! Läs mer
    2019-09-11 Svensk Fastighetsförmedling Varberg svarar Erik E
    Tack vad glad jag blir Erik! Ha det gott och lycka till med nya villan :) // Mathias

MARTIN B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Varberg
    Köpt lägenhet av Mathias Larsson på Svensk Fastighetsförmedling Trevlig, tålmodig och lätt att ha göra med.
    Rekommenderar starkt! Läs mer
    2019-09-11 Svensk Fastighetsförmedling Varberg svarar MARTIN B
    Hejsan Martin. Tack så mycket för den fina rekommendationen. Är säker på att ni kommer att trivas bra i den fina lägenheten :) // Mathias
  • 2019-09-05

Malin R skrev om Svensk Fastighetsförmedling Varberg
    Köpt lägenhet av Mathias Larsson, mäklare i Varberg. Trevlig, lätt att nå och återkopplade snabbt på frågor som ställts. Läs mer
    2019-09-11 Svensk Fastighetsförmedling Varberg svarar Malin R
    Hejsan Malin. Den lägenheten kommer passa dig hur bra som helst. Ha det riktigt gott och tack för de fina orden :)
    // Mathias
  • 2019-09-02

Kjell-Arne L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Varberg
    LGH 60 m2
    utmärkt vänligt bemötande
    förutsättningarna fanns sen tidigare
    sakligt och vänligt Läs mer
    2019-09-11 Svensk Fastighetsförmedling Varberg svarar Kjell-Arne L
    Tack för det! Alltid kul att höra att ni är nöjda/Christian
  • 2019-08-26

René S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Varberg
    Johanna hjälpte oss sälja vår villa som vi byggde för snart 10år sedan.
    Vi bemöttes med ett lugnt och professionellt bemötande. Vi kände oss trygga och hade vi frågor hade Johanna alltid svaren. Hon levde verkligen upp till våra förväntningar. Och hon fick ju sålt huset till ett bra pris. Sammanfattningsvis är vi väldigt nöjda. Läs mer
    2019-08-27 Svensk Fastighetsförmedling Varberg svarar René S
    Tack snälla René för fina ord! Vi har haft ett gott samarbete och jag hoppas ni kommer trivas bra i nästa hus med! /Johanna
  • 2019-08-26

Bror-Erik N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Varberg
    Har köpt en 3:a på Trädlyckan och jag kunde inte fatta att det skulle gå så fort. Var inne och visade intresse för lägenheten på fredagen och blev erbjuden en visning på tisdagen efter och sade till mäklaren att vi var intresserade varvid hon tog kontakt med säljaren. Mäklaren tog kontakt med säljaren som kom med ett nytt bud som jag accepterade. Vi skrev kontrakt på måndagen efter. Hade i min vidaste fantasi inte kunnat tro att det skulle gå så fort att skaffa lägenhet. Mäklaren har varit mycket tillmötesgående och visat stort intresse och förklarat vad vi inte har förstått. Om vi skulle behöva använda oss av en mäklare i framtiden skulle vi med all sannolikhet komma tillbaks till Mathilda Lundgren. Läs mer
    2019-08-27 Svensk Fastighetsförmedling Varberg svarar Bror-Erik N
    Tusen, tusen tack för de fina orden!! Hoppas verkligen ni ska trivas i er nya lägenhet!! :) /Mathilda
  • 2019-08-22

Oskar A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Varberg
    Jag sålde min trea i Varberg med hjälp av Mathilda. Hon mötte mer än väl förväntningarna genom stort engagemang och tålamod. Jag är absolut mer än nöjd med min affär. Läs mer
    2019-08-26 Svensk Fastighetsförmedling Varberg svarar Oskar A
    Vilken härlig läsning! Tack Oskar och lycka till med allt! :) /Mathilda
  • 2019-08-19

Agneta L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Varberg
    Köpt en lägenhet och sålt en lägenhet med hjälp av Mathias Larsson på Svensk Fastighetsförmedling i Varberg. Gott och kunnigt bemötande. Alltid trevlig och lätt att få tag på och positiv. Läs mer
    2019-09-11 Svensk Fastighetsförmedling Varberg svarar Agneta L
    Hejsan Agneta. Det har varit roligt att få vara med i era stora beslut om att byta boende. Tack för de fina raderna och ha det så gott :)
    // Mathias
  • 2019-08-12

Nina M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Varberg
    Tusen tack för all hjälp med försäljningen Mathias, du är grym!! Kram från familjen Mårdstrand/Östby Läs mer
    2019-09-11 Svensk Fastighetsförmedling Varberg svarar Nina M
    Tack så hemskt mycket familjen! Det kommer att blir grymt för er i Läjet och det nya huset. Ha det så gott så ses vi framöver :)
    //Mathias
  • 2019-07-06

Alexandra B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Varberg
    Har letat länge och äntligen lyckats förvärva en liten sommaridyll på västkusten...en affär man inte gör dagligen! Att få bli guidad genom processen av en sådan professionell, engagerad och positiv mäklare gör hela processen inte bara roligare, utan framför allt trygg och säker. Toppen! 👍 Läs mer
    2019-08-27 Svensk Fastighetsförmedling Varberg svarar Alexandra B
    Vilket fint beröm, stort stort tack för detta! Har varit mer än roligt att hjälpa er på vägen! Hoppas första sommaren i stugan varit härlig! /Johanna
  • 2019-07-03

Bengt K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Varberg
    Mycket trevlig, noggrann och pålitlig.
    Rekommenderas ! Läs mer
    2019-08-26 Svensk Fastighetsförmedling Varberg svarar Bengt K
    Tack Bengt för ett gott samarbete! :) /Mathilda
  • JOHAN E

2019-06-26

JOHAN E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Varberg
    Efter att ha blivit lurad av annan mälkarfirma så var det verkligen ett nöje att göra affär med Mathias. Snabbt, professionellt, ärligt och framförallt väldigt trevligt bemötande där både säljare och köpare blev väldigt nöjda. Bra jobbat!! Läs mer
    2019-06-28 Svensk Fastighetsförmedling Varberg svarar JOHAN E
    Tack för de fina orden Johan. Det var ett nöje och roligt att vi kunde hitta en bra lösning för alla parter. Ha det så gott. // Mathias
  • Kevin J

2019-06-26

Kevin J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Varberg
    Riktig toppen kille! Började buda på en 2a där han stog som mäklare, sammtidigt som jag anlitade honom för att sälja min. Blev bemött med positiv energi, affärerna gick igång snabbt med visningar och slutresultat. Min upplevelse av det hela är väl belåten. Läs mer
    2019-06-28 Svensk Fastighetsförmedling Varberg svarar Kevin J
    Vad glad jag blir för den fina rekommendationen Kevin. Tack och ha det gott så! // Mathias
  • 2019-06-24

John N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Varberg
    Jag köpte nyligen en lägenhet med hjälp av Mathilda. Jag tycker att hon var väldigt hjälpsam och trevlig under processen och flexibel när det gäller att ordna tex visning av lägenheten.
    Mathilda agerade väldigt professionellt vilket gjorde att det kändes väldigt tryggt. /John Läs mer
    2019-06-27 Svensk Fastighetsförmedling Varberg svarar John N
    Det glädjer mig att höra John! Hoppas du ska trivas i din nya lägenhet :) /Mathilda
  • 2019-05-24

Veronica A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Varberg
    Vi fick hjälp med att sälja en bostadsrätt och det gick smidigt från början till slut.
    Vår mäklare var mycket professionell och hade ett trevligt bemötande. Snabb att svara på frågor.
    Johanna Rådahl visade sig göra rätta bedömningar. Allt detta resulterade i att lägenheten gick för ett högt pris, vilket vi som säljare förstås uppskattade. Läs mer
    2019-06-27 Svensk Fastighetsförmedling Varberg svarar Veronica A
    Stort tack för fina ord, det värmer! Gott samarbete ger bra resultat! /Johanna
  • 2019-05-23

