Alla kategorier Mäklare Halland Varberg Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Varberg

Fastighetsbyrån Varberg

Kungsgatan 18, 432 41 Varberg — Visa karta

Välkommen till Varberg!

I denna anrika kurort och kuststad finner du allt du behöver på behagligt avstånd och det går enkelt och smidigt att pendla till Göteborg för jobb och skola eller storstadskänsla.

Fastighetsbyrån har funnits länge i Varberg och vi är den mest anlitade mäklarbyrån i området. Eftersom vi är aktiva på marknaden har vi koll på vilka objekt som finns ute, eller snart gör det, samt vilka potentiella köpare som finns. Vi arbetar alltid med stort engagemang och vår långa erfarenhet och samarbete med Varbergs Sparbank gör att du tryggt kan välja att göra din bostadsaffär genom oss.

Kom förbi på vårt kontor eller hör av dig per telefon eller e-mail, vi vill hjälpa dig till en lyckad bostadsaffär i Varberg!
Mån-Tor: 09:00-17:00
Fre: 09:00-16:00
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 467 kunder tycker om Fastighetsbyrån Varberg

• 2019-06-24

Anne-Lie A skrev om Niklas Knutsson en del av Fastighetsbyrån Varberg
    Alltid trevlig och saklig, rekommenderar gärna Niklas som mäklare till mina vänner. Läs mer
  • Helén E

2019-06-20

Helén E skrev om Niklas Knutsson en del av Fastighetsbyrån Varberg
    Sålt en villa.

Bemötandet var mjukt och inlyssnande. han var lätt att komunisera med.

Hade inte så mycket förväntningar, första gången jag/vi sålde en villa.All info var bra, fick snabbt svar på ev. frågor som dök upp under hela försäljningsprocessen.

Helnöjd fram tills nu, kontrakt med köpare är skrivet. Läs mer
  • 2019-06-19

Ingela M skrev om Jakob Selander en del av Fastighetsbyrån Varberg
    Har köpt ett fritidshus.
    Vi hade mest kontakt med Jakobs kollega Jonathan. Jonathan har varit en kanonbra kontakt och hjälpt oss med allt vi behövt ned köpet. Drog ut lite på tiden med budgivningen men annars funkade allt bra. Läs mer
  • 2019-06-17

Ingela A skrev om Martin Birgerson en del av Fastighetsbyrån Varberg
    Köpt villa/fritidshus. Martin snabb på att svara på frågår under processen, något svårare i slutet av processen. Irdnade extra visning och var tydlig vid kontraktsskrivning och tillträde. Professionellt och personligt bemötande. Läs mer
  • 2019-06-17

Stellan E skrev om Niklas Knutsson en del av Fastighetsbyrån Varberg
    Sålt en villa.
    Niklas har en realistisk syn på husets värde och lade ner mycket arbete på försäljningen. Ett väldigt bra och proffsigt bemötande.
    Vi är helnöjda. Läs mer
  • 2019-06-10

Anders G skrev om Niklas Knutsson en del av Fastighetsbyrån Varberg
    Vi köpte ett fritidshus med Niklas som mäklare. Allting sköttes mycket professionellt och vi fick tydliga svar när vi hade frågor eller var osäkra på något. Det märktes att Niklas är mån om att det ska bli bra för båda parter och gör det där lilla extra för att nå dit. Rekommenderas varmt! Läs mer
  • 2019-06-10

Jan R skrev om Rebecca Persson en del av Fastighetsbyrån Varberg
    I samband med köp av bostadsrätt i centrala Varberg hade jag kontakt med Rebecca från fastighetsbyrån, Varberg.
    Jag upplevde Rebecca som professionell, påläst och ärlig, vilket jag verkligen uppskattade. Alla kontakter under budgivning och i samband med kontraktsskrivning kändes seriöst, ödmjukt och naturligt. Finns inget att klaga på. Toppbetyg från mig. Läs mer
  • 2019-06-08

