Alla kategorier Mäklare Halland Varberg Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Varberg

Fastighetsbyrån Varberg

Kungsgatan 18, 432 41 Varberg — Visa karta

Välkommen till Varberg!

I denna anrika kurort och kuststad finner du allt du behöver på behagligt avstånd och det går enkelt och smidigt att pendla till Göteborg för jobb och skola eller storstadskänsla.

Fastighetsbyrån har funnits länge i Varberg och vi är den mest anlitade mäklarbyrån i området. Eftersom vi är aktiva på marknaden har vi koll på vilka objekt som finns ute, eller snart gör det, samt vilka potentiella köpare som finns. Vi arbetar alltid med stort engagemang och vår långa erfarenhet och samarbete med Varbergs Sparbank gör att du tryggt kan välja att göra din bostadsaffär genom oss.

Kom förbi på vårt kontor eller hör av dig per telefon eller e-mail, vi vill hjälpa dig till en lyckad bostadsaffär i Varberg!
Öppet just nu
Mån-Tor: 09:00-17:00
Fre: 09:00-16:00
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 397 kunder tycker om Fastighetsbyrån Varberg

• 2019-01-17

Ann-Kristin O skrev om Angelina Birgerson fd. Nilsson en del av Fastighetsbyrån Varberg
    Angelina har gjort ett gott intryck på oss. Vi har köpt en lägenhet via henne och hon har skött det på ett mycket proffesionellt sätt. Vi har även haft kontakt med henne tidigare. Vi kan varmt rekommendera henne. Läs mer
  • 2019-01-14

Bertil P skrev om Niklas Knutsson en del av Fastighetsbyrån Varberg
    Vi har köpt granngården marken har vi arrenderat i många år så det kändes bra med köp. Niklas var väldigt trevlig o skötte det bra. Läs mer
  • 2019-01-07

Alf-Håkan R skrev om Niklas Knutsson en del av Fastighetsbyrån Varberg
    Det har varit en trygg försäljning av huset med Niklas Knutsson. Läs mer
  • 2019-01-06

Daniela L skrev om Angelina Birgerson fd. Nilsson en del av Fastighetsbyrån Varberg
    Professionell och positiv
    Rekommenderas Läs mer
  • 2018-12-30

Rebecka C skrev om Rebecca Persson en del av Fastighetsbyrån Varberg
    Väldigt bra mäklare.
    Hade bra kontakta och hon svarade snabbt och det va inga konstigheter
    Rekommenderar stort till alla Läs mer
  • 2018-12-22

Kennet B skrev om Fastighetsbyrån Varberg
    Utan anmärkning och god service Läs mer
  • 2018-12-21

Peter H skrev om Niklas Knutsson en del av Fastighetsbyrån Varberg
    Niklas hjälpte oss med vårt husköp utanför Varberg. Han är en jordnära person men också utomordentligt professionell. Kan inte ge annat än högsta betyg. Läs mer
  • 2018-12-17

Lena B skrev om Rebecca Persson en del av Fastighetsbyrån Varberg
    Vi har sålt en bostadsrätt och vi hade Rebecca som vår mäklare. Rebecca är mjuk fast bestämd och otroligt engagerad. Återkopplar omgående. Vi upplevde det som om vi var hennes enda kund, fantastiskt. Fast vi vet att hon hade många fler kunder.
    Våra förväntningar på försäljningen och Rebecca var höga och hon levde upp till detta till 100%
    Vi är glada och nöjda med vårt beslut att välja Rebecca som vår mäklare och kan verkligenrekommendera henne Läs mer
  • 2018-12-09

Johan B skrev om Niklas Knutsson en del av Fastighetsbyrån Varberg
    Sålt en lägenhet.
    Bemött på ett proffsigt sätt.
    Sålt 3 ggr innan och kan säga att Niklas har varit bäst. Läs mer
  • Malin B

2018-12-06

Malin B skrev om Niklas Knutsson en del av Fastighetsbyrån Varberg
    Har tidigare sålt och köpt fastigheter. Om jag senare kommer att säja kommer jag absolut kontakta Niklas igen! Läs mer
  • 2018-12-05

