Fastighetsbyrån Varberg

Kungsgatan 18, 432 41 Varberg — Visa karta

Välkommen till Varberg!

I denna anrika kurort och kuststad finner du allt du behöver på behagligt avstånd och det går enkelt och smidigt att pendla till Göteborg för jobb och skola eller storstadskänsla.

Fastighetsbyrån har funnits länge i Varberg och vi är den mest anlitade mäklarbyrån i området. Eftersom vi är aktiva på marknaden har vi koll på vilka objekt som finns ute, eller snart gör det, samt vilka potentiella köpare som finns. Vi arbetar alltid med stort engagemang och vår långa erfarenhet och samarbete med Varbergs Sparbank gör att du tryggt kan välja att göra din bostadsaffär genom oss.

Kom förbi på vårt kontor eller hör av dig per telefon eller e-mail, vi vill hjälpa dig till en lyckad bostadsaffär i Varberg!
Mån-Tor: 09:00-17:00
Fre: 09:00-16:00
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 561 kunder tycker om Fastighetsbyrån Varberg

• 2020-06-04

Linnéa E skrev om Jonathan Leding en del av Fastighetsbyrån Varberg
    Att köpa vår första gemensamma lägenhet var ett stort steg för oss - både väldigt roligt och lite läskigt. Jonathan har varit en klippa i den processen och guidat oss genom alla steg på ett tydligt och effektivt sätt. Vi kunde inte tänka oss ett bättre bemötande. Han är vänlig, personlig och oerhört hjälpsam. Läs mer
  • 2020-06-03

Fredrik J skrev om Susanna Fogelström en del av Fastighetsbyrån Varberg
    Susanna är klok och sympatisk. Dialogen var alltid rak, ärlig och fri från "säljsnack". När vi besiktigade huset kröp hon efter besiktningsmannen in i krypgrunden, vilket tyder på ett engagemang jag inte hade förväntat mig av en mäklare. Hon svarade på sms alla tider på dygnet, alla dagar i veckan och kunde därigenom lotsa oss tryggt och säkert genom försäljningen av huset. Sist men inte minst sitter hon inne på många bra tips kring skötsel av gräsmattor, men det kanske inte hör hit :) Läs mer
    2020-06-03 Susanna F svarar Fredrik J
    Tack Fredrik, det var ett nöje att få sälja ert fina hus! Kul att man även kunde dela med sig av lite oväntade kunskaper :)
  • 2020-05-28

Sandra S skrev om Susanna Fogelström en del av Fastighetsbyrån Varberg
    Susanna hjälpe oss att sälja vårt radhus, detta gjorde hon snabbt och med stor förståelse över vårt lite stressiga situation. Susanna kan bara få toppbetyg av oss! Läs mer
    2020-05-28 Susanna F svarar Sandra S
    Tack Sandra!! Hoppas jag kan hjälpa er att hitta ert drömboende längre fram. //Susanna
  • 2020-05-26

Rune N skrev om Rebecca Persson en del av Fastighetsbyrån Varberg
    Villan såld efter ett utmärkt förarbete av Rebecca. Tack vare ett tidigt påbörjat samarbete, redan 2017, med fotografering och färdigställd annons han vi lärt känna varandra långsiktigt på ett förtroendegivande sätt. Framför allt har det gett oss möjlighet att tillsammans agera snabbt och enkelt när ett nytt boende plötsligt blev aktuellt.
    Genom Rebeccas förmåga att vara öppen och transparent skapades ett utmärkt klimat vid husvisning och för budgivare, vilket gjorde att försäljningsprocessen genomfördes på ett snabbt och strålande sätt.
    Vi är tacksamma för den flexibilitet och de snabba återkopplingar som var Rebeccas varumärke före, under och efter affären. Dessutom anser vi att Rebecca hade förmågan att snabbt sätta sig in i vår situation och de förväntningar vi hade på affären.
    Sammanfattningsvis är vi helnöjda med genomförandet och en mäklare som har stor social kompetens och framför allt är öppen, glad och positiv.
    Tack! Läs mer
  • 2020-05-23

