Jonathan Leding
Registrerad mäklare sedan 2019
Aktiv på Reco.se sedan 2019
2019-04 - 2020-03

Läs vad 33 Läs vad Jonathan Leding

• Andreas A köpte sitt hus med hjälp av Jonathan Leding en del av Fastighetsbyrån Varberg

2020-04-02

Kärradal
    Enkel, tydlig och snabb bemötande i alla frågor Läs mer
  • Bengt B sålde sitt hus med hjälp av Jonathan Leding en del av Fastighetsbyrån Varberg

2020-04-02

Mycket trevlig och tillmötesgående. Bra information. Hjälpsam.⁴ Läs mer
  • Christian S
    Christian S köpte en tomt med hjälp av Jonathan Leding en del av Fastighetsbyrån Varberg

2020-03-14

Veddige
    Jag & min sambo köpte en tomt via Jonathan på fastigbetsbyrån.
    Min uppfattning är att vi blev bemötta på ett väldigt professionellt, vänligt och hälpsamt sätt av mäklaren vilket är väldigt uppskattat och gör att vi är intresserade av att anlita mäklaren i framtiden. Läs mer
    2020-03-14 Jonathan L svarar Christian S
    Ett sant nöje att få hjälpa er med tomt till ert framtida hem!
    Jonathan L gillar detta
  • Linn E köpte en tomt med hjälp av Jonathan Leding en del av Fastighetsbyrån Varberg

2020-03-11

Veddige
    Köp av tomt.
    Bra bemötande - extra plus att få en rundtur och lite kuriosa av närområdet.
    Min första kontakt med mäklare, har inget att jämföra med - men kontakten kändes trygg. Läs mer
    2020-03-11 Jonathan L svarar Linn E
    Tack Linn! Vet att ni kommer stormtrivas i mina hemtrakter.
    Jonathan L gillar detta
  • Inger C sålde sitt hus med hjälp av Jonathan Leding en del av Fastighetsbyrån Varberg

2020-03-10

Träslöv
    Sålt villa med renoveringsbehov Mycket hjärtligt bemött och hela tiden kunnat ringa och fråga och fått svar. Mycket nöjd med resultatet. Läs mer
    2020-03-10 Jonathan L svarar Inger C
    Tack så mycket! Ett sant nöje att få hjälpt dig med din bostadsaffär!
    Jonathan L gillar detta
  • Johanna A köpte sitt hus med hjälp av Jonathan Leding en del av Fastighetsbyrån Varberg

2020-03-07

Stråvalla
    Köpt en villa i Stråvalla och kan utan tidigare erfarenhet säga att hela processen var otroligt smidig och att kommunikationen mellan alla inblandade flutit på perfekt från start till mål. Vi har bara gott att säga om Jonathan Leding och rekommenderar honom varmt. Läs mer
    Jonathan L gillar detta
  • Sebastian L sålde sin lägenhet med hjälp av Jonathan Leding en del av Fastighetsbyrån Varberg

Göingegården
    Jonathan hjälpte mig att sälja min bostadsrätt. Vi har sedan uppdraget startade haft en tajt och bra dialog där vi varit öppna mot varandra och tillsammans haft ett tydligt mål att sträva emot.

Jag är väldigt nöjd med Jonathan som mäklare och helt övertygad att han kommer att utvecklas till en väldigt bra sådan i framtiden.

Jonathan är väldigt trevlig, noggrann och tillmötesgående! Läs mer
  • Lars R
    Lars R köpte sitt hus med hjälp av Jonathan Leding en del av Fastighetsbyrån Varberg

Gamla Köpstad
    Köpt bostad som Jonathan förmedlat på ett fantastiskt sätt.
    Han har visat stor kunskap och har känsla för hur både säljare o köpare ska känna sig nöjda.
    Vi är mycket nöjda. Läs mer
    2020-03-05 Jonathan L svarar Lars R
    Tack Lars! Du och Malin har varit helt fantastiska köpare. Snabba svar vid frågor och grymt lagarbete!
    Jonathan L gillar detta
  • Tony L köpte sitt hus med hjälp av Jonathan Leding en del av Fastighetsbyrån Varberg

Har köpt en villa I Tvååker på 189m2
    Med fristående garage.
    Väldigt trevligt bemötande av en skicklig Jonathan på fastighetsbyrån. Läs mer
    2020-03-05 Jonathan L svarar Tony L
    Tack Tony! Ett sant nöje att förmedla er första villa. Ser fram mot att få komma och titta när ni renoverat huset 💪
    Jonathan L gillar detta
  • Lisa O köpte sitt hus med hjälp av Jonathan Leding en del av Fastighetsbyrån Varberg

Tvååker
    Jag och min fästman köpte en villa i Tvååker med renoveringsbehov. Vi blev bemötta med ett stort leende. Köpet gick snabbt vilket vi ville så processen gick undan. Vi uppskattade det snabba agerandet. Då vi köpte vårt första hus var mäklaren duktig på att gå igenom allt noggrant och han svarade tydligt på frågor.

Härlig mäklare med bra energi! Det har gjort oss ännu mer taggade på att sätta igång med renoveringen. Läs mer
    2020-03-05 Jonathan L svarar Lisa O
    Stort tack! Mycket spännande att få se huset när renoveringen är klar ✨

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Varberg

Rebecca Persson