Alla kategorier Mäklare Halland Varberg Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Varberg

Fastighetsbyrån Varberg

Kungsgatan 18, 432 41 Varberg — Visa karta

Välkommen till Varberg!

I denna anrika kurort och kuststad finner du allt du behöver på behagligt avstånd och det går enkelt och smidigt att pendla till Göteborg för jobb och skola eller storstadskänsla.

Fastighetsbyrån har funnits länge i Varberg och vi är den mest anlitade mäklarbyrån i området. Eftersom vi är aktiva på marknaden har vi koll på vilka objekt som finns ute, eller snart gör det, samt vilka potentiella köpare som finns. Vi arbetar alltid med stort engagemang och vår långa erfarenhet och samarbete med Varbergs Sparbank gör att du tryggt kan välja att göra din bostadsaffär genom oss.

Kom förbi på vårt kontor eller hör av dig per telefon eller e-mail, vi vill hjälpa dig till en lyckad bostadsaffär i Varberg!
Mån-Tor: 09:00-17:00
Fre: 09:00-16:00
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 380 kunder tycker om Fastighetsbyrån Varberg

• Mirja B skrev om Niklas Knutsson en del av Fastighetsbyrån Varberg
    Bra bemötande och lyhörd mäklare samt smidig köp Läs mer
  • Mikael O skrev om Nathalie Persson en del av Fastighetsbyrån Varberg
    Köpte en villa i Varberg och fick ett proffsigt och kunnigt bemötande av Nathalie. Vi fick gott om tid med henne och fick alla våra frågor besvarade på visningen. Läs mer
  • Anita B skrev om Fastighetsbyrån Varberg
    bemötandet var trevligt. hade ingen tidigare erfarenhet att jämföra med..provisionen var okej och den var överenskommen innan fastigheten kom ut på Hemnet..dock blev köpeskillingen mindre än vad mäklaren trodde att den skulle bli. Läs mer
  • Lena L skrev om Fastighetsbyrån Varberg
    Sålt villa. Mäklaren är lyhörd, gav bra information och tips. Läs mer
  • Catharina W skrev om Jakob Selander en del av Fastighetsbyrån Varberg
    Vi har tidigare använt oss av fastighetsbyrån och var då inte särskilt nöjda. Jakob har lyckats återupprätta den bild av vad en mäklare ska stå för. Han har lagt fokus på såväl köpare som säljare och fått oss att känna oss viktiga och omhändertagna. Läs mer
  • Ingemar T skrev om Fastighetsbyrån Varberg
    Kunnig pålittg en trygg säljare som gjorde en säljning av våran villa till en enkel problemfri säjning. Läs mer
  • Gert L skrev om Fastighetsbyrån Varberg
    Engagerade och kunniga, gav mycket tips och råd hur vi skulle gå till väga. Läs mer
  • Claes K skrev om Rebecca Persson en del av Fastighetsbyrån Varberg
    Köpte en bostadsrätt. Mycket bra bemötande och allt funkade smidigt. Läs mer
  • Emma H skrev om Angelina Birgerson fd. Nilsson en del av Fastighetsbyrån Varberg
    Hej
    Jag har sålt Syllinge 6. Blev bra bemött.
    Tyckte att hela konceptet fungerade bra.
    Är jätte nöjd.
    Mvh Emma Läs mer
  • Pierina I skrev om Nathalie Persson en del av Fastighetsbyrån Varberg
    Vi har köpt ett hus.
    Vi har blivit välbemött
    Det var tydliga instruktioner och det gick bra med det praktiska.
    Vi upplevde en trevlig bemötande, fick svar på våra frågor och funderingar. Hon gjorde ett bra jobb! Läs mer
  • Antonio M skrev om Rebecca Persson en del av Fastighetsbyrån Varberg
    Bra och snabb kontakt med oss som köpare. Tillgänglig, tydlig och med ett genomgående trevligt bemötande. Läs mer
  • Elin K
    Elin K skrev om Rebecca Persson en del av Fastighetsbyrån Varberg
