Fastighetsbyrån Varberg

Fastighetsbyrån Varberg

Välkommen till Varberg!

I denna anrika kurort och kuststad finner du allt du behöver på behagligt avstånd och det går enkelt och smidigt att pendla till Göteborg för jobb och skola eller storstadskänsla.

Fastighetsbyrån har funnits länge i Varberg och vi är den mest anlitade mäklarbyrån i området. Eftersom vi är aktiva på marknaden har vi koll på vilka objekt som finns ute, eller snart gör det, samt vilka potentiella köpare som finns. Vi arbetar alltid med stort engagemang och vår långa erfarenhet och samarbete med Varbergs Sparbank gör att du tryggt kan välja att göra din bostadsaffär genom oss.

Kom förbi på vårt kontor eller hör av dig per telefon eller e-mail, vi vill hjälpa dig till en lyckad bostadsaffär i Varberg!

Läs vad 744 kunder tycker om Fastighetsbyrån Varberg 2

• köpte sin lägenhet med hjälp av Angelina Birgerson fd. Nilsson en del av Fastighetsbyrån Varberg
    2021-08-02
    Jag är jättenöjd, fick ett jättebra bemötande!
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Angelina Birgerson fd. Nilsson en del av Fastighetsbyrån Varberg
    2021-08-02
    Angelina är proffsig, trevlig och väldigt förstående. Högsta betyg på alla plan
  • sålde sitt hus med hjälp av Angelina Birgerson fd. Nilsson en del av Fastighetsbyrån Varberg
    • Bua
    2021-07-30
    Trevligt och professionellt bemötande, lätt att få kontakt och bra information om försäljningsprocessen.
  • köpte sitt hus med hjälp av Angelina Birgerson fd. Nilsson en del av Fastighetsbyrån Varberg
    • Bua
    2021-07-30
    Vi är nöjda med vår mäklare, trevlig och väl bemötande. Snabb vid svar på sms och ringde snabbt upp vid önskemål.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Louise Hjandeborn en del av Fastighetsbyrån Varberg
    2021-07-29
    Smidig och bra kommunikation. Öppen attityd. Ambitiös och korrekt. Snabb!
    2021-07-29
    Louise har varit proffsig från att vi skrev under uppdraget tills bläcket på försäljningsavtalet hade torkat.
    Trots att hon är ny som mäklare så kändes hon erfaren. Hon var bra på att återkoppla, flexibel och lät aldrig stressad. Hennes energi och positiva framtoning genomsyrade bemötandet.
  • sålde en tomt med hjälp av Jakob Selander en del av Fastighetsbyrån Varberg
    • Björkäng
    2021-07-28
    Engagerad i sälj/ köpprocess ! Generellt bra koll på helheten
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Jonathan Leding en del av Fastighetsbyrån Varberg
    2021-07-27
    Lugn och lyhörd för tankar och önskningar och med ett mycket gott bemötande.
  • sålde sitt hus med hjälp av Christopher Frank en del av Fastighetsbyrån Varberg
    • Träslöv
    2021-07-26
    Christopher är sympatisk, lyhörd och lösningsorienterad. Rekommenderas starkt.
  • Henrik S
    sålde sitt hus med hjälp av Vilma Hansson en del av Fastighetsbyrån Varberg
    2021-07-25
    Bemötandet mycket bra från första kontakten ärlig o rak omtänksam mycket mån om kunden
    • Brunnsberg
    2021-07-22
    Trevlig, noggrann och bra på att föklara.
    • Karl Gustav
    2021-07-21
    Lugn och väldigt professionell
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Jonathan Leding en del av Fastighetsbyrån Varberg
    • Brunnsberg
    2021-07-19
    Snabb och smidig affär som överträffade mina förväntningar! Jonathan lyckas balansera att vara ett empatiskt bollplank medan han är en affärsfokuserad förhandlare. Wow!
    2021-07-19
    Han var engagerade och informerad oss under hela försäljningsprocessen. Han levde upp till våra förväntningar och lyssnade på vad vi ville. Kort sagt, vi är helnöjd med Christopher Frank som mäklare
  • Barbro O
    • Stenåsa / Äckregården
    2021-07-15
    Mycket trevligt bemötande. Lätt att få återkoppling och snabba svar. Förtroendeingivande.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Christopher Frank en del av Fastighetsbyrån Varberg
    2021-07-13
    Trevlig, lugn och förtroendeingivande
  • köpte sitt hus med hjälp av Louise Hjandeborn en del av Fastighetsbyrån Varberg
    • Skällinge
    2021-07-12
    Trevlig, snabba svar, mycket hjälpsam och proffsig.
    Tack för det fina omdömet. Jag hoppas ni skall trivas i ert nya hus :) Louise Hjandeborn
    2021-07-09
    mycket vänligt, professionellt och sakligt bemötande. Vi rekommenderar Christopher å det varmaste.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Jakob Selander en del av Fastighetsbyrån Varberg
    • Trädlyckan
    2021-07-02
    Trevlig och lätt att prata med.
    • Tranelyckan
    2021-07-01
    Mycket trevligt, engagerat, kunnigt och personligt bemötande!

Ibland lite svår att nå, sannolikt många uppdrag samtidigt, men svar gavs både tidigt på morronen som sent på kvällen!
    • Valinge
    2021-07-01
    Angelina var flexibel och ordnade snabbt en extra visning när vi bad om det. Jag fick en bra känsla av henne direkt. Trevlig och kunnig. När vi hade problem med att lägga in bud själva löste hon det åt oss. När vi skrev med säljarna på kontoret var stämningen avslappnad och trevlig.
  • köpte sitt hus med hjälp av Jonathan Leding en del av Fastighetsbyrån Varberg
    • Kärradal
    2021-07-01
    Jonatam är artig trevlig o rolig samt att han ställer upp även när han är ledig
    2021-06-30
    Bra bemött på visning och fick även en rundtur i videoform hur huset såg ut.
    2021-06-30
    Vi blev bemöta som vi ville! Snabb och smidig affär. Allt gick som vi hade tänkt oss.
    • Tranelyckan
    2021-06-29
    Angelina är en representativ och trevlig person. Bra påläst på objekt och omgivning. Hennes bemötande bidrog till viss del att vi fastnade för huset och Varberg (vi blir nyinflyttade i Varberg).
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Louise Hjandeborn en del av Fastighetsbyrån Varberg
    2021-06-25
    Vi har varit jättenöjda med Louise.
  • sålde sitt hus med hjälp av Louise Hjandeborn en del av Fastighetsbyrån Varberg
    • Gödestad
    2021-06-23
    Vi, min fru och jag, har varit väldigt nöjda med Louise i samband med försäljningen av vår villa. Vi hade ingen erfarenhet av detta men tycker att vi blev lotsade igenom processen på ett bra sätt.
    Vi rekommenderar utan vidare vår mäklare till andra som står i begrepp att göra husaffär.
    Tack för fint omdöme. Jätteroligt att ni är nöjda med försäljningen. Glad midsommar på er! :) Louise Hjandeborn
    • Åskloster
    2021-06-17
    Jättetrevlig, kunnig, lugn och gav bra förtroende. Vi är jättenöjda.
    Vi blev jättebra bemötta.
    Tack så mycket för det fina omdömet, och för förtroendet! Stort lycka till med ert nya boende:) Louise Hjandeborn
    2021-06-17
    Jonathan utmärker sig genom att vara en ödmjuk, trevlig och inkännande mäklare som sätter oss som säljare i fokus! Under hela säljprocessen var han mån om att vi skulle känna oss trygga och välinformerade. Allt flöt på precis enligt planering eftersom Jonathan hade full koll på allt och alltid låg steget före i processen. Han bemötte mina frågor, funderingar och ibland även oro seriöst och respektfullt. Jonathan är mycket kompetent och jag kan verkligen rekommendera honom!
    2021-06-17
    Jonathan Leding är en trygg, sympatisk, lyhörd och mycket kompetent mäklare sin unga ålder till trots. Han är lugn, saklig och påläst och är noggrann med att fånga upp all relevant information kring bostaden han säljer.
    För oss som säljare har han hela tiden varit tillgänglig, tydlig och informativ kring säljprocessen.
    Han har även fungerat som ett bollplank att diskutera högt och lågt med...
    Vi vill varmt rekommendera Jonathan när ni ska sälja er bostad, ni kommer bli väl omhändertagna.
    • Balgö Brygga
    2021-06-17
    Ett mycket trevligt och raktbemötande - dessutom väldigt informativt.

Hade förväntat mig information om hur försäljningen skulle gå till och vilka villkor som var förenat med försäljningen samt uppskattat försäljningpris. Christopher levde upp till allt detta.

Christopher är som person väldigt lugn och trevlig samt mycket kompetent. Kan verkligen rekommendera Christopher

Hans
    En pigg engagerad mäklare,
    Vi blev positivt överraskade av denna intresserade lyhörda mäklaren.
    Bara bra att säga.
    2021-06-16
    Det blev bättre än vad vi hade tänkt oss. Vi är klart nyda med Angelina
    • Tvååker
    2021-06-16
    Angelina är en super trevlig, kunnig, duktig,
    hjälpsam mäklare.
    Hon har jätte bra uppmärksamhet och förstående för båda sida av en affär.
    Hennes överseende på sitt jobb är bredd vilket förstärker hennes stor intiativ för att lösa upp problemet som ligger på vägen.
    Angelina är generös och hon gav oss service även när hon var ledig.
    Vi tackar henne stort och rekommenderar henne som en fullpoängare.
    2021-06-16
    Louise var hjälpsam och mycket snabb på att svara när man hade frågor. Vi rekommenderar varmt henne!
    Tack för det fina omdömet. Lycka till med ert nya boende:) Louise Hjandeborn
    2021-06-16
    Trevligt och professionellt bemötande.
  • sålde sitt hus med hjälp av Vilma Hansson en del av Fastighetsbyrån Varberg
    • Träslövsläge
    2021-06-14
    Vilma
    Har gjort ett bra och grundligt jobb hela vägen igenom processen. Hon har varit väldigt flitig att att återkoppla hela tiden och har på så sätt gett oss en trygghet under resan. Hennes bemötande har varit positivt och personligt. Vi kan ge henne de bästa rekommendationer
    2021-06-14
    Lätt att få tag på
    Bra bemötande
  • skrev om Jakob Selander en del av Fastighetsbyrån Varberg
    2021-06-13
    Sålde min fars hus som god man med hjälp av Jakob Selander. Jakob var alltid kunnig, professionell och väldigt trevlig samt med en stor portion humor i alla kontakter vilket uppskattades. Både jag och min far är så nöjda med Jakobs insats. Tack vare hans stora kunnande gällande försäljning med god man gick affären bättre än förväntat och alla kontakter med överförmyndarmyndigheten löstes smidigt. De bästa rekomendationer./Carin P
    2021-06-12
    Jonathan Leding är en professionell mäklare som arbetat och kommunicerat på bästa sätt sedan dag ett. Jag är helt klart nöjd med det arbete Jonathan lagt ner kring mitt köp av bostad.
    • Espevik
    Trevligt bemötande. Uppfyllde förväntningarna
    2021-06-12
    Han är fantastisk, noggrann, informationen han delar med sig är komplett med svar på alla frågor och sen är han en glad "prick". Är med andra ord super nöjd
    2021-06-12
    Proffsigt, konkret och sakligt bemötande.
    • Tvååker
    Super bemötande och hjälpsamma🙂
    2021-06-11
    Vi blev mycket bra bemötta av Jonathan vid ett köp av en lägenhet, och att vi även använde honom vid en försäljning av vårt sommarställe.
    Affären är ännu ej avslutat men som vi känner för honom kommer våra önskningar att gå enligt våra önskningar.
    Vad beträffande köpet av lägenheten (Sveagatan 40) skall denna affär avslutas den 2:dra Juli. Så långt har alla våra önskningar varit helt OK.
    Jag kan rekommendera Jonathan till våra vänner och bekanta om nu dom vill göra en husaffär.
    • Karlberg
    2021-06-11
    Louise skapade ett mycket bra förtroende vid den första kontakten en glad och trevlig tjej med glimten i ögat. Mycket bra påläst och det hon inte visste talade hon om och återkom med svar. Kan varmt rekommendera henne till andra som skall sälja hus. MVH Ricky
    Tack för dom fina orden :) Har vart jättekul att få arbeta ihop med er! Louise Hjandeborn
    2021-06-11
    Hon ordnade möte, gick igenom projektet.
    Sedan bokade vi en lgh. Hon var till stor hjälp för vi ångrade första val och valde en annan och det gick utan problem
    2021-06-11
    Vi har knappt haft någon kontakt så vi har ingen åsikt.
    2021-06-10
    Angelina är en mycket duktig fastighetsmäklare som jag vill varmt rekommendera! Hon är omtänksam, professionell och har varit till stort stöd i vårt val av nyproducerad bostadsrätt. Tusen tack
    2021-06-10
    Jonathan var trevlig, proffsig, lyhörd och otroligt trevlig. Han förstod direkt vad vi var ute efter och löste vår bostadsförsäljning riktigt smidigt.