Evisol AB

Evisol AB

www.evisol.se
  • Badge2023

Evisol erbjuder moderna helhetslösningar inom Solkraft, energilagring, systemoptimering och frekvensbalansering(FCR). Vi installerar även kompletta system för laddning av elfordon. Till oss vänder sig både företag och privatpersoner för råd och konsultation. Vi erbjuder totalentreprenad vid all installation, allt för att du...

63 omdömen om Evisol AB

Annika R
Skrev om Evisol AB

Allt är bara bra. Snabba att få jobbet gjort och snyggt blev jobbet också Rekommenderar stort Evisol

Claes A
Skrev om Evisol AB

Tack för ett fantastiskt arbete och på det sätt det utfördes. Projektet startade den 1/2 -24 och slutade den 8/3 ( 5,5 veckor ). Installationstid 3,5 dgr ( 4-8/3 ) och driftsattes den 11/3. Att det tog lite tid till att komma igång berodde på mina funderingar kring layout och panel beslut. Anläggningen är på ett valmat tak med 20 graders lutning i Lidköping kommun. 40 paneler fördelade på 3 ställen ( 1 i öst och 2 i väst ). 3,5 dag från start med ställnings byggande till testkörning och ett OK ……. Fantastiskt. Stort beröm...

Svar från Evisol AB

Hej Claes, Vi får börja med att tacka för ett fantastiskt fint omdöme, vi blev otroligt glada när vi läste detta. Gällande dina funderingar och bollandet fram och tillbaka så är det precis sånt här vi uppskattar som installatör. Den fina känslan som vi hade inom oss när vi lämnade över den färdiga anläggningen till er kom just ifrån detta och det faktum att anläggningen blev precis så bra som ni hade tänkt er. Det är just sånt här som gör vårt jobb lite extra roligt:) Tack för allt och stort lycka till med er anläggning//Önskar gänget från Evisol!

Peter S
Skrev om Evisol AB

Trevligt bemötande Effektiv montering av solpaneler Snabb leverans och ingen extra kostnad pga annan (bättre garanti) solpanel än räknad i offerten Bra återkoppling, nu väntar vi bara på att appen ska fungera för oss.

Svar från Evisol AB

Hej Peter, vi tackar först och främst er för visat förtroende och att ni till slut valde just oss som er installatör. Det var lite tråkigt att det tog sådan tid att få igång själva appen till er men Kostal skulle ta med sig detta och göra förbättringar så att detta inte ska kunna ske igen. Skulle problem uppstå igen slår ni oss bara en signal så hjälper vi till och löser detta med.

Håkan K
Skrev om Evisol AB

Kan rekommendera Evisol som solcellsleverantör. Det har varit ett proffsigt bemötande från offertförfrågan till installation. Montörer och elektriker har varit snabba och haft ett trevligt bemötande. Vi känner oss 100 procentigt nöjda och från och med idag så har vi startat anläggningen efter att vi fått vårt godkännande av Lidköpings Elnänt.

Svar från Evisol AB

Hej Håkan och tack för ett fint omdöme! Vi är lika nöjda som er med installationen, vi tyckte den blev riktigt bra. Ps. montörerna tackar även för all den goa fiken som serverades, sånt är mycket uppskattat:)

Håkan B
Skrev om Evisol AB

Fint bemötande från första kontakten till ett färdigt och avslutat uppdrag. Kände inte nämnvärt till EviSol innan första kontakten. Mycket lyhörda och löste mitt uppdraget till 100%. Mycket duktig personal som kunde sin sak. Nu i efterhand har jag bara positiva upplevelser. Den produkt jag köpte var en komplett takmonterad solcellsanläggning 10 500 kWh på mitt hus inkl en växelriktare hybrid 10 kW.

Svar från Evisol AB

Hej Håkan, för det första vill vi tacka för en uppriktig och värdeskapande affär som vi båda kunde kunde dra nytta av, precis så som det alltid bör vara. Sedan är även vi lite extra stolta över din anläggning, den är riktigt fin och en bra referens från början till slut☺️

Tomas R
Skrev om Evisol AB

Vet inte mycket bra utfört av trevliga montörer

Svar från Evisol AB

Hej Tomas, för det första så vill våra montörer tacka er för det fina välbemötandet de fick, det är alltid lika uppskattat! Vi övriga önskar er ett stort lycka till med er nya anläggning:)

Anton A
Skrev om Evisol AB

Vi är jättenöjda med vår installationen av solceller och batteri. Trevlig och behjälplig personal. Kan verkligen rekommendera Evisol!

Svar från Evisol AB

Hej Anton, kul att höra att ni blev nöjda mer er installation. Vi tyckte också den blev riktigt bra och förstår varför just den kombinationen är så populär, en riktigt bra anläggning helt enkelt!:)

Daniel S
Skrev om Evisol AB

Vi valde att anlita EviSol AB i Lidköping för våran solcellsinstallation. Trevligt och proffsigt bemötande både från säljare och montörer. Resultatet blev över förväntan och vi får ge beröm för en snygg och stilren installerad anläggning. Produkterna fungerar fint och verkar vara bra. // Nöjda kunder

Svar från Evisol AB

Tack Daniel för ett fint omdöme! Vi kan bara hålla med, installationen blev mycket fin och att den redan producerat så bra i Januari, ja det gör det hela extra kul!☀️

Gabrijela Diana Enna P

Det smidigaste företaget vi någonsin haft kontakt med, snabba på att återkoppla och en otrolig service både under framtagning av offert men också under arbetets gång. Väldigt trevliga och proffesionella killar som jobbade effektivt med att montera våra solceller och speciellt Johan som gjorde all inkoppling. Han är en riktig stjärna! Vi är så otroligt nöjda med er och kommer rekommendera er till varje person vi känner. Från offert till färdig installation tog det max 14 dagar! Om det inte visar stort tecken på ett serviceinriktat företag så vet jag inte vad. Stort stort tack för allt ni gjort!

Robert N gillar detta
Svar från Evisol AB

Tack för det mycket fina omdömet Gabrijela. Vi blir mycket glada att höra detta då vi verkligen anstränger oss för att finnas där för kunden, allt för att ni ska kunna känna en trygghet i ert val av leverantör. Och att Johan är en stjärna, ja det kan vi också skriva under på ⭐️

Ronny B
Skrev om Evisol AB

Evisol är verkligen en leverantör man rekommenderar... De är professionella, noggranna och månar om kunderna, exempelvis sålde de inte på oss en större och dyrare anläggning än vårt behov... När vi initialt frågade efter en uppskattning på kostnad mellan tummen och pekfingret för att veta lite om storleken på investering så landade den färdiga kalkylen därefter på ca 70% och vi var beredda på mer. De förklarar och frågar hur man vill ha det och lämnar vare sig frågor eller skräp efter sig när de är klara, mycket trevliga att ha att göra med. / Ronny och.Petra

Svar från Evisol AB

Tack Ronny och Petra för det givna förtroendet. Vill även tillägga att er gästvänlighet uppskattades mycket av vår personal och att vi ser framemot att få fortsätta bygga ut anläggningen enligt planen som vi har lagt.

Michael S
Skrev om Evisol AB

Mycket bra från början när projektledaren kom hem och klättrade upp på taken för att få rätt mått för solpaneler mm. Svarar när man vill ha kontakt. Inte rädd för nya idéer som kom fram under processen, mycket bra bemötande under hela tiden. Vi har köpt komplett solcellsanläggning med batterier. Mycket nöjd kund

Svar från Evisol AB

Tack för ett fint omdöme Michael. Tillsammans löser man det mesta:)

Christian O
Skrev om Evisol AB

Engagerat och proffsigt bemötande hela vägen. Trevlig personal rakt igenom!

Svar från Evisol AB

Tack Christian, vi är mycket glada att ni valde just oss som installatör. Sen kan vi även tillägga att våra montörer gav dig ett extra stort plus då du dök upp i skatehallen, det gillade dem mycket!😃

Fredrik J
Skrev om Evisol AB

Har fått ett mycket bra intryck av Evisol under min solcellsinstallation, de har varit både lyhörda och mycket flexibla, också lätta att komma i kontakt med vid funderingar. Bra och löpande information under hela processen.

