Fastighetsbyrån Varberg

Kungsgatan 18, 432 41 Varberg — Visa karta

Välkommen till Varberg!

I denna anrika kurort och kuststad finner du allt du behöver på behagligt avstånd och det går enkelt och smidigt att pendla till Göteborg för jobb och skola eller storstadskänsla.

Fastighetsbyrån har funnits länge i Varberg och vi är den mest anlitade mäklarbyrån i området. Eftersom vi är aktiva på marknaden har vi koll på vilka objekt som finns ute, eller snart gör det, samt vilka potentiella köpare som finns. Vi arbetar alltid med stort engagemang och vår långa erfarenhet och samarbete med Varbergs Sparbank gör att du tryggt kan välja att göra din bostadsaffär genom oss.

Kom förbi på vårt kontor eller hör av dig per telefon eller e-mail, vi vill hjälpa dig till en lyckad bostadsaffär i Varberg!
Mån-Tor: 09:00-17:00
Fre: 09:00-16:00
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 499 kunder tycker om Fastighetsbyrån Varberg

• 2020-02-15

Arne J skrev om Jonathan Leding en del av Fastighetsbyrån Varberg
    Vi har sålt en villa i Bua, som gick mycket smidigare än vi trott. Jonathan kom in som en frisk fläkt med bästa tänkbara bemötande mot oss. Jonathan fann köpare som känns helt rätt för oss. Han har gjort ett mycket bra jobb som vi är supernöjda med. Stort tack och kram från Gunvor & Arne. Läs mer
    2020-02-15 Jonathan L svarar Arne J
    Tack och stora kramar från er mäklare!
  • 2020-02-11

Jerry T skrev om Jonathan Leding en del av Fastighetsbyrån Varberg
    Jonathan, en härlig mäklare med mycket god kunskap och professionell i sitt yrke. Lätt att ha att göra med och alltid humöret på topp. Måldriven och tydlig med förväntningar åt alla parter för att lyckas. Håller en uppdaterad från dag ett till slut. Läs mer
    2020-02-11 Jonathan L svarar Jerry T
    Har varit ett sant nöje att få hjälpa dig med din bostadsaffär! Hoppas nu ni finner ert nästa drömboende. Stora kramar från er mäklare!
  • 2020-02-05

Frida A skrev om Angelina Birgerson fd. Nilsson en del av Fastighetsbyrån Varberg
    Har köpt en bostadsrätt. Blev mycket professionellt och trevligt bemött i alla möten. Angelina hade både mitt och säljarens bästa i åtanke hela tiden. Läs mer
  • 2020-02-03

Lina D skrev om Susanna Fogelström en del av Fastighetsbyrån Varberg
    Köp av kedjehus. Bra service, snabbt och enkelt att få kontakt och svar på frågor. Tydlig och pedagogisk vid skrivande av avtal och vid tillträdet. Allt väldigt bra. Läs mer
    2020-02-04 Susanna F svarar Lina D
    Tack Lina! Hoppas verkligen ni kommer trivas i huset! /Susanna
  • 2020-02-02

Tomas H skrev om Susanna Fogelström en del av Fastighetsbyrån Varberg
    Stabil kunnig mäklare som tar sig tid att lyssna på sin kund . Håller dessutom
    Inte på å babblar i onödan !
    Rekomenderar gärna Susanna till andra .
    Rätt tjej på rätt plats 👍 Läs mer
    2020-02-04 Susanna F svarar Tomas H
    Tack så mycket för ett gott samarbete, jätteroligt att få möjlighet att hjälpa er! /Susanna
  • 2020-02-02

Annika H skrev om Susanna Fogelström en del av Fastighetsbyrån Varberg
    Sålt vårt hus med Susanna Fogelström som mäklare.
    Susanna bemötte oss på ett mycket professionellt och ödmjukt sätt. Hon lyssnade in tålmodigt vad vi sa.
    Vid tillfällen när jag var stressad visade Susanna sin kompetens och förmågan att lugna. Jag fick ett mycket seriöst och pålitligt intryck av Susanna. Läs mer
    2020-02-04 Susanna F svarar Annika H
    Tack snälla Annika för en fin rekommendation och ett utmärkt samarbete! /Susanna
  • 2020-01-31

Robin N skrev om Fastighetsbyrån Varberg
    Köpt villa, bra bemötande och god service både från mäklare och kontor. Något sparsamt med information. Läs mer
  • 2020-01-29

