Fastighetsbyrån Varberg

Fastighetsbyrån Varberg

Välkommen till Varberg!

I denna anrika kurort och kuststad finner du allt du behöver på behagligt avstånd och det går enkelt och smidigt att pendla till Göteborg för jobb och skola eller storstadskänsla.

Fastighetsbyrån har funnits länge i Varberg och vi är den mest anlitade mäklarbyrån i området. Eftersom vi är aktiva på marknaden har vi koll på vilka objekt som finns ute, eller snart gör det, samt vilka potentiella köpare som finns. Vi arbetar alltid med stort engagemang och vår långa erfarenhet och samarbete med Varbergs Sparbank gör att du tryggt kan välja att göra din bostadsaffär genom oss.

Kom förbi på vårt kontor eller hör av dig per telefon eller e-mail, vi vill hjälpa dig till en lyckad bostadsaffär i Varberg!

Läs vad 925 kunder tycker om Fastighetsbyrån Varberg 2

• Karlberg
    2022-08-15 Verifierad kund
    Proffesionellt bemötande hela vägen. Linda var mycket hjälpsam och engagerad i alla steg. Alltid tillgänglig med återkoppling och uppdateringar. Vi är väldigt nöjda med Linda som mäklare.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Jakob Selander en del av Fastighetsbyrån Varberg
    • Breared
    2022-08-15 Verifierad kund
    Trygg och genuin! Nära till skratt och snabb med information. En fin kontakt från början till slut som gjort vårt husköp från andra sidan jorden ett rent nöje! Tack Jakob.
  • köpte sitt hus med hjälp av Linda Shala en del av Fastighetsbyrån Varberg
    • Karlberg
    2022-08-13 Verifierad kund
    Väldigt fint bemötande. Vi har flera gånger ringt och skrivit med frågor och har fått svar i stort sett på dygnets alla timmar. Väldigt tillmötesgående med inbokning av extra visning när vi varit sjuka. Vi är mer än nöjda. Tack vare Linda blev vår första bostadsaffär inte alls så läskig som den hade kunnat bli!
    • Träslövsläge
    2022-08-09 Verifierad kund
    kundvänlig och saklig. våra förväntningar var att hitta en fastighet för våra behov och presentationen var bra.
    Jonathan är trevlig och väldigt vänlig
  • Nadezhda Z
    köpte sin lägenhet med hjälp av Angelina Birgerson fd. Nilsson en del av Fastighetsbyrån Varberg
    2022-08-09 Verifierad kund
    Allt gott snabb utan svarigheter.
    Angelika är perfekt, tack!
  • Staffan H
    • Centrum
    2022-08-07 Verifierad kund
    Angelina mötte våra förväntningar vi hade på henne i nennes roll som mäklare.😃
    • Träslövsläge
    2022-08-06 Verifierad kund
    bemötandet var otroligt proffsigt, jättetrevligt.
    Vi överlämnade allt till mäklaren, och han hjälpte oss genom hela processen.
    Den bästa mäklaren jag har varit i kontakt med. tänkte både på köpare och säljare
  • köpte sitt hus med hjälp av Louise Hjandeborn en del av Fastighetsbyrån Varberg
    • Hunnestad
    2022-08-05 Verifierad kund
    Gott bemötande och mycket bra tillgänglighet även under semestertider.
    Tack Olle, va roligt att höra att ni är nöjda! Jag hoppas ni skall trivas i ert nya hus 🙌🏼😄
    Önskar er en fin sommar!
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Linda Shala en del av Fastighetsbyrån Varberg
    2022-08-02 Verifierad kund
    Linda har alltid gott bemötande. Lätt att få tag i och alltid villig att lyssna och förstå. Duktig att medla mellan köpare och säljare. Skulle starkt rekommendera henne!
    2022-07-29 Verifierad kund
    Vi är väldigt nöjda, glad trevlig och mycket kunnig.

Vi kände oss väldigt trygga som förstagångsköpare. Kan varmt rekommendera Jonathan.

//Mattis och Camilla
    2022-07-27 Verifierad kund
    En väldigt engagerad och trevlig mäklare som gör det lilla extra för sina kunder! Han var oxå väldigt lättsam men samtidigt proffsig på sitt jobb! Vi är supernöjda med Jonathan!

Mikael/Katrin
  • Malin H
    köpte sitt hus med hjälp av Jonathan Leding en del av Fastighetsbyrån Varberg
    2022-07-27 Verifierad kund
    Jonathan är väldigt trevlig och vi hade ett mycket fint samarbete kring vårt husköp.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Vilma Hansson en del av Fastighetsbyrån Varberg
    • Breared
    2022-07-25 Verifierad kund
    Vilma visade ett stort intresse och engagemang från början till slutet av våra affärer. Proffsigt och trevligt bemötande som levde upp till alla våra förväntningar.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Louise Hjandeborn en del av Fastighetsbyrån Varberg
    • Centrum
    2022-07-24 Verifierad kund
    Louise var superproffsig, kan absolut rekommendera.
    Tack Michel! Kul att få hjälpa dig hitta ditt nya boende. Hoppas du skall trivas bra ☺️
    Ha en fortsatt fin sommar!!!
  • köpte sitt hus med hjälp av Linda Shala en del av Fastighetsbyrån Varberg
    2022-07-15 Verifierad kund
    Noggrann, trevlig och ger ett professionellt bemötande.
    • Trädlyckan
    2022-07-15 Verifierad kund
    Vi blev väldigt trevligt bemötta av Jakob, han levde upp till alla förväntningar vi hade och var väldigt flexibel och bra att ha och göra med.
    • Skällinge
    2022-07-15 Verifierad kund
    Vi har varit väldigt nöjda med Vilma som vår mäklare. Hon har alltid varit professionell, kompetent och sympatisk. Hennes lugna och mjuka men samtidigt proffsiga sätt har varit till hjälp för oss. Till våra sammanlagt tre visningar har hon ordnat och lockat dit kunder. Trots viss motgång enligt oss så bevarade hon positiviteten och det professionella sättet. Hon levde upp till våra förväntningar och fick huset sålt.
    • Skällinge
    2022-07-14 Verifierad kund
    Wilma bemötte oss på ett proffesionellt och informativt sätt. Trots att vi sålde vårt hus i en tid av trög marknad så gav Wilma inte upp och letade upp nya kunder och till slut hittade hon den rätta köparen. Vi kan varmt rekommendera Wilma som mäklare.
    • Björkäng
    2022-07-12 Verifierad kund
    Jonathan är väldigt trevlig, organiserad och professionell. Ett fint bemötande på alla sätt och vis. Mycket bra att ha att göra med helt enkelt i ett viktigt skeende som en fastighetsaffär och rekommenderas utan förbehåll.
    • Väröbacka
    2022-07-10 Verifierad kund
    Kände mig genast väl omhändertagen och bemött
    Va roligt att höra Ingela. Jag hoppas verkligen att ni skall trivas bra i nya huset🙏🏻 Louise Hjandeborn
  • Åse I
    sålde sitt hus med hjälp av Louise Hjandeborn en del av Fastighetsbyrån Varberg
    • Väröbacka
    2022-07-10 Verifierad kund
    Lousie levde upp till alla förväntningar. Ett trevligt och professionellt bemötande. Trygg i sin roll som mäklare och kunnig. Skulle utan tvekan rekommendera Lousie.
    Tack Åse. Har verkligen vart roligt att få hjälpa dig genom detta och det skall bli roligt att följa ditt nya projekt 😍
    Ha nu en fin sommar 🌺
    2022-07-07 Verifierad kund
    Vänlig, noggrann och proffsig.
    Förklarar på ett bra och begripligt sätt.
    Över förväntan.
  • sålde sitt hus med hjälp av Louise Hjandeborn en del av Fastighetsbyrån Varberg
    2022-07-07 Verifierad kund
    Louise har uppfyllt våra förväntningar från första kontakten tills försäljningen har blivit klar. Vi kan verkligen rekommendera Louise i samband med fastighetsförsäljning.
    Tack så mycket!! Har vart så roligt att få hjälpa er med försäljningen och att få lära känna er 🌺 önskar er en riktigt fin sommar och lycka till med er nya fina lägenhet. Louise Hjandeborn
    2022-07-07 Verifierad kund
    Fantastiskt bemötande, proffsig, kunnig och hjälpsam. Fanns tillhand för rådgivning och hade svar på alla frågor. Det kändes personligt och varmt, och tack vare Louise fick vi en fantastisk upplevelse av vårt första husköp någonsin.
    Tack för ditt fina omdöme 😍 Väldigt glad att ni kände att ni fick den vägledning och hjälp ni behövde under processen. Har vart jättekul att få hjälpa er hitta ert nästa boende och jag hoppas ni skall trivas!
    Önskar er en fortsatt härlig och solig sommar 🌸🌞
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Linda Shala en del av Fastighetsbyrån Varberg
    2022-06-29 Verifierad kund
    Jag blev vänligt bemött av Linda. Fick känslan av att hon verkligen brydde sig och ville att det skulle bli en så bra affär som möjligt för mig som säljare.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Linda Shala en del av Fastighetsbyrån Varberg
    2022-06-28 Verifierad kund
    Jag känner att jag blev bra bemött av Linda. Hon kändes lite osäker vid första mötet då hon hade en kollega med sig, men blev säkrare när hon vid andra mötet var ensam.
    De saker hon inte kunde svara på med en gång kollade hon snabbt upp och återkopplade direkt.
    Marknaden var tyvärr lite trög vid vår försäljning och det var svårt att få intressenter på lägenheten. Det jag dock hade önskat var att Linda bokat in en extra visning lite snabbare och på en helg.
    2022-06-24 Verifierad kund
    ordning o reda, lugn o sansad :)
    2022-06-23 Verifierad kund
    Bra genomgång vid möte på byrån.
    2022-06-22 Verifierad kund
    Mycket bra första bemötande och intryck.
    Hjälpsam och smidig med kontakten med köparna.
    Mycket nöjda med mäklaren.
    Tack Hampus, så roligt att få hjälpa er att köpa ert drömhus 😄 Ser fram emot ett bra samarbete med er försäljning. Önskar er en fin midsommar!🌸 Louise Hjandeborn
  • sålde sitt hus med hjälp av Jakob Selander en del av Fastighetsbyrån Varberg
    • Espevik
    2022-06-22 Verifierad kund
    Vi uppfattade Jakob som en social och lugn person med bra marknadskännedom. Utifrån den dialog vi hade med Jakob om vad vi ville ha ut av försäljningen och inom vilka tidsramar anser vi att Jakob gjorde ett jättebra jobb under rådande omständigheter. Jakob var en guidande genom hela processen och skötte dialogen med köparna i den riktning vi kände oss bekväma med.
    2022-06-20 Verifierad kund
    Louise hade ett väldigt proffsigt bemötande, med kunskap, empati och känsla för var i säljprocessen kunden befinner sig. Att sälja ett hus som vi bott i länge var känslomässigt ganska tufft ibland.
    Men Louise fanns alltid till hands när vi behövde nå henne, antingen via mail, sms, telefon eller ett personligt möte. Hon kunde på ett proffsig sätt inge trygghet och skapa förståelse för processen, när vi kände oss vilsna. Detta skapade en stor trygghet hos oss som säljare.
    Louise är en riktig pärla och den som får henne som mäklare har tur! Vår försäljning har gått väldigt smidigt och vi är jättenöjda!
    Men tack, vilket otroligt fint omdöme ❤️ Det har varit jätteroligt att få lära känna er och hjälpa er genom denna process. Jag är glad att ni känt er trygga trots alla de känslor som en bostadsaffär innebär. Så tack igen för förtroendet. Önskar er all lycka till med er nya lägenhet 🌸 Louise Hjandeborn
  • köpte sitt hus med hjälp av Angelina Birgerson fd. Nilsson en del av Fastighetsbyrån Varberg
    • Gloppe
    2022-06-15 Verifierad kund
    Enkelt och smidigt att köpa fastighet med hjälp av Angelina. Lätt att få tag på och snabb återkoppling! Riktigt bra hanterat från första kontakten.
    2022-06-15 Verifierad kund
    Vi blev mycket väl behandlade av Vilma Hansson.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Louise Hjandeborn en del av Fastighetsbyrån Varberg
    • Oskarsdal
    2022-06-13 Verifierad kund
    Trevlig och engagerad som lyssnade på våra behov.
    Tack för förtroendet Jonas och Julia.
    Önskar er en fantastisk sommar🌞🌸
    2022-06-12 Verifierad kund
    Trevlig och kunnig. Hade svar på alla frågor och var behjälplig på alla sätt.
    • Bläshammar
    2022-06-12 Verifierad kund
    Louise var en duktig och påläst mäklare. Svarar snabbt på mail och sms, mycket hjälpsam och tillmötesgående.
    Kan varmt rekommendera Louise 👍
    Tack så mycket för ett jättebra samarbete Jelena och Oliver. Har vart otroligt roligt att få hjälpa er med denna försäljningen, och jag hoppas ni snart hittar ert nästa drömboende :D Louise Hjandeborn
    2022-06-10 Verifierad kund
    Vilma är proffsig och saklig ett bemötande som levde upp till våra höga krav på en smidig försäljning!!!
    2022-06-10 Verifierad kund
    Mycket bra bemötande ifrån Linda,
    driven och engagerad från start till affär, väldigt förtroendeingivande och duktig mäklare !
    100% nöjd
  • sålde sitt hus med hjälp av Matilda Jansson en del av Fastighetsbyrån Varberg
    2022-06-05 Verifierad kund
    Helt perfekt rakt igenom, jag skulle rekommendera Matilda 10 gånger av 10.
    2022-06-04 Verifierad kund
    Ett väldigt bra stöd under hela resan fram till kontraktskrivning.
  • sålde sitt hus med hjälp av Matilda Jansson en del av Fastighetsbyrån Varberg
    2022-06-03 Verifierad kund
    Är otroligt imponerad över hur proffsigt o smidigt hon skött vår försäljning av hus. Kommit med bra tips, varit väldigt trevlig att ha att göra med o väldigt informativ. Är supernöjd! Kunde inte tänkt mig någon bättre.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Jonathan Leding en del av Fastighetsbyrån Varberg
    2022-05-31 Verifierad kund
    Jonathan har mycket väl mött våra förväntningar i samband med försäljning av vår bostadsrätt. Han har under processen visat på stor flexibilitet, hög tillgänglighet och hållit oss uppdaterade om utvecklingen i säljprocessen. Han är mån om intressenterna, bjuder gärna på sig själv och lyssnar in våra önskemål. Kan varmt rekommendera honom!
  • sålde sitt hus med hjälp av Angelina Birgerson fd. Nilsson en del av Fastighetsbyrån Varberg
    2022-05-31 Verifierad kund
    Varit väldigt hjälpsam, informativ och tålmodig
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Jonathan Leding en del av Fastighetsbyrån Varberg
    2022-05-31 Verifierad kund
    Jag blev bemött på ett trevligt och öppet sätt. Jonathan var positiv och lugn .Dessutom har han humor.
    Jag förväntade mig
    . att få god tid på mig att gå runt i lägenheten
    .att mäklaren berättade om lägenheten
    .att mäklaren påvisade ev .egenheter , brister eller annat angående lägenheten som inte har framgått innan visning
    .att mäklaren hade tid för frågor
    .att jag fick se förråd ,tvättstuga och liknande utrymmen

