Alla kategorier Postorder Stockholms län Stockholm Hägersten-Liljeholmen Aspudden Etrendstore - Roliga Prylar och Presenter

Etrendstore - Roliga Prylar och Presenter

Husabyvägen 10, 126 50 Hägersten — Visa karta

Läs vad 2 kunder tycker om Etrendstore - Roliga Prylar och Presenter

• carl k
    carl k skrev om Etrendstore - Roliga Prylar och Presenter
    Hej!

Vi beställde i mars 2010 en s.k. springcykel till vår son. Det skulle ta 4-5 dagar att få den enligt Markus Johansson på Etrendstore.se i som äger och driver butiken.
    Den 5 april mailar jag och frågar hur det går varpå han svarar att de ska ha cykeln hemma den 24 april.
    Den 20 april skriver han att cykeln på nytt är försenad och att det nu är runt den 8 maj som gäller...
    Inte heller då kommer det någon cykel, utan efter tjat får vi nya besked. Nu är det slutet på vecka 19 eller början på vecka 20 som gäller.
    Men - föga förvånande - kommer det inte någon cykel alls och det krävs ett ärende hos kronofogden för att Markus Johansson slutligen ska betala tillbaka pengarna vi betalt för cykeln.
    Det sker den 6 juni, alltså tre månader efter det att cykeln skulle ha kommit…
    Summa summarum ägs och drivs alltså Etrendstore.se av en skojare som inte ens drar sig för att blåsa små barn på deras önskegrejer!
    Köp aldrig någonting där!
  • Susan&Nils K
    Susan&Nils K skrev om Etrendstore - Roliga Prylar och Presenter
    Sålde en vara till min fru som var helt annorlunda än vad som uppgav i reklamen för produkten. Jag kontaktade företaget och påtalade de många felaktighterna och bristerna. Företaget svarade mig inte trots många mail och kontaktförsök via deras hemsida. Jag kontaktade min konsumentvägledare som sa att det var inget att göra eftersom varans pris var under 500 KR. Det som stör mig mest är att etrendstore fortsätter att sälja varan, dock med ändrad aningen nedtonad beskrivning, både på hemsidan och tradera. Varan är så dålig att den är helt oanvändbar och ändå ser jag hela tiden att folk lägger bud på över 300 kr på den!
    Så här skriver etrendstore om sina radiostyrda bilar:
    Vilken modell du än väljer får du garanterat imponerande finish, hög byggkvalitet och imponerande prestanda.

HA HA HA
    Skitställe