Anette H skrev om Jonathan Leding en del av Fastighetsbyrån Varberg
    Jag och min bror har sålt en sommarstuga i Gamla Köpstad, Träslövsläge.
    Jag tog kontakt med Fastighetsbyrån för en värdering sommaren 2019. Det var Jonathan som gjorde värderingen och jag fick förtroende för honom från första stund. Han gav ett professionellt intryck. Han bemötte mig ödmjukt, trevligt, lugnt, tålmodigt och verkade kunna sin sak.
    Hösten 2019 bestämde vi oss för att sälja. Det var Jonathan som var vår mäklare. Han har hjälpt oss igenom den här försäljningen med respekt, ödmjukhet, tålamod och sitt kunnande. Jag har hela tiden känns att han kan sin sak, han vill vårt bästa, han har alltid tid att svara på alla våra frågor. Han levde upp till alla våra förväntningar som vi hade på en mäklare. Jag kommer varmt rekommendera honom om någon behöver mäklare.
    Vi är väldigt nöjda med det arbetet som Jonathan har gjort så att vår stuga blev såld.
    Hälsningar Anette Holgersson Läs mer
  • 2020-01-29

Peter H skrev om Jonathan Leding en del av Fastighetsbyrån Varberg
    Jag har sålt en sommarstuga i Varbergsområdet.
    Uppfattar Jonathan som mycket kunnig med kunden i fokus. Han förklarade väldigt bra om hur en fastighetsförsäljning går till. Allt gick väldigt smidigt utan frågetecken.
    Jag ger Jonathan 10 av 10 poäng. Läs mer
    2020-01-29 Jonathan L svarar Peter H
    Vi fann rätt köpare med rätt verktyg (På gång) och vi hade ett fantastiskt samarbete under hela affären! Vi har varit ett fantastiskt team.
  • 2020-01-28

Pavel B skrev om Fastighetsbyrån Varberg
    Allting gick bra! Jag är nöjd! Läs mer
  • 2020-01-23

Gullvi E skrev om Jonathan Leding en del av Fastighetsbyrån Varberg
    Jag har sålt en friståenden villa. Jonathans arbete har varit proffsigt och ändå med personligt och vänligt bemötande. Jag har fått många goda råd hur jag ska göra i olika situationer. Jag har inte kunnat få bättre hjälp med min försäljning Läs mer
    2020-01-23 Jonathan L svarar Gullvi E
    Vad glad jag blir! Tack för ett otroligt fint samarbete under försäljningen.
  • 2020-01-20

Mariana P skrev om Angelina Birgerson fd. Nilsson en del av Fastighetsbyrån Varberg
    Jag har köpt en lägenhet.Kunnig och väl påläst mäklare Läs mer

Tommy B skrev om Jonathan Leding en del av Fastighetsbyrån Varberg
    Sålt bostadsrätt. Jättebra mäklare. Trevlig och omtänksam.
    Förväntningarna uppfylldes. Läs mer
    2020-01-23 Jonathan L svarar Tommy B
    Tack för dina fina ord Tommy och roligt att du blev nöjd!

Ylva O skrev om Rebecca Persson en del av Fastighetsbyrån Varberg
    Jag har sålt en villa genom Rebecca, valde Niklas Knutsson som mäklare som tyvärr slutade precis innan huset skulle ut på försäljning och bad då Rebecca att hjälpa ingen. Fotografering och besiktning var klart och byta byrå då kändes jobbigt. Det fungerade väldigt bra med Rebecca som mäklare. Läs mer
    2020-01-29 Rebecca P svarar Ylva O
    Tack Ylva! Kul att du är nöjd och att slutresultatet blev så bra!
    Rebecca P gillar detta

Pia B skrev om Jonathan Leding en del av Fastighetsbyrån Varberg
    Vi sålde en bostadsrätt och blev mycket väl bemötta av mäklaren Jonathan Leding. Han är kunnig och hjälpsam. Jonathan är även lyhörd och mån om att kunden är införstådd i vad som avhandlas.
    Pia Bolander Läs mer
    2020-01-23 Jonathan L svarar Pia B
    Detta värmer mitt mäklarhjärta! Stort tack för ert förtroende och hoppas ni snart får flytta in i ert nya hus! Kram
  • 2020-01-14

Christian D skrev om Rebecca Persson en del av Fastighetsbyrån Varberg
    Duktig på sin grej. Man hänger med på vad som händer tack vare hennes kommunikation och återkoppling. Rekommenderas. Läs mer
    2020-01-29 Rebecca P svarar Christian D
    Tack Christian för din rekommendation!
    Rebecca P gillar detta
  • 2020-01-13

Göran S skrev om Jonathan Leding en del av Fastighetsbyrån Varberg
    Mycket trevlig mäklare. Omhändertagande, förklarande, noggrann Läs mer
  • 2020-01-01

Anna L skrev om Angelina Birgerson fd. Nilsson en del av Fastighetsbyrån Varberg
    Vi köpte ett fritidshus. Angelina var tillmötesgående, tillgänglig och gjorde sitt bästa för att besvara våra frågor. Läs mer
  • 2019-12-28

Mikael N skrev om Fastighetsbyrån Varberg
    Mäklaren var mycket hjälpsam när jag ville ha en visning innan ordinarie visningen och var bra under hela köpprocessen Läs mer
  • 2019-12-18

Bill F skrev om Angelina Birgerson fd. Nilsson en del av Fastighetsbyrån Varberg
    Jätte bra! Allting gick jätte smidigt Läs mer
  • 2019-12-16

Erica L skrev om Angelina Birgerson fd. Nilsson en del av Fastighetsbyrån Varberg
    Vi blev väl bemötta utav Angelina när vi köpte vår bostad och hela affären gick smidigt. Vi rekommenderar Fastighetsbyrån Varberg till våra vänner😊 Läs mer
  • 2019-12-15

Jakob H skrev om Jonathan Leding en del av Fastighetsbyrån Varberg
    Kanon bemötande vid köp av mitt hus! Läs mer
    2020-01-13 Jonathan L svarar Jakob H
    Tack för en mycket fin affär! Hoppas du trivs i ditt nya hem!
  • 2019-12-12

Kajsa G skrev om Rebecca Persson en del av Fastighetsbyrån Varberg
    Rebecca var alltid tillgänglig både via telefonsamtal och sms. Vi köpte vårt första hus och hade många frågor som Rebecca både kunde och svarade på snabbt. Vi stötte även på en ny sak som varken vi eller Rebecca mött tidigare, nämligen att vi la ett bud och sen la budgivare 1 exakt samma. På några minuter hade R tagit reda på hur det fungerar i en sådan situation och fixade det galant. Vi är så nöjda med Rebecca! Läs mer
    2020-01-13 Rebecca P svarar Kajsa G
    Tack! Så roligt att höra att ni är nöjda :) Hoppas att ni trivs bra i ert fina nya hus!
  • 2019-12-12

Henrik N skrev om Lars-Göran Persson en del av Fastighetsbyrån Varberg
    Vi har köpt ett hus lite utanför stan. Och vi har alltid fått svar när vi frågat saker. Även kvällar och helger. Vi fick kolla huset en extra gång. Många små saker som gör att helheten blir väldigt positiv. Läs mer
  • 2019-12-11

Therese H skrev om Fastighetsbyrån Varberg
    Trevligt bemötande, snabb kontakt. Köpt bostadsrätt i Varberg. Bara positivt! Läs mer
  • 2019-12-02

Bengt S skrev om Susanna Fogelström en del av Fastighetsbyrån Varberg
    Köpt hus i Bua
    Bra o lättsamt bemötande.
    Effektivt, men utan stress.
    Allt fungerade som det skulle.
    /Bengt Sv Läs mer
    2019-12-08 Susanna F svarar Bengt S
    Tack Bengt! Hoppas du ska trivas bra i ditt hus i Bua! //Susanna
  • 2019-12-01

Anne D skrev om Fastighetsbyrån Varberg
    Blev oerhört proffsigt mött när jag köpte bostadsrätt. Läs mer
  • 2019-11-30

Gabriel S skrev om Rebecca Persson en del av Fastighetsbyrån Varberg
    Rebecca var vår mäklare när vi sålde vårt radhus. Hon är trevlig, kunnig och professionell! Förutom att ge bra råd kring själva försäljningen hade hon bra kontakter för besiktning och styling. Vi rekommenderar henne varmt! Läs mer
    2020-01-13 Rebecca P svarar Gabriel S
    Härligt att höra att ni är nöjda! Tack för ett fint omdöme och bra samarbete under försäljningen!

Angelica O skrev om Rebecca Persson en del av Fastighetsbyrån Varberg
    Rebecca har varit toppen och gjort sitt yttersta för att få min lägenhet såld. Jag är väldigt nöjd! Läs mer
    2020-01-13 Rebecca P svarar Angelica O
    Tack så mycket Angelica! Kul att du är nöjd!