Lars N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Varberg
    Har köpt en bostadsrätt i Varberg tätort.
    Mäklaren har från visningen och vidare genom hela processen, uppträtt på ett professionellt sätt, vilket jag uppskattat.
    Mina förväntningar har infriats, och sammantaget är jag nöjd
    med hur saker och ting utvecklats. Läs mer
    2019-06-27 Svensk Fastighetsförmedling Varberg svarar Lars N
    Roligt att höra & grattis till ett fint köp! /Johanna
  • 2019-05-22

Roland H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Varberg
    Sålt en villa.
    Mycket positivt.
    Att inom rimlig tid sälja vår villa, vilket han lyckades med.
    Lite stressigt, men det är ju inte var dag man säljer sin villa.
    M.V.H. Margoth O Roland Läs mer
    2019-06-28 Svensk Fastighetsförmedling Varberg svarar Roland H
    Tack så mycket Roland och Margot. Hoppas att ni kommer att trivas lika bra i lägenheten som ni har trivts i huset. Ha det så gott. // Mathias
  • Hanna N

2019-05-20

Hanna N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Varberg
    Mathias är väldigt skicklig och tillmötesgående mäklare som försöker hitta bra lösningar för både köpare och säljare. Kan varmt rekommendera honom. Läs mer
    2019-06-28 Svensk Fastighetsförmedling Varberg svarar Hanna N
    Tack vad snälla ord Hanna! Nöjet har varit på min sida och jag är säker på att ni kommer att trivas bra i det nya huset. Ha en bra sommar. // Mathias
  • Lars-Gösta D

2019-05-18

Lars-Gösta D skrev om Svensk Fastighetsförmedling Varberg
    Genom ett helproffsigt upplägg och paketering av prospektet gjorde att intresset för hästgården var enormt. Jag tog in 4 mäklare som fick presentera sitt upplägg och arbetsättet var perfekt. Utfallet var över förväntan. Läs mer
    2019-06-28 Svensk Fastighetsförmedling Varberg svarar Lars-Gösta D
    Tack så mycket Lars-Gösta. Nöjet var helt på min sida och vi fick bra träff på den planen vi lade upp. Ha det så gott. //Mathias
  • 2019-05-07

Christoffer L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Varberg
    Bra människa som är uppriktig och ärlig Läs mer
    2019-06-28 Svensk Fastighetsförmedling Varberg svarar Christoffer L
    Tack och detsamma till dig Christoffer :) // Mathias
  • 2019-05-02

Magdalena L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Varberg
    Sålt en bostadsrätt. Mäklaren har motsvarat mina förväntningar och skött affären helt igenom proffesionellt. Läs mer
    2019-05-13 Svensk Fastighetsförmedling Varberg svarar Magdalena L
    Tack Magdalena för att vi fick förtroendet att hjälpa er med försäljningen! /Johanna
  • 2019-05-01

Ann-Margreth K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Varberg
    Har sålt vårt fritidshus genom Johanna.
    Fick väldigt bra bemötande och professionell hjälp med allting. Vi är mycket nöjda. Läs mer
    2019-05-13 Svensk Fastighetsförmedling Varberg svarar Ann-Margreth K
    Tack för en fin rekommendation och för ett mycket gott samarbete! /Johanna
  • 2019-04-30

Viktor A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Varberg
    Vi anlitade Johanna för att sälja vår bostadsrätt i centrala Varberg. Vi har varit mycket nöjda under hela processen och vi vill varmt rekommendera Johanna till framtida säljare! Läs mer
    2019-05-13 Svensk Fastighetsförmedling Varberg svarar Viktor A
    Stort tack för detta, roligt att kunna hjälpa till! :) /Johanna
  • 2019-04-25

Sofie L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Varberg
    Jag har köpt min första bostadsrätt, är väldigt nöjd med bemötandet jag har fått och tillgängligheten. Det var aldrig några problem att nå mäklaren vilket kändes tryggt och smidigt. Läs mer
    2019-06-28 Svensk Fastighetsförmedling Varberg svarar Sofie L
    Tack, vad roligt att du är nöjd med ditt köp. Hoppas du kommer att trivas bra i lägenheten :) // Mathias
  • 2019-04-11

