Svensk Fastighetsförmedling Varberg

Svensk Fastighetsförmedling Varberg

Välkommen till Svensk Fastighetsförmedling i Varberg!

Letar du efter nytt boende i Varberg? Vi på Svensk Fastighetsförmedling har koll på hela området runt Varberg, som ligger mitt emellan Halland och Göteborg intill Kattegatt. Vi vet var det bästa läget finns för just dig, och var du hittar både lägenheter och villor.

Svensk Fastighetsförmedling finns i hela landet och vi vet vad köpare och säljare vill ha. Dessutom har vi lång erfarenhet av branschen och vet när läget är rätt för en affär. Om du känner att det är dags att hitta ditt absoluta drömboende ska du kontakta oss, vi hjälper till med hela processen!

Läs vad 264 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Varberg 2

• Träslövsläge
    2021-06-17
    Är lite missnöjd med att vår mäklare inte var mer energisk samt la ett för lågt utgångspris enligt mig
    2021-06-04
    Jag anlitade Christoffer Wall på svensk fastighetsförmedling i Varberg till att sälja min bostadsrätt och blev väldigt bra mött. Mycket lyhörd och professionell i sitt yrke. Sen att det blev plus i kassan efter försäljningen var såklart en bra bonus.
    2021-05-27
    Enkelt och smidigt. Fick den hjälpen jag behövde.
    2021-05-13
    Vi har sålt en lägenhet, vilket gick snabbt, tryggt och på ett sätt som vi kunde förstå/hänga med på. Det var hela tiden bra kommunikation och det var lätt att få tag på vår mäklare när vi behövde svar på våra frågor. Vi är mycket tacksamma för den stora kunskapen mäklaren delade med sig av. Att vi bara satt en fyra som betyg, beror på vår allmänt negativa inställning till köpa/ sälja och alla regler i samband med det. Men vi blev väl omhändertagna och fastnade inte i några obehagliga situationer.
    Tack Viveka för omdömet! Roligt att höra att ni känt er tryggt omhändertagna och att vi haft en bra kommunikation! Tyvärr har jag svårt att styra regelverket kring bostadsaffären men det gick ju bra ändå. // Christofer Svensk Fastighetsförmedling Varberg
  • sålde sin stuga med hjälp av
    • Lingome
    2021-05-13
    Försäljning av sommarstuga i Väröbacka.

Mycket proffsigt bemötande av Christofer Wall under hela tiden, från värdering, marknadsföring, visning och slutförande av affären.

Upplever Christofer som en person som är uthållig, ärlig och lyhörd för oss som kunder!
    Tack Karl Erik för ett fint omdömet! Riktigt roligt att ni haft en så positiv upplevelse från start till mål! Stort lycka till i framtiden! // Christofer Svensk Fastighetsförmedling Varberg
    2021-05-13
    Vi köpte en bostadsrätt på tre rum och kök i Varberg. Christoffer Wall var mäklare. Tack vare honom kunde vi genomföra en bra affär. Vi är helt nöjda med resultatet. Christoffer bemötte oss mycket vänligt. Han agerade snabbt och gav mycket bra infor-mation. Han var duktig på att hitta lösningar som var bra både för säljare och köpare. Han jagade inte på oss utan lät oss få den tid vi behövde.
    Tack Kenneth för en fin Reco! Riktigt roligt att ni känt er väl bemötta hela vägen och fått all information ni behövt för att göra en bra affär! Önskar din mamma lycka till i nya bostaden! // Christofer Svensk Fastighetsförmedling Varberg
    2021-05-11
    Köpte en lägenhet. Blev väldigt bra bemött av personal. Hade inga förväntningar så allt var ett plus.
    Tack Ted! Grattis till köpet av din fina lägenhet, lycka till! //Christian Svensk Fastighetsförmedling Varberg
    2021-05-06
    Christofer Wall skötte försäljningen av vårt hus, och Christian Werdin sålde vår nya bostad till oss. Alltid professionellt bemötande av båda.
    Vi hade mest kontakt med Christofer. Mycket nöjda! Man kunde alltid komma med frågor eller funderingar. Allt gick smidigt och lätt.
    Tack Frida för en fin Reco! Roligt att höra att ni känt er väl omhändertagna genom hela bostadsbytet! Vi önskar er lycka till i er nya bostad! // Christofer och Christian Svensk Fastighetsförmedling Varberg
    • Veddige
    2021-05-05
    Snabb och smidig husförsäljning.
    Tack Elin för ditt omdöme! Vad kul att höra att du upplevt din försäljning snabb och smidig! Lycka till i er nya bostad! // Christofer Svensk Fastighetsförmedling Varberg
    2021-05-05
    Sålde en bostadsrätt.
    Professionellt, snabbt o trevligt bemötande,
    med ett resultat som med råge överträffade det förväntade!

Rekommenderar verkligen Svensk Fastighetsförmedling Varberg.
    Tack Ingela för ett gott samarbete, otroligt kul att du känner dig nöjd! //Christian Svensk Fastighetsförmedling Varberg
    2021-05-04
    Smidiga lösning när köpet var från Göteborg till Varberg. Gott samarbete i Svensk Fastighetsförmedling.👍
    Hej och grattis till er nya lägenhet, kul att få hjälpa till att sälja en lägenhet till er! //Christian Svensk Fastighetsförmedling Varberg
    2021-05-04
    Sålde huset tillsammans med min fru. Bemöttes kanon o snabbt o proffsigt. Hade hopp om att kanske gå lite plus men med en aktiv mäklare så slutade allt i en dunder affär som jag o min fru firar än idag

Kan bara säga tack :)
    Tack Robert för ditt fina omdöme! Det är alltid lika roligt att kunna få överträffa kunders förväntan! Önskar er lycka till i er nya bostad! // Christofer Svensk Fastighetsförmedling Varberg
  • Robert S
    2021-05-04
    Sålde mitt o min frus hus utanför Varberg.
    Blev bemött proffsigt och det tog 24 timmar så va maskineriet igång.

Våra förväntningar va att förhoppningvis få lite lite vinst vid försäljning men med hjälp av mäklare och rätt kunder så blev det en super vinst.

Rekommenderar starkt Svensk Fastighetsförmedling i Varberg
    Tack Robert för din Reco! Vad roligt att du upplevt en smidig försäljning med bra resultat som alltid är mitt mål! Stort lycka till i framtiden! //Christofer Svensk Fastighetsförmedling Varberg
    • Centrum
    2021-03-24
    Lägenhet. Snabb o proffsigt bemötande
    Hej, kul att höra - lycka till i nya lägenheten! //Christian Svensk Fastighetsförmedling Varberg
    2021-03-18
    Köpte ett hus på 146kvm. Väldigt bra bemötande, ibland lite för långsam återkoppling men vi vet ju att det inte bara är oss han jobbar med.
    Tack Malin för din fina Reco! Jag tar med mig det du säger till kommande försäljningar! Grattis och stort lycka till i er nya bostad! // Christofer Svensk Fastighetsförmedling Varberg
    2021-03-18
    Jag har sålt min villa i Varberg. Jag har konsekvent mötts av en engagerad, tjänstvillig och kunnig mäklare som bidragit till en lyckad försäljning..
    Tack Björn för ditt fina omdöme! Jag är jätteglad att jag fick hjälpa till med din husförsäljning och att du uppskattar mitt engagemang som ledde till en lyckad försäljning! Önskar dig lycka till i framtiden på nya orten! / Christofer Svensk Fastighetsförmedling Varberg
    • Tvååker
    2021-03-14
    Stabilt och smidigt bemötande. Kan inte vara annat än nöjd.
    Tackar för de fina orden, tacksam! //Christian Svensk Fastighetsförmedling Varberg
    • Norrdal
    2021-02-22
    Vi köpte en lägenhet av Christofer Wall svensk fast. genom hela affären har Christofer visat ett genuint engagemang och attityd, vi har ställt massa frågor och fått snabba svar som gjorde att vi känt oss trygga genom hela affären som flöt på smidigt.