    Vi köpte en lägenhet innan ordinarie visning. Vi blev väldigt professionellt bemötta och Rebecca lyckades ordna en förhandsvisning av lägenheten redan samma eftermiddag som den kom ut på Hemnet. Budgivningen gick snabbt och smidigt och kontrakt kunde skrivas följande vardag. Även mötena för kontraktsskrivning och tillträde gick smidigt att lösa med fullmakter från både köpare och säljare. Vi är väldigt nöjda med hela köp-upplevelsen och skulle helt klart rekommendera Rebecca Persson som mäklare. Läs mer
  • Karin H skrev om Rebecca Persson en del av Fastighetsbyrån Varberg
    Sålt en lägenhet på RoK
    Proffsig, lyhörd och engagerad mäklare. Läs mer
  • Kim K skrev om Niklas Knutsson en del av Fastighetsbyrån Varberg
    Har sålt ett parhus. Niklas Knutsson är trevlig, verkar kunnig, har ett bra bemötande. Försäljningen gick smidigt och jag är nöjd med Niklas arbete. Läs mer
  • Leif E
    Leif E skrev om Angelina Birgerson fd. Nilsson en del av Fastighetsbyrån Varberg
    Korrekt vänlig och påläst.
    Det Hon inte kunde svara på tog hon reda på.
    //Leif Läs mer
  • Annelie O skrev om Angelina Birgerson fd. Nilsson en del av Fastighetsbyrån Varberg
    Trevligt och professionellt bemötande. Arbetar snabbt och smidigt. Ger alla rekommendationer till henne som mäklare. Läs mer
  • Karin W skrev om Angelina Birgerson fd. Nilsson en del av Fastighetsbyrån Varberg
    Angelina är positiv o hjälpsam. Inga problem uppstod. Vi är bara positiva Läs mer
  • Anders D skrev om Jakob Selander en del av Fastighetsbyrån Varberg
    Vi köpte en lägenhet. Allt fungerade bra. Läs mer
  • Christian D skrev om Niklas Knutsson en del av Fastighetsbyrån Varberg
    Vi sålde en lägenhet. Jag tyckte att ingenting var dåligt och Niklas bemötte oss bra han var väldigt trevlig. Jag förväntade mig att han skulle vara mer drivande och ge mer förslag. Kändes som att det bara tuffade på och han skötte pappersarbetet. Läs mer
  • Kai M skrev om Fastighetsbyrån Varberg
    Inga konstigheter och bra koll på allt! Läs mer
  • Jan K skrev om Lars-Göran Persson en del av Fastighetsbyrån Varberg
    Vi köpte en stuga. Vi blev trevligt och proffsigt bemötta. Har bara gott att säga om vårat möte med Lars Göran. Läs mer
  • Lisbeth E skrev om Fastighetsbyrån Varberg
    Objektet som såldes var en sommarstuga, otroligt fint beskriven och väldigt fina bilder presenterades. Jag är till 100% nöjd med min mäklare och försäljningen blev väldigt smidig. Hon var mycket proffsig och trevlig. Läs mer
  • Peder S skrev om Nathalie Persson en del av Fastighetsbyrån Varberg
    proffsigt utförande i hela processen gällande husförsäljning Läs mer
  • Mikael B skrev om Nathalie Persson en del av Fastighetsbyrån Varberg
    Köpte ett fritidshus i Varberg. Uppskattade lugnet under budgivningen där jag och övriga fick tid att fundera och återkomma. Totalt sett blev hela affären en relativt enkel process med bra vägledning och hantering av Mäklaren. Läs mer
  • Inger S skrev om Niklas Knutsson en del av Fastighetsbyrån Varberg
    Köp av sommarstuga dom gick smidigt Läs mer
  • Birgitta G skrev om Nathalie Persson en del av Fastighetsbyrån Varberg
    Lägenheten var en bostadsrätt på Äckregården i Varberg. Min mäklare, Nathalie Persson, var enligt min bedömning mycket kompetent och tillmötesgående genom hela processen och jag är mycket tacksam och vill varmt rekommendera henne.
    Birgitta Gens
    Sidensvansvägen 24
