Matilda Jansson

Matilda Jansson

Matilda Jansson är mäklare på Fastighetsbyrån Varberg

Matilda Jansson har varit registrerad mäklare sedan 2022-03. Matilda Jansson har varit aktiv på Reco.se sedan 2022-06 och har fått 34 omdömen med ett betyg på 4.8. Matilda Jansson har haft 27 försäljningar sen 2023-03 och har tillfrågat 94% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar

2023-03 - 2024-01

34 omdömen om Matilda Jansson

Sedan starten hos Reco 2022
Mattias H
Köpte sin lägenhet med hjälp av Matilda Jansson en del av Fastighetsbyrån Varberg
Doppingen

Matilda är lätt att ha att göra med, svarar snabbt på meddelande och är positiv, kunnig och har ett trevligt bemötande.

Tommy Per Göran O
Sålde sitt hus med hjälp av Matilda Jansson en del av Fastighetsbyrån Varberg
Väröbacka

Väldigt duktig mäklare, trevlig person som överträffade mina förväntningar! Tack Matilda! /Tommy

Lennart J
Centrum

Proffsigt och trevligt bemötande!

Claes K
Sålde sin lägenhet med hjälp av Matilda Jansson en del av Fastighetsbyrån Varberg
Centrum

Mycket nöjd under hela processen

Andreas F
Tvååker

Trevlig och lätt att ha o göra med 😊

Anja H
Öster

Matilda är super Hade inte klarat mig utan henne

Erica V
Lugnet

Matilda är en jättetrevlig person och en kunnig och proffsig mäklare. Lätt att komma i kontakt med, skötte vårat bostadsköp smidigt.

Eivor Christina Ingela J
Sålde sitt hus med hjälp av Matilda Jansson en del av Fastighetsbyrån Varberg
Lugnet

En oerhört lyhörd och ödmjuk person. Hon var alltid beredd på att svara på frågor. Flexibel med tider. Eftersom jag inte har erfarenhet av att sälja hus kändes det mycket tryggt med Matilda. Hon har även en väldigt bra pedagogisk förmåga.

Arsim S
Lugnet

Matilda är väldigt duktig på sitt jobb, hon är väldigt aktiv och förklarar väldigt tydligt , ger tips och råd, Vi blev väldigt bra bemötta och är mycket nöjda,

Jessica P
Trädlyckan

Glad, hjälpsam, trygg och helt fantastiskt!