Louise Hjandeborn

Louise Hjandeborn

Louise Hjandeborn är mäklare på Fastighetsbyrån Varberg

Louise Hjandeborn har varit registrerad mäklare sedan 2021-04. Louise Hjandeborn har varit aktiv på Reco.se sedan 2021-06 och har fått 9 omdömen med ett betyg på 5.0. Louise Hjandeborn har haft 8 försäljningar sen 2020-08 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-08 - 2021-07

Läs vad 9 Läs vad Louise Hjandeborn

• sålde sin lägenhet med hjälp av Louise Hjandeborn en del av Fastighetsbyrån Varberg
    • Centrum
    2021-07-29
    Smidig och bra kommunikation. Öppen attityd. Ambitiös och korrekt. Snabb!
    • Centrum
    2021-07-29
    Louise har varit proffsig från att vi skrev under uppdraget tills bläcket på försäljningsavtalet hade torkat.
    Trots att hon är ny som mäklare så kändes hon erfaren. Hon var bra på att återkoppla, flexibel och lät aldrig stressad. Hennes energi och positiva framtoning genomsyrade bemötandet.
    Tack, vilket fint omdöme. Vad roligt att ni är nöjda med affären. Har vart jätte roligt att få hjälpa dig och Åsa med försäljningen :) Louise Hjandeborn
  • köpte sitt hus med hjälp av Louise Hjandeborn en del av Fastighetsbyrån Varberg
    • Skällinge
    2021-07-12
    Trevlig, snabba svar, mycket hjälpsam och proffsig.
    Tack för det fina omdömet. Jag hoppas ni skall trivas i ert nya hus :) Louise Hjandeborn
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Louise Hjandeborn en del av Fastighetsbyrån Varberg
    • Breared
    2021-06-25
    Vi har varit jättenöjda med Louise.
  • sålde sitt hus med hjälp av Louise Hjandeborn en del av Fastighetsbyrån Varberg
    • Gödestad
    2021-06-23
    Vi, min fru och jag, har varit väldigt nöjda med Louise i samband med försäljningen av vår villa. Vi hade ingen erfarenhet av detta men tycker att vi blev lotsade igenom processen på ett bra sätt.
    Vi rekommenderar utan vidare vår mäklare till andra som står i begrepp att göra husaffär.
    Tack för fint omdöme. Jätteroligt att ni är nöjda med försäljningen. Glad midsommar på er! :) Louise Hjandeborn
    • Åskloster
    2021-06-17
    Jättetrevlig, kunnig, lugn och gav bra förtroende. Vi är jättenöjda.
    Vi blev jättebra bemötta.
    Tack så mycket för det fina omdömet, och för förtroendet! Stort lycka till med ert nya boende:) Louise Hjandeborn
    • Breared
    2021-06-16
    Louise var hjälpsam och mycket snabb på att svara när man hade frågor. Vi rekommenderar varmt henne!
    Tack för det fina omdömet. Lycka till med ert nya boende:) Louise Hjandeborn
    • Karlberg
    2021-06-11
    Louise skapade ett mycket bra förtroende vid den första kontakten en glad och trevlig tjej med glimten i ögat. Mycket bra påläst och det hon inte visste talade hon om och återkom med svar. Kan varmt rekommendera henne till andra som skall sälja hus. MVH Ricky
    Tack för dom fina orden :) Har vart jättekul att få arbeta ihop med er! Louise Hjandeborn
    • Karlberg
    2021-06-07
    Trevlig glad och proffsig och service minded så bara positiv från oss.
    Tack så mycket för det fina omdömet:) Louise Hjandeborn