Jonathan Leding

Jonathan Leding

Jonathan Leding är mäklare på Fastighetsbyrån Varberg

Jonathan Leding har varit registrerad mäklare sedan 2019-03. Jonathan Leding har varit aktiv på Reco.se sedan 2019-06 och har fått 107 omdömen med ett betyg på 4.8. Jonathan Leding har haft 44 försäljningar sen 2020-09 och har tillfrågat 91% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-09 - 2021-08

Läs vad 107 Läs vad Jonathan Leding

• köpte sin lägenhet med hjälp av Jonathan Leding en del av Fastighetsbyrån Varberg
    2021-09-21
    Jag är jättenöjd med Jonathan som mäklare! Jonathan hjälpte mig med mitt första bostadsköp. Då jag var helt ny i processen la han en hel del tid och energi på att förklara för mig hur allt går till och vad man bör tänka på. Något som uppskattas väldigt mycket. Tillgänglig och flexibel, arbetade utanför sina arbetstider för att få det att fungera. Härlig person vilket gjorde att hela köpesprocessen blev en rolig grej!
    • Åskloster
    2021-09-16
    Jonathan hade en mycket stor lokalkännedom. Vi kommer inte från trakten och han lyckades beskriva område på ett sådant sätt att vi kände: här vill vi bo!

Var lyhörd och mätte både vår frågor och oro på ett väldigt professionellt sätt!

Utan Jonathan hade vi nog aldrig köpt huset!
    • Valinge
    2021-09-10
    Trevligt bemötande och påläst, intresserad av att hitta lösningar och återkommer snabbt med svar på frågor som kan dyka upp.
  • Lars G
    sålde sitt hus med hjälp av Jonathan Leding en del av Fastighetsbyrån Varberg
    • Åskloster
    2021-09-01
    Hjälpsam och tydlig blev som en kompis 👌
    2021-08-17
    Perfekt bemötande, väldigt trevlig och go! Hjälpsam på alla fronter vilket kändes väldigt tryggt! Kunde inte haft mer tur med mäklare! Rekommenderas starkt!
    2021-08-17
    Fantastiskt trevligt och välkomnande bemötande! Gav precis den informationen man behövde om inte var det inga problem för att kolla upp detta! En väldigt trygg genomgång om allting och man kände sig trygg i hela köpgenomgången och med papperskrivningarna!

Kunde inte haft en bättre mäklare!
  • sålde sitt hus med hjälp av Jonathan Leding en del av Fastighetsbyrån Varberg
    2021-08-17
    Väldigt bra mäklare som är jätte lyhörd och mycket seriös på alla sätt. Informativ så man förstår hela affären. Grattis kaffe får man även på kontoret.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Jonathan Leding en del av Fastighetsbyrån Varberg
    • Lilla Träslöv
    2021-08-12
    Jag är extremt nöjd med Jonathan i samband med försäljningen av min lägenhet. Jonathan fanns även där för mig att bolla med när det kom till det nya radhuset vi kollade på/köpte. Bra kommunikation, snabba svar, rolig, ambitiös.
    Jag kan verkligen rekommendera Jonathan till andra hus köpare/säljare.
    • Lilla Träslöv
    2021-08-11
    Ett trevligt intryck av mäklaren!
    • Söder
    2021-07-27
    Lugn och lyhörd för tankar och önskningar och med ett mycket gott bemötande.