Linda Shala

Linda Shala

Linda Shala är mäklare på Fastighetsbyrån Varberg

Linda Shala har varit registrerad mäklare sedan 2022-03. Linda Shala har varit aktiv på Reco.se sedan 2022-04 och har fått 53 omdömen med ett betyg på 4.8. Linda Shala har haft 19 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 95% av sina kunder efter omdömen.

53 omdömen om Linda Shala

Christopher Malcolm J
Tvååker

Hon har varit snabb på att svara på våra frågor och funderingar innan vi tog vårat beslut.

Britt-Marie J
Tvååker

Linda bemötte oss med ett leende, var kompetent och villig att ta reda på det vi frågade om. Effektiv och ambitiös.

Armend Q
Köpte sin lägenhet med hjälp av Linda Shala en del av Fastighetsbyrån Varberg
Breared

Jag vill verkligen tacka Linda för det fantastika jobb hon har gjort. Hennes professionalism och dedikation har verkligen gjort hela processen smidig och framgånsrik. Tack för att du har överträffat våra förväntningar och försett oss med en sådant utmärk service. Lycka till i framtiden! Mvh Armend Qmega

Lilly Å
Sålde sin lägenhet med hjälp av Linda Shala en del av Fastighetsbyrån Varberg
Breared

Kunnig, trevlig och tillgänglig.

Elisabeth J
Sålde sitt hus med hjälp av Linda Shala en del av Fastighetsbyrån Varberg
Breared

Hjälpsam och kunnig. Kändes tryggt och säkert att ha Linda som mäklare.

Lovisa G
Sålde sin lägenhet med hjälp av Linda Shala en del av Fastighetsbyrån Varberg
Söder

Vi är mycket nöjda med Linda. Professionell service, snabba svar och en smidig process. Rekommenderar starkt!

Urban S
Trönningenäs

Engagerade sig på ett proffsigt sätt i våra önskemål och såg till att affären för oss som köpare blev så smidig som det bara gick. Stort tack.

Anna S
Trönningenäs

Trygghet - Linda känns ärlig, hon vill att affären skall bli bra för både säljare och oss som köpare.

Britt Marita H

Fastighetsmäklare Linda Shala gjorde hela köpprocessen av min bostadsrätt till en fantastisk upplevelse. Hennes expertis och dedikation var oöverträffad. Från första mötet visade hon en djup förståelse för mina önskemål och behov. Hennes professionella förhållningssätt och förmåga att svara på alla mina frågor gjorde att jag kände mig trygg genom hela processen. Jag imponerades verkligen av hennes noggrannhet och engagemang för att säkerställa att allt flöt smidigt och att jag kunde göra en välgrundad affär. Tack vare min...

Peter B
Köpte sin lägenhet med hjälp av Linda Shala en del av Fastighetsbyrån Varberg
Söder

Mycket bra, kunnig, trevlig och tillmötesgående.