Euroflorist AB

Euroflorist AB

Ring 4640-60 20 000 www.euroflorist.com
Omdömen totalt
16
Snittbetyg
1.2
Skriv ett omdöme

16 omdömen om Euroflorist AB

Visar 16 omdömen med 1.2 i snittbetyg
Johnny H
Skrev om Euroflorist AB

Om det nu finns någon på Euroflorist som läser detta så är ett konstruktivt tips att ta bort alternativet att lämna budet vid dörren. Detta eftersom blomsterbutiken likväl inte kör ut det beställda och betalda budet om ingen svarar i telefonen. Efter att mottagaren kontaktat ombudet och utan att ha då fått någon relevant förklaring avtalades att blommorna skulle köras ut påföljande dag och anlända mellan 13:00 - 17:00. Föga förvånande så klarade Euroflorist inte heller av att uppfylla denna överenskommelse. Minst sagt tråkigt... 

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Fia R
Skrev om Euroflorist AB

Beställ inte blommor härifrån!!!!! Min kille skulle överraska mig med att beställa hem blommor till mig, de levererades i ett paket som ställdes ute i minusgrader. När jag tog in blommorna var de helt frusna och ihopklumpade. Buketten såg inte heller alls ut som på bilden, utan det var ca 4 blommor som inte var brutna eller på väg att vissna. För att fylla ut buketten hade de även lagt i massa kvistar och dylikt. Såå illa när nån har betalat massa pengar för att göra någon glad. Kundservice svarar heller inte när man skriver, superoseriöst företag.

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Ulla Marianne G
Skrev om Euroflorist AB

Gick inte att beställa flertalet av buketterna på hemsidan framkom först i sista steget. Priset ändrades från orderbekräftelsen på hemsidan till bekräftelse på mail. Går inte att kontakta Euroflorist varken per telefon email eller chat. Varning beställ inget från Euroflorist.

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Tomas L
Skrev om Euroflorist AB

Undvik detta blufföretag. Beställde en bukett med rosor. Det jag fick levererat var 5 utblommade rosor. Allt till priset av 779:-. 150:- per ros. Tror ni att dom svarar på mailen, självklart inte.

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
MARTIN S
Skrev om Euroflorist AB

Absolut en stor VARNING ⚠️ på det här BLUFF företaget SOM säljer en produkt med hem körning och de kör inte hem det och ber min fru åka och plocka upp den 20 minuter därifrån och du har mage att ge en annan bukett som ser ut som ogräs, Jag betala 879 kr och jag blev totalt blåst usch vad tråkigt på alla hjärtans dag så stor varning så att du inte går på deras bluff

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Malin Rebecca B
Skrev om Euroflorist AB

Hej! Jag beställde en bukett till min syster som sörjer sin hund som gick bort i helgen. Min syster har en katt också. Bilden på blommorna jag beställde hade inga liljor, men buketten som levererades bestod nästan enbart av Liljor. Lijlor är dödligt giftiga för katter! Väldigt osmidigt! Jag vill INTE att deras katt ska dö pga blombuketten. Jag kontaktade er kundtjänst och förklarade situationen samt ville få buketten utbytt, varpå de svarade att de inte kunde hjälpa oss för att de inte kunde veta att det fanns en... 

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Ellen Linnéa L
Skrev om Euroflorist AB

Levererar inte, hör inte av sig om att leveransen uteblivit: Beställde för en vecka sen med leverans igår. Fått bekräftelse på ordern men ingen leverans skedde enl avtal.

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
OSCAR S
Skrev om Euroflorist AB

Blombudet levererade blombuketten på fel dag, en dag för tidigt. Jag beställde blombukett Vintermys av "Stor" storlek. Den som levererades var av "Liten" Storlek. Sorten av blommor avviker till stor del från typen angiven på Euroflorists hemsida. Det enda jag har att gå på när jag beställer blommor är den bild som visas på hemsidan. Jag anser då att levererad vara bör stämma överens till största del. Ex. Bild visar att 14st rosor ska ingå i "Stor" bukett, levererad bukett har endast 3st. Detta är i mina ögon,... 