Charlotta T skrev om Rebecca Persson en del av Fastighetsbyrån Varberg
    Jag har köpt en villa.
    Väldigt bra och professionellt
    Snabb och tillmötesgående
    Excellent! Läs mer
  • 2018-12-03

Edvin B skrev om Rebecca Persson en del av Fastighetsbyrån Varberg
    Rebecca var väldigt trevlig och tillgänglig under hela processen vilket gjorde upplevelsen väldigt behaglig. Stort tack för hjälpen vid vårt husköp! Läs mer
  • 2018-11-25

Margareta Christina H skrev om Fastighetsbyrån Varberg
    Tydlig information, tillgänglig, god service - Vi är mycket nöjda Läs mer
  • 2018-11-22

Jan Christer C skrev om Jakob Selander en del av Fastighetsbyrån Varberg
    Sålde villa snabbt och till ett bra pris. Jag uppfattar Jakob som en professionell och kunnskapsrik mäklare. I tillegg har han ett vänligt och lugnt bemötande och är lätt att samarbeta med. Han har bra känsla för målgrupp av köpare, vad som är ändamålsenliga åtgärder före presentation av bostaden och vad som är ett lämpligt utgangspris. Jakob responderar raskt på förfrågningar och ønskemål, samt ger goda råd under prosessen. Jag er mycket nöjd! Läs mer
  • 2018-11-20

Anders T skrev om Niklas Knutsson en del av Fastighetsbyrån Varberg
    En fantastisk trygghet att sälja med Niklas. Professionell i alla lägen, enkel att ha att göra med och du vet dina ev köpare också blir bemötta på bästa sätt. Anlita honom ! Läs mer
  • 2018-11-19

Marco N skrev om Jakob Selander en del av Fastighetsbyrån Varberg
    Köpt en bostadsrätt på Fridhemsgatan i Varberg. Ett mycket bra bemötande samt mycket hjälpsam. Alla min förväntningar infriades. Mycket nöjd!
    / mvh Marco Läs mer
  • 2018-11-19

Susanne B skrev om Niklas Knutsson en del av Fastighetsbyrån Varberg
    Köpt lgh, proffsigt och personligt bemötande Läs mer
  • Mirja B

2018-11-10

Mirja B skrev om Niklas Knutsson en del av Fastighetsbyrån Varberg
    Bra bemötande och lyhörd mäklare samt smidig köp Läs mer
  • 2018-11-02

Mikael O skrev om Nathalie Persson en del av Fastighetsbyrån Varberg
    Köpte en villa i Varberg och fick ett proffsigt och kunnigt bemötande av Nathalie. Vi fick gott om tid med henne och fick alla våra frågor besvarade på visningen. Läs mer
  • 2018-11-02

Anita B skrev om Niklas Knutsson en del av Fastighetsbyrån Varberg
    bemötandet var trevligt. hade ingen tidigare erfarenhet att jämföra med..provisionen var okej och den var överenskommen innan fastigheten kom ut på Hemnet..dock blev köpeskillingen mindre än vad mäklaren trodde att den skulle bli. Läs mer
  • 2018-11-01

Lena L skrev om Fastighetsbyrån Varberg
    Sålt villa. Mäklaren är lyhörd, gav bra information och tips. Läs mer
  • 2018-11-01

Catharina W skrev om Jakob Selander en del av Fastighetsbyrån Varberg
    Vi har tidigare använt oss av fastighetsbyrån och var då inte särskilt nöjda. Jakob har lyckats återupprätta den bild av vad en mäklare ska stå för. Han har lagt fokus på såväl köpare som säljare och fått oss att känna oss viktiga och omhändertagna. Läs mer
  • 2018-10-14

Ingemar T skrev om Fastighetsbyrån Varberg
    Kunnig pålittg en trygg säljare som gjorde en säljning av våran villa till en enkel problemfri säjning. Läs mer
  • 2018-10-05

Gert L skrev om Fastighetsbyrån Varberg
    Engagerade och kunniga, gav mycket tips och råd hur vi skulle gå till väga. Läs mer
  • 2018-10-04

