Eslövs Bilcenter

Grävmaskinsvägen 23, 241 38 Eslöv — Visa karta

Välkommen till Eslövs Bilcenter!

Hos oss på Eslövs Bilcenter hjälper vi dig att sälja din bil. Letar du efter en ny bil så får du gärna ta en titt in på vår hemsida. Vi hjälper till att förmedla alla typer av bilar men vårt fokus ligger på transportbilar. Är du nyfiken på vad din bil är värd så tveka inte på att värdera din bil hos oss. Vi samarbetar med Santander Consumer Bank vilket gör att vi kan hjälpa dig att skräddarsy en lösning för finansiering av din nya bil.

Vi på Eslövs Bilcenter är tillgängliga för dig närhelst du behagar, tveka inte att ringa oss och boka en tid. Varmt välkomna!

Läs vad 76 kunder tycker om Eslövs Bilcenter

• Lars Håkan W

2020-06-21

Lars Håkan W skrev om Eslövs Bilcenter
    Härliga killar som skötte affären snabbt tryggt o enkelt ! Läs mer

Victoria W skrev om Eslövs Bilcenter

Mikael H skrev om Eslövs Bilcenter
    Trevliga, svarar snabbt! Rekommenderar Läs mer

Jennifer L skrev om Eslövs Bilcenter
    ❤️ köpte en Audi A4
    ❤️ Otroligt bra bemötande med snabba svar tillbaka och även otroligt bra service då vi inte hade möjlighet att köra och testa bilen på plats - så bilen kom till oss.
    ❤️ Jättebra service Läs mer
  • 2020-06-06

Dennis S skrev om Eslövs Bilcenter
    Köpte en 2019 Peugeot 508 SW GT.
    Otroligt bra service!
    Över förväntan över hur fin bilen är.
    Kommer definitivt vända mig till Eslövs Bilcenter när det är dags för nästa bil. Läs mer
  • 2020-06-01

Anders H skrev om Eslövs Bilcenter
    Köpte en bil. Affären gick smidigt och snabbt. Läs mer
  • 2020-05-03

Oskar S skrev om Eslövs Bilcenter
    Vi köpte en volvo v90 och gjorde en smidig affär med en inbytsbil. Väldigt proffsigt och trevligt bemötande.

Efter bara några dagar tändes motorlampan. Att vara proffsig och trevlig är enkelt utan det är först när komplikationer inträffar som en bilhandlare sätts på prov. Det var inget snack utan svaret jag fick ifrån Hampus var "en bil du köper av oss skall fungera lämna in den på en verkstad nära dig så fixar vi detta". Felet var en slang till turbin som gått sönder vilket lätt kan hända på en bil som rullat 10000 mil och inget som Eslöv bilcenter kunnat förutse.

Snyggt jobbat. Hit kommer man igen!

/Oskar Läs mer
  • 2020-04-13

Fei H skrev om Eslövs Bilcenter
    Som förstagångsköpare kändes det tryggt att köpa bil genom Eslövs Bilcenter. Trevligt bemötandet , bra service och kundinriktat fokus. En bilhandlare som vi med glädje kommer att göra fler affärer med i framtiden. Läs mer
  • JENNY F

2020-04-03

JENNY F skrev om Eslövs Bilcenter
    Köpt en Nissan Qashqai
    Hampus har långt innan jag köpt bil varit mycket hjälpsam med olika frågor jag haft, hjälpt min son med råd vid hans bilköp till en grad långt över vad man kan förvänta sig då det aldrig var tal om att någon bil han själv sålde var aktuell. Helt fantastisk service och engagemang! Rekommenderar Eslövs Bilcenter alla dagar i veckan!! Tack för allt Hampus! Läs mer
  • Jenny F

2020-04-03

Jenny F skrev om Eslövs Bilcenter
    Köpt en Qashqai
  • 2020-04-03

Andreas F skrev om Eslövs Bilcenter
    Smidigaste bilaffären! Kommer definitivt att göra affärer med dem igen. Läs mer
  • 2020-03-26

Mac M skrev om Eslövs Bilcenter
    Mycket trevligt och proffsigt bemötande.
    Snabba återkopplingar och rak korrekt kommunikation och information. Kändes tryggt att göra affär med Eslövs Bilcenter. Läs mer
  • 2020-03-20

Jonny O skrev om Eslövs Bilcenter
    Snabbt, okomplicerat, byggt på förtroende, service minded Läs mer
  • 2020-03-08

Simon P skrev om Eslövs Bilcenter
    Service utöver de vanliga, gör allt för man ska bli nöjd😃😃 Läs mer
  • 2020-02-18

Jan K skrev om Eslövs Bilcenter
    Bra service och bra kundbemötande Läs mer
  • 2020-02-04

Cazandra C skrev om Eslövs Bilcenter
    Bästa servicen. Alltid tillgängliga och super hjälpsamma Läs mer
  • 2020-02-02

Lina N skrev om Eslövs Bilcenter
    Köpte en Audi TT! Jätte fin och nöjd! Fick bytt in min gamla bil.
    Bra bemötande och trevlig försäljare! Läs mer
  • 2020-01-25

Malin J skrev om Eslövs Bilcenter
    Jag var ute efter en bra begagnad bil och valde att kontakta Eslövs bilcenter. Där fick jag precis den hjälpen jag sökte. Otrolig bemötande och service i toppklass. Läs mer
  • Jesper O

2020-01-12

Jesper O skrev om Eslövs Bilcenter
    Köpte en BMW 425d årsmodell 2015.
    Dom hade ett väldigt trevligt bemötande och var väldigt hjälpsamma samt ville gärna svara på dina frågor.
    Dom nådde upp till mina förväntningar. Läs mer
  • 2020-01-12

Elmer Z skrev om Eslövs Bilcenter
    Ärliga och bra säljare. Smidig affär med bra finansieringslösningar men även garanti! Rekommenderas varmt. Läs mer
  • 2019-12-23

Henrik B skrev om Eslövs Bilcenter
    Service utöver det vanliga! Säljarna är trevliga, ej påträngande och väldigt service minded! Rekomenderar Eslövs Bilcenter till alla och en var. Läs mer
  • 2019-12-17

Kevin A skrev om Eslövs Bilcenter
    Pehr va väldigt hjälpsam, inte omöjlig att göra en bra affär med.

5/5! Läs mer
  • 2019-12-13

Emilia H skrev om Eslövs Bilcenter
    Köpte en Volvo V70 -06a ,säljaren var toppen kommer göra flera affärer med dom Läs mer
  • Ann-marie D

2019-12-01

Ann-marie D skrev om Eslövs Bilcenter
    Köpte en Audi A4 jätte fin bil . Bra service fick bilen levererad hem . Blev en mycket smidig affär. Kan defensivt rekommendera denna bilfirman. Läs mer
  • 2019-11-10

Per K skrev om Eslövs Bilcenter
    Vänligt, ärligt och mycket trevligt.
    Skulle gärna handla bil där igen. Läs mer
  • 2019-11-08

Jesper P skrev om Eslövs Bilcenter
    Köpte en Audi av dem och hade aldrig kunnat drömma om bättre service. Svarade på alla mina dumma frågor om bilar och utrustning! Kommer alltid handla min bil där hädanefter! Utmärkt! Läs mer
  • 2019-11-04

Andreas B skrev om Eslövs Bilcenter
    Pehr på Eslövs Bilcenter sålde mig en bil och tog min gamla i utbyte. Pehr hanterade hela processen med ett lugn och stort förtroende.
    Pehr löste allt med ägarbytet, försäkringar på båda bilarna, jag bytte i princip bara nycklarna och satte mig i den nya bilen och körde hem.
    Tack! Läs mer
  • 2019-10-29

Johan H skrev om Eslövs Bilcenter
    Mycket mycket bra service. Kontakta Eslövs Bilcenter och berätta omvald jag sökte, de hade inte något inne, men letade då upp ett gäng förslag. Tillsammans kom vi fram till en mycket fin bil. De hämta bilen hela vägen ner till Skåne. Extremt bra tillmötesgående. Satte mig först och inte det vanliga säljbranscher du upplever i större firmor.
    Kommer varmt rekommendera Eslövs Bilcenter till min närhet samt återkomma när det är dags att byta igen. Läs mer
  • 2019-10-26

Filip R skrev om Eslövs Bilcenter
    Köpte en bil och är supernöjd med bemötandet! Proffsigt! Läs mer
  • 2019-09-28

Andreas S skrev om Eslövs Bilcenter
    Grymt bemötande av killarna på Eslövs Bilcenter. Service i världsklass!! Läs mer
  • 2019-09-27

Andreas W skrev om Eslövs Bilcenter
    Jag köpte en Nissan Navara
    Trevliga försäljare som gör allt för att kunden ska vara nöjd ! Läs mer
  • 2019-09-26

Kristoffer M skrev om Eslövs Bilcenter
    Köpte en Audi q5 på eslövs bilcenter, blev tyvärr problem med växellådan ganska omgående, men grabbarna har skött det hela väldigt proffsigt och smidigt, dom har stått för alla kostnader reparationen kostade, jag kunde inte vara mer nöjd, rekommenderar alla att titta in på eslövs bilcenter. Jag kommer rekommendera grabbarna till alla jag känner som ska köpa bil. Läs mer
  • Marcus K

2019-09-21

Marcus K skrev om Eslövs Bilcenter
    Bra service från början till slut och även nya bilen kom dem hem med Läs mer
  • 2019-09-13

