Martin Birgerson
Aktiv på Reco.se sedan 2017
2019-04 - 2020-03

Läs vad 8 Läs vad Martin Birgerson

• Ingela A köpte sitt hus med hjälp av Martin Birgerson en del av Fastighetsbyrån Varberg

2019-06-17

Glommen
    Köpt villa/fritidshus. Martin snabb på att svara på frågår under processen, något svårare i slutet av processen. Irdnade extra visning och var tydlig vid kontraktsskrivning och tillträde. Professionellt och personligt bemötande. Läs mer
  • Johan M sålde sin lägenhet med hjälp av Martin Birgerson en del av Fastighetsbyrån Varberg

2019-05-27

Breared
    Martin uppvisade en professionell attityd och tillhandahöll en tjänst som är underbyggd med fakta kring försäljningen och marknaden, därav att jag valde honom.
    I efterhand upplever jag att han har varit väldigt mån om att göra bästa möjliga utav min affär. Genom att vara tillgänglig samt söka den extra information som kan vara av intresse för köparen.

//Johan Läs mer
  • Linus V
    Linus V sålde sin lägenhet med hjälp av Martin Birgerson en del av Fastighetsbyrån Varberg

2019-02-27

Söder
    Proffsigt bemötande, kunde kanske varit lite bättre på att återkoppla på sms men för utom det är jag mycket nöjd Läs mer
  • Lars E köpte sin lägenhet med hjälp av Martin Birgerson en del av Fastighetsbyrån Varberg

2019-02-21

Har köpt bostad
    Trevligt bemötande och påläst
    Hade förväntningar på att det skulle vara städat och det var det inte, så inför en regel/lag på att det ska besiktas av av en oberoende städfirma innan kontraktsskrivning.
    I övrigt så är vi mycket nöjda på hur Martin bemötte oss:) Läs mer
    2019-02-21 Martin B svarar Lars E
    Hej Lars, tack för ditt omdöme! Det är ett bra förslag med obligatorisk besiktning av städningen! Oftast är det inget problem, men jag beklagar verkligen krånglet som blev i samband med er inflytt. Hoppas ni kommer trivas!
  • Inga B skrev om Martin Birgerson en del av Fastighetsbyrån Varberg

2018-06-16

Vi har köpt en bostadsrätt i centrala Varberg. Vi fick genom
    Fastighetsbyrån och Martin Birgersson veta att denna skulle säljas. Bemötandet var mycket bra. Förväntningar vet jag inte vad jag hade vi har bott i egen villa i 53 år och har inte intresserat oss så mycket i bostadsmarknaden. Vi hade väl tänkt oss en något större lägenhet men läget på denna var vad vi ville
    ha och vågade av olika anledningar vänta på att något större skulle dyka upp. Vi hoppas på att vi skall komma att trivas och finna oss tillrätta i lägenheten. Läs mer
  • Staffan B skrev om Martin Birgerson en del av Fastighetsbyrån Varberg

2017-08-17

Bra bemötande i alla avseenden. Kan sitt jobb. Läs mer
  • Inga-britt R skrev om Martin Birgerson en del av Fastighetsbyrån Varberg

2017-03-07

Martin Birgerson är en mäklare av 1:a klass.
    Dvs att han är väl värd en 5:a i betyg.
    Martin Birgerson är förtroendeingivande, kunnig och trevlig.
    Martin Birgerson får mina bästa rekommendationer.
    IngaBritt Redenhamn Läs mer
    2017-03-28 Martin B svarar Inga-britt R
    Tack för de vänliga orden! De värmer väldigt. /Martin
  • Janina S skrev om Martin Birgerson en del av Fastighetsbyrån Varberg

2017-02-28

En lyhörd mäklare. Ger tydlig information. Han är engagerad. Läs mer
    2017-03-28 Martin B svarar Janina S
    Tack för de orden. Alltid roligt att höra att ni är nöjda! /Martin

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Varberg

Rebecca Persson