Vi kommer absolut anlita Christoffer igen om tillfälle ges :)
    Tack för ett jättefint utlåtande! Vad kul att höra att ni känt er trygga genom hela affären som alltid är mitt mål! Om det blir aktuellt i framtiden är ni varmt välkomna att höra av er igen. Lycka till i er nya fina bostad! / Christofer Svensk Fastighetsförmedling Varberg
  • Linnea B
    köpte sitt hus med hjälp av
    • Kärradal
    2021-02-20
    Vi har köpt en villa på västkusten. Är väldigt nöjd med mäklaren som vi fick ett jättebra bemötande av inför och under visningen. Han var trevlig, kunnig och arbetade väldigt snabbt gällande allt. T.ex. gällande frågor vi hade till kontakt med oss och säljarna inför köpet. Vi är mycket nöjda.
    Tack för det fina omdömet! Roligt att höra att era förväntningar uppfylldes och att ni är nöjda med mitt arbete! Jag önskar er stort lycka till och många trevliga semestrar i er nya sommarbostad! / Christofer Svensk Fastighetsförmedling Varberg
    • Kärradal
    2021-02-19
    Sålt hus ett havsnära hus.Blivit väldigt trevligt och seriöst bemött med bra upplägg .
    Mäklaren levde upp till sitt engagemang och vi är nöjda med priset vi fick.
    En bra mäklare som vi kan rekommendera till andra.
    Tack för en jättefin Reco! Jag är glad att jag fick möjlighet att hjälpa er med försäljningen av bostaden och att jag levde upp till era förväntningar! Önskar er lycka till med att finna ett nytt boende! / Christofer Svensk Fastighetsförmedling Varberg
    2021-02-10
    Jag köpte min första lägenhet tillsammans med min sambo och hade gärna önskat mer entusiasm från mäklaren.
    Hej, kanonbra att ni skriver det ni känner, och jag tar till mig detta. Processen var väldigt snabb och detta erkänner jag, men det är givetis viktigt att ni känner er omhändertagna på ett bra sätt! Lycka till i nya bostaden //Christian Svensk Fastighetsförmedling Varberg
    2021-02-06
    Köpt. Ointresserad mäklare, sa inte ens grattis vid köp av nyproduktion på 3.6 miljoner. Kändes som att man köpte en varmkorv
    Hej och tack för din feedback, och jag skall verkligen skall ta lärdom av det ni skriver. Det är givetvis viktigt för mig att mina kunder känner sig uppskattade och håller med om att det är en stor affär som skall kännas bra för alla. Hoppas ni kommer trivas i nya lägenheten! //Christian Svensk Fastighetsförmedling Varberg
    • Södra Näs
    2020-12-28
    Håller å¨med en försäljning av en villa. Afären är inte helt klar.
    Engagerad äklare som håller tät kontakt
    Allt har fungerat mycket bra så här långt
    Hej Anders och grattis till din husförsäljning! Väldigt kul att få hjälpa till och lycka till i nya bostaden! /Christian Svensk Fastighetsförmedling Varberg
    • Prästakullen
    2020-12-15
    Jag har sålt ett radhus, äganderätt. Vid min förra flytt både sålde jag (en villa) och köpte via Svensk Fastighetsförmedling. När det blev dags att med ganska kort varsel sälja radhuset kändes det självklart att vända mig till samma mäklare, som hade kännedom både om mig och mitt objekt, och där jag vid föregående försäljning känt mig helt trygg.
    Bemötandet har varit korrekt och professionellt, jag har känt att jag kunnat vända mig till mäklaren direkt när frågor och funderingar dykt upp och har då snabbt fått tydliga svar. När försäljningen drog igång med visning, och i det här fallet ställningstagande till förhandsvisning och -bud, upplevde jag att mäklaren på ett väldigt bra sätt lyssnade in och balanserade önskemål från både mig och köparen. Jag tror att det var nyckeln till att vi båda sedan kände oss nöjda med affären.
    Således hade jag ganska högt ställda förväntningar, som jag tycker har infriats. Vid föregående försäljning upplevde jag också ett stort stöd i samband med deklarationen av försäljningen, som ju slutförs i efterhand.
    Sammanfattningsvis så har Christan Werdin och Svensk Fastighetsförmedling i Varberg varit helt rätt mäklare för mig, och gjort försäljningsprojektet som ibland kan kännas övermäktigt till en trygg och rolig upplevelse.
    Tusen tack för allt du skriver, oerhört viktigt för mig att känna förtroende i husaffären! Lycka till i nya bostaden //Christian Svensk Fastighetsförmedling Varberg
    2020-11-27
    Köpte lgh av Christopher, allt gick mycket smidigt strålande flexibilitet!
    Tack Tobias för en fin Reco! Önskar dig lycka till i din nya fina lägenhet! // Christofer Svensk Fastighetsförmedling Varberg
    2020-11-26
    Vi har precis sålt vår bostadsrätt och är väldigt nöjda med valet av mäklare. Christian har överträffat våra förväntningar både i form av bemötande och slutpris och vi har känt oss trygga och informerade under hela processen.

