Fastighetsbyrån Varberg

Kungsgatan 18, 432 41 Varberg — Visa karta

Välkommen till Varberg!

I denna anrika kurort och kuststad finner du allt du behöver på behagligt avstånd och det går enkelt och smidigt att pendla till Göteborg för jobb och skola eller storstadskänsla.

Fastighetsbyrån har funnits länge i Varberg och vi är den mest anlitade mäklarbyrån i området. Eftersom vi är aktiva på marknaden har vi koll på vilka objekt som finns ute, eller snart gör det, samt vilka potentiella köpare som finns. Vi arbetar alltid med stort engagemang och vår långa erfarenhet och samarbete med Varbergs Sparbank gör att du tryggt kan välja att göra din bostadsaffär genom oss.

Kom förbi på vårt kontor eller hör av dig per telefon eller e-mail, vi vill hjälpa dig till en lyckad bostadsaffär i Varberg!
Mån-Tor: 09:00-17:00

Dick S skrev om Niklas Knutsson en del av Fastighetsbyrån Varberg
    Sålt villa.
    Mycket väl bemött.
    Förväntningarna uppfylldes.
    Niklas var mycket seriös.
    En snabb och effektiv affär. Läs mer
  • 2019-12-02

Bengt S skrev om Susanna Fogelström en del av Fastighetsbyrån Varberg
    Köpt hus i Bua
    Bra o lättsamt bemötande.
    Effektivt, men utan stress.
    Allt fungerade som det skulle.
    /Bengt Sv Läs mer
    2019-12-08 Susanna F svarar Bengt S
    Tack Bengt! Hoppas du ska trivas bra i ditt hus i Bua! //Susanna
  • 2019-12-01

Anne D skrev om Niklas Knutsson en del av Fastighetsbyrån Varberg
    Blev oerhört proffsigt mött när jag köpte bostadsrätt. Läs mer
  • 2019-11-30

Gabriel S skrev om Rebecca Persson en del av Fastighetsbyrån Varberg
    Rebecca var vår mäklare när vi sålde vårt radhus. Hon är trevlig, kunnig och professionell! Förutom att ge bra råd kring själva försäljningen hade hon bra kontakter för besiktning och styling. Vi rekommenderar henne varmt! Läs mer

Angelica O skrev om Rebecca Persson en del av Fastighetsbyrån Varberg
    Rebecca har varit toppen och gjort sitt yttersta för att få min lägenhet såld. Jag är väldigt nöjd! Läs mer

Manuel B skrev om Rebecca Persson en del av Fastighetsbyrån Varberg
    Sålde min lägenhet på 2:a trädlyckevägen i Varberg . Jättenöjd! Väl bemöt och kunnig på sitt område. Bra kommunikation och återkoppling genom försäljningen. Rekommenderas för framtida säljare. Läs mer

Tobias A skrev om Susanna Fogelström en del av Fastighetsbyrån Varberg
    Mycket proffsigt
    Var väldigt på och mötte våra frågor snabbt. Ledde os bra genom processen Läs mer
    2019-11-27 Susanna F svarar Tobias A
    Tack för en fin rekommendation! Det var jätteroligt att hjälpa er med er bostadsförsäljning. //Susanna
  • Susanne K

2019-11-26

Susanne K skrev om Susanna Fogelström en del av Fastighetsbyrån Varberg
    Jag sålde en fastighet och hade bra kontakt med mäklaren under den resan. Hon var lätt att få tag på, och hon hörde av sig för att uppdatera mig. Det kändes tryggt att ha henne under en födan stor affär. Läs mer
    2019-11-26 Susanna F svarar Susanne K
    Tack Susanne för ett bra samarbete & lycka till med ditt "nya" boende!
  • 2019-11-25

Elisabeth D skrev om Jakob Selander en del av Fastighetsbyrån Varberg
    Inte en allt igenom lätt försäljning av vårt hus. Jag tycker dock att Jakob uppträdde lungt och sakligt genom hela processen. Läs mer
    2019-12-06 Jakob S svarar Elisabeth D
    Hej Elisabeth! Tack så mycket för den fina rekommendationen! Det har varit roligt att få hjälpa er.
  • Britt Louice Z

2019-11-18

Britt Louice Z skrev om Jonathan Leding en del av Fastighetsbyrån Varberg
    Vi har sålt vår villa.
    Jonathan Leding var jättetrevlig o enkel att prata med. Förklarade alla steg så inget var oklart.
    Vi kan varm rekommendera Jonathan Leding som mäklare. Läs mer
    2019-11-20 Jonathan L svarar Britt Louice Z
    Ett sant nöje att få finnas där för er under affärens gång! Kommer sent glömma hur ni kom med mat till en utsvulten mäklare efter lyckad visning :)
    Britt Louice Z, Jonathan L gillar detta
  • 2019-11-18

Autohouse Sverige Ab skrev om Niklas Knutsson en del av Fastighetsbyrån Varberg
    Vi har både köpt och sålt med Niklas, och har bara gott att säga om honom och hans arbete. Han ger ett lugnt och tryggt intryck som känns skönt genom hela affären. Läs mer
  • 2019-11-17

Gabriella B skrev om Jonathan Leding en del av Fastighetsbyrån Varberg
    Jonathan har varit mkt engagerad, proffsig och har mkt driv och framåtanda. Han har hjälpt oss att sälja vårt hus i Träslövsläge. Han har även bemött oss med mycket personlig kontakt som man behöver vid alla frågor och beslut.
    Alltid pigg och glad.
    En man vid rätt post! Rek honom varmt som mäklar kontakt. /Gabriella och Kristian Läs mer
    2019-11-18 Jonathan L svarar Gabriella B
    En perfekt start på min måndag att få läsa er fina Reco ✨🏡 Vilket dream team vi är!
  • Sevim I

2019-11-14

Sevim I skrev om Rebecca Persson en del av Fastighetsbyrån Varberg
    Köpt bostad, Rebecca var väldigt duktig och hjälpsam, återkopplade direkt vid frågor och funderingar, kändes säkert att ha någon som hon att bolla med. Rekommenderas starkt! / S, T och L Läs mer
  • 2019-11-12

Daniel N skrev om Niklas Knutsson en del av Fastighetsbyrån Varberg
    Niklas har varit rak, tydlig och tillgänglig genom hela processen. Lyhörd inför våra önskemål och hela tiden ett professionellt och mycket trevligt bemötande.
    Vi kan varmt rekommendera Niklas! Läs mer
  • 2019-11-11

Carl-Fredrick C skrev om Jakob Selander en del av Fastighetsbyrån Varberg
    Fastigeht med stort renoveringsbehov. Jag fick ett mkt bra bemötande av Jacob. Jag skulle ha uppskattat mer detaljritningar samt kanske en inlogg och program för renovering ( Room sketcher) när ett renoveringsbehov som i mitt fall föreligger, vore en snygg tilläggstjänst.
    I övrigt har jag inget negativt att säga , proper o snygg hantering. Läs mer
  • 2019-11-07

Linda L skrev om Angelina Birgerson fd. Nilsson en del av Fastighetsbyrån Varberg
    Engagerad, proffsig & positiv i sitt bemötande! Allt har fungerat väldigt smidigt och bra med hjälpa av Angelina. Rekommenderar henne varmt som mäklare. Läs mer
  • 2019-11-06

Annette F skrev om Jonathan Leding en del av Fastighetsbyrån Varberg
    Gamla Varberg 11 i Bläshammar, jag blev bemött av en glad, rak, positiv, engagerad, ung man som definitivt levde upp till mina förväntningar som mäklare. Jag rekommenderar varmt Jonathan Leding på fastighetsbyrån i Varberg Läs mer
    2019-11-20 Jonathan L svarar Annette F
    Tack Annette! Värmer mitt mäklarhjärta att du uppskattar mitt arbete och engagemang. Vi var ett bra team under din husförsäljning.
  • 2019-11-05

Lars H skrev om Rebecca Persson en del av Fastighetsbyrån Varberg
    Har sålt en lägenhet i Varberg. Det har blivit många visningar och Rebecca har alltid informerat och återkopplat på ett fint och snabbt sätt. Har varit korrekt och stödjande i sin roll. Läs mer
  • 2019-11-04

Magnus L skrev om Angelina Birgerson fd. Nilsson en del av Fastighetsbyrån Varberg
    Mycket bra ! Trevligt bemötande o proffsigt vi är mycke nöjda 😀 Läs mer
  • 2019-11-03

Tommy B skrev om Angelina Birgerson fd. Nilsson en del av Fastighetsbyrån Varberg
    Efter en massa oväntat krångel med lantmäteriet, skatteverket, banken, etc, har vi haft en minst sagt krånglig affär att hantera.
    Med tålamod och vässade armbågar navigerades allt i hamn till slut.
    Proffsigt skött. Läs mer
  • 2019-11-01

Jennifer J skrev om Niklas Knutsson en del av Fastighetsbyrån Varberg
    Niklas hjälpte oss att sälja vår nyproducerade lägenhet. En 3:a på 84kvm.
    Niklas är grym! Kunnig, professionell och sköter sitt jobb galant. Han gör mig som säljare trygg och förbereder än på en positiv och realistisk plan. Läs mer
  • 2019-10-31

Ann-Christin H skrev om Susanna Fogelström en del av Fastighetsbyrån Varberg
    Sålt en bostad. Mycket bra bemötande och mäklaren levde upp till alla förväntningar. Lyhörd och omtänksam. På det hela taget mycket bra och vi är väldigt nöjda med allt! Läs mer
    2019-10-31 Susanna F svarar Ann-Christin H
    Tack! Hoppas ni ska trivas lika bra i ert nya hus.
  • 2019-10-30

Lennart S skrev om Jonathan Leding en del av Fastighetsbyrån Varberg
    Har funkat bra. Lovade kanske lite mycket ibland.
    Men väldigt trevligt bemötande. Läs mer
  • 2019-10-30

Emelie H skrev om Susanna Fogelström en del av Fastighetsbyrån Varberg
    Vi har sålt vår bostadsrätt och fick bra hjälp av Susanna!
    Känner oss väldigt nöjda med allt vid försäljningen! Läs mer
  • 2019-10-29

Per H skrev om Susanna Fogelström en del av Fastighetsbyrån Varberg
    Sålt en bostadsrätt. Susanna har med sitt trevliga bemötande+ kunnande gjort min försäljning till en bra upplevelse👍 Läs mer
  • Marie K

2019-10-26

Marie K skrev om Niklas Knutsson en del av Fastighetsbyrån Varberg
    Vi har sålt en bostadsrätt och Niklas har från första stund varit fantastisk! Lyhörd, serviceminded, trevlig, tydlig, kunnig, proffesionell och mycket empatisk. Han har varit enormt snabb i vår kommunikation och jag har alltid känt att jag kunnat få tag i honom snabbt. Inför försäljningen var jag mycket ängslig, men Niklas har hela tiden varit ett fantastiskt stöd. Skulle jag mot all förmodan sälja en bostad igen är Niklas mitt förstahandsval. En oerhört jobbig upplevelse har blivit så mycket lättare tack vare Niklas! Läs mer
  • 2019-10-24

Carine R skrev om Jonathan Leding en del av Fastighetsbyrån Varberg
    Försäljning av villa.
    Jonathan Leding hade mycket trevligt och positivt bemötande, var diplomatisk och han var ett tryggt stöd under hela tiden. Han hade stor kunnighet inom området och svar på alla frågor. Han överträffade verkligen mina förväntningar inför denna för mig stora och komplicerade affären. Läs mer
    2019-10-24 Jonathan L svarar Carine R
    Värmer mitt mäklarhjärta! Ett sant nöje att få finnas där för dig och se till att din bostadsaffär gick fantastiskt. Stort tack skall även Niklas Knutsson ha som fanns där när inte jag kunde stå till tjänst.
  • 2019-10-20

Magnus B skrev om Angelina Birgerson fd. Nilsson en del av Fastighetsbyrån Varberg
    Köpt ett små hus 80 m2. Ett fantastiskt bemötande. Hon levde absolut upp till mina förväntningar. Läs mer
  • 2019-10-18

Emira H skrev om Jakob Selander en del av Fastighetsbyrån Varberg
    Bra bemötande
    Ärlig
    Svarat snabb i tlf
    Bra kommunikation med oss..mm Läs mer
  • 2019-10-16

Nexhat S skrev om Susanna Fogelström en del av Fastighetsbyrån Varberg
    Bästa mäklaren affären gick hur bra som helt snabbt smidigt Läs mer
  • 2019-10-15

Maja B skrev om Rebecca Persson en del av Fastighetsbyrån Varberg
    Rebecca utstrålar ett lugn och en trygghet i sin yrkesroll som gör mig som säljare lugn. Hon visar stort engagemang och är otroligt tillmötesgående vid frågor och funderingar.
    Rebecca har gjort hela affären smidig. Jag kan varmt rekommendera Rebecca för nya säljare. Läs mer
  • 2019-10-15

Magnus G skrev om Angelina Birgerson fd. Nilsson en del av Fastighetsbyrån Varberg
    Sålt en villa i Varberg och allt har gått väldigt bra trots vissa hinder under vägen.
    Blev mycket bra bemött av Angelina som var proffsig och väldigt kunnig. Läs mer
  • 2019-10-14

Sussi A skrev om Angelina Birgerson fd. Nilsson en del av Fastighetsbyrån Varberg
    Vi har köpt hus via Angelina och är supernöjda med information om vårt köp och bostaden, hennes bemötande vid frågor, snabba svar och återkoppling. Hon har levt upp till 110% av våra förväntningar. Jag kommer att rekommendera henne och Fastighetsbyrån till andra. Läs mer
  • 2019-10-13

Lumturije S skrev om Susanna Fogelström en del av Fastighetsbyrån Varberg
    Delaktig ,hjälpsam , jätte duktig med andra ord . Läs mer
  • 2019-10-13

Linnéa G skrev om Angelina Birgerson fd. Nilsson en del av Fastighetsbyrån Varberg
    Vi har sålt vår villa i Varberg. Angelina har skött det exemplariskt. Tät kontakt med oss och ingett trygghet och kompetens. Läs mer
  • 2019-10-04

Mattias T skrev om Rebecca Persson en del av Fastighetsbyrån Varberg
    Vi sålde en 3 rums bostadsrätt och tyckte att Rebecca var en toppen mäklare, trevlig och informativ och väldigt hjälpsam. Kunde inte varit bättre. Läs mer
  • 2019-10-01

Anders J skrev om Niklas Knutsson en del av Fastighetsbyrån Varberg
    Niklas e väldigt duktig på sitt jobb,det var andra gången vi gjorde affärer ihop,han berättar allt man behöver veta på ett sätt så man förstår,mycket nöjd. Läs mer
  • Christer A

2019-09-30

Christer A skrev om Susanna Fogelström en del av Fastighetsbyrån Varberg
    Köpt bostad, snabb återkoppling, tydlig och servicemedveten. Ger trygghet i köp situation. Läs mer
    2019-09-30 Susanna F svarar Christer A
    Tack Christer! Hoppas att du ska trivas bra i din nya bostad :)
  • 2019-09-30

Michel B skrev om Angelina Birgerson fd. Nilsson en del av Fastighetsbyrån Varberg
    Angelina har sålt mitt hus och allt har fungerat som förväntat. Läs mer
  • 2019-09-29

