Läs vad 70 Läs vad Jonathan Leding

• 2021-01-19
    Jag hade dåliga erfarenheter med mig in affären från andra kontakter med mäklare därför blev jag väldigt positivt överraskad för det engagemang mäklaren lade ner och det tålamod han hade och att han var såpass tydlig genom hela affären. Det kändes väldigt tryggt som köpare!
    Sofia A
    • 65.0 m²
    • Grimeton
  • 2021-01-17
    Jonathan var en en professionell vägledare då vi köpte vårt hus. Gott humör, serviceinriktad och alltid beredd på att svara på frågor och hjälpa till. Tack för ditt fina bemötande!
    Håkan W
    • 95.0 m²
    • Tvååker
  • 2021-01-16
    Vi har varit jättenöjda med Jonathan!
    Alltid positiv och otroligt hjälpsam. Svarar alltid när man ringer/smsar och försöker lösa om man har några problem oavsett tid- eller dag.
    Vi kunde inte varit mer nöjda.
    Emma C
    • 181.0 m²
    • Karlberg
  • 2021-01-15
    Mycket tillmötesgående, intresserad, kunnig, lyhörd o förstående.
    God o glad.
    Karin B
    • 80.0 m²
    • Tvååker
    sålde sitt hus med hjälp av Jonathan Leding en del av Fastighetsbyrån Varberg
  • 2021-01-14
    Jonathan har varit otroligt proffsig, hjälpsam, stöttande och kunnig under hela vår ”resa”, att sälja ett litet ställe efter vår bror. Han har varit väldigt positiv och lätt att prata med. Han har på ett tydligt sätt lotsat oss okunniga genom alla de olika momenten. Vi skulle varmt rekommendera Jonathan som mäklare, alla dar i veckan!
    Ann-Catrin, Jonny och Nils-Åke
  • 2020-12-20
    Nöjd köpare som fick sitt drömhus tack vare Jonathans engagemang och sociala kompetens!
  • 2020-10-27
    Köpt radhus.
    Mycket bra bemötande från Jonathan! Han förutsatte inte något om våra eventuella förkunskaper (hade typ inga, förstagångsköpare) och visade mycket intresse för oss som köpare. Engagerad och flexibel samt visade mycket stöd vid denna stora affär. Tog sig tid att svara begripligt på frågor och såg till att allt löpte smidigt. Alltid vänligt bemötande med ett uppriktigt leende på läpparna.
    Kan inte annat än att verkligen rekommendera Jonathan Leding då vi är toknöjda!
    Erik B
    • 140.0 m²
    • Brages Gränd
  • 2020-10-27
    Köpte sommarstuga i sep. Mötte Jonathan på visningen, då ca 20 bokade besökare kom på en gång. Möttes av en mycket förberedd, påläst mäklare. Fanns till hands under den timslånga visningen( för min del) Gav tips och info som ej fanns i prospektet. När sedan köpet skulle genomföras framkom en mycket god egenskap. Jonathan är mycket lyhörd och ovanligt duktig på att bida team! Vi tre ; säljare , köpare och mäklare blev som en enhet som helt litade på Jonathan som var vår ledare. Erbjöd sig hjälpa till även framöver om problem skulle uppstå!! Toppbetyg!!!! Lilja
    Lilja R
    • 54.0 m²
    • Espevik
  • 2020-10-25
    Proffsigt och bäst mäklare.
    Natalia K
    • 1:a
    • 37.0 m²
    • Brunnsberg
    köpte sin lägenhet med hjälp av Jonathan Leding en del av Fastighetsbyrån Varberg
  • 2020-10-07
    Har sålt fritidshus som Jonathan förmedlat ,han har hjälpt mej på ett mycket bra sätt ,är proffsig lugn och trevlig.Försäljningen gick snabbt och lugnt.Är mycket nöjd.
    Marianne W
    • 54.0 m²
    • Espevik
    sålde sitt hus med hjälp av Jonathan Leding en del av Fastighetsbyrån Varberg

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte