Expresskem i Lunden

2.0

4 omdömen om Expresskem i Lunden

Magnus F
Skrev om Expresskem i Lunden

Väl utfört arbete, snabb handläggning, trevligt bemötande. Lever upp till förväntningarna och klarar också skrädderiarbete.

Linnea W
Skrev om Expresskem i Lunden

VARNING för oseriös kemtvätt! Lämnade in min Parajumpers jacka i modellen long bear på kemtvätt i Jan 2014. Jackan fick endast tvättas på 30 grader (ingen torktumling) Fick tillbaka jackan, och den hade krympt flera cm. Ringade till kemtvätten och fick ett otroligt dåligt bemötande, De sa även att de torktumlat jackan. Jag begärde ersättning vilket jag inte fick...! REKOMMENDERAS EJ!!!

Augusto B
Skrev om Expresskem i Lunden

Jag lämnade in en ullhatt på kemtvätten och fick tillbaka den krympt och full av veck. Hatten som är köpt på HM är designad av den japanska designern Rei Kawakubo som är chefsdesigner på Commes Des Garçons som under en period 2008 hade ett gästspel hos HM som lät producera och sälja deras kläder. Men för detta visas ingen hänsyn. Det är enligt Expresskem utsago: ”HM-skit” och skälig ersättning vägras utlämnas. Anmäld till ARN.

Johan C
Skrev om Expresskem i Lunden

Säger ett (ganska bra) pris när man ringer. Nämner inget pris när man lämnar. Dubblar priset när man kommer och hämtar. Riktigt dålig stil! Rekommenderas EJ!