Martin Birgerson

Martin Birgerson

Martin Birgerson är mäklare på Fastighetsbyrån Varberg

Martin Birgerson har varit aktiv på Reco.se sedan 2017-02 och har fått 14 omdömen med ett betyg på 4.5. Martin Birgerson har haft 10 försäljningar sen 2020-09 och har tillfrågat 55% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-09 - 2021-08

Läs vad 14 Läs vad Martin Birgerson

• sålde sitt hus med hjälp av Martin Birgerson en del av Fastighetsbyrån Varberg
    • Björkäng
    2021-05-26
    Sålde villa. Bra bemötande. Genomgående professionellt.
  • Ulla-Brith M
    köpte sin lägenhet med hjälp av Martin Birgerson en del av Fastighetsbyrån Varberg
    • Centrum
    2021-04-20
    Bostadsrätt.

Mycket gott bemötande samt tjänstvillighet.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Martin Birgerson en del av Fastighetsbyrån Varberg
    • Centrum
    2021-01-24
    Jag sålde min bostadsrätt i centrala Varberg och Martin gjorde ett strålande jobb! Proffsig, ödmjuk och samt föredöme för hela mäklarkåren
  • sålde en tomt med hjälp av Martin Birgerson en del av Fastighetsbyrån Varberg
    • Tångaberg
    2021-01-22
    Jag har sålt 2 st tomter

Martin är en trevlig proffsig och engagerad mäklare med god lokalkännedom

totalt upplevelse är god med bra uppdatering och konstruktiv diskusion mellan mig o mäklaren.
  • köpte sitt hus med hjälp av Martin Birgerson en del av Fastighetsbyrån Varberg
    • Tranelyckan
    2020-10-22
    Som köpare kände vi oss inte unika. Han verkade ha för många uppdrag samtidigt och verkade blanda ihop objekten. Han upplevdes stressad och ville bara avsluta affären.
    Därför anlitade vi inte honom vid vår försäljning.
  • Katarina L
    sålde sitt hus med hjälp av Martin Birgerson en del av Fastighetsbyrån Varberg
    • Träslövsläge
    2020-05-22
    Genom hela processen när vi sålde våran villa i Träslövsläge har Martin Birgersson visat stor kompetens, erfarenhet och varit mycket proffesionellt. Har har lugnat och stöttat oss som säljare när vi har varit lite nervösa. Han har hanterat våra frågor med intresse och kommit med goda råd och tips. Vi kan varmt rekommendera denna fantastiska mäklare.
    2019-06-17
    Köpt villa/fritidshus. Martin snabb på att svara på frågår under processen, något svårare i slutet av processen. Irdnade extra visning och var tydlig vid kontraktsskrivning och tillträde. Professionellt och personligt bemötande.
    2019-05-27
    Martin uppvisade en professionell attityd och tillhandahöll en tjänst som är underbyggd med fakta kring försäljningen och marknaden, därav att jag valde honom.
    I efterhand upplever jag att han har varit väldigt mån om att göra bästa möjliga utav min affär. Genom att vara tillgänglig samt söka den extra information som kan vara av intresse för köparen.

//Johan
  • Linus V
    skrev om Martin Birgerson en del av Fastighetsbyrån Varberg
    2019-02-27
    Proffsigt bemötande, kunde kanske varit lite bättre på att återkoppla på sms men för utom det är jag mycket nöjd
    2019-02-21
    Har köpt bostad
    Trevligt bemötande och påläst
    Hade förväntningar på att det skulle vara städat och det var det inte, så inför en regel/lag på att det ska besiktas av av en oberoende städfirma innan kontraktsskrivning.
    I övrigt så är vi mycket nöjda på hur Martin bemötte oss:)
    Hej Lars, tack för ditt omdöme! Det är ett bra förslag med obligatorisk besiktning av städningen! Oftast är det inget problem, men jag beklagar verkligen krånglet som blev i samband med er inflytt. Hoppas ni kommer trivas! Martin Birgerson