Nils G skrev om Eslövs Bilcenter
    Mycket trevligt bemötande med högt kundfokus - fick dessutom bilen levererad till Fagersta - detta är ju otrolig service!! Rekommenderar Eslövs Bilcenter rejält! Läs mer
  • 2019-09-08

Viktor J skrev om Eslövs Bilcenter
    Mycket bra service och trevligt bemötande av personalen. Läs mer
  • 2019-09-07

Birgitta B skrev om Eslövs Bilcenter
    Köpte en Kia Sportage 2017 den 6/9 hos Eslövs Bilcenter och är mycket nöjd med mitt köp. Blev mycket bra bemött av trevlig personal .Kan varmt rekommendera detta ställe. Läs mer
  • Jesper J

2019-09-06

Jesper J skrev om Eslövs Bilcenter
    Jag köpte en bil av killarna på Eslövs Bilcenter.
    Bemötandet va mycket proffsigt och trevligt.
    Jag ville ha en ny bil med bra utrustning mm jag ville ha ett proffsigt och trevligt bemötande utan att vara påstridiga. Det va presis det jag fick Läs mer
  • 2019-08-31

Kjell E skrev om Eslövs Bilcenter
    Proffsigt från början till slut!!!
    Svarar i telefon, håller löften, bästa servicen 1-10 en klar 10+++
    Rekommenderas 100%!
    Kjell Enhager Läs mer
  • 2019-08-28

Rickard L skrev om Eslövs Bilcenter
    Köpte bil och bemötandet var mycket bra, stort plus till flexibla tider.
    Rekommenderas varmt. Läs mer
  • 2019-08-22

Lasse E skrev om Eslövs Bilcenter
    Väldigt trevliga och kunnig personal!
    Kommer rekommendera alla mina vänner som ska byta bil att ta kontakt med Eslövs Bilcenter Läs mer
  • 2019-08-20

Dennis A skrev om Eslövs Bilcenter
    Beskrivningen av biler redan i telefon var korrect, bemötandet från säljare var i toppklass, bilen levererades till utvald adress utan extra kostnad, bilen levererades nyservad då det var tid för service, det gich att förhandla med säljaren inom rimliga gränser och detta får en kund att känna sig nöjd.
    Detta är ett företag jag skulle vilja rekommendera.
    Mvh Dennis Appelros Läs mer
  • Christian G

2019-08-09

Christian G skrev om Eslövs Bilcenter
    Underbart bemötande, outstanding service! 👌 Läs mer
  • 2019-08-08

Björn D skrev om Eslövs Bilcenter
    Med hjälp av grabbarna på Eslövs bilcenter fick vi vår bil såld när vi själva inte hade lust att engagera oss i detta. De tog hand om service och rekond utan att vi hade en tanke på detta så all cred till denna firma!
    Rekommenderas ! ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️ Läs mer
  • 2019-07-25

Maria K skrev om Eslövs Bilcenter
    Mycket proffsigt o väl bemötande.
    Verkade kunniga o seriösa. Vi är mycket nöjda med vårt bilköp. Läs mer
  • 2019-07-11

Gunhild L skrev om Eslövs Bilcenter
    Seriösa, kunniga och väldigt tillmötesgående! Känns tryggt att handla bil av Eslövs Bilcenter. Rekommenderar varmt detta företag! Läs mer
  • Kim J

2019-06-24

Kim J skrev om Eslövs Bilcenter
    Mycket trevligt bemötande. Fin tjänst att ni kom och lämnade bilen. Snabb service. Läs mer
  • Fredrik N

2019-06-02

Fredrik N skrev om Eslövs Bilcenter
    Är 50 år gammal och har under mina år aldrig blivit bemött på detta fantastiska sätt av Hampus och hans kollega ,
    Killarna är helt fantastiska , ärliga och uppriktiga.
    Fick alla mina önskemål uppfyllda !!
    Super nöjd av dessa killar,dom skulle hålla kurser till övriga bilsäljare i vårt avlånga land.
    Känner mig lycklig
    Stort TACK!!! Läs mer
  • 2019-05-31

Birthe E skrev om Eslövs Bilcenter
    Jag är mycket nöjd med all hjälp och fick ett mycket trevligt bemötande. Kände inte alls att de var påstridiga på något sätt. Köpte en Hyundai I30 som var jättefin. Läs mer
  • 2019-05-22

Jim M skrev om Eslövs Bilcenter
    Bra service och trevlig personal Läs mer
  • 2019-05-21

Björn H skrev om Eslövs Bilcenter
    Är väldigt nöjd med Hampus. Fick stort förtroende att ha köpt en nästan ny bil xc60 av detta företag. Jag bor i Bjursås ändå köper jag en bil i Eslöv. Kommer att varmt rekommendera detta företag. Nöjd volvoägare fortsätt med Er bemötande Ni kommer att få många nöjda bilköpare Björn Läs mer

Grävmaskinsvägen 23, 241 38 Eslöv