Fastighetsbyrån Varberg

Kungsgatan 18, 432 41 Varberg — Visa karta

Välkommen till Varberg!

I denna anrika kurort och kuststad finner du allt du behöver på behagligt avstånd och det går enkelt och smidigt att pendla till Göteborg för jobb och skola eller storstadskänsla.

Fastighetsbyrån har funnits länge i Varberg och vi är den mest anlitade mäklarbyrån i området. Eftersom vi är aktiva på marknaden har vi koll på vilka objekt som finns ute, eller snart gör det, samt vilka potentiella köpare som finns. Vi arbetar alltid med stort engagemang och vår långa erfarenhet och samarbete med Varbergs Sparbank gör att du tryggt kan välja att göra din bostadsaffär genom oss.

Kom förbi på vårt kontor eller hör av dig per telefon eller e-mail, vi vill hjälpa dig till en lyckad bostadsaffär i Varberg!

Läs vad 628 kunder tycker om Fastighetsbyrån Varberg

• 2020-12-01

Therese E skrev om Fastighetsbyrån Varberg
    Vi sålde vår bostadsrätt och Angelina Birgersson uppfyllde alla våra förväntningar! Läs mer
  • 2020-11-27

Pawel T skrev om Fastighetsbyrån Varberg
    Köpt Villa.
    Mäklaren är jätte duktig. Läs mer
  • 2020-11-25

Maria G skrev om Fastighetsbyrån Varberg
    Vi sålde vår villa och Angelina gav oss mycket stöd och hjälpsam information i ett svårt beslut. Vi är väldigt nöjda 👍🏻👍🏻 Läs mer
  • 2020-11-19

Johanna L skrev om Fastighetsbyrån Varberg
    Jag sålde en tvåa i centrala Varberg och hade Martin som mäklare.
    Redan i valet av mäklare blev jag övertygad om att det var han som skulle kunna möta mina förväntningar i försäljningen.
    Martin har helt rätt approach och värnar om både säljare och köpare.
    Rekommenderar Martin varmt! Läs mer
  • 2020-11-12

Christina A skrev om Fastighetsbyrån Varberg
    Har sålt mitt hus. Under hela processen har jag fått det bästa bemötande och mycket professionell hjälp. Jag kan inte önska mer än det jag fått av min mäklare. Läs mer
  • 2020-11-08

Lars Magnus L skrev om Angelina Birgerson fd. Nilsson en del av Fastighetsbyrån Varberg
    Jag har sålt en tomt och blev väldigt bra bemött.hon har gjort och lagt ner ett otroligt jobb vid försäljningen.hon levde mer än väl upp till förväntningarna Läs mer
  • 2020-11-07

Solveig N skrev om Angelina Birgerson fd. Nilsson en del av Fastighetsbyrån Varberg
    Sålt en villa. Blev utmärkt bemött avmäklaren. Hon levde upp till mina förväntningar. Läs mer
  • 2020-11-03

Boel H skrev om Lars-Göran Persson en del av Fastighetsbyrån Varberg
    Sålt en bostadsrätt.
    Seriöst arbetssätt. Lars-Göran tog eget ansvar som gjorde att jag blev lugn. Snabbt arbete snabbt avslut.
    Lugn och sansad, opersonlig och professionell vilket jag uppskattade.
    Förväntningarna uppfylldes till råge både när det gäller försäljningssumma och arbetssätt. Läs mer
  • 2020-10-27

Erik B skrev om Jonathan Leding en del av Fastighetsbyrån Varberg
    Köpt radhus.
    Mycket bra bemötande från Jonathan! Han förutsatte inte något om våra eventuella förkunskaper (hade typ inga, förstagångsköpare) och visade mycket intresse för oss som köpare. Engagerad och flexibel samt visade mycket stöd vid denna stora affär. Tog sig tid att svara begripligt på frågor och såg till att allt löpte smidigt. Alltid vänligt bemötande med ett uppriktigt leende på läpparna.
    Kan inte annat än att verkligen rekommendera Jonathan Leding då vi är toknöjda! Läs mer
  • 2020-10-27

Lilja R skrev om Jonathan Leding en del av Fastighetsbyrån Varberg
    Köpte sommarstuga i sep. Mötte Jonathan på visningen, då ca 20 bokade besökare kom på en gång. Möttes av en mycket förberedd, påläst mäklare. Fanns till hands under den timslånga visningen( för min del) Gav tips och info som ej fanns i prospektet. När sedan köpet skulle genomföras framkom en mycket god egenskap. Jonathan är mycket lyhörd och ovanligt duktig på att bida team! Vi tre ; säljare , köpare och mäklare blev som en enhet som helt litade på Jonathan som var vår ledare. Erbjöd sig hjälpa till även framöver om problem skulle uppstå!! Toppbetyg!!!! Lilja Läs mer
  • 2020-10-25

Natalia K skrev om Jonathan Leding en del av Fastighetsbyrån Varberg
    Proffsigt och bäst mäklare. Läs mer
  • 2020-10-22

Camilla H skrev om Martin Birgerson en del av Fastighetsbyrån Varberg
    Som köpare kände vi oss inte unika. Han verkade ha för många uppdrag samtidigt och verkade blanda ihop objekten. Han upplevdes stressad och ville bara avsluta affären.
    Därför anlitade vi inte honom vid vår försäljning. Läs mer
  • 2020-10-13

Lina H skrev om Angelina Birgerson fd. Nilsson en del av Fastighetsbyrån Varberg
    Köpt Bostadsrätt i Varberg.

Angelina är,
    Trevlig, Lätt att ha att göra med.
    Snabb att svara på sms och mail.
    Jag är jättenöjd.
    MVH Lina Håmark Läs mer

Björg L skrev om Jakob Selander en del av Fastighetsbyrån Varberg
    Veldig fornöyd med Jakob. Sålt våran gård. Skikkelig bra meklare Läs mer
    2020-10-16 Jakob S svarar Björg L
    Hej Björg! Så roligt att ni är nöjda med min hjälp! Tack för rekommendationen!

Jan-inge L skrev om Jakob Selander en del av Fastighetsbyrån Varberg
    Vi har sålt vår gård. Jacob har varit en bemötesgående och trevlig. En herlig person. Veldig nöjd med han som meklare Läs mer
    2020-10-16 Jakob S svarar Jan-inge L
    Hej Jan-Inge! Tack så mycket för den fina rekommendationen. Det har varit kul att lära känna er lite och att få hjälpa er att sälja gården!
  • 2020-10-12

Annika L skrev om Angelina Birgerson fd. Nilsson en del av Fastighetsbyrån Varberg
    Angelina har gjort sitt jobb strålande!
    Vi har köpt en bostadsrätt och sålt en villa, Angelica har varit mäklare på båda uppdragen. Angelicas bemötande har varit professionellt, vänligt och väldigt personligt. Alla frågor som uppkommit under processen har Angelica besvarat på ett klokt och utbildande sätt. Angelica har också agerat väldigt ärligt mot alla inblandade genom hela processen. Alla våra förväntningar på en mäklare uppfylldes. Läs mer

Per N skrev om Fastighetsbyrån Varberg
    Köpt Brf
    Bra bemötande
    Inga förväntningar första affären
    Helt ok Läs mer
  • 2020-10-10

Sophia B skrev om Angelina Birgerson fd. Nilsson en del av Fastighetsbyrån Varberg
    Trevlig mäklare som ställde upp för fler visningar när vi skulle köpa en lägenhet. En sak som hon behöver förbättra är att passa tider. Två av gångerna fick vi vänta i nästan 30min och en av gångerna var vid tillträdet där det kändes extra märkligt att behöva sitta och vänta såpass länge, hon ursäktade sig sen inte heller. Läs mer
  • 2020-10-07

Marianne W skrev om Jonathan Leding en del av Fastighetsbyrån Varberg
    Har sålt fritidshus som Jonathan förmedlat ,han har hjälpt mej på ett mycket bra sätt ,är proffsig lugn och trevlig.Försäljningen gick snabbt och lugnt.Är mycket nöjd. Läs mer
  • Jenny D

2020-10-04

Jenny D skrev om Jakob Selander en del av Fastighetsbyrån Varberg
    Vi köpte en sommarstuga.
    Jakob, var snabb på att återkoppla och hela affären /budgivningen gick väldigt smidigt till.
    //Jenny Läs mer
    2020-10-12 Jakob S svarar Jenny D
    Tack för rekommendationen Jenny! Hoppas att ni får många fina stunder i Galtabäck!
  • Stefan N

2020-10-02

Stefan N skrev om Jakob Selander en del av Fastighetsbyrån Varberg
    Köpt sommarstuga i Galtabäck/Tvååker.

- mycket trevligt o informativt bemötande vid visning.

- budgivning fungerade bra. Snabb/effektiv info under tiden! Avgörande bud sköttes effektivt.

- kontraktsskrivning gick smidigt!

Överlag en mycket bra skött affär!!! Läs mer
    2020-10-12 Jakob S svarar Stefan N
    Stort tack för den fina rekommendationen! Hoppas att ni kommer att trivas i er fina stuga!
  • 2020-10-02

Mattias J skrev om Fastighetsbyrån Varberg
    Rebecca var min klippa och lugna punkt i min första försäljning någonsin! Så tacksam för hennes kunskaper och professionalitet! Läs mer
  • 2020-09-29

Susanna S skrev om Angelina Birgerson fd. Nilsson en del av Fastighetsbyrån Varberg
    Köpte en bostadsrätt av Angelina. Strul med min bank pga semestrar men Angelina var så tålmodig, vänlig och förstående.
    Kunde inte hittat en bättre fastighetsmäklare. Läs mer
  • 2020-09-08

Johan G skrev om Angelina Birgerson fd. Nilsson en del av Fastighetsbyrån Varberg
    Proffsig, engagerad och otroligt serviceminded. Bäst! Läs mer
  • 2020-09-03

Emelie C skrev om Jonathan Leding en del av Fastighetsbyrån Varberg
    Vi fick ett jättebra bemötande av Jonathan när vi skulle köpa vårat hus.
    Han var påläst, noggrann och hjälpsam.
    Vi är jättenöjda! Läs mer
  • 2020-09-02

Anna-carin S skrev om Jonathan Leding en del av Fastighetsbyrån Varberg
    Jag har sålt Brages gränd 31. Jag kontaktade Jonathan för att han tidigare sålt ett hus i samma område och jag förväntade mig att han skulle ha kunskap om just husen i området och kanske kontakter med spekulanter. Detta stämde bra.

Jonathan är kunnig, ödmjuk, trevlig att prata med och lätt att få kontakt med. Han har en mjuk framtoning som jag uppskattar. Jag uppfattar att vi fick tydlig hjälp, bra rådgivning och stöd hela vägen. Jag är mycket nöjd. Läs mer
  • 2020-09-02

Jonas L skrev om Jonathan Leding en del av Fastighetsbyrån Varberg
    Bra mottagande. Skön kommunikation, samt seriöst agerande.
    Sålde min lägenhet genom Fastighetsbyrån och Jonathan gjorde ett kanonjobb Läs mer
  • 2020-08-31

Åke T skrev om Jonathan Leding en del av Fastighetsbyrån Varberg
    Köpt 1 lgh och även sålt en det gick väldigt fort å smidigt jag är jättenöjd mycket bra bemötande stort +till Jonathan Läs mer
  • 2020-08-20

Louise M skrev om Susanna Fogelström en del av Fastighetsbyrån Varberg
    Vi köpte vårt drömhus av Susanna Fogelström.
    Proffsig, lugn och kunnig. Kändes tryggt och bra hela vägen. Läs mer
    2020-08-20 Susanna F svarar Louise M
    Tack Louise! Lycka till med ert drömhus, hoppas ni kommer att trivas bra!
    //Susanna
  • 2020-08-09

Vedran M skrev om Angelina Birgerson fd. Nilsson en del av Fastighetsbyrån Varberg
    Angelina levde upp till våra förväntningar. Även om det gick trögt med försäljningen så höll hon sig proffsig. Trevlig tjej som vet vad hon gör. Kan rekommendera henne för andra. Läs mer
  • 2020-08-07

Eva E skrev om Susanna Fogelström en del av Fastighetsbyrån Varberg
    Mycket kompetent och dessutom trevlig. Kändes tryggt som köpare att ha henne som mäklare. Läs mer
    2020-08-20 Susanna F svarar Eva E
    Tack Eva! Hoppas ni kommer att få många fina somrar framöver i ert nya hus.
    //Susanna
  • 2020-08-05

Torsten P skrev om Susanna Fogelström en del av Fastighetsbyrån Varberg
    Köpt en fastighet på Getterön i Varberg. Läs mer
  • 2020-08-03

Michael J skrev om Angelina Birgerson fd. Nilsson en del av Fastighetsbyrån Varberg
    Vi köpte villa i Jonstaka i maj med Angelina som mäklare.
    Angelina sålde även vår bostadsrätt på breared. Försäljningen gick trögt men hon gav inte upp. Drog i alla trådar hon hade och hon lyckades! Kunde inte varit mer nöjda med vårt val av mäklare. Rekommenderas varmt! Läs mer
  • Torben S

2020-07-31

Torben S skrev om Nathalie Woxmark en del av Fastighetsbyrån Varberg
    Sålde bostad, tog en vecka efter att den lagts ut på nätet. Professionell, noggrann, lätt att kommunicera med. Nu ska jag inte sälja/köpa på mååååånga år men kan absolut rekommendera både Nathalie och Fastighetsbyrån Varberg. Läs mer
  • 2020-07-30

Yvonne E skrev om Angelina Birgerson fd. Nilsson en del av Fastighetsbyrån Varberg
    Har köpt en tomt. Angelina har varit mycket hjälpsam, professionell och alltid återkopplat kring våra frågor. Allt har fungerat toppenbra! Läs mer