David K skrev om Susanna Fogelström en del av Fastighetsbyrån Varberg
    Köpte hus via Susanna.
    Hon har från början till slut varit en professionell, lugn, trevlig och tydlig mäklare. Är mycket nöjd med samarbetet med henne, då allting har varit okomplicerat och flutit på. Läs mer
    2020-05-24 Susanna F svarar David K
    Tack för er fina rekommendation! Hoppas att ni ska trivas bra i ert nya fina hus. //Susanna
  • Katarina L

2020-05-22

Katarina L skrev om Martin Birgerson en del av Fastighetsbyrån Varberg
    Genom hela processen när vi sålde våran villa i Träslövsläge har Martin Birgersson visat stor kompetens, erfarenhet och varit mycket proffesionellt. Har har lugnat och stöttat oss som säljare när vi har varit lite nervösa. Han har hanterat våra frågor med intresse och kommit med goda råd och tips. Vi kan varmt rekommendera denna fantastiska mäklare. Läs mer
    Martin B gillar detta
  • Joachim G

2020-05-20

Joachim G skrev om Angelina Birgerson fd. Nilsson en del av Fastighetsbyrån Varberg
    Blev mycket trevligt och professionellt omhändertagen vid köp av bostadsrätt. Läs mer
  • 2020-05-17

Marita J skrev om Jonathan Leding en del av Fastighetsbyrån Varberg
    Sålt villa i Träslövsläge,träffade Jonathan första gången hemma i huset.
    Vi kunde lugnt lämna över till honom, vi kände oss delaktiga hela tiden, trevlig och trygg.Har bara goda erfarenheter av honom. Läs mer
    2020-05-18 Jonathan L svarar Marita J
    Tack för en fin affär och ett mycket bra samarbete! Bankahall fick alltid visa sin absolut bästa sida under visningarna :)
  • 2020-05-13

Jonatan B skrev om Rebecca Persson en del av Fastighetsbyrån Varberg
    Vårt bostadsköp genomfördes på ett proffsigt sätt, vi kände oss helt trygga hela vägen och fick snabba besked på våra frågor och funderingar. Läs mer
  • 2020-05-13

Tommy O skrev om Nathalie Woxmark en del av Fastighetsbyrån Varberg
    - Sålt fastighet.
    - Bemötande av mäklare har varit mycket trevlig, och positivt.
    - De förväntningar som jag haft har hon levt upp till.
    - Sammanfattningsvis, Bara Bra. Läs mer
    2020-05-25 Nathalie W svarar Tommy O
    Tack Tommy för din fina rekommendation!

Jonas B skrev om Jonathan Leding en del av Fastighetsbyrån Varberg
    Hej.jag tycker jonathan har gort ett bra jobb.han e en trevlig person som e lätt o prata me.han har hjälpt oss me denna försäljningen på ett proffsigt sätt.jag rekomenderar verkligen jonathan. Jonas börjesson. Läs mer
    2020-05-18 Jonathan L svarar Jonas B
    Tack Jonas! Direkt när jag har behövt något har du funnits där. Väldigt tacksam över detta!

Jan B skrev om Jonathan Leding en del av Fastighetsbyrån Varberg
    Jonathan Leding har hjälpt oss att sälja vårt föräldrahem i Träslövsläge - en villa. I alla avseenden har Jonathan varit föredömlig i sitt arbete. Han har varit tydlig i sin information. Han har varit generös med sin tid. Hans råd visade sig vara utomordentligt goda och bidrog till det positiva resultatet med ett bra slutpris. Han har lagt ner mera energi på vårt ärende än vad jag trodde man kunde få av en mäklare. Dessutom han han alltid varit mycket trevlig i sitt bemötande av oss syskon. Jag kan inte föreställa mig något bättre än det han gav oss och hoppas att han blir anlitad av många fler. /Jan Läs mer
    2020-05-12 Jonathan L svarar Jan B
    Tack Jan! Vi var ett mycket bra team

