EVEPE AB

Ullevivägen 8, 197 40 Bro — Visa karta

Välkommen till El & Värmepumpsexperten EVEPE AB

Våra kompetensområden omfattar El, VVS, Regler- och Kylteknik. Vi tillhör spjutspetsen i IVT Värmepumpars landsomfattande återförsäljarnät. När du väljer att investera i en värmeanläggning tar vi ansvar för hela entreprenaden. Vi servar alla på marknaden förekommande värmepumpsmärken.

Vår erfarenhet - Er trygghet

EVEPE AB etablerades 1985 som ett företag i energisektorn, specialiserat på värmepumpteknik och energisparlösningar.

Vår mångåriga erfarenhet och tekniska kompetens ger de förutsättningar som krävs för att möta de högt ställda krav som varje kund har rätt att ställa!

Vi utför alltifrån mindre servicearbeten till större installationsentreprenader och innehar erforderliga tillstånd, certifikat, utbildningar och försäkringar!

Välkommen!
Öppet just nu
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 26 kunder tycker om EVEPE AB

• Caroline B
    Caroline B skrev om EVEPE AB
    Vi kontaktade Evepe AB för en renovering av vår tvättstuga. Första kontakten togs vid offertförfrågan, vi fick snabb och smidig hjälp med bra tips och råd av vad som kunde göras med utrymmet. Beställde jobbet och resultatet blev riktigt bra. Kompetent och trevlig personal, kändes tryggt att lämna renoveringen i deras händer. Lätt att få kontakt och att få svar på frågor under arbetets gång. Rekommenderas! Läs mer
  • Anna S
    Anna S skrev om EVEPE AB
    Bra hjälp och effektiv åtgärd av mitt problem. Läs mer
  • Farinaz V
    Farinaz V skrev om EVEPE AB
    Lagning av värmepump
    Fixad med kort varsel. Jätte nöjd med bemötandet och information som vi fick ang vår värmesystem hemma. Läs mer
  • Elisabeth P
    Elisabeth P skrev om EVEPE AB
    Klev in i föreningens "pannrum" och såg ögonblickligen de fel som fanns. Gjorde en ritning som vi kunde presentera för det företag som hade gjort installationer. De blev ngt ställda och åtgärdade alla fel tack vare EVEPE. Därefter var det självklart för oss att be om ett serviceavtal med Evepe.
    Vi har bytt tryckstegringspump och spetsvarmvattenberedare. Läs mer
  • Jonzon H
    Jonzon H skrev om EVEPE AB
    Jag har anlitat EVEPE för installation och återkommande service av vårt värmesystem. Min uppfattning är att de är mycket kunniga och behärskar allt från grundläggande värmepumpteknologi, rördragning, cirkulationssystem, rördragning och även el.
    De är punktliga och slutför jobben på den tid de indikerat från början.
    De kan ibland vara svåra att få tag i, är ofta sena med offerter så man får jaga dem lite. Men när de väl givit ett löfte eller offert så håller de alltid vad de lovat. Läs mer
  • Sandra B
    Sandra B skrev om EVEPE AB
    Tjänsten från evepe var bra. De skulle kanske bara anlita nåt företag för det här som kan skilja på olika namn: om ni skriver till Sandra och sedan tilltalar mottageren med Sara är det ganska idiotiskt.
    Hls Läs mer
    2017-12-04 EVEPE AB svarar Sandra B
    Hej Sandra.

Vad roligt att höra att du är nöjd med tjänsten! Jag beklagar att tilltalsnamnet blev fel.

Önskar dig en fin dag!
  • Peter E
    Peter E skrev om EVEPE AB
    Mycket seriöst o positivt snabb handläggning o bra jobb ! Läs mer
  • Claes R
    Claes R skrev om EVEPE AB
    Jag tycker att Evepe levererar och är kunniga.
    Jag är nöjd med min nya värmepump och jag är nöjd med installationen och den service jag fick. Läs mer
  • Karl-franz L
    Karl-franz L skrev om EVEPE AB
    Evepe är ett pålitligt och bra företag med hög kompetens över de produkter som Evepe representerar.
    Lite svåra att få kontakt med men annars bra. Läs mer
  • Varm Fastighet Norden Ab
    Varm Fastighet Norden Ab skrev om EVEPE AB
    En bra samarbetspartner med trevlig och kunnig personal. Mycket bra telefonsupport vid behov. Rekommenderas! Läs mer
  • Hans K
    Hans K skrev om EVEPE AB
    jag köpte en ny värmepanna allt funkade 100. Läs mer
  • Marcus E
    Marcus E skrev om EVEPE AB
    Bra och snabb service! Professionellt bemötande från beställning till utfört arbete Läs mer
  • Pontus M
    Pontus M skrev om EVEPE AB
    Bra service. Allt gick snabbt och det kändes prisvärt. Läs mer
  • Bertil O
    Bertil O skrev om EVEPE AB
    Bra bemötande, det mesta fungerade som utlovat. Läs mer
  • Michael S
    Michael S skrev om EVEPE AB
    + Kunnig personal (Anders), kommer med bra synpunkter ang underhåll av IVT 490!
    + Ser till att pumpen funkar som den ska innan han avslutar jobbet!
    +Väldig serviceinriktad och sympatisk!
    + Snabb inställelsetid å bra bemötande!
    + Prismässigt helt ok! Byta av kretskort båda gångerna (styrbox uponor och i IVT)
    - Svårt att få kontakt ibland via tfn. Läs mer
  • Hâkan ÷
    Hâkan ÷ skrev om EVEPE AB
    Vi köpte en värmepump av Ewepe inklusive installation. Det fungerade bra. När den slutade fungera var de här och kontrollerade den och konstaterade att det inte var försvarbart att reparera den. Allting gjorde de utan anmärkning. Läs mer
  • Euromaint Rail Ab
    Euromaint Rail Ab skrev om EVEPE AB
    Bra och pålitligt företag med servicenivå på topp. Kompetent och trevlig personal. Läs mer
  • Jhonny E
    Jhonny E skrev om EVEPE AB
    Mycket att göra. Återkoppling till kund långsam. Läs mer
  • Observatoriet B
    Observatoriet B skrev om EVEPE AB
    Bra.
    Vi har stort förtroende för Evepe och anlitar dem regelbundet. Läs mer
  • Katarina M
    Katarina M skrev om EVEPE AB
    Hej, vi har anlitat Evepe vid fler tillfällen. Första gången när vi hade problem med vår värmepanna. Vi fick snabb hjälp då det var kallt ute. Vi har fått hjälp att anskaffa en ny panna senare till ett bra pris. Vi har även fått berättat om olika saker som är bra att veta, de har alltså inte bara åtgärdat utan också upplyst oss. De är väldigt trevliga och inget verkar omöjligt. Om de sökte en kontorist skulle jag gärna jobba hos dem. Med vänlig hälsning Katarina Läs mer
  • Johan N
    Johan N skrev om EVEPE AB
    Ett oseriöst företag som jag inte rekommenderar. Läs mer
  • Marianne L
    Marianne L skrev om EVEPE AB
    Hej,
    De var jättebra och en mycket trevlig reparatör kom och lagade min luftvärmepump. Läs mer
  • Monne N
    Monne N skrev om EVEPE AB
    Bara goda erfarenheter av Evepe Läs mer
  • Robin C
    Robin C skrev om EVEPE AB
    Det var valdigt lang tid att fa svar pa email. Den generella email adressen far man oftast iget svar alla pa. De svarar nastan aldrig i telefon heller. Läs mer
  • Eltel Networks Infranet Ab
    Eltel Networks Infranet Ab skrev om EVEPE AB
    Har anlitat Evepe AB för för försäljning och installation av luftvärmepumpar. Och de har alltid levererat, Snabba leveranser och bra utförda installationer! Läs mer
  • Peter O
    Peter O skrev om EVEPE AB
    Snabbt. svar på offertförfrågan. Snabb leverans och installation när min gamla panna gått sönder. Installatör mycket
    trevlig och kunnig. Kan bara rekommendera företaget. Läs mer

Ullevivägen 8, 197 40 Bro