Eslövs Bilcenter

Grävmaskinsvägen 5, 241 38 Eslöv — Visa karta

Välkommen till Eslövs Bilcenter!

Hos oss på Eslövs Bilcenter hjälper vi dig att sälja din bil. Letar du efter en ny bil så får du gärna ta en titt in på vår hemsida. Vi hjälper till att förmedla alla typer av bilar men vårt fokus ligger på transportbilar. Är du nyfiken på vad din bil är värd så tveka inte på att värdera din bil hos oss. Vi samarbetar med Santander Consumer Bank vilket gör att vi kan hjälpa dig att skräddarsy en lösning för finansiering av din nya bil.

Vi på Eslövs Bilcenter är tillgängliga för dig närhelst du behagar, tveka inte att ringa oss och boka en tid. Varmt välkomna!

Läs vad 53 kunder tycker om Eslövs Bilcenter

• Ann-marie D

2019-12-01

Ann-marie D skrev om Eslövs Bilcenter
    Köpte en Audi A4 jätte fin bil . Bra service fick bilen levererad hem . Blev en mycket smidig affär. Kan defensivt rekommendera denna bilfirman. Läs mer
  • 2019-11-10

Per K skrev om Eslövs Bilcenter
    Vänligt, ärligt och mycket trevligt.
    Skulle gärna handla bil där igen. Läs mer
  • 2019-11-08

Jesper P skrev om Eslövs Bilcenter
    Köpte en Audi av dem och hade aldrig kunnat drömma om bättre service. Svarade på alla mina dumma frågor om bilar och utrustning! Kommer alltid handla min bil där hädanefter! Utmärkt! Läs mer
  • 2019-11-04

Andreas B skrev om Eslövs Bilcenter
    Pehr på Eslövs Bilcenter sålde mig en bil och tog min gamla i utbyte. Pehr hanterade hela processen med ett lugn och stort förtroende.
    Pehr löste allt med ägarbytet, försäkringar på båda bilarna, jag bytte i princip bara nycklarna och satte mig i den nya bilen och körde hem.
    Tack! Läs mer
  • 2019-10-29

Johan H skrev om Eslövs Bilcenter
    Mycket mycket bra service. Kontakta Eslövs Bilcenter och berätta omvald jag sökte, de hade inte något inne, men letade då upp ett gäng förslag. Tillsammans kom vi fram till en mycket fin bil. De hämta bilen hela vägen ner till Skåne. Extremt bra tillmötesgående. Satte mig först och inte det vanliga säljbranscher du upplever i större firmor.
    Kommer varmt rekommendera Eslövs Bilcenter till min närhet samt återkomma när det är dags att byta igen. Läs mer
  • 2019-10-26

Filip R skrev om Eslövs Bilcenter
    Köpte en bil och är supernöjd med bemötandet! Proffsigt! Läs mer
  • 2019-09-28

Andreas S skrev om Eslövs Bilcenter
    Grymt bemötande av killarna på Eslövs Bilcenter. Service i världsklass!! Läs mer
  • 2019-09-27

Andreas W skrev om Eslövs Bilcenter
    Jag köpte en Nissan Navara
    Trevliga försäljare som gör allt för att kunden ska vara nöjd ! Läs mer
  • 2019-09-26

Kristoffer M skrev om Eslövs Bilcenter
    Köpte en Audi q5 på eslövs bilcenter, blev tyvärr problem med växellådan ganska omgående, men grabbarna har skött det hela väldigt proffsigt och smidigt, dom har stått för alla kostnader reparationen kostade, jag kunde inte vara mer nöjd, rekommenderar alla att titta in på eslövs bilcenter. Jag kommer rekommendera grabbarna till alla jag känner som ska köpa bil. Läs mer
  • Marcus K

2019-09-21

Marcus K skrev om Eslövs Bilcenter
    Bra service från början till slut och även nya bilen kom dem hem med Läs mer
  • 2019-09-13

Nils G skrev om Eslövs Bilcenter
    Mycket trevligt bemötande med högt kundfokus - fick dessutom bilen levererad till Fagersta - detta är ju otrolig service!! Rekommenderar Eslövs Bilcenter rejält! Läs mer
  • 2019-09-08

Viktor J skrev om Eslövs Bilcenter
    Mycket bra service och trevligt bemötande av personalen. Läs mer
  • 2019-09-07

Birgitta B skrev om Eslövs Bilcenter
    Köpte en Kia Sportage 2017 den 6/9 hos Eslövs Bilcenter och är mycket nöjd med mitt köp. Blev mycket bra bemött av trevlig personal .Kan varmt rekommendera detta ställe. Läs mer
  • Jesper J