Ove T skrev om Svensk Fastighetsförmedling Varberg
    Köpt en bostadsrätt i Varberg, 9 april. Vi är så nöjda med mäklaren, Mathilda, och med köpet förstås. Läs mer
    2019-04-11 Svensk Fastighetsförmedling Varberg svarar Ove T

2019-04-11 Svensk Fastighetsförmedling Varberg svarar Jonathan T
    Tack Jonathan! Det värmer :) /Mathilda
  • 2019-03-30

Carl B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Varberg
    Jag och min sambo köpte tillsammans en lägenhet på 88.5 kvadratmeter i centrala Varberg!
    Mäklaren var oerhört trevlig och svarade bra på våra frågor angående bostad och marknaden just nu och framåt!
    Han lugnade oss även då vi var förstagångsköpare och förklarade allt tydligt när vi skrev på kontrakten, och lugnade även säljarna och lättade upp stämningen då det inte var bästa stämningen mellan säljarna emellan av olika skäl! Läs mer
    2019-04-09 Svensk Fastighetsförmedling Varberg svarar Carl B
    Hejsan Carl. Tack för de fina orden och trevligt bemötande under hela försäljningen. Ni kommer säkert att trivas fint i sommarstaden Varberg :) Ha det gott! // Mathias
  • 2019-03-22

Daniel J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Varberg
    Vi har länge vart på jakt efter hus/tomt då familjen börjar bli större. Vi har tidigt vart i kontakt med Mathias och pratat om våra önskemål. Vid flera tillfällen har han kontaktat oss om kommande försäljningar och aktuella och frågat om intresse finns, utan att något gått i lås. Nu har vi äntligen lyckats hitta ett hus!
    Mathias har hela tiden haft ett proffsigt bemötande och vi känner oss väldigt trygga med honom även inför vår kommande försäljning av lägenhet! Läs mer
    2019-04-09 Svensk Fastighetsförmedling Varberg svarar Daniel J
    Tack Daniel och Julia! Nu ska vi köra hårt med er försäljning också :) // Mathias
  • 2019-03-17

Per A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Varberg
    Professionell, effektiv och trevlig. Hade svar på alla mina frågor. Läs mer
    2019-04-09 Svensk Fastighetsförmedling Varberg svarar Per A
    Tack så mycket Per! Ha det så gott :) // Mathias
  • 2019-03-14

Daniel H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Varberg
    Vid försäljningen av vårt hus har vi känt oss trygga, välinformerade och vi Är nöjda med utfallet av vår försäljning.

Vi har haft god dialog med Mattias hela tiden trots att försäljningen har skett på distans så vi bor på annan ort, långt ifrån objektet.

Tack för stöd och hjälp! Läs mer
    2019-04-09 Svensk Fastighetsförmedling Varberg svarar Daniel H
    Tusen tack Daniel och Frida! Det har varit ett nöje att pratas vid med jämna mellanrum och roligt att det funkade så bra med försäljningen. Ha det gott :) // Mathias
  • 2019-03-10

Solveig N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Varberg
    Jag har köpt ett enplanshus på 95 kvadrat.
    Jag blev mycket vänligt bemött och mäklaren svarade bra på mina frågor. Han ställde upp på extra visning och jag kände ingen stress.
    Kort sagt en bra och kunnig mäklare som dessutom var trevlig. Läs mer
    2019-03-13 Svensk Fastighetsförmedling Varberg svarar Solveig N
    Tack för de fina orden Solveig! Tror att du kommer trivas ypperligt där. Må gott! // Mathias
  • Maria S

2019-03-09

Maria S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Varberg
    Mathias Larsson är topp mäklaren i Varberg. Han hjälpte oss sälja vår tomt i Lingome. Stort driv fantastiskt tålamod. Vägledde oss på ett bra sätt och hjälpte oss ta rätt beslut. Tillmötesgående och stöttande. Bra idéer. Gör upp planer och verkställer som lovat och planerat. Rekommenderas varmt. Läs mer
    2019-03-13 Svensk Fastighetsförmedling Varberg svarar Maria S
    Åh vilka fina ord Maria, tack så mycket! Roligt att vi kunde knyta ihop det och det på ett bra sätt. Tack igen! // Mathias
  • Jesper T