Christer L skrev om Lars-Göran Persson en del av Fastighetsbyrån Varberg
    Sålt villa. Mäklaren klar o tydlig kunde dock uppdatera lite mer i väntan på besked. Väldigt nöjda! Läs mer
  • 2019-06-06

Jenny O skrev om Jakob Selander en del av Fastighetsbyrån Varberg
    Vi sålde vår bostadsrätt, 4 rok.
    Jakob hittade direkt rätt köpare till vår lägenhet som såldes innan allmän
    visning.
    Vi hade aldrig trott att det skulle gå så snabbt och smidigt.
    Vi fick även god hjälp av Jonathan Leding.
    Kan varmt rekommendera Jakob, Jonathan och deras kollegor på Fastighetsbyrån. Läs mer
  • 2019-06-06

Ibrahim B skrev om Rebecca Persson en del av Fastighetsbyrån Varberg
    Vi har köppt bostadsrätt med Rebbecas hjälp där allt gick smidig.
    Svarar alltid då vi försökt komma i kontakt med henne. Har svar på frågor vi ställde. Vi upplevde henne som veldigt trovärdig och seriös mäklare Läs mer
  • 2019-06-04

Ingvar O skrev om Rebecca Persson en del av Fastighetsbyrån Varberg
    Bostadsrätt Vi blev proffsigt bemötta . Vi hade höga förväntningar och Rebecka levde verkligen upp till dem. Allt kändes mycket bra !! Läs mer
  • 2019-06-03

Jenny A skrev om Fastighetsbyrån Varberg
    Vi har sålt vår bostadsrätt via Fastighetsbyrån, Jonathan Leding.

Jonathan är en trevlig och flexibel mäklare med glimten i ögat som kändes mån om att affären skulle bli bra för både oss som säljare, men även för köparen. De frågor som fanns fick vi snabbt svar på, antingen öga mot öga eller återkoppling via mail/sms. Vi kan varmt rekommendera Jonathan! Läs mer
  • 2019-06-03

Lisbeth L skrev om Rebecca Persson en del av Fastighetsbyrån Varberg
    Jag sålde en villa på landsbygden utanför Varberg. Rebecca tog hand om förberedelser och försäljning på det bästa sättet. Vi träffades långt innan försäljningen och gjorde en plan, som vi höll oss till. Rebecca informerade mig hela tiden vad som skulle ske. Jag litade fullt ut på hennes erfarenhet och vi bollade allt mellan oss, styling, fotografering, pris, annons osv. Hon höll dessutom kunderna varma under tiden budgivningen pågick och stämde av med mig vid varje visningstillfälle. Hon har fingertoppskänsla på vad jag förväntade mig. Jag valde att inte träffa spekulanterna förrän affären va gjord. Hela försäljningsprocessen gick bättre än väntat, pga av Rebecca och mitt jobb. Vi synkade. Jag kan berätta mer, ni får gärna höra av er.
    Med vänlig hälsning
    Lisbeth Larsson Läs mer
  • 2019-05-27

Johan M skrev om Martin Birgerson en del av Fastighetsbyrån Varberg
    Martin uppvisade en professionell attityd och tillhandahöll en tjänst som är underbyggd med fakta kring försäljningen och marknaden, därav att jag valde honom.
    I efterhand upplever jag att han har varit väldigt mån om att göra bästa möjliga utav min affär. Genom att vara tillgänglig samt söka den extra information som kan vara av intresse för köparen.

//Johan Läs mer
  • Frida C

2019-05-27

Frida C skrev om Fastighetsbyrån Varberg
    Vi har sålt vår villa i Trönninge. Vår mäklare susanna har varit super bra från första kontakten hon är jätte proffsig med ett mycket bra bemötande! Hon levde upp till alla våra förväntningar och lite till. Läs mer
  • 2019-05-24

Martin E skrev om Lars-Göran Persson en del av Fastighetsbyrån Varberg
    Vi blev väldigt besvikna att han glömt boka tid med banken som han ej ville erkänna och skylla ifrån sig. Alla kan glömma men sätt hanterade detta på känns inte ok Läs mer
  • 2019-05-24

Kerstin T skrev om Niklas Knutsson en del av Fastighetsbyrån Varberg
    Har sålt ett fritidsboende i Grimeton. Processen var inget jag såg fram emot, och behövde både hjälp och stöttning.

Niklas var suverän. Han var oerhört proffsig och inkännande, och när vi stötte på olika problem skötte han det på bästa sätt. Fick helt enkelt precis den hjälp och information jag behövde, och är mycket nöjd. Niklas är en mäklare jag varmt kan rekommendera till andra. Läs mer
  • 2019-05-20

Mattias H skrev om Niklas Knutsson en del av Fastighetsbyrån Varberg
    Köpt fritidshus i Björkäng. Blivit bra bemött under hela tiden. Läs mer
  • 2019-05-19

Frida A skrev om Angelina Birgerson fd. Nilsson en del av Fastighetsbyrån Varberg
    Proffsig. Bra och rak kommunikation. Läs mer
  • 2019-05-19

Erik L skrev om Niklas Knutsson en del av Fastighetsbyrån Varberg
    Köpt en villa. Niklas var lättsam, trevlig och kunnig. Han var väl påläst om bostaden, och kunde svara på alla frågor. Läs mer
  • 2019-05-16

Anna Carin N skrev om Angelina Birgerson fd. Nilsson en del av Fastighetsbyrån Varberg
    Angelina sålde en fastighet åt oss.
    Mycket trevlig mäklare, lyhörd för våra önskemål och gav bra och snabb återkoppling under hela processen.
    Hon överträffade våra förväntningar och vår upplevelse av försäljningen är enbart positiv. Läs mer
  • 2019-05-15

Olafur O skrev om Angelina Birgerson fd. Nilsson en del av Fastighetsbyrån Varberg
    Kändes som Angelina var mån om både köpare och säljare, en schysst mäklare helt enkelt. Trevligt bemötande! Läs mer
  • 2019-05-11

Malin A skrev om Jakob Selander en del av Fastighetsbyrån Varberg
    Sålde en lägenhet på 3 rum och kök, 85,5 kvadratmeter. Blev väl bemötta av Jakob genom hela vår säljresa. Hade aldrig sålt någon bostad tidigare men fick bra guidning och Jakob var alltid tillgänglig! Läs mer
  • 2019-05-09

Monica Å skrev om Niklas Knutsson en del av Fastighetsbyrån Varberg
    2 rum o kök snabb och smidig affär
    Jag fick all fakta på Mail att kolla igenom före kontraktsskrivning Läs mer
  • 2019-05-09

Kaija B skrev om Niklas Knutsson en del av Fastighetsbyrån Varberg
    Hej
    Niklas har hjälpt min mor att sälja sin lägenhet som han har gjort på ett förträffligt professionellt och enkelt sätt.
    Allt har gått smärtfritt från första kontakt till överlämnade av lgh. Hade han funnits i Alingsås där jag bor så hade han direkt fått sköta mina bostadsaffärer i framtiden och jag skall rekommendera honom till dem jag känner som kan tänkas flytta till Halland/Varberg.
    Lugn o trygg person som man får förtroende för. Önskar honom all lycka till i framtida försäljningar

Med vänlig hälsning/Peter Bengtsson Läs mer
  • 2019-05-08

Johan S skrev om Angelina Birgerson fd. Nilsson en del av Fastighetsbyrån Varberg
    Angelin har på ett korrekt och energiskt sätt hjälp oss att både köpa och sälja fastighet. Läs mer
  • 2019-05-07

Bengt H skrev om Jakob Selander en del av Fastighetsbyrån Varberg
    Köpt hus. Fick positiv upplevelse av mäklaren. Uppdrog till samma mäklare att försälja min lgh på grund av ovanstående.
    Blev väl och kunnigt bemött. Förväntningarna var att sälja på en till två månader. Det hela tog en vecka från visning. Mäklaren översteg vida mina förväntningar.
    Fastighetsbyrån kommer att rekommenderas och då speciellt Jacob till mina vänner om dom står i begrepp att sälja eller köpa. Läs mer
  • 2019-05-05

Gun A skrev om Jakob Selander en del av Fastighetsbyrån Varberg
    köpt lägenhet blev väl bemött och levde upp till mina förvntningar. Läs mer
  • Linda G

2019-05-05

Linda G skrev om Jakob Selander en del av Fastighetsbyrån Varberg
    Sålt vårt hus och haft Jakob som mäklare.
    Otroligt trevlig och tyvärr ;-) alltid tillgänglig
    Kunnig och professionell Läs mer
  • Yvonne L

2019-05-05

Yvonne L skrev om Niklas Knutsson en del av Fastighetsbyrån Varberg
    Köpt hus och fick ett superbra bemötande vi är jättenöjda. Läs mer
  • 2019-04-19

Lars-Håkan J skrev om Niklas Knutsson en del av Fastighetsbyrån Varberg
    Sålt fritidshus i Varberg.
    På ett mycket professionellt och trevligt sätt.
    Niklas levde helt upp till våra förväntningar.
    Försäljningen blev klar på lite drygt två veckor och på så sätt blev vi nöjda både tidsmässigt och med priset. Läs mer
  • Lisbeth K

2019-04-10

Lisbeth K skrev om Angelina Birgerson fd. Nilsson en del av Fastighetsbyrån Varberg
    Jag har köpt en lägenhet och sålt ett hus. Vid första mötet med mäklaren, var positivt och kunnigt. När hon sedan fick uppdraget att sälja mitt hus , har jag bara bra saker att säga om denna underbara kvinna. Hon skötte all på ett mycket proffsigt sätt. Läs mer
  • 2019-04-08

Gunilla Q skrev om Angelina Birgerson fd. Nilsson en del av Fastighetsbyrån Varberg
    Angelina har uppfyllt hela uppdraget på bästa sätt. Läs mer
  • 2019-04-05

Kajsa P skrev om Jakob Selander en del av Fastighetsbyrån Varberg
    Köpt en bostadsrätt.
    Han var duktig på att informera och svarade alltid på frågor. Alltid kontaktbar. Jag har aldrig köpt något innan så jag hade inga förväntningar. Han skötte allt bra Läs mer
  • Carl-Philip B

2019-04-03

Carl-Philip B skrev om Angelina Birgerson fd. Nilsson en del av Fastighetsbyrån Varberg
    Jag har köpt ett objekt som Angelina förmedlat.

Angelina är mycket duktig, förstående, hjälpsam och korrekt i sin kommunikation. Affären är genomförd på ett proffsigt sätt och inget har lämnats åt slumpen. Mycket skickligt! Läs mer
  • 2019-03-26

Lisbet K skrev om Angelina Birgerson fd. Nilsson en del av Fastighetsbyrån Varberg
    Köpt bostadsrätt. Visning fungerade bra ordnade egen visning för oss. Vi fick möjlighet att skriva på avtalet i Jönköping, bra. Deltog dock inte vid överlämnandet. Läs mer
  • 2019-03-24

Per K skrev om Rebecca Persson en del av Fastighetsbyrån Varberg
    Vi är mycket nöjda med hur Rebecca skötte vår lägenhetsförsäljning. Alltid kontaktbar och mycket trevlig. Vi rekommenderar henne starkt! Läs mer
  • 2019-03-20

Nils-Göran J skrev om Angelina Birgerson fd. Nilsson en del av Fastighetsbyrån Varberg
    Försäljning av hus ej klar pengar på kontot beräknas 12 maj

Angelina har varit utmärkt Läs mer
  • 2019-03-18

Joanna F skrev om Niklas Knutsson en del av Fastighetsbyrån Varberg
    Jag har sålt en villa. Niklas K har bemött oss på ett bra och professionellt sätt. Han har varit öppen, tydlig och saklig.
    Jag hoppades på att få mitt hus sålt och mäklaren har varit behjälplig till hundra procent.

Jag skulle rekommendera Niklas Knutsson till en annan köpare/ säljare Läs mer
  • 2019-03-18

Lill-Britt Y skrev om Rebecca Persson en del av Fastighetsbyrån Varberg
    Vi har sålt våran stuga.
    Allting fungerade väldigt bra.
    Vi är helnöjda med försäljningen. Läs mer

Fidan V skrev om Lars-Göran Persson en del av Fastighetsbyrån Varberg
    Sålde hus,allt gick kanon från början till slut. Läs mer

Markus N skrev om Lars-Göran Persson en del av Fastighetsbyrån Varberg
    Köpte radhus och fick all tänkbar hjälp jag kunde få. Affären gick sedan väldigt smidigt. Läs mer

Marie F skrev om Rebecca Persson en del av Fastighetsbyrån Varberg
    Sålt en bostadsrätt. Rebecca var mycket tillmötesgående och hon kändes hela tiden väldigt trygg och kunnig.
    Har bara lovord att ge henne! Läs mer
  • 2019-03-12

Lars G skrev om Niklas Knutsson en del av Fastighetsbyrån Varberg
    Har aldrig tidigare sålt hus och har därför ingen erfarenhet av det. Dock är allt skött till vår stora belåtenhet !! Läs mer
  • Spiderman Robin G

2019-03-11

Spiderman Robin G skrev om Fastighetsbyrån Varberg
    Jag köpte ett jättefint hus på furuvägen i tvååker och jag och min familj blev väl bemötta. Allt gick kanon bra och mäklaren va driven och glad för våran skull. Säljarna var också nöjda med våran positiva ställning till huset. Stort tack Läs mer
  • 2019-03-08

Malin S skrev om Niklas Knutsson en del av Fastighetsbyrån Varberg
    Sålt ett hus och kommunikationen var bra och han ör mycket hjälpsam. Läs mer
  • 2019-03-07

Fiona K skrev om Jakob Selander en del av Fastighetsbyrån Varberg
    Jag har köpt ett hus via Jakob som mäklare. Jakob är lugn, trygg och lagom på alla sätt i sin framtoning. Jag hade en 5-stjärnig förväntning eftersom han förmedlade detta genom sitt bemötande. Sammanfattning: väldigt nöjd och kan rekommendera Jakob varmt som förmedlare. Läs mer
  • 2019-03-04

Eva G skrev om Jakob Selander en del av Fastighetsbyrån Varberg
    Vi har sålt ett radhus. Vi tycker att Jakob är en mycket trevlig person. Han har bemött oss på ett mycket bra sätt. Förväntningarna vi hade om Jakob har han infriat med råge. Vi är mycket nöjda med hans insats och hoppas på ett fortsatt samarbete när det gäller sökande av ny bostad till oss. Läs mer
  • 2019-03-04

Mathilda L skrev om Rebecca Persson en del av Fastighetsbyrån Varberg
    Fick ett trevligt och bra bemötande av Rebecca när vi köpte vår lägenhet. Allt gick jättesmidigt och vi är supernöjda! Läs mer
  • Linus V

2019-02-27

Linus V skrev om Martin Birgerson en del av Fastighetsbyrån Varberg
    Proffsigt bemötande, kunde kanske varit lite bättre på att återkoppla på sms men för utom det är jag mycket nöjd Läs mer

Kungsgatan 18, 432 41 Varberg