    43495 Kungsbacka
    070-812 31 84 Läs mer
  • Bengt-Arne A
    Bengt-Arne A skrev om Rebecca Persson en del av Fastighetsbyrån Varberg
    Vi tyckte Rebecka var mycket bra när vi sålde vårt hus hon var lätt att prats med och bra kontakt med henne hela tiden under försäljningen hon får tummen upp👍 Läs mer
  • Holger S skrev om Jakob Selander en del av Fastighetsbyrån Varberg
    * Köpt bostadsrätt på Lorensberg, Varberg
    * Lugnt och vänligt bemötande Läs mer
  • Kjell-Erik K
    Kjell-Erik K skrev om Jakob Selander en del av Fastighetsbyrån Varberg
    Sålt mitt hus.
    Jag hade tankar om olika mäklare men träffade Jakob Selander som ingav ett gott förtroende. Inga konstigheter, lugn och balanserad.
    Mina förväntningar uppfylldes med råge.
    Och jag kan varmt rekommendera honom
    Kjell-Erik K. Läs mer
    2018-09-24 Jakob S svarar Kjell-Erik K
    Tack för den jättefina rekommendationen Kjell-Erik!
  • Annika S
    Annika S skrev om Niklas Knutsson en del av Fastighetsbyrån Varberg
    Niklas har varit fantastik , utan honom hade det inte gått så bra och smidigt som det gjorde .
    Vi kan varmt rekommendera Niklas dom mäklare
    Om vi någon gång ska sälja eller köpa bostad igen kommer vi ringa Niklas
    Mvh Annika och Håkan Läs mer
  • Sara K skrev om Angelina Birgerson fd. Nilsson en del av Fastighetsbyrån Varberg
    Proffsigt bemötande från början till slut! 👍 Vi kan inte vara mer nöjda 😃 Läs mer
  • Charlott E skrev om Jakob Selander en del av Fastighetsbyrån Varberg
    Jag har köpt en bostadsrätt och upplever att Jakob var professionell men ändå personlig vilket gjorde affären lite "roligare". Det var lätt att få kontakt och trevligt att Jakob kom in vid överlåtelsen trots att han egentligen hade semester då (istället för att en kollega gick in i hans ställe). Läs mer
  • Heléne C skrev om Jakob Selander en del av Fastighetsbyrån Varberg
    Vi köpte sommarstuga på sommaren. Läs mer
  • Marcus D skrev om Angelina Birgerson fd. Nilsson en del av Fastighetsbyrån Varberg
    Köpt lägenhet.
    Angelina var alltid trevlig och hjälpsam när vi kom med frågor!
    Jag har ofta stött på mäklare som endast var intresserade av att få så mycket pengar som möjligt för objektet de sålde. Men Angelina spelade med öppna kort och sa sanningen om vad hon tyckte och tänkte, vilket gjorde att vi kände oss trygga. Läs mer
  • Johan C skrev om Nathalie Persson en del av Fastighetsbyrån Varberg
    Stor hjälp vid köp av vår stuga... Läs mer
  • Frida D skrev om Niklas Knutsson en del av Fastighetsbyrån Varberg
    Jag och min sambo har precis köpt vårat första hus via Niklas.
    Blev glatt överraskad då mina föräldrar köpt och haft med honom att göra tidigare då vi såg att det va han som va ansvarig när vi kom på visningen.
    Niklas va mkt hjälpsam då det hela drog ut lite på tiden.
    Men vi hade hela tiden kontakt och vi litade på honom.
    Med allt rätt! Läs mer
  • Thanyawan L skrev om Angelina Birgerson fd. Nilsson en del av Fastighetsbyrån Varberg
    Bra bemötande. Snabb åter koppling. Läs mer
  • Maj-Britt J skrev om Niklas Knutsson en del av Fastighetsbyrån Varberg
    Proffsigt och personligt bemötande! Läs mer
  • Daniel L skrev om Angelina Birgerson fd. Nilsson en del av Fastighetsbyrån Varberg
    Jag köpte sommarstuga på Espevik via Angelina. Det funkade utmärkt. Det gäller såväl med visning och vidare frågor samt även vid kontraktsskrivning.

Med vänlig hälsning
    Daniel Läs mer
  • Ann-Cathrin B skrev om Niklas Knutsson en del av Fastighetsbyrån Varberg
    Sålde en HSB lägenhet. Hade ingen aning om hur det fungerade. Men fick största och bästa hjälpen av Niklas Knutsson. Så han kan jag varmt rekommendera till nästa kund 👍😄 Läs mer
  • Linnéa H skrev om Angelina Birgerson fd. Nilsson en del av Fastighetsbyrån Varberg
    Vi fick turen att ha kontakt med Angelina under köpet utav vår första bostad. Hon är professionell och fanns alltid där vid frågor och osäkerheter. Läs mer
  • Agnes E skrev om Angelina Birgerson fd. Nilsson en del av Fastighetsbyrån Varberg
    Sålde en lägenhet på Västra Vallgatan.
    Smidigt, snabbt och enkelt.
    Vi tog inte Angelinas råd och sälja när vi fick vårt första bud utan la det på is i några månader och la sedan ut lägenheten igen. Då fick vi ett bättre bud som vi tog.
    Det är svårt att bedöma marknaden och vi hade tur som fick en bra köpare.

Vi är väldigt nöjda med Angelina och använder oss gärna av henne igen nu när vi letar fritidshus i Varberg. Läs mer
  • Malin K skrev om Niklas Knutsson en del av Fastighetsbyrån Varberg
    Vi sålde vårt radhus med Niklas som mäklare. Han har från första stund bemött oss väldigt bra och våra förhoppningar var höga på honom.
    Han slog rekord i vårt område så vi är otroligt nöjda ned Niklas som mäklare.

Målmedveten, driven och tänker på detaljer som är viktiga vid affärer. Läs mer
  • Carina S skrev om Angelina Birgerson fd. Nilsson en del av Fastighetsbyrån Varberg
    Jag har sålt min bostadsrätt.
    Angelina har varit en lugn o trygg mäklare som har fått mig att känna mig nöjd. Angelina har uppdaterat mig kontinuerligt och levt upp till mina förväntningar av hur en mäklare ska hantera en försäljning. Läs mer
  • Peter H skrev om Angelina Birgerson fd. Nilsson en del av Fastighetsbyrån Varberg
    Vi har köpt en lägenhet i Varberg. Mycket trevligt och vänligt bemötande, tog snabbt reda på svar på frågor, hjälpsam med att förse oss med info och dokument, korrekt och lätt att få tag i och ha att göra med. Finns faktiskt ingenting som vi inte är nöjda med. En kanonbra mäklare. Läs mer
  • Alice L skrev om Angelina Birgerson fd. Nilsson en del av Fastighetsbyrån Varberg
    Köpt en bostadsrätt. Angelina svarar snabbt och är alltid tillmötesgående och vänlig! Kunde inte varit bättre. Läs mer
  • Stefan E skrev om Fastighetsbyrån Varberg
    Bra bemötande , snabb återkoppling och en bra dialog under hela processen. Läs mer
  • Anna B
    Anna B skrev om Nathalie Persson en del av Fastighetsbyrån Varberg
    Köpte en bostadsrätt av Nathalie och blev bemött på ett ärligt och väldigt professionellt sätt. Vi är supernöjda med hur hela processen gick till. Tack! Läs mer
    2018-07-13 Nathalie P svarar Anna B
    Åh, tack Anna för dina fina ord! Hoppas ni trivs bra i lägenheten och får en fantastiskt sommar och höst med allt spännande som väntar er. :) Hälsningar Nathalie
  • Stefan H skrev om Angelina Birgerson fd. Nilsson en del av Fastighetsbyrån Varberg
    Vi köpte en nybyggd 2 rumsbostadsrätt i Varberg
    Vi blev bemötta på ett seriöst och professionellt sätt.
    Angelina levde upp till de förväntningar och önskemål vi hade som gjorde affären till en positiv upplevelse.
    Angelina skötte också själva kontraktsdelen med BRF o banken mkt bra och smidigt. Läs mer
  • Göran I skrev om Angelina Birgerson fd. Nilsson en del av Fastighetsbyrån Varberg
    Jag träffade Angelina redan 2016
    på vår fastighet vid havet norr om Varberg.
    Hennes lugn och trevliga sätt gjorde att hon, i konkurrens med
    andra mäklare, fick förtroendet att
    sälja i maj 2018.
    Under resans gång har jag också förstått att imponeras av hennes yrkesskicklighet. Vi är mycket nöjda med både pris och fastighetsmäklare. Läs mer

Kungsgatan 18, 432 41 Varberg