Vi skulle gladeligen rekommendera honom till alla som ska sälja sin bostad och vill hitta en proffsig och kompetent mäklare!
    Tack för orden! Lycka till i ert nya boende //Christian Svensk Fastighetsförmedling Varberg
    • Trädlyckan
    2020-11-25
    Sålt lägenhet. Trevliga mäklare, enkel och bra kontakt, snabb återkoppling
    Hej Bertil , Vad kul att du upplevde att det hela gick smidigt! Tackar så mycket för en fin Reco och önskar dig lycka till i framtiden. // Christofer Svensk Fastighetsförmedling Varberg
    • Doppingen
    2020-11-24
    Sammanfattningsvis upplevde jag att jag fick fick ett mycket professionellt och tryggt bemötande vid köpet av min första bostadsrätt! Är jättenöjd med hur smidigt allting gick tack vare bra kommunikation genom mäklaren!
    Stort tack! Väldigt kul att höra att du är nöjd och att det känns tryggt för dig, bostadsrätten kommer bli perfekt för dig, lycka till! //Christian Svensk Fastighetsförmedling Varberg
    2020-11-19
    Sålde radhus, köpte villa.
    Mäklaren var noggrann och tydlig med vad som gällde inför försäljning.
    Våra förväntningar levdes upp till, då vi tycker hela affären gick smidigt snabbt och smidigt utan krångel.
    En bra firma och mäklare som vet vad de sysslar med. Superb upplevelse.
    Vad skönt att ni känner att era förväntningar uppfylldes! Jag tackar så jättemycket för det fina omdömet. Gratulerar till nya bostaden och önskar er lycka till i framtiden! // Christofer Svensk Fastighetsförmedling Varberg
    • Lugnet
    2020-11-16
    När jag väl bestämde mig för att sälja mitt hus och gick till en mäklare, så gick det väldigt fort. Jag hade trott att det skulle ta längre tid. Men detta var ju bara till fördel.
    Från det jag klev in på kontoret har jag blivit väldigt väl bemött. Detta även när jag, som jag själv tyckt, ställt "dumma" frågor.
    Jag har hela tiden hållits informerad om läget.
    Tror ju knappast att det blir aktuellt igen, men om det skulle bli så kommer jag, självklart, att kontakta Svensk Fastighetsförmedling igen!
    Vad kul att du känner dig väl omhändertagen genom hela processen. Skulle det bli aktuellt i framtiden är du hjärtligt välkommen. Önskar dig lycka till i framtiden! / Christofer Svensk Fastighetsförmedling Varberg
    • Lugnet
    2020-11-15
    Vi är var väldigt nöjda med Christofer som mäklare. Hjälpsam, positiv och motsvarade dom förväntningarna man har på en mäklare.
    Tack för en fin Reco och hoppas ni kommer trivas i er nya bostad! / Christofer Svensk Fastighetsförmedling Varberg
    2020-10-14
    Sålt 3-rumslägenhet. Profsigt bemötande av mäklaren, lyhörd och alltid tillgänglig. Förväntningarna på försäljningen överträffades. Från vår sida, den absolut bästa rekommendationen.
    Tack för en fin reco! Kul att ni känner er nöjda och era förväntningar överträffades! Önskar er lycka till framöver! // Christofer Svensk Fastighetsförmedling Varberg
    • Centralt
    2020-10-07
    Väldigt hjälpsam och tillmötesgående!
    Tack för det fina omdömet! Lycka till i den nya lägenheten! // Johanna Svensk Fastighetsförmedling Varberg