Anders H skrev om Rebecca Persson en del av Fastighetsbyrån Varberg
    Köpt och sålt min lägenhet under väldigt smidiga förhållanden.
    Mycket proffsig! Läs mer
  • 2020-05-09

Jan A skrev om Angelina Birgerson fd. Nilsson en del av Fastighetsbyrån Varberg
    Köpt en villa i Breared.
    Mycket bra bemötande hela tiden och allt andades proffessionalitet och effektivitet.
    Kan bara säga toppen! Läs mer
  • 2020-05-08

Björn J skrev om Jakob Selander en del av Fastighetsbyrån Varberg
    Bra, tydlig och smidig kontakt genom hela affären. Läs mer
    2020-06-03 Jakob S svarar Björn J
    Tack för den fina rekommendationen Björn! Hoppas att ni ska komma iordning och trivas i huset. :)
    Jakob S gillar detta
  • 2020-05-08

Berit Ö skrev om Rebecca Persson en del av Fastighetsbyrån Varberg
    Sålt villa .Jättebra bemötande. Sälja vår villa till bra pris inom rimlig tid och det levde hon upp till. Trevligt med samtal och sms om hur det gick vid visningar och budgivningar. Läs mer
  • 2020-05-06

Eva L skrev om Jonathan Leding en del av Fastighetsbyrån Varberg
    Sålt enfamiljshus
    Blev bemött mycket vänligt och humoristiskt och glada skratt samt ändå lugnt och sansat. Kände att mäklaren verkligen tog sej tid och att han verkade ”brinna” för sitt arbete och var kunnig på sitt område.
    Förväntade att huset skulle bli sålt och det blev det fortare än förväntat och till ett pris så vi blev mycket nöjda. Läs mer
  • 2020-05-06

Lars-crister L skrev om Jonathan Leding en del av Fastighetsbyrån Varberg
    Hej vi har just sålt vår 1-familjsvilla iVarberg som vi har ägt i nästan 39 år.Jag tycker att Jonathan är en trevlig och mycket tillmötesgående ung man.Han är kunnig och uppfyllde våra förväntningar med råge.Det gick snabbt att sälja fast det är coronatider och vi är mycket nöjda med vår försäljning hälsningar Christer Läs mer
  • 2020-05-05

Staffan S skrev om Susanna Fogelström en del av Fastighetsbyrån Varberg
    Sussana förmedlade mitt hus till en kund och skötte kontakten på ett mycket bra sätt. Hon var även lyhörd på situationen över lag. Läs mer
    2020-05-05 Susanna F svarar Staffan S
    Tack Staffan för din rekommendation!
  • 2020-05-04

Gabriel S skrev om Angelina Birgerson fd. Nilsson en del av Fastighetsbyrån Varberg
    Vi köpte en villa, där Angelina var mäklare. Hon gav oss ett proffsigt bemötande och var lättillgänglig, kunnig och trevlig!
    Vi rekommenderar henne varmt Läs mer
  • 2020-05-04

Christina F skrev om Angelina Birgerson fd. Nilsson en del av Fastighetsbyrån Varberg
    Mycket trevlig och tillmötesgående. Vi är mycket nöjda och kan rekommenderas. Läs mer
  • 2020-05-02

Martina L skrev om Rebecca Persson en del av Fastighetsbyrån Varberg
    Rebecca sålde vårt hus och var fantastisk hela vägen! Fanns alltid till hands för att svara på våra frågor och funderingar. Kan varmt rekommendera Rebecca! Läs mer
  • 2020-05-02

