Angelina Birgerson

Angelina Birgerson

Angelina Birgerson är mäklare på Fastighetsbyrån Varberg

Angelina Birgerson har varit registrerad mäklare sedan 2012-12. Angelina Birgerson har varit aktiv på Reco.se sedan 2017-02 och har fått 224 omdömen med ett betyg på 4.8. Angelina Birgerson har haft 43 försäljningar sen 2023-02 och har tillfrågat 99% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar

2023-02 - 2024-01

224 omdömen om Angelina Birgerson

Sedan starten hos Reco 2017
Kjell E
Sålde sin lägenhet med hjälp av Angelina Birgerson en del av Fastighetsbyrån Varberg
Breared

Glad, trevlig och hjälpsam :-) rekommenderas....

Birgitta E
Breared

Jättetrevlig och tillmötesgående. Löser problemen på ett bra sätt för sin kund. Informationen bra hela vägen. Från måndag till söndag. Morgon till sen kväll. Affären är dock inte klar än. Mvh Birgitta Ek-Elmquist

Jenny K
Köpte sin lägenhet med hjälp av Angelina Birgerson en del av Fastighetsbyrån Varberg
Centrum

Professionell, lyhörd och transparent på ett bra sätt.

Ulrika D
Centrum

Angelina är tillmötesgående och omtänksam😊

Birk A
Köpte sitt hus med hjälp av Angelina Birgerson en del av Fastighetsbyrån Varberg
Väröbacka

Bra bemötande och öppen om objektet.

Sandra S
Breared

Angelina är engagerad, driven och kunnig. Hon hjälpte oss att sälja vår lägenhet och vi kan inte vara mer än supernöjda. Vi kommer absolut att anlita henne vid eventuella framtida affärer och rekommendera till vänner/familj.

Helén D
Breared

Har från första visningen fått ett mycket trevligt,vänligt och profionellt bemötande .Hoppas o tror på fortsatt gott samarbete 👍⭐️

Malgorzata M
Grimeton

Angelinas arbetssätt är värd av extra beröm. Hon är proffesionell och flexibel, kan och vill anpassa sig till kundernas möjligheter. Hon är lyhörd och visar ett stort förståelse för kundernas behöv. Vi har känt oss viktiga och sedda.

Madeleine H
Trädlyckan

Vi är jättenöjda! Mycket snabbt och smidigt från första kontakt till såld lägenhet. Vi har både köpt och såld med Angelina, vilket har fungerat toppen!

Simon Ö
Trädlyckan

Trevligt, hjälpsam, flexibel och kommunikativ