    2020-09-30
    Bra snabb saklig återkoppling.
    Tackar för det, stort lycka till i nya bostaden! //Christian Svensk Fastighetsförmedling Varberg
  • Per S
    köpte sin lägenhet med hjälp av
    2020-09-20
    Precis köpt/skrivit under ett förhandsavtal på en lägenhet under nyproduktion.
    Mkt bra och trevligt bemötande i alla avseenden. Informerar och resonerar rakt och sakligt. Redovisar kunnigt projektet/brf ifråga
    och de för oss kvarvarande olika alternativen.
    Förväntningarna och kraven som vi hade var stora - på erfarenhet, kunnighet och lyhördhet och jag tycker att Christian Werdin väl uppfyllde dessa förväntningar och krav. Vi uppskatta-
    de ssk hans beredskap att med säljaren jobba fram en lösning på ett sent önskemål om ett extra tillval och då till en rimlig kostnad.
    Sammanfattningsvis en upplevelse av högsta professionalitet!
    Annelie och Per Strömberg
    Hej och stort tack för det ni skriver, betyder oerhört mycket med feedback för mig! Lycka till i lägenheten //Christian Svensk Fastighetsförmedling Varberg
    • Espevik
    2020-09-18
    Hej
    Vi är mycket nöjda med allt.
    Jag vill speciellt passa på att berömma Johanna Råhdahl på Varberg kontoret. Hon är mycket professionell och har ett mycket bra bemötande.
    Vi har köpt en fritidsfastighet i Espevik.
    Vi fick hela tiden uppdateringar och vi fick möjlighet till en enskild visning.
    Stort tack för vänliga ord Maria, det har varit fantastiskt trevligt att ha med er att göra! Önskar er allt gott på ert nya smultronställe! /Johanna Svensk Fastighetsförmedling Varberg
    2020-09-17
    Mäklaren har varit lättillgänglig och väldigt lätt att ha att göra med! Har inget negativt att säga
    Hej och tack för det, va glad jag blir! Lycka till i nya lägenheten, kommer bli kanon! //Christian Svensk Fastighetsförmedling Varberg
    2020-09-11
    Köpt en bostadsrätt, allt bemötande utav mäklaren har varit perfekt
    Tackar för de orden, alltid väldigt kul att få hjälpa till //Christian Svensk Fastighetsförmedling Varberg
    2020-09-10
    Bostadsrätt i Varberg. Påläst mäklare och informativ
    Kul! Tack för recensionen //Christian Svensk Fastighetsförmedling Varberg
    • Årnäs
    2020-08-17
    Fritidshus. Var ej på visning. Mäklaren ordnade snabbt övertagande.
    Tack för en fin Reco. Lycka till med nya fritidshuset! / Christofer Svensk Fastighetsförmedling Varberg
    • Bua
    2020-07-27
    bra beötande professionellt jobb!
    Tack Onny för ett gott samarbete! /Johanna Svensk Fastighetsförmedling Varberg
  • Lynette S
    • Tofta
    2020-07-17
    Tack Johanna för ett jättebra utfört jobb.
    Vi uppskattar det. Du har hjälpt oss att sälja vårt hus.
    Från början med en stor kunnighet och vilja utföra en så bra försäljning som möjligt.
    Du tycker om att arbeta och hjälpa din kund.
    Du tycker om människor och har ett stort tålamod och är dessutom ödmjuk och en bra lyssnare.
    Du är påläst och har haft svar på våra frågor.

Lycka till !
    Önskar,
    Ronny och Lynette
    Ronny och Lynette! Stort tack för för en fin rekommendation. Det har varit ett nöje att hjälpa er med försäljningen. Önskar er allt gott! /Johanna Svensk Fastighetsförmedling Varberg
    2020-07-15
    När jag kontaktade svensk fastighetsförmedling fick jag snabbt hjälp av en väldigt trevlig mäklare som var mkt mån om att ge bästa service och engagemang. Fick också väldigt bra hjälp att iordningställa lägenheten inför visningen. Helhetsbetyget är bästa tänkbara!
    Tack för det fina omdömet! Vad roligt att du blev så nöjd, lycka till i ditt nya boende! / Christofer Svensk Fastighetsförmedling Varberg
    • Apelviken
    2020-07-15
    Vi har köpt en stuga eller mindre hus i Apelviken som har en hög standard samt friköpt tomt.
    Efter det att vi träffat vår mäklare vid en visning av ett annat hus fick vi en mycket positiv inställning till mäklaren som var mycket lyhörd på våra önskemål. Mäklaren har sedan jobbat proaktivt genom att använda dom önskemål som vi hade till att presentera det objekt vi nu köpt. En kort sammanfattning av vår upplevelse är ett mycket positivt och proffesionellt bemötande samt kontaktbar i stort sett när som helst för eventuella frågor.
    Med tanke på erfarenheter av andra mäklare har vår mäklare i denna affär överträffat alla förväntningar och gett oss en ny och ännu mer positiv sida. En sida där vi som kund känner att vi fått den fokus som krävs för att skapa en affär och även en framtida kontakt.
    Vad glad jag blir, stort tack för de fina orden! Så roligt att ni blivit så nöjda! /Frida Svensk Fastighetsförmedling Varberg
  • Sebastian N
    sålde sin lägenhet med hjälp av
    2020-07-08
    Allt funkade helt perfekt! Snabb försäljning.
    Tack! Riktigt kul att ni är så nöjda, lycka till i nya lägenheten //Christian Svensk Fastighetsförmedling Varberg
    2020-07-08
    Vi sålde en villa och har fick ett mycket bra bemötande utav våran mäklare.
    Förväntningarna var ju att sälja våra villa.
    Så det gick snabbt tydligt och bra.
    Inga konstigheter. Allt gick bra
    • Varberg
    2020-07-04
    Fritidshus Mkt välbemött av trevlig mäklare
    Positiv upplevelse
    Tack och grattis till ert nya fina fritidshus! Ha en härlig sommar! /Frida Svensk Fastighetsförmedling Varberg
  • Lennart H
    • Tvååker
    2020-07-03
    Sålt vårat hus bra kontakt m mäklaren
    Tack för ett fint samarbete! :) /Mathilda Svensk Fastighetsförmedling Varberg
  • sålde sin stuga med hjälp av
    • Lingome
    2020-06-15
    Fritidshus i Varbergs kommun (Väröbacka) har sålts. Bemötandet har icke kunnat vara bättre. De förväntningar man kunde ställa uppnåddes tillfullo - mäklaren ifråga var mycket kunnig, skicklig, charmig, tillmötesgående och alltid lätt tillgänglig per mobil respekt SMS. Hon spås en lysande framtid inom mäklarbranschen. Upplevelsen enbart positiv
    Tack för de fina orden och det gläder mig att ni känner er nöjda med mitt arbete! /Mathilda :) Svensk Fastighetsförmedling Varberg
  • köpte en tomt med hjälp av
    • Bua Strand
    2020-06-10
    Enkelt och tryggt. Har en bra kontakt med mäklaren under hela processen.