Jonathan Leding

Jonathan Leding

Jonathan Leding är mäklare på Fastighetsbyrån Varberg

Jonathan Leding har varit registrerad mäklare sedan 2019-03. Jonathan Leding har varit aktiv på Reco.se sedan 2019-06 och har fått 160 omdömen med ett betyg på 4.8. Jonathan Leding har haft 40 försäljningar sen 2021-10 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2021-10 - 2022-09

Läs vad 160 Läs vad Jonathan Leding

• Veddige
    2022-10-04 Verifierad kund
    Noggrant, trevligt och profitabelt bemötande.
    • Veddige
    2022-10-02 Verifierad kund
    Vi blev varmt välkomnade samt att de frågor vi hade gicks igenom noggrant och besvarades.
    De förväntningar vi hade inför visningen uppfylldes absolut.
    Visningen var väldigt avslappnad, hade verkligen tid att gå igenom bostaden i lugn och ro.
    Fixade personlig visning.
    Visade prov på smidighet, blev sjuk i Covid dagen före kontraktskrivning men löstes via fullmakt.
    2022-10-02 Verifierad kund
    Mycket samarbetsvillig och lyssnande!
  • sålde en tomt med hjälp av Jonathan Leding en del av Fastighetsbyrån Varberg
    • Apelviken
    2022-09-23 Verifierad kund
    Bra, regelbunden kontakt. Trevligt bemötande.
  • sålde sitt hus med hjälp av Jonathan Leding en del av Fastighetsbyrån Varberg
    2022-09-20 Verifierad kund
    Trevlig och lättsam. Enkel att ha kontakt med. Verkade ha bra koll och jag fick ju sålt mitt hus. Bara positiva upplevelser
  • Katarina L
    sålde sitt hus med hjälp av Jonathan Leding en del av Fastighetsbyrån Varberg
    • Hunnestad
    2022-08-19 Verifierad kund
    Jonathan har ett fantastiskt bemötande och förstod verkligen vårt behov. Vi har i vår lugna takt fått hjälp av Jonathan i alla situationer, allt ifrån hantering av försäljningen till samtal om känslan av att sälja.
    Han har på ett proffesionellt sätt mött upp emot våra förväntningar av denna försäljning.
    Kan varmt rekommendera honom som mäklare.
    Ska vi sälja någon mer fastighet framöver kommer vi naturligtvis och självklart anlita Jonathan.
    • Hunnestad
    2022-08-19 Verifierad kund
    Jonathan är mycket trevligt som person och mäklare. Jag hade ingen förväntningar och blev positivt överraskad. Jag är verkligen nöjd med Jonathan 🍾
    • Träslövsläge
    2022-08-09 Verifierad kund
    kundvänlig och saklig. våra förväntningar var att hitta en fastighet för våra behov och presentationen var bra.
    Jonathan är trevlig och väldigt vänlig
  • sålde sitt hus med hjälp av Jonathan Leding en del av Fastighetsbyrån Varberg
    • Träslövsläge
    2022-08-06 Verifierad kund
    bemötandet var otroligt proffsigt, jättetrevligt.
    Vi överlämnade allt till mäklaren, och han hjälpte oss genom hela processen.
    Den bästa mäklaren jag har varit i kontakt med. tänkte både på köpare och säljare