Angelina Birgerson

Angelina Birgerson

Angelina Birgerson är mäklare på Fastighetsbyrån Varberg

Angelina Birgerson har varit registrerad mäklare sedan 2012-12. Angelina Birgerson har varit aktiv på Reco.se sedan 2017-02 och har fått 233 omdömen med ett betyg på 4.7. Angelina Birgerson har haft 50 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 99% av sina kunder efter omdömen.

233 omdömen om Angelina Birgerson

Sedan starten hos Reco 2017
Gustaf K
Sålde sitt hus med hjälp av Angelina Birgerson en del av Fastighetsbyrån Varberg
Södra Näs

Jättebra och engagerad. Stöttade och hjälpte till under hela resan, höll oss uppdaterade och fick oss att känna oss trygga. Kan starkt rekommendera Angelina!!

Peter M
Köpte sin lägenhet med hjälp av Angelina Birgerson en del av Fastighetsbyrån Varberg
Breared

Kunnig, saklig, trevlig, lättillgänglig, återkopplar snabbt

Thomas L
Sålde sin lägenhet med hjälp av Angelina Birgerson en del av Fastighetsbyrån Varberg
Centrum

Blev mycket väl bemött och mäklaren ställde upp på flera visningar av lägenheten jag ville köpa samt fixade försäljningen av min lägenhet på några dagar när jag var iväg på annan ort. Mycket hjälpsam och professionell mäklare.

Glenn M
Väröbacka

Suverän mäklare! Proffsig,och lyhörd,förstod precis den situation som min f.d. fru o jag befann oss i. Angelina var också lyhörd för att jag sade att det är ingen ide' att 'försköna fastigheten',och skriva en massa nonsens om potential och möjligheter... Fastigheten krävde/kräver engagemang och ekonomi,så inget invaggande i husdrömmar,tack! Detta hörsammades,och huset blev sålt! Situationen var panikartad,men Angelina löste detta på bästa sätt! Oerhört nöjd! (och nya ägaren HAR nu ett hus med oerhörd charm o potential,och...

Johnni H

Trevligt bemötande Kunnig Målinriktad Väl påläst Har kundens bästa för ögonen

Peter D
Centrum

Otroligt behjälplig och ideligen tillgänglig

Lennart N
Göingegården

Lång återkopplingstid. Visningen kändes opersonlig.

Lars H
Centrum

Ger ett mycket gott intryck från första kontakten. Stort engagemang och återkopplar kontinuerligt.

Malgorzata L
Söder

Angelina är en väldigt engagerad, tydlig, varm och tillmötesgående. Hon fanns där för mig så jag kände mig trygg i mitt lägenhetsköp. Angelina är verkligen en mäklare som jag varmt kan rekommendera.

Kjell E
Breared

Glad, trevlig och hjälpsam :-) rekommenderas....