2019-09-06

Jesper J skrev om Eslövs Bilcenter
    Jag köpte en bil av killarna på Eslövs Bilcenter.
    Bemötandet va mycket proffsigt och trevligt.
    Jag ville ha en ny bil med bra utrustning mm jag ville ha ett proffsigt och trevligt bemötande utan att vara påstridiga. Det va presis det jag fick Läs mer
  • 2019-08-31

Kjell E skrev om Eslövs Bilcenter
    Proffsigt från början till slut!!!
    Svarar i telefon, håller löften, bästa servicen 1-10 en klar 10+++
    Rekommenderas 100%!
    Kjell Enhager Läs mer
  • 2019-08-28

Rickard L skrev om Eslövs Bilcenter
    Köpte bil och bemötandet var mycket bra, stort plus till flexibla tider.
    Rekommenderas varmt. Läs mer
  • 2019-08-22

Lasse E skrev om Eslövs Bilcenter
    Väldigt trevliga och kunnig personal!
    Kommer rekommendera alla mina vänner som ska byta bil att ta kontakt med Eslövs Bilcenter Läs mer
  • 2019-08-20

Dennis A skrev om Eslövs Bilcenter
    Beskrivningen av biler redan i telefon var korrect, bemötandet från säljare var i toppklass, bilen levererades till utvald adress utan extra kostnad, bilen levererades nyservad då det var tid för service, det gich att förhandla med säljaren inom rimliga gränser och detta får en kund att känna sig nöjd.
    Detta är ett företag jag skulle vilja rekommendera.
    Mvh Dennis Appelros Läs mer
  • Christian G

2019-08-09

Christian G skrev om Eslövs Bilcenter
    Underbart bemötande, outstanding service! 👌 Läs mer
  • 2019-08-08

Björn D skrev om Eslövs Bilcenter
    Med hjälp av grabbarna på Eslövs bilcenter fick vi vår bil såld när vi själva inte hade lust att engagera oss i detta. De tog hand om service och rekond utan att vi hade en tanke på detta så all cred till denna firma!
    Rekommenderas ! ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️ Läs mer
  • 2019-07-25

Maria K skrev om Eslövs Bilcenter
    Mycket proffsigt o väl bemötande.
    Verkade kunniga o seriösa. Vi är mycket nöjda med vårt bilköp. Läs mer
  • 2019-07-11

Gunhild L skrev om Eslövs Bilcenter
    Seriösa, kunniga och väldigt tillmötesgående! Känns tryggt att handla bil av Eslövs Bilcenter. Rekommenderar varmt detta företag! Läs mer
  • Kim J

2019-06-24

Kim J skrev om Eslövs Bilcenter
    Mycket trevligt bemötande. Fin tjänst att ni kom och lämnade bilen. Snabb service. Läs mer
  • Fredrik N

2019-06-02

Fredrik N skrev om Eslövs Bilcenter
    Är 50 år gammal och har under mina år aldrig blivit bemött på detta fantastiska sätt av Hampus och hans kollega ,
    Killarna är helt fantastiska , ärliga och uppriktiga.
    Fick alla mina önskemål uppfyllda !!
    Super nöjd av dessa killar,dom skulle hålla kurser till övriga bilsäljare i vårt avlånga land.
    Känner mig lycklig
    Stort TACK!!! Läs mer
  • 2019-05-31

Birthe E skrev om Eslövs Bilcenter
    Jag är mycket nöjd med all hjälp och fick ett mycket trevligt bemötande. Kände inte alls att de var påstridiga på något sätt. Köpte en Hyundai I30 som var jättefin. Läs mer
  • 2019-05-22

Jim M skrev om Eslövs Bilcenter
    Bra service och trevlig personal Läs mer
  • 2019-05-21

Björn H skrev om Eslövs Bilcenter
    Är väldigt nöjd med Hampus. Fick stort förtroende att ha köpt en nästan ny bil xc60 av detta företag. Jag bor i Bjursås ändå köper jag en bil i Eslöv. Kommer att varmt rekommendera detta företag. Nöjd volvoägare fortsätt med Er bemötande Ni kommer att få många nöjda bilköpare Björn Läs mer
  • 2019-05-18

Jim N skrev om Eslövs Bilcenter
    Mycket seriösa bilhandlare med ett underbart bemötande. Tillmötesgående och bilaffären kändes trygg. Läs mer
  • Christian L

2019-05-10

Christian L skrev om Eslövs Bilcenter
    Precis fått min nya bil levererad av Eslövs bilcenter! Bemötande & service av högsta klass. Smidighet, lyhördhet & väldigt proffsigt samt snabbt & enkelt precis som jag önskade. Har ni frågor kring köp/sälj av bil tveka inte att höra av er här, har svar på det mesta & skräddarsyr lösningar åt sin kund. Rekommenderas starkt 5/5 Läs mer
  • Elin G