Claes K skrev om Rebecca Persson en del av Fastighetsbyrån Varberg
    Köpte en bostadsrätt. Mycket bra bemötande och allt funkade smidigt. Läs mer
  • 2018-10-03

Emma H skrev om Angelina Birgerson fd. Nilsson en del av Fastighetsbyrån Varberg
    Hej
    Jag har sålt Syllinge 6. Blev bra bemött.
    Tyckte att hela konceptet fungerade bra.
    Är jätte nöjd.
    Mvh Emma Läs mer
  • 2018-10-03

Pierina I skrev om Nathalie Persson en del av Fastighetsbyrån Varberg
    Vi har köpt ett hus.
    Vi har blivit välbemött
    Det var tydliga instruktioner och det gick bra med det praktiska.
    Vi upplevde en trevlig bemötande, fick svar på våra frågor och funderingar. Hon gjorde ett bra jobb! Läs mer
  • 2018-10-02

Antonio M skrev om Rebecca Persson en del av Fastighetsbyrån Varberg
    Bra och snabb kontakt med oss som köpare. Tillgänglig, tydlig och med ett genomgående trevligt bemötande. Läs mer
  • Elin K

2018-10-02

Elin K skrev om Rebecca Persson en del av Fastighetsbyrån Varberg
    Vi köpte en lägenhet innan ordinarie visning. Vi blev väldigt professionellt bemötta och Rebecca lyckades ordna en förhandsvisning av lägenheten redan samma eftermiddag som den kom ut på Hemnet. Budgivningen gick snabbt och smidigt och kontrakt kunde skrivas följande vardag. Även mötena för kontraktsskrivning och tillträde gick smidigt att lösa med fullmakter från både köpare och säljare. Vi är väldigt nöjda med hela köp-upplevelsen och skulle helt klart rekommendera Rebecca Persson som mäklare. Läs mer
  • 2018-10-02

Karin H skrev om Rebecca Persson en del av Fastighetsbyrån Varberg
    Sålt en lägenhet på RoK
    Proffsig, lyhörd och engagerad mäklare. Läs mer
  • 2018-09-29

Kim K skrev om Niklas Knutsson en del av Fastighetsbyrån Varberg
    Har sålt ett parhus. Niklas Knutsson är trevlig, verkar kunnig, har ett bra bemötande. Försäljningen gick smidigt och jag är nöjd med Niklas arbete. Läs mer
  • Leif E

2018-09-29

Leif E skrev om Angelina Birgerson fd. Nilsson en del av Fastighetsbyrån Varberg
    Korrekt vänlig och påläst.
    Det Hon inte kunde svara på tog hon reda på.
    //Leif Läs mer
  • 2018-09-27

Annelie O skrev om Angelina Birgerson fd. Nilsson en del av Fastighetsbyrån Varberg
    Trevligt och professionellt bemötande. Arbetar snabbt och smidigt. Ger alla rekommendationer till henne som mäklare. Läs mer
  • 2018-09-27

Karin W skrev om Angelina Birgerson fd. Nilsson en del av Fastighetsbyrån Varberg
    Angelina är positiv o hjälpsam. Inga problem uppstod. Vi är bara positiva Läs mer
  • 2018-09-26

Anders D skrev om Jakob Selander en del av Fastighetsbyrån Varberg
    Vi köpte en lägenhet. Allt fungerade bra. Läs mer
  • 2018-09-24

Christian D skrev om Niklas Knutsson en del av Fastighetsbyrån Varberg
    Vi sålde en lägenhet. Jag tyckte att ingenting var dåligt och Niklas bemötte oss bra han var väldigt trevlig. Jag förväntade mig att han skulle vara mer drivande och ge mer förslag. Kändes som att det bara tuffade på och han skötte pappersarbetet. Läs mer
  • 2018-09-20

Kai M skrev om Fastighetsbyrån Varberg
    Inga konstigheter och bra koll på allt! Läs mer
  • 2018-09-19

Jan K skrev om Lars-Göran Persson en del av Fastighetsbyrån Varberg
    Vi köpte en stuga. Vi blev trevligt och proffsigt bemötta. Har bara gott att säga om vårat möte med Lars Göran. Läs mer
  • 2018-09-18

Lisbeth E skrev om Fastighetsbyrån Varberg
    Objektet som såldes var en sommarstuga, otroligt fint beskriven och väldigt fina bilder presenterades. Jag är till 100% nöjd med min mäklare och försäljningen blev väldigt smidig. Hon var mycket proffsig och trevlig. Läs mer
  • 2018-09-18

Peder S skrev om Nathalie Persson en del av Fastighetsbyrån Varberg
    proffsigt utförande i hela processen gällande husförsäljning Läs mer
  • 2018-09-17

Mikael B skrev om Nathalie Persson en del av Fastighetsbyrån Varberg
    Köpte ett fritidshus i Varberg. Uppskattade lugnet under budgivningen där jag och övriga fick tid att fundera och återkomma. Totalt sett blev hela affären en relativt enkel process med bra vägledning och hantering av Mäklaren. Läs mer
  • 2018-09-16

Inger S skrev om Niklas Knutsson en del av Fastighetsbyrån Varberg
    Köp av sommarstuga dom gick smidigt Läs mer
  • 2018-09-16

Birgitta G skrev om Nathalie Persson en del av Fastighetsbyrån Varberg
    Lägenheten var en bostadsrätt på Äckregården i Varberg. Min mäklare, Nathalie Persson, var enligt min bedömning mycket kompetent och tillmötesgående genom hela processen och jag är mycket tacksam och vill varmt rekommendera henne.
    Birgitta Gens
    Sidensvansvägen 24
    43495 Kungsbacka
    070-812 31 84 Läs mer
  • Bengt-Arne A

2018-09-14

Bengt-Arne A skrev om Rebecca Persson en del av Fastighetsbyrån Varberg
    Vi tyckte Rebecka var mycket bra när vi sålde vårt hus hon var lätt att prats med och bra kontakt med henne hela tiden under försäljningen hon får tummen upp👍 Läs mer
  • 2018-09-14

Holger S skrev om Jakob Selander en del av Fastighetsbyrån Varberg
    * Köpt bostadsrätt på Lorensberg, Varberg
    * Lugnt och vänligt bemötande Läs mer
  • Kjell-Erik K

2018-09-13

Kjell-Erik K skrev om Jakob Selander en del av Fastighetsbyrån Varberg
    Sålt mitt hus.
    Jag hade tankar om olika mäklare men träffade Jakob Selander som ingav ett gott förtroende. Inga konstigheter, lugn och balanserad.
    Mina förväntningar uppfylldes med råge.
    Och jag kan varmt rekommendera honom
    Kjell-Erik K. Läs mer
    2018-09-24 Jakob S svarar Kjell-Erik K
    Tack för den jättefina rekommendationen Kjell-Erik!
  • Annika S

2018-09-13

Annika S skrev om Niklas Knutsson en del av Fastighetsbyrån Varberg
    Niklas har varit fantastik , utan honom hade det inte gått så bra och smidigt som det gjorde .
    Vi kan varmt rekommendera Niklas dom mäklare
    Om vi någon gång ska sälja eller köpa bostad igen kommer vi ringa Niklas
    Mvh Annika och Håkan Läs mer
  • 2018-09-13

Sara K skrev om Angelina Birgerson fd. Nilsson en del av Fastighetsbyrån Varberg
    Proffsigt bemötande från början till slut! 👍 Vi kan inte vara mer nöjda 😃 Läs mer

Charlott E skrev om Jakob Selander en del av Fastighetsbyrån Varberg
    Jag har köpt en bostadsrätt och upplever att Jakob var professionell men ändå personlig vilket gjorde affären lite "roligare". Det var lätt att få kontakt och trevligt att Jakob kom in vid överlåtelsen trots att han egentligen hade semester då (istället för att en kollega gick in i hans ställe). Läs mer

Heléne C skrev om Jakob Selander en del av Fastighetsbyrån Varberg
    Vi köpte sommarstuga på sommaren. Läs mer

Kungsgatan 18, 432 41 Varberg