Alla kategorier Mäklare Halland Varberg Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Varberg

Fastighetsbyrån Varberg

Kungsgatan 18, 432 41 Varberg — Visa karta

Välkommen till Varberg!

I denna anrika kurort och kuststad finner du allt du behöver på behagligt avstånd och det går enkelt och smidigt att pendla till Göteborg för jobb och skola eller storstadskänsla.

Fastighetsbyrån har funnits länge i Varberg och vi är den mest anlitade mäklarbyrån i området. Eftersom vi är aktiva på marknaden har vi koll på vilka objekt som finns ute, eller snart gör det, samt vilka potentiella köpare som finns. Vi arbetar alltid med stort engagemang och vår långa erfarenhet och samarbete med Varbergs Sparbank gör att du tryggt kan välja att göra din bostadsaffär genom oss.

Kom förbi på vårt kontor eller hör av dig per telefon eller e-mail, vi vill hjälpa dig till en lyckad bostadsaffär i Varberg!
Öppet just nu
Mån-Tor: 09:00-17:00
Fre: 09:00-16:00
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 353 kunder tycker om Fastighetsbyrån Varberg

• Anna B
    Anna B skrev om Nathalie Persson en del av Fastighetsbyrån Varberg
    Köpte en bostadsrätt av Nathalie och blev bemött på ett ärligt och väldigt professionellt sätt. Vi är supernöjda med hur hela processen gick till. Tack! Läs mer
    2018-07-13 Nathalie P svarar Anna B
    Åh, tack Anna för dina fina ord! Hoppas ni trivs bra i lägenheten och får en fantastiskt sommar och höst med allt spännande som väntar er. :) Hälsningar Nathalie
  • Stefan H
    Stefan H skrev om Angelina Birgerson fd. Nilsson en del av Fastighetsbyrån Varberg
    Vi köpte en nybyggd 2 rumsbostadsrätt i Varberg
    Vi blev bemötta på ett seriöst och professionellt sätt.
    Angelina levde upp till de förväntningar och önskemål vi hade som gjorde affären till en positiv upplevelse.
    Angelina skötte också själva kontraktsdelen med BRF o banken mkt bra och smidigt. Läs mer
  • Göran I
    Göran I skrev om Angelina Birgerson fd. Nilsson en del av Fastighetsbyrån Varberg
    Jag träffade Angelina redan 2016
    på vår fastighet vid havet norr om Varberg.
    Hennes lugn och trevliga sätt gjorde att hon, i konkurrens med
    andra mäklare, fick förtroendet att
    sälja i maj 2018.
    Under resans gång har jag också förstått att imponeras av hennes yrkesskicklighet. Vi är mycket nöjda med både pris och fastighetsmäklare. Läs mer
  • Elisabeth A
    Elisabeth A skrev om Niklas Knutsson en del av Fastighetsbyrån Varberg
    Niklas visste vad vi sökte och tipsade oss om huset vi köpte och det känns helt rätt!
    Niklas är alltid anträffbar! Läs mer
  • Michael J
    Michael J skrev om Jakob Selander en del av Fastighetsbyrån Varberg
    Oengagerad, ingen återkoppling.
    Svarar ej på meddelande.
    Till slut fick vi kontakt, och då fick vi delvis svar. Läs mer
    2018-06-21 Jakob S svarar Michael J
    Hej Michael!

