Svensk Fastighetsförmedling Varberg

Bäckgatan 6, 432 44 Varberg — Visa karta

Välkommen till Svensk Fastighetsförmedling i Varberg!

Letar du efter nytt boende i Varberg? Vi på Svensk Fastighetsförmedling har koll på hela området runt Varberg, som ligger mitt emellan Halland och Göteborg intill Kattegatt. Vi vet var det bästa läget finns för just dig, och var du hittar både lägenheter och villor.

Svensk Fastighetsförmedling finns i hela landet och vi vet vad köpare och säljare vill ha. Dessutom har vi lång erfarenhet av branschen och vet när läget är rätt för en affär. Om du känner att det är dags att hitta ditt absoluta drömboende ska du kontakta oss, vi hjälper till med hela processen!
Mån: 09:00-12:00

Läs vad 199 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Varberg

• 2020-02-21

Bengt J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Varberg
    Köpt en bostadsrätt.
    Mäklarna har varit informativa.
    Mäklarna infriade de förväntningar som jag hade
    Jag är helt nöjd med vad mäklarna har gjort för mig. Läs mer
  • 2020-02-20

Lena J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Varberg
    Har redan svarat på undersökningen, på annan mail-adress Läs mer
  • 2020-02-15

Josefin B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Varberg
    Vi har både köpt ett hus och sålt vår lägenheten med hjälp av Mathilda Lundgren. Vi har blivit otroligt positivt och glatt bemötta, vilket gjorde att hela processen kändes enkel och smidig. Mathildas härliga inställning och flexibilitet gjorde så att inget känns omöjligt och allt flöt på väldigt lätt. Hon är väldigt lyhörd och kommer därefter med planer och idéer som passar oss. Jag hade en stor oro att vi skulle behöva ändra mycket i vår lägenhet inför fotografering och visning, men det behövde vi inte, vilket var för oss som jobbande småbarnsföräldrar en stor lättnad. Vi har haft en väldigt positiv upplevelse och är otroligt nöjda. Läs mer
    2020-02-17 Svensk Fastighetsförmedling Varberg svarar Josefin B
    Tack Josefin! Så glad jag blir att ni är nöjd med både köp och försäljning :) Stort lycka till med allt! /Mathilda
  • 2020-02-14

Adam E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Varberg
    Mycket enkelt att komma i kontakt med mäklaren. som även gav suverän service i alla lägen! Läs mer
    2020-02-14 Svensk Fastighetsförmedling Varberg svarar Adam E
    Tack för de fina orden Adam! De glädjer ett mäklarhjärta! :) /Mathilda
  • 2020-02-13

Lena J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Varberg
    Vi har sålt en 3:a i Varberg.
    Mathilda (mäklaren) har varit mycket tillmötesgående, och har hela tiden hållit oss underrättade om vad som händer.
    Eftersom det var första gången vi sålde en lägenhet, visste vi inte vad vi skulle förvänta oss.Men tack vare Mathilda har allt flutit på och fungerat utmärkt. Vi är mycket nöjda med henne. Vi skulle mycket väl kunna tänka oss att rekommendera henne.
    ( Är det något negativt, så är det att hon pratar väldigt fort. Det kan vara besvärligt ibland när man som en av oss har dålig hörsel.) Läs mer
    2020-02-14 Svensk Fastighetsförmedling Varberg svarar Lena J
    Tusen tack Lena för de fina orden och den konstruktiva kritiken. Jag tar åt mig detta och fortsätter sträva efter att bli bättre! :) /Mathilda
  • 2020-02-12

Erik G skrev om Svensk Fastighetsförmedling Varberg
    Matilda vår mäklare skötte jobbet bra, hon bär på bra egenskaper för jobbet, gott engagemang, seriös och socialt kompetent. Läs mer
    2020-02-13 Svensk Fastighetsförmedling Varberg svarar Erik G
    Det glädjer mig att ni fått en bra upplevelse. Hoppas verkligen ni ska trivas i er nya lägenhet. Välkomna till Varberg! :) /Mathilda
  • 2020-02-11