Kjell J skrev om Susanna Fogelström en del av Fastighetsbyrån Varberg
    Susanna är en ytters angenäm person att arbeta med. Engagerad, hör alltid av sig för att berätta statusen på uppdraget och genom dessa egenskaper också framgångsrik.
    Jag har anlitat henne i såväl köp av objekt som försäljning av sådana och hon har utfört uppdragen till min fulla belåtenhet.
    Rekommenderar henne gärna! Läs mer
    2020-05-04 Susanna F svarar Kjell J
    Tack Kjell! Hoppas vi får möjlighet att göra fler bostadsaffärer ihop i framtiden! //Susanna
  • 2020-05-01

Ola A skrev om Jonathan Leding en del av Fastighetsbyrån Varberg
    Har sålt vår villa i Stamnared, Jonathan Leding gjorde ett toppenjobb👍 Allt gick som en dans, hade jag haft en villa till att sälja så hade jag ringt till Jonathan igen👍
    Ola Anderson Läs mer
  • Berat B

2020-05-01

Berat B skrev om Jonathan Leding en del av Fastighetsbyrån Varberg
    Jonathan har en stark arbetsmoral, är driven och pålitlig. Med hans positiva attityd och det trevliga bemötandet han har visste vi att han kommer sälja
    bostaden med det pris vi önskade. Han är en otrolig bra lagspelare. Läs mer
    2020-05-04 Jonathan L svarar Berat B
    Tack för era fina ord! Hoppas vi kan göra affärer i framtiden 🍀
  • 2020-04-29

Christina A skrev om Susanna Fogelström en del av Fastighetsbyrån Varberg
    Vi anlitade Susanna när vi sålde vår fastighet och kan verkligen rekommendera henne! Stort engagemang, trevlig, alltid påläst och lätt att få kontakt med! Läs mer
    2020-04-30 Susanna F svarar Christina A
    Tack Christina! Hoppas ni ska trivas lika bra i ert nybyggda hus. //Susanna
  • 2020-04-27

Magnus A skrev om Susanna Fogelström en del av Fastighetsbyrån Varberg
    Vi har sålt en villa i Träslövsläge och har fått ett väldigt trevligt, bra och proffsigt bemötande av mäklare under hela försäljningstiden.
    Hon levde verkligen upp till förväntningarna och vi var nöjda med hur fortlöpte, även om det var lite jobb med att fixa till huset innan visning. Läs mer
    2020-04-28 Susanna F svarar Magnus A
    Tack själva för ett utmärkt samarbete :) Hoppas ni ska trivas bra i ert nybyggda hus! //Susanna
  • 2020-04-26

Dane B skrev om Angelina Birgerson fd. Nilsson en del av Fastighetsbyrån Varberg
    väldigt energisk och sympatisk trevlig att samarbeta med.Tänk om alla mäklare var som hon,det är ett drömsenarium. Läs mer
  • 2020-04-25

Daniel G skrev om Jonathan Leding en del av Fastighetsbyrån Varberg
    Sålde en lägenhet med hjälp av Jonathan och är väldigt nöjd med hur smidigt och snabbt allt gick. Driven, kunnig och trevlig i bemötandet. Kan varmt rekommendera honom! Läs mer
    2020-04-25 Jonathan L svarar Daniel G
    Vårt fantastiska samarbete och effektiv annonsering gav verkligen resultat! Tack även till dig och Sara
  • 2020-04-23

Ida V skrev om Nathalie Woxmark en del av Fastighetsbyrån Varberg
    Har sålt en enplansvilla.
    Kände förtroende för Nathalie direkt och man märkte att hon visste sin sak. Bra information hela tiden och inga konstigheter. Helt enkelt toppen hela vägen igenom! Rekommenderar varmt! Läs mer
    2020-04-23 Nathalie W svarar Ida V
    Tack ska ni ha för ett riktigt gott samarbete! Det har varit väldigt roligt att få hjälpa er och det glädjer mig att ni är nöjda!
  • 2020-04-22

