Louise Hjandeborn är mäklare på Fastighetsbyrån Varberg

Louise Hjandeborn har varit registrerad mäklare sedan 2021-04. Louise Hjandeborn har varit aktiv på Reco.se sedan 2021-06 och har fått 44 omdömen med ett betyg på 4.9. Louise Hjandeborn har haft 24 försäljningar sen 2021-08 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2021-08 - 2022-07

Läs vad 44 Läs vad Louise Hjandeborn

• köpte sitt hus med hjälp av Louise Hjandeborn en del av Fastighetsbyrån Varberg
    • Hunnestad
    2022-08-05 Verifierad kund
    Gott bemötande och mycket bra tillgänglighet även under semestertider.
    Tack Olle, va roligt att höra att ni är nöjda! Jag hoppas ni skall trivas i ert nya hus 🙌🏼😄
    Önskar er en fin sommar!
    Louise Hjandeborn
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Louise Hjandeborn en del av Fastighetsbyrån Varberg
    • Centrum
    2022-07-24 Verifierad kund
    Louise var superproffsig, kan absolut rekommendera.
    Tack Michel! Kul att få hjälpa dig hitta ditt nya boende. Hoppas du skall trivas bra ☺️
    Ha en fortsatt fin sommar!!!
    • Väröbacka
    2022-07-10 Verifierad kund
    Kände mig genast väl omhändertagen och bemött
    Va roligt att höra Ingela. Jag hoppas verkligen att ni skall trivas bra i nya huset🙏🏻 Louise Hjandeborn
  • Åse I
    sålde sitt hus med hjälp av Louise Hjandeborn en del av Fastighetsbyrån Varberg
    • Väröbacka
    2022-07-10 Verifierad kund
    Lousie levde upp till alla förväntningar. Ett trevligt och professionellt bemötande. Trygg i sin roll som mäklare och kunnig. Skulle utan tvekan rekommendera Lousie.
    Tack Åse. Har verkligen vart roligt att få hjälpa dig genom detta och det skall bli roligt att följa ditt nya projekt 😍
    Ha nu en fin sommar 🌺
    Louise Hjandeborn
  • sålde sitt hus med hjälp av Louise Hjandeborn en del av Fastighetsbyrån Varberg
    • Kungsäter
    2022-07-07 Verifierad kund
    Louise har uppfyllt våra förväntningar från första kontakten tills försäljningen har blivit klar. Vi kan verkligen rekommendera Louise i samband med fastighetsförsäljning.
    Tack så mycket!! Har vart så roligt att få hjälpa er med försäljningen och att få lära känna er 🌺 önskar er en riktigt fin sommar och lycka till med er nya fina lägenhet. Louise Hjandeborn
    • Kungsäter
    2022-07-07 Verifierad kund
    Fantastiskt bemötande, proffsig, kunnig och hjälpsam. Fanns tillhand för rådgivning och hade svar på alla frågor. Det kändes personligt och varmt, och tack vare Louise fick vi en fantastisk upplevelse av vårt första husköp någonsin.
    Tack för ditt fina omdöme 😍 Väldigt glad att ni kände att ni fick den vägledning och hjälp ni behövde under processen. Har vart jättekul att få hjälpa er hitta ert nästa boende och jag hoppas ni skall trivas!
    Önskar er en fortsatt härlig och solig sommar 🌸🌞
    • Trönninge
    2022-06-24 Verifierad kund
    ordning o reda, lugn o sansad :)
    • Trönninge
    2022-06-23 Verifierad kund
    Bra genomgång vid möte på byrån.
    • Grimeton
    2022-06-22 Verifierad kund
    Mycket bra första bemötande och intryck.
    Hjälpsam och smidig med kontakten med köparna.
    Mycket nöjda med mäklaren.
    Tack Hampus, så roligt att få hjälpa er att köpa ert drömhus 😄 Ser fram emot ett bra samarbete med er försäljning. Önskar er en fin midsommar!🌸 Louise Hjandeborn
    • Grimeton
    2022-06-20 Verifierad kund
    Louise hade ett väldigt proffsigt bemötande, med kunskap, empati och känsla för var i säljprocessen kunden befinner sig. Att sälja ett hus som vi bott i länge var känslomässigt ganska tufft ibland.
    Men Louise fanns alltid till hands när vi behövde nå henne, antingen via mail, sms, telefon eller ett personligt möte. Hon kunde på ett proffsig sätt inge trygghet och skapa förståelse för processen, när vi kände oss vilsna. Detta skapade en stor trygghet hos oss som säljare.
    Louise är en riktig pärla och den som får henne som mäklare har tur! Vår försäljning har gått väldigt smidigt och vi är jättenöjda!
    Men tack, vilket otroligt fint omdöme ❤️ Det har varit jätteroligt att få lära känna er och hjälpa er genom denna process. Jag är glad att ni känt er trygga trots alla de känslor som en bostadsaffär innebär. Så tack igen för förtroendet. Önskar er all lycka till med er nya lägenhet 🌸 Louise Hjandeborn