Iréne O skrev om Svensk Fastighetsförmedling Varberg
    Köpt bostad på markplan, mycket bra bemötning. Mäklaren levde upp till vad vi väntat oss. Har inte mycket att tillägga , vi blev väldigt nöjda men köpet. Läs mer
  • 2020-02-10

Joachim B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Varberg
    Trevlig, professionell, ärlig, hjälpsam och kunnig. Läs mer
    2020-02-11 Svensk Fastighetsförmedling Varberg svarar Joachim B
    Så glad jag blir för dessa fina orden! Tack för gott samarbete :) /Mathilda
  • 2020-02-09

Ylva B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Varberg
    Jag har tillsammans med min syster sålt vår mammas bostadsrätt då hon gått bort.
    Vi fick mycket god kontakt ned vår mäklare redan från första mötet.
    Hon har gett goda råd och varit snabb att svara om vi inte lyckats nå henne direkt.
    Hon har hållit oss uppdaterade under försäljningstiden och genomförde försäljningen på ett tydligt sätt för båda parter. God service och mycket trevlig och tillmötesgående.
    Ylva Bernéus Läs mer
    2020-02-10 Svensk Fastighetsförmedling Varberg svarar Ylva B
    Stort tack för ett mycket fint omdöme och ett gott samarbete! /Johanna
  • 2020-02-07

Carola K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Varberg
    Bostadsrätt/parhus.

Jag har endast haft mailkontakt med mäklaren men det har fungerat utmärkt hela tiden.

Hade inga förväntningar alls inför affären. Är nöjd med hur det har genomförts.

Mäklaren är trevlig, lyhörd och snabb på återkoppling. Läs mer
    2020-02-10 Svensk Fastighetsförmedling Varberg svarar Carola K
    Tack för detta, Carola! Det har funkat riktigt bra trots många mil emellan oss :) /Johanna
  • 2020-02-05

Kerstin G skrev om Svensk Fastighetsförmedling Varberg
    Mäklaren var trevlig och väl förberedd Läs mer
    2020-02-12 Svensk Fastighetsförmedling Varberg svarar Kerstin G
    Hej, tack för feedbacken och lycka till i nya bostaden //Christian
  • 2020-02-04

Fredrik L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Varberg
    Har sålt ett hus vid havet i Bua
    Har blivit väldigt väl bemött av Mäklaren Christian Werdin, både vid hans första besök och vi har hela tiden fått information, han har svarat på mail och telefonsamtal omgående, hela tiden varit väldigt vänlig och sett till vårt bästa som kund, som verkligen uppskattas.
    Förväntningarna har uppfyllts, arbetet är mycket väl utfört under hela försäljningsprocessen samt vid kontraktsskrivningsdagen, har även direkt hört av sig när vi sökt Christian för ytterligare frågor och hjälp.
    Vi tycker att Christian har gjort ett utomordentligt arbete för oss, han har varit lyhörd för våra önskemål och gjort att denna upplevelsen att sälja sin fastighet blev en väldigt positiv upplevelse.

Vi rekommenderar Christian som mäklare, har redan gjort det till vänner och grannar som har frågat.
    Vi tackar så mycket.
    Med vänlig hälsning
    Cathrin och Fredrik Lundblad Läs mer
    2020-02-12 Svensk Fastighetsförmedling Varberg svarar Fredrik L
    Hej, jag är helt överväldigad över er bedömning! Jag är oerhört tacksam att få hjälpa till och stort tack för alla fina ord! //Christian
  • 2020-02-03

Stig H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Varberg
    Köpt en strandnära fastighet i Varbergs kommun
    Bra bemötande och mäklaren känns seriös som person
    Transparant information
    Sammanfatt så var budgivningen tuff men korrekt enl de regler som finns.
    Har där emot negativ upplevelse om att b.udginvningen fortsatte trots att vi hade fått delgivet oss om att huset var vårt
    Men detta lägger jag inte på mäklaren utan det ser jag mer att det är tokiga regler. Läs mer
    2020-02-04 Svensk Fastighetsförmedling Varberg svarar Stig H
    Hej och tack för din feedback, betyder mycket för mig! Grattis till ett fantastiskt hus och jag kan bara hålla med om att budgivningen var tuff! // Christian
    Svensk Fastighetsförmedling Varberg gillar detta
  • 2020-01-30