2019-03-09

Jesper T skrev om Svensk Fastighetsförmedling Varberg
    Mathilda hjälpte oss att sälja vår bostadsrätt, superservice i från början till slut. Om vi i framtiden kommer att köpa eller sälja så är Mathilda det självklara valet som mäklare! 🙂 Läs mer
    2019-03-12 Svensk Fastighetsförmedling Varberg svarar Jesper T
    Tack Jesper! Nöjet var helt på min sida. /Mathilda :)
  • 2019-03-08

Peter L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Varberg
    Mycket nöjd! God service med hög flexibilitet vilket underlättade mycket för mig. Läs mer
    2019-03-12 Svensk Fastighetsförmedling Varberg svarar Peter L
    Det glädjer mig Peter! Tack för ett gott samarbete! :) /Mathilda
  • Marie H

2019-03-08

Marie H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Varberg
    Vi anlitade Mathias för att sälja våran villa. Från dag ett har han varit proffsig, engagerad och lättillgänglig. Han har gett bästa tänkbara service genom hela affären, alltid med glimten i ögat. Vi är så nöjda och vill varmt rekommendera honom. Läs mer
    2019-03-13 Svensk Fastighetsförmedling Varberg svarar Marie H
    Hejsan. Det är jag som ska tacka för det fina bemötandet och de fina raderna här på Reco. Tack och ha det så gott båda två :). // Mathias
  • 2019-03-08

Fredrik R skrev om Svensk Fastighetsförmedling Varberg
    Köpt en fastighet. Allt skötes snabbt och bra, det gillar jag. Läs mer
    2019-03-13 Svensk Fastighetsförmedling Varberg svarar Fredrik R
    Hej Fredrik. Tack för rekommendationen och lycka till med fastigheten. // Mathias
  • 2019-03-04

Ewa L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Varberg
    Har köpt en bostadsrätt i Varberg. Har från första kontakten fått återkoppling och bra, proffsigt och trevligt bemötande. Har fått svar och lotsning i mina frågor. Önskemål om att planera in tider med mäklare så att det fungerar med mitt arbete har blivit tillgodosedda. Jag är väldigt nöjd med min mäklarkontakt. Läs mer
  • 2019-03-01

Dennis D skrev om Svensk Fastighetsförmedling Varberg
    Tack Mathilda för all hjälp att sälja vårt föräldrahem! Du gjorde detta fantastiskt bra. Vårt "betyg" om dig får bli från A-Ö. Ambitiös, Bemötande +++, Charmig, Detaljkännedom, Empatisk, Företagsam, Generations överbryggande förmåga, Handlingskraftig, Intresserad och insatt, Just, Kunnig, Lättsam,
    Mathilda du är bäst, Nitisk, Opartisk - objektiv, Praktisk positiv, Qvick i tanke och handling, Reko,
    Seriös, Trevlig, Utmärkt taktkänsla, Vänlig, Xtra i allt, Ypperlig säljare, Znell-snabb, Återkopplar bra,
    Ärlig, Överraskande allsidig.
    Om vi hade fler fastigheter att sälja är valet självklart: Mathilda!!
    Hälsningar från de 4 syskonsäljarna genom / Dennis. Läs mer
    2019-03-01 Svensk Fastighetsförmedling Varberg svarar Dennis D
    Ni är för goa!! Tack för ett gott samarbete och tack för fina ord!! :) / Mathilda
  • 2019-02-27

Lennart B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Varberg
    Mathilda
    Tack för ditt arbete med försäljningen av vår villa.
    Vi är helnöjda och rekommenderar dig till kommande kunder.
    Gunnel o Lennarth Läs mer
    2019-02-27 Svensk Fastighetsförmedling Varberg svarar Lennart B
    Tack för ett gott samarbete och för de fina orden! Nöjet var helt på min sida☺️/Mathilda

Bäckgatan 6, 432 44 Varberg