Manuel B skrev om Rebecca Persson en del av Fastighetsbyrån Varberg
    Sålde min lägenhet på 2:a trädlyckevägen i Varberg . Jättenöjd! Väl bemöt och kunnig på sitt område. Bra kommunikation och återkoppling genom försäljningen. Rekommenderas för framtida säljare. Läs mer
    2020-01-13 Rebecca P svarar Manuel B
    Tack Manuel för att jag fick förtroendet att sälja din fina lägenhet! Härligt att höra att du är nöjd!

Tobias A skrev om Susanna Fogelström en del av Fastighetsbyrån Varberg
    Mycket proffsigt
    Var väldigt på och mötte våra frågor snabbt. Ledde os bra genom processen Läs mer
    2019-11-27 Susanna F svarar Tobias A
    Tack för en fin rekommendation! Det var jätteroligt att hjälpa er med er bostadsförsäljning. //Susanna
  • Susanne K

2019-11-26

Susanne K skrev om Susanna Fogelström en del av Fastighetsbyrån Varberg
    Jag sålde en fastighet och hade bra kontakt med mäklaren under den resan. Hon var lätt att få tag på, och hon hörde av sig för att uppdatera mig. Det kändes tryggt att ha henne under en födan stor affär. Läs mer
    2019-11-26 Susanna F svarar Susanne K
    Tack Susanne för ett bra samarbete & lycka till med ditt "nya" boende!
  • 2019-11-25

Elisabeth D skrev om Jakob Selander en del av Fastighetsbyrån Varberg
    Inte en allt igenom lätt försäljning av vårt hus. Jag tycker dock att Jakob uppträdde lungt och sakligt genom hela processen. Läs mer
    2019-12-06 Jakob S svarar Elisabeth D
    Hej Elisabeth! Tack så mycket för den fina rekommendationen! Det har varit roligt att få hjälpa er.
  • Britt Louice Z

2019-11-18

Britt Louice Z skrev om Jonathan Leding en del av Fastighetsbyrån Varberg
    Vi har sålt vår villa.
    Jonathan Leding var jättetrevlig o enkel att prata med. Förklarade alla steg så inget var oklart.
    Vi kan varm rekommendera Jonathan Leding som mäklare. Läs mer
    2019-11-20 Jonathan L svarar Britt Louice Z
    Ett sant nöje att få finnas där för er under affärens gång! Kommer sent glömma hur ni kom med mat till en utsvulten mäklare efter lyckad visning :)
    Britt Louice Z, Jonathan L gillar detta
  • 2019-11-17

Gabriella B skrev om Jonathan Leding en del av Fastighetsbyrån Varberg
    Jonathan har varit mkt engagerad, proffsig och har mkt driv och framåtanda. Han har hjälpt oss att sälja vårt hus i Träslövsläge. Han har även bemött oss med mycket personlig kontakt som man behöver vid alla frågor och beslut.
    Alltid pigg och glad.
    En man vid rätt post! Rek honom varmt som mäklar kontakt. /Gabriella och Kristian Läs mer
    2019-11-18 Jonathan L svarar Gabriella B
    En perfekt start på min måndag att få läsa er fina Reco ✨🏡 Vilket dream team vi är!
  • Sevim I

2019-11-14

Sevim I skrev om Rebecca Persson en del av Fastighetsbyrån Varberg
    Köpt bostad, Rebecca var väldigt duktig och hjälpsam, återkopplade direkt vid frågor och funderingar, kändes säkert att ha någon som hon att bolla med. Rekommenderas starkt! / S, T och L Läs mer
    2020-01-13 Rebecca P svarar Sevim I
    Tack så mycket! Hoppas att renoveringen gått bra och att ni trivs i er nya bostad!
  • 2019-11-11

Carl-Fredrick C skrev om Jakob Selander en del av Fastighetsbyrån Varberg
    Fastigeht med stort renoveringsbehov. Jag fick ett mkt bra bemötande av Jacob. Jag skulle ha uppskattat mer detaljritningar samt kanske en inlogg och program för renovering ( Room sketcher) när ett renoveringsbehov som i mitt fall föreligger, vore en snygg tilläggstjänst.
    I övrigt har jag inget negativt att säga , proper o snygg hantering. Läs mer
  • 2019-11-07