Philip S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Varberg
    Köpte en etta, förväntade mig svar på frågor angående skicket på bostaden och det fick jag. Fick även hjälp med lånelöfte vilket var över förväntan Läs mer
    2020-02-05 Svensk Fastighetsförmedling Varberg svarar Philip S
    Vad roligt att du är nöjd, stort lycka till med nya lägenheten! /Frida
  • Alexander R

2020-01-30

Alexander R skrev om Svensk Fastighetsförmedling Varberg
    Sålt en 1:a på 22,5 kvm. Frida skötte jobbet jättebra med tanke på att det var ett relativt svårsålt objekt. kan varmt rekommendera Svensk Fastighetsförmedling och Frida Wallquist! Läs mer
    2020-02-04 Svensk Fastighetsförmedling Varberg svarar Alexander R
    Tack så mycket för fina ord och rekommendation! Lycka till uppe i Göteborg! /Frida
  • 2019-12-29

Lena-birgitta P skrev om Svensk Fastighetsförmedling Varberg
    Christian skötte försäljningen av mitt hus helt perfekt. Snabb och smidig affär med Läge+. Läs mer
    2020-01-06 Svensk Fastighetsförmedling Varberg svarar Lena-birgitta P
    Hej och tack för din rekommendation! Kul att höra att du är nöjd med mitt arbete //Christian
  • 2019-12-28

Carina N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Varberg
    Jag har sålt en bostadsrätt, vi är så nöjda med våran mäklare , o tycker att vi har blivit så bra bemötta Läs mer
    2020-01-07 Svensk Fastighetsförmedling Varberg svarar Carina N
    Tack så mycket för ett gott samarbete, jätteroligt att få möjlighet att hjälpa er! /Johanna
  • 2019-12-26

Barbro F skrev om Svensk Fastighetsförmedling Varberg
    Har sålt min sommarstuga. Fick bra information och hjälp av Johanna hur försäljningen skulle gå till. Genomgång av kontrakt med mig och mina köpare var professionell. Tryggt att ha en erfaren mäklare med under hela försäljning resan. Läs mer
    2020-01-07 Svensk Fastighetsförmedling Varberg svarar Barbro F
    Tack snälla Barbro för en fin rekommendation och ett utmärkt samarbete! /Johanna
  • 2019-12-25

Yvonne B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Varberg
    Har sålt ett gammalt litet hus .Min mäklarkontakt har varit väldigt bra o känner förtroende för densamma. Läs mer
    2020-01-07 Svensk Fastighetsförmedling Varberg svarar Yvonne B
    Vilket fantastiskt hus jag fick möjlighet att hjälpa till att sälja - verkligen en pärla! Stort tack för förtroendet! /Johanna
  • 2019-12-24

Åsa S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Varberg
    Vi har köpt stuga i Varberg. Mäklaren fixade en extra visning för oss som sedan slutade med en snabb affär innan stugan skulle visas för allmänheten. Mäklaren var toppen som ordnade och fixade. Vi kände oss verkligen väl bemötta! Läs mer
    2020-01-07 Svensk Fastighetsförmedling Varberg svarar Åsa S
    Tack Åsa för allt och hoppas verkligen ni kommer trivas i Apelviken! /Johanna
  • 2019-12-20

Lenor A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Varberg
    Mycket gott bemötande, tittat på flera hus och blev tillfrågad vad jag sökte, berättade vad jag vill ha och blev informerad att det skulle komma in något sådant om några vecko. Fick titta på det innan visning ocgh det blev affär. Läs mer
    2020-01-07 Svensk Fastighetsförmedling Varberg svarar Lenor A
    Äntligen hittade vi rätt - och vilket hus sedan! Det kommer passa dig perfekt och roligt att vi kunde hjälpa till! /Johanna
  • 2019-11-26

Emelie G skrev om Svensk Fastighetsförmedling Varberg
    Trevligt och proffsigt bemötande. Både när vi möts som spekulant och som säljare. Läs mer
    2019-12-10 Svensk Fastighetsförmedling Varberg svarar Emelie G
    Tack för förtroendet och de trevliga raderna Emelie. Hoppas att ni kommer att trivas bra i det nya huset. Må gott! // Mathias
  • 2019-11-24

Kristina M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Varberg
    Nöjd med förmedlingen av nyligen inköpt hus. Nu återstår försäljning vilket jag känner mig trygg i med er som mäklare👍🏻 Läs mer
    2019-12-10 Svensk Fastighetsförmedling Varberg svarar Kristina M
    Tack så mycket Kristina! Ni kommer säkert att ha det fantastiskt i Träslövsläge. Nu kommer vi att köra hårt med er försäljning av den fina lägenheten i Breared. Ha det så gott. // Mathias
  • 2019-11-24

Bengt A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Varberg
    Vi har sålt vårt hus och blivit väl omhändertagna från första kontakttillfället till kontraktsskrivning. De förväntningar som vi fick efter genomgång av vårt objekt uppfylldes med råge.
    Ett mycket väl genomfört uppdrag. Läs mer
    2019-12-10 Svensk Fastighetsförmedling Varberg svarar Bengt A
    Hejsan Bengt & Berit. Tack så mycket för den fina rekommendationen. Nöjet har varit helt på min sida. Ha det så gott så hörs vi av framöver för en kopp kaffe. // Mathias
  • 2019-11-22

Helena F skrev om Svensk Fastighetsförmedling Varberg
    Sålt en villa pga skillsmässa.
    Jättefint bemötande, med stor respekt och medmänsklighet.
    proffsig
    Med tanke på situation så mötte hon upp oss båda fint. Läs mer
    2019-11-25 Svensk Fastighetsförmedling Varberg svarar Helena F
    Det gör mig glad att ni känner er nöjda trots en svår situation. Tack Helena för de fina orden. /Mathilda
  • 2019-11-21

Anders R skrev om Svensk Fastighetsförmedling Varberg
    Köpte bostadsrätt. Fick ett väldigt bra bemötande av mäklaren. Processen drog ut på tiden pga. förhandling om pris och framför allt tillträdesdatum. Min uppfattning är att mäklaren försökte sitt bästa för båda parter. Som köpare önskat lite mer tydlighet om säljarens krav och "oklara" utgångsläge. I övrigt allt kanon. Extra plus för trevlig, tydlig och pedagogisk kontraktskrivning - ingen stress trots det blev på sena kvällen. Läs mer
    2019-12-10 Svensk Fastighetsförmedling Varberg svarar Anders R
    Tack vad glad jag för de fina orden. Kul att vi kunde hitta en lösning på bästa sätt och hoppas att ni kommer att trivas bra i den fina lägenheten. // Mathias
  • Rigmor Kristina L

2019-11-11

Rigmor Kristina L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Varberg
    Vi har köpt en bostadsrätt. Mäklaren har på ett lyhört sätt uppfattat våra behov och önskemål. Hjälpt oss att manövrera i tidsnöd. Läs mer
    2019-11-11 Svensk Fastighetsförmedling Varberg svarar Rigmor Kristina L
    Vad glad jag blir för de fina orden, tack! Ett nöje att få hjälpa er att hitta ert nya boende! /Frida
    2020-01-29 Rigmor Kristina L svarar Svensk Fastighetsförmedling Varberg
    Nu har vi även fått hjälp med att sälja vårt hus. Naturligtvis lika snabbt och trevligt denna gången. Proffsigt!
    Läs mer genom att expandera tråden +
  • 2019-11-06

Thomas D skrev om Svensk Fastighetsförmedling Varberg
    Har varit hur bra som helst. Trevlig säljare. Läs mer
    2019-11-15 Svensk Fastighetsförmedling Varberg svarar Thomas D
    Tack ska ni ha! Det var jätteroligt att få möjlighet att hjälpa er med er bostadsförsäljning! /Johanna
  • 2019-10-29

Thommy S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Varberg
    Jag har sålt en villa.
    Mäklaren skötte sig mycket bra och var tillgänglig och lätt att få tag på. Jordnära och bra att prata med.
    Han levde helt klart upp till förväntningarna.
    Kan varmt rekommenderas. Tack för ett väl utfört uppdrag Mattias. Läs mer
    2019-12-10 Svensk Fastighetsförmedling Varberg svarar Thommy S
    Tack så mycket Thommy! Det värmer gott i hjärtat att du är nöjd med försäljningen. Ha det så gott och hälsa familjen. // Mathias
  • 2019-10-23

Jennifer A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Varberg
    Sålde vår bostadsrätt i centrala Varberg och vi kan varmt rekommendera Johanna Rådahl som mäklare.

Bra bemötande, snabb återkoppling och professionell- sålde vår lägenhet enbart genom förhandsvisning och vi är väldigt nöjda! Läs mer
    2019-10-24 Svensk Fastighetsförmedling Varberg svarar Jennifer A
    Tack ska ni ha för en fin rekommendation! Fantastiskt roligt att hitta bra lösningar i ett tidigt skede i försäljningsprocessen! Lycka till med ert spännande byggprojekt! /Johanna
  • 2019-10-22

Angelica H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Varberg
    Vi hade Mathias Larsson som sålde vårat hus, en toppenmäklare!!!! Läs mer
    2019-12-10 Svensk Fastighetsförmedling Varberg svarar Angelica H
    Tack så jättemycket Angelica. Roligt att ni är nöjda med hur försäljningen sköttes. Ha det så gott! // Mathias
  • 2019-10-19

Lars Z skrev om Svensk Fastighetsförmedling Varberg
    Kommer att rekommendera Mathias Larsson till alla som ska sälja eller köpa fastighet med gott samvete. Läs mer
    2019-12-10 Svensk Fastighetsförmedling Varberg svarar Lars Z
    Tack så mycket Lars. Riktigt roligt att det gick att få till en sådan smidig lösning åt er. Ha det fint. // Mathias
  • 2019-10-19

Henrik S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Varberg
    Snabb tydlig och hjälpsam. Frida Wallquist rekommenderar vi och är väldigt nöjda med. Läs mer
    2019-10-24 Svensk Fastighetsförmedling Varberg svarar Henrik S
    Tack för fina ord och stort lycka till med ert nya boende! /Frida
  • 2019-10-03

Johan A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Varberg
    Vid försäljning av vår bostadsrätt har Johanna Rådahl och Svensk Fastighetsförmedling Varberg varit professionella, positiva och väldigt hjälpsamma. Hög tillgänglighet och god kommunikation. Vi är mycket nöjda med Svensk Fastighetsförmedling och rekommenderar varmt detta till Er som tänkt sälja er bostad. Läs mer
    2019-10-17 Svensk Fastighetsförmedling Varberg svarar Johan A
    Tack snälla för ett riktigt bra samarbete och för fina ord! Fantastiskt roligt att få hjälpa till med er lägenhetsförsäljning! Lycka till i det nya nu! /Johanna
  • 2019-10-03

Robin O skrev om Svensk Fastighetsförmedling Varberg
    Jag har sålt en bostadsrätt
    jag blev bemött på bästa möjliga sätta av mäklarn man kan bli.
    Mäklarn för mig levde upp till alla förvätningar som jag hade det var därför jag tog samma mäklare som jag hade när jag sålde min förra bostadsrätt.
    Min sammansfattning är att jag blev väldigt nöjd med alla uppgifter som gjort av försäljningen av bostadstätten bilder bemötandet och även slut priset! Läs mer
    2019-10-17 Svensk Fastighetsförmedling Varberg svarar Robin O
    Tusen tack Robin! Så roligt att få möjlighet att hjälpa till med ytterligare en försäljning! /Johanna
  • Gudrun O