Catrin J skrev om Jonathan Leding en del av Fastighetsbyrån Varberg
    Jag har köpt en bostadsrätt i samband med skilsmässa. Jonathan guidade mig tryggt genom hela processen. Han är lugn, trevlig och förstod att jag ville hålla en låg profil till en början. Jonathan är en mycket vänlig människa och kändes väldigt proffsig och hjälpte mig fint Läs mer
    2020-04-25 Jonathan L svarar Catrin J
    Vi tog allt med lugn och ro! Tack för ett fantastiskt samarbete och önskar dig en underbar sommar i ditt nya hem!
  • 2020-04-22

Bengt D skrev om Susanna Fogelström en del av Fastighetsbyrån Varberg
    Ett underbart trevligt bemötande från första träffen med Susanna när jag skulle sälja huset stort engagemang från Susannas sida hela tiden, informerat på ett mycket bra sätt under processen stor glädje att överlåta försäljningen till Susanna som inger stort förtroende Läs mer
    2020-04-22 Susanna F svarar Bengt D
    Tack Inger & Bengt för de fina orden! Lycka till i er nya lägenhet.
  • 2020-04-21

Lars K skrev om Jakob Selander en del av Fastighetsbyrån Varberg
    Helt ok bemötande men inte särkilt påläst eller gott skötande av processen. Inte proaktivt. Vi fick gissa och ställa frågor Läs mer
    2020-04-21 Jakob S svarar Lars K
    Hej Lars! Tack för ert omdöme, hoppas att ni kommer att trivas i stugan!
  • 2020-04-18

David M skrev om Susanna Fogelström en del av Fastighetsbyrån Varberg
    Väldig effektiv. Bryr sig om både köparen och säljaren Läs mer
    2020-04-18 Susanna F svarar David M
    Tack David! Hoppas ni ska trivas i ert nya hem. Jag får titta förbi längre fram när ni är klara med renoveringen. Mvh Susanna
  • 2020-04-13

Caroline G skrev om Jonathan Leding en del av Fastighetsbyrån Varberg
    Sålde min lägenhet med hjälp av Jonathan, en positiv, proffessionell & driven mäklare !
    Vi fick ett väldigt trevligt bemötande & hjälp med alla frågor vi hade, vilket gjorde det hela väldigt enkelt & smidigt. Kan varmt rekommendera honom. Läs mer
    2020-04-25 Jonathan L svarar Caroline G
    Carro, ett sant nöje!! Både du och Klas har varit snabba med med återkoppling när jag haft frågor. Nu är det bara att ladda inför nästkommande bostad, ert fantastiska nybygge 🙏
  • 2020-04-10

Christer A skrev om Jonathan Leding en del av Fastighetsbyrån Varberg
    Köpt en etta mäklaren var helt suverän fixade allt gjorde så allt gick jättesnabbt med affären, helt klart en mäklare som jag kan rekommendera Läs mer
  • 2020-04-09

André A skrev om Jonathan Leding en del av Fastighetsbyrån Varberg
    Köpte en lägenhet genom Jonathan.
    Han gav mycket bra service och gjorde så att affären kunde gå igenom snabbt. Mycket bra skött. Läs mer
  • 2020-04-03

Jörgen H skrev om Nathalie Woxmark en del av Fastighetsbyrån Varberg
    Villa.fantastiskt bemöttande har absolut inget att klaga på Läs mer
    2020-04-22 Nathalie W svarar Jörgen H
    Tack för dina fina ord Jörgen och för ett gott samarbete!
  • 2020-04-03

Sebastian J skrev om Angelina Birgerson fd. Nilsson en del av Fastighetsbyrån Varberg
    Vi har köpt en trerumslägenhet i varberg och vi är jättenöjda med bemötandet från Angelina. Läs mer

Andreas A skrev om Jonathan Leding en del av Fastighetsbyrån Varberg
    Enkel, tydlig och snabb bemötande i alla frågor Läs mer
  • 2020-04-02