Ber om ursäkt att jag missade att återkoppla det första samtalet från dig. Jag hoppas att de postade dokumenten kommer fram till slut och att din upplevelse av mig på sikt kan förändras till det bättre. Trevlig midsommar!
  • Inga B
    Inga B skrev om Martin Birgerson en del av Fastighetsbyrån Varberg
    Vi har köpt en bostadsrätt i centrala Varberg. Vi fick genom
    Fastighetsbyrån och Martin Birgersson veta att denna skulle säljas. Bemötandet var mycket bra. Förväntningar vet jag inte vad jag hade vi har bott i egen villa i 53 år och har inte intresserat oss så mycket i bostadsmarknaden. Vi hade väl tänkt oss en något större lägenhet men läget på denna var vad vi ville
    ha och vågade av olika anledningar vänta på att något större skulle dyka upp. Vi hoppas på att vi skall komma att trivas och finna oss tillrätta i lägenheten. Läs mer
  • Per J
    Per J skrev om Jakob Selander en del av Fastighetsbyrån Varberg
    Lyhörd mäklare som gör sitt yttersta för att tillmötesgå alla önskemål även om det innebär att ha två möten samtidigt. Läs mer
    2018-06-14 Jakob S svarar Per J
    Tack så mycket för rekommendationen Per!
  • Chatarina K
    Chatarina K skrev om Niklas Knutsson en del av Fastighetsbyrån Varberg
    Jag har sålt ett parhus i utkanten av Varberg.
    Blev rekommenderad av en före detta granne att ta kontakt med Niklas.
    Han är en mycket sympatisk person som inger förtroende. Först tänkte jag att han såg väldigt ung ut men har var äldre än han ser ut och det kändes bra.
    Jag tycker att Niklas gjorde allt man kan förvänta sej av en mäklare. Det var första gången jag sålt en bostad så jag visste inte alls hur man gör. Det vet han!!
    Allt som allt är jag bara positiv till samarbetet. Ska bli kul att träffa honom igen på dagen för överlåtandet. Om jag behöver mäklare nån gång i framtiden tar jag självklart kontakt med Niklas och kan rekommendera honom till andra. Läs mer
  • Annsofie N
    Annsofie N skrev om Rebecca Persson en del av Fastighetsbyrån Varberg
    Jag har sålt en bostadsrätt och det var första gången som jag kom i kontakt med en mäklare vid försäljning.
    Rebecca inger ett lugn, en stor kunskap och ett högt förtroende. Hon förklarar på ett lugnt och balanserat sätt hur processen vid försäljning går till och jag har känt mig helt lugn i denna första och kanske enda försäljning av en bostad.