2019-10-02

Gudrun O skrev om Svensk Fastighetsförmedling Varberg
    Tog kontakt med Svensk Fast ang förs av fritidshus i Träslövsläge.
    Proffsigt bemötande från första kontakten till att sedan få fram en köpare
    Kan verkligen rekommendera
    Christian
    Hälsn Björn & Gudrun Olsson Läs mer
    2019-10-02 Svensk Fastighetsförmedling Varberg svarar Gudrun O
    Tack, va glad jag blir! Tacksamt att få hjälpa till och lycka till framöver! //Christian
  • 2019-09-19

Jonas H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Varberg
    Tydlig och trevlig mäklare som sätter kunden i första hand. Kommer definitivt anlita Mathilda vid nästa försäljning. Läs mer
    2019-11-25 Svensk Fastighetsförmedling Varberg svarar Jonas H
    Tack Jonas och välkommen åter! :) /Mathilda
  • 2019-09-17

Niklas S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Varberg
    Vi har sålt en villa i Varberg med Johanna Rådahl som mäklare. Positivt och trivsamt bemötande i alla samtal, både telefon och IRL. Stor kunskap och öppenhet i alla handläggningsfrågor samt en väl genomförd försäljning från ruta 1 till kontraktskrivningen!

/ Niklas och Elisabeth Läs mer
    2019-09-17 Svensk Fastighetsförmedling Varberg svarar Niklas S
    Men vad glad jag blir för detta - det värmer hjärtat ska ni veta! Nöjet har varit helt på min sida! /Johanna
  • 2019-09-16

Helmut H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Varberg
    Bara positivt bemötande när mina föräldrars sommarstuga såldes. Läs mer
    2019-12-10 Svensk Fastighetsförmedling Varberg svarar Helmut H
    Tack för förtroendet att sälja det fina sommarstället. Må så gott! // Mathias
  • 2019-09-15

Stefan A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Varberg
    Finns inget att klaga på. Tillgänglig, tillmötesgående och med bra kontakt både med oss som köpare och med säljaren. Allt förberett och klart på ett bra sätt vid kontraktsskrivningen. Läs mer
    2019-12-10 Svensk Fastighetsförmedling Varberg svarar Stefan A
    Tack för den fina responsen Stefan. Du och familjen kommer helt säkert att trivas i Espevik. Ha det bra :) // Mathias
  • 2019-09-14

Inger J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Varberg
    klar tydlig och vaken
    jag har köpt ett markområde på 2 ha med förhandsbesked om bygglov
    priset blev, tack vare andra budgivare, mycket högre än jag räknat med

bra mäklare, lugn och tydlig Läs mer
    2019-09-16 Svensk Fastighetsförmedling Varberg svarar Inger J
    Tack Inger för rekommendationen! /Christian
  • 2019-09-12

Mikael H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Varberg
    Vi köpte en villa av mäklaren som var tillmötesgående, proaktiv och trevlig. Han kommer få sälja vårat radhus. Läs mer
    2019-12-10 Svensk Fastighetsförmedling Varberg svarar Mikael H
    Tack så mycket för detta Mikael! Ska bli väldigt roligt att se när ni har kommit i ordning i det fina huset. Ha det så gott och hälsa hela familjen. // Mathias
  • 2019-09-09

Denise T skrev om Svensk Fastighetsförmedling Varberg
    Kunde inte varit mer nöjd, än vad vi är med Mathilda. Redan vid första mötet (som spekulanter) fick vi ett glatt och positiv intryck, så det var ingen tvekan om att hon skulle få i uppdrag att sälja vårat hus!
    Noggrann, seriös och snabb. Läs mer
    2019-09-11 Svensk Fastighetsförmedling Varberg svarar Denise T
    Åh va de värmer! Så glad att ni känner er nöjda med både försäljning och köp! Stort lycka till :) och ring när ni inrett mitt rum på vinden! He he /Mathilda

Rebecca L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Varberg
    Köpte en bostadsrätt.
    Jätte trevlig och engagerad mäklare.
    Vi är nöjda Läs mer
    2019-09-11 Svensk Fastighetsförmedling Varberg svarar Rebecca L
    Tack Rebecca, hoppas ni ska trivas i er nya lya! :) /Mathilda

Erik E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Varberg
    Mathias Larsson på Svensk Fastighetsförmedling i Varberg har gjort ett fantastiskt arbete. Alltid tillgänglig, tillmötesgående, hårt arbetande och en riktigt bra kille att ha att gör med. Rekommenderar varmt Mathias! Läs mer
    2019-09-11 Svensk Fastighetsförmedling Varberg svarar Erik E
    Tack vad glad jag blir Erik! Ha det gott och lycka till med nya villan :) // Mathias

Martin B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Varberg
    Köpt lägenhet av Mathias Larsson på Svensk Fastighetsförmedling Trevlig, tålmodig och lätt att ha göra med.
    Rekommenderar starkt! Läs mer
    2019-09-11 Svensk Fastighetsförmedling Varberg svarar Martin B
    Hejsan Martin. Tack så mycket för den fina rekommendationen. Är säker på att ni kommer att trivas bra i den fina lägenheten :) // Mathias
  • 2019-09-05

Malin R skrev om Svensk Fastighetsförmedling Varberg
    Köpt lägenhet av Mathias Larsson, mäklare i Varberg. Trevlig, lätt att nå och återkopplade snabbt på frågor som ställts. Läs mer
    2019-09-11 Svensk Fastighetsförmedling Varberg svarar Malin R
    Hejsan Malin. Den lägenheten kommer passa dig hur bra som helst. Ha det riktigt gott och tack för de fina orden :)
    // Mathias
  • 2019-09-02

Kjell-Arne L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Varberg
    LGH 60 m2
    utmärkt vänligt bemötande
    förutsättningarna fanns sen tidigare
    sakligt och vänligt Läs mer
    2019-09-11 Svensk Fastighetsförmedling Varberg svarar Kjell-Arne L
    Tack för det! Alltid kul att höra att ni är nöjda/Christian
  • 2019-08-26

René S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Varberg
    Johanna hjälpte oss sälja vår villa som vi byggde för snart 10år sedan.
    Vi bemöttes med ett lugnt och professionellt bemötande. Vi kände oss trygga och hade vi frågor hade Johanna alltid svaren. Hon levde verkligen upp till våra förväntningar. Och hon fick ju sålt huset till ett bra pris. Sammanfattningsvis är vi väldigt nöjda. Läs mer
    2019-08-27 Svensk Fastighetsförmedling Varberg svarar René S
    Tack snälla René för fina ord! Vi har haft ett gott samarbete och jag hoppas ni kommer trivas bra i nästa hus med! /Johanna
  • 2019-08-26

Bror-Erik N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Varberg
    Har köpt en 3:a på Trädlyckan och jag kunde inte fatta att det skulle gå så fort. Var inne och visade intresse för lägenheten på fredagen och blev erbjuden en visning på tisdagen efter och sade till mäklaren att vi var intresserade varvid hon tog kontakt med säljaren. Mäklaren tog kontakt med säljaren som kom med ett nytt bud som jag accepterade. Vi skrev kontrakt på måndagen efter. Hade i min vidaste fantasi inte kunnat tro att det skulle gå så fort att skaffa lägenhet. Mäklaren har varit mycket tillmötesgående och visat stort intresse och förklarat vad vi inte har förstått. Om vi skulle behöva använda oss av en mäklare i framtiden skulle vi med all sannolikhet komma tillbaks till Mathilda Lundgren. Läs mer
    2019-08-27 Svensk Fastighetsförmedling Varberg svarar Bror-Erik N
    Tusen, tusen tack för de fina orden!! Hoppas verkligen ni ska trivas i er nya lägenhet!! :) /Mathilda

Bäckgatan 6, 432 44 Varberg