Jonathan Leding
Registrerad mäklare sedan 2019-03-25
Aktiv på Reco.se sedan 2019-06-26
2019-08 - 2020-07

Läs vad 56 Läs vad Jonathan Leding

• Anders A köpte sitt hus med hjälp av Jonathan Leding en del av Fastighetsbyrån Varberg

2020-07-30

Träslövsläge
    Trevlig i sitt bemötande.
    Väldigt tydlig så man slapp ställa ”dumma” frågor.
    Var bara att höra av sig när man stötte på något så hjälpte han till direkt.
    Lyckades göra en snabb affär vilket uppskattades. Läs mer
  • Jenny K köpte sitt hus med hjälp av Jonathan Leding en del av Fastighetsbyrån Varberg

2020-07-29

Träslövsläge
    Jag & sambon är väldigt nöjda med hela upplevelsen - från första samtalet med Jonathan - samtalen genom budgivningen och till alla papper var påskrivna; och nycklarna till vårt första hus var i våra händer. Vi uppskattar Jonathans bemötande och främst hans uppriktighet & vänlighet. Läs mer
  • Agnes A köpte sitt hus med hjälp av Jonathan Leding en del av Fastighetsbyrån Varberg

2020-07-26

Bua
    Jätteduktig och trevlig mäklare! Läs mer
  • Katja H sålde sin lägenhet med hjälp av Jonathan Leding en del av Fastighetsbyrån Varberg

2020-07-07

Trädlyckan
    Har sålt en bostadsrätt. Bemötandet av Jonathan har varit utmärkt! Alltid trevlig och glad! Han har alltid kontaktakt mig och hållit mig underrättad i allt. Han har levt upp till mina förväntningar ! Bättre mäklare får man leta efter! Läs mer
  • Vilberg S köpte sitt hus med hjälp av Jonathan Leding en del av Fastighetsbyrån Varberg

2020-07-06

Kungsäter
    Jonathan har en fantastisk energi och svarar snabbt på alla frågor som dyker upp under processen. Under förvärvet har det varit högt i tak och mycket skratt vilket har underlättat mycket i denna stora affär.

En duktig och trevlig mäklare som jag skulle högst rekommendera till både säljare och köpare. Läs mer
    Jonathan L gillar detta
  • Madeleine G köpte sitt hus med hjälp av Jonathan Leding en del av Fastighetsbyrån Varberg

2020-07-06

Himle
    Bra trevligt bemötande. Hjälpsam och engagerad Läs mer
  • Lena I
    Lena I sålde sitt hus med hjälp av Jonathan Leding en del av Fastighetsbyrån Varberg

2020-07-02

Tångaberg
    Har sålt en fritids stuga , han har levt upp till våra förväntningar , mycke trevlig charmig proffsig,
    Med vänlig hälsning, Lena Läs mer
    Jonathan L gillar detta
  • Sara E köpte sitt hus med hjälp av Jonathan Leding en del av Fastighetsbyrån Varberg

2020-06-28

Träslövsläge
    Jonathan förmedlade försäljningen av vår villa. Vi träffade honom vid visning av vårt nya hus och fick då ett mycket gott intryck; vänlig, ödmjuk, kunnig och professionell. Vi valde därför att låta honom sköta vår försäljning också. Detta gick mycket bra och vi tycker samarbetet flöt på enkelt och smidigt, tryggt hela vägen. Vi är mycket nöjda och rekommenderar Jonathan varmt! Läs mer
    Jonathan L gillar detta
  • Johanna F sålde sin lägenhet med hjälp av Jonathan Leding en del av Fastighetsbyrån Varberg

2020-06-25

5:a
    Breared
    Sålt med hjälp av Jonathan.
    Jordnära, noggrann och tillmötesgående. Ärlig och väldigt trevlig. Lyssnar.
    För oss blev det en snabb och smidig affär och vi upplevde ett väldigt gott samarbete som mötte våra förväntningar! Läs mer
  • Anneli H
    Anneli H köpte sin lägenhet med hjälp av Jonathan Leding en del av Fastighetsbyrån Varberg

2020-06-14

2:a
    Söder
    Jonathan är lugn, trygg och metodisk i sitt arbetssätt. Han är strukturerad och väldigt trevlig och närvarande som person.
    Jag vill rekommendera honom på alla sätt som mäklare. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Varberg

Rebecca Persson