Anders A skrev om Jonathan Leding en del av Fastighetsbyrån Varberg
    Trevlig i sitt bemötande.
    Väldigt tydlig så man slapp ställa ”dumma” frågor.
    Var bara att höra av sig när man stötte på något så hjälpte han till direkt.
    Lyckades göra en snabb affär vilket uppskattades. Läs mer

Ulrika M skrev om Rebecca Persson en del av Fastighetsbyrån Varberg
    Seriös och duktig mäklare som höll i alla ”trådar” då vi köpte vårt fritidshus. Läs mer
  • 2020-07-29

Jenny K skrev om Jonathan Leding en del av Fastighetsbyrån Varberg
    Jag & sambon är väldigt nöjda med hela upplevelsen - från första samtalet med Jonathan - samtalen genom budgivningen och till alla papper var påskrivna; och nycklarna till vårt första hus var i våra händer. Vi uppskattar Jonathans bemötande och främst hans uppriktighet & vänlighet. Läs mer
  • 2020-07-26

Agnes A skrev om Jonathan Leding en del av Fastighetsbyrån Varberg
    Jätteduktig och trevlig mäklare! Läs mer
  • 2020-07-26

Krister H skrev om Susanna Fogelström en del av Fastighetsbyrån Varberg
    Sålt ett hus i Tvååker.Fick bra förtroende och trevligt bemötande.Föväntningarna var som vi önskade. Läs mer
    2020-07-27 Susanna F svarar Krister H
    Tack Krister! Hoppas att ni har en härlig sommar
  • 2020-07-21

Peter S skrev om Angelina Birgerson fd. Nilsson en del av Fastighetsbyrån Varberg
    Negativt att mäklaren var oförstående för att vi bokade besiktningsman. Läs mer
  • 2020-07-20

Carl-Fredrick C skrev om Susanna Fogelström en del av Fastighetsbyrån Varberg
    Proffsig och engagerad,
    Förväntningar är att få hjälp vid ev problem i samband med avstyckning , vilket jag hoppas jag slipper :) Läs mer
    2020-07-27 Susanna F svarar Carl-Fredrick C
    Tack Fredrick! Stöter vi på problem så löser vi dem :)
  • 2020-07-19

Edib C skrev om Angelina Birgerson fd. Nilsson en del av Fastighetsbyrån Varberg
    Angelina är mycket serviceminded och har sett till att affärren blir smidig. Läs mer
  • 2020-07-17

Ajla C skrev om Angelina Birgerson fd. Nilsson en del av Fastighetsbyrån Varberg
    Trevlig och har ett gott bemötade. Hjälpsam och smidig. Läs mer
  • 2020-07-14

Carlenes S skrev om Nathalie Woxmark en del av Fastighetsbyrån Varberg
    Jag köpte en lägenhet
    Allt var bra. Läs mer
  • 2020-07-10

Thanaletchumy P skrev om Rebecca Persson en del av Fastighetsbyrån Varberg
    Vi har köpt ett parhus. Vi fick ingen informationen om problem fanns på bostaden. Då, rekommenderar jag att säga alla problem om bostaden innan köparen bestämmer. Läs mer
  • 2020-07-09

Gull-britt K skrev om Jakob Selander en del av Fastighetsbyrån Varberg
    Jakob sålde ett fritidshus. Efter visningen som hade många intressenter kom budgivningen snabbt igång. Jakob lotsade oss smidigt med kontakter och möten med köparen. Vi är mycket nöjda med försäljningen.
    Mvh Gull-Britt och Bo Karlsing. Läs mer
  • 2020-07-07

Katja H skrev om Jonathan Leding en del av Fastighetsbyrån Varberg
    Har sålt en bostadsrätt. Bemötandet av Jonathan har varit utmärkt! Alltid trevlig och glad! Han har alltid kontaktakt mig och hållit mig underrättad i allt. Han har levt upp till mina förväntningar ! Bättre mäklare får man leta efter! Läs mer
  • 2020-07-06

Vilberg S skrev om Jonathan Leding en del av Fastighetsbyrån Varberg
    Jonathan har en fantastisk energi och svarar snabbt på alla frågor som dyker upp under processen. Under förvärvet har det varit högt i tak och mycket skratt vilket har underlättat mycket i denna stora affär.

En duktig och trevlig mäklare som jag skulle högst rekommendera till både säljare och köpare. Läs mer
    Jonathan L gillar detta
  • 2020-07-06

Christer M skrev om Rebecca Persson en del av Fastighetsbyrån Varberg
    Vi har köpt ett fritidsboende i Apelviken, Varberg. Blev mycket trevligt bemött samt visade ett stort engagemang.
    Förväntningarna på en fastighetsaffär handlar om att mäklaren hanterar frågorna seriöst , samt att man får bra attention vilket Rebecca klarade utmärkt.
    Väldigt nöjd med Rebeccas hantering av vår affär. Läs mer

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte