Alla kategorier Hyrmaskiner Skåne Klippan Expandia Moduler AB

Expandia Moduler AB

Ängavägen 10, 264 94 Klippan — Visa karta

1987 startade vi vår verksamhet i blygsam skala och idag är vi ett av Sveriges största uthyrningsföretag för flyttbara lokaler. Hyresflottan består av ca 7.400 moduler, motsvarande 207.000 kvm lokalyta.

Huvudkontoret ligger i Västerås och regionkontor finns i Klippan och Göteborg. Under 2007 har vi etablerat verksamhet i våra grannländer Norge och Danmark, vilket resulterade i att vi våren 2010 startade upp ett dotterbolag i Norge nämligen Expandia Moduler AS.

Genom att hyra lokaler med korta bindningstider och snabba leveranser erbjuder vi våra kunder stor handlingsfrihet.

Via ett samarbetsavtal med Moelven ByggModul AB och Woodcon AB har vi säkrat vår modulproduktion. Våra stora nyinvesteringar ligger i linje med vår positiva framtidsbedömning av marknaden.

Läs vad 13 kunder tycker om Expandia Moduler AB

• Mats N
    Mats N skrev om Expandia Moduler AB
    Jag tycker att man får bra respons när man ringer och felanmäler. Det kommer reperatörer snabbt, men det verkar vara rätt så dåligt material för det är ofta som man får ringa igen för samma fel.
  • Arne J
    Arne J skrev om Expandia Moduler AB
    Jag tycker kontakterna med Exfungerat bra, man får snabbt komplettering av begärda handlingar och är lyhörda för ev. synpunkter.
  • Håkan S
    Håkan S skrev om Expandia Moduler AB
    Påpasslig leverantör med lyhördhet och förmåga att snabbt leverera
  • Bo L
    Bo L skrev om Expandia Moduler AB
    Bra bemötande, leverans som utlovat.
    Rättar till det som ej är ok, omedelbart.
  • Åsa N
    Åsa N skrev om Expandia Moduler AB
    Bra alternativ om du behöver provisoriska administrativa lokaler under en begränsad period. Dyrt i längden! Uppfyller ej de miljökrav vi har för permanenta lösningar. Blir dyrt om du har specifika krav på lokalerna som vi har ex inom vården.
  • Mia J
    Mia J skrev om Expandia Moduler AB
    Mycket trevlig och kunnig säljare: Stefan G. Tillmötesgående i möten och frågor. Serviceminded!
    God kvalitet till bra priser!
  • Per H
    Per H skrev om Expandia Moduler AB
    Jag/vi har nu några års erfarenhet av Expandia. Vi har ett mycket bra samarbete. Det är lätt att komma i kontakt med "mina" kontaktpersoner. Mycket trevligt bemötande!!! Man är lyhörd för våra önskemål. Kompetenta medarbetare, "allt går att lösa", stor flexibilitet!
  • Bo A
    Bo A skrev om Expandia Moduler AB
    Har genomarbetade planlösningar för den verksamhet det berör (skolor, förskolor, kontor mm)
    Funktionell utrustning som fyller myndighetskrav.
    Genomtänkta för att vara lätta att transportera och montera.
  • Sulev P
    Sulev P skrev om Expandia Moduler AB
  • Roland L
    Roland L skrev om Expandia Moduler AB
    Tycker att man skött sitt åtagande på ett utomordentligt sätt
  • Hans E
    Hans E skrev om Expandia Moduler AB
    Expandia har haft konkurenskraftiga priser vid våra senaste upphandlingar samt de har relativt snabb leverans tid och snabb felavhjälpan.
  • Krister N
    Krister N skrev om Expandia Moduler AB
    Ett företag med bra service och bra produkter
  • Bjarne J
    Bjarne J skrev om Expandia Moduler AB
    Jeg skriver inte svensk - så svaret kommer på dansk.
    Jeg tycker det er trevlige folk at jobbe med - positive och trovärdige. De forsöker at löse problem fremfor at skapa problem. Jeg har samme mening om salg - teknik och ökonomi. så alt i alt , det er fint.

Ängavägen 10, 264 94 Klippan