Läs vad 10 Läs vad Martin Birgerson

• 2020-10-22
    Som köpare kände vi oss inte unika. Han verkade ha för många uppdrag samtidigt och verkade blanda ihop objekten. Han upplevdes stressad och ville bara avsluta affären.
    Därför anlitade vi inte honom vid vår försäljning.
    Camilla H
    • 210.0 m²
    • Tranelyckan
    köpte sitt hus med hjälp av Martin Birgerson en del av Fastighetsbyrån Varberg
  • 2020-05-22
    Genom hela processen när vi sålde våran villa i Träslövsläge har Martin Birgersson visat stor kompetens, erfarenhet och varit mycket proffesionellt. Har har lugnat och stöttat oss som säljare när vi har varit lite nervösa. Han har hanterat våra frågor med intresse och kommit med goda råd och tips. Vi kan varmt rekommendera denna fantastiska mäklare.
    Katarina L
    Katarina L
    • 162.0 m²
    • Träslövsläge
    sålde sitt hus med hjälp av Martin Birgerson en del av Fastighetsbyrån Varberg
  • 2019-06-17
    Köpt villa/fritidshus. Martin snabb på att svara på frågår under processen, något svårare i slutet av processen. Irdnade extra visning och var tydlig vid kontraktsskrivning och tillträde. Professionellt och personligt bemötande.
    Ingela A
    • 101.0 m²
    • Glommen
    köpte sitt hus med hjälp av Martin Birgerson en del av Fastighetsbyrån Varberg
  • 2019-05-27
    Martin uppvisade en professionell attityd och tillhandahöll en tjänst som är underbyggd med fakta kring försäljningen och marknaden, därav att jag valde honom.
    I efterhand upplever jag att han har varit väldigt mån om att göra bästa möjliga utav min affär. Genom att vara tillgänglig samt söka den extra information som kan vara av intresse för köparen.

//Johan
    Johan M
    • 2:a
    • 55.0 m²
    • Breared
    sålde sin lägenhet med hjälp av Martin Birgerson en del av Fastighetsbyrån Varberg
  • 2019-02-27
    Proffsigt bemötande, kunde kanske varit lite bättre på att återkoppla på sms men för utom det är jag mycket nöjd
    Linus V
    Linus V
    • 2:a
    • 57.5 m²
    • Söder
  • 2019-02-21
    Har köpt bostad
    Trevligt bemötande och påläst
    Hade förväntningar på att det skulle vara städat och det var det inte, så inför en regel/lag på att det ska besiktas av av en oberoende städfirma innan kontraktsskrivning.
    I övrigt så är vi mycket nöjda på hur Martin bemötte oss:)
    Lars E
    • 3:a
    • 78.5 m²
    köpte sin lägenhet med hjälp av Martin Birgerson en del av Fastighetsbyrån Varberg
    Hej Lars, tack för ditt omdöme! Det är ett bra förslag med obligatorisk besiktning av städningen! Oftast är det inget problem, men jag beklagar verkligen krånglet som blev i samband med er inflytt. Hoppas ni kommer trivas!

• 2018-06-16
    Vi har köpt en bostadsrätt i centrala Varberg. Vi fick genom
    Fastighetsbyrån och Martin Birgersson veta att denna skulle säljas. Bemötandet var mycket bra. Förväntningar vet jag inte vad jag hade vi har bott i egen villa i 53 år och har inte intresserat oss så mycket i bostadsmarknaden. Vi hade väl tänkt oss en något större lägenhet men läget på denna var vad vi ville
    ha och vågade av olika anledningar vänta på att något större skulle dyka upp. Vi hoppas på att vi skall komma att trivas och finna oss tillrätta i lägenheten.
    skrev om Martin Birgerson en del av Fastighetsbyrån Varberg
  • 2017-08-17
    Bra bemötande i alla avseenden. Kan sitt jobb.
  • 2017-03-07
    Martin Birgerson är en mäklare av 1:a klass.
    Dvs att han är väl värd en 5:a i betyg.
    Martin Birgerson är förtroendeingivande, kunnig och trevlig.
    Martin Birgerson får mina bästa rekommendationer.
    IngaBritt Redenhamn
    Tack för de vänliga orden! De värmer väldigt. /Martin

• 2017-02-28
    En lyhörd mäklare. Ger tydlig information. Han är engagerad.
    Tack för de orden. Alltid roligt att höra att ni är nöjda! /Martin

Visa svar

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte