Alla kategorier Övrigt Stockholms län Haninge F&B Kosmetik Klinik

F&B Kosmetik Klinik

Eskilsvägen 59, 136 43 Handen — Visa karta

F&B kosmetik klinik erbjuder försäljningar av skönhetsprodukter och behandlingar såsom Botox, fillers/filler behandlingar med Stylage, Kemisk peeling, galvanisk spa och hud analys.
NYBROKAJEN 7, 11148, STOCKHOLM
Bygg & BadrumsPartner
Olof O:

Läs vad 5 kunder tycker om F&B Kosmetik Klinik

• Renee S
    Renee S skrev om F&B Kosmetik Klinik
    Bästa stället !!! och jag har provat dem stora klinikerna i stan men dem är inte ens i närheten av hur duktig som farzaneh är. Hon är proffsig på alla plan. Rekomenderar hennes klinik starkt
  • Safiyah G
    Safiyah G skrev om F&B Kosmetik Klinik
    Personligt bemötande kände mig piggare gladare och snyggare efter Farzanehs proffsiga behandling
  • Carina A
    Carina A skrev om F&B Kosmetik Klinik
    Hos denna tjej får du ett proffsigt bemötande och jag är alltid nöjd när jag går därifrån :) Tack Farzaneh ????
  • Frida T
    Frida T skrev om F&B Kosmetik Klinik
    Har varit hos Farzaneh och fick behandlingar flera ggr under många år och blir jätte nöjd varje gång.
    Rekomenderar hjärtlig.

Frida
  • Emma B
    Emma B skrev om F&B Kosmetik Klinik
    Rekomenderar varmt. Tack för ett bra bemötamde och professionelt arbete. Jag är väldigt nöjd, Tack.

Emma

Eskilsvägen 59, 136 43 Handen