Urban Ackre

Urban Ackre

Urban Ackre är mäklare på Erik Olsson Fastighetsförmedling Varberg

Urban Ackre har varit registrerad mäklare sedan 2018-07. Urban Ackre har varit aktiv på Reco.se sedan 2018-11 och har fått 4 omdömen med ett betyg på 4.8. Urban Ackre har haft 0 försäljningar sen 2023-05 och har tillfrågat 0% av sina kunder efter omdömen.

4 omdömen om Urban Ackre

Sedan starten hos Reco 2018
Birgitta M
Sålde sin lägenhet med hjälp av Urban Ackre en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Varberg
Hisings Kärra

Sålt min lägenhet i Hisings Kärra där jag har bott många år. Mäklaren var påläst och kunnig. Urban levde upp till alla de förväntningar som jag hade och gav mig tips och råd för att allt skulle gå så smidigt som möjligt. Extra plus att han faktiskt körde hela vägen från Varberg för att hjälpa mig med försäljningen.

Martin J
Köpte sitt hus med hjälp av Urban Ackre en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Varberg
Södra Näs

Köpt ett hus. Han var glad, trevlig och påläst.

Magnus N
Köpte sin lägenhet med hjälp av Urban Ackre en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Varberg
Hisings Kärra

Trevlig, lyhörd och lättillgänglig. Köpte ett radhus och allt gick smidigt från start till mål.

Jörgen N
Sålde sitt hus med hjälp av Urban Ackre en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Varberg
Vallda Backa

Försäljning av villa. Professionellt kunnig. En bra uppfattning om bostadspriserna i området. lätt att förstå. Jag hade ingen brådska med försäljningen. Jag fick gott om tid att bearbeta bud och detta skötte mäklaren med bravur. Fick sålt mitt hus till rätt pris där samtliga parter blev nöjda.