Hanna S skrev om Angelina Birgerson fd. Nilsson en del av Fastighetsbyrån Varberg
    Jag har sålt en bostadsrätt. Min upplevelse av Angelina var att hon va effektiv, flexibel och hade ett proffsigt bemötande. Mina förväntningar var att mäklaren jag valde skulle anstränga sig så mycket som möjligt för att sälja min lägenhet för det priset jag önskade. Jag upplevde att Angelina uppfyllde mina förväntningar utmärkt! Hon var förstående till mig och mina behov och tydlig med information. Det var enkelt att följa processen! Hon gjorde ett fantastiskt jobb! Läs mer

Bengt B skrev om Jonathan Leding en del av Fastighetsbyrån Varberg
    Mycket trevlig och tillmötesgående. Bra information. Hjälpsam.⁴ Läs mer
  • 2020-03-25

Mikaela L skrev om Rebecca Persson en del av Fastighetsbyrån Varberg
    Sålt en bostadsrätt i Trönninge i Varberg. Trodde att den skulle vara mycket lättsåld, men det tog 1 månad. Sen är det svårt i coronatider och säga anledningen.
    Mäklaren var mycket trevlig och jobbade på för att vi skulle få sålt för utgångspris åtminstone.
    Jag är jättenöjd och hon va jättetrevlig! Läs mer
  • 2020-03-23

Hampus R skrev om Rebecca Persson en del av Fastighetsbyrån Varberg
    Bara bra att säga, enkel att få tag på Läs mer
  • Maria L

2020-03-18

Maria L skrev om Susanna Fogelström en del av Fastighetsbyrån Varberg
    Vi är mycket nöjda! Allt gick så smidigt och bra! Läs mer
    2020-03-19 Susanna F svarar Maria L
    Tack själva för ett utmärkt samarbete! Hoppas ni ska trivas bra i ert nya boende. //Susanna
  • Christian S

2020-03-14

Christian S skrev om Jonathan Leding en del av Fastighetsbyrån Varberg
    Jag & min sambo köpte en tomt via Jonathan på fastigbetsbyrån.
    Min uppfattning är att vi blev bemötta på ett väldigt professionellt, vänligt och hälpsamt sätt av mäklaren vilket är väldigt uppskattat och gör att vi är intresserade av att anlita mäklaren i framtiden. Läs mer
    2020-03-14 Jonathan L svarar Christian S
    Ett sant nöje att få hjälpa er med tomt till ert framtida hem!
  • 2020-03-11

Linn E skrev om Jonathan Leding en del av Fastighetsbyrån Varberg
    Köp av tomt.
    Bra bemötande - extra plus att få en rundtur och lite kuriosa av närområdet.
    Min första kontakt med mäklare, har inget att jämföra med - men kontakten kändes trygg. Läs mer
    2020-03-11 Jonathan L svarar Linn E
    Tack Linn! Vet att ni kommer stormtrivas i mina hemtrakter.
  • 2020-03-10

Inger C skrev om Jonathan Leding en del av Fastighetsbyrån Varberg
    Sålt villa med renoveringsbehov Mycket hjärtligt bemött och hela tiden kunnat ringa och fråga och fått svar. Mycket nöjd med resultatet. Läs mer
    2020-03-10 Jonathan L svarar Inger C
    Tack så mycket! Ett sant nöje att få hjälpt dig med din bostadsaffär!
  • 2020-03-09

Johanna A skrev om Angelina Birgerson fd. Nilsson en del av Fastighetsbyrån Varberg
    Angelina var proffsig och vi var nöjda. Ibland kände vi att kontakten kunde varit lite tätare. Annars, fantastiskt bra jobbat. Läs mer
  • 2020-03-07

Johanna A skrev om Jonathan Leding en del av Fastighetsbyrån Varberg
    Köpt en villa i Stråvalla och kan utan tidigare erfarenhet säga att hela processen var otroligt smidig och att kommunikationen mellan alla inblandade flutit på perfekt från start till mål. Vi har bara gott att säga om Jonathan Leding och rekommenderar honom varmt. Läs mer

Kungsgatan 18, 432 41 Varberg