Jonathan uppfyllde allt detta

Det har varit lätt att få kontakt med Jonathan under hela processen.

Jag fick information via mail innan köptillfället.
    Kontraktskrivandet var formellt ,postivt och trevligt i en bra blandning.
    Jag saknade lägenhetsinnehavarna vid kontraktsskrivningen.Hade varit roligt att träffa dem och att kunna småprata lite om lägenheten.

l
    • Träslöv
    2022-05-30 Verifierad kund
    .................................................................................................................
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Linda Shala en del av Fastighetsbyrån Varberg
    2022-05-29 Verifierad kund
    Hej, mäklaren Linda är en av de trevligaste mäklaren jag träffat hon var väldig trevlig fick bra information lätt att komma i kontakt, och jag tyckte bäst var att när jag ringde och inte kunde svarade,
    Ringde hon tillbaka så fort hon kunde och hade svar på de flesta frågor jag gjorde, vilket ger trygghet,
    för att vi som köpare är det viktig att ha en mäklaren som verkligen ger den informationen som man är intresserad. Så tack vare det bestämde vi oss för att köpa objektet. Tack Linda
    • Apelviken
    2022-05-28 Verifierad kund
    Jonathan är kunnig rak och noggrann, har ett trevligt bemötande.
    2022-05-22 Verifierad kund
    Bra bemött. Ärliga svar på de frågor som kom upp, återkom med de svar som saknades.
    Budgivning OK
  • skrev om Martin Bergman en del av Fastighetsbyrån Varberg
    2022-05-16 Spontant omdöme
    Jag har haft Martin Bergman som mäklare vid min fastighetsförsäljning och är mycket nöjd med honom!
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Angelina Birgerson fd. Nilsson en del av Fastighetsbyrån Varberg
    2022-05-10 Verifierad kund
    Angelina var lugn, trevlig och kunnig och bra på att förklara hur en försäljning går till.