Linda L skrev om Angelina Birgerson fd. Nilsson en del av Fastighetsbyrån Varberg
    Engagerad, proffsig & positiv i sitt bemötande! Allt har fungerat väldigt smidigt och bra med hjälpa av Angelina. Rekommenderar henne varmt som mäklare. Läs mer
  • 2019-11-06

Annette F skrev om Jonathan Leding en del av Fastighetsbyrån Varberg
    Gamla Varberg 11 i Bläshammar, jag blev bemött av en glad, rak, positiv, engagerad, ung man som definitivt levde upp till mina förväntningar som mäklare. Jag rekommenderar varmt Jonathan Leding på fastighetsbyrån i Varberg Läs mer
    2019-11-20 Jonathan L svarar Annette F
    Tack Annette! Värmer mitt mäklarhjärta att du uppskattar mitt arbete och engagemang. Vi var ett bra team under din husförsäljning.
  • 2019-11-05

Lars H skrev om Rebecca Persson en del av Fastighetsbyrån Varberg
    Har sålt en lägenhet i Varberg. Det har blivit många visningar och Rebecca har alltid informerat och återkopplat på ett fint och snabbt sätt. Har varit korrekt och stödjande i sin roll. Läs mer
  • 2019-11-04

Magnus L skrev om Angelina Birgerson fd. Nilsson en del av Fastighetsbyrån Varberg
    Mycket bra ! Trevligt bemötande o proffsigt vi är mycke nöjda 😀 Läs mer
  • 2019-11-03

Tommy B skrev om Angelina Birgerson fd. Nilsson en del av Fastighetsbyrån Varberg
    Efter en massa oväntat krångel med lantmäteriet, skatteverket, banken, etc, har vi haft en minst sagt krånglig affär att hantera.
    Med tålamod och vässade armbågar navigerades allt i hamn till slut.
    Proffsigt skött. Läs mer
  • 2019-10-31

Ann-Christin H skrev om Susanna Fogelström en del av Fastighetsbyrån Varberg
    Sålt en bostad. Mycket bra bemötande och mäklaren levde upp till alla förväntningar. Lyhörd och omtänksam. På det hela taget mycket bra och vi är väldigt nöjda med allt! Läs mer
    2019-10-31 Susanna F svarar Ann-Christin H
    Tack! Hoppas ni ska trivas lika bra i ert nya hus.
  • 2019-10-30

Lennart S skrev om Jonathan Leding en del av Fastighetsbyrån Varberg
    Har funkat bra. Lovade kanske lite mycket ibland.
    Men väldigt trevligt bemötande. Läs mer
  • 2019-10-30

Emelie H skrev om Susanna Fogelström en del av Fastighetsbyrån Varberg
    Vi har sålt vår bostadsrätt och fick bra hjälp av Susanna!
    Känner oss väldigt nöjda med allt vid försäljningen! Läs mer
  • 2019-10-29

Per H skrev om Susanna Fogelström en del av Fastighetsbyrån Varberg
    Sålt en bostadsrätt. Susanna har med sitt trevliga bemötande+ kunnande gjort min försäljning till en bra upplevelse👍 Läs mer
  • 2019-10-24

Carine R skrev om Jonathan Leding en del av Fastighetsbyrån Varberg
    Försäljning av villa.
    Jonathan Leding hade mycket trevligt och positivt bemötande, var diplomatisk och han var ett tryggt stöd under hela tiden. Han hade stor kunnighet inom området och svar på alla frågor. Han överträffade verkligen mina förväntningar inför denna för mig stora och komplicerade affären. Läs mer
    2019-10-24 Jonathan L svarar Carine R
    Värmer mitt mäklarhjärta! Ett sant nöje att få finnas där för dig och se till att din bostadsaffär gick fantastiskt. Stort tack skall även Niklas Knutsson ha som fanns där när inte jag kunde stå till tjänst.
  • 2019-10-20

Magnus B skrev om Angelina Birgerson fd. Nilsson en del av Fastighetsbyrån Varberg
    Köpt ett små hus 80 m2. Ett fantastiskt bemötande. Hon levde absolut upp till mina förväntningar. Läs mer
  • 2019-10-18

Emira H skrev om Jakob Selander en del av Fastighetsbyrån Varberg
    Bra bemötande
    Ärlig
    Svarat snabb i tlf
    Bra kommunikation med oss..mm Läs mer
  • 2019-10-16

Nexhat S skrev om Susanna Fogelström en del av Fastighetsbyrån Varberg
    Bästa mäklaren affären gick hur bra som helt snabbt smidigt Läs mer

Kungsgatan 18, 432 41 Varberg