2019-05-09

Elin G skrev om Eslövs Bilcenter
    Proffsig personal med god kunskap & som tog sig tid att svara på alla mina frågor. Jag blev riktigt nöjd med min Peugot & jag rekommenderar verkligen Eslövs Bilcenter. Läs mer
  • 2019-05-03

Daniel F skrev om Eslövs Bilcenter
    Lämnar alltid med en känsla av trygghet och att man gjort en bra affär Läs mer
  • 2019-04-09

Stefan Roland A skrev om Eslövs Bilcenter
    Trevliga säljare, snabb affär. Köpte lite äldre beg bil till dottern. Upptäckte efter köp att reservnyckel inte fungerade, de beställde ny nyckel inklusive kodning utan kostnad för oss som köpare. Mycket bra service! Läs mer
  • 2019-03-22

Peter B skrev om Eslövs Bilcenter
    Nöjd med mitt bilköp då de var väldigt tillmötesgående och med en bra service. Fick bilen hemkörd då jag inte hade möjlighet att ta mig till Eslöv. Läs mer
  • 2019-03-15

Andreas A skrev om Eslövs Bilcenter
    Köpte en väldigt fräsch Vito, bra pris, fint skick - servad o klar så fick den levererad samma dag inkl att dem körde hem den.

Snabbt och smidigt utan konstigheter, precis som det ska vara! Läs mer
  • Toni D

2019-03-14

Toni D skrev om Eslövs Bilcenter
    Toppservice och en väldigt snabb och smidig affär! Läs mer
  • 2019-03-01

Jonna W skrev om Eslövs Bilcenter
    Smidig och bra service. Rekommenderar varmt! Läs mer
  • Alf T

2019-02-27

Alf T skrev om Eslövs Bilcenter
    Sålde min Volvo xc60 till dem via blocket, väldigt proffsigt bemötande och bra kontakt från första början.
    Jag kommer definitivt rekommendera denna firma till vänner och bekanta. Och jag kommer förmodligen anlita dem för att sälja min motorcykel. Läs mer
  • Micko J

2019-02-27

Micko J skrev om Eslövs Bilcenter
    Kanonbra service och smidig affär👍 Läs mer
  • 2019-02-23

Lars H skrev om Eslövs Bilcenter
    Trevliga, proffsiga, snabba. Mycket bra. Läs mer
  • 2019-02-16

Tobias E skrev om Eslövs Bilcenter
    Fick ett proffsigt emottagande, när jag frågade om hjälp att sälja min bil. Blev löpande informerad under säljtiden.

Avslutet blev enkelt & smärtfritt. Telefonsamtal o pengarna på kontot!
    Tusen tack - nästa gång är jag köpare! Läs mer
  • Kalle E

2019-02-15

Kalle E skrev om Eslövs Bilcenter
    Jag sålde min bil till Eslöv Bilcenter. Försäljningen gick väldigt fort och smärtfritt. Personalen var väldigt bra.
    Hoppas ni andra får samma upplevelse som jag. Läs mer
  • 2019-02-14

Marie M skrev om Eslövs Bilcenter
    ...bättre än så här blir det inte🙌🏻🚗💨, tusen tack killar! Läs mer
  • 2019-02-14

Fredrik J skrev om Eslövs Bilcenter
    Jättesmidig smidig affär, bra bemötande Läs mer
  • 2019-02-13

Daniel L skrev om Eslövs Bilcenter
    Suverän service!!
    De hittade bilen jag ville ha och det gick fantastiskt fort att få bilen leveransklar. Läs mer
  • Ulla J

2019-02-12

Ulla J skrev om Eslövs Bilcenter
    Proffsigt, vänligt o trevligt bemötande. En tanke bakom bilen som visades och sedan köptes. Mycket serviceminded killar som löste mitt önskemål. Läs mer
  • 2019-02-07

Kristoffer B skrev om Eslövs Bilcenter
    Köpte bil av Hampus i januari, både bil och leverans över förväntan och enkel bilfirma att ha att göra med! Jag kommer tillbaka nästa år när bilen ska uppgraderas :) Läs mer

Johan P skrev om Eslövs Bilcenter
    Fick ett vädligt bra bemötande kände direkt att det var rätt! redan när jag ringde. Kommer absolut vända mig till Eslöv Bilcenter när jag ska köpa bil igen. Läs mer

Hilda M skrev om Eslövs Bilcenter
    Fick ett otroligt fint bemötande av säljaren på Eslövs bilcenter. Kände mig trygg under hela processen. Smidig kommunikation och affär! Läs mer

Robin B skrev om Eslövs Bilcenter
    Sålde min bil. Snabb och enkel affär. Läs mer

Anders J skrev om Eslövs Bilcenter
    Grymt mottagande och trevliga o kunnig personal. Läs mer

Grävmaskinsvägen 5, 241 38 Eslöv