Alla kategorier Bilförsäljning Skåne Eslöv Eslövs Bilcenter

Eslövs Bilcenter

Grävmaskinsvägen 5, 241 38 Eslöv — Visa karta

Välkommen till Eslövs Bilcenter!

Hos oss på Eslövs Bilcenter hjälper vi dig att sälja din bil. Letar du efter en ny bil så får du gärna ta en titt in på vår hemsida. Vi hjälper till att förmedla alla typer av bilar men vårt fokus ligger på transportbilar. Är du nyfiken på vad din bil är värd så tveka inte på att värdera din bil hos oss. Vi samarbetar med Santander Consumer Bank vilket gör att vi kan hjälpa dig att skräddarsy en lösning för finansiering av din nya bil.

Vi på Eslövs Bilcenter är tillgängliga för dig närhelst du behagar, tveka inte att ringa oss och boka en tid. Varmt välkomna!

Läs vad 37 kunder tycker om Eslövs Bilcenter

• 2019-08-22

Lasse E skrev om Eslövs Bilcenter
    Väldigt trevliga och kunnig personal!
    Kommer rekommendera alla mina vänner som ska byta bil att ta kontakt med Eslövs Bilcenter Läs mer
  • 2019-08-20

Dennis A skrev om Eslövs Bilcenter
    Beskrivningen av biler redan i telefon var korrect, bemötandet från säljare var i toppklass, bilen levererades till utvald adress utan extra kostnad, bilen levererades nyservad då det var tid för service, det gich att förhandla med säljaren inom rimliga gränser och detta får en kund att känna sig nöjd.
    Detta är ett företag jag skulle vilja rekommendera.
    Mvh Dennis Appelros Läs mer
  • Christian G

2019-08-09

Christian G skrev om Eslövs Bilcenter
    Underbart bemötande, outstanding service! 👌 Läs mer
  • 2019-08-08

Björn D skrev om Eslövs Bilcenter
    Med hjälp av grabbarna på Eslövs bilcenter fick vi vår bil såld när vi själva inte hade lust att engagera oss i detta. De tog hand om service och rekond utan att vi hade en tanke på detta så all cred till denna firma!
    Rekommenderas ! ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️ Läs mer
  • 2019-07-25

Maria K skrev om Eslövs Bilcenter
    Mycket proffsigt o väl bemötande.
    Verkade kunniga o seriösa. Vi är mycket nöjda med vårt bilköp. Läs mer
  • 2019-07-11

Gunhild L skrev om Eslövs Bilcenter
    Seriösa, kunniga och väldigt tillmötesgående! Känns tryggt att handla bil av Eslövs Bilcenter. Rekommenderar varmt detta företag! Läs mer
  • Kim J

2019-06-24

Kim J skrev om Eslövs Bilcenter
    Mycket trevligt bemötande. Fin tjänst att ni kom och lämnade bilen. Snabb service. Läs mer
  • Fredrik N

2019-06-02

Fredrik N skrev om Eslövs Bilcenter
    Är 50 år gammal och har under mina år aldrig blivit bemött på detta fantastiska sätt av Hampus och hans kollega ,
    Killarna är helt fantastiska , ärliga och uppriktiga.
    Fick alla mina önskemål uppfyllda !!
    Super nöjd av dessa killar,dom skulle hålla kurser till övriga bilsäljare i vårt avlånga land.
    Känner mig lycklig
    Stort TACK!!! Läs mer
  • 2019-05-31

Birthe E skrev om Eslövs Bilcenter
    Jag är mycket nöjd med all hjälp och fick ett mycket trevligt bemötande. Kände inte alls att de var påstridiga på något sätt. Köpte en Hyundai I30 som var jättefin. Läs mer
  • 2019-05-22

Jim M skrev om Eslövs Bilcenter
    Bra service och trevlig personal Läs mer
  • 2019-05-21

Björn H skrev om Eslövs Bilcenter
    Är väldigt nöjd med Hampus. Fick stort förtroende att ha köpt en nästan ny bil xc60 av detta företag. Jag bor i Bjursås ändå köper jag en bil i Eslöv. Kommer att varmt rekommendera detta företag. Nöjd volvoägare fortsätt med Er bemötande Ni kommer att få många nöjda bilköpare Björn Läs mer
  • 2019-05-18

Jim N skrev om Eslövs Bilcenter
    Mycket seriösa bilhandlare med ett underbart bemötande. Tillmötesgående och bilaffären kändes trygg. Läs mer
  • Christian L

2019-05-10

Christian L skrev om Eslövs Bilcenter
    Precis fått min nya bil levererad av Eslövs bilcenter! Bemötande & service av högsta klass. Smidighet, lyhördhet & väldigt proffsigt samt snabbt & enkelt precis som jag önskade. Har ni frågor kring köp/sälj av bil tveka inte att höra av er här, har svar på det mesta & skräddarsyr lösningar åt sin kund. Rekommenderas starkt 5/5 Läs mer
  • Elin G

2019-05-09

Elin G skrev om Eslövs Bilcenter
    Proffsig personal med god kunskap & som tog sig tid att svara på alla mina frågor. Jag blev riktigt nöjd med min Peugot & jag rekommenderar verkligen Eslövs Bilcenter. Läs mer
  • 2019-05-03

Daniel F skrev om Eslövs Bilcenter
    Lämnar alltid med en känsla av trygghet och att man gjort en bra affär Läs mer
  • 2019-04-09

Stefan Roland A skrev om Eslövs Bilcenter
    Trevliga säljare, snabb affär. Köpte lite äldre beg bil till dottern. Upptäckte efter köp att reservnyckel inte fungerade, de beställde ny nyckel inklusive kodning utan kostnad för oss som köpare. Mycket bra service! Läs mer
  • 2019-03-22

Peter B skrev om Eslövs Bilcenter
    Nöjd med mitt bilköp då de var väldigt tillmötesgående och med en bra service. Fick bilen hemkörd då jag inte hade möjlighet att ta mig till Eslöv. Läs mer
  • 2019-03-15

Andreas A skrev om Eslövs Bilcenter
    Köpte en väldigt fräsch Vito, bra pris, fint skick - servad o klar så fick den levererad samma dag inkl att dem körde hem den.

Snabbt och smidigt utan konstigheter, precis som det ska vara! Läs mer
  • Toni D

2019-03-14

Toni D skrev om Eslövs Bilcenter
    Toppservice och en väldigt snabb och smidig affär! Läs mer
  • 2019-03-01

Jonna W skrev om Eslövs Bilcenter
    Smidig och bra service. Rekommenderar varmt! Läs mer
  • Alf T

2019-02-27

Alf T skrev om Eslövs Bilcenter
    Sålde min Volvo xc60 till dem via blocket, väldigt proffsigt bemötande och bra kontakt från första början.
    Jag kommer definitivt rekommendera denna firma till vänner och bekanta. Och jag kommer förmodligen anlita dem för att sälja min motorcykel. Läs mer
  • Micko J

2019-02-27

Micko J skrev om Eslövs Bilcenter
    Kanonbra service och smidig affär👍 Läs mer
  • 2019-02-23

Lars H skrev om Eslövs Bilcenter
    Trevliga, proffsiga, snabba. Mycket bra. Läs mer
  • 2019-02-16

Tobias E skrev om Eslövs Bilcenter
    Fick ett proffsigt emottagande, när jag frågade om hjälp att sälja min bil. Blev löpande informerad under säljtiden.

Avslutet blev enkelt & smärtfritt. Telefonsamtal o pengarna på kontot!
    Tusen tack - nästa gång är jag köpare! Läs mer
  • Kalle E

2019-02-15

Kalle E skrev om Eslövs Bilcenter
    Jag sålde min bil till Eslöv Bilcenter. Försäljningen gick väldigt fort och smärtfritt. Personalen var väldigt bra.
    Hoppas ni andra får samma upplevelse som jag. Läs mer
  • 2019-02-14

Marie M skrev om Eslövs Bilcenter
    ...bättre än så här blir det inte🙌🏻🚗💨, tusen tack killar! Läs mer
  • 2019-02-14

Fredrik J skrev om Eslövs Bilcenter
    Jättesmidig smidig affär, bra bemötande Läs mer
  • 2019-02-13

Daniel L skrev om Eslövs Bilcenter
    Suverän service!!
    De hittade bilen jag ville ha och det gick fantastiskt fort att få bilen leveransklar. Läs mer
  • Ulla J

2019-02-12

Ulla J skrev om Eslövs Bilcenter
    Proffsigt, vänligt o trevligt bemötande. En tanke bakom bilen som visades och sedan köptes. Mycket serviceminded killar som löste mitt önskemål. Läs mer
  • 2019-02-07

Kristoffer B skrev om Eslövs Bilcenter
    Köpte bil av Hampus i januari, både bil och leverans över förväntan och enkel bilfirma att ha att göra med! Jag kommer tillbaka nästa år när bilen ska uppgraderas :) Läs mer

Johan P skrev om Eslövs Bilcenter
    Fick ett vädligt bra bemötande kände direkt att det var rätt! redan när jag ringde. Kommer absolut vända mig till Eslöv Bilcenter när jag ska köpa bil igen. Läs mer

Hilda M skrev om Eslövs Bilcenter
    Fick ett otroligt fint bemötande av säljaren på Eslövs bilcenter. Kände mig trygg under hela processen. Smidig kommunikation och affär! Läs mer

Robin B skrev om Eslövs Bilcenter
    Sålde min bil. Snabb och enkel affär. Läs mer

Anders J skrev om Eslövs Bilcenter
    Grymt mottagande och trevliga o kunnig personal. Läs mer

Ljubomir S skrev om Eslövs Bilcenter
    Fantastiskt service !
    Hjälp hela vägen från köp till avslut.
    Mer än nöjd. Läs mer

Josefin D skrev om Eslövs Bilcenter
    Kan starkt rekommendera Eslöv Bilcenter! Vi är väldigt nöjda både med bilen och med servicen. Väldigt kunniga och proffsiga sälja. Läs mer

Sofia L skrev om Eslövs Bilcenter
    Bilköp. Personligt. Bra pris. Grym service. Flexibla med mötestider och plats. 5/5. Läs mer

Grävmaskinsvägen 5, 241 38 Eslöv