Svar från Evisol AB

Tack för ditt omdöme Fredrik. Även om annat arbete kvarstår så vi vill vi också passa på och tacka för ett mycket gott samarbete. Det har varit många turer fram och tillbaka och förhoppningsvis kommer detta leda till ett riktigt bra resultat i slutändan.

Lars-olof A
Skrev om Evisol AB

Fungerat bra allt från information om solceller.Till installation.Trevligt bemötande, bra utfört arbete.

Svar från Evisol AB

Vi tackar för det givna förtroendet och konstaterar än en gång att solpanelerna gjorde sig väldigt bra på erat tak, en installation vi gärna visar upp!

?
Skrev om Evisol AB

Vi är supernöjda med Evisol och fick från första kontakt ett mycket högt förtroende. Det började med ett platsbesök hos oss, av projektledaren med medarbetare, för att se våra hus och lyssna av vårt behov. Först utifrån det gjordes offerten till skillnad mot andra leverantörer vi var i kontakt med. Efter goda samtal och beställning kom man i gång med montaget extremt snabbt, ca en månad. Men lite oturligt var det ett fabrikationsfel i en hårdvara (batteri) som ställde till några problem. Här visar företaget sin styrka,...

Svar från Evisol AB

Tack för ett mycket välformulerat omdöme, det uppskattas mycket. Sedan vill vi även tacka er, dels för den förståelse som ni uppvisade då vi arbetade på att lösa problemet som uppstod men också för att ni vid upprepade tillfällen påtalade hur mycket ni trodde på oss som leverantör, trots att felet inte var löst. För oss betyder det mer än man kan tro och jag är helt hundra på att alla vi som var involverade i er installation har något positivt att ta med oss på vår väg framåt.

Stefan J
Skrev om Evisol AB

Professionellt bemötande från offert på komplett solcellsanläggning 30 paneler (12,9kWp) och en elbilsladdare. Installationen utfördes på totalt 2 arbetsdagar. Mitt enda problem var den dåliga sommaren 2023 som orsakade ett försenat takbyte med längre ledtid på installationen som följd. Om vädergudarna inte orsakade dåligt väder så hade ledtiden från offert till färdig installation tagit mindre än 2 månader. EviSol kan jag varmt rekomendera för en snabb och problemfri hantering till en framtida elproducent då nätägaren vattenfall inte kan matcha EviSols korta ledtider. //Stefan

Svar från Evisol AB

Tack Stefan för att vi fick möjligheten att installera solceller hos er. Angående sommaren 2023 kan vi bara hålla med, den blev inte som SMHI förutspådde. Dock är vi på Evisol optimistiska inför framtiden då vi vet att det alltid kommer solsken efter regn. Och med årets stora mängd nederbörd kan vi redan nu se fram emot en fantastisk sommar 2024, oavsett vad SMHI säger ;)

Susanne W
Skrev om Evisol AB

Ett utmärkt professionellt bemötande, som bygger på teknik och kunskap! Att slippa slafsigt försäljningssnack var befriande och avgörande för vårt val. Mycket lätt att få tag på företaget och stor tillgänglighet gjorde ett för oss stort projekt, 15 kW markanläggning, lätt. Trots tuffa markförhållanden kämpade montörerna hårt utan några sura miner, fick upp ställningen och resten gick, för ett otränat öga, mycket lätt. Stort TACK för ett utmärkt arbete!

Svar från Evisol AB

Tack för omdömet Susanne. Vi gläds verkligen av att få höra att vårt tillvägagångssätt även är uppskattat av er kunder. Vi på Evisol önskar er all lycka med er nya anläggning och tveka aldrig att höra av er om ni har några funderingar, stora som små.

Linnea H
Skrev om Evisol AB

Vi är supernöjda med Evisol AB från start till mål och trevligt bemötande av alla! / Linnéa

Svar från Evisol AB

Tack för det fina omdömet Linnea. Vi uppskattade verkligen att få göra er installation, från första besöket till att våra montörer satte den sista panelen. Vi kommer även förbi er inom kort så ni kan få igång Wifi-funktionen och slipper ha kabeln som man får anta att Tobias har dragit riktigt snyggt nu;) Vi hörs!

Andreas R
Skrev om Evisol AB

Vi valde att köpa vår anläggning efter platsbesök och en flexibel dialog om olika lösningar som skulle passa oss. Valet föll på Evisol för vi upplevde en förtroendegivande kommunikation och ett realistiskt perspektiv på genomförandet. Solpaneler, Växelriktare (med UPS-funktion) och Batterier. Företaget var tydliga med att vi var först ut med lösningen (för dem) och att det fanns en risk med att det inte kommer vara helt friktionsfritt. Anläggningen installerade s efter överenskommelse. Efter 3 dagar var det klart!...

Svar från Evisol AB

Tack Andreas, både för givet förtroende men även för din förståelse då saker inte fungerade enligt planerat. Kommer gärna förbi på ett besök då vi är i området och diskuterar vidare kring ö-drift och system med backup-funktioner.

Brigitta N
Skrev om Evisol AB

Ett företag som levde upp till det de lovade. Höll oss informerade hela tiden om all. Svarade på alla våra frågor som vi inte förstod o var oerhört tålmodiga. Alla personer som varit inblandade från elektriker installatörer offert beräknare vd och kontorist har varit så proffsiga i sitt bemötande av oss, som verkligen är amatörer. Tack till alla

Svar från Evisol AB

Tack Brigitta för det fina omdömet. Vi uppskattade förmodligen denna installation lika mycket som ni gjorde. Har ni vägarna förbi vårt kontor är ni alltid välkomna upp på en kaffe och sprida lite glädje som ni redan gjort tidigare.

Anna H
Skrev om Evisol AB

Riktigt trevliga och proffsigt utfört arbete

Svar från Evisol AB

Tack Anna för ett fint omdöme och för att Evisol fick förtroendet att installera just era solceller.

Alf C
Skrev om Evisol AB

Hej ! Har haft lite mycket om mej . Nu till vad er fråga gäller Evisol . Det har varit ett rent nöje att få ha samma montörer som förut ! Mohmmed och Alen som montörer noggranna , stilfullt , monterat . Alltså mycket nöjd 🤓 väntar på svar om pris på batteri funderingar . Ha det gött MVH Alf Claesson

Svar från Evisol AB

Tack Alf, och som du redan vet så tycker våra montörer att det är en fröjd att få arbeta hemma hos er. Vi svänger förbi er i nästa vecka och tittar på lite inställningar tillsammans.

Uno M
Skrev om Evisol AB

Mycket bra. Gemensamt kom vi fram till en väldigt bra installationslösning. Snabb leverans , väl utförd installation och driftsättning. Jag är helnöjd.

Svar från Evisol AB

Vi vill tacka för det fina samarbetet. Börjar bli lite tjatigt men vi uppskattar verkligen när kunderna vill vara delaktiga i ett tidigt skede, en riktigt lyckad installation kommer alltid från ett bra samarbete, oavsett om det är mellan kunden och oss eller internt inom företaget.

Urban S
Skrev om Evisol AB

Snabbt och smidigt från början till slut. Oerhört proffsigt team som var enormt noggranna. Konkurrens kraftiga garantier och priser Rekommenderas varmt!1

Svar från Evisol AB

Tack för ett fint omdöme Urban. Både montörer och projektledare uppskattade ert engagemang och närvaro i projektet som helhet.

Birgitta B
Skrev om Evisol AB

Vi har från första kontakten blivit bemötta på ett mycket bra sätt - både via mail och när vi träffats. Evisol har gett ett proffsigt intryck både vid rådgivning och kanske ffa montering-de killarna gjorde ett snyggt och bra jobb. De hjälpte oss at optimera förutsättningarna för att våra solceller ska ge så bra effekt som möjligt.

Svar från Evisol AB

Tack Birgitta för att ni valde just Evisol som er leverantör av solceller. Vår projektledare uppskattade även det fina samarbetet med er som gjorde att allt klaffade perfekt.

Harald E
Skrev om Evisol AB

Köp och uppsättning av 21 solceller. Bra att ha att göra med. Lätta att få kontakt med. Relativt snabb leverans. Kunniga och trevliga arbetare. Faktura efter fullgjort arbete - bra.

Svar från Evisol AB

Tack Harald för ditt fina omdöme och för ett bra samarbete som gjorde att allt flöt på riktigt bra.

Anda M
Skrev om Evisol AB

Fantastisk service från första kontakt till att hela arbetet var genomfört. Installatörerna som var hos oss var trevliga och väldigt tillmötesgående. Vi som kunder fick svar på alla våra frågor och det kändes under hela processen tryggt. Evisol rekommenderas starkt.

Svar från Evisol AB

Tack Anda för det fina omdömet. Vi vill även passa på och tacka er för ert vänliga mottagande. Övertygad om att vår personal tyckte att det var en fröjd att få göra just er installation. Hälsa Ferdo och tacka än en gång från oss!

Joakim W
Skrev om Evisol AB

Vi är väldigt nöjda med vårt val av Evisol AB som leverantör av vår solcellsanläggning. Trevligt bemötande från första kontakten och hela vägen till slutet.De kom hem till oss efter bara ett par dagar för att mäta på vårt tak för att kunna ta fram en så exakt och bra offert som möjligt. Offerten fick jag redan nästa dag. Beräknad installation i augusti och de höll vad de lovat. Redan 1 augusti var de här och började. Ett par dagar senare var allt monterat, elektrikern var färdig och ställningen var bortplockad. Anläggningen...

Svar från Evisol AB

Vi är både tacksamma och glada över att ni valde just oss på Evisol som er leverantör av solceller. Montörerna samt projektledare uppskattade även den goda kommunikation från er sida, precis så vi vill arbeta!

Jeanette S
Skrev om Evisol AB

Vi är väldigt nöjda med Evisol. Bemötandet var mycket bra personalen var trevligt och alt stämde med offerten.

Svar från Evisol AB

Vi tackar för givet förtroende. Passar även på att tacka för en trevlig fikastund samt för gratislektionen i hur man bör navigera för att inte vara en av dem som blir överraskade av ett grund!:)

Marcus A
Skrev om Evisol AB

Snabb och smidig process från förfrågan till färdig installation. Proffsig och trevlig personal som installerade och driftsatte en snygg anläggning på kort tid. Bara tummar upp! Rekommenderas varmt!

Svar från Evisol AB

Tack än en gång Markus för givet förtroende. Vi passar även på och önskar er ett stort lycka till när ni semestrar i eran nya husvagn, det känns verkligen som ni har lagt upp det perfekt för extra mycket sol nu!:)

Marcus Å
Skrev om Evisol AB

Saklig och trevlig säljare, förklarade att kundupplevelsen är prio för Evisol. Måste säga att efter planerings samtalet så har det flutit på enligt plan, montörerna var mycket duktiga och utförde installationen snabbt och smidigt. Nätägaren (Vattenfall…suck….) har naturligtvis krånglat lite…(dom måste tydligen också ha nåt att göra…;)) men Evisol har direkt varit aktiva och hittat snabbast möjliga lösning. Mina krav var: Snygg anläggning som levererar antagen effekt och kan driftas ASAP till ett rimligt pris. Jag kan...

Svar från Evisol AB

Hej Marcus, först och främst vill vi tacka för givet förtroende, det betyder oerhört mycket för oss att ni valde just EviSol av alla de företag ni haft kontakt med. Sedan tycker vi även att det är extra kul att du beskriver något som vi själva anser är en styrka vi har och det är just förmågan att finnas där för våra kunder och lösa ev problem eller andra saker som ej gått att förutse. För EviSol är nöjd kund det absolut viktigaste och det kommer alltid gå först hos oss.

Roland B
Skrev om Evisol AB

Mycket bra bemötande från sälj till produktion. Mycket tillmötesgående i alla led. Vi har köpt 25 solceller, som vi nu ser fram emot ge oss en bra elproduktion. Kan på det bestämdaste ge EviSol de bästa rekommendationerna.

Svar från Evisol AB

Tack Roland för erat fina omdöme, vi är mycket glada att det var just vi som fick installera en anläggning hos er. Du får gärna passa på och ta en sväng förbi vårat kontor på din nästa löprunda så kan vi ta en titt tillsammans och se hur mycket el er anläggning har levererat så här långt.

Gerhard L
Skrev om Evisol AB

Vänligt och proffsigt bemött. Höll tidsplanen perfekt. Fick bra information under arbetets gång. Har nu väl fungerande solpaneler.

Svar från Evisol AB

Tack för ditt omdöme Gerhard, och som vi brukar säga till alla våra kunder. Att hålla en tidsplan fullt ut kräver ett samarbete mellan alla inblandade parter, med det sagt så tackar vi för en god dialog och ett fint samarbete hela vägen in i mål.

Sebastian V
Skrev om Evisol AB

Snabb och enkel kontakt vid offert förfrågan och även vid första besöket. Installationen gick väldigt bra, det blev väldigt snyggt med all kabeldragning och fästena av panelerna. Montörerna var trevlig och enkla att ha att göra med. Rekommenderas varmt

Svar från Evisol AB

Tack för givet förtroende Sebastian, det är alltid lika kul att få äran att installera solceller på en helt ny fastighet. Vi på EviSol önskar er all lycka i erat nya fina hus!

Yngve K
Skrev om Evisol AB

EviSol levererade komplett installation av solpaneler inklusive hembatteri till vår villa. Förutom konkurrenskraftigt pris och snabb installation var det en självklarhet för EviSol att hitta lösning på det problem som uppstod med hembatteriet som först inte fungerade som planerat. Jag rekommenderar företaget varmt! Förutom tidigare beskrivna positiva omdömen gjordes installationen snyggt och prydligt inte bara enligt mitt tycke utan även nätägaren Vattenfall som inspekterade anläggningen före drifttagning.

Svar från Evisol AB

Vi tackar dig Yngve, både för assistansen då vi behövde felsöka men kanske framförallt för din stora förståelse när vissa delar inte fungerade som det skulle. Med detta sagt så påminner jag även om att du är mer än välkommen in på en kaffe nästa du gång du passerar Lidköping!:)

Niklas J
Skrev om Evisol AB

Blev bra bemött och snabb och bekväm montering av solpanel, växelriktare och batteribank. Allt gjort efter konstens alla regler, takpannor urslipade utan glipa mm Hade höga förväntningar som de levde upp till. Sover gott om natten /Niklas

Svar från Evisol AB

Tack själv Niklas, våra montörer tyckte att det var en fröjd att få montera paneler hos dig. Som de själva sa, det är inte varje dag vi blir serverade nygrillade hamburgare när vi kommer ner från taket. Det var en fin gest och som var mycket uppskattad av våra montörer! :)

Thomas J
Skrev om Evisol AB

Bra bemötande och trevlig personal, bra arbete

Svar från Evisol AB

Och vi tackar för visat förtroendet, det är alltid lika trevligt att få installera solpaneler uppe vid sjön!

Lars J
Skrev om Evisol AB

Bra bemötande. Hoppads på en snabb installation och den gjordes innan preliminärt datum. Köpte en solcellsanläggning. Fick det jag förväntade.

Svar från Evisol AB

Tack för ditt omdöme och ett bra samarbete!

Frank J
Skrev om Evisol AB

Trevliga och duktiga arbetare.Tycker att förväntningarna vi hade blev bra.Varan som vi köpte är bra.

Svar från Evisol AB

Tack för ett fint omdöme. Vi på Evisol vill även passa på och tacka er för ett mycket fint bemötande mot alla som har varit i delaktiga i er installation, sådant förgyller verkligen vårt arbete lite extra!

Lars-Olof B
Skrev om Evisol AB

Snabb och smidig kontakt med företaget vid upphandlingen. Trevliga montörer som gjorde jobbet snabbt med relevant säkerhetsutrustning. Snabb driftsättning. Som helhet är vi mycket nöjda.

Svar från Evisol AB

Tack för det fina omdömet och vi kan bara konstatera att vi är lika nöjda som ni är. Med en öppen dialog och viljan att alltid göra det bästa blev verkligen slutresultatet bättre än förväntat.

Gunnar B
Skrev om Evisol AB

Allt har fungerat perfekt med Evisol och deras duktiga och trevliga medarbetare. Det tog endast 2 månader från beställning till en godkänd och producerande anläggning. All tidsplanering har hållits. De helsvarta panelerna pryder husets tak. Som helhet ett utmärkt arbete av Evisol.

Svar från Evisol AB

Tack Gunnar för ditt fina omdöme. Vi kan bara instämma, allt klaffade verkligen bra och som det oftast gör när kommunikation och samarbetet sträcker sig hela vägen in i mål. Ps. Har inte glömt av golfbollarna, de kommer till dig inom kort!:)

Boris E
Skrev om Evisol AB

Min första kontakt med Evisol var bra och även genom hela processen från offert till installation samt drifttagning. De har tagit sig tid att svara på frågor, planeringen och logistiken har varit perfekt. De har tänkt på det estetiska, och fäst solcellerna med tanke på vind och taklast. Elinstallationen blev nästan bättre än förväntat. Som användare är det lite energi att lägga ner på att komma igång med apparna efter drifttagning, och kunna förstå och använda anläggningen. Så om det finns något att förbättra så är det...

Svar från Evisol AB

Tack Boris för ett fint och konstruktivt omdöme. Vi instämmer helt med att det borde finnas bättre och tydligare komigångguider än mot vad det gör idag. Vi arbetar redan nu i frågan och vårt mål är att ta fram material som både är relevant för en nybliven solcellsägare samtidigt som det ska vara lättförståeligt och fullt möjligt att faktiskt använda i praktiken.

Eric B
Skrev om Evisol AB

Solceller. Väbemött, snabb och smidig inköp, installation, handlingar med energibolag.

Svar från Evisol AB

Tack Eric för ditt fina omdöme. Vi är lika nöjda som du är och vi ser nu fram emot att få följa din anläggning och dess produktion i åratal framöver.

Karl B
Skrev om Evisol AB

Evisol är ett nytt bolag, men med erfarna och duktiga ägare/installatörer. De gjorde en väldigt snygg installation hos oss och har gett fin support även efter installationen. rekommenderas stark!

Svar från Evisol AB

Tack Karl, både för ett fint omdöme men också för ett mycket gott samarbete.

Daniel S
Skrev om Evisol AB

Trevligt och självsäkert bemötande. Tydlig och lättförståelig offert. Bra dialog om leverans och leveranstid. Väl utförd och snabb installation av solcellerna.

Svar från Evisol AB

Tack Daniel, vi tycker själva att det blev en riktigt snygg installation, dessutom så höjde den folierade växelriktaren hela intrycket!

Mårten H
Skrev om Evisol AB

Snabb, proffsig och bra leverans o installation!

Svar från Evisol AB

Tack Mårten, och som sagt, vi kommer mer än gärna ner till Österlen fler gånger!

Karsten O
Skrev om Evisol AB

Efter ett trevligt och givande möte med Evisol:s Vd så beställdes en solcellsanläggning i slutet av januari med löfte om leveran inom ett par månader. Efter endast 7 veckor var hela anläggningen installerat och godkänt för produktion. Jag är väldigt nöjd med valet av Evisol som leverantör, som jag upplever som proffsigt, enkelhet och som håller vad dom lovar. //Karsten

Svar från Evisol AB

Tack själv Karsten, vi har upplevt hela resan som positiv, ändå från första mötet ute hos dig tills då panelerna satt snyggt monterade på ditt tak. Skulle dina tankar om att även utöka anläggningen bli verklighet så vet du var vi finns.

Niels-Erik S
Skrev om Evisol AB

Hej Evisol AB är ett företag som har en exceptionell kunskap med rådgivning och installation av solceller. Evisol´s personal är väldig noga med montage och installation och informera kunden med den optimala lösning på installationen. Jag på Mantalsgatan 2 i Kungälv kan varmt rekommendera Evisol AB.

Svar från Evisol AB

Tack Niels-Erik för visat förtroende men också för hjälpen i projekteringsstadiet, det var guld värt för oss!

Stellan F
Skrev om Evisol AB

Allt fungerade perfekt från start till mål. All kontakt med personalen var toppen Rekommenderas varmt Stellan och Anett

Svar från Evisol AB

Tack för de fina orden, det är riktigt kul att höra tycker vi. Sen tackar vi även er för att vi fick förtroendet att installera en solcellsanläggning just hos er.

Ingemar A
Skrev om Evisol AB

Allt fungerade utmärkt från första kontakten till att anläggningen var inkopplad och i funktion. Utlovade leverans- och montagetider hölls. Trevligt bemötande från all inblandad personal.

Svar från Evisol AB

Tack själv Ingemar, vi är mycket glada att vi fick förtroendet att installera solceller hos er!