Jag kan varmt rekommendera Rebecca på Fastighetsbyrån i Varberg. Läs mer
  • Glenn G
    Glenn G skrev om Rebecca Persson en del av Fastighetsbyrån Varberg
    Hon var proffsig i hela sitt agerande. Läs mer
  • Bård S
    Bård S skrev om Niklas Knutsson en del av Fastighetsbyrån Varberg
    Vi har köpt en Lägenhet i Centrala Varberg å är mycket nöjda med hur Niklas har skött det hela. Läs mer
  • Sonja L
    Sonja L skrev om Rebecca Persson en del av Fastighetsbyrån Varberg
    Vi har köpt en bostadsrätt genom Rebecca o nu också sålt en genom henne.
    Vi var så nöjda första gången att vi ville ha henne igen. Alltid glad,trevlig och tillgänglig. Läs mer
  • Bo L
    Bo L skrev om Rebecca Persson en del av Fastighetsbyrån Varberg
    Vi sålde en 3:a på Granitvägen i Varberg. Vi blev alltid trevligt bemötta av Rebecca. Hon var väl insatt och kunnig i frågor som rörde försäljningen. Dessutom gick försäljningen snabbt och vi fick ut det pris vi ville ha. Läs mer
  • Narit P
    Narit P skrev om Jakob Selander en del av Fastighetsbyrån Varberg
    Jakob är mycket vänlig, hjälpsam och besvarar frågor snabbt.
    Jag hade bara positiv upplevelse med honom. Läs mer
    2018-05-16 Jakob S svarar Narit P
    Hej Narit! Tack så mycket för ditt vänliga omdöme! Du får gärna höra av dig i framtiden om du behöver mer hjälp av mig.
  • Rasmus J
    Rasmus J skrev om Niklas Knutsson en del av Fastighetsbyrån Varberg
    Mycket professionell och hjälpsam. Läs mer
  • Johan G
    Johan G skrev om Nathalie Persson en del av Fastighetsbyrån Varberg
    Köpt en bostadsrätt.
    Blev väldigt bra bemött, fick svar på alla frågor.
    Bra kommunikation i budgivningen och efter köptet.
    Väldigt nöjd Läs mer
  • Anna N
    Anna N skrev om Niklas Knutsson en del av Fastighetsbyrån Varberg
    Jag och min sambo köpte nyligen en villa en bit utanför Varberg. Jag har gjort flera fastighetsaffärer genom åren, både säljes och köpes, alla med olika mäklare och Niklas toppar helt klart den listan! Han är väldigt enkel att ha med att göra, rak och tydlig är han och proffsig. Han känns inte heller så himla typisk försäljare som vissa mäklare kan göra.
    En stjärna i kanten ska han ha⭐️ Läs mer
  • Urban C
    Urban C skrev om Niklas Knutsson en del av Fastighetsbyrån Varberg
    Niklas hjälpte oss sälja en villa. Han var glad, positiv och hjälpte oss med alla handlingar etc. vi kan varmt rekommendera Niklas som mäklare. Läs mer
  • Helene S
    Helene S skrev om Niklas Knutsson en del av Fastighetsbyrån Varberg
    Köpt lgh, 3a på 70 kvm. Trevligt bemötande och lättillgänglig. Läs mer
  • Hanna J
    Hanna J skrev om Rebecca Persson en del av Fastighetsbyrån Varberg
    Sålde bostadsrätt. Rebecca är en duktig, tillmötesgående och ambitiös mäklare som jag kan rekommendera. Läs mer
  • Anna-Karin S
    Anna-Karin S skrev om Nathalie Persson en del av Fastighetsbyrån Varberg
    Sålde en bostadsrätt. Mäklaren erbjöd ”på gång” tjänst att göra klart allt och tipsa om lägenheten för egen kundkrets. Allt lät väldigt bra vid första mötet, fick stort förtroende för henne. Valde mäklaren trots att hon var dyrast av dem jag träffade. Blev väl inte riktigt den succé jag hoppats på, mäklaren var inte så aktiv som jag förväntat. Lång tid då inget hände. När lägenheten lades ut på riktigt kändes engagemanget inte så stort. Fick sålt till slut men inte för det jag hoppats.. Visserligen är marknaden oberäknelig så inte säkert det gått bättre med någon annan mäklare.
    Lovade mer än hon levererade. Läs mer
  • Kurt S
    Kurt S skrev om Jakob Selander en del av Fastighetsbyrån Varberg
    Han är smidig och praktisk vid de två tillfällen jag har gjort affärer genom honom. Jag hoppas kunna använda honom igen. Läs mer
    2018-05-04 Jakob S svarar Kurt S
    Hej Kurt! Tack så mycket för dina vänliga ord, jag hjälper gärna till fler gånger om behovet skulle uppstå.
  • Emilie T
    Emilie T skrev om Nathalie Persson en del av Fastighetsbyrån Varberg
    Nathalie är en proffesionell mäklare som genomförde en lysande försäljning av vårt radhus. Snabbt, smidigt och enkelt. Vi rekommenderar starkt Nathalie till era framtida försäljningar/köp. Tusen tack underbara Nathalie! Läs mer
  • Johan E
    Johan E skrev om Fastighetsbyrån Varberg
    En fantastiskt trevlig person och alltid tillgänglig! Läs mer
  • Ermin H
    Ermin H skrev om Nathalie Persson en del av Fastighetsbyrån Varberg
    Positivt, frammåt och tydlig mäklare. Väldigt proffesionell och arbetade både sena kvällar och helger! Rekommenderas starkt! Läs mer
  • Ann-Charlott O
    Ann-Charlott O skrev om Fastighetsbyrån Varberg
    Ett mycket bra och seriöst företag som gör allt för kunden! Läs mer
  • Luay T
    Luay T skrev om Nathalie Persson en del av Fastighetsbyrån Varberg
    Upplever hela processen positivt. Nathalie har varit tydlig, engagerad och proffsig.
    Starkt rekommenderar henne. Läs mer
  • Marcus J
    Marcus J skrev om Fastighetsbyrån Varberg
    Mäklare som är mycket kunniga och genomför hela processen friktionsfritt !! Läs mer
  • Egon  A
    Egon A skrev om Angelina Birgerson fd. Nilsson en del av Fastighetsbyrån Varberg
    Jag tyckte att betalningen för försäljningen var hög Läs mer
  • Ellinor S
    Ellinor S skrev om Angelina Birgerson fd. Nilsson en del av Fastighetsbyrån Varberg
    Mycket trevlig bemötande som säljare av fastighet. Läs mer
  • Tomas E
    Tomas E skrev om Fastighetsbyrån Varberg
    Högt engagemang från mäklaren och snabb och smidig hantering fram till affär. Läs mer
  • Marie L
    Marie L skrev om Fastighetsbyrån Varberg
    Jag är mycket nöjd med Christinas bemötande o engagemang i att få vårt hus sålt på bästa sätt. Hon ingav förtroende, var engagerad, lättillgänglig och trevlig. Jag rekommenderar gärna Christina. Läs mer
    2017-08-28 Christina B svarar Marie L
    Tack Marie! Blir jätteglad när jag läser vad du skrivit. Lycka till i er nya lägenhet!
  • Helena T
    Helena T skrev om Fastighetsbyrån Varberg
    Mycket bra bemötande. Svarade snabbt med mail och meddelanden. Hon kunde svara på mina frågor. Läs mer
    2018-03-01 Fastighetsbyrån Varberg svarar Helena T
    Roligt att läsa att du blev nöjd. Vi syns snart på tillträdet.
  • Dobri N
    Dobri N skrev om Fastighetsbyrån Varberg
    Christina var lätt att samarbeta och duktig försäljare. Läs mer
    2017-08-28 Christina B svarar Dobri N
    Tack, jag blir jätte glad att höra att ni blev nöjda.
  • Bo Göran A
    Bo Göran A skrev om Niklas Knutsson en del av Fastighetsbyrån Varberg
    Vi tycker att Niklas Knutsson gav ett professionellt intryck. Lugn, saklig och trevlig.

Han skötte vår försäljning perfekt. Läs mer
  • Peter H
    Peter H skrev om Fastighetsbyrån Varberg
    Mycket bra, anlitade henne för andra gången. Läs mer
    2018-03-01 Fastighetsbyrån Varberg svarar Peter H
    Tack Peter, vad glad jag blir! Hoppas du trivs i din nya lägenhet.
  • Inga-Lill K
    Inga-Lill K skrev om Fastighetsbyrån Varberg
    Bemötandet var mycket positivt och proffsigt. Vi upplever Christina som en mycket behaglig person, Kunnig och ambitiös i sin yrkesroll. Läs mer
    2017-08-24 Christina B svarar Inga-Lill K
    Tack snälla Inga-Lill för dom fina orden, blir jätte glad! Syns snart igen
  • Emelie S
    Emelie S skrev om Fastighetsbyrån Varberg
    Världens bästa mäklare! Vi kommer att rekommendera henne. Läs mer
    2018-03-01 Fastighetsbyrån Varberg svarar Emelie S
    Tack för dom orden! Känns jätte roligt att ni är nöjda.
  • Lars J
    Lars J skrev om Rebecca Persson en del av Fastighetsbyrån Varberg
    Båda jag och min fru fick ett mycket positivt intryck av Rebecca. Hon var kunnig och hade ett behagligt sätt (sansad, utan att kännas som en "försäljare").
    Sammantaget är vi mycket nöjda med hennes insatser. Läs mer
  • Caroline N
    Caroline N skrev om Niklas Knutsson en del av Fastighetsbyrån Varberg
    Väldigt professionell och tillmötesgående. Fick direkt förtroende för Niklas. Läs mer
  • Mattias W
    Mattias W skrev om Niklas Knutsson en del av Fastighetsbyrån Varberg
    Proffsigt bemötande och agerande. Kunnig och väldigt förstående! Mycket duktig mäklare! Läs mer
  • Dan L
    Dan L skrev om Niklas Knutsson en del av Fastighetsbyrån Varberg
    Bra bemötande.trovärdig och enkel. Läs mer
  • Ann-christin Å
    Ann-christin Å skrev om Niklas Knutsson en del av Fastighetsbyrån Varberg
    Kunnig, trevlig och hjälpsam. Tar hand om både säljare och köpare på ett bra sätt. Läs mer
  • Mona S
    Mona S skrev om Niklas Knutsson en del av Fastighetsbyrån Varberg
    Lugn och mycket trevlig. Sansad och kunnig. Läs mer
  • Per G
    Per G skrev om Nathalie Persson en del av Fastighetsbyrån Varberg
    Proffsig och kunnig, genom hela affären. Bra tillgänglighet och tydlig med vad som gäller. Läs mer
    2017-08-23 Nathalie P svarar Per G
    Tack Per, vad roligt att du är nöjd!
  • Harald C
    Harald C skrev om Niklas Knutsson en del av Fastighetsbyrån Varberg
    Trevlig, tydlig och ärlig. Kunde haft lite mer kunskaper om fastigheten. Läs mer
  • Pierre L
    Pierre L skrev om Rebecca Persson en del av Fastighetsbyrån Varberg
    Det är mest Jonna som haft kontakt med henne men min uppfattning är att hon är seriös glad och trevlig. Hon gör det man förväntar sig av en mäklare och är man en oerfaren husköpare som vi är det värdefullt. Läs mer
  • Sylvia V
    Sylvia V skrev om Nathalie Persson en del av Fastighetsbyrån Varberg
    Bra bemötande hela vägen från första mötet till försäljningen var klar. Läs mer
    2017-08-23 Nathalie P svarar Sylvia V
    Tack snälla ni! Det var roligt att få hjälpa er med försäljningen av huset!
  • Peter T
    Peter T skrev om Angelina Birgerson fd. Nilsson en del av Fastighetsbyrån Varberg
    Ett mycket bra bemötande och genomtänkt visning, vilket gör det trevligt bland köpare och då uppskattat av säljare.
    Toppen:) Läs mer
  • Christer P
    Christer P skrev om Nathalie Persson en del av Fastighetsbyrån Varberg
    Bra och profsigt bemötande med bra känsla för marknaden. Kunnig. Tydlig. Lättillgänglig. Läs mer
    2017-08-23 Nathalie P svarar Christer P
    Tack Christer, vad roligt att ni är nöjda!

Kungsgatan 18, 432 41 Varberg