Alla kategorier Administration Skåne Malmö Euroflorist AB

Eddagatan 4, 217 67 Malmö — Visa karta

Läs vad 2 kunder tycker om Euroflorist AB

• Mattsens Bil
    Mattsens Bil skrev om Euroflorist AB
    Beställde lyx-bukett som överraskning till min tjej på alla hjärtans dag. På eftermiddagen ringer dom till min tjej och säger att hennes blommor inte kommer komma samma dag. Dagen efter kl 17.17 dyker dom upp - då kontoret stängt. En på kontoret var kvar. Så två dagar senare fick hon en vissen bukett liknande den billigaste buketten. Euroflorist svarade inte på mina 2 mail. Efter telefonsamtal fick jag tillslut pengarna tillbaka.
  • Mina
    Mina skrev om Euroflorist AB
    beställde en blomsterarrengemang via deras hemsida, en vacker julgrupp. Kostade 390 kr. Skillnaden mellan köpta från bild och levererade blommer till kund brukar vara acceptabel, men denna gång så fattades det inte mindre än 2 växter, 1 dekorationshjärta, annat julpynt... Det var så STOR skillnad att jag tog kontakt med företaget via telefon och fick en riktig surkärring i luren. Jag skickade foton på min grupp och ett foto från deras egen hemsida och tog upp med henne alla de saker som saknades + att hela gruppen fick ett väldigt torftigt utseende. Hon hävdade då att visst det saknades en del grejer men som kompensation hade de skickat en större kruka!?!? Sen att blommorna såg mindre och hela gruppen såg torftig ut tyckte hon inte gjorde så mycket för 1!! blomma hade ju inte slagit ut än och när den gjorde det så blev det ju troligen fint!???! Jag sa då att när jag köper blommer så ska de ju vara som allra finast när de ges bort!! Och att det var BLOMMOR jag ville ge bort inte en större KRUKA!! Och inte ville jag ge bort blommor som ser ut som skit när man får dem men kanske blir fina efter 5 dar senare.. Hon blev också så pass otrevlig när jag vidarehöll att när jag köper en grupp via foto så ska den ju i alla fall likna den när personen man vill överaska får den och inte sakna en hel del väsentliga detaljer... Då frågade hon vad jag ville? Vafan tror du sa jag då och gav upp... ALDRIG MER EN BESTÄLLNING FRÅN DETTA SKIFÖRETAG!!!

Eddagatan 4, 217 67 Malmö