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
ULLA KARIN Å
Skrev om Euroflorist AB

Blommorna min kusin fick i 50-års present såg inte alls ut som jag hade beställt för levereras med bud dvs blev tulpaner istället för rosor. (Fick bild av kusinen på blommorna han fått) Går ej att få tag i Euroflorist på telefon eller mail om man sedan ej är nöjd dvs de återkopplar ej så det verkar EJ vara seriöst. Anlita annan budfirma för blommor.

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Sofia Caroline M
Skrev om Euroflorist AB

Min familj skickade en bukett till mig. Buketten var halvt vissen, väldigt liten och nästan enbart knoppar. Skulle jag ha köpt den på stan skulle den sannolikt kostat 20 kr eftersom den redan var halvt vissen och såg ut som om jag plockat den själv. 400kr betalde min familj för den. Kundservice vägrar svara på mail och har inget telefonnummer. Beställ inte här ifrån!

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Rolf Johan L
Skrev om Euroflorist AB

Jag beställde blommor innan kl 10:00 en lördag för att få leverans samma dag. Fick ett mail 3 timmar senare att de inte hade möjlighet att leverera. I mail korrespondens med kundservice frågade och svarade i samma mail utan att jag fick chansen att bestämma. "Hur önskar ni göra. Leverans med en uppgradering eller en makulering av er beställning? Men vi har makulerat beställning." Valde dem för att kunna skicka samma dag med det blev bara att de lånade mina pengar utan någon som helst kompensation för de har slutat svara på mina mail och anser att ärendet är avslutat.

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
MARTIN L
Skrev om Euroflorist AB

Beställde 2 julbuketter i torsdags för leverans på fredag. Fortfarande ingen leverans. Beware!! Deras kundtjänst kontaktade mig idag. 1 bukett levererades igår kväll. Den andra hade de visst försökt att leverera. Ändrar mitt "betyg". Förhoppningsvis kommer även den sista buketten att levereras//

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
EVA J
Skrev om Euroflorist AB

Jag beställde återigen blommor från euroflorist då jag tänkte att förra gången säkert bara blivit nån vanlig miss. MEN , vilken besvikelse. 1 gången fyllde min bästis 50 år ochjag valde en Stor lyxbukett, som levererades Väldigt sent på kvällen på hennes födelsedag efter kalaset.så hon skickade ett tack MMS, med foto på buketten. Shit den va så fjösig och knappt några blommor i, mest grönt.. Tror det var3 av 10 lovade rosor och inte änns i den färg jag valt. Sen inte en enda nejlika heller. 3 rosor nått lila halvtorrt... 

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Rickard O
Skrev om Euroflorist AB

Jag vill med detta bara som alla andra visa ett varningens finger för Euroflorist, Jag har mejlat och reklamerat och skrivit på Facebook mm. Upp till 10 dagar innan kundservice svarar, Sen läggen man in ett omdöme på Trustpilot om Euroflorist. Då blir det borttaget . Köpte bukett för 900:- som såg ut som en bukett från macken, Buketten levereades i alla fall hem. Men dagen efter slockade alla blommorna, Sen har det varit dött med kontakt från Euroflorist. Dom lovar och lovar, Inget händer. 2018-03-01 Fick jag detta svaret... 

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Mattsens Bil
Skrev om Euroflorist AB

Beställde lyx-bukett som överraskning till min tjej på alla hjärtans dag. På eftermiddagen ringer dom till min tjej och säger att hennes blommor inte kommer komma samma dag. Dagen efter kl 17.17 dyker dom upp - då kontoret stängt. En på kontoret var kvar. Så två dagar senare fick hon en vissen bukett liknande den billigaste buketten. Euroflorist svarade inte på mina 2 mail. Efter telefonsamtal fick jag tillslut pengarna tillbaka.

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Mina
Skrev om Euroflorist AB

beställde en blomsterarrengemang via deras hemsida, en vacker julgrupp. Kostade 390 kr. Skillnaden mellan köpta från bild och levererade blommer till kund brukar vara acceptabel, men denna gång så fattades det inte mindre än 2 växter, 1 dekorationshjärta, annat julpynt... Det var så STOR skillnad att jag tog kontakt med företaget via telefon och fick en riktig surkärring i luren. Jag skickade foton på min grupp och ett foto från deras egen hemsida och tog upp med henne alla de saker som saknades + att hela gruppen fick ett... 

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela

Filtrera omdömen