Fastighetsbyrån Varberg

Fastighetsbyrån Varberg

• BadgeTenYears
1 371
Ring 0340-185 45 Dela

Välkommen till Varberg! I denna anrika kurort och kuststad finner du allt du behöver på behagligt avstånd och det går enkelt och smidigt att pendla till Göteborg för jobb och skola eller storstadskänsla. Fastighetsbyrån har funnits länge i Varberg och vi är den mest anlitade mäklarbyrån i området. Eftersom vi är aktiva på...

1371 omdömen om Fastighetsbyrån Varberg

Sedan starten hos Reco 2013

Veronica H
Köpte sitt hus med hjälp av Simon Andersen en del av Fastighetsbyrån Varberg
Karl Gustav

Extremt professionell, engagerar till 200% & tillgänglig att nå alltid och besvarar alltifrån frågor till funderingar. Väldigt öppensinnad vilket gör att man kan prata med honom på ett sätt så inte de känns stelt liksom, men ändå proffsig! Jag skulle rekommendera Simon till alla jag känner och nu som köpare kändes det kanon men ska jag i framtiden sälja något så blir Simon ett klart val!

Michelle S
Sålde sin lägenhet med hjälp av Matilda Jansson en del av Fastighetsbyrån Varberg
Trönninge

Matilda är lätt att prata med och inte rädd för en utmaning. Lugn, metodisk, inlyssnande och förtroendeingivande.

Michael A
Sålde sin lägenhet med hjälp av Martin Bergman en del av Fastighetsbyrån Varberg
Söder

Martin är en trevlig och kunnig mäklare som håller en bra nivå, det jag gillade med Martin från första början var att han inte verkade så pådrivande som många andra mäklare.

Frida L
Tvååker

Svarar nästan alltid, om inte annat ringer han upp snart inpå. Hade inte svar på våra frågor vid visning trots att vi frågade flera dagar innan.

Peter M
Köpte sin lägenhet med hjälp av Angelina Birgerson en del av Fastighetsbyrån Varberg
Breared

Kunnig, saklig, trevlig, lättillgänglig, återkopplar snabbt

Stefan E
Köpte sitt hus med hjälp av Simon Andersen en del av Fastighetsbyrån Varberg
Gloppe

Trevlig, lugn och ödmjuk säljare

Britt-Marie J
Björkäng

Matilda har ett gott bemötande med glimten i ögat. Proffsig och är mån om oss kunder.

Staffan L
Köpte sitt hus med hjälp av Matilda Jansson en del av Fastighetsbyrån Varberg
Björkäng

Matilda uppfattar jag som mycket trovärdig och pålitlig, engagerad, inte "påflugen" och mycket trevlig och ordning och reda. Jag rekommenderar henne varmt.

Anife U
Tvååker

Jonathan är verkligen en grym märklare ⭐️ Han är alltid glad och på gott humör. Jonathan var lätt tillgänglig och införlivade alla förväntningar som vi haft på honom och försäljningen. Mycket trevlig märklare, Jonathan kan sitt jobb! 👏👏

Hampus M
Köpte sitt hus med hjälp av Jonathan Leding en del av Fastighetsbyrån Varberg
Tvååker

Jonathan sköter förmedlingen precis så man önskar att en förmedling ska gå till.

Ikbal U
Tvååker

Grym mäklare med som tar fantastiskt hand om både försäljning och köp på bästa sätt!

Thomas L
Sålde sin lägenhet med hjälp av Angelina Birgerson en del av Fastighetsbyrån Varberg
Centrum

Blev mycket väl bemött och mäklaren ställde upp på flera visningar av lägenheten jag ville köpa samt fixade försäljningen av min lägenhet på några dagar när jag var iväg på annan ort. Mycket hjälpsam och professionell mäklare.

Billy A
Trönningenäs

Hade inget förtroende alls för henne. Dålig på att informera.

Anna P
Trönningenäs

Bra bemötande Trevlig Lött att prata med och bolla fram alternativ och idéer

Anita Linnéa P
Sålde en tomt med hjälp av Martin Birgerson en del av Fastighetsbyrån Varberg
Balgö Brygga

Absolut inget att klaga på! Martin gav tydlig information och var mycket trevlig!

Britt-marie B
Breared

Han var korrekt på alla sätt. Vi kan rekommendera honom!

Ulrika N
Köpte sin lägenhet med hjälp av Martin Bergman en del av Fastighetsbyrån Varberg
Centrum

Har som köpare fått en positiv upplevelse av mäklaren Martin Bergman. Ett alltid trevligt bemötande, svar på alla mina frågor och stöd i budgivningsprocessen, där det kändes att allt gick korrekt till.. Rekommenderar!

Susanne K
Breared

Effektiv och tillgänglig. Hela förloppet gick fort, och mäklaren kändes engagerad.

Anna-Karin Alfrida Alice N
Tofta

Har fått den hjälp jag behövt. Mycket nöjd med Martin Bergman.

Susanne C
Veddige

Jonathan är ett proffs uti fingerspetsarna, påläst, lyhörd, lätt att få tag på, återkopplar snabbt och väldigt trevlig och artig. Han hade förstånd att vänta ut köparna. Vi kunde inte fått ett bättre mäklare.

Ingvar Lennart L
Tvååker

Snabbt handläggande av ärendet .

Glenn M
Sålde sitt hus med hjälp av Angelina Birgerson en del av Fastighetsbyrån Varberg
Väröbacka

Suverän mäklare! Proffsig,och lyhörd,förstod precis den situation som min f.d. fru o jag befann oss i. Angelina var också lyhörd för att jag sade att det är ingen ide' att 'försköna fastigheten',och skriva en massa nonsens om potential och möjligheter... Fastigheten krävde/kräver engagemang och ekonomi,så inget invaggande i husdrömmar,tack! Detta hörsammades,och huset blev sålt! Situationen var panikartad,men Angelina löste detta på bästa sätt! Oerhört nöjd! (och nya ägaren HAR nu ett hus med oerhörd charm o potential,och...

Johnni H

Trevligt bemötande Kunnig Målinriktad Väl påläst Har kundens bästa för ögonen

Peter D
Centrum

Otroligt behjälplig och ideligen tillgänglig

Lennart N
Göingegården

Lång återkopplingstid. Visningen kändes opersonlig.

Lars H
Centrum

Ger ett mycket gott intryck från första kontakten. Stort engagemang och återkopplar kontinuerligt.

Alexander S
Köpte sin lägenhet med hjälp av Simon Andersen en del av Fastighetsbyrån Varberg
Söder

Tydlig, lättillgänglig och trevlig. Inga konstigheter!

Christopher Malcolm J
Köpte sitt hus med hjälp av Linda Shala en del av Fastighetsbyrån Varberg
Tvååker

Hon har varit snabb på att svara på våra frågor och funderingar innan vi tog vårat beslut.

Conny S
Tofta

Martin hade ett proffesionellt bemötande från start till slut. Han hade god kunskap om projektet och kunde utan dröjsmål svara på mina frågor. Jag upplevde Martin som en erfaren och trygg mäklare för mig som köpare.

Britt-Marie J
Köpte sitt hus med hjälp av Linda Shala en del av Fastighetsbyrån Varberg
Tvååker

Linda bemötte oss med ett leende, var kompetent och villig att ta reda på det vi frågade om. Effektiv och ambitiös.

Yvonne S
Söder

Jag kontaktade honom angående lägenheten och han har varit mycket serviceinriktad och hjälpsam.

Sören L
Köpte sin lägenhet med hjälp av Louise Hjandeborn en del av Fastighetsbyrån Varberg
Göingegården

Mycket professionell i sitt bemötande. Köpet av min senaste bostad gick väldigt smidigt med tydlig kommunikation.

Tack för fina omdömet Sören. Jag hoppas ni ska trivas bra i nya lägenheten 🌸

Simon W
Sålde sitt hus med hjälp av Louise Hjandeborn en del av Fastighetsbyrån Varberg
Espevik

Bra samarbete från start till mål. Det märks tydligt att Louise är engagerad i sina objekt och går in helhjärtat till 100%. Hon har dessutom en förmåga/vilja att ta in flera perspektiv på samma gång, utan att låsa sig till ett enskilt scenario. Det skapar flexibilitet och problemlösningsförmåga.

Svar från Louise Hjandeborn

Tack Simon för det fina omdömet. Och tack för ett fint samarbete 🙏🏻 Har vart jättekul att få hjälpa er genom denna försäljning. Önskar er stort lycka till framåt 🌸

Daniel L
Stenåsa / Äckregården

Trevlig proffsigt och bara bra!

Charlotte S
Köpte sitt hus med hjälp av Matilda Jansson en del av Fastighetsbyrån Varberg
Träslöv

Tack för proffsigt bemötande och support vid vårt husköp! :)

Helene A
Trädlyckan

Professionell, trevlig, ärlig, bra uppdateringar,

Malgorzata L
Söder

Angelina är en väldigt engagerad, tydlig, varm och tillmötesgående. Hon fanns där för mig så jag kände mig trygg i mitt lägenhetsköp. Angelina är verkligen en mäklare som jag varmt kan rekommendera.

Emil S
Köpte en tomt med hjälp av Jonathan Leding en del av Fastighetsbyrån Varberg
Träslöv

Bra bemötande, snabb återkoppling.

John L
Skrev om Louise Hjandeborn en del av Fastighetsbyrån Varberg

Fått superbra hjälp med mitt uppdrag. Proffsig och trevlig mäklare.

Louise H gillar detta

Tack John, bara roligt att få hjälpa er 🙏🏻

Mattias H
Köpte sin lägenhet med hjälp av Matilda Jansson en del av Fastighetsbyrån Varberg
Doppingen

Matilda är lätt att ha att göra med, svarar snabbt på meddelande och är positiv, kunnig och har ett trevligt bemötande.

Kajsa H
Köpte sitt hus med hjälp av Jonathan Leding en del av Fastighetsbyrån Varberg
Valinge

Jonathan är kunnig, engagerad och mån om både säljares och köpares perspektiv. Som köpare kände jag mig trygg med att han uppriktigt ville att alla inblandades intressen skulle tillvaratas. Att det var så enkelt och trevligt att prata med Jonathan gjorde affären till en extra positiv upplevelse.

Victor B
Sålde sin lägenhet med hjälp av Simon Andersen en del av Fastighetsbyrån Varberg
Breared

Simon har varit kanon. Raka puckar, hjälpsam och kunnig. Vi kan inte säga annat än att vi varit väldigt nöjda och glada med att vi har haft Simon som vår mäklare.

Inge-Len H
Breared

Mycket kunnig och väldigt trevlig!

Armend Q
Köpte sin lägenhet med hjälp av Linda Shala en del av Fastighetsbyrån Varberg
Breared

Jag vill verkligen tacka Linda för det fantastika jobb hon har gjort. Hennes professionalism och dedikation har verkligen gjort hela processen smidig och framgånsrik. Tack för att du har överträffat våra förväntningar och försett oss med en sådant utmärk service. Lycka till i framtiden! Mvh Armend Qmega

Georgios B
Centrum

Proffesionellt tydlig i sin beskrivning av objektet

Niklas R
Centrum

Trevlig och professionellt bemötande och omhändertagande av allt för att sälja hus.

Lennart J
Derome

Vi har bara positivt att säga. Engagerad, informativ, mån om kunden Kan varmt rekommendera Martin och Fastighetsbyrån

Sofia N
Derome

Vi hade en bra upplevelse med Martin som mäklare. Han svarade snabbt på våra frågor och var mycket trevlig att arbeta med. Vi rekommenderar starkt Martin till alla som letar efter en pålitlig och kunnig mäklare.

Lilly Å
Sålde sin lägenhet med hjälp av Linda Shala en del av Fastighetsbyrån Varberg
Breared

Kunnig, trevlig och tillgänglig.

Elisabeth J
Sålde sitt hus med hjälp av Linda Shala en del av Fastighetsbyrån Varberg
Breared

Hjälpsam och kunnig. Kändes tryggt och säkert att ha Linda som mäklare.