Nazmi N skrev om Jonathan Leding en del av Fastighetsbyrån Varberg
    Jätte trevligt samarbete, trevligt persson, kunnig Läs mer
  • 2019-09-26

Wiviann Ö skrev om Jonathan Leding en del av Fastighetsbyrån Varberg
    Väldigt engagerad mäklare med ett mkt positivt bemötande. Stor kunskap och mkt bra service.
    Helhet över förväntan Läs mer
  • 2019-09-23

Dag M skrev om Angelina Birgerson fd. Nilsson en del av Fastighetsbyrån Varberg
    Köpt en etta i Varberg. Allmänt trevlig bemötande. Förväntningar på lite mer engagemang och driv som fattades.... Att erbjuda en kopp kaffe vid besöken på kontoret utan att man frågar vore trevligt speciellt när man åkt en bit.. Läs mer
  • 2019-09-17

Malin C skrev om Jakob Selander en del av Fastighetsbyrån Varberg
    Sålt ett radhus i centrala Varberg. Mycket gott bemötande, flexibilitet och erfarenhet. Lättillgänglig i kontakten med ett stort kundfokus. En mäklarr som hjälpte mig att få ut det bästa i en försäljnkng av min bostad. Kan varmt rekommenderas! Läs mer
  • 2019-09-14

Magnus B skrev om Rebecca Persson en del av Fastighetsbyrån Varberg
    Sålt en bostadsrätt. Ett fantastiskt bemötande. Hade stora förväntningar. Hon uppfyllde förväntningarna med råge. Läs mer
  • 2019-09-13

Berit A skrev om Rebecca Persson en del av Fastighetsbyrån Varberg
    Jag har sålt mitt hus utanför Varberg, och tog inför försäljningen kontakt med några olika mäklare. Jag fastnade för Rebecca Persson pga hennes positiva, förtroendeingivande och proffsiga framtoning. Under hela försäljningsprocessen har jag tydligt känt hennes stöd.Även efter avslutad försäljning har hon varit behjälplig med det som behövdes för att slutföra hela affären. Jag har hela tiden känt mig trygg med den hjälp jag har fått från Rebecca och kommer att rekommendera henne till andra i förekommande fall!

Berit Aronsson Läs mer
  • 2019-09-11

Arne E skrev om Rebecca Persson en del av Fastighetsbyrån Varberg
    Försäljning av radhus.
    Rebecca upplevde jag som engagerad lyhörd och kunnig.

Arne Eriksson. Läs mer
  • 2019-09-11

Fredrik B skrev om Susanna Fogelström en del av Fastighetsbyrån Varberg
    Sålt hus i Varberg.

Professionellt bemötande genom hela affären.

Förväntningarna jag hade infriades och Susanna överträffade de med sitt engagemang.

Sammanfattningen är, Susanna håller toppklass i sin roll som mäklare! Läs mer
  • 2019-09-06

Selda E skrev om Jakob Selander en del av Fastighetsbyrån Varberg
    Allt var super bra. Han var jätte engagerat och vi är jätte nöjda. Läs mer
  • 2019-09-04

Katarina E skrev om Jakob Selander en del av Fastighetsbyrån Varberg
    Jakob har varit lyhörd kunnig och tillmötesgående under hela bugivningstiden Läs mer
  • 2019-09-02

Mark W skrev om Niklas Knutsson en del av Fastighetsbyrån Varberg
    Jag köpte hus utanför Varberg. Är otroligt nöjd med Niklas. En trevligare mäklare kan du nog inte hitta. Han hjälpte verkligen till med allt. Han var väldigt tydlig och förklarade mycket bra de olika stegen. Han gjorde det väldigt enkelt för alla inblandade.
    I helhet har jag bara positiva saker att säga om Niklas och hur han tog hand om både köpare och säljare. Jag tror verkligen att det var tre nöjda parter efter att affären var avklarad, mycket tack vare honom. Läs mer

Kungsgatan 18, 432 41 Varberg