Martin Birgerson

Martin Birgerson

Martin Birgerson är mäklare på Fastighetsbyrån Varberg

Martin Birgerson har varit registrerad mäklare sedan 2009-03. Martin Birgerson har varit aktiv på Reco.se sedan 2017-02 och har fått 20 omdömen med ett betyg på 4.7. Martin Birgerson har haft 3 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 67% av sina kunder efter omdömen.

20 omdömen om Martin Birgerson

Sedan starten hos Reco 2017
Anita Linnéa P
Sålde en tomt med hjälp av Martin Birgerson en del av Fastighetsbyrån Varberg
Balgö Brygga

Absolut inget att klaga på! Martin gav tydlig information och var mycket trevlig!

Nils W
Köpte sin lägenhet med hjälp av Martin Birgerson en del av Fastighetsbyrån Varberg
Centrum

Professionell och trevlig. Bra och enkelt att få svar på frågor.

Börje H
Centrum

Jag fick närmast omdelbart en mycket positiv uppfattning av Martin. Han ger ett ytterst professionellt intryck och är balanserad, lugn, och konstruktiv. Många människor pratar men får konverserar. Till konversation hör att man kan vara en aktiv lyssnare och vara lyhörd inför kunders behov och önskningar. Nästa steg är att anpassa sin kommunikation och försöka få säljare och köpare att mötas. Även här var jag imponerad av Martins konstruktiva metodik.

John J
Gamla Köpstad

Trevligt och proffsigt bemötande av både Martin Birgersson och Martin Bergman.

Oscar G
Skällinge

Bra och kunnig mäklare som arbetar professionellt inom sitt område.

Olga T
Sålde sitt hus med hjälp av Martin Birgerson en del av Fastighetsbyrån Varberg
Trönningenäs

Kunnig, uppmärksam & trevlig. Ser fram emot uppföljning av det hela.

Jukka H
Sålde sitt hus med hjälp av Martin Birgerson en del av Fastighetsbyrån Varberg
Björkäng

Sålde villa. Bra bemötande. Genomgående professionellt.

Ulla-Brith M
Centrum

Bostadsrätt. Mycket gott bemötande samt tjänstvillighet.

Johanna L
Sålde sin lägenhet med hjälp av Martin Birgerson en del av Fastighetsbyrån Varberg
Centrum

Jag sålde min bostadsrätt i centrala Varberg och Martin gjorde ett strålande jobb! Proffsig, ödmjuk och samt föredöme för hela mäklarkåren

Carl-Fredrick C
Sålde en tomt med hjälp av Martin Birgerson en del av Fastighetsbyrån Varberg
Tångaberg

Jag har sålt 2 st tomter Martin är en trevlig proffsig och engagerad mäklare med god lokalkännedom totalt upplevelse är god med bra uppdatering och konstruktiv diskusion mellan mig o mäklaren.